Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.007-0001-C02
Наименование на проекта Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен
Бенефициент 000413974 ОБЩИНА ПЛЕВЕН
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж 2014-2020
Дата на сключване на договора/заповедта 16.12.2016
Дата на стартиране 16.12.2016
Дата на приключване 05.05.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
В изпълнение на политиката за устойчиво градско развитие, настоящото проектно предложение е в изпълнение на одобрената Инвестиционна програма на Община Плевен и включва допустими мерки и дейности по инвестиционен приоритет Градска среда, върху обекти разположени на територията на трите зони за въздействие, определени в ИПГВР. Предвидени са дейности по рехабилитация и реконструкция за физическо обновяване на градски обществени пространства за отдих - Градска градина и Водна каскада (на пл. Възраждане), площад "Стефан Стамболов"; улици; пешеходни мостове и за изграждане и реконструкция на детски и спортни площадки.
Предвидените мерки постигат интегрирано въздействие и синергичен ефект върху територията и населението на гр. Плевен, както чрез пространственото си разположение, така и чрез мерките и дейностите, предвидени по другите проекти, част от Инвестиционната програма на общината, които касаят интервенции в образователната, социалната и културна инфраструктура, както и развитието на интегриран градски транспорт.
Дейности
  • Дейност: Извършване на основен ремонт на обекти от градската среда : Това е основната дейност по проекта, в рамките на която ще бъдат извършени СМР за основен ремонт на общо 30 обекта от обхвата на проектното предложение: - В централната пешеходна зона и ландшафт -3 обекта: • Градска градина Реконструкцията на Градската градина, включва полагане на нови настилки; реконструкция и изграждане на детски площадки; площадка за фитнес и др., реконструкция на тревните площи; нова растителност; поливна система; парково оборудване; нови стълбове и монтаж на ново парково LED осветление идр. • Водна каскада Рехабилитацията на Водната каскада осигурява нова визия на обекта; непрекъснат режим на действие; намаляване на водните загуби; система за централно отводняване и източване; почистване на повърхности; подмяна на облицовки и настилки; нови елементи на градския дизайн; осветителна и озвучителна инсталации и др.. • пл. „Стефан Стамболов” Реконструкцията на площада, включва полагане на нови настилки; реконструкция и изграждане на зелени площи; нови стълбове с ново парково LED осветление и др. - Реконструкция на пешеходни мостове на р.Тученица в гр. Плевен, в т.ч: пешеходен мост № 1; пешеходен мост № 2; пътен мост № 3; пешеходен мост № 4; пешеходен мост № 5. Реконструкцията обхваща съществуващи 4 пешеходни и 1 пътнически мост по поречието р. Тученица. За пешеходните мостове реконструкцията включва подмяна на съществуващата настилка и парапети, а за пътния мост - преасфалтиране и подмяна на прилежащите към съоръжението бордюри и тротоари и др. - Изграждане на детски площадки, в т.ч: детска площадка-ж.к.„Мара Денчева”-ул. „Мануш войвода”-ул.„Ведрина”; детска площадка–ж.к.„Дружба”,бл.119, детска площадка–ж.к.„Дружба”, бл.319б, детска площадка-ул.„Мария Кюри”-ул.„Цар Самуил”-ул.„Кала Тепе”, детска и спортна площадка-ул.„Георги Кочев”-ул.„Гренадерска”-ул.„Неофит Рилски”. Обектите представляват изграждане на нови детски площадки и реконструкция на съществуваща спортна площадка, вкл. подмяна на районното осветление и изграждане на видеонаблюдение. - Основен ремонт на линейни обекти в гр. Плевен - 15 броя улици, 1 булевард и 1 пътен надлез в гр. Плевен в т.ч: Улица № 1; Улица № 2; Улица № 3; Улица „Ангел войвода”; Улица „Гургулят”; Улица „Индже войвода”; Улица „Коста Хаджипакев”; Улица „Мур”; Улица „Страхил войвода”; Улица „Цар Борис ІІІ”; Улица „Цар Симеон”; Улица „Ангел Кънчев”; Улица „Георги Бенковски”; Улица „Люлин”, гр. Плевен; Улица „Москва”; Бул. „Георги Кочев”; Пътен надлез на бул. „Георги Кочев”. Ремонтните дейности на обектите са свързани с: полагане на асфалтобетон; пътни бордюри; градински бордюри; тротоарни плочи; хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация; направа на улични отоци; доставка и/или ремонт на стоманено-тръбни стълбове; доставка и монтаж на осветителни тела и др. На база готовите работни проекти за всички обекти са изготвени документации за провеждане на обществените поръчки, като процедурите за СМР са обявени на 13/14.04.2016 г. Изпълнението да договорите е заложено под условие, от датата на получаване от Изпълнителя на възлагателно писмо от Възложителя след подписване договор за БФП между общината и УО на ОПРР. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на откриване на строителната площадка и приключва с подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Акт Образец 15 (съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Срокът за изпълнение на договорите за СМР ще бъде съгласно Техническото предложение на съответния Изпълнител. С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 1 са: - Възлагане изпълнението на договорите за СМР (месец 3); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (от месец 3); - Изпълнение на договорите за СМР (от месец 3 до месец 27); - Подписване на Констативни актове за установяване годността за приемане на строежите, без забележки - Акт Образец 15 (до 27 месец)., Договорена стойност: 9 960 525.51 , Отчетена стойност: 11 408 582.40
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор по основен ремонт обекти на градската среда: В съответствие с изискванията на ЗУТ консултантите по време на изпълнение на СМР на обектите ще упражняват строителен надзор, както и ще осъществяват координация на строителния процес до въвеждането на строежа в експлоатация. Същите ще носят отговорност за: законосъобразно започване на строежа; пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на ЗУТ; спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; годността на строежа за въвеждане в експлоатация и др. Строителният надзор ще документира изпълнението на строежа, ще се съставя актове и протоколи по време на строителството, както и ще изготвя и окончателен доклад до Възложителя, след приключване на СМР на обекта, съгласно Наредба №3 от 2003. Дейността включва всички други дейности, предвидени в закона, в технологичните правила и нормативи, или необходими за осигуряване на ефективен и качествен контрол при изпълнението на СМР. Срокът на договорите за строителен надзор започва да тече от датата на подписване на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителната линия и ниво на първия обект и приключва с издаване на разрешение за ползване на обектите /удостоверение за въвеждане в експлоатация/. С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 2 са: - Възлагане изпълнението на договорите за строителен надзор с писмо от Възложителя (от 3 месец); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (от 3 месец); - Изпълнение на договорите за строителен надзор (от месец 3 до 28 месец); - Издаване на разрешение за ползване на обектите /удостоверение за въвеждане в експлоатация от компетентния орган (до 28 месец)., Договорена стойност: 103 356.84 , Отчетена стойност: 110 828.21
  • Дейност: Упражняване на авторски надзор при основен ремонт обекти на градската среда: Авторският надзор е задължителен за изпълнението и приемането на всички видове работи. Условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството съгласно чл. 162 от ЗУТ ще бъдат определени чрез договорите между общината и проектантите на обектите. Авторският надзор ще се осъществява от авторорите на проектите и ще бъде по съответните части да дадения работен проект. Осъществяването на авторски надзор от проектантите включва дейности като: - Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; - Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; - Консултации ( вкл. извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация. - Изработване на допълнителни чертежи на детайли - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от такива е възникнала по време на строителството. - Друго необходимо съдействие (напр. избор на материали и др.). С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 3 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договорите за авторски надзор с писмо от Възложителя (от 3 месец); - Подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (от 3 месец); - Изпълнение на договорите за авторски надзор (от месец 3 до 27 месец)., Договорена стойност: 193 057.00 , Отчетена стойност: 216 350.00
  • Дейност: Извършване на дейности за публичност и информация по проекта: Дейностите за публичност и информация ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и ще включват подготовка и провеждане на пет пресконфереции (в т.ч встъпителна - 1, междинни, проследяващи напредъка по изпълнение на дейностите по проекта - 3, и заключителна - 1); две официални церемонни и др. мерки за публичност и информация, свързани с изготвяне и публикуване / поставяне на материали, популяризиращи финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта. Изпълнението на дейностите ще бъде съгласно заложеното в Раздел 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Община Плевен като бенефициент ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от ЕФРР. Мерките за тази цел ще бъдат съобразени със съответните правила за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г. и в чл.3, чл.4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията. Редовно ще бъде публикувана информациа за проекта на интернет-страницата на Община Плевен - http://www.pleven.bg/. Предвидените материали и събития, свързани с информация и публичност на проекта включват: - Билборд (3х4 м) - 4 бр.; - Постоянна обяснителна табела (50х70 см) - 31 бр.; - Пресконференции - 5 бр. - Банер - 1 бр. - Публикуване на прессъобщение и/или рекламно-информационно кape в регионална медия -2 бр; - Официални церемонии - 2 бр. (в т.ч при стартиране на СМР по проекта - 1 бр. и при откpивaнe на oбeкти - 1 бр.) - Печатни информационни материали (листовки, дипляни, брошури - пълноцветни) - 600 бр. Всяка публикация, направена от Бенефициента, в каквато и да било форма и в каквото и да е средство за масова информация, в това число и в Интернет ще съдържа заявлението: “Този документ е създаден в рамките на проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Плевен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.” С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 4 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договор за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта, с писмо от Възложителя (от 3 месец); - Изпълнение на договора за осъществяване на дейности за публичност и информация по проекта (след месец 3 до 29 месец)., Договорена стойност: 25 677.50 , Отчетена стойност: 30 813.00
  • Дейност: Извършване на независим одит на проекта: Независимият одит на проект "Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен" е задължителна дейност. Предвид продължителността на проекта и сериозният му обхават, одитът ще бъде извършван текущо и ще приключи след приключване на дейностите по проекта т.е. ще бъде извършен текущ и окончателен одит по проекта. Одитът на проекта ще бъде извършен от регистриран одитор/и или консултантска фирма за одит, чрез провеждане на възлагателна процедура по реда на ЗОП. В изпълнение на дейността ще бъдат изготвени и представени междинни доклади за фактически констатации, които ще бъдат приложени към исканията за плащане на бенефициента; ще бъде изготвен и представен окончателен доклад за фактически констатации за изпълнението, който ще бъде приложен към окончателното искане за плащане по проекта. Дейността ще бъде извършена при прилагане на международните стандарти, националното и европейското законодателство. При изпълнението на дейността ще бъде съблюдавано стриктно спазването на Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, изработена от Дирекция „Национален фонд“ към Министерството на финансите. Докладите за фактически констатации (ангажимент за договорени процедури) ще бъдат изготвени и в съответствие с приложимия образец, утвърден от УО на ОПРР. Основната цел на независимия финансов одит е да се формират констатации/потвърждения, че отчетените от Община Плевен разходи, описани във финансовите отчети и исканията за плащане по проекта са действително извършени, точни и допустими. Целта на това потвърждаване на разходи е одиторът да удостовери, че заявените от общината, във финансовите отчети и искания за плащане, разходи са настъпили/реални, както и че са акуратни/точни и допустими, както и да предостави на бенефициента по проекта - Община Плевен доклада за фактически констатации, във връзка с извършените възлагателни процедури, сключените договори и извършените плащания. Допустимостта се определя като правилно и коректно разходване на БФП в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в договора за БФП по проекта. Като част от обхвата на проверката одиторът задължително ще извърши и проверка за съответствие относно законосъобразност на процедурите за възлагане на обществени поръчки, подписаните договори и анекси към тях, (ако е приложимо). Последващият от страна на одитора контрол се осъществява за спазването на приложимите нормативни актове по отношение на всички процедури, свързани с възлагането на всички видове дейности по проекта, като задължително ще бъде извършена оценка за съответствие относно законосъобразността, предвид приложимото законодателство, предмета и характера на дейностите, включени в проекта, както и по отношение на документи по ОПРР 2014-2020 - в т.ч. указания, наръчници, насоки, ръководства, вътрешни правила и др. Преди изготвяне и подаване на всяко искане за плащане по проекта, одиторът ще проверява дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с Договора за предоставяне на БФП, и ще изготвя доклад (междинен) за фактически констатации. Преди изготвяне и подаване на искането за окончателно плащане по проекта, одиторът ще извърши необходимите проверки и ще изготви окончателен доклад за фактически констатации по проекта. С оглед гореизложеното, необходимите стъпки за изпълнението на дейност 5 са: - Провеждане на процедура и възлагане изпълнението на договор за извършване на независим финансов одит на проекта, с писмо от Възложителя (от 3 месец); - Изпълнение на договора за извършване на независим финансов одит на проекта (след месец 3 до 30 месец)., Договорена стойност: 47 500.00 , Отчетена стойност: 57 000.00
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейността след сключване на договор за БФП, със заповед на кмета на Община Плевен ще се легитимира екипът за организация и управление на проект "Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен". Съставът на екипа за организация и управление на проекта ще бъде определен съгласно посочения в Раздел 9 на формуляра за кандидатстване. Екипът ще включва: ръководител, финансов мениджър, юрист, специалист обществени поръчки; експерт комуникация и информация; координатор строителство; специалисти инвеститорски контрол - 5 бр. (по съответните части, а по част пътна - за съответните обекти); административен сътрудник; технически сътрудник/архивар. Екипът за организация и управление на проекта ще изготви: система за вътрешен мониторинг, контрол и докладване и работен график на задачите и дейностите по проекта, срокове и отговорници. Системата за вътрешен мониторинг, контрол и докладване ще бъде в съответствие с механизма за организация и управление на Инвестиционната програма на общината. Екипът за управление на проекта ще провежда ежемесечни срещи, които са част от процеса по оперативно наблюдение и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. Екипът за управление на проекта ще поддържа комуникация с представители на заинтересованите страни. Екипът за управление на проекта ще поддържа редовна комуникация със Звеното за оперативно управление на ИП и с Експертни групи за наблюдение, на които ще бъде докладвана информация, свързана с изпълнението на проекта - минимум два пъти годишно. Екипът за управление на проекта регулярно ще подготвя за публикуване на сайта на общината информациите/съобщенията, свързани с изпълнението на проекта. Екипът за организация и управление на проекта ще организира дейностите по проекта, ще следи и отговаря за изпълнението на договорите в уговорените срокове; за постигане на заложените цели и индикатори за изпълнение; за целесъобразното, ефикасното и ефективното разходване на средствата по проекта; ще осъществява непосредствен мониторинг на изпълнението. Екипът ще бъде отговорен за отчитане на проекта в различните етапи от реализирането му. Екипът ще поддържа, съхранява и предоставя необходимата документация, съгласно изискванията на УО на ОПРР. Екипът ще контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнители., Договорена стойност: 205 941.47 , Отчетена стойност: 191 165.62

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Павлина, Договорена стойност по проекта*: 21 958.22 , Отчетена стойност**: 19 500.09
  • Изпълнител: ДИ ПИ ВЮ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 373.00 , Отчетена стойност**: 29 373.00
  • Изпълнител: Марийка, Договорена стойност по проекта*: 17 437.41 , Отчетена стойност**: 15 821.99
  • Изпълнител: ТРАНСЛИНГВА ПЛЮС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 440.00 , Отчетена стойност**: 1 440.00
  • Изпълнител: "ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 42 354.29 , Отчетена стойност**: 42 354.29
  • Изпълнител: ДЗЗД "ТН Плевен 2016" (членове: "Тарктур" ЕООД и "Нивел строй" ЕООД), Договорена стойност по проекта*: 84 305.29 , Отчетена стойност**: 81 377.45
  • Изпълнител: "МАРСЕН" ООД, Договорена стойност по проекта*: 923 764.13 , Отчетена стойност**: 911 260.61
  • Изпълнител: Людмила, Договорена стойност по проекта*: 17 665.35 , Отчетена стойност**: 16 086.35
  • Изпълнител: Александра, Договорена стойност по проекта*: 15 992.48 , Отчетена стойност**: 14 562.75
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 19 073.60 , Отчетена стойност**: 16 224.20
  • Изпълнител: Стоянка, Договорена стойност по проекта*: 17 614.26 , Отчетена стойност**: 13 000.60
  • Изпълнител: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 28 920.00 , Отчетена стойност**: 28 920.00
  • Изпълнител: ОДИТ КОНСУЛТ МД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 57 000.00 , Отчетена стойност**: 57 000.00
  • Изпълнител: КАРО ТРЕЙДИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 016 681.02 , Отчетена стойност**: 2 468 822.67
  • Изпълнител: Наталия, Договорена стойност по проекта*: 12 731.18 , Отчетена стойност**: 11 588.56
  • Изпълнител: "Инжстрой" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 620 396.34 , Отчетена стойност**: 651 371.88
  • Изпълнител: БИ ЕС ПРОЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 202 748.40 , Отчетена стойност**: 188 925.00
  • Изпълнител: "Обединение "Градска среда Плевен" (членове: "Трейс Груп Холд" АД и "Инфрастрой" ЕООД), Договорена стойност по проекта*: 1 808 027.44 , Отчетена стойност**: 1 895 766.84
  • Изпълнител: Людмила, Договорена стойност по проекта*: 16 234.83 , Отчетена стойност**: 13 014.12
  • Изпълнител: "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 461 202.75 , Отчетена стойност**: 2 545 980.27
  • Изпълнител: Снежанка, Договорена стойност по проекта*: 16 029.16 , Отчетена стойност**: 6 978.45
  • Изпълнител: "ЗОЯ ПАСКАЛЕВА" ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 68 266.64 , Отчетена стойност**: 57 040.15
  • Изпълнител: Огнян, Договорена стойност по проекта*: 11 540.73 , Отчетена стойност**: 10 513.60
  • Изпълнител: Евгени, Договорена стойност по проекта*: 29 857.52 , Отчетена стойност**: 27 031.97
  • Изпълнител: ДЗЗД "Пътища Груп" (членове: "Бевъриджис Олимпия" ЕООД и "Пътища" АД), Договорена стойност по проекта*: 3 038 253.64 , Отчетена стойност**: 2 850 102.68
  • Изпълнител: "Агроводинвест" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 13 407.25 , Отчетена стойност**: 11 433.77
  • Изпълнител: Стефан, Договорена стойност по проекта*: 13 227.20 , Отчетена стойност**: 11 935.07
  • Изпълнител: Валентина, Договорена стойност по проекта*: 16 616.04 , Отчетена стойност**: 14 907.87
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ДЗЗД "ТН Плевен 2016" (членове: "Тарктур" ЕООД и "Нивел строй" ЕООД), Договорена стойност по проекта*: 84 305.29
  • Член на обединение: "Обединение "Градска среда Плевен" (членове: "Трейс Груп Холд" АД и "Инфрастрой" ЕООД), Договорена стойност по проекта*: 1 808 027.44
  • Член на обединение: ДЗЗД "Пътища Груп" (членове: "Бевъриджис Олимпия" ЕООД и "Пътища" АД), Договорена стойност по проекта*: 3 038 253.64

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой население, ползващо се от подобрена градска среда, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 92 823.00 , Достигната стойност: 122 501.00
Индикатор 2 Градско развитие: Незастроени площи, създадени или рехабилитирани в градските райони, Мерна единица: квадратни метри, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100 346.00 , Достигната стойност: 110 784.69

Финансова информация

Обща стойност на проекта 10 234 064.57 BGN
БФП 10 234 064.57 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 10 926 189.70 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 150 834.05 0.00 150 834.05 КАРО ТРЕЙДИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 4 215.26 0.00 4 215.26 ДЗЗД "ТН Плевен 2016" (членове: "Тарктур" ЕООД и "Нивел строй" ЕООД)
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 89 369.23 0.00 89 369.23 "Обединение "Градска среда Плевен" (членове: "Трейс Груп Холд" АД и "Инфрастрой" ЕООД)
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 237 500.63 0.00 237 500.63 "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 30 999.95 0.00 30 999.95 "Инжстрой" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 5 700.00 0.00 5 700.00 ОДИТ КОНСУЛТ МД ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 937.30 0.00 2 937.30 ДИ ПИ ВЮ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 4 978.48 0.00 4 978.48 "ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 89 369.24 0.00 89 369.24 "Обединение "Градска среда Плевен" (членове: "Трейс Груп Холд" АД и "Инфрастрой" ЕООД)
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 30 999.95 0.00 30 999.95 "Инжстрой" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 "МАРСЕН" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ОДИТ КОНСУЛТ МД ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Извършване на независим финансов одит в изпълнение на проект: „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”", Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на независим финансов одит в изпълнение на проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”
    Изпълнител: ОДИТ КОНСУЛТ МД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 57 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Основен ремонт на линейни обекти от градската среда на Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, Договор BG16RFOP001-1.007-0001-С01 по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” - реконструкция на обекти на градската среда“, разделена на две обособени позиции: обособена позиция № 1 – Реконструкция на улици: Улица № 1; Улица № 2; Улица № 3; Улица „Ангел войвода”; Улица „Гургулят”; Улица „Индже войвода”; Улица „Коста Хаджипакев”; Улица „Мур”; Улица „Страхил войвода”; Улица „Цар Борис ІІІ”; Улица „Цар Симеон”; обособена позиция № 2 – Реконструкция на: Улица „Ангел Кънчев”; Улица „Георги Бенковски”; Улица „Люлин”, Улица „Москва”; бул. „Георги Кочев”; Пътен надлез на бул. „Георги Кочев”, Прогнозна стойност: 5 219 162.13
  • Обособена позиция 1: „Основен ремонт на линейни обекти от градската среда на Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, Договор BG16RFOP001-1.007-0001-С01 по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” - реконструкция на обекти на градската среда, обособена позиция № 1 - Реконструкция на улици: Улица № 1; Улица № 2; Улица № 3; Улица „Ангел войвода”; Улица „Гургулят”; Улица „Индже войвода”; Улица „Коста Хаджипакев”; Улица „Мур”; Улица „Страхил войвода”; Улица „Цар Борис ІІІ”; Улица „Цар Симеон”
    Изпълнител: ДЗЗД "Пътища Груп" (членове: "Бевъриджис Олимпия" ЕООД и "Пътища" АД)
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 038 253.64
  • Обособена позиция 2: „Основен ремонт на линейни обекти от градската среда на Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, Договор BG16RFOP001-1.007-0001-С01 по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” - реконструкция на обекти на градската среда, обособена позиция № 2 - Реконструкция на улици: Улица „Ангел Кънчев”; Улица „Георги Бенковски”; Улица „Люлин”, Улица „Москва”; бул. „Георги Кочев”; Пътен надлез на бул. „Георги Кочев”
    Изпълнител: КАРО ТРЕЙДИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 016 681.02
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Упражняване на авторски надзор при основен ремонт на детски площадки - обекти на градската среда на Плевен” по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”., Прогнозна стойност: 24 236.39
  • Обособена позиция 1: „Упражняване на авторски надзор по време на основен ремонт на детски площадки обекти на градската среда на Плевен” по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”
    Изпълнител: ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 920.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Упражняване на авторски надзор при основен ремонт на линейни обекти и обекти - част от Централна пешеходна зона и ландшафт” по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”., Прогнозна стойност: 263 468.99
  • Обособена позиция 1: "Упражняване на авторски надзор по време на основен ремонт на обекти част от Централна пешеходна зона и ландшафт гр. Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”, включващ: Градска градина”; Водна каскада”; пл. „Стефан Стамболов”
    Изпълнител: БИ ЕС ПРОЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 880.00
  • Обособена позиция 2: "Упражняване на авторски надзор по време на основен ремонт на линейни обекти в гр. Плевен" по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”
    Изпълнител: БИ ЕС ПРОЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 166 868.40
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за публичност и информация по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” по две обособени позиции Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билбордове и постоянни обяснителни табели, банер, изготвяне и публикуване на прессъобщение и/или рекламно информационно кapeта в регионална медия, организиране и провеждане на пресконференции и официални церемонии“; Обособена позиция № 2 – „Изготвяне на печатни информационни материали (листовки, дипляни, брошури пълноцветни)”, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП, Прогнозна стойност: 45 930.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за публичност и информация по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” по две обособени позиции, Обособена позиция № 1 – „Изработка и монтаж на билбордове и постоянни обяснителни табели, банер, изготвяне и публикуване на прессъобщение и/или рекламно-информационни кapeта в регионална медия, организиране и провеждане на пресконференции и официални церемонии“
    Изпълнител: ДИ ПИ ВЮ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 373.00
  • Обособена позиция 2: „Избор на изпълнител за осъществяване на дейности за публичност и информация по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020” по две обособени позиции, Обособена позиция № 2 – „Изготвяне на печатни информационни материали (листовки, дипляни, брошури пълноцветни)”, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП
    Изпълнител: ТРАНСЛИНГВА ПЛЮС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 440.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Основен ремонт обекти на градската среда на Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, разделена на две обособени позиции” , Прогнозна стойност: 879 741.31
  • Обособена позиция 1: Позиция № 1 „Реконструкция на пешеходен мост № 1 на р. Тученица, гр. Плевен, пешеходен мост № 2 на р. Тученица, гр. Плевен, пешеходен мост № 4 на р. Тученица, гр. Плевен, пешеходен мост № 5 на р. Тученица, гр. Плевен, пътен мост № 3 на р. Тученица, гр. Плевен”
    Изпълнител: ДЗЗД "ТН Плевен 2016" (членове: "Тарктур" ЕООД и "Нивел строй" ЕООД)
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 84 305.29
  • Обособена позиция 2: Позиция № 2 „Изграждане на детска площадка – ж.к. „Мара Денчева” – ул. „Мануш Войвода” – ул. „Ведрина”, детска площадка – ж.к. „Дружба” – бл. 119, детска площадка – ж.к. „Дружба” – бл. 319б, детска площадка – ул. „Мария Кюри” – ул. „Цар Самуил” – ул. „Кала Тепе”, детска и спортна площадка – ул. „Георги Кочев” – ул. „Гренадерска” – ул. „Неофит Рилски”
    Изпълнител: "МАРСЕН" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 923 764.13
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Основен ремонт обекти на градската среда на Плевен по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020”, разделена на три обособени позиции”, Прогнозна стойност: 4 583 796.76
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Част от централната пешеходна зона и ландшафт - Градска градина”
    Изпълнител: "Обединение "Градска среда Плевен" (членове: "Трейс Груп Холд" АД и "Инфрастрой" ЕООД)
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 808 027.44
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Част от централната пешеходна зона и ландшафт - Водна каскада”
    Изпълнител: "ИНТЕГРИРАНИ СТРОИТЕЛНИ СИСТЕМИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 461 202.75
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: „Част от централната пешеходна зона и ландшафт – пл. „Стефан Стамболов”
    Изпълнител: "Инжстрой" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 620 396.34
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт обекти на градската среда на Плевен” по проект „Осигуряване на устойчива градска среда на Плевен”, процедура BG16RFOP001-1.001-039 ”ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНТЕГРИРАНИ ПЛАНОВЕ ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ 2014-2020”. , Прогнозна стойност: 267 067.50
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт на следните обекти: Пешеходен мост № 1 на р. Тученица, гр. Плевен; Пешеходен мост №2 на р. Тученица, гр. Плевен, Пешеходен мост № 4 на р. Тученица, гр. Плевен, Пешеходен мост № 5 на р. Тученица, гр. Плевен, Пътен мост № 3 на р. Тученица, гр. Плевен; Детска площадка – ж.к. Мара Денчева – ул. Мануш войвода – ул. Ведрина, Детска площадка – ж.к. Дружба бл.119, Детска площадка – ж.к.Дружба бл.319б, Детска площадка – ул. Мария Кюри – ул. Цар Самуил – ул. Кала тепе, Детска и спортна площадка – ул. Г. Кочев – ул. Гренадерска – ул. Неофит Рилски”
    Изпълнител: "Агроводинвест" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 407.25
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт на следните обекти: Улица № 1, между ул. „Александър Малинов” и бул. „България” пред блокове 323-324-326-328”, гр. Плевен, Улица № 2, между ул. „Александър Малинов” и бул. „България” пред блокове 312-313-319-319а” , гр. Плевен, Улица № 3, от ул. „Александър Малинов” пред блокове 121-122-125 до кръстовище при бл. 137”, гр. Плевен, Улица „Ангел войвода”- отсечката от кръстовището с ул.„Страхил войвода” до кръстовището с ул.„Генерал Столетов”, гр. Плевен, Улица „Ангел Кънчев”, гр. Плевен, Улица „Георги Бенковски” - отсечката от ул. ”Св.св. Кирил и Методий” до кръстовището с ул. „Ангел Кънчев” и ул. „Люлин”, гр. Плевен, Улица „Гургулят” - отсечката от ул. ”Вардар” до ул. ”Ген. л-т Атанас Стефанов”, гр. Плевен, Улица „Индже войвода” - отсечката от кръстовището с бул. „Христо Ботев” до кръстовището с ул. „Страхил войвода”, гр. Плевен, Улица „Коста Хаджипакев” - отсечката между ул. ”Васил Левски” и ул. ”Цар Борис III”, гр. Плевен, Улица „Люлин”, гр. Плевен, Улица „Москва” - отсечката от кръстовището с ул. ”Св.Климент Охридски” до кръстовището с ул. ”Сергей Румянцев”, гр. Плевен, Улица „Мур” - отсечката от кръстовището с ул. ”Марица” до кръстовището с ул. ”Цар Самуил” и ул. „Цар Шишман”, вкл. кръстовището с ул. ”Цар Самуил” и ул. „Цар Шишман” , гр. Плевен, Улица „Страхил войвода”, гр. Плевен, Улица „Цар Борис III” - отсечката от кръстовището с ул. ”Данаил Попов” и ул. ”Д. Константинов” до пл. ”Свобода”, гр. Плевен, Улица „Цар Симеон”, гр. Плевен, Бул. „Георги Кочев” - отсечката от Надлеза над жп линията до кръстовището с ул. ”Гренадерска”, гр. Плевен, Пътен надлез на бул. „Георги Кочев”, гр. Плевен”
    Изпълнител: "ЗОЯ ПАСКАЛЕВА" ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 266.64
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: „Упражняване на строителен надзор по основен ремонт на следните обекти: „Част от централната пешеходна зона и ландшафт - Градска градина”; „Част от централната пешеходна зона и ландшафт - Водна каскада”; „Част от централната пешеходна зона и ландшафт – пл. „Стефан Стамболов”
    Изпълнител: "ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42 354.29
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект/ЕУП
    Изпълнител: Евгени
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 857.52
  • Обособена позиция 2: Финансов мениджър
    Изпълнител: Валентина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 616.04
  • Обособена позиция 3: Юрист
    Изпълнител: Десислава
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 073.60
  • Обособена позиция 4: Специалист обществени поръчки
    Изпълнител: Людмила
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 234.83
  • Обособена позиция 5: Експерт комуникация и информация
    Изпълнител: Стоянка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 614.26
  • Обособена позиция 6: Координатор строителство
    Изпълнител: Марийка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 437.41
  • Обособена позиция 7: Специалист инвеститорски контрол 1 - част Пътна
    Изпълнител: Александра
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 992.48
  • Обособена позиция 8: Специалист инвеститорски контрол 2 - част Архитектурно-строителна
    Изпълнител: Снежанка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 029.16
  • Обособена позиция 9: Специалист инвеститорски контрол 3 - част Електро
    Изпълнител: Огнян
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 540.73
  • Обособена позиция 10: Специалист инвеститорски контрол 4 - част ВиК
    Изпълнител: Стефан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 227.20
  • Обособена позиция 11: Специалист инвеститорски контрол 5 - част Пътна
    Изпълнител: Наталия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 731.18
  • Обособена позиция 12: Административен сътрудник
    Изпълнител: Павлина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 958.22
  • Обособена позиция 13: Технически асистент/архивар
    Изпълнител: Людмила
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 665.35

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN