Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-3.001-0129-C01
Наименование на проекта Подобряване на енергийната ефективност на СУТЕКС ТРЕЙД ЕООД
Бенефициент 202090334 СУТЕКС ТРЕЙД ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 15.11.2017
Дата на стартиране 15.11.2017
Дата на приключване 11.01.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Крумовград, гр.Крумовград

Описание

Кратко описание на проекта
Основна дейност на СУТЕКС ТРЕЙД ЕООД е производство и реализация на трикотажни облекла. Произвежданата продукция е предназначена почти изцяло за износ, предимно за Франция. Изделията се изработват на ишлеме по поръчки на чуждестранни клиенти. 
Поради характера на дейността – шиене на ишлеме, всички суровини, материали и други консумативи, които се използват в производството, се определят, плащат и доставят от клиента, поръчал изработката на готови облекла. Дружеството няма отношения с основните доставчици на суровини, материали и консумативи, които се използват за производството. 
Услугите на доставчиците на дружеството са за спомагателни материали, машини и резервни части, консумативи и подизпълнители.
За нуждите на производствения процес фирмата ползва под наем производствена база намираща се в гр.Крумовград.
По проекта ще бъдат закупени следните активи с по-висока производителност и и по-ниско енергопотребление
- Машини за цех кроене (Мярка 1), представляващи: Банциг – 1бр.; Електрическа ножица – 1бр.;
- Шевни машини (Мярка 2), включващи: Двуиглов четириконечен оверлог с полу-суха глава – 38бр; Двуиглов петконечен оверлог с полу-суха глава – 2бр; Едноиглова права машина – 70бр; Последно поколение трииглова петконечна плоска покривна машина – 5бр; Трииглова петконечна плоска покривна машина за пришиване на бие - биетарка – 2бр; Високоскоростна, електронна, едноконечна верижна, копчешиеща машина със суха глава – 2бр; Илична машина за различни типове и видове илици – 2бр; Машина за почистване на конци- 2 бр.;
- Гладачни машини (Мярка 3): Автоматичен парогенератор – 6бр.; Гладачна маса с вакум – 8бр; Компактна ротационна подлепваща преса с ширина на лентата 450мм – 1бр.;
- Вентилационна система с рекуперативен блок (Мярка 4)- 1 бр.;
- Автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението (Мярка 5), включваща: софтуер за енергиен мениджмънт, хардуер-табло с електромер.
Дейности
  • Дейност: Машини за цех кроене (Мярка 1), представляващи: - Банциг – 1бр.; - Електрическа ножица – 1бр. : Старите машини за кроене във фирма СУТЕКС ТРЕЙД ЕООД има следните недостатъци: - лентите на банцига се заточват ръчно и често се късат; - кроят се едновременно малък брой настили, което обуславя по-ниска производителност (средно през съществуващите машини се обработва по 280бр./ч.); - високо енергопотребление. Предвижда се интегриране на нови машини за цех кроене(банциг и електрическа ножица) по Мярка 1, които изцяло ще заместят старите машини. Новия банциг (мощност на ел. двигател 1,12 kW) е с вграден електронен инвертор за честотно регулиране скоростта на лентата в широки граници, което позволява кроенето на всички видове материали. Заложената електрическа ножица (мощност на ел. двигател 0,2 kW) е със самозаточване, което минимизира намесата на ръчен труд. Енергийните спестявания в резултат от въвеждане на мярката възлизат на 5 141,0 kWh/г. Спестените емисии СО2 са в размер на 4,21 т/год. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец), Договорена стойност: 15 252.00 , Отчетена стойност: 15 252.00
  • Дейност: Закупуване на шевни машини (Мярка 2): Старите машини от цех шиене има следните недостатъци: енергоемки са, защото използват електричество дори и когато не се работи на тях, налагат се чести ремонти и подмяна на части. Работят с масло, което понякога зацапва дрехата. Специално при оверлозите, в процеса на шиене на отделни етапи е необходимо да се изрязва конеца, което в момента се извършва ръчно от шивачката и по този начин се губи време, а съответно се изразходват и повече конци. Закупуване на шевни машини (Мярка 2), включващи: - Двуиглов четириконечен оверлог с полу-суха глава – 38бр (мощност на двигателя 0,3 kW).; - Двуиглов петконечен оверлог с полу-суха глава – 2бр (мощност на двигателя 0,3 kW).; - Едноиглова права машина – 70бр (мощност на двигателя 0,25 kW); - Последно поколение трииглова петконечна плоска покривна машина – 5бр (мощност на двигателя 0,3 kW); - Трииглова петконечна плоска покривна машина за пришиване на бие - биетарка – 2бр (мощност на двигателя 0,35 kW); - Високоскоростна, електронна, едноконечна верижна, копчешиеща машина със суха глава – 2бр (мощност на двигателя 0,15 kW); - Илична машина за различни типове и видове илици – 2бр (мощност на двигателя 0,25 kW); - Машина за почистване на конци- 2 бр. (мощност на двигателя 0,15 kW). Предвижда се интегриране на нови машини по Мярка 2, участващи в етапа шиене, които изцяло ще заместят старите машини. Предложените машини са с автомат за вдигане на краче и пневматично рязане на конец. Всички са с полусуха глава, което увеличава скоростта за шиене с 1000 оборота и съответно се намалява времето за шиене. В зоната за шиене оверлозите няма да пръскат масло, което означава, че няма да има петна по дрехите и съответно човек, който да ги почиства. При покривните машини има автоматично позициониране на иглите и ножичката сама срязва конеца, без да е необходима ръчна настройка на иглите, което съкращава време. Позволява удобна работа на детайли в затворен кунтур. Има два начина на вдяване, което не налага центровка на машината при работа с разтегливи материали. Може да извършва различни процеси, без необходимост от допълнителни компоненти и гарнитури. Единичната производителност на новото оборудване е в пъти по-голяма, което води след себе си много по-нисък разход на енергия за единица произведена продукция. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец), Договорена стойност: 340 152.00 , Отчетена стойност: 340 152.00
  • Дейност: Закупуване на гладачни машини (Мярка 3): - Автоматичен парогенератор – 6бр.; - Гладачна маса с вакум – 8бр; - Компактна ротационна подлепваща преса с ширина на лентата 450мм – 1бр.: Старата машини от цех гладене има следните недостатъци: -в момента се работи с 4 гладачни маси и само две от тях имат приставки за рамена, които са стационарни. Това означава, че гладенето на рокли, поли, якета и други по-сложни модели, може да се извършва само на две работни места. Всички имат слаба вакуумна система, което често води до излъскване на дрехата и висока степен на шум. Предвижда се интегриране на нови машини по Мярка 3, участвуващи в етапа гладене, които изцяло да заместят старите машини. С новите машини изцяло ще се решат описаните по горе недостатъци от съществуващото оборудване, ще се увеличи производителността и ще доведат до по-ниско потребление. Закупуване на гладачни машини (Мярка 3) включват: - Автоматичен парогенератор – 6бр. (мощност 5,6 kW); - Гладачна маса с вакум – 8бр (мощност 1,25 kW);; - Компактна ротационна подлепваща преса с ширина на лентата 450мм – 1бр.(мощност 4 kW); Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец), Договорена стойност: 58 862.00 , Отчетена стойност: 58 862.00
  • Дейност: Закупуване на вентилационна система с рекуперативен блок (Мярка 4)- 1 брой: Предвижда се изграждане на вентилационна инсталация с високоефективна рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина от изхвърляният въздух на работната зона (Мярка 4). Предимствата на вентилационната система с рекуперация са следните: - Дебит 500 m3/h; - Контрол на температурата на подаване на пресният въздух в тесни граници; - Висока енергийна ефективност над 75%; - Нисък разход на енергия за обработване на външният въздух; - Спестени емисии CO2; - Опазване на околната среда; Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец), Договорена стойност: 9 125.00 , Отчетена стойност: 9 125.00
  • Дейност: Автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението (Мярка 5), включваща: - софтуер за енергиен мениджмънт, - хардуер-табло с електромер.: Необходимо е да се осъществява контрол на енергопотреблението, посредством измервателни уреди за тази цел, които ще бъдат закупени по (Мярка 5). Персоналът трябва да бъде обучен да анализира енергийното потребление. За целите на проекта, фирмата предвижда въвеждане на автоматизирана система за мониторинг и контрол на енергопотреблението по отношение на Мярка 2, която да записва потреблението на енергоносителя и ресурси за основния технологичен процес (конкретно мярка 2), като позволява осъществяването на контрол и вземането на управленски решения относно енергийното потребление. Необходимо е същевременно системата да предава и да получава данни посредством форма на електронна комуникация. Автоматизираната система за мониторинг и контрол на енергопотреблението представлява операторска станция при енергийният мениджър на предприятието, включваща персонален компютър и програмно осигуряване за получаване, обработване, архивиране и визуализиране на разходите на енергия. Операторската станция получава обработената от контролера и локалната система информация и изчислява: - Сумарните разходи по време; - Частта от консумацията в проценти по съоръжения, обособени звена и общо; - Консумирани енергоносители по изработено изделие и единица продукт; - Консумирана енергия по смяна или конретен оператор; - Нормализиране на данните за консумирана енергия спрямо сезонни параметри и външна температура; Параметрите на енергоносителите се усредняват, а разходите им се натрупват и запомнят по минути, по часове, по денонощия, по седмици, по месеци и по години. Текущите стойности на параметрите се визуализират на монитора на операторската станция чрез специално разработени екрани с барграфи и графични изображения на уредите, а запомнените параметри се обработват и визуализират на монитора или разпечатват в табличен или графичен вид (трендове). Архивът, наборът (групата) параметри и мащабът на времето при визуализацията са свободно конфигурируеми, което значително улеснява анализите. На база събраната информация ще се извършва ежеседмичен контрол на количествата изразходена енергия и съответно плануване на бъдещото и потребление, чрез дневни графици на работа на технологичното оборудване, съобразени с плануваните количества на производството. Системата за енергиен мениджмънт е съставена от: - Измерващо устройство (електромер, уред за измерване на разход на флуид); - Сървър на който е инсталиран софтуер за запис, визуализация, анализ и изработване на репорти за различните параметри на мониторинга. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец), Договорена стойност: 16 585.00 , Отчетена стойност: 16 400.00
  • Дейност: Енергиен одит по обрaзец: Дейността по изготвяне на енергийния одит в СУТЕКС ТРЕЙД ЕООД е извършена преди подаване на проектното предложение от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност. Целта на обследването е изчисляване на обобщените енергийни характеристики на енергозахранване и енергопотребление, намиране на енергоемки точки в производството и разработване на енергоспестяващи мерки, както и необходимите капиталови вложения за тях. Изготвянето на доклад за енергийно обследване на фирмата ще служи за управление на рационалното използване на енергийните ресурси във фирмата. Това обуславя извършването на тази дейност като предпроектна, крайният резултат от която е: -По-ресурсно ефективни и по-екологосъобразни производствени процеси в кандидатстващото предприятие; -Повишаване на енергийната ефективност и засилване на конкурентоспособността на предприятието чрез постигане на по-ниски производствени разходи; -Насърчаване на предприятието към инвестиции за повишаване на енергийната ефективност, което ще доведе до намаляване на разходите за производство на единица продукция; -Цялостно подобряване в бизнес и производствените процеси, допринасяйки за подобряване на производителността. Дейността и разходите са извършени преди подаване на проекта и след датата на обявяване на настоящата процедура., Договорена стойност: 19 900.00 , Отчетена стойност: 19 900.00
  • Дейност: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001- 1 брой: Дейността включва: - Одит и анализ за съответствието на първоначалното състояние спрямо изискванията на стандарта; - Изготвяне на разработена документация на системата за управление – - Инструктаж по изискванията на Системата за управление - ще бъде обучено поне по едно лице от звено, за да има възможност на по-късни етапи това лице да провежда вътрешни обучения на останалите служители. Документира се с протокол от обучение; - Внедряване на системата за управление - работно въвеждане (реално използване на новите правила); - Вътрешен одит – проверка на готовността за сертификация, документирано с Доклад от вътрешен одит; - Съдействие при провеждане на преглед от ръководството; Резултатите от изпълнението на дейността: - намаляване на разходите за енергийни ресурси; - ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; - измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец). , Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 990.00
  • Дейност: Сертифициране на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001-1 брой: Процеса на сертификация се осъществява в съотвествие с изискванията на международния стандарт ISO/IEC 17021:2011, като целта е да се оцени внедряването и ефикасността на Системата за управление на бенефициента, например: - информацията и доказателствата за съответствие с всички изисквания на приложимия стандарт за системата за управление или друг основен документ; - наблюдението, измерването, отчитането и прегледа на постигнатото спрямо целите за най-важните характеристики и резултатите (за съответствие с приложимия стандарт за система за управление или друг основен документ); - постигнатото по отношение на съответствието с нормативните актове; - оперативния контрол на процесите и др. Сертифицирането на Система за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включва следните задължителни етапи при извършване на процедурата по сертифициране: - провеждане на първоначален одит (одит I фаза) за документационно съответствие на системата с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - стандарт ISO 50001:2011; - провеждане на заключителна среща с ръководството на фирмата. Чрез сертифицирането на система за енергиен мениджмънт, Бенефициентът ще постигне следните резултати: • намаляване на разходите за енергийни ресурси; • ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; • измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец). , Договорена стойност: 14 000.00 , Отчетена стойност: 13 800.00
  • Дейност: Визуализация: Със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата, където се изпълнява проектът. На всички закупени активи ще бъдат поставени стикери, указващи подкрепата на ОПИК и ЕФРР. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от кандидатстващото предприятие задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; упоменаване на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014-2020 г. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец). , Договорена стойност: 3 000.00 , Отчетена стойност: 2 830.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: И.Н.А.-Трейдинг ООД, Договорена стойност по проекта*: 289 986.20 , Отчетена стойност**: 414 266.00
  • Изпълнител: ТРАНСПАСИФИК СЕРТ. ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 420.00 , Отчетена стойност**: 13 800.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ 2008 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 547.00 , Отчетена стойност**: 2 830.00
  • Изпълнител: КЛИМАТРОНИК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 387.50 , Отчетена стойност**: 9 125.00
  • Изпълнител: Еко Глоуб ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 910.00 , Отчетена стойност**: 19 900.00
  • Изпълнител: СТАНДАРТ ПРЕЦИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 891.00 , Отчетена стойност**: 990.00
  • Изпълнител: ДАНИЕЛ СТАНДАРТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 11 480.00 , Отчетена стойност**: 16 400.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 181.85 , Достигната стойност: 181.85
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Извършени обследвания за енергийна ефективност, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Реализирани енергийни спестявания в предприятията в резултат от изпълнените проекти, Мерна единица: MWh/y, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 222.04 , Достигната стойност: 222.04

Финансова информация

Обща стойност на проекта 477 876.00 BGN
БФП 342 093.20 BGN
Собствено финансиране 135 782.80 BGN
Общо реално изплатени суми 341 621.70 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на вентилационна система с рекуперативен блок (Мярка 4) - 1 брой, Прогнозна стойност: 9 125.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на вентилационна система с рекуперативен блок (Мярка 4) - 1 брой
    Изпълнител: КЛИМАТРОНИК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 387.50
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на кроялни машини - 2 броя (Мярка 1), шевни машини - 123 броя (Мярка 2) и гладачни машини - 15 броя (Мярка 3)., Прогнозна стойност: 414 266.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на кроялни машини: Банциг - 1 бр. и електрическа ножица - 1 бр.
    Изпълнител: И.Н.А.-Трейдинг ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 676.40
  • Обособена позиция 2: Закупуване на шевни машини: Двуиглов четириконечен оверлог с полу-суха глава – 38бр. , Двуиглов петконечен оверлог с полу-суха глава – 2бр., Едноиглова права машина – 70бр., Последно поколение трииглова петконечна плоска покривна машина – 5бр, Трииглова петконечна плоска покривна машина за пришиване на бие - биетарка – 2бр., Високоскоростна, електронна, едноконечна верижна, копчешиеща машина със суха глава – 2бр., Илична машина за различни типове и видове илици – 2бр., и Машина за почистване на конци – 2бр,
    Изпълнител: И.Н.А.-Трейдинг ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 238 106.40
  • Обособена позиция 3: Закупуване на гладачни машини: Автоматичен парогенератор - 6 бр., Гладачна маса с вакуум – 8бр. и Компактна ротационна подлепваща преса с ширина на лентата 450мм – 1бр.
    Изпълнител: И.Н.А.-Трейдинг ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 41 203.40
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението (Мярка 5), включваща: - софтуер за енергиен мениджмънт - 1 брой; - хардуер - табло с електромер - 1 брой., Прогнозна стойност: 16 585.00
  • Обособена позиция 1: Автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението (Мярка 5), включваща: - софтуер за енергиен мениджмънт - 1 брой; - хардуер - табло с електромер - 1 брой.
    Изпълнител: ДАНИЕЛ СТАНДАРТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 480.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Визуализация, Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация
    Изпълнител: ДИ ЕМ 2008 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 547.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001- 1 брой , Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001- 1 брой
    Изпълнител: СТАНДАРТ ПРЕЦИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 891.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Енергиен одит по образец, Прогнозна стойност: 19 900.00
  • Обособена позиция 1: Енергиен одит по образец
    Изпълнител: Еко Глоуб ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 910.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Сертифициране на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001-1 брой, Прогнозна стойност: 14 000.00
  • Обособена позиция 1: Сертифициране на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001-1 брой
    Изпълнител: ТРАНСПАСИФИК СЕРТ. ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 420.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN