Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.004-0010-C01
Наименование на проекта Функциониране на ОИЦ - Варна 2019-2021г.
Бенефициент 000093442 ОБЩИНА ВАРНА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 18.02.2019
Дата на стартиране 01.01.2019
Дата на приключване 28.02.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331)

Описание

Кратко описание на проекта
Чрез настоящото проектно предложение Община Варна ще продължи да изпълнява дейностите свързани с функционирането на Областен информационен център - Варна, който е част от Мрежата от 27 областни информационни центъра. Проектът ще осигури непрекъсваемост на дейностите за предоставяне на навременна и достоверна информация, относно възможностите, които се предоставят по отделните Оперативни програми, за повишаване познаваемостта на европейските фондове, програмите съфинансирани от ЕСИФ, за представяне на изпълнени вече проекти и популяризиране на добри практики. Ще се предоставя експертна информация по телефон, електронна поща или на място в офиса. Предвижда се организирането на информационни събития за целевите групи и съвместни събития с управляващите органи в Общините от Област Варна и участия в общи инициативи на национално ниво. ОИЦ-Варна ще продължи сътрудничеството с управляващите органи, регионалните структури на оперативните програми, Областна администрация, Общините от Област Варна, образователни институции и други мрежи. Идентифицираната вече потребност на потенциалните кандидати и бенефициенти от Област Варна за получаването на точна и ясна информация за актуални възможности за кандидатстване ще бъде осигурена чрез функционирането на ОИЦ-Варна. Предвидена е една основна дейност:
1. Функциониране на ОИЦ-Варна.
Дейности
  • Дейност: Осигуряване функционирането на ОИЦ-Варна: Дейността обхваща цялостното функциониране на офиса на ОИЦ-Варна, намиращ се на пл. "Св.Св. Кирил и Методий" №2/ Козирката/. Поддейност 1. Назначени 4-ма служители: Управител ОИЦ-Варна, експерт „Логистика и информация“, експерт „Комуникация и информация“ , експерт „Информационно обслужване и услуги“. Възнагражденията на служителите на ОИЦ са заложени в Раздел 1.1 от бюджета. За обезпечаване на работата на служителите са необходими материали и консумативи - канцеларски материали и хартия, санитарни материали необходими за почистване на офиса на ОИЦ. Вода, топли напитки, чаши за еднократна употреба и друго необходимо за посетителите в ОИЦ-Варна.Тонер касети за цветен и черно-бял лазерни принтери, разходи за куриерски услуги. Почистването на ОИЦ-Варна е заложено да се изпълнява за 36 месеца, като за целта е сключен граждански договор за услугата. Нормалното функциониране на ОИЦ ще бъде организирано от бенефициента чрез осигуряване на ел. енергия за офисните помещения, 2 броя стационарни телефона, обезпечаващи пряката дейност на служителите в ОИЦ, 4 броя мобилни карти, интернет за офиса на ОИЦ и мобилен интернет за събитията в общините от Област Варна като разходите са за сметка на Община Варна. Ще се осигури софтуерна и хардуерна поддръжка на техниката, с която разполага ОИЦ /копирна техника, климатична техника, кафе машина, принтери, компютри/ и др. необходимо. МПС-то, което е само за нуждите на екипа на ОИЦ-Варна ще се използва за пряката му работа. Ще се сменя масло, гуми, филтри, винетки и др. необходимо за МПС през периода от 36 месеца. Застраховки на МПС-то на ОИЦ-Варна -/КАСКО/ и гражданска отговорност са за сметка на бенефициента. Поддейност 2.За дейността на служителите на ОИЦ-Варна ще се осигурят командировки (пътни, дневни, нощувки и гориво) за организиране и/или участие в събития, обучения, семинари полезни за пряката работа на служителите в ОИЦ-Варна в общините от Областта или в страната. Разходите са заложени в Раздел 2.1. Функционирането на ОИЦ-Варна е основната дейност - предоставяне на безплатни експертни услуги за възможностите за финансиране и кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ. В рамките на изпълнението на проекта се предвижда и организирането на събития 51 на брой за 36 месеца на проекта. В това число са включени и участието на ОИЦ-Варна в общите инициативи на Мрежата от 27-те областни информационни центрове, като при необходимост ще се посещават и общините - 3 броя - по една за всяка година. Задължителните по 1 информационно събитие във всяка община от Област Варна,без Община Варна в рамките на една година, общо 33 за 36 месеца. По 3 информационни събития за Община Варна- 9 за 36 месеца.ОИЦ-Варна ще организира и 2 събития на година за срещи с медиите, общо 6 за 36 месеца. Предвижда се наем зала, озвучаване, кетъринг, лектори и друго необходимо за провеждането им. Разходите са заложени в Раздел 2.1. Поддейност 3. За реализиране на поддейностите по проекта - организиране на събития, изнесени приемни, участия в общи инициативи на мрежата и провеждането на срещи със заинтересованите страни в общините от Област Варна, се предвижда изработването на брошури, дипляни, рекламни материали, 2 броя рекламни банера. Спазването на хоризонталната политика за Партньорство, се гарантира чрез провеждането на срещи с кандидати по европейски проекти, бенефициенти, представители на съответните УО-та и експертите на ОИЦ, участието им в събития организирани от ОИЦ-Варна, съвместната работа с други мрежи и институции. Спазването на хоризонталната политика за Устойчиво развитие се гарантира от дейностите по проекта, като на всяко събитие организирано от ОИЦ - Варна, участниците се информират за подобряване на условията за бизнес средата и експертите ще подпомагат потребителите да правят добре осведомен избор в сферата на възможностите за европейско финансиране. При планиране на разходите е приложено финансиране с единна ставка в съответствие с чл. 68б, пар. 1 на Регламент (ЕС) № 1303/2013., Договорена стойност: 500 000.00 , Отчетена стойност: 482 729.43

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ФЛ4, Договорена стойност по проекта*: 10.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ФЛ1, Договорена стойност по проекта*: 10.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ФЛ3, Договорена стойност по проекта*: 10.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ФЛ2, Договорена стойност по проекта*: 10.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 51.00 , Достигната стойност: 142.00
Индикатор 2 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 3 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 20.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 498 538.00 BGN
БФП 498 538.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 498 538.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN