Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-7.001-0011-C04
Наименование на проекта Лот 7 „Път II-35 Плевен-Ловеч от км 13+600 до км 25+384, с обща дължина 11,784 км, област Плевен”
Бенефициент 000695089 АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 09.05.2016
Дата на стартиране 09.05.2016
Дата на приключване 31.07.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
Основният резултат, който ще бъде постигнат с реализацията на проекта е 11,784 км рехабилитиран пътен участък от път II–35. 
С подобряването на транспортно-експлоатационните качества на съществуващия пътен уччастък, ще се  осигурят безопасност на движението и комфорт на пътуващите жители на . Брестовец и  гр. Плевен, и удължаване експлоатационния живот на пътя.  
Подобрените условия за преминаване по пътния участък ще окажат благоприятно въздействие върху целевите групи по настоящия проект и крайните бенефициенти – населението на област Плевен,  ще допринесе за подобряване на качеството на живот и работна среда, както и осигуряването на нови възможности за повишаване конкурентно способността в региона, подобрява достъпността до TEN-T мрежата на товари и пътници в рамките на региона, с което се постига и целта на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна помощ.  
 Основните дейности, заложени за успешната реализацията на проекта са:
- Сформиране на екип за управление на проекта, който ще управлява и координира всички дейности и участници, ангажирани в реализацията на инвестиционното предложение;
- Избор на Изпълнител за извършване на строително-монтажни работи, сключване на договор с него и извършване на рехабилитация на обекта;
- Избор на Изпълнител на строителен надзор (Консултант) на проекта, сключване на договор с него и извършване на консултантски услуги за упражняване на независим строителен надзор по време на строителството и през гаранционния период за обекта.
- Сключване на договор за авторски надзор с Проектанта и упражняване на авторски надзор върху изпълнението на СМР на обекта;
- Осъществяване на одит на проекта от сертифициран одитор;
- Избор на Изпълнител на информация и публичност на проекта, сключване на договор с него и изпълнение на информация и публичност на проекта;
- Въвеждане на обекта в експлоатация, изпълнение на всички дейности по проекта, верификация на разходите и отчитане на постигнатите резултати;
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: ЕКИП ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Сформиране на екип за управление на проекта, разпределение на функциите. След представяне на проектното предложение със Заповед ще бъде определен екип за управление на проекта. Екипът ще включва експерти от Агенция “Пътна инфраструктура”, от специализираните териториални звена на АПИ – Областно пътно управление Плевен. Определянето на членовете на екипа ще бъде съобразено с изискванията на Постановление № 119 от 20 май 2014 г. за управление на изпълнението на инфраструктурни проекти, финансирани със средства от европейския съюз. При избора на членовете на екипа се прилагат утвърдени в АПИ Правила за избор на членове и работа на екипите за управление на проекти на Агенция „Пътна инфраструктура”, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж” (2014-2020). Обхватът на задълженията и изискванията за всеки член на екипа за управление са определени в утвърдено техническо задание за всяка позиция в екипа. Дейностите на Екипът за управеление на проекта ще стартират след сключване на договор за БФП за проекта и ЕУП ще осигури пълноценно управеление на проекта по време на изпълнението на дейностите по проекта., Договорена стойност: 108 000.00 , Отчетена стойност: 89 709.96
  • Дейност: Дейност 2: Строително-монтажни работи: Дейността включва: 2.1. Провеждане на тръжна процедура и сключване на договор с избрания изпълнител - подготовка на тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на строителство, включително и изпълнение на мерки за информация и публичност на проекта; - провеждане на процедурата за избор на изпълнител на дейността; - определяне на изпълнител на дейността; - сключване на договор за изпълнение на дейността; Ще бъде изготвена тръжна документация в съответствие с изискванията на Закона за обществени поръчки, съдържаща: минимални изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите и методика за определяне на комплексна оценка на офертата с посочени показатели и относителната им тежест. След одобряването на проектното предложение ще бъде обявена обществена поръчка за избор на изпълнител на дейността. Обществената поръчка ще бъде възложена чрез провеждане на открита процедура по реда на Закона за обществени поръчки /ЗОП/, като за целта ще бъде обявена процедура, включваща няколко обособени позиции, които обхващат проектни предложения от първи етап на кандидатстване за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020. Възлагането на изпълнение на дейността ще се извърши след провеждането на процедурата, класирането на офертите в съответствие със заложената в тръжната документация методика за оценка на офертите и сключване на договор с избрания изпълнител. 2.2. Изпълнение на СМР Началото на строителството започва със съставянето на Протокол (Образец) 2а, с което Изпълнителят е въведен на строителната площадка. Изпълнителят извършва геодезическо заснемане на теренната основа на базата, на който се прави съпоставка между проектните и екзекутивните данни и се уточняват евентуални различия в количествата на съответните видове работи за изпълнение на Строежа. Изпълнителят изготвя и предоставя актуализирана технологично-строителна програма, с включен в нея линеен график за изпълнение на СМР. С одобрението на технологично-строителната програма започва и същинското строителство на обекта. Изпълнителят извършва строително-монтажни дейности съгласно одобрения технически проект, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и Законовите разпоредби. По време на строителството Изпълнителят следва да: - поема пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора; - съставя пълно и правилно всички актове и протоколи по време на строителството; - осъществява лабораторен контрол с акредитирана строителна лаборатория при спазване на действащите нормативни документи; - предприема необходимите мерки за опазване на пътищата ползвани от него по време на строителството и за сигурността на преминаващия пътен трафик; - следи за осигуряването на временната организация по време на строителството; - спазва изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - недопуска увреждане на трети лица и имоти; - следи за годността на Строежа за въвеждане в експлоатация; Изпълнителят съхранява на строежа Заповедна книга, в която се вписват всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, издадени от оправомощени за това лица и специализирани контролни органи съгласно Закона за устройство на територията. След изпълнението на Строежа до степен на Съществено завършване, Изпълнителят изготвя екзекутивна документация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и уведомява за готовността си да предаде Строежа. След извършване на успешни изпитвания на обекта се съставя Констативен акт (Образец) 15 за установяване годността за приемане на строежа. Изпълнителят представя Сертификат за приключилите СМР (Сертификат за съществено завършване)., Договорена стойност: 5 343 688.25 , Отчетена стойност: 5 446 936.87
  • Дейност: Дейност 3: АВТОРСКИ НАДЗОР: 3.1.Авторският надзор ще бъде възложен на основание ЗОП чрез процедура на договаряне без обявление. 3.2.Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обекта ще се осъществява от проектанта изготвил техническия /работния/ проект в пълно съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът на проекта осигурява необходимата техническа и договорна помощ през периода на изпълнение и узаконяване на обекта. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи: • При подписване на протоколи и актове; • При обсъждане и промяна на конструктивните решения; • При одобряване на конструктивни решения; • При изготвяне на ревизирани чертежи/проекти; • При изменение на проектни части по време на работа; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта; • Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; • Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ВОД (временна организация на движението); • Проектантът съгласува екзекутивни чертежи, съгласно ЗУТ; • Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; • При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа;, Договорена стойност: 14 900.00 , Отчетена стойност: 17 880.00
  • Дейност: Дейност 4: СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР: Изпълнението на дейността включва: 4.1. Провеждане на тръжна процедура и подписване на договор с избрания изпълнител - подготовка на тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на консултантска услуга във връзка със строителството; - провеждане на процедурата за избор на изпълнител; - определяне на изпълнител; - сключване на договор за изпълнение на дейността; Ще бъде изготвена тръжна документация в съответствие с изискванията на Закона за обществени поръчки. След одобряване на проектното предложение ще бъде обявена обществена поръчка за избор на изпълнител на консултантска услуга във връзка със строителството. Обществената поръчка ще бъде възложена чрез провеждане на открита процедура по реда на ЗОП.. Възлагането на изпълнение на дейността ще се извърши след провеждането на процедурата, класирането на офертите в съответствие със заложената в тръжната документация методика за оценка на офертите и сключване на договор с избрания изпълнител. 4.2. Изпълнение на строителен надзор Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на Закон за устройство на територията (ЗУТ) и ще включва: осигуряване законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи, необходими за оценка на пътно ремонтните дейности относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба на Министъра на РРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация и др.След приключване на СМР на обекта с подписан констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – образец 15 , от изпълнителя на строителния надзор ще бъде извършено геодезическо заснемане в съответствие със Закона за кадастъра и с цел предоставяне на данните от заснемането на Агенцията по кадастър за отразяване в регистрите. За окончателно извършване на услугите по ЕТАП ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОЕЖА се определя датата на въвеждане на Строежа в експлоатация ., Договорена стойност: 164 068.00 , Отчетена стойност: 196 881.60
  • Дейност: Дейност 5: ВЪВЕЖДАНЕ НА ОБЕКТА В ЕКСПЛОАТАЦИЯ: Целта на тази дейност е след приключването на СМР, в участъка от път II- 35 Плевен-Ловеч от км 13+600 до км 25+384, с обща дължина 11,784 км да бъде въведен в експлоатация. За тази цел е необходимо: - Изготвени необходимите актове и протоколи по време на строителството, и строителни книжа; - Заплащане на необходимите такси за въвеждане на строежите в експлоатация ; - Организиране на Държавна приемателна комисия и съставяне и подписване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа – образец 16 - Издаване на разрешение за ползване за рехабилитирания пътен участък , Договорена стойност: 10 000.00 , Отчетена стойност: 13 800.00
  • Дейност: Дейност 6. МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ: Дейността се изразява в популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) в съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г. При изпълнението на проекти, съфинансирани от фондовете на ЕС е необходимо постигане на широка информираност на обществеността за целите и резултатите на проекта, както и подчертаване ролята на Общността за реализацията на проекта и обществените ползи от него, постигане на прозрачност и публичност при реализиране на проекта. Част от дейностите по изпълнение на мерките по информация и комуникация за проекта ще бъдат изпълнявани от избраният изпълнител на СМР, съгласно сключен договор. За изработването и доставката на рекламни материали, свързани с популяризиране програмата ще бъде проведена тръжна процедура с предмет: Избор на изпълнител за осъществяване на дейност „Изработване и доставка на рекламни материали за проектите от първи етап на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.”. , Договорена стойност: 6 200.00 , Отчетена стойност: 7 440.00
  • Дейност: Дейност 7. ОДИТ НА ПРОЕКТА: Съгласно изискванията на Оперативна програма „Региони в растеж” в рамките на проекта ще бъде извършен независим финансов одит от лицензиран одитор. Целта на независимия финансовия одит на проекта е да извърши оценка на проекта съгласно определени критерии за съответствие, в т.ч. да извърши верификация на разходите по проекта и да изрази одиторско мнение по отношение на вярното и честно представяне на договорните условия във финансовия отчет. След направената от одитора проверка, същият ще изготви доклад, който ще бъде приложен към окончателния финансов отчет на проекта, изготвен от АПИ. За целите на проекта одита ще бъде извършен от лицензиран одитор (регистриран експерт-счетоводител или фирма за одит), избран след провеждане на открита процедура за избор на изпълнителас предмет: „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите от първи етап на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.”., Договорена стойност: 390.00 , Отчетена стойност: 468.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Светослав, Договорена стойност по проекта*: 21 600.00 , Отчетена стойност**: 21 812.72
  • Изпълнител: Стефка, Договорена стойност по проекта*: 21 600.00 , Отчетена стойност**: 9 209.71
  • Изпълнител: "АВТОМАГИСТРАЛИ ХЕМУС" АД, Договорена стойност по проекта*: 6 421 766.89 , Отчетена стойност**: 5 450 176.87
  • Изпълнител: ПЪТИНВЕСТ-ИНЖЕНЕРИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 196 881.60 , Отчетена стойност**: 196 881.60
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 8 000.00 , Отчетена стойност**: 2 463.56
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 21 600.00 , Отчетена стойност**: 16 532.14
  • Изпълнител: "ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 200.00 , Отчетена стойност**: 4 200.00
  • Изпълнител: Емилия, Договорена стойност по проекта*: 21 600.00 , Отчетена стойност**: 20 785.11
  • Изпълнител: "ВИА ПЛАН" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 880.00 , Отчетена стойност**: 17 880.00
  • Изпълнител: Стела, Договорена стойност по проекта*: 21 600.00 , Отчетена стойност**: 17 179.00
  • Изпълнител: БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 468.00 , Отчетена стойност**: 468.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 035.10
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Товаропоток, Мерна единица: хиляди тона, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 3 967.23
Индикатор 2 Шосеен транспорт: Обща дължина на реконструирани или модернизирани пътища, Мерна единица: километри, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 11.78 , Достигната стойност: 11.78
Индикатор 3 Пътникопоток, Мерна единица: хиляди души, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 4 259.90
Индикатор 4 Брой проекти, попадащи изцяло или частично в защитени зони и защитени територии, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Засегнати площи в защитени зони и защитени територии, Мерна единица: дка, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 5 229 801.42 BGN
БФП 5 229 801.42 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 5 229 801.42 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 320 783.30 0.00 320 783.30 "АВТОМАГИСТРАЛИ ХЕМУС" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 844.08 0.00 9 844.08 ПЪТИНВЕСТ-ИНЖЕНЕРИНГ АД
Липса на добро финансово управление 860 795.04 0.00 860 795.04 Финансова корекция на ниво проект
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 4 470.00 0.00 4 470.00 "ВИА ПЛАН" ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за осъществяване на дейност „Изработване и доставка на рекламни материали - за проектите от първи етап на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020“ , Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: „Избор на изпълнител за осъществяване на дейност „Изработване и доставка на рекламни материали - за проектите от първи етап на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020“
    Изпълнител: "ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 200.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите от първи етап на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020", Прогнозна стойност: 2 600.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите от първи етап на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020"
    Изпълнител: БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 468.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на авторски надзор по време на строителството на обект: Лот 7 Път II-35 Плевен-Ловеч от км 13+600 до км 25+384, с обща дължина 11,784 км, област Плевен” , Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на авторски надзор по време на строителството на обект: Лот 7 „Път II-35 Плевен – Ловеч от км 13+600 до км 25+384, с обща дължина 11, 784 км, област Плевен“.
    Изпълнител: "ВИА ПЛАН" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 880.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Екип за управление на проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Мария Огнянова Александрова - Ръководител на инфраструктурен проект Лот 7
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 600.00
  • Обособена позиция 2: Стела Петкова Павлова - Заместник ръководител на инфраструктурен проект Лот 7
    Изпълнител: Стела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 600.00
  • Обособена позиция 3: Светослав Иванов Каймаканов - Технически експерт на инфраструктурен проект Лот 7
    Изпълнител: Светослав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 600.00
  • Обособена позиция 4: Стефка Елиянова Станева - Юрист на инфраструктурен проект Лот 7
    Изпълнител: Стефка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 600.00
  • Обособена позиция 5: Емилия Димитрова Петрова - финансист на инфраструктурен проект Лот 7
    Изпълнител: Емилия
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 600.00
  • Обособена позиция 6: Димитър Иванов Марков - Юрист на инфраструктурен проект Лот 7
    Изпълнител: Димитър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
  • Обособена позиция 7: Елена Павлова Павлова - Юрист на инфраструктурен проект Лот 7
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Определяне на изпълнител за строителството на обект: Лот 7 „Път II-35 Плевен-Ловеч от км 13+600 до км 25+384, с обща дължина 11,784 км, област Плевен”, обособена позиция 8 от открита процедура с предмет: „Определяне на изпълнител за строителството на 15 (петнадесет) обекта от етап I на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 по 15 обособени позиции“. , Прогнозна стойност: 6 019 611.78
  • Обособена позиция 1: Определяне на изпълнител за строителството на обект: Лот 7 „Път II-35 Плевен-Ловеч от км 13+600 до км 25+384, с обща дължина 11,784 км, област Плевен”, обособена позиция 8 от открита процедура с предмет: „Определяне на изпълнител за строителството на 15 (петнадесет) обекта от етап I на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 по 15 обособени позиции“.
    Изпълнител: "АВТОМАГИСТРАЛИ ХЕМУС" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 421 766.89
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка с строителство на обект: Лот 7 „Път II-35 Плевен-Ловеч от км 13+600 до км 25+384, с обща дължина 11,784 км, област Плевен”, обособена позиция 8 от открита процедура с предмет: „Осъществяване на консултантска услуга при строителството на 15 (петнадесет) обекта от етап I на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г. по 15 обособени позиции“, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка с строителство на обект: Лот 7 „Път II-35 Плевен-Ловеч от км 13+600 до км 25+384, с обща дължина 11,784 км, област Плевен”, обособена позиция 8 от открита процедура с предмет: „Осъществяване на консултантска услуга при строителството на 15 (петнадесет) обекта от етап I на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г. по 15 обособени позиции“
    Изпълнител: ПЪТИНВЕСТ-ИНЖЕНЕРИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 196 881.60

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN