Идентификация

Номер от ИСУН BG05M2OP001-4.001-0006-C04
Наименование на проекта Подобряване и текуща поддръжка на материално-техническата база на структурите за управление на ОП НОИР и др.
Бенефициент 177224179 Изпълнителна агенция "Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж"
Източник на финансиране ЕСФ ==> Наука и образование за интелигентен растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 25.03.2016
Дата на стартиране 25.03.2016
Дата на приключване 14.01.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Чрез осигуряване на добро материално-техническо оборудване ще се постигне оптимизиране на работната и околна среда и ще бъде осигурена съвременна материално-техническа база на служителите от ИА ОП НОИР, които изпълняват функции по управление и изпълнение на ОП НОИР.
Дейности
  • Дейност: Доставки на техника : През 2014 г. за нуждите на ИА ОП НОИР са закупени 82 работни станции и 82 монитора, с оглед краткия период на амортизация на тази техника /2 години/, както и на факта, че по-голяма част от процесите по договаряне ще се извършват в информационната система ИСУН 2020, се предвижда поетапно да се осъвременява техниката на която работят служителите на УО. Необходимостта от закупуване на нова техника се обосновава и от факта, че ползваната до момента техника е морално остаряла и с оглед постигане на бързина и по-добри резултати, следва да бъде обновена. Освен това, закупуване на нова техника и е необходимо за новопостъпващите служители на дирекцията, предвид приетото увеличение на щата на ИА ОП НОИР.Ежедневната работа на служителите с видеодисплеи, налага осигуряване на висококачествени монитори, а при необходимост, предвид това, че документацията вече ще се разглежда основно в ИСУН, и набавяне на допълнителни монитори за работа на служителите в дирекцията, занимаващи се с верификация и осъществяване на последващ контрол., Договорена стойност: 521 200.00 , Отчетена стойност: 51 941.77
  • Дейност: Доставка на обзавеждане и оборудване: Оборудване на стаи на ИА ОП НОИР, които се използват в момента от служителите на УО, но са с „морално остаряло“ обзавеждане. Както и за нови такива, след увеличението на щата на дирекцията са предвидени средства за оборудване на 27 стаи с всички необходими неща – работни бюра, заключващи се индивидуални шкафчета, големи шкафове за офис помещения, секции, етажерки, метални каси /при необходимост/, климатици, офис столове, оборудване за конферентна зала "Брюксел", закупуване на огнеупорни и влагоустойчиви шкафове и стелажи и за архивния комплекс на УО, закупуване на оборудване за стаята за отдих на ИА ОП НОИР и др., Договорена стойност: 216 000.00 , Отчетена стойност: 3 819.31
  • Дейност: Обследване на помещенията на архивния комплекс на УО : Съгласно получени препоръки при осъществена проверка на състоянието на архивния комплекс е установено, че последния не отговаря на нормативите и стандартите за архивни помещения, поради което е необходимо да се установи годността и степента на архива, с цел предприемане на действия по привеждането му във вид, съгласно изискванията. , Договорена стойност: 24 000.00 , Отчетена стойност: 23 016.00
  • Дейност: Текущ ремонт на нови и съществуващи работни помещения на УО на ОП НОИР: Предвижда се да бъде направен ремонт на всички стаи и общи помещения, които се ползват от служителите на ИА. Предвид увеличението на числеността на служителите са предвидени и средства за ремонт на нови помещения в сградата. Ще бъде направен освежителен ремонт на работните помещения и общите части. Предвидени са средства и за възникнали аварийни ремонти и такива, които изискват незабавно отстраняване с оглед поддържане и нормалното функциониране на работния процес. , Договорена стойност: 166 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка на автомобили : Във връзка с дейностите по техническа и финансова верификация на изпълнението от бенефициентите по грантови схеми, служителите на ИА ОП НОИР извършват месечно 100 командировки в страната. Предвид честотата и необходимостта проверките да бъдат извършени от двама експерта, целесъобразно е да бъдат закупени леки автомобили, с които да се обезпечи качественото и ефективно изпълнение на задълженията им, съгласно ОП НОИР и действащата нормативна уредба. В тази връзка е предвидено закупуване на 3 автомобила и 1 микробус , Договорена стойност: 175 000.00 , Отчетена стойност: 43 491.41
  • Дейност: Доставка на канцеларски материали, тонер, хартия и други материали и консумативи: При осъществяване на функциите на ИА ОП НОИР, в качеството ѝ на УО на ОП НОИР, е необходимо да се обезпечи работата на служителите на дирекцията с материали и консумативи като тонер, копирна хартия, канцеларски материали и др. , Договорена стойност: 45 000.00 , Отчетена стойност: 11 336.82
  • Дейност: Режийни разноски на офисите на УО, СОТ, почистване и други: В страната има офиси на УО, които се помещават в сгради, които са държавна, общинска или частна собственост. Предвидени са средства за обезпечаване на разходите за вода, ток, и др. режийни разноски, които са необходими за изпълнение на функциите на служителите по управление и изпълнение на ОП НОИР., Договорена стойност: 29 353.19 , Отчетена стойност: 70 156.49
  • Дейност: Електронни подписи и мобилни услуги: Предвидени са средства за издаване и поддържане на квалифицирани електронни подписи на служителите на ИА ОП НОИР, на които са необходими такива, с цел бързо и качествено извършване на верификацията и законосъобразно съхранение на електронната документация, както и мобилни услуги за улесняване на работата извън офиса и в случай на командировка в страната. , Договорена стойност: 52 500.00 , Отчетена стойност: 36 214.94
  • Дейност: Закупуване на телефонни апарати на служители от УО с представителни и ръководни функции : С оглед на представителните функции на част от служителите на дирекцията, са предвидени средства за закупуване на телефонни апарати., Договорена стойност: 10 000.00 , Отчетена стойност: 9 554.81
  • Дейност: Осигуряване на възможности за спорт за служителите на УО : Съгласно „Национална стратегия за развитие на физическото възпитание и спорта в Република България 2012 – 2022“, Заниманията с физически упражнения, спорт и туризъм в свободното време са приоритетно направление от държавната политика за повишаване на физическата годност на хората, снемане на психическото напрежение и утвърждаване на здравословен начин на живот. За насърчаване и повишаване ефективността на тази дейност ръководителите на учреждения следва да създават подходящи условия за спортуване и активен отдих на работниците и служителите. Хората с висока физическа активност са по-бодри, с по-добро самочувствие и страдат по-рядко от депресивни състояния. Една от основните причини за социално значимите заболявания е намалената физическа активност на съвременния човек. Положителни ефекти на системната физическа активност върху човешкото тяло: Заниманията със спорт повишават с 30% производителността на труда; Πoвишaвa се eфeктивносттa и paбoтоспособността нa cлyжитeлитe; Намаляване броя на болничните листове; Πoвишaвaсе нивoтo нa издpъжливост, устoйчивост към cтрес и oбщaтa активност нa cлyжитeлитe; Πoдoбpявa се процесът нa взeмaнe нa решeния; Haмaлявa се броя нa извъpшeнитe грешки; Πoдoбpявa се oтнoшeниeтo нa cлyжитeлитe към cлyжeбнитe cи зaдължeниe; Πoдoбpявa се психологическият климат в колектива, което драстично нaмaлявa броя нa конфликтите; Спомага за повишаване на паметта и мисловната дейност, което има отношение към превенцията на заболявания като алцхаймер; Подобряват се възприятията, мисленето, паметта и вниманието; Подобрява се умствената работоспособност, самочувствието и настроението. Също така физическата активност е много важен фактор в борбата с болките в гърба и заболяванията на гръбначния стълб, които са сериозен проблем при хората с ниска двигателна активност, които работят на бюро; Умерената физическа активност може да намали риска от рак на дебелото черво с до 50%, а този от рак на гърдата с до 30%. С цел мотивация на служителите да спортуват в свободното си време е предвидена възможност месечно да им се възстановява сума, изразходвана за участие в спортни занимания. , Договорена стойност: 59 400.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Инсталиране, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти необходими за дейността на Управляващия орган: Да се усвоят и прилагат модерни и иновативни системи на управление, мониторинг, контрол и оценка на ОП НОИР. Инвестирането в такива активи, които придобиват все по-голямо значение в съвременното общество, основано на знанието, ще допринесе за повишаване на качеството на програмирането и изпълнението на схемите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. , Договорена стойност: 27 400.00 , Отчетена стойност: 30 546.00
  • Дейност: Абонаментна поддръжка на архивираща програма: В тази поддейност са заложени средства за абонаментна поддръжка на ползваната в ИА ОП НОИР архивираща програма. Необходимостта от ползването на такава и поддръжката ѝ е породена от ангажиментите на Управляващия орган по управление и контрол да разработи процедури, с които да се осигури нужната одитна следа и система за архивиране, съгласно Регламент 1303 (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 10 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Абонаментна поддръжка на уеб сайт: ИА ОП НОИР има разработен и функциониращ уеб сайт http://sf.mon.bg/, като с настоящата бюджетна линия се предвижда финансиране само на поддръжката му. Необходимостта от създаването и поддръжката на уеб сайт е във връзка с ангажиментите на Управляващия орган за създаване и поддръжка на уебсайта на оперативната програма, който е достъпен през портала на единния уебсайт, съгласно Регламент 1303 (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година. , Договорена стойност: 15 000.00 , Отчетена стойност: 9 180.00
  • Дейност: Средства за пощенски и куриерски услуги за нуждите на УО: При осъществяване на функциите на ИА ОПНОИР, произтичащи от Устройствения правилник на агенцията, се извършват разходи за пощенски и куриерски услуги, за които е предвидено финансиране в рамките на тази поддейност.   , Договорена стойност: 21 500.00 , Отчетена стойност: 4 221.47

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Регионален инспекторат по образованието - Бургас (РУО - Бургас), Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 488.59
  • Изпълнител: ВАЛЕНТИНО СЕРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 720.00
  • Изпълнител: АТЛАСКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 988.00
  • Изпълнител: "ЕМСОФТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 864.00
  • Изпълнител: СОТ - сигнално охранителна техника ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 921.60 , Отчетена стойност**: 998.40
  • Изпълнител: БУЛСИСТ-БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 535.00 , Отчетена стойност**: 22 146.00
  • Изпълнител: "Булсистемс - БГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 104.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВАСКО - ПЕТКО ДАВИДОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 102.00
  • Изпълнител: СОНАР ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 346.00
  • Изпълнител: EНОРМА БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 873.36
  • Изпълнител: ГИБКО-9 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 582.05
  • Изпълнител: ОТО-333 ПАНАЙОТОВ И СИЕ СД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 175.00
  • Изпълнител: ЕУРАТЕК АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 319.09
  • Изпълнител: ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 799.20
  • Изпълнител: Професионална гимназия по вътрешна архитектура и дървообработване "Христо Ботев" - гр.Пловдив, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 202.63
  • Изпълнител: ТЕХНОПОЛИС БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 049.77
  • Изпълнител: ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 298.80
  • Изпълнител: ИНТЕЗА КОМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 308.32
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 335.99
  • Изпълнител: ОЛИМП - Предпазни Екипировки ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 264.00
  • Изпълнител: Център за подкрепа и личностно развитие - Център за личностно и творческо развитие на децата на Благоевград (ЦПЛР - ЦЛГРДБ - Благоевград), Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 870.66
  • Изпълнител: КОПИЛИНК ПЛЕВЕН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 269.70
  • Изпълнител: ОРЕНДА-МИРОСЛАВА ВЕЛКОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 97.00
  • Изпълнител: ЗАД "АЛИАНЦ БЪЛГАРИЯ" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 853.62
  • Изпълнител: СКАЙ КЪМПЪНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 138.05
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 129 000.00 , Отчетена стойност**: 44 970.55
  • Изпълнител: БУШОНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 36.00
  • Изпълнител: ЛУКОЙЛ БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 857.29
  • Изпълнител: ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ - ЛОВЕЧ, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 4 194.97
  • Изпълнител: СТОЙКОВ И ВАСИЛЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 140.00
  • Изпълнител: Марияна, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЦОПУО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 42 069.99
  • Изпълнител: СТАНИКА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 496.80
  • Изпълнител: ВИДЕЛО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 141.60
  • Изпълнител: "ОБРАЗОВАНИЕ И НАУКА" - ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 43.20
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 221.47
  • Изпълнител: АутоБохемия АД, Договорена стойност по проекта*: 35 972.00 , Отчетена стойност**: 35 972.00
  • Изпълнител: "РОЕЛ-98" ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 143.16 , Отчетена стойност**: 3 143.16
  • Изпълнител: ПРАЙМ ДИСТРИБЮШЪН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 306.40
  • Изпълнител: АЙ ЕНД ДЖИ ИНШУРЪНС БРОКЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 818.49 , Отчетена стойност**: 1 818.49
  • Изпълнител: МАРИЕТА - ДОБРИНКА БОГДАНОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 165.90
  • Изпълнител: СП ВИЖЪН ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 9 180.00
  • Изпълнител: АРХИВ СЕРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 016.00 , Отчетена стойност**: 23 016.00
  • Изпълнител: ТЕКО АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: Николина, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ДИУЕР" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 536.00
  • Изпълнител: Любка, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Контракс АД, Договорена стойност по проекта*: 288 036.00 , Отчетена стойност**: 47 904.00
  • Изпълнител: ВИЗИКОМП ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Дял на верифицираните от УО разходи, спрямо отчетените от бенефициентите, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 89.00 , Достигната стойност: 89.00
Индикатор 2 Дял (в %) на сертифицираните разходи, спрямо верифицираните от УО, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 97.00 , Достигната стойност: 96.10

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 384 353.19 BGN
БФП 1 384 353.19 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 292 219.17 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: “Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж”., Прогнозна стойност: 80 000.00
  • Обособена позиция 1: “Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж”.
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 96 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доразвитие на Интернет страницата на ГД СФМОП (sf.mon.bg) , чрез обновяване на софтуерната архитектура и дизайн, пренос на съществуваща информация и регулярно подновяване на същата, софтуерна и техническа поддръжка, както и други дейности свързани с подновяване възможностите за работа на посочената Интернет страница., Прогнозна стойност: 4 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка и гаранционен сервиз на компютърна и периферна техника и решения за видеонаблюдение и сигурност за нуждите на МОН и и изпълняваните от него политики и проекти., Прогнозна стойност: 288 036.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 "Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционен сервиз"
    Изпълнител: Контракс АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 288 036.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор по обособени позиции за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществено далокосъобщителна подвижна клетъчна мрежа с национално покритие за нуждите на Министерството на образованието и науката и за извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност” (по две обособени позиции), Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерството на образованието и науката и за извършване на специализирани доставки и услуги свързани с тази дейност”
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 000.00
  • Обособена позиция 2: „Избор на оператор за предоставяне на data услуги – мобилен интернет”
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Обследване на помещенията на архивния комплекс на УО , Прогнозна стойност: 24 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на ОП НОИР, Прогнозна стойност: 35 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на следните услуги: 1. Издаване и доставка на удостоверения за електронни подписи (УЕП) StampIT DocPro; 2. Управления на УЕП - подновяване, спиране, възобновяване, прекратяване., Прогнозна стойност: 6 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN