Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0518-C02
Наименование на проекта Създаване на нови работни места в "Ритон-Р" ЕООД - град Варна
Бенефициент 148073240 РИТОН-Р ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 29.08.2016
Дата на стартиране 29.08.2016
Дата на приключване 29.11.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
"РИТОН-Р" ЕООД е рекламна агенция, създадена в град Варна.Към момента компанията е сред лидерите в производството на обемни и магнитни стикери.По своята същност обемните стикери са популярен начин за брандиране на продуктите и отличаване на марката сред конкуренцията.Фирмата е специализирана в производството на гъвкави обемни стикери–3D с нестандартни форми, размери и цветове по желание на клиента.Смолата, която използваме за изработката им осигурява твърдо, устойчиво на драскане покритие, за максимална защита и добър естетичен вид на логото.Рекламните магнити са един от най-ефективните промоционални продукти.Това е рекламен продукт в различни форми и цветове,който винаги се забелязва и е функционален.
Настоящото проектно предложение предвижда разкриването на 4 нови работни места за експертни служители.От особен интерес за нас са младежите до 29 години,които са и основна целева група по проекта.Предвиждаме 75 % от новосъздадените работни места да бъдат заети от тях. 
Ще бъде извършена доставка на режещо-печатащ плотер,който ще увеличи скоростта на производство с 4 пъти.С новозакупеното оборудване ще оперира графичният дизайнер,който ще разработва проектите.Чрез инсталирането на плотера ще се създаде възможност за обслужване на по-голям брой поръчки едновременно,т.е. ще се създаде необходимост от намирането на нови клиенти и в тази връзка ще бъде назначен мениджър,ключови клиенти.За да може производствения процес да бъде контролиран в условията на разширен обем на производство и увеличени поръчки ще бъде назначен ръководител,производствени технологии.С цел засилване на интернет рекламата и подобряване на своето собствено интернет представяне и позициониране, ще бъде назначен програмист,уеб сайтове. 
Фирмата е идентифицирала пазарна ниша с голям потенциал за развитие.Назначението на 4 нови служители по конкретното проектно предложение е много навременно действие и ще създаде условия за трайна заетост на минимум 2 от заетите по проекта лица,а защо не и на всички.
Дейности
  • Дейност: Наемане на 4 броя безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да бъдат подбрани кандидати и сключени договори с 4 безработни и неактивни лица, на 50 % от които ще бъде предоставена възможност за трайна заетост за допълнителен период от минимум 12 месеца. Безработните и неактивни лица ще бъдат и от двете области на интервенция - целеви групи над 30 години и безработни младежи до 29 години. Тяхното разпределение ще бъде следното - 1 лице от код 102 и 3 лица от код 103. След реализирането на дейността ще бъдат създадени следните 4 работни места: - 1 работно място за длъжност ръководител, производствени технологии, код 2141 7005; - 1 работно място за длъжност графичен дизайнер, код 2166 3008; - 1 работно място за длъжност мениджър, ключови клиенти, код 2421 5025; - 1 работно място за длъжност програмист, уеб сайтове, код 2513 6002. Етапите на изпълнение на дейността ще бъдат следните: 1. Подбор на безработни и неактивни лица - ще бъдат подадени заявки в различни трудови борси за наемане на персонал - държавни и частни. Ще бъдат потърсени неактивни лица; 2. Сключване на договор с одобрените 6 лица. 3. Запознаване на новонаетите лица с естеството на работа и провеждане на инструктажи. За периода на реализация на проекта ще бъде избрана служба по трудова медицина, с която ще бъде сключен договор съгласно изискванията на чл. 25 ал. 1 от Закона за здравословните и безопасни условия на труд. Службата по трудова медицина ще обслужва новонаетите 4 броя служители за периода от назначаването им до приключването на проектните дейности. СТМ ще бъде задължена да обслужва работниците на фирмата съгласно изискванията на Наредба № 3 от 25,01,2008 г. , Договорена стойност: 34 571.84 , Отчетена стойност: 33 047.14
  • Дейност: Закупуване на оборудване и инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Ще бъде извършена доставка на следното оборудване: режещо - печатащ плотер, при който полагането и печатът с лак в различни режими създава специални и уникални дизайни с гланцов ефект, матов ефект, ефект с водни знаци , полугланцов ефект, както и обемно контурно лакиране, за да спестите време за ламиниране на отпечатъка и той да има специален 3D ефект с релеф. Плотерът ще увеличи скоростта на изработване приблизително с 4 пъти и по този начин подобри производствения капацитет на предприятието. С него ще работи графичният дизайнер. По този начин ще се създаде възможност за обслужване на по-голям брой поръчки едновременно, т.е. от намирането на нови клиенти и в тази връзка ще бъде назначен и мениджър, ключови клиенти. За да може производствения процес да бъде контролиран в условията на разширен обем на производство и увеличени поръчки от клиенти ще бъде назначен ръководител, производствени технологии. С цел реализация на повече проекти в областта на интернет рекламата и подобряване на своето собствено интернет представяне и позициониране ще бъде назначен програмист, уеб сайтове. Той ще бъде отговорен за разрастването на дяла на услугите в областта на рекламата. И четирите планирани за създаване работни места са за длъжности, които не са съществували до момента във фирмата. Прогнозираме режещо-печатащият плотер да бъде на стойност от 18 125,00 лева. Ще бъде направена застраховка на оборудването след неговата доставка за периода на реализация на проекта за всички възможни застрахователни рискове на прогнозна стойност от 948,00 лева. , Договорена стойност: 19 073.00 , Отчетена стойност: 18 277.42
  • Дейност: Дейности по организация и управление на проекта.: Ще бъде създаден екип по проекта, който ще се състои от ръководител на проекта с богат опит в управлението на проекти, финансирани по европейски и други фондове, както и координатор, който също притежава опит във финансовото управление на безвъзмездна помощ. Заетостта на екипа ще бъде в рамките на реализацията на проекта, а именно 13 месеца. Работата на екипа ще бъде отчитана на база на отработените часове като ръководителя на проекта предвиждаме да бъде зает в рамките на 310 часа, а координаторът - счетоводител - 300 часа. Часовите ставки за изплащане на възнагражденията по отработените часове са съгласно публикуваната Методология за определяне на възнагражденията, т.е. за ръководител проект - 10 лева/час, за координатор - счетоводител - 8 лева/час. Предвиждаме сумата от 5500,00 лева за възнаграждения на екипа по проекта. Изборът на координатор на проекта ще бъде обект на ПМС 118 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място 2015" и ще се извърши след стартирането на проекта. Координаторът ще участва пряко в реализацията на проекта и в изпълнението на проектните дейности. Ще подпомага ръководителя при изготвянето на месечните отчети. Ще изготвя самостоятелно всички финансови справки и отчети. Ще отговаря за правилното разходване на средствата по бюджета и тяхната целесъобразност. Ще взема участие в събития и ще осъществява връзка с представителите на управляващия орган на местно ниво. За да бъде обезпечено управлението на проекта ще бъдат необходими и канцеларски материали и консумативи на обща стойност - 500,00 лева. Ще бъдат доставени следните материали и консумативи: - копирна хартия - 8 кашона х 30,00 лева - 240,00 лева; - папки с перфорация - 1 опаковка х 51,00 лева - 51,00 лева; - класьори - 20 броя х 3,00 лева - 60,00 лева; - тонер касета - 2 броя х 61,00 лева - 122,00 лева; - джобове - 2 опаковки х 6 лева - 12,00 лева; - химикали - 10 броя х 1,50 лева - 15,00 лева. , Договорена стойност: 6 000.00 , Отчетена стойност: 6 712.00
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност: С цел популяризиране на проекта сред обществеността ще бъдат реализирани следните услуги от външна фирма: - изработване на информационна табела - 1 брой на стойност 350,00 лева. Тя ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование. - изработване на 1 самозалепващ се стикер на стойност 150,00 лева, който ще бъде поставен върху доставеното оборудване. Той ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование; - публикуване на две информационни карета в местен вестник в началото и в края на проекта на стойност 500,00 лева., Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 1 250.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ХЕЛТ ЕНД СЕЙФТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 80.00 , Отчетена стойност**: 160.00
  • Изпълнител: КОПИ КОМПЛЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 500.00 , Отчетена стойност**: 500.00
  • Изпълнител: Уан Стоп Шоп ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 250.00
  • Изпълнител: ТАНЯ, Договорена стойност по проекта*: 3 100.00 , Отчетена стойност**: 1 920.00
  • Изпълнител: МИСТЪР ПЛОТЕР БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 18 125.00 , Отчетена стойност**: 18 125.00
  • Изпълнител: Маргарита, Договорена стойност по проекта*: 2 400.00 , Отчетена стойност**: 2 945.16
  • Изпълнител: ВАРНА ИНС БРОКЕР ООД, Договорена стойност по проекта*: 152.42 , Отчетена стойност**: 152.42
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 60 644.84 BGN
БФП 60 644.84 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 57 339.88 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Дейности свързани с осигуряване на информираност и публичност, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Дейности свързани с осигуряване на информираност и публичност
    Изпълнител: Уан Стоп Шоп ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: КОПИ КОМПЛЕКС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване - режещо-печатащ плотер, Прогнозна стойност: 18 125.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване - режещо-печатащ плотер
    Изпълнител: МИСТЪР ПЛОТЕР БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 125.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Застраховане на оборудване, Прогнозна стойност: 948.00
  • Обособена позиция 1: Застраховане на оборудване
    Изпълнител: ВАРНА ИНС БРОКЕР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 152.42
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина , Прогнозна стойност: 80.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина
    Изпълнител: ХЕЛТ ЕНД СЕЙФТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 80.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Услуги по управление на проекта – наемане на координатор-счетоводител, Прогнозна стойност: 2 400.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по управление на проекта – наемане на координатор-счетоводител
    Изпълнител: Маргарита
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN