Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0021-C07
Наименование на проекта Равен шанс за всички деца в община Добричка
Бенефициент 000852188 община Добричка
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 10.08.2016
Дата на стартиране 10.08.2016
Дата на приключване 29.12.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Добрич, Добрич

Описание

Кратко описание на проекта
Детското развитие е комплексен и динамичен процес, който се влияе от условията на материалната и социална среда, в която детето расте. За да могат да получат най-добро начало на своя живот и да реализират своите възможности, бебетата и малките деца се нуждаят както от пълноценно хранене, така и от достъп до качествени здравни грижи, сигурна, подкрепяща и стимулираща семейна среда. Фокусът на настоящото проектно предложение е насочен към повишаване на разбирането за ранното детство като изключително важен период за осигуряване на благополучието на детето, чрез предоставянето на интегрирани услуги за ранно детско развитие на деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, включително деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители. Усилията ни в сферата на ранното детско развитие са насочени към подкрепа на деца в ранна детска възраст и техните семейства за подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране и развитие на родителски умения, за да могат успешно да се справят със своите отговорности и грижи за децата, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система, както и предотвратяване на настаняването на деца в специализирани институции.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организация и управление на проекта: Сформиране на професионален административен екип, гаранция за успешното протичане на дейностите по проекта. Осигуряване на най-подходящите в качествено и икономическо отношение изпълнители на доставки и услуги. Управление на проектните дейности, насочено към ефективно изпълнение на заложените индикатори. Наблюдение на навременното и в пълнота изпълнение на планираните дейности по проекта и качеството на предоставяната услуга. Редовна отчетност за удостоверяване на административните, технически и физически аспекти на дейностите по проекта. Лесно идентифициране и проследяване на разходите, следене за документалната обоснованост на всяка счетоводна операция, законосъобразност и целесъобразност на изразходените средства и избягване на всякакви финансови злоупотреби. В дейността се включва:Създаване на организация за протичане на дейностите по проекта, подбор на административния екип за управление– ръководител проект, координатор, счетоводител, назначаване на подбраните лица- проектен месец 1. Ще бъде изготвен График за възлагане на обществени поръчки по ЗОП, и съобразно заложените в него срокове ще бъдат разработени тръжни документации и проведени тръжни процедури за избор на изпълнители на доставки и услуги. Ще бъде назначена тръжна комисия, която да определи най-подходящите изпълнители от гледна точка на качество на извършваните дейности и икономическа ефективност на разходите, като това ще бъде осигурено чрез изискванията и критериите, заложени в тръжните документации- проектен месец 1. Ще се провеждат редовни месечни заседания на административния екип, на които ще бъдат разпределяни задачите за следващия месец – за целта ще бъдат изготвяни „Месечни планове за действия” и „Протоколи от заседания”. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания. Ще бъде разработена система за вътрешен мониторинг, чрез която се оценява напредъка на дейностите по проекта и се сигурява качеството на предлаганите услуги на потребителите- проектен месец 1. В месечен „План за мониторинг” ще се извършват периодични оценки от екипа за управление на степента на изпълнение на дейностите съобразно графика, като при евентуални несъответствия ще се назначават коригиращи действия и ще се следи за резултата от тях. Ще се следи за съответствие на доставките със заложените технически спецификации, за отговорното в качествено и количествено отношение извършване на услугите от изпълнители в Центъра, ежемесечно. С цел контрол качеството на предоставяните услуги ръководителят на проекта назначава в График за мониторингови посещения дати за извършване на мониторингови посещения в домовете на потребителите: ежемесечно и при възникнали потребности и рискове, и назначава отговорни за това лица, като посещенията се осъществяват от ръководителя и координатора, които изготвят Формуляри за посещение на място. Резултатите от проведените мониторингови посещения се обобщават в месечни доклади, съдържащи оценка и предложения. Ще бъде оказвано съдействие на представителите на Управляващия орган при документални и проверки на място. Ще бъде създадено Проектно досие, включващо всички договори, анекси, тръжна документация, доклади, разходооправдателни документи, приемо-предавателни протоколи за извършени дейности от изпълнителите, искания за плащане и приложения, доклади от проверките на място, данни за предприетите мерки за публичност, кореспонденция с Управляващия орган. Ще се изготвят месечни отчети от отделните членове на екипа за управление и персонала и експертите към Центъра за проследяване спазването на разработените планове за действие. Ще бъдат изготвяни прецизни и редовни междинни отчети с необходимите приложения към Управляващия орган- 8, 12, 18, 24,30 проектни месеци. Ще бъде изготвен окончателен отчет относно изпълнението на целите на проекта, постигнатите резултати и реални стойности на заложените индикатори, срещнатите трудности и тяхното преодоляване. Дейността се изпълнява през целия период на проекта- 83 месеца. , Договорена стойност: 156 244.42 , Отчетена стойност: 114 108.20
  • Дейност: Дейност 2: Информиране и публичност: Осигуряване на прозрачност и разгласа в публичното пространство на целите и резултатите на проекта и на настоящата схема за безвъзмездно финансиране, популяризиране на подкрепата от ЕСФ. В дейността се включва: През месец 1 на проекта ще бъде разработен “План за информация и публичност”, който има следните задачи: - Определяне на реда и средствата за информиране на заинтересованите лица и институции; -Разработване на необходимите информационни материали и организиране на информационните събития; - Осигуряване на публичност на дейностите по проект чрез разпространение на информационните материали и провеждане на информационните събития и срещи; - Осигуряване на активно съдействие от страна на заинтересованите страни за постигане целите на проекта. Информирането на обществото за целите на проекта, настоящата схема за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ "Услуи за ранно детско развитие" и ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, както и за процесите на реализация на проектните дейности и постигнатите резултати ще се осъществява чрез използване на различни инструменти като: - провеждане на пресконференции - поради продължителността на проекта- 83 месеца, ще бъдат организирани и проведени 5 пресконференции - 1 в началото на проекта за запознаване на обществеността с целите на проекта- през проектен месец 3, и други в процеса на изпълнение за информиране относно хода на проектните дейности, през 2020 година ще бъдат организирани 1 пресконференция за напредука на проекта и 1 заключителна среща. Ше бъдат изготвени и разпространени 1000 брошури, 70 плаката, 2500 флаера и 2 ролбанера. -изготвяне и разпространяване на 700 брошури свързани с описание на дейностите по проекта в населените места в община Добричка и 70 плаката – по 1 във всяко населено място, за информиране на потенциалните потребители, през месеци 3, 4, 29 и 35 на проекта. -изработване и поставяне на 4 ролбанер - винил- 2 в сградата на общината, и 2 където се помещава Центъра, през месец 3 и 33 на проекта. -изготвяне и разпространяване на 500 брошури за оповестяване на постигнатите резултати по проекта в община Добричка, през месец 53 на проекта. -изготвяне и разпространение на 2900 флаери с описание на социалните услуги за ранното детско развитие; -провеждане на 1 заключителна среща с участието на потребители, персонал, доставчиците на социалните услуги,медии, административния екип за управление, представители на общинска администрация на община Добричка, представители на НПО. Комбинирането на различните инструменти има за цел да осигури желаното информационно покритие на целевата аудитория, като едновременно се осигурява нужната информация чрез подходящ брой единични актове на въздействие върху публиката при паралелен стремеж за точна ориентация на посланията към заинтересованите страни. Дейностите по информиране и публичност ще допринесат за поддържане на перманентна обратна връзка с общинската администрация, гражданското общество, като се разчита на инициатива и активно участие от страна на всички заинтересовани страни в проекта. Всички информационни материали и събития ще бъдат съобразени с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” Дейността ще се изпълнява в 53 месеца, съобразно посочените по-горе етапи., Договорена стойност: 7 839.81 , Отчетена стойност: 7 326.35
  • Дейност: Дейност 3: Ранна интервенция на уврежданията и Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания: Цели:Предотвратяване на изоставянето на децата с увреждания от техните родители и тяхното институционализиране.Инд. педагогическа подкрепа за деца с увреждания за успешна интеграция в образователната система.Тези цели ще се постигнат чрез:1.посещения на майката или друг член на семейството,заедно с детето в Центъра за ранна интервенция на уврежданията,създаден по Проект„Социално включване",които включват работа с кинезитерапевт или друг специалист в областта на рехабилитацията с оглед увреждането и проблемите на детето.Работата се състои в инд. дейности за детето с участието на родителя.В съответствие с оценката на екипа от специалисти на Центъра,детето ще се включва в група от негови връстници,при достигането на определен етап от развитието му.Фокусът на дейността е и консултиране относно съществуващата мрежа от услуги и достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа,консултация по проблеми,които възникват при ежедневната грижа за детето,родителските отговорности,семейните трудности,свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане и др.В зависимост от степента на увреждане и проблемите на детето посещенията в центъра ще бъдат 2 до 3 пъти седмично.2.Веднъж месечно мобилен екип от специалисти ще посещава потребителите в домовете на семействата–тези посещения/работа на терен целят мониторинг на грижите за децата,осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа за децата;предоставяне на консултация относно съществуващата мрежа от услуги;достъпната за родителите и за детето финансова подкрепа; консултация по проблеми,които възникват при ежедневната грижа за детето;родителските отговорности;семейните трудности,свързани с необходимостта от осигуряване на грижи за дете с увреждане.3.Специалният педагог ще посещава децата по домовете им и ще прави оценка колко от деца с увреждания подлежащи на записване в първи клас в масовото училище ще имат нужда от инд. педагогическа подкрепа.След оценката,усилията ще се фокусират върху инд. работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията,необходими за първи клас.Важен акцент ще бъде и работата с родителите на децата с увреждания,на които предстои интегриране в масово училище,целяща развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година.Дейността ще се допълни и със занимания в група за децата в детската градина и/или ущилището по местоживеене,за да може да им се помогне да се запознаят със соц-ната среда и да изградят соц. умения. Потребители на услугите ще бъдат деца с увреждания и техните родители и деца с увреждания подлежащи на записване в първи клас с капацитет 30 деца и 50 родители за "Ранна интервенция на уврежданията" и 30 деца за "Индивидуална педагогическа подкрепа".Посещенията в Центъра за ранна интервенция на уврежданията и в домовете на семействата,ще се извършват по установен график,след съгласуване както със специалистите,така и с потребителите на услугата.Посещенията в домовете на семействата ще се извършва от мобилен екип,в който ще се включат специалисти от екипа в Центъра.За достъп и ползване на услугите ще се прилага утвърденото Методическо ръководство за предоставяне на услугите в Центъра създадено по Проект„Социално включване".Родителите на децата от целевите групи подават заявления по образец и придружаващи документи,въз основа на които се извършва оценка на потребностите.С подбраните лица се сключват договори.На база оценка на потребностите се изготвят инд. планове за потребителите.Ще се изготви регистър на подбраните потребители. Необходим персонал: 1социален работник,1логопед,1рехабилитатор/кинезетерапевт,1психолог,1медиатор,1социален педагог.Предвидени са в дейността разходи за материали. В т.ч. - дидактични и обучителни материали, детски столчета и масички /комплект/, килим, диспенсър за вода, батут, стилажи, огледала-логопед, годишна застраховка за деца. , Договорена стойност: 493 646.96 , Отчетена стойност: 490 314.89
  • Дейност: Дейност 4: Предоставяне на психологическа подкрепа на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения, семейно консултиране и подкрепа: Цели:Формиране на родителски умения,изграждане на връзката родител-дете,повишаване на самочувствието на родителите и оказване на подкрепа.Дейностите поставят в центъра семейството като едно неделимо цяло.За реализиране на целите и предоставянето на качествена интегрирана услуга ще се формира постоянен екип от специалисти.Дейностите,включени в реализацията на услугата са: -Групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители-в групите ще се формират знанията и уменията на бъдещите родители във връзка с особеностите на раждането,нуждите на новороденото,необходимата подходяща семейна среда за отглеждане на детето.Консултациите ще бъдат в периода преди и непосредствено след раждането.Насочени са към бременни момичета и жени, които ще отглеждат своите деца сами или в семейство от уязвимите етнически групи. -Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0до3 г-в групите ще се повишат познанията и подобрят уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие;родителите ще се консултират относно мрежата от социални,здравни,заетост и др.услуги. -Групи за родители и бъдещи родители-родители и бъдещи родители ще споделят мнения и опит в отглеждането на децата;ще се създаде среда в която всички притеснения и въпроси на бъдещите и младите родители да бъдат изказани и споделени.Родителите ще участват заедно с децата си, за да могат да разберат по-добре интересите и способностите на техните деца. -Индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0до3 г.-дейността е насочена към родителите, които отговарят на критериите за включване в групите, но не могат да участват по обективни причини. Дейностите ще бъдат допълнени с подготовка и разпространение на подходящи материали. Семейно консултиране и подкрепа се предлага с цел разширяване на възможностите за социално вграждане на рисковите групи,в т.ч.маргинализирани семейства,младежи от рискови общности,родители на деца с увреждания,родители,които неглижират потребностите на децата си и деца жертви на насилие,чрез развиване на социални умения–общуване,бюджетиране,търсене на работа и родителстване;улесняване на достъпа на уязвими групи хора до различни услуги и институции;повишаване на мотивацията сред високо рискови общности относно семейно планиране чрез предоставяне на информация за репродуктивно здраве,контрацептивни методи,полово-предавани болести;преодоляване на неглижирането и насилието над деца. Целта е подкрепа на семействата в отглеждането на децата им, преодоляване на семейни затруднения и развиване на умения и ресурси за пълноценна социална интеграция и реализация. Дейностите, включени в реализацията на услугата са: -Групови и индивидуални сесии за семейно планиране-консултиране и подкрепа на родители, които не полагат достатъчно грижа за своите деца. -Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г;-Консултиране и подкрепа (инд. или групово).-Консултация на деца,живеещи в рискова семейна среда.Честотата и формата на срещите ще се определят в зависимост от индивидуалните потребности на детето и семейството. За децата от 3до7 г. услугите основно са насочени към интеграция в детските градини и подобряване на училищната готовност.Ще се осигурява транспорт за децата,чиито семейства не могат да осигурят придвижването им до детската градина.За реализиране на целите и предоставянето на качествена интегрирана услуга се формира постоянен екип от специалисти,към който да могат да се включват при необходимост и експерти от други области.Дейностите ще се реализират в Центъра за предоставяне на социални услуги за деца в риск и техните родители създаден по ПСВ,както и на мобилен принцип в сградите на Кметства,Детски градини и домовета на семействата по населени места на общината.Предвидени са в дейността разходи за материали. В т.ч. материали и консумативи, детски храни, детски дрехи, диспенсър за вода и др., Договорена стойност: 456 734.86 , Отчетена стойност: 437 416.00
  • Дейност: Дейност 5: Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията.: Цели:Редовно наблюдение на здравния статус, физическото и психомоторното развитие на децата; превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранната детска възраст. Потребители на услугата ще са уязвими семейства и техните деца, в т.ч родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Основното в тази дейност е предотвратяване на заболявания, а не лекуване на децата. С оглед на това акцентът тук е , чрез предоставят се следните услуги: - Измерване на височината и теглото на детето, главата, гръдния кош, проверяване на здравното състояние, следене на графика за имунизации и прегледи; - Преглед и диагностика на психомоторното развитие - ежемесечно през първата година, на тримесечие през втората година, на полугодие през третата година; - Консултации за смущения в храненето: насърчаване на кърменето, измерване на бебето с цел установяване на количеството кърма, което бебето приема при хранене и др. Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; - Консултации по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; - Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; - Предотвратяване на детски заболявания; - Съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар. Услугите предвиждаме да се предоставят в Центъра за предоставяне на социални услуги за деца в риск и техните родители създаден по ПСВ, както и в близост до уязвимите групи в специално оборудвани здравни кабинети в населените места на общината и на мобилен принцип в домовете на бебетата и децата. Услугата има и мобилен аспект – посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Предвидени са в дейността разходи за материали.В т.ч.-стоматологични консумативи, теглилка, медикаменти и др., Договорена стойност: 178 822.19 , Отчетена стойност: 175 064.48
  • Дейност: Дейност 6: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище.: Цел: Увеличаване на готовността на децата от уязвими семейства от затворени общности и децата с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас; увеличаване мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас; преодоляване на затрудненията в изучаване на български език. Потребители на услугата/дейността са деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи; деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език; родителите на децата, посещаващи летни групи/училища с оглед поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. Чрез посещаването на лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Летните училища предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като: - Преодоляване на затруднения в изучаването на български език, осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата се разделят на групи в зависимост от техните нужди; - Игри в съответствие с предпочитанията на децата; - Кратки екскурзии в или в околностите на града или селото; - Включване на родителите в екскурзиите като придружители; - Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища; - Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас; - Включване на родителите в подготвителната работа; - Закупуване на книги и материали за първи клас, като стойността им се разделя с родителите; - Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Ще бъдат ангажирани учители с подготовка по предучилищна и начална училищна педагогика, преминали допълнително обучение за работа в мултикултурна среда и с двуезични деца. Потенциалните потребители ще се информират чрез срещи с екипа за управление на проекта, експертния екип към центъра, специалистите – педагози в детските градини, заинтересованите страни и чрез дипляни, пресконференции, чрез неформални контакти в самите рискови общности. Образователните услуги ще се получават по местоживеене на потребителите в детските градини на населените места в общината. От населените места, където не функционират детски градини до населените места с функциониращи такива ще се извозват децата желаещи да получат образователната услуга придружавани от помощник – отговорници – придружители от общността. В рамките на периода за предоставянето на услугата ще бъдат извършени разходи за материали, консумативи и храна, свързани с пряката работа с потребителите на услугата. , Договорена стойност: 47 862.80 , Отчетена стойност: 47 561.89
  • Дейност: Дейност 7: Управление и функциониране на услугите: Общностният център в с.Стефаново е създаден в изпълнение на Проект„Равен шанс за всички деца в община Добричка”.Община Добричка изпълнява проекта съгласно Споразумение за финансиране № РД09-53 от 15.06.2011г. между МТСП и община Добричка.С оглед мисията на Центъра за преодоляване на социалната изолация,поради бедност или увреждане,повишаване на родителския капацитет,овластяване на родителите,превенция на отпадането от училище и целите на настоящия проект,спецификата на услугите изисква внимателен подход при разпределението на отговорностите по управление,реализиране и супервизия на предоставяне на услугите.За по-голяма ефективност при предоставянето на услугите и постигане на максимално точни резултати ще се създаде постоянен екип от специалисти,който включва следните длъжности: 1.Ръководител на центъра-той е отговорен за цялостната дейност на Центъра чрез навременно изпълняване на дейностите за предоставяне на комплексните услуги на идентифицираните потребители,които са планирани според одобрения бюджет на проекта.Ръководителят има лидерска позиция и линейно управление на дейностите и резултатите, които екипа постига.Той е отговорен за качественото управление на социалните услуги в съответствие с методическото ръководство за предоставяне на услугите в Центъра.В допълнение на това Ръководителят е отговорен за създаване и поддържане на ефективни работни контакти с други ведомства и външни организации,създаване на мрежа и партньорства.Позицията Ръководител изисква способност за приспособяване,умения да носи отговорност за вземане на решения и изпълнението им,висока степен на умения за управление на екип, както и за решаване на проблеми.Избраният човек трябва да бъде способен да улеснява извършването на промяна и управлява работата правилно като делегира отговорности на членовете на екипа. 2.Домакин-Домакинът има помощна позиция по отношение организацията на цялостната дейност на Центъра и отговаря за снабдяването,съхраняването и отпускането на стоки и материали,инвентар,обзавеждане,работни облекла, както и води картотека на същите; отчита месечно разхода на материали и консумативи, които не са дълготрайни материални активи; контролира качеството на доставените материални ценности и оформя съпровождащата документация. Длъжността Домакин изисква способност добре да работи на вътрешно ниво с колегите си от екипа, както и с клиентите на Центъра, с общността, партньорите и други. 3. Шофьор - Шофьор има помощна позиция по отношение организацията на цялостната дейност на Центъра и отговаря за поверения му микробус и извършва определените му от ръководителя задачи;Отговаря за безопасния превоз на пътниците от и до определеното населено място;Носи отговорност за настъпили вреди от виновно причинени автопроизшествия или неспазване безопасността при движение;Длъжността шофьор изисква способност добре да работи на вътрешно ниво с колегите си от екипа, както и с клиентите на Центъра, с общността, партньорите и други. 4. Хигиенист - Хигиенистът има помощна позиция по отношение организацията на цялостната дейност на Центъра и отговаря за поддържане на хигиенните норми. Длъжността Хигиенист изисква способност добре да работи на вътрешно ниво с колегите си от екипа, както и с клиентите на Центъра, с общността, партньорите и други. Във връзка с управлението и функционирането на услугите ще бъдат извършени разходи за: персонал; материали(материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите, разходи за мобилна работа, в т.ч. гориво за автомобил, ремонти, винетки, застраховки, разходи за работно облекло); услуги(режийни разходи, за застраховки на персонала и поддръжка на транспортното средство). Оборудването на центъра е недостатъчно и се налага закупуване на 1 преносим компютър, 1 скенер и 1 лазарен принтер за отчетността на специалистите - документация за всяко проектно досие на потребителите, както и за визуализиране на образователни филми при провеждане на груповите сесии., Договорена стойност: 377 537.49 , Отчетена стойност: 354 999.53

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "БУЛСАТКОМ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 423.20 , Отчетена стойност**: 787.93
  • Изпълнител: Тръст 92 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 680.00 , Отчетена стойност**: 1 199.33
  • Изпълнител: "СКОРПИОН БРОКЕРС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 21 621.60 , Отчетена стойност**: 12 945.00
  • Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД, Договорена стойност по проекта*: 29 421.60 , Отчетена стойност**: 21 879.48
  • Изпълнител: Мая, Договорена стойност по проекта*: 17 160.00 , Отчетена стойност**: 6 900.00
  • Изпълнител: Дарена, Договорена стойност по проекта*: 25 000.00 , Отчетена стойност**: 21 480.00
  • Изпълнител: "ФСБ -Добрич" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 3 888.00
  • Изпълнител: "Ангел Райковски" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 379.70 , Отчетена стойност**: 348.16
  • Изпълнител: "ОРЕЛ БРОКЕРИДЖ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 21 621.60 , Отчетена стойност**: 6 714.37
  • Изпълнител: ДИДЖИТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 154.80 , Отчетена стойност**: 154.80
  • Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 863.40 , Отчетена стойност**: 863.40
  • Изпълнител: "АТС-БЪЛГАРИЯ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 050.00 , Отчетена стойност**: 1 050.00
  • Изпълнител: Трифон, Договорена стойност по проекта*: 6 240.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "КАЗАКОВ 65" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
  • Изпълнител: "Зона АртПринт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 2 856.23
  • Изпълнител: Триада ГД ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 360.00 , Отчетена стойност**: 1 805.06
  • Изпълнител: Борислав, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 792.08
  • Изпълнител: Марияна, Договорена стойност по проекта*: 5 577.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Дезинфекционна станция Добрич" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 120.00 , Отчетена стойност**: 63.00
  • Изпълнител: "Йордан Йорданов ПБ Добрич"ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 312.51
  • Изпълнител: Стефан, Договорена стойност по проекта*: 35 940.00 , Отчетена стойност**: 31 844.36
  • Изпълнител: Лъчезара, Договорена стойност по проекта*: 18 232.50 , Отчетена стойност**: 18 226.11
  • Изпълнител: Пенка, Договорена стойност по проекта*: 66 640.00 , Отчетена стойност**: 66 155.55
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, разширили обхвата на дейността си, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 350.00 , Достигната стойност: 864.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 626 413.21 BGN
БФП 1 626 413.21 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 626 337.53 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво за моторни превозни средства, собственост на община Добричка., Прогнозна стойност: 290 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез борсов посредник
    Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 621.60
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез използване на карти за безналично плащане. , Прогнозна стойност: 180 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез борсов посредник
    Изпълнител: "ОРЕЛ БРОКЕРИДЖ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 621.60
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез използване на карти за безналично плащане. , Прогнозна стойност: 230 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез борсов посредник
    Изпълнител: "СКОРПИОН БРОКЕРС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 621.60
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърни конфигурации и офис техника за нуждите на община Добричка., Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: "Вали Компютърс" ООД
    Изпълнител: ВАЛИ КОМПЮТЪРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 863.40
  • Обособена позиция 2: "Диджитек"ООД
    Изпълнител: ДИДЖИТЕК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 154.80
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски градини, домашен социален патронаж, ДПЛД, на потребители по проект Топъл обяд в ощина Добричка по обособени позиции. Правно основание чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП - открита процедура за период от три години., Прогнозна стойност: 2 050 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски градини, домашен социален патронаж, ДПЛД, на потребители по проект Топъл обяд в ощина Добричка по обособени позиции.
    Изпълнител: Триада ГД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски градини, домашен социален патронаж, ДПЛД, на потребители по проект Топъл обяд в ощина Добричка по обособени позиции.
    Изпълнител: Триада ГД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДСП, Обществена трапезария, ДГ, ДПЛД в община Добричка. Правно основание чл.16, ал.4 от ЗОП - открита процедура за период от три години 2015г.-2018г., Прогнозна стойност: 855 000.00
  • Обособена позиция 1: Трета позиция "мляко и млечни продукти"
    Изпълнител: Триада ГД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 2: Четвърта позиция "Пакетирани стоки и други"
    Изпълнител: Триада ГД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 3: Шеста позиция "пресни и замразени плодове и зеленчуци"
    Изпълнител: Тръст 92 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хранителни продукти за нуждите на ДСП, Обществена трапезария, ДГ, ДПЛД в община Добричка. Правно основание чл.73, ал.1 от ЗОП - открита процедура за период от три години 2018г.-2021г., Прогнозна стойност: 1 000 000.00
  • Обособена позиция 1: 1.Позиция-хляб, тестени и пресни сладкарски изделия.
    Изпълнител: Триада ГД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 2: 5.Позиция-мляко и млечни продукти.
    Изпълнител: Триада ГД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 3: 6.Позиция-безалкохолни напитки и бутилирани води.
    Изпълнител: Триада ГД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.00
  • Обособена позиция 4: 2.Позиция-месо и местни продукти.
    Изпълнител: Тръст 92 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.00
  • Обособена позиция 5: 9.Позиция-плодове - пресни, замразени, изсушени, консервиране, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти.
    Изпълнител: Тръст 92 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
  • Обособена позиция 6: 10.Позиция - масла и мазнини.
    Изпълнител: Тръст 92 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
  • Обособена позиция 7: 11.Позиция-захар, захарни и др.изделия.
    Изпълнител: Тръст 92 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
  • Обособена позиция 8: 8 Позиция-зеленчуци- сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали зеленчукови сокове.
    Изпълнител: Тръст 92 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 200.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Изборът на процедура договаряне без предварително обявление на основание чл.79, ал.1, т.7 от ЗОП се обуславя от обстоятелството, че предметът на настоящата поръчка е доставка на бензин и дизел, които се търгуват на стокова борса, съгласно ПМС №347 от 08.12.2016г., Прогнозна стойност: 344 394.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на гориво за служебните автомобили на община Добричка, чрез борсов посредник
    Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 800.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Проведена обществена поръчка чрез побликуване на обява за събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка на лазерен принтер, документен скенер и преносим компютър" в две обособени позиции., Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на лазерен принтер, документен скенер и преносим компютър
    Изпълнител: "АТС-БЪЛГАРИЯ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 050.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Проведена процедура с обява, събиране на оферти за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка и монтаж на климатици за нуждите на община Добричка" по две обособени позиции по реда на чл.187 от ЗОП., Прогнозна стойност: 9 625.01
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на климатици за нуждите на община Добричка
    Изпълнител: "КАЗАКОВ 65" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN