Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.013-0002-C03
Наименование на проекта Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ "Георги Бенковски", ОУ "Любен Каравелов", СОУ "Димитър Гачев", СОУ "Д-р Петър Берон" и ОУ "Христо Ботев“
Бенефициент 000351736 ОБЩИНА ПАЗАРДЖИК
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 01.12.2016
Дата на стартиране 01.12.2016
Дата на приключване 07.06.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пазарджик, Пазарджик, гр.Пазарджик

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложние е насочено към подобряване на качеството и повишаване на привлекателността на образователната среда в 5 учебни заведения в град Пазарджик – общежитие към СОУ "Георги Бенковски", ОУ "Любен Каравелов", СОУ "Д-р Петър Берон", СОУ "Димитър Гачев" и ОУ "Христо Ботев". Целева група на проектното предложение са  учениците от 1-ви до 12-ти клас, обучаващи се в общинските училища на територията на гр.Пазарджик (вкл. деца от ромски произход и деца в неравностойно положение).
Предвидените за  реализация основни дейности са свързани с рехабилитация и обновяване на материално-техническата база, вкл. внедряване на мерки за енергийна ефективност за постигане на минимум клас на енергопотребление „С“, вътрешно и външно възстановителни ремонтни дейности, подмяна и осъвременяване на ВиК, отоплителна, електрическа инсталации на сградите, осигуряване на достъпна архитектурна среда, обновяване на прилежащите дворни пространства  и закупуване на съвременно обзавеждане и оборудване за нуждите на учебната дейност и подобряване на социално-битовите условия в общежитието.
В резултат на изпълнението на мерките за подобряване на материално-техническата база на училищата и общежитието ще се подобри състоянието на сградния фонд и дворовете на учебните заведения, ще се създаде подходяща жизнена и учебна среда за целевите групи, ще се създадат условия за модернизиране на учебния процес и осигуряване на добри социално-битови условия за учениците, настанени в общежитието. 
Осигуряването на модерна, достъпна и отговаряща на съвременните изисквания образователна инфраструктура ще се отрази благоприятно на мотивацията на учениците за активно включване в образователния процес, както и за социалното включване и осигуряване на равен достъп до образование на децата и учениците със специални образователни потребности и на социално слаби деца и деца от ромски произход, обучаващи се в подкрепените учебни заведения.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: Организация, управление и мониторинг на проекта: Дейностите по организация, управление и мониторинг на проекта ще се изпълняват от екип, сформиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността на екипа е отчетен обхватът на проектното предложение и спецификата на заложените дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: ръководител, координатор на проект, координатор СМР и оборудване, юрист, финансист и технически сътрудник, които разполагат с квалификация и опит, необходими за реализацията на планираните по проекта дейности. Дейността предвижда планиране, организиране, координиране, контрол и отчитане на изпълнението на отделните проектни дейности, като обхваща: • Провеждане на срещи на екипа за разпределяне на задачи и отговорности и отчитане на напредъка по изпълнението на дейностите; • Подготовка и провеждане на процедурите за избор на изпълнители съгласно ЗОП - разработване на тръжна документация от членовете на екипа, съобразно техните компентности, и участие в комисии за провеждане на процедурите за избор на изпълнители; • Постигане на заложените цели и резултати и изпълнение на графика на проекта; • Управление и контрол на финансовите потоци и счетоводно обслужване на проекта; • Провеждане на текущ мониторинг и оценка на изпълнението посредством технически и физически контрол на документите и дейностите по проекта и сравнение на действителното с планираното състояние по отношение на дейностите, графика на проекта, бюджета и индикаторите, навременно установяване на потенциални рискове за изпълнението и набелязване на превантивни и коригиращи действия; • Осъществяване на ефективна координация и комуникация с изпълнителите и логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите от избраните изпълнители; • Осъществяване на взаимодействие с представители на ръководствата на училищата за осигуряване на необходимите условия за изпълнение на проектните дейности; • Организиране и провеждане на дейностите за осигуряване на информация и комуникация по проекта, които не се възлагат на външен изпълнител; • Поддържане на контакти с УО на ОПРР и отчитане изпълнението на проекта; • Поддържане на архив и досие на проекта., Договорена стойност: 68 835.52 , Отчетена стойност: 67 299.30
  • Дейност: Дейност 2: Инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи (СМР) на обектите - общежитие на СОУ "Георги Бенковски", ОУ "Любен Каравелов“ и ОУ "Христо Ботев“: Дейността предвижда да бъде извършен инженеринг–проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР, за обновяване на сградите на общежитие на СОУ "Г.Бенковски", ОУ "Л.Каравелов“ и ОУ "Хр.Ботев“ и прилежащите дворни пространства, за които няма изготвени съгласно ЗУТ инвестиционни проекти във фаза технически проект и влязло в сила Разрешение за строеж. За обектите са налични обследвания за енергийна ефективност, обследвания за установяване на техническите характеристики на сградите, архитектурни планове и индикативни КСС по окрупнени показатели. Предвижда се в рамките на инженеринга да се изработят инвестиционни проекти (ИП) във фаза технически проект по реда и условията на Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти на обектите. ИП ще бъдат съобразени с предписанията на техническите паспорти на сградите и извършените енергийни обследвания. ИП ще предвиждат всички видове СМР и дейности, необходими за реализацията на строежа. Проектните решения ще трябва да отговарят на изискванията към строежите по чл. 169 от ЗУТ.ИП ще бъдат съгласувани с всички контролни органи,експлоатационни дружества и институции,съгласно изискванията на нормативната база, и ще бъдат получени всички необходими становища и разрешения, съгласно българското законодателство и получено разрешение за строеж въз основа на одобрения технически проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ.Ще бъде подготвено Уведомление за инвестиционно предложение,с което Възложителят ще информира компетентния орган по околна среда съгласно изискванията на екологичното законодателство. Авторският надзор по време на изпълнение на СМР на обектите ще се осъществява от проектанта на техническия проект в пълно съответствие с изискванията на ЗУТ, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за инженеринг в частта, касаеща авторския надзор. Авторският надзор ще осигури стриктно спазване на одобрената проектна документация, технически решения,технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация,както и заверяване на екзекутивната документация, в съответствие със ЗУТ. На сградата на СОУ "Г. Бенковски" е извършен основен ремонт през 2011 г. по проект по ОПРР,като е доставено и оборудване за нуждите на учебния процес. Сградата на общежитието на СОУ "Г. Бенковски" е на 6 надземни етажа със сутерен, построена през 1985г. и застроена площ - 483,50 кв.м. Строежът е III-та категория. Сградата на ОУ "Л.Каравелов“ е построена през 1970 г. и се състои от два корпуса с обща застроена площ 1 874 кв.м. Строежът е III-та категория. Сградата на ОУ "Хр.Ботев“ е построена през 1969 г. на 3 надземни етажа със сутерен и с обща застроена площ 1 486 кв.м. Строежът е III -та категория. Предвидените в КСС мероприятия по ремонт и обновяване на учебните заведения са следните: подмяна на покривната хидроизолация;полагане на топлоизолация по външните ограждащи елементи;подмяна на необновената дограма;вътрешен ремонт на помещения и общи части;подмяна на ВиК инсталации и ремонт на санитарни възли; подмяна на електрозахранващата мрежа и на осветителни тела, ключове и контакти;ремонт на отоплителна инсталация;изграждане на вентилация;подмяна на заземителна и мълниезащитна инсталации;въвеждане на мерки за пожарна безопасност;осигуряване на достъпна среда; благоустрояване на прилежащите дворни пространства. По отношение на дворното пространство на СОУ "Г.Бенковски" и прилежащото към него общежитие предвид, че площта на двора (над 78 дка) многократно надвишава нормите за ползване на дворното пространство от един ученик и обновяването й изисква значителни по размер инвестиции, съгласно одобрената Инвестиционна програма на ИПГВР на гр. Пазарджик се предвижда да се благоустрои само тази част от двора(26,8 дка),която е прилежаща и реално се ползва от учениците и настанените в общежитието. Предвиждат се и мерки за конструктивно укрепване на сградите, където е предписано в обследванията за установяване на техническите характеристики на сградите. , Договорена стойност: 3 309 449.43 , Отчетена стойност: 4 081 191.47
  • Дейност: Дейност 3: Строително-монтажни работи (СМР) на обектите - СОУ "Димитър Гачев" и СОУ "Д-р Петър Берон" : Дейността предвижда да бъде извършен основен ремонт и обновяване на сградите на СОУ „Димитър Гачев“ и СОУ „Д-р Петър Берон“ и прилежащите дворни пространства, за които има изготвени съгласно ЗУТ инвестиционни проекти във фаза технически проект и влязло в сила Разрешение за строеж, посредством изпълнение на мерки за подобряване на амортизираната и неотговаряща на съвременните условия инфраструктура. Сградата на СОУ "Димитър Гачев" е построена през 1986 г. със застроена площ 3376,7 кв.м. и се състои от отделни самостоятелни сгради: Блок А – класни стаи; Блок Б – кабинети; Блок В – канцеларии; Блок Д – физкултурен салон със съблекални; Блок Г – кухня и стол; Блок Е – физкултурен салон с плувен басейн, съблекални; Блок З – котелно помещение и топла връзка. Строежът е III-та категория. Като част от цялостното обновяване на образователната институция не се предвижда да бъде извършен ремонт на сградата на Блок Г, която представлява отделна сграда (обособена самостоятелна единица в конструктивно и функционално отношение), чието първоначално предназначение е било „кухня и столова“, и с Решение на ОбС-Пазарджик през 2004 г. е предоставена за ползване на служба „Социален патронаж“, като от 2012 г. е преподписан договор за още 10 години и към момента функционира като „Обществена трапезария“ към Бюджетно мероприятие „Общински социални дейности и услуги“. Мероприятията по ремонт и обновяване на обект СОУ "Димитър Гачев", подробно описани в проектно-сметната документация, са следните: подмяна на топло и хидроизолации и шапки по покрива на сградите; подмяна на дограма; поставяне на външна стенна топлоизолация и полагане на фасадна минерална мазилка; подмяна на ВиК инсталации и ремонт на санитарни възли; ремонт на отоплителна, вентилационна и електрическа инсталация; вътрешен ремонт, включително подмяна на всички линолеуми; подмяна на паркетна настилка в двата физкултурни салона; мерки за пожарна безопасност; изграждане на шумоизолация в актовата зала - блок „В”. Предвижда се благоустрояване на прилежащия терен чрез изграждане на спринтова писта с омекотена саморазливна настилка; нови настилки от ударопоглъщащи каучукови плочи; подновяване на растителността в зелените пространства; подмяна на градински пейки и съдове за смет, съоръженията за игра и спорт; изграждане на фитнес на открито; предвиждане на ефективна система за отводняване на повърхностни води и допълнително външно осветление.Осигурява се достъпна среда-бетонни рампи, платформени подемници и санитарни възли за хора с увреждания на всички нива в сградата. Сградата на СОУ „Д-р Петър Берон“ е построена през 1942 г. и е изградена от два корпуса на три нива без сутерен, разположени Г-образно и застроена площ - 982,50 кв.м. Строежът е IV-та категория. Мероприятията по ремонт и обновяване на сградата на СОУ „Д-р Петър Берон“, подробно описани в проектно-сметната документация, са следните: топло и хидроизолация по покрива на сградата; нови керемиди по целия покрив на сградата, подмяна на улуци и водосточни тръби; подмяна на дограма на капандури; външна стенна топлоизолация и полагане на фасадна минерална мазилка; извършване на вътрешен ремонт, вкл. подмяна на настилки в класните стаи; мерки за пожарна безопасност; ремонт на ВиК, електрическата и отоплителната инсталации. Осигуряване на достъпна среда-бетонна рампа; платформен подемник за хора с увреждания и санитарен възел за хора с увреждания. Благоустрояването на прилежащия терен предвижда изграждане на спринтова писта с омекотена настилка; нови настилки от ударопоглъщащ каучук; подновяване на растителността в зелените пространства; предвиждане на ефективна система за отводняване на повърхностни води., Договорена стойност: 2 391 517.56 , Отчетена стойност: 2 969 954.36
  • Дейност: Дейност 4: Авторски надзор на инвестиционните проекти на обектите - СОУ "Димитър Гачев" и СОУ "Д-р Петър Берон": Авторският надзор по време на изпълнение на СМР на обектите ще се осъществява от проектанта на техническия проект в пълно съответствие с изискванията на ЗУТ, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършване на авторския надзор. Авторският надзор ще осигури стриктно спазване на одобрената проектна документация, технически решения, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация, както и заверяване на екзекутивната документация, в съответствие със ЗУТ. Проектантът ще осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при подписване на протоколи и актове; обсъждане и промяна на конструктивните решения; одобряване на конструктивни решения; изготвяне на ревизирани чертежи/проекти; изменение на проектни части по време на работа. Проектантът ще проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор, спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност. Проектантът ще съгласува екзекутивните чертежи и при необходимост ще изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа., Договорена стойност: 23 712.00 , Отчетена стойност: 28 454.40
  • Дейност: Дейност 5: Строителен надзор и оценка на съответствието на проектите на обектите - общежитие на СОУ "Г. Бенковски", ОУ "Любен Каравелов“ и ОУ "Христо Ботев“: Строителният надзор ще бъде осъществен от избрания консултант/ти след проведена обществена поръчка. Дейността по осъществяване на строителен надзор ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на ЗУТ и ще включва: осигуряване на законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация и др. След приключване на строително-монтажните работи консултантът, упражняващ строителния надзор, ще изготви технически паспорт на обекта, пълен комплект документация за въвеждане на сградата в експлоатация и окончателен доклад до възложителя. Избраният консултант за осъществяване на строителния надзор ще извърши и оценка за съответствието на ИП с основните изисквания към строежите. Оценка за съответствието с основните изисквания към строежите ще бъде извършена на всички части на ИП, които са основание за издаване на разрешение за строеж. Оценката за съответствие ще бъде с обхват съгласно чл. 142, ал. 5 от ЗУТ и ще се извърши като комплексен доклад, съставен от регистрирана фирма - консултант, несвързана с проектанта. Оценката за съответствието на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти ще се извърши от физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", включени в списъка на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране. Лицето, упражняващо технически контрол, подписва всички документи - графични и текстови, по част "Конструктивна" на инвестиционния проект. Оценката за съответствие по чл. 169, ал. 1, т. 6 на инвестиционните проекти във фаза технически проект ще се извърши от физически/юридически лица, които отговарят на изискванията на Закона за енергийната ефективност и са вписани в публичния регистър по чл. 44, ал. 1 от същия закон., Договорена стойност: 60 771.09 , Отчетена стойност: 72 925.31
  • Дейност: Дейност 6: Строителен надзор на обектите - СОУ "Димитър Гачев" и СОУ "Д-р Петър Берон": Строителният надзор ще бъде осъществен от избрания консултант/ти след проведена обществена поръчка. Дейността по осъществяване на строителен надзор ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на ЗУТ и ще включва: осигуряване на законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация и др. След приключване на строително-монтажните работи консултантът, упражняващ строителния надзор, ще изготви технически паспорт на обекта, пълен комплект документация за въвеждане на сградата в експлоатация и окончателен доклад до възложителя., Договорена стойност: 18 026.10 , Отчетена стойност: 21 631.32
  • Дейност: Дейност 7: Въвеждане в експлоатация на обектите СОУ "Димитър Гачев", СОУ "Д-р Петър Берон, общежитие на СОУ "Георги Бенковски", ОУ "Любен Каравелов“ и ОУ "Христо Ботев“: Въвеждането в експлоатация на обектите СОУ "Димитър Гачев", общежитие на СОУ "Г. Бенковски", ОУ "Любен Каравелов“ и ОУ "Христо Ботев“, предвид, че същите са строежи от трета категория, ще се извърши съгласно регламентацията в Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. След предаване на строежа и строителната документация от строителя на възложителя – Община Пазарджик, с констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. № 15), който е и основание за съставяне на окончателен доклад от лицето, упражняващо строителен надзор, ще се подаде искане от Община Пазарджик до Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК) за издаване на разрешение за ползване на строежите. Въз основа на окончателен доклад, съставен от лицето, упражняващо строителен надзор и протокол обр. 16 за установяване годността за ползване на строежа, съставен от Държавна приемателна комисия (ДПК) съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството с предложение за издаване на разрешение за ползване, началникът на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК) издава разрешение за ползване на строежите. Обектът СОУ "Д-р Петър Берон, който е IV категория строежи, не подлежи на разрешаване за ползване по реда на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. За този обект ще бъде издадено удостоверение за въвеждане в експлоатация от Община Пазарджик., Договорена стойност: 7 500.00 , Отчетена стойност: 6 000.00
  • Дейност: Дейност 8: Доставка и инсталиране на обзавеждане и оборудване за СОУ "Димитър Гачев", СОУ "Д-р Петър Берон, общежитие на СОУ "Георги Бенковски", ОУ "Любен Каравелов“ и ОУ "Христо Ботев“: Дейността предвижда да бъдат осигурени адекватни условия за провеждане на учебния процес в образователните институции и подходяща среда за обитаване в общежитието, посредством доставка на съответното обзавеждане и оборудване. На база на идентифицираните потребности на всяко от учебните заведения са изработени подробни технически спецификации (приложени към проектното предложение) с описание на параметрите и количествата на необходимото за модернизиране на учебния процес в училищата и подобряване на социално-битовите условия в общежитието обзавеждане и оборудване. Предвидена е подмяна на остарялото и амортизирано обзавеждане с ново, както и доставка на съвременно оборудване за нуждите на модернизиране на учебния процес и за осигуряване на добри социално-битови условия за настанените в общежитието пансионери. Класните стаи, специализираните кабинети, физкултурните салони и административните помещения ще бъдат обзаведени в чинове, маси, бюра, столове, бели дъски, секции, шкафове, гардероби, дивани и друго учебно-техническо обзавеждане. Спалните помещения, занималните и готварните на общежитието ще бъдат обзаведени с легла, гардероби, секции, маси, бюра, столове, шкафове и друго обзавеждане, необходимо на пансионерите в общежитието. Оборудването на училищата и общежитието ще включва компютри, мултимедийни проектори, мултифункционални устройства, микроскопи, телескопи, музикални инструменти, телевизори, готварски печки, хладилници, микровълнова фурна и др., Договорена стойност: 449 113.21 , Отчетена стойност: 522 063.86
  • Дейност: Дейност 9: Дейности за информация и комуникация по проекта: Дейностите за информация и комуникация са насочени към визуализация на подкрепата от ЕФРР с цел ефективно предоставяне на информация на обществеността по проекта. Предприетите мерки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от Европейския фонд за регионално развитие ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Конкретните мерки за информация и комуникация по проекта ще включват: • 1 публикация на уебсайта на Община Пазарджик с кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати в рамките на два дни от датата на сключване на договора за БФП; • Провеждане на 2 пресконференции - една встъпителна по повод стартирането на проекта, и една заключителна - при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му; • По 2 публикации/прессъобщения за всяка пресконференция - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации; • По 2 публикации за всяка пресконференция на интернет страницата на Община Пазарджик - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации; • Изработване на информационен банер по проекта с размери 70/100 см.; • 5 официални церемонии за ефективния старт на проекта „Първа копка“ – по една за всеки обект на интервенция; • 5 официални церемонии за откриване на обекта – по една за всеки обект на интервенция; • 2 публикации/прессъобщения по повод 5-те официални церемонии „Първа копка“ - една за анонсиране на събитията и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации/прессъобщения по повод 5-те официални церемонии за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации на интернет страницата на Община Пазарджик по повод 5-те официални церемонии „Първа копка“ - една за анонсиране на събитията и една за представяне на информация за проекта; • 2 публикации на интернет страницата на Община Пазарджик по повод 5-те официални церемонии за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта; • Изработване и поставяне на 5 броя временни билбордове с размери 4 х 3 м; • Изработване и поставяне на 5 броя постоянни обяснителни табели с размери 70х100 см; • Маркиране с информационни стикери на закупеното по проекта обзавеждане и оборудване, предназначено за постоянно ползване; • Изработване и разпространение на печатни информационни материали - дипляни с размер А4, пълноцветен печат, 5000 броя – 2500 броя с информация за целите, дейностите и планираните резултати по проекта и 2500 броя с информация за постигнатите резултати., Договорена стойност: 11 950.00 , Отчетена стойност: 13 791.24
  • Дейност: Дейност 10: Одит на проекта: В рамките на тази дейност се предвижда да бъде извършена одитна проверка на проекта като се съблюдават изискванията на Инструкцията на Сертифициращия орган за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезинния фонд на ЕС, на ниво бенефициент. Одитът на проекта ще бъде извършен от регистриран експерт-счетоводител/фирма за одит с цел предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. Одиторът ще извършва междинни проверки по ангажимента за договорени процедури на междинните искания за плащане и окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури за окончателното искане за плащане. Във връзка с изпълнение на ангажиментите, както за междинните проверки по ангажимента за договорени процедури, така и за окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури, одиторът ще извършва проверка за констатиране на съответствие (законосъобразност и допустимост) по отношение на всеки разход, включен в искането за плащане. За всяко искане за плащане одиторът ще изготвя Доклади за фактически констатации., Договорена стойност: 14 560.00 , Отчетена стойност: 17 472.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА ЗНАМЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 161.16 , Отчетена стойност**: 161.16
  • Изпълнител: "ИНЕРКОМ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 274 396.29 , Отчетена стойност**: 5 429 545.50
  • Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 96 533.32 , Отчетена стойност**: 114 307.10
  • Изпълнител: Костадин, Договорена стойност по проекта*: 5 119.70 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД „ВИ ЕЛ КОНСУЛТИНГ”, Договорена стойност по проекта*: 72 925.31 , Отчетена стойност**: 72 925.31
  • Изпълнител: Северина, Договорена стойност по проекта*: 145.71 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Румен, Договорена стойност по проекта*: 14 965.44 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Вяра, Договорена стойност по проекта*: 9 463.44 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИВО ПЕТРОВ - АРХИТЕКТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 28 454.40 , Отчетена стойност**: 28 454.40
  • Изпълнител: ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 12 900.00 , Отчетена стойност**: 12 900.00
  • Изпълнител: Славка, Договорена стойност по проекта*: 13 953.07 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД, Договорена стойност по проекта*: 34 292.40 , Отчетена стойност**: 34 292.40
  • Изпълнител: ЕКО-ХИДРО-90 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 566 764.10 , Отчетена стойност**: 1 621 600.33
  • Изпълнител: Минко, Договорена стойност по проекта*: 13 138.78 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Обединение „ПРОКОНСУЛТ - ФТА”, Договорена стойност по проекта*: 17 472.00 , Отчетена стойност**: 17 472.00
  • Изпълнител: „РТ „КОНСУЛТИНГ” ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 21 631.32 , Отчетена стойност**: 21 631.32
  • Изпълнител: ЕЛПАК-ЛИЗИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 389.40 , Отчетена стойност**: 9 389.40
  • Изпълнител: Консорциум Мултиплекс инженеринг-Лайф Енерджи, Договорена стойност по проекта*: 24 123.55 , Отчетена стойност**: 24 123.55
  • Изпълнител: Ирена, Договорена стойност по проекта*: 12 049.38 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 364 074.96 , Отчетена стойност**: 364 074.96
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА МАРИЦА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 730.08 , Отчетена стойност**: 730.08
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: „РТ „КОНСУЛТИНГ” ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 60 163.38
  • Член на обединение: "Ви Ел Консулт" ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 607.71

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4 269.00 , Достигната стойност: 4 269.00
Индикатор 3 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 903.00 , Достигната стойност: 815.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 7 081 349.74 BGN
БФП 7 081 349.74 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 7 081 349.74 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 96 747.53 0.00 96 747.53 "ИНЕРКОМ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 46 743.52 0.00 46 743.52 "ИНЕРКОМ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 78 338.21 0.00 78 338.21 ЕКО-ХИДРО-90 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 68 444.26 0.00 68 444.26 "ИНЕРКОМ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 51 784.50 0.00 51 784.50 "ИНЕРКОМ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 873.60 0.00 873.60 Обединение „ПРОКОНСУЛТ - ФТА”
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 197.80 0.00 1 197.80 ДЗЗД „ВИ ЕЛ КОНСУЛТИНГ”
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 281.95 0.00 1 281.95 ДЗЗД „ВИ ЕЛ КОНСУЛТИНГ”
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 166.51 0.00 1 166.51 ДЗЗД „ВИ ЕЛ КОНСУЛТИНГ”
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 0.00 0.00 0.00 "ИНЕРКОМ" ЕООД
Липса на добро финансово управление 4.79 0.00 4.79 Румен Николаев Кожухаров
Липса на добро финансово управление 3.73 0.00 3.73 Ирена Димитрова Стоянова
Липса на добро финансово управление 14.23 0.00 14.23 Славка Стойчева Стойчева
Липса на добро финансово управление 1.18 0.00 1.18 Северина Илиянова Грозданова
Липса на добро финансово управление 3.64 0.00 3.64 Минко Петков Минков
Липса на добро финансово управление 3.54 0.00 3.54 Вяра Неделчева Новакова

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: “Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване за СОУ “Димитър Гачев”, СОУ “Д-р Петър Берон”, общежитие на СОУ “Георги Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов“ и ОУ “Христо Ботев“по проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ “Г. Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов”, СОУ “Димитър Гачев”, СОУ “Д-р Петър Берон” и ОУ “Христо Ботев” по ОП “Региони в растеж” 2014-2020.”, Прогнозна стойност: 582 018.53
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – „Кухненско оборудване”
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 428.28
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – „Аудио-визуално оборудване”
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 236.16
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 4 – „Прожекционни апарати и телескопи”
    Изпълнител: СПЕЦИАЛИЗИРАНИ БИЗНЕС СИСТЕМИ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 292.40
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 5 – „Микроскопи”
    Изпълнител: ЕЛПАК-ЛИЗИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 389.40
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 6 – „Компютърни конфигурации, преносими компютри и периферни устройства”
    Изпълнител: СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 88 868.88
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция 7 – „Училищно обзавеждане за общежитие към СОУ „Георги Бенковски”
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 103 329.48
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция 8 – „Училищно обзавеждане за СОУ „Д-р Петър Берон”
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 999.72
  • Обособена позиция 8: Обособена позиция 9 – „Училищно обзавеждане за ОУ „Христо Ботев”
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 47 565.96
  • Обособена позиция 9: Обособена позиция 10 – „Училищно обзавеждане за СОУ „Димитър Гачев”
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 112 572.00
  • Обособена позиция 10: Обособена позиция 11 – „Училищно обзавеждане за ОУ „Л.Каравелов”
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 607.80
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: “Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите по проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ “Георги Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов”, СОУ “Димитър Гачев”, СОУ “Д-р Петър Берон” и ОУ “Христо Ботев” по ОП “Региони в растеж” 2014-2020.”, Прогнозна стойност: 23 823.27
  • Обособена позиция 1: „Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите по проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, ОУ „Любен Каравелов”, СОУ „Димитър Гачев”, СОУ „Д-р Петър Берон” и ОУ „Христо Ботев” по ОП „Региони в растеж” 2014-2020.”
    Изпълнител: Обединение „ПРОКОНСУЛТ - ФТА”
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 472.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: “Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ; изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите и упражняване на строителен надзор на обектите – общежитие на СОУ “Георги Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов“ и ОУ “Христо Ботев“ по проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ “Г. Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов”, СОУ “Димитър Гачев”, СОУ “Д-р Петър Берон” и ОУ “Христо Ботев” по ОП “Региони в растеж” 2014-2020.”, Прогнозна стойност: 115 980.37
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – “Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ; изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, вкл. по част "Конструктивна" съгласно чл. 142, ал.10 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор на общежитие на СОУ “Георги Бенковски”
    Изпълнител: ДЗЗД „ВИ ЕЛ КОНСУЛТИНГ”
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 956.06
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – “Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ; изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, вкл. по част "Конструктивна" съгласно чл. 142, ал.10 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор на ОУ “Любен Каравелов“
    Изпълнител: ДЗЗД „ВИ ЕЛ КОНСУЛТИНГ”
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 638.97
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 – “Изготвяне на оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ; изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, вкл. по част "Конструктивна" съгласно чл. 142, ал.10 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор на ОУ “Христо Ботев“
    Изпълнител: ДЗЗД „ВИ ЕЛ КОНСУЛТИНГ”
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 330.28
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: “Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ “Г. Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов”, СОУ “Димитър Гачев”, СОУ “Д-р Петър Берон” и ОУ “Христо Ботев” по ОП “Региони в растеж” 2014-2020.”, Прогнозна стойност: 25 550.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – „Изработване на информационен банер, временни билбордове и постоянни обяснителни табели”
    Изпълнител: ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 340.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – „Изработване на дипляни и информационни стикери”
    Изпълнител: ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 560.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: “Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи на общежитие на СОУ “Георги Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов” и ОУ “Христо Ботев” по проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ “Г. Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов”, СОУ “Димитър Гачев”, СОУ “Д-р Петър Берон” и ОУ “Христо Ботев” по ОП “Региони в растеж” 2014-2020.”, Прогнозна стойност: 3 313 724.96
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи на общежитие на СОУ „Георги Бенковски”, гр. Пазарджик”
    Изпълнител: ЕКО-ХИДРО-90 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 566 764.10
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи на ОУ „Любен Каравелов”, гр. Пазарджик”
    Изпълнител: "ИНЕРКОМ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 368 885.22
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 – „Изпълнение на инженеринг – проектиране, авторски надзор и строително-монтажни работи на ОУ „Христо Ботев”, гр. Пазарджик”
    Изпълнител: "ИНЕРКОМ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 035 690.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: “Изпълнение на строително-монтажни работи съгласно изготвени технически проекти на СОУ “Димитър Гачев” и СОУ “Д-р Петър Берон” по проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ “Г. Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов”, СОУ “Димитър Гачев”, СОУ “Д-р Петър Берон” и ОУ “Христо Ботев” по ОП “Региони в растеж” 2014-2020.”, Прогнозна стойност: 2 380 435.19
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 – „Основен ремонт и обновяване на СОУ „Димитър Гачев”
    Изпълнител: "ИНЕРКОМ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 934 950.68
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 – „Основен ремонт и обновяване на СОУ „Д-р Петър Берон”
    Изпълнител: "ИНЕРКОМ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 934 870.39
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: “Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнение на строително-монтажни работи съгласно изготвени технически проекти на СОУ “Димитър Гачев” и СОУ “Д-р Петър Берон” по проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ “Г. Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов”, СОУ “Димитър Гачев”, СОУ “Д-р Петър Берон” и ОУ “Христо Ботев” по ОП “Региони в растеж” 2014-2020.”, Прогнозна стойност: 23 804.36
  • Обособена позиция 1: “Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнение на строително-монтажни работи съгласно изготвени технически проекти на СОУ “Димитър Гачев” и СОУ “Д-р Петър Берон” по проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ “Г. Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов”, СОУ “Димитър Гачев”, СОУ “Д-р Петър Берон” и ОУ “Христо Ботев” по ОП “Региони в растеж” 2014-2020.”
    Изпълнител: ИВО ПЕТРОВ - АРХИТЕКТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 454.40
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: “Упражняване на строителен надзор по време на СМР на обектите – СОУ “Димитър Гачев” и СОУ “Д-р Петър Берон” по проект „Обновяване и модернизиране на образователната инфраструктура в град Пазарджик - общежитие на СОУ “Г. Бенковски”, ОУ “Любен Каравелов”, СОУ “Димитър Гачев”, СОУ “Д-р Петър Берон” и ОУ “Христо Ботев” по ОП “Региони в растеж” 2014-2020.”, Прогнозна стойност: 66 652.19
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – „Упражняване на строителен надзор по време на СМР на СОУ „Димитър Гачев”
    Изпълнител: „РТ „КОНСУЛТИНГ” ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 547.68
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – „Упражняване на строителен надзор по време на СМР на СОУ „Д-р Петър Берон”
    Изпълнител: „РТ „КОНСУЛТИНГ” ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 083.64
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Румен Николаев Кожухаров - ръководител проект
    Изпълнител: Румен
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 965.44
  • Обособена позиция 2: Ирена Димитрова Стоянова - Координатор на проекта
    Изпълнител: Ирена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 049.38
  • Обособена позиция 3: Славка Стойчева Стойчева - Координатор СМР и оборудване
    Изпълнител: Славка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 953.07
  • Обособена позиция 4: Северина Илиянова Грозданова - Юрист
    Изпълнител: Северина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 145.71
  • Обособена позиция 5: Костадин Валентинов Малинин - Юрист
    Изпълнител: Костадин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 119.70
  • Обособена позиция 6: Вяра Неделчева Новакова - Технически сътрудник
    Изпълнител: Вяра
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 463.44
  • Обособена позиция 7: Минко Петков Минков - Финансист
    Изпълнител: Минко
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 138.78
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на образователни институции в гр. Пазарджик - ОУ "Любен Каравелов", ОУ "Христо Ботев" и общежитие на СОУ "Георги Бенковски", във връзка с разработването на проект по ОП "Региони в растеж" 2014-2020, Прогнозна стойност: 64 900.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на технически обследвания и обследвания за енергийна ефективност на образователни институции в гр. Пазарджик - ОУ "Любен Каравелов", ОУ "Христо Ботев" и общежитие на СОУ "Георги Бенковски", във връзка с разработването на проект по ОП "Региони в растеж" 2014-2020
    Изпълнител: Консорциум Мултиплекс инженеринг-Лайф Енерджи
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 123.55

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN