Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0943-C03
Наименование на проекта "Нова заетост в "СЛ Трейдинг" ООД"
Бенефициент 201070078 СЛ ТРЕЙДИНГ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 19.07.2016
Дата на стартиране 01.08.2016
Дата на приключване 01.04.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Общата цел на настоящия проект е да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места в дружеството за продължително безработни и неактивни лица. Тази цел ще бъде постигната посредством комбинация от мерки за осигуряване на обучения за придобиване на професионална квалификация от представителите на целевата група, едновременно с включването им в заетост при работодател. По този начин дружеството ни поставя акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. 
Основните дейности на проекта са ориентирани към:
- подбор и включване в заетост от 12 месеца на 13 представители на целевата група (като най-малко 50 % от тях ще бъдат продължително безработни и/или неактивни лица);
- предоставяне на обучение за придобиване на професионална квалификация на новоназначените лица с оглед по-пълноценната им трудова адаптация в дружеството и повишаване на личната им конкурентоспособност на пазара на труда;
- закупуване на дълготрайни материални активи - пряко свързани с оборудването на новоразкритите работни места.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: С изпълнението на настоящата дейност, дружеството ще осигури заетост на 13 представители на допустимата целева група за период от 12 месеца. Предвижда се разкриването на следните работни места: - Наименование на професията: Шофьор, лекотоварен автомобил; код на професията по НКПД: 8322 2006; Брой заети: 4; МОД: 590,00 лв. Допълнителни възнаграждения - 509,76лв. общо за 12 месеца; Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Търговски представител; код на професията по НКПД: 3322 3003; Брой заети: 5; МОД: 910,00 лв.; Допълнителни възнаграждения - 655,20 лв. общо за 12 месеца. Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Продавач-консултант; код на професията по НКПД: 5223 2001; Брой заети: 2; МОД: 545,00 лв.; Допълнителни възнаграждения - 156,96 лв. общо за 12 месеца. Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Домакин, склад; код на професията по НКПД: 4321 3023; Брой заети: 1; МОД: 640,00 лв.; Допълнителни възнаграждения - 138,24 лв. общо за 12 месеца.Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; - Наименование на професията: Асистент, офис; код на професията по НКПД: 3343 3011; Брой заети: 1; МОД: 910,00 лв. Допълнителни възнаграждения - 143,71 лв. общо за 12 месеца.Процент на осигурителните вноски за сметка на работодателя - 17,90%; Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Лицата ще бъдат наети по трудово правоотношение, като назначението им представлява нетно увеличение на броя на персонала в сравнение със средния брой на персонала през последните дванадесет месеца. Предвижда се минимум 50 % от представителите на целевата група да бъдат продължително безработни и/или неактивни лица - приоритетна целева група по процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Дружеството поема ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта., Договорена стойност: 137 004.36 , Отчетена стойност: 150 683.95
  • Дейност: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа и втора квалификационна степен.: С оглед успешната адаптация на работното място и постигане на качество в сферата на предлаганите услуги от дружеството, новоназначените служители, ще преминат следните обучения: - Професионално направление: 341 Търговия на едро и дребно; Наименование на професията: 341020 Продавач - консултант; Наименование на специалността: 3410201 Продавач - консултант; Степен на професионална квалификация: за част от професия по втора квалификационна степен; Брой обучаеми: 2; Продължителност на обучението: 300 уч. часа /Теория: 90 учебни часа и Практика: 210 учебни часа/, при спазване на утвърдената от Националната агенция за професионално образование и обучение (НАПОО) учебна програма на лицензирания Център за професионално обучение, който ще бъде избиран по реда на ПМС118/2014 г. за извършване на обучението.; - Професионално направление: 341 Търговия на едро и дребно; Наименование на професията: 341040 Търговски представител; Наименование на специалността: 3410401 Търговия на едро и дребно; Степен на професионална квалификация: за част от професия по трета квалификационна степен; Брой обучаеми: 5; Продължителност на обучението: 600 уч. часа /Теория: 180 учебни часа и Практика: 420 учебни часа/при спазване на утвърдената от Националната агенция за професионално образование и обучение (НАПОО) учебна програма на лицензирания Център за професионално обучение, който ще бъде избиран по реда на ПМС118/2014 г. за извършване на обучението. Обученията за придобиване на част от професия по втора и трета квалификационна степен ще завършат с полагане на държавни изпити по специалността и на успешно издържалите лица, ще бъдат връчени удостоверения за професионална квалификация., Договорена стойност: 5 700.00 , Отчетена стойност: 5 700.00
  • Дейност: Закупуване на работно облекло, оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: С изпълнението на настоящата дейност, дружеството ще осигури необходимата материално-техническа база за новоназначените служители, в съответствие с изискванията за съответните длъжности. Всяка една от предвидените за закупуване позиции е пряко свързана с оборудването на разкриваните работни места и техния брой. Закупуването им ще позволи нормален работен процес на всички наети представители на целевата група, както и увеличаване на капацитета на обекта, което създава реална предпоставка за трайно запазване на новоразкритите работни места и след приключване на проектните дейности. От особено голямо значение за увеличаване на пазарния дял на дружеството, съответно на повишеното търсене на работна ръка, е възможността новоназначените служители да ползват двата предвидени за закупуване автомобили, което ще разшири комуникацията със съществуващите и нови клиенти, а ще съкрати и сроковете на доставка от страна на дружеството., Договорена стойност: 51 640.00 , Отчетена стойност: 51 310.00
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност: Целта на дейността е прилагане на мерки за публичност и информираност в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Договорена стойност: 1 960.00 , Отчетена стойност: 1 960.00
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта.: С цел успешно управление и изпълнение на проекта е формиран екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от експерти от различни области, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи: - изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; - осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; - извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури по реда, определен в ПМС 118/2014 г. както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; - своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и да осъществява ефективна комуникация с Договоращия орган., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: НЕОН.БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 500.00 , Отчетена стойност**: 10 500.00
  • Изпълнител: ЦЕНТЪР ЗА ОБУЧЕНИЕ ИНТЕРСИСТЕМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 500.00 , Отчетена стойност**: 4 500.00
  • Изпълнител: Техно ПОС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 480.00 , Отчетена стойност**: 3 480.00
  • Изпълнител: ФУЛ КОНТАКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 960.00 , Отчетена стойност**: 1 960.00
  • Изпълнител: ГЕНСОФТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 960.00 , Отчетена стойност**: 1 960.00
  • Изпълнител: ЦПО ПРОГРЕС И ЗНАНИЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
  • Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 35 370.00 , Отчетена стойност**: 35 370.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 10.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 7.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 13.00 , Достигната стойност: 18.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 196 304.36 BGN
БФП 196 304.36 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 190 101.88 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - палетна количка", Прогнозна стойност: 3 500.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - палетна количка"
    Изпълнител: Техно ПОС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 480.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - преносими компютри (лаптопи)", Прогнозна стойност: 10 740.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - преносими компютри (лаптопи)"
    Изпълнител: НЕОН.БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 500.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - софтуер", Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД - софтуер"
    Изпълнител: ГЕНСОФТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 960.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа и втора квалификационна степен", Прогнозна стойност: 5 700.00
  • Обособена позиция 1: "Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа и втора квалификационна степен"
    Изпълнител: ЦЕНТЪР ЗА ОБУЧЕНИЕ ИНТЕРСИСТЕМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 500.00
  • Обособена позиция 2: "Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа и втора квалификационна степен"
    Изпълнител: ЦПО ПРОГРЕС И ЗНАНИЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД – леки автомобили – 2 бр., Прогнозна стойност: 35 400.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД – леки автомобили – 2 бр
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД – лекотоварни автомобили – 2 бр., Прогнозна стойност: 35 400.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД – лекотоварни автомобили – 2 бр
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на специализирано оборудване за нуждите на "СЛ Трейдинг" ООД – лекотоварни автомобили – 2 бр
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 370.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN