Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0137-C04
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд в град Горна Оряховица
Бенефициент 000133673 ОБЩИНА ГОРНА ОРЯХОВИЦА
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 21.10.2016
Дата на стартиране 01.10.2016
Дата на приключване 30.04.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Горна Оряховица, гр.Горна Оряховица

Описание

Кратко описание на проекта
С постигане на заложените по проекта цели ще се: разшири обхвата на дейността на действащата обществена трапезария в град Горна Оряховица; подпомогнат с топъл обяд 45 самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии и ще се насочат потребителите, получаващи топъл обяд към други социални и административни общински услуги, както и ще се окаже съдействие за получаване на здравни услуги при необходимост. Целева група по настоящия проект са 45 самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии. В резултат от изпълнението на проекта ще се разшири обхвата на действащата обществена трапезария в град Горна Оряховица, ще се осигури топъл обяд на 45 лица и ще бъдат предоставени съпътстващи услуги на целевата група. Дейностите за постигане на гореизложените цели са: Определяне на целевите групи по проекта; Закупуване на хранителни продукти; Осигуряване на топъл обяд и Предоставяне на съпътстващи мерки. При изпълнение на проекта ще бъдат предприети и мерки, свързани с информиране и публичност на подкрепата от Фонда. Стойността на проекта възлиза на 89 882,10лв.
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи по проекта: Целеви групи на настоящото проектно предложение ще бъдат 45 самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност. Тази целева група до 30.04.2016 г. ползва Обществена трапезария, финансирана от Фонд "Социална закрила" - гр. София. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти: Доставката на хранителни продукти ще се извършва по договор за обществена поръчка, сключен след проведена открита процедура по реда на Закона за обществените поръчки. Доставката ще се извършва по обособени позиции. След заявяване на необходимите количества хранителните продукти, същите ще се доставят в кухненската база на Домашен социален патронаж от фирмата изпълнител. Материално отговорното лице на ДСП ще ги приема, засклажда и изписва за приготвяне на ястията. Приемането на храните се извършва по начин, който не допуска замърсяването им. Приемат се само храни със запазени опаковки, незамърсени, етикетирани и маркирани. Съхранението на продуктите и храните ще става в складовото помещение, по групи и видове - в съответствие с препоръчания температурен режим. За осигуряване на безопасно, разделно съхранение на хранителни продукти изискващи ниски температури в склада на ДСП са разположени пет хладилника, пет вертикални фризера и един хоризонтален. Продуктите, които не изискват специални температурни условия на съхранение ще се складират в специално помещение на ДСП, на обособени стелажи и защитени от достъп на вредители. В склада за съхранение продуктите и храните се подреждат разделно, като не се допуска смесване и взаимно замърсяване. Разходно-оправдателните документи за закупените хранителни продукти ще бъдат издавани на Домашен социален патронаж, който ще извършва разплащането с доставчиците по банков път. Очакваната дата на стартиране на трапезарията е 01.10.2016 г., а приключване на дейността се предвижда да е до 30.04.2020 г. Трапезарията ще предоставя топъл обяд през работните дни на месеците, или както следва: За месец Октомври 2016 г. - 21 дни за месец Ноември 2016 г. - 22 дни за месец Декември 2016 г.- 21 дни за месец Януари 2017 г. - 21 дни за месец Февруари 2017 г. - 20 дни за месец Март 2017 г. - 22 дни за месец Април 2017 г. - 18 дни за месец Май 2017г. - 20 дни; за месец Юни 2017 г. - 22 дни; за месец Септември 2017г. - 19 работни дни; за месец Октомври 2017г. - 22 работни дни; за месец Ноември 2017г. - 22 работни дни; за месец Декември 2017г. - 18 работни дни; За 2018г. - 10 месеца или общо 204 работни дни (без м. юли и август) За 2019г. - 10 месеца или общо 204 работни дни (без м. юли и август) За 2020г. - 4м. по 21р.дни средномесечно - общо 84р.дни общо 760 дни Общия брой на лицата, на които ще се предоставя топъл обяд е 45 души. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00413-2017-0012, и № на договори с избрани изпълнители - №77/ 10.11.2017 r.;№80/ 16.11.2017г.; №83/17.11.2017r.; №92/23.11.2017r.; №1/05.01.2018r. , Договорена стойност: 81 051.00 , Отчетена стойност: 81 506.63
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Кухненската база на Домашен социален патронаж, която ще изпълнява ролята на Обществена трапезария се намира в центъра на град Горна Оряховица на адрес: гр. Горна Оряховица, ул. "Мано Тодоров" №2. Тя е с площ 245,85 кв.м. и четири основни помещения – топла кухня, офис, склад и стая на персонала. Обекта е ремонтиран през 2011 год. по проект „Енергийно-ефективна реконструкция и модернизация на обекти от социалната инфраструктура в Община Горна Оряховица”, проект реализиран по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. Изградена е нова ВиК и ел. инсталация, обекта е газифициран. Подменено е оборудването – 3 печки, 2 фурни двойни, 1 фурна тройна, хладилни и фризерни съоръжения – общо 13 броя. Закупена е нова посуда – казани, тави, четирикоритни мивки, картофобелачка. Кадровата обезпеченост на ДСП е достатъчна за осъществяване на цялостния процес по заявяване, доставяне съхранение на хранителните продукти. Приготвяне на храната се извършва от трима готвачи и един пом. готвач. Същите са квалифицирани и с високо чувство за отговорност. Дейността по предоставяне на храната ще се осъществява от квалифициран персонал с опит в областта на общественото хранене. Всички служители имат необходимия образователен ценз. Задълженията и отговорностите ще са разпределени съобразно компетентността., Договорена стойност: 4 052.55 , Отчетена стойност: 3 259.43
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Социален работник, работещ в Домашен социален патронаж – гр. Горна Оряховица ежемесечно ще консултира потребителите на които е осигурен топъл обяд относно ползването на други социални услуги, административни общински услуги и оказване на съдействие за предоставяне на здравни услуги при необходимост. Той ще насочва лицата, които не получават социални помощи към дирекция „Социално подпомагане” – гр. Горна Оряховица за отпускане на такива, ако са изпълнени условията на законодателството. Социалният работник ще отчита извършените от него дейности с изготвянето на протоколи за всеки един консултиран потребител. На територията на гр. Горна Оряховица, функционира Дневен център за възрастни хора с увреждания с капацитет 40 места. Заложената целева група включва хора с инвалидни пенсии на които ще бъде предложено да ползват социални услуги в центъра. Дневен център за възрастни хора с увреждания – гр. Горна Оряховица, предлага комплексна медицинска, физиотерапевтична и медико – педагогическа рехабилитация на лица с множествени увреждания и заболявания на опорно - двигателния апарат. Центърът разполага с оборудвана мултисензорна зала, която се използва за релакс на хората с увреждания. На потребители в ДЦВХУ се предлага още лечебна физкултура, електротерапия – галванизация, стимулация и магнитотерапия. , Договорена стойност: 4 052.54 , Отчетена стойност: 2 905.05

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СТЕЛИ 777 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 111.00 , Отчетена стойност**: 4 460.49
  • Изпълнител: ПЛАНЕТА 2013 ООД, Договорена стойност по проекта*: 15 111.00 , Отчетена стойност**: 609.75
  • Изпълнител: РОДОПА - Г. ОРЯХОВИЦА - 96 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 75 555.00 , Отчетена стойност**: 7 453.26
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 45.00 , Достигната стойност: 6.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 89 156.09 BGN
БФП 89 156.09 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 89 156.09 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти за обекти в социалната сфера, второстепенни разпоредители с бюджет към Община Горна Оряховица и Детски ясли "Зорница - Еделвайс" по шест обособени позиции, Прогнозна стойност: 165 568.60
  • Обособена позиция 1: Хляб и хлебни изделия
    Изпълнител: ПЛАНЕТА 2013 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 111.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител/и/ за доставка на хранителни продукти за нуждите на второстепенни разпоредители по обособени позиции, Прогнозна стойност: 304 957.34
  • Обособена позиция 1: Мляко и млечни произведения
    Изпълнител: РОДОПА - Г. ОРЯХОВИЦА - 96 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 111.00
  • Обособена позиция 2: Месо и месни продукти
    Изпълнител: РОДОПА - Г. ОРЯХОВИЦА - 96 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 111.00
  • Обособена позиция 3: Плодове и зеленчуци
    Изпълнител: СТЕЛИ 777 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 111.00
  • Обособена позиция 4: Риба и рибни продукти
    Изпълнител: РОДОПА - Г. ОРЯХОВИЦА - 96 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 111.00
  • Обособена позиция 5: Консерви
    Изпълнител: РОДОПА - Г. ОРЯХОВИЦА - 96 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 111.00
  • Обособена позиция 6: Варива, подправки и други
    Изпълнител: РОДОПА - Г. ОРЯХОВИЦА - 96 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 111.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN