Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0061-C07
Наименование на проекта Превенция на социалното изключване и намаляване на бедността сред децата в община Разград
Бенефициент 000505910 ОБЩИНА РАЗГРАД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 29.06.2016
Дата на стартиране 01.07.2016
Дата на приключване 07.03.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Разград, Разград

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение "Превенция на социалното изключване и намаляване на бедността сред децата в община Разград"  допълва и надгражда постигнатото по Проекта за социално включване, финансиран със Заем 7612BG от МБВР, по които в общината се предоставяха интегрирани услуги за ранно детско развитие. Ранното детско развитие включва цялата необходима подкрепа за детето от 0 до 7 години, за да може да бъде реализирано правото му на оцеляване, закрила и грижа, което ще му гарантира най-доброто развитие. Ранното детско развитие обхваща адекватни здравни услуги за бременната жена, майката и бебето, пълноценно хранене за бременната и кърмеща жена, бебето и детето, осигуряване на възможности и среда за ранно учене, подкрепа на семейството, развитие на общността и др. Проектното предложение предвижда предоставяне на комбинация от  иновативни, интегрирани социални, здравни, образователни услуги и мерки за превенция и подкрепа на малки деца и семейства в риск. Услугите  са с голям мобилен компонент, предоставят се в дома или друга естествена за детето среда. Съобразени са с индивидуалните потребности и ресурси на семействата и децата. За предоставянето на услугите  ще бъде подбран персонал, включващ специалисти от различни сфери. Те ще работят в интердисциплинарен екип и ще координират усилията си за посрещане на комплексните нужди на децата и семействата от целевите групи. С реализирането на проектното предложение  се цели Община Разград да създадени мрежа от устойчиви интегрирани услуги за ранно детско развитие за семейства с деца от 0 до 7 години, включително с увреждания; деца от 0 до 7 години в риск и техните семейства; деца и възрастни в риск. С реализирането на настоящото проектно предложение се цели не само да се подкрепят семействата в отглеждането на децата, но и да се стимулират за по-голяма активност във всички сфери на живота с цел осигуряване на добра семейна среда за малките деца. По този начин ще се ограничи и предаването на бедността между поколенията.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта. Мониторинг и контрол по предоставяне на услугите за ранно детско развитие.: Спецификата на проектното предложение налага изграждането на екип пряко ангажиран с организацията и управлението на дейностите, включващ: ръководител, счетоводител, координатор, технически сътрудник и юрист. Ръководител проект, ще: отговаря за цялостната организация, координация и управление на дейностите по проекта; контролира навременното изпълнение на дейностите, съобразно времевия график; отговаря за финансовото управление на проекта и работи в тясно сътрудничество със счетоводителя на проекта; следи за правилното разходване на средствата по проекта, в рамките на предвидения бюджет по съответните пера; утвърждава изготвените отчети към Управляващия орган, управлява риска и взема решения за мерки и действия, които да минимизират риска от забавяне и/или неизпълнение на дейностите; отговаря за популяризиране на резултатите от всеки етап на изпълнението на проекта; следи за регулярното извършване на мониторинг на изпълнението на проектните дейности; следи за изготвянето на междинни и заключителен технически и финансови отчети. Счетоводител, ще: отговаря за правилното финансово отчитане на проекта, съгласно действащото законодателство, принципите и регулациите на Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси" 2014-2020; контролира правилното разходване на средствата по проекта, в рамките на предвидения бюджет по съответните пера; организира финансовата дейност и реализира счетоводната политика по проекта; създава организация на счетоводния процес при осъществяване на дейностите по проекта, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документите, съставяне на месечните отчети и оборотни ведомости; изготвя необходимите анализи по финансовото изпълнение на проекта; в случай на констатирани нарушения и нередности по финансово-счетоводната дейност, сигнализира ръководителя на проекта и съдейства за отстраняването им. Координатор, ще: отговаря персонално за изпълнението на проекта , като организира и следи за навременното изпълнение на дейностите, съгласно Плана за действие и в съответствие с изискванията за качество на предоставяните услуги; изисква, приема и анализира информация за изпълнението на проекта, участва в осъществяването на мониторинг на изпълнението на всички дейности по проекта; своевременно докладва на ръководителя на проекта за възникналите проблеми по изпълнението на дейностите и предлага решения с цел успешна реализация на проекта. Технически сътрудник, ще събира, класира и отговаря за съхранението на цялата документация по проекта; участва при подготовката отчетите за изпълнението на проекта; води кореспонденция и поддържат връзка със заинтересованите страни; завежда документацията и кореспонденцията по проекта. Юрист, ще: подготвя документация за реализиране на обществените поръчки по реда на ЗОП необходими за изпълнението на проектните дейности, контролира провеждането им, подготвя необходимата документация за сключване на договори за услуги и доставки, подготвя документация за подбор на персонал за управление и издръжка на центъра и персонал на услугите, трудовите и договорите за услуга, решава юридически казуси възникнали по време на реализацията на проекта. Екипът ще бъде сформиран със заповед на кмета на Община Разград. Членовете на екипа, ще бъдат подбрани въз основа на квалификацията и опита им. Конкретните ангажименти и обхватът на отговорностите им ще бъдат детайлно разписани, след сформирането му., Договорена стойност: 166 998.00 , Отчетена стойност: 186 992.18
  • Дейност: Информиране и публичност: Дейността е планирана съобразно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Предвидени са мерки гарантиращи откритост и прозрачност при стартиране и изпълнение на проектното предложение, като ще се използват целенасочени послания към представителите на целевите групи и обществеността, предавани чрез печатни и електронни медии, информационни материали, срещи, пресконференции и др. С изпълнението на дейностите по информиране и публичност, ще се повиши информираността на обществото за проектното предложение, което Община Разград ще реализира; целите които са поставени; услугите за ранно детско развитие, които ще се реализират; целевите групи, за които те са предназначени и очакваните резултати. На местната общност по достъпен начин ще се предостави информация за начина на предоставяне на услугите за ранно детско развитие, специалистите, които ще ги предоставят и реда за кандидатстване. След всеки един от етапите на реализиране на проекта ще се предоставя информация в публичното пространство за постигнатите резултати.Информация за изпълнението на проектното предложение и популяризиране на иновативните услуги за ранно детско развитие ще се публикува периодично и на официалната интернет страницата на Община Разград. С оглед на по-голямата информираност на обществото относно реализирането на проектното предложение, ще се изготвят публикации, които ще бъдат разпространявани чрез местната и национална преса и местното радио. Ще бъдат организирани 2 пресконференции: при стартирането на проекта за популяризацията му сред обществеността и заключителна пресконференция за оповестяване на постигнатите резултати след приключване на проекта. На пресконференциите ще бъдат поканени около 30 участници - представители на местната общност, на заинтересовани организации и институции, неправителствени организации, работещи в сферата на социалните, здравните и образователните услуги, медии от региона и др. Ще бъдат изготвени мултимедийни презентация на проектни дейности. Също така ще бъдат изготвени, издадени и разпространени рекламни и информационни материали. Всички материали за популяризиране на услугите за ранно детско развитие, публичните събития, продуктите и документите от проекта ще посочват приноса на общността и ще съдържат всички реквизити, посочени в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. , Договорена стойност: 7 000.00 , Отчетена стойност: 5 736.00
  • Дейност: Подбор и назначаване на персонал за управление и издръжка на услугите за ранно детско развитие. Подбор и назначаване на персонала, който ще предоставя услугите за ранно детско развитие. Управление и издръжка на услугите за ранно детско развитие.: За управлението и издръжката на услугите за ранно детско развитие, съгласно Насоките за кандидатстване по процедура BG05M9OP001-2.004 "Услуги за ранно детско развитие" е целесъобразно да бъде нает персонал включващ: ръководител; счетоводител/касиер/домакин; шофьор и хигиенист. Предвижда се администрирането на услугите да бъде възложено на този персонал. За подбор на персонала екипът за организация и управление на проекта, чрез подходящи методи ще информира всички заинтересовани страни за спецификата на работата; описанието на конкретните длъжности; описание на професионалните роли и отговорности; необходимите за длъжностите образование, квалификация и компетенции и пр. Информирането на кандидатите за работа е с цел привличане на персонал, който разбира потребностите на целевата група и целта на услугите за ранно детско развитие. Подборът на кандидатите ще се осъществява съобразно разработена от екипа за организация и управление на проекта "Процедура за подбор на персонал за управлението и издръжката на услугите за ранно детско развитие" Изготвената процедура ще съдържа ясни критерии за сравнителна оценка на квалификацията, опита и мотивацията за работа на кандидатите. В зависимост от позицията ще се извършва подбор по документи, интервю за установяване на мотивацията и нагласите за работа, както и на степента на съответствие между притежаваните професионални компетенции на кандидата и профила на компетенциите за съответната длъжност. Кметът на Община Разград ще сформира комисия за подбор. След приключване на работата на комисията във всеки етап от провеждане на подбора ще се публикува информация на официалната интернет страница на Община Разград и на информационното табло, намиращо се на партерния етаж в административната сграда на общината. Персоналът за управлението и издръжката на услугите за ранно детско развитие ще бъде назначен на трудови договори. За предоставянето на услугите за ранно детско развитие в община Разград ще бъде нает персонал от специалисти: педиатри 3 ; гинеколог 1 ; стоматолог 1; социални работници 3 ; логопед 1; педагог 1 ; рехабилитатор/кинезитерапевт 1; медицински сестри 2; акушерка 1; юрист 1; психолог 1; медиатори 4. За подбор на персонала екипът за организация и управление на проекта, чрез подходящи методи ще информира всички заинтересовани страни за спецификата на работата; описанието на конкретните длъжности; описание на професионалните роли и отговорности; необходимите за длъжностите образование, квалификация и компетенции и пр. Информирането на кандидатите за работа е с цел привличане на персонал, който разбира потребностите на целевата група и целта на услугите за ранно детско развитие. Подборът на кандидатите ще се осъществява съобразно разработена от екипа за организация и управление на проекта "Процедура за подбор на персонал за предоставяне на услугите за ранно детско развитие" Изготвената процедура ще съдържа ясни критерии за сравнителна оценка на квалификацията, опита и мотивацията за работа на кандидатите. В зависимост от позицията ще се извършва подбор по документи, интервю за установяване на мотивацията и нагласите за работа, както и на степента на съответствие между притежаваните професионални компетенции на кандидата и профила на компетенциите за съответната длъжност. Кметът на Община Разград ще сформира комисия за подбор, в която ще бъде включен и избраният ръководител на услугите за ранно детско развитие. След приключване на работата на комисията във всеки етап от провеждане на подбора ще се публикува информация на официалната интернет страница на Община Разград и на информационното табло, намиращо се на партерния етаж в административната сграда на общината. За провеждане на процедурите по подбор на персонал няма да бъдат необходими средства по проекта. , Договорена стойност: 379 465.48 , Отчетена стойност: 405 452.02
  • Дейност: Предоставяне на услугата "Ранна интервенция на уврежданията": Услугата включва комплекс от специализирани услуги, насочени към подкрепа на бебета и малки деца с увреждания, както и техните семейства. Ориентирана е към укрепване на потенциала и ресурсите на семейството за стимулиране на развитието на детето с увреждане. Специализираните услуги се планират и реализират с активното участие на родителите на децата с увреждания съобразно техните заявени потребности, очаквания и ценности. Необходимо е семейството да е активната, водеща страна и равноправен партньор на специалистите в цялостния процес по предоставяне на услугите. За качествено предоставяне на услугата е необходимо изграждане на екип от различни специалисти (педиатър, социален работник, логопед, рехабилитатор или кинезитерапевт, психолог, медиатор), с цел посрещане на комплексните нужди на детето и семейството. Услугата ще се предоставя в обособения по Проекта за социално включване, Център за ранна интервенция на уврежданият и на терен, чрез мобилна работа. Мобилната работа ще е водеща, предвид индивидуализирания подход към всяко дете и семейство и възможността услугите да се предоставят най-близко до тяхната естествена среда. Отчитайки специфичните потребности и ресурси на детето и семейството ще се прилага гъвкав подход, адаптиран към семейство. Услугата е насочена към бебета и малки деца, за които е установено, че имат или има риск да развият увреждане, водещо до наличие на специални потребности, оказващи влияние върху цялостното развитие на детето. Услугата ще бъде ориентирана към ранното установяване на увреждането и подкрепа на семейството, с цел адаптация към специалните потребности. Целта на ранната интервенция е да осигури специализирана подкрепа на родителите, която да им позволи да придобият умения, знания и увереност, с които да отговорят на специфичните потребности на детето и да подпомогнат развитието му. Ранната интервенция има за цел и да създаде условия, които да подкрепят родителите в естествената за детето среда. По този начин е възможно да се прилага индивидуализирания подход към всяко дете и семейство, като се отчитат техните специфични потребности и ресурси. Основните задачи на ранната интервенция са: подкрепа за своевременно диагностициране и разпознаване на увреждането, причината за изоставането; съобщаване на увреждането и подкрепа на родителите в процеса на възприемане на различието и проблема на детето; подкрепа на семейството в периода на адаптацията им към особеностите свързани с увреждането и адаптацията на средата на живот към потребностите на детето; придружаване и подкрепа на детето при ползването на специализираните услуги, насърчаващи неговото развитие и постигане на автономност. Услугата е предназначена за идентифициране и посрещане на потребностите на децата в пет области на тяхното развитие: физическо и двигателно развитие; когнитивно развитие; афективно развитие; социално и говорно развитие; общуване, адаптация и автономност. Ранното разпознаване има ключова роля за навременото обхващане на децата със съмнения за увреждане или изоставане в развитието. Подаването на навременна информация за дете с увреждане, изоставане или в риск от изоставане в развитието е първата стъпка в процеса на ранната интервенция. Съобщаването на увреждането на родителите е важен момент в процеса на ранната интервенция и има основна роля за предотвратяване на изоставянето на деца от техните родители. Придружаването на родителите и предоставянето на психологическа подкрепа и консултации в момента на оповестяване на факта, че детето има увреждане или съществува риск от трудности в развитието е от изключително значение за намаляване на емоционалния стрес у родителите и адаптирането им към възникналата ситуация. Предвидено е услугата да се предоставя на 60 деца , при които има риск от изоставане в развитието или увреждане, включително и новородени деца, както и на техните семейства. , Договорена стойност: 421 070.00 , Отчетена стойност: 443 322.16
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителските умения, семейно консултиране и подкрепа, и индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи с цел посещаване на детска градина.: Неоспорим е фактът, че първите години са от особена важност за формирането на детето. Те са най-интензивният период в развитието на човешкия живот, в който се формират базисни двигателни, речеви, познавателни и социални умения. Особено значение за детето от ранна възраст има положителното емоционално общуване с родителите. Децата учат и се развиват чрез общуването и отношенията с близки, които полагат грижи за тях. Услугите насочени към формиране и развитие на родителски умения и семейно консултиране и подкрепа поставят в центъра семейството като едно неделимо цяло. Те съдържат в себе си пакет от интегрирани здравни, социални и образователни услуги за грижи за родители и деца от уязвими групи. От особена важност е фактът, че това са интегрирани услуги – както по отношение на съвместната работа на различни специалисти с целевите групи, така и по отношение на самия характер на услугите – социални, здравни, услуги за предучилищна подготовка и т.н. С предоставянето на услугите се цели повишаването на знанията и уменията на бъдещите родители, както във връзка с особеностите на раждането, така и във връзка с нуждите на новороденото и необходимата подходяща семейна среда за отглеждането на детето. На родителите ще бъде предоставена информация и консултации относно мрежата от услуги за подкрепа (социални, здравни, за заетост и др.) и тяхната роля за развитието на детето, както и за ролята на подкрепата на общността. Психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителските умения е насочена към бъдещи родители, родители на деца от 0 до 3 г., родители от уязвими групи, които не полагат адекватни грижи за децата си и ги излагат на риск. С предоставянето й се цели да се повишат знанията и уменията на бъдещи родители във връзка с раждането и отглеждането на новороденото дете, за изискванията на семейната среда за пълноценност ранно детско развитие, както и за нуждата от ползването на система от социални, здравни и други услуги необходими след раждането на детето. Семейното консултиране и подкрепа се предлага с цел разширяване на възможностите за социално вграждане на рисковите групи, чрез развиване на социални умения – общуване, бюджетиране, търсене на работа и родителстване; улесняване на достъпа на уязвими групи хора до различни услуги и институции; повишаване на мотивацията сред високо рискови общности относно семейно планиране чрез предоставяне на информация за репродуктивно здраве, контрацептивни методи, полово-предавани болести; преодоляване на неглижирането и насилието над деца. С услугата се цели да се подкрепят семействата в отглеждането на децата им, преодоляване на семейни затруднения и развиване на умения и ресурси за пълноценна социална интеграция и реализация., Договорена стойност: 410 006.00 , Отчетена стойност: 356 805.16
  • Дейност: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията.: Услугите насочени към подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията ще бъдат достъпни за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. На родителите ще бъдат предоставяни консултации за здравословното състояние на децата им. Специалистите ще предоставят услуги свързани с наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата. Родителите в зависимост от техните индивидуални нужди, рискове и ресурси ще бъдат подкрепяни от екип от специалисти, включващ педиатър, медицинска сестра, стоматолог и медиатор. Предвижда се услугите да се предоставят в обособените по Проекта за социално включване помещения и чрез мобилна работа на екипа. Екипът от специалисти ще издирва активно уязвимите семейства, за обхващане на децата им с комплекс от услуги насочени към превенция на заболяванията, в зависимост от потребностите; подпомагане достъпа на целевите групи до здравни услуги и консултации насочени към промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите; подготовка за родителство и подкрепа за добро родителство; подпомагане отглеждането на детето в семейна среда в съответствие с неговата възраст; насърчаване на физическото, социалното, емоционално и познавателно развитие на децата в ранна възраст чрез подкрепа за изграждане на добри родителски практики и привързаност родител-дете; идентифициране на рискови фактори, в т.ч. и социалните, с негативно влияние върху здравето и развитието на детето и качеството на родителските грижи; ранна интервенция при рискове и проблеми в здравето и развитието на детето; медицински и здравни грижи (при необходимост)., Договорена стойност: 141 996.00 , Отчетена стойност: 114 260.97
  • Дейност: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на деца за равен старт в училище.: Бедността, ниската грамотност, безработицата, липсата на комплексна подкрепа в семейства в риск води до незаинтересованост, демотивация за участие на децата им в учебния процес, неприпознаване на училището като място за формиране на знания и умения. Част от децата в община Разград не посещават детска градина. При постъпване в училище те сменят начина си на живот и социалното обкръжение, сменят водещия тип дейност, получават нови задължения и отговорности. Целта на дейността е да се осигури възможности за равен старт на всяко дете, да се улесни достъпа и мотивацията на тези деца и техните родители за активното им включване в училищната среда и образователния процес. Предоставянето на услугата "Допълнителна подготовка равен старт в училище" е свързана с провеждането на обучение през лятото на 6-7 годишни деца, които не са посещавали детска градина, за по-добро владеене на български език и придобиване на умения и навици за работа в училищна среда, както и при необходимост и при заявка от страна на родителите, последващи през учебната година индивидуални и групови занимания с малките ученици и техните родители за стимулиране и мотивиране на включването им в процеса на учене. Услугата ще се предоставя от екип от специалисти включващ: педагог и медиатор. Специалистите ще организира 4 летни училища в период от 20 дни за по 15 деца. , Договорена стойност: 38 723.00 , Отчетена стойност: 63 680.02
  • Дейност: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Услугите са насочени към деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Услугата ще включва наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. За подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище ще бъде нает един специален педагог, който ще работи съвместно с родителите. Специалистът ще извършва: - оценка на нуждите на децата от подкрепа; - индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас; - работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година; - групова работа, с цел запознаване на децата със социалната среда и подкрепа за изграждане на социални умения. Услугите ще се предоставят в помещенията обособени по Проекта за социално включване и на място в училища, детски градини, други социални услуги в общността и в домовете на децата., Договорена стойност: 104 730.58 , Отчетена стойност: 81 379.80

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: УЧЕНИЧЕСКО СТОЛОВО ХРАНЕНЕ И ПОЧИВНО ДЕЛО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 999.00
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 39 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВИКИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 600.00
  • Изпълнител: Гинекологични, Договорена стойност по проекта*: 60 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МАРГОТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 51 696.70 , Отчетена стойност**: 4 642.30
  • Изпълнител: ЯНАКИЕВ ТРАНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 190.00
  • Изпълнител: СОД-РАЗГРАД ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 2 052.00
  • Изпълнител: ЕТ СЛАВА ВЕЛИКОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 15.46
  • Изпълнител: ЕТ НЕДЯЛКА ТОНЧЕВА - 50, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 500.68
  • Изпълнител: ШАНС-2000 ПП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 852.00
  • Изпълнител: Педагогически, Договорена стойност по проекта*: 15 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 160 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕТ МАРГОТ-МЛАДЕН ИВАНОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 711.12
  • Изпълнител: ФАБРИКА ДЕТСКИТЕ МЕЧТИ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 15 453.00
  • Изпълнител: ОК КЛИМА - РАЗГРАД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 140.00 , Отчетена стойност**: 4 850.04
  • Изпълнител: Педиатрични, Договорена стойност по проекта*: 68 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ЕДНОЛИЧНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 2 100.00 , Отчетена стойност**: 544.68
  • Изпълнител: МЕДИЦИНСКИ ЦЕНТЪР ВИТА МЕДИКА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 250.00
  • Изпълнител: ЕНИГМА-АБК ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 370.80
  • Изпълнител: ДЗЗД "СОД-ЕНИГМА", Договорена стойност по проекта*: 37 440.00 , Отчетена стойност**: 864.00
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 98 900.00 , Отчетена стойност**: 16 051.28
  • Изпълнител: ХАРТ ГОЛД ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 015.00 , Отчетена стойност**: 3 111.21
  • Изпълнител: ДЕТСКА ГРАДИНА "РАЙНА КНЯГИНЯ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 406.19
  • Изпълнител: ДАНИСА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 895.01
  • Изпълнител: Педиатрични, Договорена стойност по проекта*: 68 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Педагогически, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: САВ - РАЗГРАД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 400.00
  • Изпълнител: МИЛИВЕНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 51.50
  • Изпълнител: Sidaya Pharma Romania, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 419.94
  • Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 550.30
  • Изпълнител: РЕМОНТИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 825.39
  • Изпълнител: ЕТ ВИК-78 - ЛЮБОМИР ШАМОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: АУТО СТЕВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 766.02
  • Изпълнител: А1 България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 115 080.00 , Отчетена стойност**: 6 494.97
  • Изпълнител: ЕЛЕКТРОРЕСУРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 76.85
  • Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 946.44
  • Изпълнител: Стоматологични, Договорена стойност по проекта*: 60 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: А1 България ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 190.12
  • Изпълнител: ВИТА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 371.80
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 180.00 , Достигната стойност: 1 205.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 649 814.36 BGN
БФП 1 649 814.36 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 649 814.36 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ПОТРЕБНОСТИТЕ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА НА ОБЩИНА РАЗГРАД И ОБЩИНСКИ СТРУКТУРИ”, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: „ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ПОТРЕБНОСТИТЕ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА НА ОБЩИНА РАЗГРАД И ОБЩИНСКИ СТРУКТУРИ”
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали и консумативи, запазени по чл. 12, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки, за потребностите на администрацията на Община Разград и общински структури“, Прогнозна стойност: 14 600.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи
    Изпълнител: ХАРТ ГОЛД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Абонаментна поддръжка на климатици , Прогнозна стойност: 26 000.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментна подръжка на климатици
    Изпълнител: ОК КЛИМА - РАЗГРАД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 300.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Абонаментна подръжка на климатични съоръжения в обекти на Община Разград., Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментна подръжка на климатични съоръжения в обекти на Община Разград.
    Изпълнител: ОК КЛИМА - РАЗГРАД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 540.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Абонаментно поддържане на климатични съоружения, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментно поддържане на климатични съоружения
    Изпълнител: ОК КЛИМА - РАЗГРАД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 150.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Абонаментно поддържане на климатични съоружения, Прогнозна стойност: 1 600.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментно поддържане на климатични съоружения
    Изпълнител: ОК КЛИМА - РАЗГРАД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 150.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Абонаментно поддържане на климатични съоружения, Прогнозна стойност: 29 400.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментна подръжка на климатични съоръжения в обекти на Община Разград.
    Изпълнител: ОК КЛИМА - РАЗГРАД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Гинекологични услуги , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Гинекологични услуги
    Изпълнител: Гинекологични
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на ел. енергия , Прогнозна стойност: 800 000.00
  • Обособена позиция 1: доставка на ел.енергия
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ПРОДАЖБИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на ел.енергия, Прогнозна стойност: 540 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на ел.енергия
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО Енергийни услуги ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 160 000.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , Прогнозна стойност: 18 000.00
  • Обособена позиция 1: Изделия от хартия или картон
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 400.00
  • Обособена позиция 2: Калкулатори и изчислителни машини, използвани за воедене на счетоводство
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 400.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, Прогнозна стойност: 55 350.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: МАРГОТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, Прогнозна стойност: 68 853.37
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: МАРГОТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 296.70
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи, Прогнозна стойност: 68 853.37
  • Обособена позиция 1: Достравка на материали
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 500.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на „Офис консумативи, оборудване и принадлежности за офиса“,
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 500.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на „Самокопирна хартия и други видове хартия за копиране“,
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 500.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи, Прогнозна стойност: 149 000.00
  • Обособена позиция 1: Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
    Изпълнител: МАРГОТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 400.00
  • Обособена позиция 2: Безконечна хартия за принтери.
    Изпълнител: МАРГОТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 400.00
  • Обособена позиция 3: Оборудване и принадлежности за офиса
    Изпълнител: МАРГОТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 400.00
  • Обособена позиция 4: Принадлежности и консумативи за мастиленоструйни и матрични принтерри.
    Изпълнител: МАРГОТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 400.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи за потребностите на администрацията на Община Разград, Прогнозна стойност: 55 350.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за потребностите на администрацията на Община Разград
    Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: ХАРТ ГОЛД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Доставка на мобилни услуги, Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Мобилни услуги
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Доставка на мобилни услуги , Прогнозна стойност: 13 820.00
  • Обособена позиция 1: А1 България ЕАД
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Застраховки на МПС, Прогнозна стойност: 55 910.00
  • Обособена позиция 1: Застраховка на МПС
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ЕДНОЛИЧНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 100.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Извършване на педиатрични услуги , Прогнозна стойност: 68 000.00
  • Обособена позиция 1: Педиатрични услуги
    Изпълнител: Педиатрични
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 000.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Интернет услги по некомутируема линия за потребностите на общинска администрация, Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: интернет услуги
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 440.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Интернет услги по некомутируема линия за потребностите на общинска администрация, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуги за предоставяне на интернет услуги
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Интернет услги по некомутируема линия за потребностите на общинска администрация, Прогнозна стойност: 25 500.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Интернет услуги , Прогнозна стойност: 25 500.00
  • Обособена позиция 1: Интернет услуги
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Интернет услуги , Прогнозна стойност: 29 880.00
  • Обособена позиция 1: Интернет услуги
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 900.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Мобилна интернет услуга, Прогнозна стойност: 23 000.00
  • Обособена позиция 1: Мобилна телефона услуга
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 000.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Мобилна телефона услуга, Прогнозна стойност: 12 581.00
  • Обособена позиция 1: Интернет услуги
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Охрана на на обекти общинска собственост на територията на Община Разград, Прогнозна стойност: 916 000.00
  • Обособена позиция 1: Охрана със сигурност- охранителна техника и паник бутони на обекти общинска собственост на територията на Община Разград
    Изпълнител: ДЗЗД "СОД-ЕНИГМА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 440.00
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: Охрана със сигнално охранителна техника, Прогнозна стойност: 55 000.00
  • Обособена позиция 1: Охрана със сигнално охранителна сигнализация.
    Изпълнител: СОД-РАЗГРАД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Педагогически услуги , Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Педагогически услуги
    Изпълнител: Педагогически
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: Педагогически услуги , Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Педагогически услуги
    Изпълнител: Педагогически
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 000.00
Процедура 33 Предмет на предвидената процедура: Педиатрични услуги , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Педиатрични услуги
    Изпълнител: Педиатрични
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 000.00
Процедура 34 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на Интернет услуги., Прогнозна стойност: 27 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставене на мобилни услуги
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
Процедура 35 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на мобилна телефонни услуги чрез мобилна неземна мреца с национално покритие за потребноститет на общинска администрация Разград и общинските структори., Прогнозна стойност: 29 999.00
  • Обособена позиция 1: Преоставяне на мобилни услуги
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 600.00
Процедура 36 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на мобилна телефонни услуги чрез мобилна неземна мреца с национално покритие за потребноститет на общинска администрация Разград и общинските структори., Прогнозна стойност: 66 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на мобилна телефонни услуги чрез мобилна неземна мреца с национално покритие за потребноститет на общинска администрация Разград и общинските структори.
    Изпълнител: А1 България ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 37 440.00
Процедура 37 Предмет на предвидената процедура: Стоматологични услуги , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Стоматологични улуги
    Изпълнител: Стоматологични
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN