Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-5.001-0001-C05
Наименование на проекта Техническа помощ за УО на ОПДУ за подготовка, изпълнение, наблюдение, контрол, информация и комуникация
Бенефициент 000695025 Управляващ орган на "Оперативна програма "Добро управление"
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 01.12.2015
Дата на стартиране 01.06.2015
Дата на приключване 31.01.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Осигуряване на ефективно управление, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, чрез укрепване и повишаване на институционалния капацитет на  управляващия орган на Оперативна програма "Добро управление" и повишаване капацитета и информираността на бенефициентите по програмата.
Дейности
  • Дейност: Подготовка, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ: Дей-та е насочена към цял. подпом. на дейностите по подгот., изпълн., наблюд. и контрол на ОПДУ, както и в подкрепа за приключ. на ОПАК и ОПТП 2007-2013 г. (дейности по вериф., контрол и одит, оконч. доклад и декларация за приключ.; дейности по инфор. и публ., вкл. провеждане на заключ. заседания на КН на програмите и др.);Дей-та е насочена към изплащането на възнагр., вкл. и доп. възн. за постигнати резулт. на всички служ. на УО на ОПДУ.Изпълн. на дей-та ще способства за високата мотивация на всички служ., ангажирани с процеса на изпълн. на ОПДУ на всички етапи–програм., мониторинг, финанс. упр., наблюд. и публичност.По този начин тя ще има пряк ефект за осигур. на ефект. на упр. на ОПДУ.За постиг. на ефикасно и ефективно упр. и изпълн. на ОПДУ е необх. постоянно да се укрепва админ. капацитет на служ. в УО на ОПДУ и чл. на КН.Повишаването на капац. на УО и на член. на КН ще се осъществи чрез участия в обуч. в страната и чужбина.Служ. на УО ще вземат участие и в уч. пътувания, раб. групи, срещи, комитети на европ. институции в Брюксел/др. държави членки на ЕС и др. мероприятия. В рамките на тази дей-т ще бъдат подготвени, орган. и обезпечени заседанията и раб. на КН на ОПДУ. Провежд. на заседанията на КН и вземането на реш. е изключително важно за ефект. упр. и качествено изпълн. на ОПДУ.Поради тази причина процесът на орган. на заседанията на КН на ОПДУ изисква да се осигурят различни ресурси и услуги, които ще спомогнат за доброто протичане на раб. на членовете, зам. и наблюд. на Комитета.Техн. обезпечаване на раб. на УО на ОПДУ вкл.:осигур. на необх. техн. и комуник. средства, закупуване на офис материали, консум. и всякакъв вид оборуд. и обзавеж. необх. за изпълн. на преките задължение на служ. в УО. В изпълн. на тази дей-т ще се заплащат всички съпътстващи разходи свързани с експлоат. на закуп. техн. средства и оборудване, както и разходи за комуник. услуги.Ролята на УО на ОПДУ в процеса на мониторинг е да наблюдава изпълн. на проектите чрез извършв. на проверки на място при бенеф.Проверките могат да бъдат план. и се извършват съгласно Год. план за проверки на място или извънредни при установ. необх.За извърш. на тази дей-т е необх. да бъдат осигурени средства за командировки съгласно Наредб. за командир. в страната.В рамките на дей-та се предвижда и предоставяне на специфична експертиза на УО по отнош. на подготовка на процедури за кандидатс., при извършв. на оценка на постъпили проекти, извършв. на проверки на място и верифиц. на разходите и дей-тите по одоб. проекти/бюджетни линии; предоставяне на юридич. услуги;приключ. на прогр. период 2007-2013 и други дейности пряко свързани с упр. и изпълн. на програмата.С цел осигур. на ефективна коорд. на раб. процес е констатирана необход. от техн. сътрудници, които да подпомагат и коорд. раб. на служителите на УО.Основен техен ангажимент ще бъде да орг. текущата кореспон. във връзка с дей-та на УО и да подпомагат експертите при изпълн. на преките им задълж., свързани с упр. и изпълн. на програмата.Основно предизвикателство за приключв. на програмен период 2007-2013 по ОПАК и ОПТП е архив. и съхран. на документацията по програмите, което поражда необход. от ангажиране на външни лица, които да подпомогнат дей-та.За обезпеч. на оптималния раб. процес в рамките на тази дей-т ще се осигури поддръжка на раб. помещения на УО на ОПДУ чрез наемане на външ. изпълнители. Част от дейностите ще вкл. ежедневно почистване на общите помещения на етажите, раб. стаи заедно със санитарните възли към тях, ежемесечно основно почистване, включ. прозорци, обзавеж. и оборуд., поддръжка на оборуд. и обзавеж. в раб. помещения, които се ползват от УО на ОПДУ и др.В разд. 10 са посочени само проц. за избор на изпълн., които са инициирани от УО за целите на изпълнение на фин. план. За изпълн. на дей-та се използват също и договори за общ. поръчки, сключени за нуждите на цялата Админ. на МС (доставка на канц. материали и офис консум., предоставяне на логист. услуги, превод. услуги, далекосъобщ. услуги)., Договорена стойност: 8 522 300.00 , Отчетена стойност: 8 111 394.96
  • Дейност: Информиране и комуникация: В рамките на тази дейност ще бъдат организирани различни видове публични събития в зависимост от нуждите на УО: информационни дни, обучения за бенефициенти, годишни информационни събития, пресконференции, конференции и др., както и изработването на информационни материали. В съответствие със задължението на УО за информиране на кандидатите и бенефициентите по отношение на възможностите и процедурите за кандидатстване ще бъдат организирани информационни дни, насочени към потенциалните бенефициенти. Целта е да бъдат популяризирани възможностите за кандидатстване по актуални процедури за финансиране, критериите за допустимост и методиката за оценка на проектните предложения. Броят на тези събития ще бъде определен съобразно заложените в Индикативната годишна работна програма процедури. След сключването на договори с УО на вече одобрените бенефициенти е предвидено провеждане на обучения за правилно управление на проекти. По време на тези обучения бенефициентите биват запознати с основните правила за качествено изпълнение на проектите, с процеса на мониторинг и финансово изпълнение, с процедурите за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП, както и със задълженията им за деклариране на нередности и осигуряване на информация и публичност. Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 веднъж годишно УО на ОПДУ ще организира по едно голямо информационно събитие (или мащабна информационна дейност), на което ще се представя напредъкът в изпълнението на програмата и ще се популяризира подкрепата на ЕСФ за изграждането на модерна и ефективна администрация, прозрачна и работеща съдебна система и силно гражданско общество. При необходимост ще бъдат организирани конференции, пресконференции, кръгли маси като още една мярка за постигане на прозрачност и повишаване на информираността за обхвата, целите и резултатите от ОПДУ и за приноса на ЕСФ. На тези форуми Управляващият орган дава отчет за свършената работа, както и информация за финансовите възможности, предоставени от ЕСФ. Подобни информационни форуми се организират по актуални теми, които се отнасят до дейността на УО или които са обвързани с конкретни информационни поводи, възникнали в хода на изпълнение на програмата. В рамките на дейността е предвидено и изработването на рекламни и печатни информационни материали за обезпечаване нуждите на организираните публични събития и за популяризиране на ОПДУ и ЕСФ. Печатните информационни материали (брошури, дипляни, листовки, плакати, ръководства, наръчници и др.) ще включват максимално ясна и разбираема информация в синтезиран вид, онагледена по подходящ начин. Чрез актуализиране на секция на ОПДУ в www.eufunds.bg ще бъде популяризирана ОПДУ. Дейността предвижда постоянно обновяване, поддържане и развитие на секцията. При необходимост може да се използват рекламни банери за популяризиране на ОПДУ и на конкретни инициативи. За да се проследи ефектът от провежданата комуникационна политика, ще бъде правен постоянен мониторинг на медиите и контент анализ. Това ще позволи на УО да проследява в реално време публичния си образ и да реагира на възникнали конкретни ситуации. Ще се поддържа архив на публикациите и излъчванията в медиите., Договорена стойност: 542 000.00 , Отчетена стойност: 176 929.81

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 100 000.00 , Отчетена стойност**: 38 216.38
  • Изпълнител: Анжела, Договорена стойност по проекта*: 11 200.00 , Отчетена стойност**: 11 613.61
  • Изпълнител: Стоил, Договорена стойност по проекта*: 6 661.50 , Отчетена стойност**: 6 661.49
  • Изпълнител: Антон, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10 999.64
  • Изпълнител: ДИМИРОМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 532.80 , Отчетена стойност**: 41 383.37
  • Изпълнител: Божидар, Договорена стойност по проекта*: 6 661.50 , Отчетена стойност**: 6 661.49
  • Изпълнител: ЦВЕТИ - КЮВЛИЕВ И СИЕ СД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 826.60
  • Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 032.56 , Отчетена стойност**: 9 564.28
  • Изпълнител: Красимир, Договорена стойност по проекта*: 10 121.00 , Отчетена стойност**: 9 990.00
  • Изпълнител: "Евро хамали" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 056.00
  • Изпълнител: "ЛЕГА КОНСУЛТИНГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 128.00
  • Изпълнител: ТИ - ЕЛ ПЛАСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 229.18
  • Изпълнител: РЕКЛАМНА АГЕНЦИЯ АБ - АНЕЛИЯ МИНКОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 23 940.00 , Отчетена стойност**: 19 948.00
  • Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00 , Отчетена стойност**: 1 860.54
  • Изпълнител: Костадин, Договорена стойност по проекта*: 8 300.00 , Отчетена стойност**: 9 122.64
  • Изпълнител: Обединение "БИ-ЕКО ОПДУ", Договорена стойност по проекта*: 240 000.00 , Отчетена стойност**: 288 000.00
  • Изпълнител: АТЛАСКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 064.00
  • Изпълнител: ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 2 422.20
  • Изпълнител: Адвокатско дружество ДИМИТРОВ И ПЕЛОВ, Договорена стойност по проекта*: 120 000.00 , Отчетена стойност**: 89 304.00
  • Изпълнител: КРИС - СВЕТОСЛАВ ИВАНОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 151.60
  • Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 600.00 , Отчетена стойност**: 9 120.00
  • Изпълнител: МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 252 400.00 , Отчетена стойност**: 464 367.11
  • Изпълнител: ЛИВРЕНА , Договорена стойност по проекта*: 9 240.00 , Отчетена стойност**: 9 240.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 53 706.00 , Отчетена стойност**: 54 901.80
  • Изпълнител: НАКТАЙМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: Д ЕНД Д КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 504.00 , Отчетена стойност**: 6 252.00
  • Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 122 400.00 , Отчетена стойност**: 244 800.00
  • Изпълнител: Нада, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 206.18
  • Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 5 962.95 , Отчетена стойност**: 14.75
  • Изпълнител: Конференции и дизайн ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 995.00
  • Изпълнител: ИНТЕРЛАНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 672.00 , Отчетена стойност**: 672.00
  • Изпълнител: ЦЕНТЪР ПО ЕВРОПЕЙСКО ОБУЧЕНИЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 660.00
  • Изпълнител: ИНСТИТУТ ПО ПУБЛИЧНА АДМИНИСТРАЦИЯ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 910.00
  • Изпълнител: ПЛАНИК 07 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 156.00
  • Изпълнител: А ДЕЙТА ПРО, Договорена стойност по проекта*: 19 764.00 , Отчетена стойност**: 19 763.96
  • Изпълнител: РОНОС ООД, Договорена стойност по проекта*: 15 000.00 , Отчетена стойност**: 15 112.32
  • Изпълнител: ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 363.82
  • Изпълнител: ТАКСИДО ЕНТЪРТЕЙМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: Антон, Договорена стойност по проекта*: 40 000.00 , Отчетена стойност**: 25 733.16
  • Изпълнител: БиЕмДжи Дейта ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 514.00
  • Изпълнител: Нада, Договорена стойност по проекта*: 16 060.68 , Отчетена стойност**: 9 808.01
  • Изпълнител: АРТЕ.ДОК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 600.00 , Отчетена стойност**: 1 483.20
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Обучени служители на УО и членове на КН, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 800.00 , Достигната стойност: 855.00
Индикатор 2 Изработени информационни материали по вид (печатни, електронни и аудиовизуални), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 28.00
Индикатор 3 Проведени заседания на КН, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 13.00
Индикатор 4 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 59.00 , Достигната стойност: 223.00
Индикатор 5 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 66.00 , Достигната стойност: 94.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 8 015 222.24 BGN
БФП 8 015 222.24 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 8 015 222.24 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 258.14 0.00 1 258.14 ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 258.14 0.00 1 258.14 ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 180.00 0.00 180.00 АРТЕ.ДОК ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 180.00 0.00 180.00 АРТЕ.ДОК ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 12 240.00 0.00 12 240.00 БИМ КОНСУЛТИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 750.00 0.00 750.00 РОНОС ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерски съвет, Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Процедура относно извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерски съвет
    Изпълнител: ИНТЕРЛАНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 672.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: МЕДИЦИНСКА ЗАСТРАХОВКА ПРИ ЗЛОПОЛУКА И/ИЛИ АКУТНО ЗАБОЛЯВАНЕ, НАСТЪПИЛИ ПО ВРЕМЕ НА ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА , Прогнозна стойност: 6 900.00
  • Обособена позиция 1: МЕДИЦИНСКА ЗАСТРАХОВКА ПРИ ЗЛОПОЛУКА И/ИЛИ АКУТНО ЗАБОЛЯВАНЕ, НАСТЪПИЛИ ПО ВРЕМЕ НА ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 962.95
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на офис столове за нуждите на администрацията на Министерския съвет“, Прогнозна стойност: 11 300.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на офис столове за нуждите на администрацията на Министерския съвет“
    Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 600.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства", Прогнозна стойност: 6 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция No 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи)”, Прогнозна стойност: 166 000.00
  • Обособена позиция 1: Процедура за „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция No 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи)”
    Изпълнител: ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“, Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Изработка и доставка на рекламни и информационни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ), разделена на 2 обособени позиции, както следва: І-ва обособена позиция: „Изработване и доставка на печатни материали“; ІІ-ра обособена позиция „Изработване и доставка на рекламни и информационни материали“ , Прогнозна стойност: 189 166.66
  • Обособена позиция 1: Изработване и доставка на рекламни материали - Iва ОП
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 706.00
  • Обособена позиция 2: Изработване и доставка на рекламни материали II ра ОП
    Изпълнител: РЕКЛАМНА АГЕНЦИЯ АБ - АНЕЛИЯ МИНКОВА ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 940.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Консултантска подкрепа на УО на ОПДУ за подготовката и провеждането на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения за НПО и СИП по Специфична цел 3 „Увеличаване на гражданското участие в процеса на формиране и контрол на изпълнението на политики” на Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“, Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: „Консултантска подкрепа на УО на ОПДУ за подготовката и провеждането на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения за НПО и СИП по Специфична цел 3 „Увеличаване на гражданското участие в процеса на формиране и контрол на изпълнението на политики” на Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“
    Изпълнител: Обединение "БИ-ЕКО ОПДУ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на МИ по две обособени позиции: 1. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката; 2. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013“ , Прогнозна стойност: 1 150 000.00
  • Обособена позиция 1: 1. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката
    Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 032.56
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: 1. Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната, Прогнозна стойност: 3 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж
    Изпълнител: МИНА ТРАВЕЛ ЕНД ИВЕНТ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 252 400.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Верификация на искания за междинно плащане по бюджетни линии, финансирани по приоритетна ос 5 "Техническа помощ" на ОПДУ с бенефициент дирекция "Добро управление" в АМС, Прогнозна стойност: 5 420.00
  • Обособена позиция 1: Верификация на искания за междинно плащане по бюджетни линии,
    Изпълнител: Д ЕНД Д КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 504.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали. , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали.
    Изпълнител: ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на копирна хартия. Обособена позиция 2 "Доставка на нерециклирана копирна хартия", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на копирна хартия
    Изпълнител: РОЕЛ-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерски съвет и неговата администрация и специализирани доставки на услуги, свързани с тази дейност., Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: роцедура за избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет,
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 000.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“, Прогнозна стойност: 13 323.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Изпълнител: Стоил
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 661.50
  • Обособена позиция 2: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Изпълнител: Божидар
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 661.50
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Извършване на последващ контрол (проверки за законосъобразност) на проведени обществени поръчки на бенефициенти по Оперативна програма „Административен капацитет“, Прогнозна стойност: 10 121.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на последващ контрол (проверки за законосъобразност) на проведени обществени поръчки на бенефициенти по Оперативна програма „Административен капацитет
    Изпълнител: Красимир
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 121.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Медиен мониторинг и контент анализ за целите на Оперативна програма "Добро управление", Прогнозна стойност: 24 000.00
  • Обособена позиция 1: Медиен мониторинг и контент анализ за целите на Оперативна програма "Добро управление"
    Изпълнител: А ДЕЙТА ПРО
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 764.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка), Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 000.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка), Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Изпълнител: Антон
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 000.00
  • Обособена позиция 2: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Изпълнител: Антон
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 000.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на специализирано помещение за съхранение на хартиени архиви за нуждите на дирекция „Добро управление“, Прогнозна стойност: 36 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на специализирано помещение за съхранение на хартиени архиви за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Изпълнител: ДИМИРОМА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 532.80
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“ чрез предоставяне на правни съвети, Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“ чрез предоставяне на правни съвети
    Изпълнител: Адвокатско дружество ДИМИТРОВ И ПЕЛОВ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120 000.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Преводачески услуги за нуждите на Администрация на Министерския съвет, Прогнозна стойност: 155 200.00
  • Обособена позиция 1: Преводачески услуги за нуждите на Администрация на Министерския съвет
    Изпълнител: АРТЕ.ДОК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на консултантски услуги на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ във връзка с прилагане на правилата за държавни помощи при изпълнение на програмата, Прогнозна стойност: 120 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на консултантски услуги на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ във връзка с прилагане на правилата за държавни помощи при изпълнение на програмата
    Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 122 400.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на обучение на ръководния екип (директор и началници на отдели) на Дирекция „Добро управление“ , Прогнозна стойност: 7 700.00
  • Обособена позиция 1: Провеждане на обучение на ръководния екип (директор и началници на отдели) на Дирекция „Добро управление“
    Изпълнител: ЛИВРЕНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 240.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Производство на рекламно информационни материали - пъзели, Прогнозна стойност: 4 860.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Разходи за разработване на аудио-визуални продукти-ТВ (2016-2018) и радио спотове, Прогнозна стойност: 123 333.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Услуги по почистване на работни помещения , Прогнозна стойност: 6 660.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по почистване на работни помещения
    Изпълнител: Нада
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 660.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Услуги по почистване на работни помещения, Прогнозна стойност: 9 400.68
  • Обособена позиция 1: Услуги по почистване на работни помещения
    Изпълнител: Нада
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 400.68

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN