Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0038-C01
Наименование на проекта Внедряване на ERP система с цел растеж и дългосрочно развитие на Джейелпи ЕООД
Бенефициент 102051172 ДЖЕЙЕЛПИ ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 18.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Бургас, гр.Бургас

Описание

Кратко описание на проекта
Фирма "Джейелпи" ЕООД е създадена през 1991 г. с предмет на дейност производство и продажба на хляб и хлебни изделия. През 1991 г. влиза в експлоатация първия за фирмата цех за хлебопроизводство в град Поморие, а заедно с него и първия фирмен магазин. "Джейелпи" ЕООД е член на Федерацията на хлебопроизводителите и сладкарите в България от създаването й през 1993 г. и е водеща и утвърдена в бранша в Бургаски регион и Източна България. От 2003 г. във фирмата са внедрени новите за нашата страна технологии за производство на замразени хлебчета и закуски за блок маса и кетъринг, съгласно концепцията "От фризера - в пещта", така че само в рамките на 15 минути да се предложат прясно изпечени продукти.  Основни клиенти на дружеството са: Метро Кеш анд Кери, Болеро ЕООД, Жанет ООД, летище Бургас и множество хотели в курортните комплекси по Черноморието. Фирмата притежава и собствена търговска марка - пекарни "Зия". Към момента в гр. Бургас има осем действащи пекарни "Зия", в районите Славейков, Изгрев, Старата поща и други.
През 2007г. във фирмата са внедрени софтуери за управление на производствените и финансовите процеси, както и за управление на продажбите на дребно. Към момента те са изключително неефективни, което налага внедряването на цялостна ERP система. Именно това е основната идея на настоящия проект - внедряване на единна ERP система включваща комплексно обслужване. Планирали сме тя да е разработена специално за нуждите на фирмата и да включва следните модули: Управление на складовите запаси, Управление на доставките, Управление на продажбите, Управление на производствената дейност, Управление на отпадъците, Управление на отношенията с клиенти и доставчици, Управление на основните средства, Управление на финансово-счетоводната дейност, Управление на персонала и Мониторинг и анализ на показателите за дейността.
Дейности
  • Дейност: Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии чрез разработване и внедряване на ERP система;: ERP системата представляват интегрирани софтуерни информационни системи, чрез които организацията планира и направлява своите ресурси. Включва функционалности като управление на бюджети, контрол на производството, продажби, доставки, управление на складове и наличности, финансови дейности, счетоводни процеси и др. звена на фирмата. Основна съставна част на повечето ERP системи е обща база от данни за всички процеси в предприятието. Като част от тази дейност Джейелпи ЕООД планира разработване и внедряване на системата за управление на бизнеспроцесите и закупуване на ДМА, който да обезпечат работата на системата. ERP системата ще бъде разработена специално за нуждите на фирмата, като разработването и внедряването ще бъде възложено на външен изпълнител. Съгласно нуждите на Джейелпи ЕООД е планирано е системата да съдържа следните модули: - УПРАВЛЕНИЕ НА СКЛАДОВИТЕ ЗАПАСИ - необходимо е да осъществява управление на СМЦ във всички складове, да организира разделна отчетност на собствените стоки, да осъществява контрол и отчетност на серийните номера, сроковете на годност и сертификатите; - УПРАВЛЕНИЕ НА ДОСТАВКИТЕ - необходимо за Джейелпи ЕООД е оперативно планиране на доставките, оформяне на поръчки към доставчиците и контрол на изпълнението им и изготвяне на платежен календар за разхода на парични средства; - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОДАЖБИТЕ - необходимо е да планира продажбите в натурално и стойностно изражение, да планира продажните цени като отчита текущите пазарни цени на конкурентите; да изчислява себестойност на продажбите, с оглед цените на доставчиците; - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОИЗВОДСТВЕНАТА ДЕЙНОСТ - необходимо е този да притежава функционалности за планиране и отчет на производството на готова продукция; за управление на данните за изделията, включително норми за разход на суровини и спомагателни материали, за анализ на производствените разходи, разчет на планова и фактическа себестойност и за управление на услугите по преработка; - УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИТЕ ОТ ДЕЙНОСТТА - системата трябва да може да извършва класификация на отпадъците по видове и свойства; управление на местата за съхранение на отпадъците, условия за съхранение, максимални срок и количество за съхранение; управление на графици за дезинфекция на местата за съхранение на отпадъците, отчитане и анализ на извършените мероприятия по обезопасяване на отпадъците и местата за тяхното съхранение; управление на процесите по разделно събиране, разделяне, класификация и депониране на отпадъците в местата за съхранение в рамките на предприятието; - УПРАВЛЕНИЕ НА ОТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИ И ДОСТАВЧИЦИ (CRM) - необходимо е системата да може да съхранява пълната информация за контактите с контрагентите и историята за взаимодействието с тях, за регистрира информацията за доставчиците, автоматично да известява потребителите за предстоящи контакти с контрагентите, да използва персонален подход към нуждите и изискванията на всеки клиент; - УПРАВЛЕНИЕ НА ФИНАНСИТЕ - този модул е от изключителна важност за Джейелпи ЕООД. ERP системата трябва да дава възможност за бюджетиране и контролинг на разходите, управление на паричните средства, управление на взаиморазчетите, възможност за счетоводна дейност (касови и банкови операции, търговски операции, заплати, ДДС) - УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА - относно персонала системата трябва да има възможност за планиране на потребностите от персонал; планиране на заетостта и графика за отпуски на служителите; решаване на задачите за обезпечаване на бизнеса с кадри - подбор, анкетиране и оценка, кадрови контрол и анализ на личния състав; - МОНИТОРИНГ И АНАЛИЗ НА ДЕЙНОСТТА НА ПРЕДПРИЯТИЕТО - с цел ERP системата за придобие завършен вид е необходимо да има модул за анализ на дейността на предприятието и по-точно - интелигентни средства за автоматично съставяне на справки без необходимост от програмиране; линейни, йерархически и кръстосани справки; разшифроване на отделни елементи от справките; широк спектър от възможности за бизнес графика., Договорена стойност: 222 964.62 , Отчетена стойност: 220 000.00
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии иколока ционни услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата: С цел нормалното функциониране и внедряване на ERP системата за управление на бизнес процесите в Джейелпи ЕООД е необходимо закупуването на определени хардуерни устройства. Наличното към момента оборудване във фирмата е нефункционално. То е морално остаряло и параметрите му не отговарят на изискванията на система. За да може планираната система да работи със всички свои модули и без прекъсване е необходимо закупуването на хардуерни устройства - ДМА. Внедряването на системата за управление на бизнес процесите и хардуера към нея ще направи комуникацията между отдели по лесна, всички ръководители на звена ще имат бърз и лесен достъп до необходимата им информация относно персонала, ресурсите, продажбите и др.. В рамките на тази дейност е предвидено закупуването на: - Сървър - хост във виртуализационен клъстер - 2 броя; - Комплект сървър за управление на виртуализационен клъстер и бекъпите и възстановяване на архиви на ниво хипервайзор - 1 брой; - Комплект дисков масив - 1 брой; - Комутатор за работа на виртуалния клъстер в Stack конфигурация - 2 броя; - Комплект непрекъснати захранващи устройства с модули за увеличение на капацитета и времето за работа при отпадане на ел. захранване - 2 броя; - Комплект сървърен шкаф - 1 брой; - Комплект софтуерни пакети - 1 брой. Необходимите разходи за изпълнението на тази дейност възлизат на 89 880,00 лв., Договорена стойност: 89 889.00 , Отчетена стойност: 89 269.99
  • Дейност: Визуализация на проекта: Целта на дейността по визуализация е оповестяване на положителния и дългосрочен резултат от изпълнението на проекта. Широката общественост ще бъде осведомена за финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта, чиято основна цел е справяне със сериозния проблем на недостатъчно високата конкурентоспособност на българските фирми на Европейския пазар. Дейността ще бъде изпълнена чрез: 1. Поставяне на информационна табела. Табелата ще бъде изработена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Тя ще бъде основен източник на информация за обществеността за резултатите от проекта. Табелата ще бъде поставена на видно място на входа на офиса на фирмата в гр. Бургас. 2. Поставяне на информационни стикери върху закупеното по проекта оборудване. На стикерите ще се съдържа информация, че оборудването е закупено със средства от ЕС по процедура "Развитие на на управленския капацитет и растеж в МСП". Стикерите имат за цел да информират настоящите и бъдещите служители на "Джейелпи" ЕООД, че оборудването е закупено по проект финансиран с финансовата подкрепа на ЕС. Те ще бъдат с подходящ размер, поставени на подходящо място на повърхността на оборудването и няма да пречат за нормалната му експлоатация. При стартирането на ERP системата всеки път ще излиза информация, че разработването и внедряването и е финансирано със финансовата подкрепа на ЕС. При изпълнението на дейностите по осигуряването на публичност и визуализация ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента по визуализация 2014-2020., Договорена стойност: 500.00 , Отчетена стойност: 493.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СТЕМО ООД, Договорена стойност по проекта*: 62 488.99 , Отчетена стойност**: 89 269.99
  • Изпълнител: ГЛАРУС Р ООД, Договорена стойност по проекта*: 345.10 , Отчетена стойност**: 493.00
  • Изпълнител: ДАВИД ХОЛДИНГ АД, Договорена стойност по проекта*: 154 000.00 , Отчетена стойност**: 220 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 48 064.55 , Достигната стойност: 47 514.51
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 313 353.62 BGN
БФП 219 347.53 BGN
Собствено финансиране 94 006.09 BGN
Общо реално изплатени суми 216 834.11 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка, адаптиране и внедряване на ERP система“, Прогнозна стойност: 222 964.62
  • Обособена позиция 1: Доставка, адаптиране и внедряване на ERP система
    Изпълнител: ДАВИД ХОЛДИНГ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 154 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на предвидените по проекта ДМА, Прогнозна стойност: 89 889.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на Сървър хост във виртуализационен клъстер 2 броя;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка и монтаж на Комплект сървър за управление на виртуализационен клъстер и бекъпите и възстановяване на архиви на ниво хипервайзор 1 брой;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка и монтаж на Комплект дисков масив 1 брой;
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Доставка и монтаж на Комутатор за работа на виртуалния клъстер в Stack конфигурация 2 броя
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Доставка и монтаж на Комплект непрекъснати захранващи устройства с модули за увеличение на капацитета и времето за работа при отпадане на ел. захранване 2 броя
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Доставка и монтаж на Комплект сървърен шкаф 1 брой
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: Доставка и монтаж на Комплект софтуерни пакети 1 брой.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване, доставка и монтаж на предвидените по проекта ДМА: ОП 1: Сървър хост във виртуализационен клъстер 2 броя; ОП2: Комплект сървър за управление на виртуализационен клъстер и бекъпите и възстановяване на архиви на ниво хипервайзор 1 брой; ОП 3: Комплект дисков масив 1 брой; ОП 4: Комутатор за работа на виртуалния клъстер в Stack конфигурация 2 броя; ОП 5: Комплект непрекъснати захранващи устройства с модули за увеличение на капацитета и времето за работа при отпадане на ел. захранване 2 броя; ОП 6: Комплект сървърен шкаф 1 брой; ОП 7: Комплект софтуерни пакети 1 брой. , Прогнозна стойност: 89 889.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1: Сървър хост във виртуализационен клъстер 2 броя
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 488.99
  • Обособена позиция 2: ОП2: Комплект сървър за управление на виртуализационен клъстер и бекъпите и възстановяване на архиви на ниво хипервайзор 1 брой
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 488.99
  • Обособена позиция 3: ОП 3: Комплект дисков масив 1 брой
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 488.99
  • Обособена позиция 4: ОП 4: Комутатор за работа на виртуалния клъстер в Stack конфигурация 2 броя
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 488.99
  • Обособена позиция 5: ОП 5: Комплект непрекъснати захранващи устройства с модули за увеличение на капацитета и времето за работа при отпадане на ел. захранване 2 броя
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 488.99
  • Обособена позиция 6: ОП 6: Комплект сървърен шкаф 1 брой
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 488.99
  • Обособена позиция 7: ОП 7: Комплект софтуерни пакети 1 брой
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 488.99
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информация и публичност по проекта, Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на информация и публичност по проекта
    Изпълнител: ГЛАРУС Р ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 345.10

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN