Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0007-C02
Наименование на проекта „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на деца и младежи с увреждания и техните семейства в Дневен център “Надежда“- гр. Харманли"
Бенефициент 000903939 ОБЩИНА ХАРМАНЛИ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.09.2019
Дата на стартиране 04.11.2019
Дата на приключване 16.06.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Хасково (BG422), Харманли, гр.Харманли

Описание

Кратко описание на проекта
Процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ е насочена към успешното продължаване на процеса на деинституционализация чрез замяна на институционалния модел на грижа с грижа в семейството или в близка до семейната среда в общността и гарантиране на правото на всяко дете на достъп до качествена грижа и услуги в общността според индивидуалните му потребности.
Настоящата процедура ще предоставя комплекс от социални услуги, които създават условия за цялостно обслужване на потребителите през деня, свързани с предоставяне на  ежедневните, здравните, образователните и рехабилитационните потребности, както и потребностите от организация на свободното време и личните контакти.
Разкриването на услугата ще осигури безопасна и сигурна среда, в която всяко дете и младеж ще има възможност да развие потенциала си и да придобие социални компетенции и умения за самостоятелно справяне в живота, практическа и социална автономност, развитие на познанието и интелектуалния му потенциал.
Настоящата процедура надгражда приключилата вече процедура по изграждане на дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, разположен в централната част на град Харманли и дава възможност както за пълноценно израстване и развитие на децата и младежите, така и на активно включване на техните родители в обществения живот с цел преодоляване на социалната изолация,професионално реализиране и повишаване качеството на живот на цялото семейство.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонал, ангажиран в социалните услуги : Дейността предвижда назначаване на квалифициран персонал,който да осигури качествена грижа и индивидуален подход в грижата за децата и младежите с увреждания. Персоналът ще осигури дневни и почасови услуги като грижа,рехабилитация,терапия,консултиране,информиране и подкрепа, вкл. и на лицата полагащи грижа за децата и младежите от целевата група в домашна среда и други дейности.Квалифицираният персонал ще бъде с опит и ще проявява необходимата нагласа и внимание към техните базисни,емоционални,социални потребности чрез предоставяне на жизнена среда за пълноценен живот и развитие на децата и младежите с увреждания.Съставът на екипа от специалисти ще се състои от 21 служители със следните длъжности:един ръководител, двама социални работника, трима педагози, двама психолога, двама рехабилитатора, двама логопеда, една медицинска сестра, четири детегледача, двама трудотерапевти, един шофьор и един хигиенист.Ръководителят ще е отговорен за организирането,координирането и управлението на всички дейности в ДЦДМУ.Социалните работници ще организират предоставянето на социалната услуга,ще участват в разработването на индивидуалните и групови планове за социални услуги и консултации,ще консултират потребителите и техните близки и ще уреждат всички въпроси,свързани с приемането и социална интеграция на децата и младежите в центъра.Психолозите ще осигуряват психологическа подкрепа на децата и младежите, съобразена с индивидуалните им потребности.Ще организират и провеждат индивидуална и групова работа, помагаща тяхното личностно,когнитивно,емоционално и социално развитие и умения да се свързват с околните и да общуват ефективно.Отговорността на рехабилитаторите ще е свързана с обезпечаването на подходяща програма за двигателна рехабилитация на децата и младежите. Рехабилитационната дейност е свързана с поддържане на моториката и функциите на тялото и развиване на определени умения и способности.Рехабилитаторите изработват подход за необходимата двигателна рехабилитация,изготвят примерни упражнения, които са част от ежедневните групови занимания.Ще наблюдават и консултират педагозите и родителя в изпълнението на програмата.Логопедите ще провеждат речева и говорна рехабилитация на децата и младежите от дневната грижа,както и консултативна грижа.Логопедите ще изготвят програма за рехабилитационна работа с децата и младежите , ще наблюдават и консултират груповите педагози и родителите в изпълнението на програмата и ще съдействат на децата и младежите с гласови и езикови нарушения, като прилагат терапевтични методи за преодоляването им.Трудотерапевтът ще извършва функционална трудотерапия за обучение в самообслужването с цел да се преодолее безпомощността в следствие на функционалното увреждане,постигане на функционална независимост, чрез подбрани трудови дейности– рисуване, моделиране,апликиране и теренно лечение.Педагозите са основният персонал за предоставяне на услугата,които са ангажирани ежедневно с дневната грижа.Те ще изготвят индивидуални планове и програми за децата и младежите. Педагозите ще организират дневния режим на потребителите,ще ръководят и участват в корекционно-компенсаторната работа,ще организират обучителния и възпитателен процес при провеждане на терапевтичните и рехабилитационни дейности,ще организират и участват в провеждането на музикални,културни и спортни занимания.Детегледачите ще осигуряват ежедневна грижа за децата и младежите.Медицинската сестра ще полага необходимите медицински грижи за всички потребители на услугата.Основната задача на хигиениста се свежда до поддържането на нужната хигиена в центъра.Шофьорът ще извършва извозването на децата и младежите от дома до центъра. Дейността цели създаване на организация за ефективно управление и успешно реализиране целите на проекта., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разкриване на социална услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства гр. Харманли: Дейността включва разкриване на нова социална услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства в гр. Харманли, предоставяща социални и интегрирани здравно- социални услуги в общността, основани на нуждите на всяко дете и младеж. Разкриването на социалната услуга се основава на Национална стратегия „Визия за деинституционализация на деца в Република България“, а именно „Гарантиране на правото на децата на семейна среда и на достъп до качествена грижа и услуги според индивидуалните им потребности“. Капацитета на ДЦДМУ е 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги, съгласно функционалните изисквания на МТСП., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Предоставяне на социална услуга Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждане и техните семейства, гр. Харманли: Дейността предвижда предоставяне на социални и интегрирани здравно- социални услуги в общността, основани на нуждите на всяко дете и младеж. Ще се осигурят както дневни и почасови услуги като грижа, рехабилитация, терапия, консултиране, информиране и други дейности за децата и младежите от целевата група така и подкрепа, включително и на лицата полагащи грижа за тях в домашна среда. За нуждите на децата и младежите и техните семейства ще бъде осигурен квалифициран персонал с опит, който ще проявява необходимата нагласа и внимание към техните базисни, емоционални, социални потребности чрез предоставяне на жизнена среда за пълноценен живот, възможности за развитие на децата и младежите с увреждания, осигуряване на качествена грижа и индивидуален подход. Социалната услуга ще функционира в изградената сграда, предназначена за създаването на дневен център – част от социалната инфраструктура на община Харманли по проект, финансиран по ОП „Регионално развитие“ 2014 – 2020, с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги, съгласно функционалните изисквания на МТСП. За целта са обособени и оборудвани – две зали за групова работа /дневен престой с място за почивка на потребителите/, зала за лечебна физкултура, рехабилитация, психомоторика, кабинет логопед/ психолог, две зали за индивидуална работа, психосензорна зала, зала за трудотерапия, медицински кабинет, кухня /разливочно/ с трапезария, санитарни помещения с осигурен достъп за деца и младежи с увреждания, както и дворно място с детска площадка за деца и младежи с увреждания. Специалистите ще организират ежедневието на децата и младежите според предварително изготвени общи правила. Екипът от специалисти ще организират активно въвличане на децата и младежите в интерактивни игри, занимания, които повишават знанията им в различни сфери, както и във вземане на общи решения по теми, свързани с ежедневието в центъра. Ще се организират групи за развиване на социални и личностни умения у децата и младежите, необходими за разгръщане на потенциала им и създаване и поддържане на пълноценни взаимоотношения с околните и при необходимост ще насочват към друга специализирана помощ. В центъра ще се осигури индивидуална педагогическа подкрепа, профилирани дейности за подкрепа на деца и младежи с увреждания в семейна среда, посредничество, консултиране, почасова грижа, работа с деца и младежи с психични проблеми, ранна интервенция на уврежданията, извършване на оценка на потребностите и осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги и други. Ще бъдат задоволени ежедневните потребности на потребителите ползващи целодневна грижа, като ще им бъде предоставена храна и вода за пиене., Договорена стойност: 991 991.00 , Отчетена стойност: 825 807.99
  • Дейност: Доставка, монтаж и инсталиране на обзавеждане и оборудване: Дейността предвижда закупуване,доставка и монтаж на специализ.,битово и администрат.оборудване и обзавеждане,извън закупеното по Дог. за БФП № BG16RFOP001-5.001-0011по ОПРР 2014–2020г.Чрез доставката се гарантира предостав.на ефикасна специализ. помощ на деца и младежи с уврежд. и подкрепа за техните родители.Съобразено е естеството на подкрепата и същността на новата услуга,свързана с цялостно обслужв.на децата и младежите с уврежд. през деня-предоставяне на храна, задов. на ежедн., здравните,рехабил.потребности,организ. на своб. време и личните контакти.За постигане на целите на проекта свързани със създаване на условия за медиц. и двигат.рехабил., както индивид.,така и груп. ще се закупят следните матер.активи: 4 бр.комп. система х1096,80 лв.,2бр.лазерен черно–бял принтер х130,80лв.,8 бр.офис пакет х169,20лв.,1бр.вертикализ. за деца с височина до110см х 2390лв.,1бр.успоредка х600лв.,1бр.бягаща пътека х895лв.,1бр.кростренаж. х449лв.,1бр.велоергом. х279лв.,1бр.детска бягаща пътека(3-8г.)х 294,98 лв.,1бр.детски велоерг.(3-8г.)х289,98лв.,1бр.детски крострен. х239,98лв.,1бр.к-кт от 13бр.меки дунапрен. форми(куб,паралелеп.,покрив и др.)х780лв., 1бр.телевизор 50`х 659лв.,1бр. сушилня(7)кг х579лв.,1бр.парна ютия х30лв.,1бр.телефон(smartphone)х349лв.,2бр.автомат за вода с шкаф х191,25лв.,1бр.стерилизатор(240 л)х 2334лв.,3бр.външ.щори за психосен. зала х100лв.,вътр.вертик.щори-24бр.(150/190см)х90лв.,3бр.(150/290 см)х153,33лв.,2бр.(350/290 см)х315лв.,2бр.(270/290 см)х235лв.,1бр.(150/180 см)х80лв.,11бр.PVC релси за пердета(170см)х5,40 лв.,11бр.пердета(170/200см)х24 лв.,25 бр.мухарник х20лв.,3 бр.бюро с място за компютър х120лв.,3 бр.раб. стол х72лв.,1бр.шкаф(50/50/60 см)х48лв.,1бр.маса(200/80 см) за трудотерап. х180лв.,10бр.посетит. стол за зала трудотерап. х26,40лв.,4бр.легло в шкаф двойно(148 см),вкл.два бр. матрак х420лв.,1бр.кухн. шкаф 140/60/90см х144лв.,1бр.гардероб за съхран.на спално бельо 235/50/200см x 420лв.,1бр.столче за хранене на бебе с тапиц. калъф х139лв.,1бр.тапиц. калъф за налично столче 39/37/35см х14,50лв.,2бр.килим 200/240см х 81,62 лв.,30 кв.м мокет за психосенз.зала и медиц.кабинет,вкл. первази и консумативи за полагане х13,20лв., мокетена пътека 3,15м(120см) х18лв., 9м(150 см)х24 лв. и 17,2м(150 см) х24 лв.,1 бр.к-кт кухн. прибори за сервир.(1бр.суп.черпак,1бр.черпак за сос,1бр.лъжица за салата,1бр.шпатула за сервир., 1бр.купа за салата,5бр.солници,4бр.захарници,5бр.сервизен к-кт(оцет и олио)на ст-ст 110,34лв.,1бр.дъска за гладене х15лв.,30бр.обезопасители за ел.контакти х0,75лв.,9бр. четки за WCх2,40лв.,9бр.кош за WCх7,50лв.,10бр.кош за отпадъци 20 л х7,20лв.,9бр. поставки за тоал. хартия х6,50лв.,6бр.закачалка за санит.възли х7,70лв.,11бр.диспенсър за течен сапун х 6лв. и 7бр.за хартиени кърпи х17,99лв.,2бр.огледала 70/60см х48лв.,67,2кв.м сенник за тераса на 2 етаж(дървена констр.,битумни керемиди,лак)х105лв.,6 бр.пейка мет.констр.с облегалка х245лв.,1бр.кош за отпадъци-двор х71,99 лв.,1бр.гребло с дръжка х16,80лв.,1бр.мотика с дръжка х14,20лв.,1бр.лопата с дръжка х8,51лв.,1бр.клещи х8,20лв.,1бр.к-кт отвертки(5 разл. вида)х14,50лв.,1бр.¾ ``маркуч (50 м) на макара,вкл. разпръскв.пистолет с възможн.за изменяне на водната струя и застопор. на спусъка при по-продълж. време,бързи връзки и конектори за включв.към ВИК мрежата х360лв.,1бр. многофункц.алумин.стълба х120лв.,1бр.лопата за сняг х14,40лв., 4бр.възглавница 25/30см х3лв., 2бр.възгл.50/70см х7,80лв.,4бр.лятна завивка 100/140см х18лв. и 4 бр.150/200см х24лв,4 бр.зимна завивка 100/140см х19,20лв. и 4 бр.150/200см х26,40лв.,4 бр.к-кт спално бельо(150/200см-долен,калъф и калъфка)х40,80лв. и 4 бр.(100/150см-долен,калъф и калъфка) х 32,40лв.,30 бр.хавлиени кърпи 50/70см х 6лв. и 6 бр.120/70см х10,20 лв., 3 бр градински люлки х549 лв, маса за трудотерапия на открито 1 бр х 707.88 лв, столове за трудотерапия на открито 11 бр х 71.99 лв и сушилник за дрехи 1 бр. х 29.54 лв. Общата ст-ст на дейността е отразена в бюджетен ред 5.1. в т. 5 Бюджет., Договорена стойност: 40 131.95 , Отчетена стойност: 40 131.42
  • Дейност: Доставка на ново неупотребявано специализирано транспортно средство за хора с увреждания с 8 бр.седящи места (без шофьора) и 2 места обособени за закрепяне на инвалидни колички: За организиране дейността на център и повишаване ефективността на системата за предоставяне на социалната услуга е необходимо закупуването на ново неупотребявано специализирано транспортно средство за хора с увреждания, с което ще се осигури и улесни достъпа до услугата дневен център на децата и младежите, лишени от възможността да се придвижват самостоятелно. Съгласно Списък на децата и младежите с увреждания, намиращи се на територията на община Харманли, предоставен от ДСП – Харманли , деца и младежи с увреждания живеят както в гр. Харманли, така и в следните населени места, намиращи се на територията на общината: с. Славяново – 27 км, с. Иваново – 13 км, с. Надежден – 8 км, с. Шишманово – 15 км, с. Изворово – 32 км, с. Преславец – 6 км, с. Бисер – 14 км и с. Черна могила – 23 км. Транспортното средство ще бъде в полза, както за потребителите, ползващи услугата дневна грижа, така също и на потребителите ползващи консултантската грижа. Към настоящия момент община Харманли не е закупила специализирано транспортно средство по други проекти с европейско, национално или международно финансиране.Общата стойност на дейността е отразена в бюджетен ред 5.2. в т. 5 Бюджет., Договорена стойност: 72 600.00 , Отчетена стойност: 72 600.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 312.95
  • Изпълнител: ФАНТАСТИКО БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 112.15
  • Изпълнител: СЛАВ 16 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 832.00
  • Изпълнител: ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 125.00 , Отчетена стойност**: 2 122.72
  • Изпълнител: АВТОГРАНД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 653.20
  • Изпълнител: ДИЯ ГАЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 990.75
  • Изпълнител: Инва Хелп ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 545.00
  • Изпълнител: ЗОРА-М.М.С. ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 999.50
  • Изпълнител: Бланико ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 721.00
  • Изпълнител: ВЕРТЕКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 110.34
  • Изпълнител: БУЛГАРА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 285.76
  • Изпълнител: Калиакра ауто 2012 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 268.80
  • Изпълнител: АЛЕДА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 76.70
  • Изпълнител: Валперс Консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 367.20 , Отчетена стойност**: 16 549.20
  • Изпълнител: ВИТАКОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 750.00
  • Изпълнител: ДИП -2015 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 920.00 , Отчетена стойност**: 868.80
  • Изпълнител: ЕВН България Електроснабдяване ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 62 500.00 , Отчетена стойност**: 19 529.71
  • Изпълнител: "АКВА-ПЛАМ 16 ВАСИЛ МАРКОВ" ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 7 000.00 , Отчетена стойност**: 823.50
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 4 204.00 , Отчетена стойност**: 4 167.54
  • Изпълнител: АЛАН МАРКЕТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 9 585.20
  • Изпълнител: ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА И МЛАДЕЖИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 90 000.00 , Отчетена стойност**: 52 704.00
  • Изпълнител: БУЛСАТКОМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 979.01
  • Изпълнител: ЕТ АЛБИ - ЕКАТЕРИНА ГАНЧЕВА - ПЛАМЕН ГАНЧЕВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 800.00
  • Изпълнител: Стелмат ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 799.07
  • Изпълнител: ГРОЗЕВИ 19 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 800.00
  • Изпълнител: СПОРТ-ДЕПО АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 623.00
  • Изпълнител: ЕТ "ЕВРОТУР- Петко Господинов-Иван Иванов", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: "СИМА-СИЙКО АНГЕЛОВ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 79.90
  • Изпълнител: ЕВРОТЕХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: Доверие-Брико АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 646.99
  • Изпълнител: МАКСМАТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.58
  • Изпълнител: ТЕОДОРОС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 424.94
  • Изпълнител: ТРЕЙД ЗОНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 491.50
  • Изпълнител: 03-ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 632.05
  • Изпълнител: ВЕДОР 1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 323.86
  • Изпълнител: ДИАМИРА 2016 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 056.00
  • Изпълнител: ЖАР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 985.17
  • Изпълнител: ЕТ ВОЛОДЯ ИГНАТОВ - В ЕНД В, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 390.00
  • Изпълнител: КАФАРМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 689.40
  • Изпълнител: ЗАД ОЗК-ЗАСТРАХОВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 606.40
  • Изпълнител: ТЕЛЕПОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 704.00 , Отчетена стойност**: 889.08
  • Изпълнител: ФБ АУТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 671.83
  • Изпълнител: ГЛОБАЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 181.50
  • Изпълнител: РООН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 153.50
  • Изпълнител: БИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 334.00
  • Изпълнител: ЕТ "ДАЙВ-ВЕСЕЛИНА ПЕЙЧЕВА", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 722.00
  • Изпълнител: ЕТ "СТАНКО КРЪСТЕВ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 72 600.00 , Отчетена стойност**: 73 080.85
  • Изпълнител: ПОЛИ 93 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: ПРО АНИМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 908.57
  • Изпълнител: АУТО ЕКСПЕРТ НИКОЛОВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: Г.ГУМАТА-РАДО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 665.60
  • Изпълнител: Никмир 2018 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 378.00
  • Изпълнител: КОРПОРА-МЕД ООД, Договорена стойност по проекта*: 718.20 , Отчетена стойност**: 826.20
  • Изпълнител: ХЕДИ КОМПЮТЪРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 832.00 , Отчетена стойност**: 115.20
  • Изпълнител: СМАРТ БЕЙБИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 098.02
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 525.00 , Отчетена стойност**: 577.43
  • Изпълнител: ЕТ СТАНКО СТАНКОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 480.10
  • Изпълнител: НИС ПЕТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 427.00 , Отчетена стойност**: 7 611.93
  • Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕАД , Договорена стойност по проекта*: 19 800.00 , Отчетена стойност**: 12 501.03
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 92.00
Индикатор 2 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 90.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 92.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 994 851.79 BGN
БФП 994 851.79 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 994 851.79 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна електрическа енергия и избор на координатор на стандартна балансираща група за нуждите на Община Харманли, Прогнозна стойност: 310 000.00
  • Обособена позиция 1: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕАД
    Изпълнител: ЕНЕРГО-ПРО ЕНЕРГИЙНИ УСЛУГИ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на ново неупотребявано специализирано транспортно средство, Прогнозна стойност: 61 666.67
  • Обособена позиция 1: ОМНИКАР АУТО ООД
    Изпълнител: ОМНИКАР АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 72 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN