Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-5.001-0054-C05
Наименование на проекта Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания - 2
Бенефициент 000695317 МИНИСТЕРСТВО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 22.10.2018
Дата на стартиране 22.10.2018
Дата на приключване 23.07.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът предвижда изграждане на необходимата инфраструктура, чрез реализиране на инженеринг и доставка на обзавеждане и оборудване на Центрове предлагащи резидентни интегрирани здравно-социални услуги в общността, осигуряващи здравни грижи, медицинско наблюдение и социална работа в подкрепа на децата с увреждания и високорисково поведение и техните семейства. Реализацията на проекта е в унисон с процеса на деинституционализация, като се създават условия за замяна на институционалния модел на грижа за деца, с грижа в среда близка до семейната. В изпълнение на проекта ще се осигури социално включване и равен достъп до услуги на децата с увреждания от ДМСГД и общността, съгласно Картата на резидентните услуги към Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия „Визия за деинституционализация на децата в Република България“. По проекта ще се изградят 4 Центъра за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи и 1 Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи /ЦСЗСГД с ВРП/,където ще бъдат настанени деца с увреждания от закриващите се ДМСГД, с потребност от постоянни медицински грижи, за които не може да бъде осигурена семейна среда, а също така и за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи и деца с високорисково поведение от вече съществуващите резидентни услуги и от общността. В 1 ЦСЗСГД с ВРП ще се предоставя и консултативна, терапевтична помощ и подкрепа за децата от общността с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи. Центровете ще осигурят възможност за отглеждането на 6-8 деца, макс. по 2 в стая, като обзавеждането и оборудването ще е съобразено с потребностите и здравословното състояние на децата, в среда близка до домашната.В проектното предложение са предвидени и всички дейности по организация, управление, инженеринг, контрол на СМР информация и публичност.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: Целта на дейността е да се осигури качествено изпълнение и управление. В рамките на дейността ще бъде сформиран екип, който ще отговаря за управлението и изпълнението на проекта–административен екип. Екипът ще отговаря за цялостната координация и комуникация в рамките на дейностите по проекта. Екипът ще бъде определен след стартирането на проекта със заповед на министъра на здравеопазването и ще се състои от служители на МЗ. Екипът на проекта ще се състои от -ръководител; - координатор; - експерт СМР, - експерт оборудване/обзавеждане и публичност; - правен експерт; - финансист; - технически асистент; Организацията и управлението на проекта ще осигурят успешното осъществяване на всички дейности по проекта и доброто управление и планиране на необходимите ресурси. Екипът ще извършва дейностите с необходимата грижа, ефективност, прозрачност и старание, в съответствие с добрите практики. Дейността, макар и да не допринася пряко за постигане на заложените в проекта цели, поставя основи за успешното осъществяване на дейностите, както и за доброто управление и планиране на необходимите ресурси чрез изпълнение на достатъчно механизми за вътрешна оценка и контрол, за мониторинг на напредъка по проекта и предприемането на корективни мерки, при необходимост. , Договорена стойност: 55 068.60 , Отчетена стойност: 56 544.82
  • Дейност: Инженеринг (проектиране, строителство, авторски надзор) : Дейността инженеринг, цели да осигури качествено изпълнение при проектиране, строителство и авторски надзор на 4 Центъра за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи и 1 Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи. В рамките на проекта ще бъдат извършени инженерингови дейности на: 4 Центъра за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи в следните населени места: - гр. Казанлък – 2бр.; гр. Стара Загора – 2бр.; и 1 Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи в гр. Кюстендил; Имотите в които ще бъдат изградени 5-те центъра са държавна или общинска собственост. Урегулираните поземлени имоти са разположени в достъпни и комуникативни места, съобразени с потребностите на децата и семействата, в жилищни райони, с добре изградена пътна инфраструктура достъпна за хора с увреждания, в т.ч. за превозни средства за хора с увреждания, в градска част, отдалечени от промишлени зони и зони с високо ниво на шум. Местоположението на имотите позволява безпрепятствена възможност за осигуряване на спешна медицинска помощ, пряк достъп до лечебни заведения за болнична помощ и възможност за ползване на други образователни и социални услуги на територията на населените места. Предвидено е проектирането и изграждането на самостоятелни едноетажни сграда с пряк достъп до улична мрежа с тротоари за пешеходци. При етажност на някой от сградите, между етажите ще се изгражда платформа или асансьор, предназначени да превозват деца в инвалидни колички с придружител. В имотите е предвидено прилежащо дворно пространство с пряк достъп до сградата с не по-малко от 50-80 кв.м. свободна дворна площ. Изграждането на инфраструктурата ще бъде в съответствие с разработените и утвърдени от МТСП функционални изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата, съобразени с релевантните европейски документи за деинституционализация и живот в общността. По време на проектирането е предвидено спазването на изискванията на всички нормативно регламентирани санитарно-хигиенни и екологични норми на действащото законодателство в Република България. При изготвяне на архитектурните и инсталационни решения ще се търси създаване на условия, осигуряващи качество на живот на децата, в среда близка до семейната. Пространството ще се организира по начин, който осигурява, от една страна, безопасността на децата и от друга страна, стимулира тяхната активност и развитието им в съответствие с конкретните здравно-социалните потребности. Необходимите места за провеждане на медицински манипулации ще са организирани като естествена част от домашната среда, без акцент върху тях. Ще бъдат спазени изискванията за осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания. По време на фазата на строителство е предвидено: ефективно изпълнение на мерките и условията по ЕО, ОВОС и ОС; ефективен контрол за прилагането на мерки за ограничаване на емисиите от прах и вредни вещества в атмосферата (оросяване на площадката, товарене, разтоварване и превозване на генерираните строителни отпадъци и строителни материали; съхраняване на строителните материали и изхвърляне на отпадъци само на предназначените за това места, включително тяхното предаване за повторна употреба, рециклиране и оползотворяване)., Договорена стойност: 2 648 752.59 , Отчетена стойност: 3 310 658.73
  • Дейност: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане : Целта на дейността е доставка на съвременно и безопасно обзавеждане и оборудване (в т.ч. необходимото спално бельо, домашен текстил, кухненски прибори, домакински пособия, малки електроуреди и играчки за децата) на новосъздадените 4 (четири) Центъра за специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания с потребност от постоянни медицински грижи и 1 (един) Център за специализирана здравно-социална грижа за деца с високо-рисково поведение и потребност от специални здравни грижи. Оборудването е съобразено с разработените и утвърдени от МТСП функционални изисквания, в съответствие с европейските документи за деинституционализация и живот в общността. Оборудването ще бъде от висок клас енергийна ефективност, а обзавеждането ергономично, изработено предимно от естествени материали. От естествени материали ще бъдат изработени и спалното бельо и домашния текстил. Играчките ще отговарят на изискванията за безопасност, съгласно нормативните изисквания на ЕС и ще бъдат съобразени със здравословното състояние и индивидуалните потребности на всяко едно дете. След изпълнение на дейността ще бъдат осигурени условия за отглеждане на деца в среда уютна и близка до семейната. Ще се създадат условия за повишаване качеството на живот, което ще гарантира пълноценно физическо, емоционално и познавателно развитие и социално включване на всяко дете. Ще бъде осигурена възможност за предоставяне грижа основана на индивидуален подход и подкрепа в безопасна и защитена среда. Необходимото оборудване и обзавеждане е съгласно приложен индикативен списък към проектното предложение Приложение Б1 - Списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане, процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“. След изготвяне на интериорен проект същото ще бъде прецизирано. , Договорена стойност: 84 413.56 , Отчетена стойност: 67 385.21
  • Дейност: Строителен надзор : Тази дейност е задължителна, с оглед на качественото и законосъобразно изпълнение на обекта и въвеждането на ремонтираните обекти в експлоатация. Тя ще се извърши от лицензиран консултант, съгласно чл. 166 от ЗУТ. Дейността „строителен надзор” ще включва две основни дейности: - изготвяне на доклад за съответствие на работните проекти включени като част от изпълнението на инженеринга; - извършване на Строителен надзор по време на строителството; За изпълнение на дейността ще бъде избран външен изпълнител, след провеждане на процедура по ЗОП. Строителният надзор ще осъществява контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от проектирането и откриването на строителните площадки до въвеждането на обектите в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи строителният надзор следва да изготви окончателен доклад за строежа, както и акт 15 и необходимите документи за издаване на разрешителното за ползване. В рамките на общата стойност на СН са предвидени и разходи за изготвяне на доклад за съответствие. , Договорена стойност: 8 264.00 , Отчетена стойност: 2 400.00
  • Дейност: Информация и комуникация : Дейността цели да осигури публичност и информираност на целевите групи, заинтересованите страни и широката общественост относно заложените цели и постигнатите резултати в изпълнение на дейностите по проекта, финансирани от Европейския фонд за регионално развитие. Министерство на здравеопазването ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира от Европейски фонд за регионално развитие. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще се гарантира откритост и прозрачност при стартиране и изпълнение на проекта, включително и при изпълнението на дейностите и при провеждането на процедури за избор на изпълнители. Ще се използват целенасочени послания към представителите на целевите групи и обществеността, предавани чрез изготвяне на публикации в национални и регионални печатни медии, интернет сайта на МЗ, рекламните и информационни материали и две пресконференции . През периода на изпълнение на проекта ще се осъществяват дейности, които да информират обществеността за постигнатите резултати по проекта. За информация за текущите дейности на проекта на електронната страница на МЗ ще бъдат публикувани новини и други документи. Предвижда се да се изработят и доставят и разпространят рекламни и информационни материали, включващи плакати, банер, рекламен пакет (папка, химикалка, листи, тефтер), билбордове и постоянни обяснителни табели. , Договорена стойност: 12 000.00 , Отчетена стойност: 12 242.40

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ТИМБИЛД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 848 522.98 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИВЕЛИНСТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 695 717.60 , Отчетена стойност**: 2 543 576.40
  • Изпълнител: ФЕНИКС ИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 269 853.32 , Отчетена стойност**: 767 082.33
  • Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 26 844.00 , Отчетена стойност**: 12 242.40
  • Изпълнител: КОНСУЛТ ИНВЕСТ КОНТРОЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 216.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МАГ ТЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 985.60 , Отчетена стойност**: 4 492.80
  • Изпълнител: ЕКОЕФЕКТ-2008 ООД, Договорена стойност по проекта*: 768 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 180 239.72 , Отчетена стойност**: 58 750.01
  • Изпълнител: БУЛИНЖЕНЕРИНГ-ТС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 154.40 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МИНИСТЕРСТВО НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 200.00 , Отчетена стойност**: 2 400.00
  • Изпълнител: "ДИ ВИ КОНСУЛТ БГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 532.40 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 560.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МАЛЬОВИЦА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 284.40 , Отчетена стойност**: 4 142.40
  • Изпълнител: КИМТЕКС - ЛС ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 998.40 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: СТЕМАР ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 791.72
  • Подизпълнител: АРХИТЕКТУРНО СТУДИО ЧАНГУЛЕВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 72 000.00
  • Подизпълнител: ПАРАЛАКС СТУДИО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 27 000.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой подкрепени обекти на социалната инфраструктура в процеса на деинституционализация – брой обекти, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 3 359 184.77 BGN
БФП 3 359 184.77 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 3 305 338.37 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане в центрове за специализирани здравно-социални грижи за деца“, Прогнозна стойност: 350 568.72
  • Обособена позиция 1: 1. Мебели
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 132 588.48
  • Обособена позиция 2: 2. Медицинско обзавеждане
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: 3. Медицинска количка за инструменти
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: 4. Медицински изделия за измерване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: 5. Помощни технически средства
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: 6. Мобилен електрически лифт
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: 7. Медицинско оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: 8. Медицинска апаратура
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 9: 9. Черна и бяла техника
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 41 989.06
  • Обособена позиция 10: 10. Компютри и офис техника
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 11: 11. Спално бельо
    Изпълнител: МАЛЬОВИЦА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 086.00
  • Обособена позиция 12: 12. Кухненски и домакински пособия
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 13: 13. Детски играчки
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 662.18
  • Обособена позиция 14: 14. Модулно обзавеждане за кухня
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 15: 15. Окомплектовка завивки, възглавници, непромокаеми протектори
    Изпълнител: МАГ ТЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 902.40
  • Обособена позиция 16: 16. Дъска за гладене
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) - по прекратени позиции“, Прогнозна стойност: 712 600.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2: „Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) - гр. Разград и гр. Силистра“
    Изпълнител: ЕКОЕФЕКТ-2008 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 768 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 3: „Избор на изпълнител за извършване на инженеринг (проектиране, строителство, авторски надзор) - гр. Бургас - гр. Ямбол“
    Изпълнител: ЗАВОДСКИ СТРОЕЖИ - ПС - ПАЗАРДЖИК ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 848 522.98
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Избор на консултанти по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за изпълнение на дейности по Проект BG16RFOP001-5.001-0003 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания“, Проект BG16RFOP001-5.001-0054 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания-2“ и Проект BG16RFOP001-4.001-0001 „Подкрепа за развитие на системата за спешна медицинска помощ”, които се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие“, Прогнозна стойност: 193 125.27
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: „Избор на консултант по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за обекти в гр. Разград, и гр. Силистра“
    Изпълнител: "ДИ ВИ КОНСУЛТ БГ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 532.40
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане, Прогнозна стойност: 1 041.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и обзавеждане, Прогнозна стойност: 1 099.20
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за дейностите по информация и комуникация в изпълнение на проекти: „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на СЗСГ за деца с увреждания” и „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на СЗСГ за деца с увреждания-2”, по ОПРР, Прогнозна стойност: 57 640.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3: „Осигуряване на информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.001-0054-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания-2”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., със следните дейности: изработка и доставка на информационни материали (банер, плакати, рекламен пакет (тефтер, химикалка и папка с пръстени за захващане на страниците с 20 листа), билбордове (и монтаж, и демонтаж), информационни табели(и монтаж)) и изготвяне и публикуване на публикации в национални и регионални печатни медии.
    Изпълнител: ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 844.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 4: „Осигуряване на информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.001-0054-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания-2”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., със следните дейности: изработка и доставка на информационни брошури.
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 560.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнители за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, Прогнозна стойност: 526 464.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнители за Инженеринг (проектиране, строителство, авторски надзор-2, Прогнозна стойност: 4 275 730.00
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3
    Изпълнител: ТИМБИЛД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2
    Изпълнител: ИВЕЛИНСТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 695 717.60
  • Обособена позиция 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1
    Изпълнител: ФЕНИКС ИК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 269 853.32
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Избор на консултант по чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за изпълнение на дейности по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.001-0054-C01, включваща 4 обособени позиции. , Прогнозна стойност: 64 800.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1
    Изпълнител: КИМТЕКС - ЛС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 998.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2
    Изпълнител: БУЛИНЖЕНЕРИНГ-ТС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 154.40
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3
    Изпълнител: БУЛИНЖЕНЕРИНГ-ТС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 154.40
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4
    Изпълнител: КОНСУЛТ ИНВЕСТ КОНТРОЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 216.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN