Идентификация

Номер от ИСУН BGHOMEAFFAIRS-2.007-0001-C07
Наименование на проекта Повишаване капацитета на Главна дирекция "Борба с организираната престъпност" за по-ефективно разследване на организираната и транснационалната престъпност.
Бенефициент 129010659 Главна дирекция "Борба с организираната престъпност"
Източник на финансиране НФМ ==> Вътрешни работи
Дата на сключване на договора/заповедта 28.02.2020
Дата на стартиране 28.02.2020
Дата на приключване 30.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към укрепване на националните способности за борба с транснационалната и организираната престъпност и ще подобри сътрудничеството с Националната служба за разследване на престъпления (KRIPOS) към Дирекция “Национална полиция“ на Норвегия и международни организации като Интерпол, Европол и други чуждестранни правоприлагащи организации. Допълнително ще бъдат подобрени условията за запазване и правилно съхранение на доказателства. Експерти от организации като Европол, Евроюст и Интерпол също ще бъдат поканени да участват в семинарите, с цел споделяне на опит и знания с участниците в тях. Целевата група по проекта са експерти, магистрати и съответните участници от ГДБОП, които са пряко ангажирани в борбата с трансграничната организирана престъпност. Също така в проекта се предвижда участие да вземат и експерти от международни организации като Европол, Евроюст и Интерпол.
Основните дейности и резултати по проекта са:
- Повишени технически възможности на ГДБОП за разследване на  организираната и трансгранична престъпност в т.ч модернизиране на техническия капацитет за водене на действия по разследване, в съответствие с международните стандарти/добри практики;
-Подобряване на професионалната квалификация  на служителите, ангажирани с противодействие на организирана престъпност и постигане на ниво на съответствие с чуждестранни правоприлагащи организации на ЕС , експерти от ГДБОП, правоприлагащи организации  и магистратите за  по-голяма ефективност при превенцията, идентифицирането, разследването и правилното наказателно преследване на различни трансгранични форми на транснационална и организирана престъпност;
- Подобрени условия в помещенията на ГДБОП да предотвратяване и разследване на организираната престъпност;
- Подобрени технически възможности на ГДБОП за противодействие на организираната престъпност;
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 - Подобряване на професионалната квалификация по предотвратяване, идентифициране, разследване и адекватно наказателно преследване на различните форми на трансгранична и организирана престъпност; : Дейността предвижда организирането и провеждането на общо 20 работни посещения. Десет в държави членки от ЕС и/или трети страни и десет в Република България. Участие в работните посещения ще вземат експерти от ГДБОП и/или магистрати и/или други практикуващи. Предвижда се общият брой на експерти да е до 160 участника, до 5 дни всяко посещение. Когато дейността се провежда на територията на Р България от страна на целевата група участие ще вземат 8 души (Разходите за провеждане на 10 броя посещения на чуждестранни експерти, придружавани и от български експерти са заложени в договора за логистика) Дейността включва провеждането на общо 20 броя работни посещения за обмен на опит и знания в областта на противодействие на трансграничната, организираната и тежката престъпност. Линиите по които ще се провеждат работните срещи са: Митнически режим, паричната, данъчната и осигурителната система и/или Наркотични вещества, техните аналози и прекурсори и/или Компютърни престъпления или престъпления, извършени в или чрез компютърни мрежи и системи и/или Интелектуална собственост и/или Неистински или подправени парични знаци, платежни инструменти и официални документи и/или Трафик на хора и/или Трафик на културни ценности и/или Огнестрелни оръжия, взривни, химически, биологични и други общоопасни средства и вещества, както и с оръжия, изделия и технологии с двойна употреба и/или Корупция в органите на държавната власт и/или Терористични действия, използване на общоопасни средства и вещества, внушаване на страх, вземане на заложници, отвличане на лица с цел получаване на материални облаги и насилствени действия и/или Изпиране на пари и незаконен хазарт; Сключване на неизгодни договори, изпиране на пари и усвояване на фондове на Европейския съюз чрез измама. Във всяко от работните посещения ще вземат участие 8 експерта (eдин координатор - експерт международни проекти и седем експерта на ГДБОПи/или магистрати и/или други практикуващи ). В рамките на проекта ГДБОП има подписани две споразумения за партньорства с Националната служба за разследване на престъпления (KRIPOS) към Дирекция “Национална полиция“ на Норвегия и Областна полиция на Осло -дейността предвижда провеждане и организиране на обучения с цел обмен на опит в областта на служителите под прикритие. Дейността ще се изпълни съвместно с Областна полиция на Осло. От страна на ГДБОП и партньорите по проекта се предвижда да се проведат по 3 събития , в рамките на проекта. В събитията ще участват до 8 служители на ГДБОП и до 8 от страна на партньора по проекта. Дейностите са описани детайлно в Анекс 1 от партньорските споразумения с двете страни. КРИПОС - Дейността предвижда провеждането на 2 работни посещения, едното в Норвегия и другото в Р България. Дейността е продължение на проект "Съвместни усилия в борбата с трансграничната организирана престъпност" в рамките на НФМ 2009-2014. Целта на работните посещения е обмяна в областта на работа с информатори. Също така се придвижа да се проведат работни посещения и семинари в областта на трафика на хора, като тук се предвижда да се проведат общо 6 обучения - 3 от които на територията на Р България и 3 на територията на Кралство Норвегия. КРИПОС също така ще подпомогне областната полиция в Осло за организирането и провеждане на дейности свързани с работа със служители под прикритие. Лекторите ще бъдат от ГДБОП/Прокуратура/Съд/КРИПОС/Областна полиция Осло. Дейностите, които ще бъдат изпълнени съгласно споразуменията са насочени към обмен на най-добри практики, подпомагане на правоприлагането и подобряване на взаимодействието между ГДБОП и (KRIPOS) към Дирекция “Национална полиция“ на Норвегия и Областна полиция на Осло ., Договорена стойност: 1 258 163.82 , Отчетена стойност: 203 987.03
  • Дейност: Дейност 2 - Развиване и подобряване на съществуващите междуинституционални правила и стандартните оперативни процедури, свързани с разследване и превенция на организираната престъпност;: Предвижда се в резултат на проведените обучения по Дейност 6 и Дейност 1 при необходимост в резултат от проведените съвместни обучения с пратньорите по проекта по линия трафик на хора - да бъде разработено предложение за развиване и подобряване на съществуващите междуинституционални правила и стандартните оперативни процедури, свързани с разследване и превенция на организираната престъпност. В рамките и в резулатат на семинарите и работните посщения ще се направи анализ на слабите места в сътрудничеството между правоприлагащите органи на държавите от ЕС и Югоизточна Европа, както и между правоприлагащите и съдебните органи в борбата срещу организираната престъпност. Ще бъдат дискутирани и идентифицирани необходимите механизми за по-нататъшно подобряване на това сътрудничество, както и подобряване на ефективността чрез координиране на взаимодествието между сътрудничеството на двустранна, регионална и многостранна основа. Представяне на примери на добри практики . В резултат от проведените обучения и работни срещи с участниците по проекта ще се създаде работна група, която да представи извършения анализ на нуждите за подобряване взаимодействието и сътрудничеството между правоприлагащите органи на държавите от ЕС и Югоизточна Европа, както и между правоприлагащите и съдебните органи в борбата срещу организираната престъпност предложи. Изготвения Анализ ще бъде представен на директора на ГДБОП и съответните заинтересовани страни в него. Работната група включва 8 БГ представителя и 3 чуждестранни експерта. Работната група следва да заседава минимум 3 пъти, като всяко заседание ще е с продължителност 3 дни., Договорена стойност: 45 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 3 - Укрепване на капацитета за разследване на ГДБОП, в съответствие с европейските стандарти и добри практики, чрез реновиране на помещения за обучение и модернизиране на съоръжения за разпит и разпознаване на задържани/заподозрени лица;: Дейността предвижда реновиране на 4 /четири/ помещения в сградата на ГДБОП с цел повишаване капацитета на ГДБОП за борба с трансграничната и организираната престъпност, в т.ч създаване на технически капацитет за физическа подготовка на служителите в съответствие с международните стандарти/добри практики, с цел повишаване на тяхната ефективност при работа „на терен“, както и осигуряване на съвместимост със служителите на други европейски правоохранителни органи в случай на съвместни операции. Сектор “Оперативна реализация” е щатно специализирано тактическо звено за бързи действия (СТЗБД) към ГДБОП-МВР. В преките служебни задължения на служителите от сектора се включват поддържането високо ниво на квалификацията и уменията по тактическа, стрелкова и физическа подготовка. Занятията по посочените дисциплини се провеждат съгласно утвърдени план и график и на основание разпоредбите на Инструкция I-197/29.12.2002г., уреждаща организацията и дейността на специализираните тактически звена за бързи действия в националните и териториални служби на МВР. Предвид факта, че към момента служителите от сектора нямат обособени помещения за занятия по специална физическа подготовка с възможност за бърза организация и реагиране при специална операция, е целесъобразно изграждането на такива на територията на ГДБОП. С оглед създаване на по-добри условия за физическа подготовка на служителите от ГДБОП предвиждаме преустройство на съществуваща кино зала, находяща се в сградата на ГДБОП, във фитнес зала. За целта дейността предвижда строително- монтажни работи, модернизация и сградни инсталации (където е приложимо) на помещение за физическа подготовка /ремонт и обзавеждане на съблекални, основна зала , коридор, санитарен възел+ фитнес оборудване и др - допълнително описание на строителните дейности. Също така се предвижда и реновирането на две помещение за разпит и разпознаване на задържани/заподозрени лица, като част от дейностите предвиждат - разходи за демонтаж на съществуваща преградна стена и изграждане на нова -звукоизолирана, шпакловане, звуко и топло изолации, венецианско огледало, врати и др. камери, микрофони, интерком. модулатор на гласа, оборудване за комуникация и др. За целта се предвижда да бъдат възложени обществени поръчки. Ремонтите и обзавеждането на всички помещения ще бъдат обект на външно възлагане и изпълнителя ще трябва да предложи цялостно решение, в т.ч. и инвестиционен надзор /при необходимост/ и всички други необходими документи за всяко СМР. ГДБОП предвижда да се извършат строително-монтажни и строително-ремонтни работи на зала за обучения. Ще бъдат извършени строително ремонтни дейности по обновяване на вече съществуваща зала, в това число: демонтаж на съществуващите покрития на стени, таван и под; силнотоково и слаботоково окабеляване; прокарване на кабелни канали; доставка и монтаж на осветителни тела; изграждане на стени и таван от гипскартон; полагане на подова замазка; доставка и монтаж на подова настилка; доставка и монтаж на климатици. Оборудването ще се изразява в доставката и монтажа на съвременни аудио-визуални системи, включително и безжични микрофони, мебели и помощно оборудване, позволяващи постигането на максимална интерактивност при провеждането на обучения., Договорена стойност: 713 002.00 , Отчетена стойност: 300 833.20
  • Дейност: Дейност 4 - Подобряване на условията за запазване и правилно съхранение на доказателствата, с цел защитата на правата на обвиняемите в рамките на досъдебните производства;: Към настоящия момент склада за съхранение на веществени доказателства, който се използва от ГДБОП е в изключително лошо състояние, което предпоставя неправилното съхранение на събраните веществени доказателства. Съгласно разпоредбите на чл.111 от НПК веществените доказателства се пазят, докато завърши наказателното производство на всички инстанции, което понякога отнема изключително дълъг период от време.Веществените доказателства се прилагат към делото, като се вземат мерки да не се повредят или изменят. Те трябва да бъдат внимателно огледани, подробно описани в съответен протокол и по възможност фотографирани. В тази връзка подобряването капацитета за съхранение на веществени доказателства и запазването на пазарната им стойност, с цел гарантиране правата на собствениците, както и повишаването на добавената стойност за държавата от водените разследвания е изключително важно. ГДБОП предвижда СРР и оборудване на склад за съхранение на ВД . "Ремонт и модернизация на склад за ВД, в т.ч. разходи за инфраструктура (ограда, бордюри, бетон, външни врати);подова настилка + вътрешен ремонт на хале, дограми, врати и външни стени на хале, покрив на хале,стелажи за средни и тежки товари, електрокар, баркод складова система + консумативи и други, охранителна система + видеонаблюдение на хале ихале + паркинг, електроинсталация, пожароизвестителна система за хале и паркинг и други необходими дейности,стая за оглед на ВД. Предвид спецификата на дейността ГДБОП предвижда да наеме външен експерт за изготвяне на необходимата документация и външен експерт за член на оценителна комисия. За целта се предвижда на бъдат възложени обществени поръчки, както следва: 1. Инженеринг , Проектиране , авторски надзор и съгласувателни и друго; Ремонт и преустройство на съществуваща сграда и вертикална планировка на прилежащата територия по проект за обособяване на склад за ВД; 2. Строителен надзор и оценка на съответствието. 3. Доставка на оборудване за склад ВД /стелажи за средни и тежки товари, електрокар, баркод складова система + консумативи, палетни колички, обзавеждане, компютри и принтер и други, /, Договорена стойност: 2 336 388.00 , Отчетена стойност: 14 700.00
  • Дейност: Дейност 5 - Подобряване на административния капацитет на експертите на ГДБОП и други служители, заети в областта на превенцията и разследването на организираната и трансгранична престъпност чрез семинари, свързани с разследване на трафика на хора и мигранти, борба с корупцията, киберпрестъпността, трафика на имущество с културна или историческа стойност, прането на пари, контрабандата и др.: Дейността предвижда провеждането на минимум 20 семинара, като общият брой на участниците е до 900 души (по средно 45 участника за всяко едно обучение) с продължителност – по минимум 3 дни за всяко едно обучение. Участници в семинара ще са представителите на целевата група по проекта, а именно експерти на ГДБОП, магистрати и други лица, заети в борбата с трансгранична и организираната престъпност. Експерти от международни организации като Европол със седалище в Хага, Евроюст със седалище в Хага и Интерпол със седалище в Лион и/или Центъра по правоприлагане в Югоизточна Европа (SELEC) също ще бъдат поканени за участие в семинарите, за да споделят своя опит и знания с другите участници в тях. Семинарите ще се проведат на територията на Р България. Целта на семинарите е да се подобри административния капацитет на експертите на ГДБОП и други служители, ангажирани в областта на превенцията и разследването на организираната и трансграничната престъпност. Фокусът на семинарите ще бъден насочен към обучения в областта на превенцията и разследването на организираната престъпност, което съответства изцяло с индикатора по дейността. Имайки предвид, че последиците от организираната престъпност върху икономиката са осезаеми. Да се оценят точно щетите обаче е трудно. Също така организирана престъпност е концепция с много широки граници. Поради което инвестицията в човешкия фактор е изключително важен елемент за правоохранителните органи на Р България, тъй като чрез подобряването, повишването на професионалната им квалификация ще подобрят резултатите си в превенцията, идентифицирането и разследването на тежката организирана престъпност. Тематиките на семинарите ще бъдат свъразни с лините на работа на ГДБОП, определени в чл. 39, ал. 2 от ЗМВР. В рамките на Дейност 1 експерти от ГДБОП и чуждестранни партньори на ГДБОП ще обменят опит, знания и най-добри практики в областта на противодействие на трансграничната, организираната и тежката престъпност с дражви членки на ЕС и/или трети страни. В дейност 5 ще участават и ще бъдат поканени за участие в семинарите експерти от международни организации , посочени в целевата група по проекта и/или Центъра по правоприлагане в Югоизточна Европа (SELEC) , за да споделят своя опит и знания с другите участници в тях с цел запознаване с новите тенденции, добри практики в разследването на организираната престъпност, както и промотиране начините на подобряване на взаимодействието при противодействие на разследването на престъпления свързани с организираната преъстпност, както и представяне на модерни методи за извършване на престъпления Лекторите ще бъдат от ГДБОП и/или Прокуратура и/или Съд и/или КРИПОС и/или Областна полиция Осло и/или Центъра по правоприлагане в Югоизточна Европа (SELEC). На гост лекторите няма да се изплащат хонорари. При неодходимост ще се изплащат дневни пари на чуждестранните лектори. В края на всеки семинар /в зависимост от линията/ експерт от ГДБОП и/или друга заинтересована страна участваща в семинара ще изготвя докладна записка с набелязване на силни и слаби страни, както и мерки за подобряване междуинституционалните правила и стандратните оперативни процедури, свързани с превенцията в организираната престъпност с цел изпълнението на дейност 2., Договорена стойност: 840 110.00 , Отчетена стойност: 159 218.88
  • Дейност: Дейност 6- Развиване на техническата способност за борба с транснационалните организиранипрестъпни групи; : Дейността предвижда закупуване на специализирано оперативно оборудване. Част от него ще бъде използвано от служителите на Отдел 05 "Специални операции" при ГДБОП - МВР . Сектор "Оперативна защита" изпълнява функции по защита живота и здравето на всички участници в операция под прикритие , което изисква подходящо тактическо облекло, съобразено с въоръжението и бронираната екипировка. Панталон–20бр.Блуза- 20бр.Обувки-16 бр.Яке - 20бр.Ръкавици-16бр.Жилетка за открито носене-14бр., Жилетка за скрито носене-14бр., Каска-14бр.,Противок. Щит-1 бр.Ръчна носима радиостанция в комплект с акумолаторна батерия и безжична микрофон-слушалка-6 бр.Машина за отваряне на врати -1 бр. Дрон -1 бр.Комплект за проникване в помещения-1бр.Тейзъри-8 бр. Предвиждаме за целесъобрано заакупуването на тактическо и специализирано облекло за нуждите на състава на „Специални тактически действия“: 15 броя тактически ръкавици, 15 броя тактически обувки, 15 броя тактически панталон, 15 броя тактическа риза, 15 броя тактически комбат шърт, 15 броя якета. За отдел „Наркотици“ тактически якета - 25бр., . С оглед подобряване условията при провеждане на претърсвания и откриване на наркотични вещества е необходимо подобряването условията на тренировъчния процес, чрез закупуване на специализиран тренировъчен костюм- 1бр, който ще се ползва от водача на куче, служител в отдел "Наркотици". Специализираното оборудване ще бъде използвано от останалите служителите на ГДБОП, в т.ч. и териториалните сектори. ГДБОП предвижда закупуването на монокуляр, металотърсач -2бр., Бронежилетка за скрито носене-400 бр., Уреди за нощно виждане-26 бр.,Термо камера -3 бр., специализирани бинокли- 30 бр., Видеокамера/екшън камера/фотоапарат - 3бр.,Тактически фенери – 30 бр.,Бойни фарове -3 бр.,мегапикселова куполна IP камера (комплект) – 2 бр., моно микрофон комплект – 1 бр., както и 30 броя слушалки за скрито носене тип“свободни ръце“,/същите ще бъдат използвани от служители на ГДБОП. Специализираното оборудване е необходимо при провеждане на ПО за недопускане предупреждаване на други участници в ОПГ да скрият или изхвърлят НВ и/или друг вид престъпна дейност, Специализирано оборудване е необходимо за установяване, идентифициране и подпомагане на служителите на ГДБОП за предотврятавяне и разкриване на лица които осъществяват престъпна дейност. Оборудването за видеонаблюдение, заснемане и звукозапис е необходимо за ефективното и негласно разкриване на конкретни действия на лица участващи в организирани престъпни структури, тъй като същите използват все по иновативни методи и технически средства за прикриване на престъпната си дейност. Оборудването за техническо обезпечаване и лична защита е необходимо за повишаване ефективността и сигурността при изпълнение на служебните задължения от страна на служителите от ГДБОП. Предвижда се доставката на 2бр. МПС 8+1 и 1 бр. 6+1 (микробус и/или минибус )за транспортиране на жертви на трафик на хора и/или каналджийство и/или при провеждане на оперативни срещи с представитлети на партньорски служби от служителите на ГДБОП. Отдел "Трансгранична организирана престъпност" в хода на своята работа, в частност сектор "Трафик на хора" транспортират голям брой пострадали лица - жертви на трафик на хора по различни институции, което налага ползваенто на всички налични автомобили на сектора ., Договорена стойност: 1 184 803.44 , Отчетена стойност: 504 268.88
  • Дейност: Дейност 7 - Подобряване на аналитичните способности и цифровизация на делата в ГДБОП, чрез доставка на ИТ оборудване (персонални компютри и мултифункционални устройства); : В Главна дирекция "борба с организираната престъпност" непрекъснато се извършват дейности по изготвяне на схеми на връзките между телефони, телефонни разговори, мобилни клетки, лици и/или фирми. Схемите визуализират тези връзки и се използват в оператевни издирвателни мероприятия. Допълнително се прилагат към досъдебни производства, по искане на прокуратура и съд. За целта се предвижда доставката на ИТ оборудване и аналитичен софтуер, което ще подобри аналитичните способности на ГДБОП за противодействие на тежката и организирана престъпност, както следва .Останалото ИТ оборудване ще се използва от служителите на ГДБОП, като част от оборудването ще подпомогне и осигури възможностите на ГДБОП за ефективно възстановяване на системите, които сектор „Информационни технологии и компютърни анализи“ извършва в ГДБОП, с оглед осигуряване и обезпечаване работата на АИС „Класифицирана информация“, АИС“ПИС“ и други оперативни системи, които са неразделна част от ежедневието на служителите на ГДБОП с цел превенция на тежката и организирана престъпност, както следва Преносими компютри (Лаптоп) -48 бр.,Компютърна конфигурация в комплект с мишка и клавиатура-128 бр., Монитор -134 бр., Плотер ≥ А1 – 1 бр., Мобилни принтери -9 бр., Мултифункционални устройства -47 бр., Принтер за PVC карти -1 бр., FAX апарат - 7 бр., Мултимедиен проектор -1 бр., Преносим твърд диск ≥ 1ТБ -20 бр., бр., UPS - Резервно захранване -1 бр., Принтер за етикети-настолен -1 бр. и друго ИТ оборудване - специализирани преносими компютри - 12 бр. ,аналитичен софтуерен продукт, хардуер за софтуерни продукти. Аналитичният софтуер ще се използва от сектор „Пране на пари“ на ГДБОП. Останалото предвидено ИТ оборудване ще подобри техническите възможности на ГДБОП за противодействие на организираната престъпност. Аналитичния софтуер има за цел да подобри аналитичните способности на ГДБОП и ускори/съкрати времето за разследване на дела свързани с пране на пари и избягване на плащане на данъчни задължения. Софтуера ще помогне банковата информация която получаваме или информацията получавана от мобилните оператори да бъде анализирана в пъти по-бързо и да намали използването на човешки ресурс, който към момента се извършва ръчно в продължителен период то време. Също така се избягва елемента на човешката грешка, който в чести случаи удължава времето за анализ до откриване на сътоветната грешка. Софтуер за импортиране на информация с цел нейното структуриране, систематизиране и визуализиране. Въпросният софтуер ще даде възможност за създаване на различни графики и схеми с цел подобрено онагледяване на голямо количество данни, както и търсене на информация в базата данни на софтуера чрез интуитивен графичен интерфейс., Договорена стойност: 1 018 192.40 , Отчетена стойност: 931 492.08
  • Дейност: Дейност 8 -Подобряване на аналитичния и оперативния капацитет на ГДБОП, чрез цифровизация на досъдебните производства при ГДБОП, и чрез внедряване софтуер за ефективно обработване и анализ на данни.: Н.П, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност 9 - Информация и публичност.: Дейността включва предприемане на действия, свързани с изпълнението на дейностите по проекта и осигуряване на публичност на безвъзмездната финансова помощ в рамките на Норвежки финансов механизъм 2014-2021. Предвижда се провеждане на минимум 4 информационни събития - всяка календарна година в началото, по време на изпълнение и в края на проекта. На всяко събитие ще бъдат раздадени брошури и други рекламни материали . Във всяко от тези мероприятия е предвидено участието на около 25 човека - общо около 100 за 4те събития , на които ще бъдат раздадени материали за публичност, включващи папка, тефтер и химикал и/или други. Всички материали ще носят логото на Програмата и инструмента, както и името на проекта. По време на провеждане на информационните събития, работни срещи, семинари и други дейности, свързани с изпълнението на проекта ще бъде използван информационен банер, на всички участници в събитията ще бъдат предоставени информационни материали , с цел осигуряване на публичност за Програмата и проекта. За да се гарантира ефективността и прозрачността на изпълнението на проекта, ГДБОП- МВР ще използва информационни и публични дейности, насочени към включване на широк кръг от заинтересовани страни. Тези дейности могат да включват интернет, медийни презентации, брошури/печатни материали и др. ГДБОП - МВР поема ангажимента да гарантира, че мерките за информация и публичност се изпълняват в съответствие с Комуникационния план и че участниците в проекта са информирани за финансирането от Програмата и Финансовия механизъм. ГДБОП ще поставя на видно място билборд за всички дейности, свързани с физически обект, инфраструктура или СМР по проекта, които надвишават финансиране от 50 000 евро, които ще бъдат изработени в съответствие с изискванията на Анекс III от Ръководството за комуникация и дизайн. До 6 /шест/ месеца след приключване на проекта ГДБОП ще замени билборда с информационна табела, която ще бъде поставена на видно място с подходящ размер и в съответствие с изискванията на Анекс III от Ръководството за комуникация и дизайн.Предвижда се провеждане на минимум 4/четири/ информационни събития - в началото, 2 по време на изпълнение и в края на проекта. Във всяко от тези мероприятия е предвидено участието на около 30 човека, на които ще бъдат раздадени материали за публичност, включващи папка, тефтер брошура и химикал и/или друго. Всички материали ще носят логото на Програмата и инструмента, както и името на проекта. По време на провеждане на медийните събития, с цел осигуряване на публичност за Програмата и проекта, ще бъде използван информационен банер. Всички информационни и рекламни материали, свързани с осигуряване на Норвежките безвъзмездни средства ще съдържат логото на Програмата и ще бъдат в съответствие с Ръководството за комуникация и дизайн.Ще бъде разработен интернет сайт на който ще се публикува информация за проекта, както и изпълнените по проекта дейности. Дейността включва разработване и поддръжка на интернет сайта за периода на проекта, като с оглед осигуряване устойчивост на постигнатите резултати сайтът ще продължи да бъде подържан за сметка на бенефициента за срок до 5 години след приключването на проекта., Договорена стойност: 110 000.00 , Отчетена стойност: 44 730.12
  • Дейност: Дейност 10 - Управление и изпълнение на проекта: Екип за Управление: 1.Димитър Кангалджиев -РП - отговаря за цялостната реализация на проекта в съответствие с изискванията на споразумението за отпускане на финансова помощ, ръководи и разпределя задачите между останалите членове на екипа; 2. Наталия Вучева - Гл. счетоводител по проекта - отговаря за правилното разходване на средствата по проекта;- организира, контролира и отговаря за цялостната финансово-счетоводна отчетност по проекта, изготвя междинните и окончателния финансови отчети;- оформя исканията за плащане към управляващия орган по проекта; отразява разходите по дейностите на проекта в отделна счетоводна аналитичност; отговаря за изпълнението на бюджета, отчетността на материалните средства и съхранението на разходооправдателните документи, свързани с проекта; преценява необходимостта от искане за отпускане на допълнителен лимит за разход по проекта; представя финансовите документи за извършване на одит; участва в дейностите по мониторинг и оценка на проекта; 3.Мила Лалова и Миглена Георгиева- кооррдинатори по проекта - Координират цялостната дейност по проекта и подпомага работата на РП при организацията на дейностите; Следят за точното изпълнение на план-графика на проекта; Отчитат пред РП постигнатите резултати и индикатори по проекта; Оказват съдействие на външни експерти при оценка и одит на проекта; Докладват незабавно за подозрение или установени случаи на нарушения и измами със средства от фондовете на ЕС и НФМ 2014-2021 ;Изпълнява други задачи, възложени му от РП. 4. Христина Христова - Костова - счетоводител по проекта - отговаря за правилното разходване на средствата по проекта; организира, контролира и отговаря за цялостната финансово-счетоводна отчетност по проекта, изготвя междинните и окончателния финансови отчети; оформя исканията за плащане към управляващия орган по проекта; отразява разходите по дейностите на проекта в отделна счетоводна аналитичност; отговаря за изпълнението на бюджета, отчетността на материалните средства и съхранението на разходооправдателните документи, свързани с проекта; преценява необходимостта от искане за отпускане на допълнителен лимит за разход по проекта; представя финансовите документи за извършване на одит; участва в дейностите по мониторинг и оценка на проекта; Екип за Изпълнение -5 Милен Гаврилов, Борис Арабаджиев, Александър Анастасов, Кристиян Горянов и Димитър Делиев-Отговарят за своевременната организация и изпълнение на дейностите по проекта и постигане на заложените резултати; изготвят необходимата документация (предложения, доклади, работни програми, писма, покани, заключения, презентации, въпросници и всички други материали, необходими за провеждането и отчитането на съответната дейност); - работят в тясно взаимодействие с останалите членове на екипа; отчитат дейността си пред ръководителя на проекта; при констатирани нередности при изпълнението на проекта или съмнения за злоупотреби незабавно уведомява ръководителя на проекта и директора на ГДБОП – МВР. 6.Евгени Петров и Петър Бодльов- води кореспонденция с Отговорния орган във връзка с предварителен и последващ контол на процедурите по ЗОП предвидени по проекта; участва в предвидените процедури за доставка; участват в изготвянето на план-графика на поръчките, който включва предмет на поръчката, стойност и вид на процедурата съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП); работи в тясно взаимодействие с останалите членове на екипа; отчита дейността си пред ръководителя на проекта; при констатирани нередности при изпълнението на проекта или съмнения за злоупотреби незабавно уведомява ръководителя на проекта и директора на ГДБОП – МВР. , Договорена стойност: 301 796.37 , Отчетена стойност: 145 821.13

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: Областна полиция на Осло, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Партньор: Националната служба за разследване на престъпления (KRIPOS) към Дирекция “Национална полиция“ на Норвегия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 146 021.24
Изпълнители
  • Изпълнител: АВТО ИНЖЕНЕРИНГ ХОЛДИНГ ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 27 228.00
  • Изпълнител: КРЕЗ АРМЪРИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МАЙПРИНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 129.00
  • Изпълнител: РЕВЕРК БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МАРС АРМОР ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 318 240.00
  • Изпълнител: ТехноЛогика ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 568 976.40
  • Изпълнител: ТЕХБИЛД ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Силвър Стар Ритейл ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТЕЛКОМ ИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 42 150.00
  • Изпълнител: НСК СОФИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СЕТАТЕХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 146 843.04
  • Изпълнител: ЦЕНТЪР ПРО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 16 272.00
  • Изпълнител: РАД ИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АйЕсДи БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПУЛС ДЖИМ ШОП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ОПТИКС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Консорциум "България ЕР и Посока" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 38 360.92
  • Изпълнител: АРГУС ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Кооперация ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 984.00
  • Изпълнител: ПЕРФЕТОСТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 125 993.22 , Отчетена стойност**: 146 890.16
  • Изпълнител: ССАРМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИНД АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: „БЪЛГАРИЯ ЕР“АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: „ПОСОКА КОМ” ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на обновени и обзаведени помещения за складиране и правилно съхранение на веществени доказателства, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Брой на доставено и монтирано ИТ оборудване за подобряване на аналитичните възможности на ГДБОП, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 400.00 , Достигната стойност: 398.00
Индикатор 3 Брой на обновени и обзаведени помещения, за обучения и устойчиво развитие на компетенциите на служителите на ГДБОП, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Брой учебни посещения, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 12.00
Индикатор 5 Брой на експертен персонал, обучен в областта на и превенцията и разследването на организираната престъпност (разделени по пол), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 550.00 , Достигната стойност: 429.00
Индикатор 6 Брой обновени и обзаведени помещения за провеждане на разпит и разпознаване на задържани/заподозрени лица или свидетели, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 7 Годишен брой завършени досъдебни производства срещу организираната престъпност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 122.00 , Целева стойност: 134.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 Разработен и инсталиран аналитичен софтуер за извършване на ефективно обработване и анализ на данни, Мерна единица: Да/Не, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 7 823 200.00 BGN
БФП 7 823 200.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 4 646 840.87 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка и монтаж на палетни стелажи за средни и тежки товари с възможност за механизирано обслужване с електрокар, доставка и монтаж на стелажи за леки товари, доставка на два бр. палетни колички и друго оборудване съгласно изискванията на възложителя поставени в техническата спецификация; , Прогнозна стойност: 286 200.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване в склад за съхранение на веществени доказателства на Главна дирекция „Борба с организираната престъпност“ (ГДБОП)“
    Изпълнител: ТЕХБИЛД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Закупуване на самолетни билети и осигуряване на хотелско настаняване в чужбина". Осигуряване и самолетни билети за изпълнение на Дейности 1, 2, 5 и 9 , Прогнозна стойност: 1 529 944.00
  • Обособена позиция 1: Консорциум "България ЕР и Посока" ДЗЗД
    Изпълнител: Консорциум "България ЕР и Посока" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Комплексна услуга по логистично осигуряване на национална ниво, включително и превод по проекти изпълнявани от Глвна дирекция "Борба с организираната престъпност" , Прогнозна стойност: 2 500 000.00
  • Обособена позиция 1: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: ЦЕНТЪР ПРО ЕООД
    Изпълнител: ЦЕНТЪР ПРО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: ,„Доставка и гаранционно обслужване на тактическа екипировка, тактическо оборудване, помощни средства, средства за скрита комуникация, средства за наблюдения от въздуха включваща пет обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на тактическо облекло; Обособена позиция 2: Доставка на средства за физическа защита; Обособена позиция 3: Доставка на оборудване за отваряне и разбиване на помещения; Обособена позиция 4: Доставка на електрошоков двузаряден пистолет; Обособена позиция 5: Доставка на тактически дрон“., Прогнозна стойност: 149 100.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 4: Доставка на електрошоков двузаряден пистолет
    Изпълнител: АйЕсДи БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 5: Доставка на тактически дрон“.
    Изпълнител: ТЕМПЕКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на оборудване за отваряне и разбиване на помещения
    Изпълнител: АВТО ИНЖЕНЕРИНГ ХОЛДИНГ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 4: Доставка на средства за физическа защита
    Изпълнител: МАРС АРМОР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 1: Доставка на тактическо облекло
    Изпълнител: РЕВЕРК БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: “Доставка чрез закупуване и гаранционно поддържане на нови моторни превозни средства, категория М1 за нуждите на ГЛАВНА ДИРЕКЦИЯ “БОРБА С ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНОСТ“ – МВР“ по две обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка чрез закупуване и гаранционно поддържане на един брой микробус 8+1 места със задвижване 4х2, категория М1; Обособена позиция №2: Доставка чрез закупуване и гаранционно поддържане на един брой микробус 6+1 места със задвижване 4х4, категория М1; , Прогнозна стойност: 198 305.40
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2: Доставка чрез закупуване и гаранционно поддържане на един брой микробус 6+1 места със задвижване 4х4, категория М1;
    Изпълнител: Силвър Стар Ритейл ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №1: Доставка чрез закупуване и гаранционно поддържане на един брой микробус 8+1 места със задвижване 4х2, категория М1
    Изпълнител: ИНД АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и гаранционно обслужване на специализирани преносими компютри за нуждите на ГДБОП-МВР“ , Прогнозна стойност: 82 440.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и гаранционно обслужване на тактическа екипировка, тактическо оборудване, помощни средства, средства за скрита комуникация, средства за наблюдения от въздуха включваща 6 обособени позиции“,, Прогнозна стойност: 165 300.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 3: Доставка на радиостанции за скрито носене в комплект с безжични микрофон – слушалки с допълнителни акумулаторни батерии
    Изпълнител: ТЕЛКОМ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на оборудване /средства/ за физическа защита
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и гаранционно обслужване на тактическо оборудване, помощни средства, средства за скрита комуникация, видеозаснемане и видеонаблюдение по четири обособени позиции: - Обособена позиция 1 „Доставка на противокуршумна жилетка за скрито носене, с ниво на защита, клас IIIA+7,62х25mm+нож“; - Обособена позиция 2 „Доставка на помощни средства при ограничена видимост“; - Обособена позиция 3 „Доставка на средства за комуникация“; - Обособена позиция 4 :Доставка на средства за видеонаблюдение, видео и фото заснемане“ , Прогнозна стойност: 567 657.98
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 „Доставка на противокуршумна жилетка за скрито носене, с ниво на защита, клас IIIA+7,62х25mm+нож“;
    Изпълнител: МАРС АРМОР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 3 „Доставка на средства за комуникация“
    Изпълнител: ТЕЛКОМ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка и въвеждане в експлоатация на баркод складова система включваща всички необходими за работата и елементи (компютри, принтери, четци, консумативи и др.), Прогнозна стойност: 163 800.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка и гаранционно обслужване на тактическа екипировка, тактическо оборудване, помощни средства, включваща три обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на тактическо облекло; Обособена позиция 2: Доставка на оборудване за отваряне и разбиване на помещения; Обособена позиция 3: Доставка на оборудване /средства/ за физическа защита., Прогнозна стойност: 76 577.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Доставка на тактическо облекло
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Доставка на оборудване за отваряне и разбиване на помещения
    Изпълнител: АВТО ИНЖЕНЕРИНГ ХОЛДИНГ ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Доставка на оборудване /средства/ за физическа защита
    Изпълнител: МАРС АРМОР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електрокар за обслужване на склад с веществени доказателства., Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на електрокар за обслужване на склад с веществени доказателства
    Изпълнител: РАД ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на ИТ (компютърно) оборудване и периферни устройства за нуждите на ГДБОП-МВР, Прогнозна стойност: 304 346.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на ИТ (компютърно) оборудване и периферни устройства за нуждите на ГДБОП-МВР
    Изпълнител: ССАРМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за помещения в сградата на ГДБОП, находяща се на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 133А" по две обособени позиции: Обособена позиция 1 "Доставка и монтаж на оборудване в помещения за разпит и разпознаване на задържани/заподозрени лица"; Обособена позиция 2 "Доставка и монтаж на оборудване в помещения за обучения и фитнес зала", Прогнозна стойност: 370 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2 "Доставка и монтаж на оборудване в помещения за обучения и фитнес зала"
    Изпълнител: ПУЛС ДЖИМ ШОП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на тактическо оборудване и тактическо облекло за нуждите на ГДБОП по три обособени позиции: Обособена позиция 1 „Доставка на помощни средства при ограничена видимост“; Обособена позиция 2 Доставка на средства за видеонаблюдение, видео и фото заснемане Обособена позиция 3 : Доставка на тактическо облекло., Прогнозна стойност: 222 900.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на помощни средства при ограничена видимост
    Изпълнител: ОПТИКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на средства за видеонаблюдение, видео и фото заснемане
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка на тактическо облекло
    Изпълнител: КРЕЗ АРМЪРИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хардуер и аналитичен софтуер, инсталация и внедряване на аналитичния софтуер и софтуерни лицензи за нуждите на ГДБОП-МВР“, Прогнозна стойност: 750 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хардуер и аналитичен софтуер, инсталация и внедряване на аналитичния софтуер и софтуерни лицензи за нуждите на ГДБОП-МВР“.
    Изпълнител: ТехноЛогика ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез закупуване на средства за метал детекция., Прогнозна стойност: 5 000.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на самолетни билети и осигуряване на хотелско настаняване в чужбина". Осигуряване и самолетни билети за изпълнение на Дейности 1, 2, 5 и 9, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети
    Изпълнител: АРГУС ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Извършване СРР/СМР на помещения в сградата на ГДБОП, находяща се на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 133А" по две обособени позиции: Обособена позиция 1 "Ремонт на помещения за разпит и разпознаване на задържани/заподозрени лица и помещения за задържане"; Обособена позиция 2 "Ремонт на помещения - фитнес зала"; , Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 "Ремонт и модернизация на 2 помещения за разпознаване на задържани/заподозрени лица";
    Изпълнител: СЕТАТЕХ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Извършване на независим одит, Прогнозна стойност: 15 000.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на документация за провеждане на два броя обществени поръчки за извършване на СРР/СМР на съществуващи сгради предоставени за стопанисване на ГДБОП-МВР и включване на външни експерти в оценителните комисии на два броя обществени поръчки с обект строителство., Прогнозна стойност: 22 000.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на рекламни материали, Прогнозна стойност: 35 000.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг (Проектиране включващо: проектиране, авторски надзор, такси,съгласувателни процедури, ремонт, преустройство и вертикална планировка на прилежащата територия по проект на съществуваща сграда (находяща се на адрес: гр. София, ул. "Патриарх Герман" № 5) за обособяване на склад за веществени доказателства., Прогнозна стойност: 1 330 000.00
  • Обособена позиция 1: Инженеринг (Проектиране включващо: проектиране, авторски надзор, инвеститорски контрол и съгласувателни и други такси и ремонт, преустройство и вертикална планировка на прилежащата територия по проект на съществуваща сграда (находяща се на адрес: гр. София, ул. "Патриарх Герман" № 5) за обособяване на склад за веществени доказателства.
    Изпълнител: НСК СОФИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Инженеринг, включващ проектиране и преустройство на съществуваща кинозала находяща се в сграда на адрес: адрес гр. София, бул. „Цариградско шосе № 133А“ и обособяването й на фитнес зала, Прогнозна стойност: 125 000.00
  • Обособена позиция 1: Инженеринг, включващ проектиране и преустройство на съществуваща кинозала находяща се в сграда на адрес: адрес гр. София, бул. „Цариградско шосе № 133А“ и обособяването й на фитнес зала
    Изпълнител: ПЕРФЕТОСТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 125 993.22
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Разработване на интернет страница - информация и публичност, Прогнозна стойност: 25 000.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Ремонт и модернизация на помещение за обучение, Прогнозна стойност: 50 000.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Строителен надзор и оценка на съответствието при ремонт, преустройство и вертикална планировка на прилежащата територия по проект на съществуваща сграда (находяща се на адрес: гр. София, ул. "Патриарх Герман" № 5) за обособяване на склад за веществени доказателства., Прогнозна стойност: 24 000.00
  • Обособена позиция 1: Строителен надзор и оценка на съответствието при ремонт, преустройство и вертикална планировка на прилежащата територия по проект на съществуваща сграда (находяща се на адрес: гр. София, ул. "Патриарх Герман" № 5) за обособяване на склад за веществени доказателства.
    Изпълнител: ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Строителен надзор и оценка на съответствието при ремонт, преустройство и смяна на предназначението на кинозала в административната сграда на ГДБОП (находяща се на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 133А) за обособяване на фитнес зала, Прогнозна стойност: 11 900.00
  • Обособена позиция 1: Строителен надзор и оценка на съответствието при ремонт, преустройство и смяна на предназначението на кинозала в административната сграда на ГДБОП (находяща се на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 133А) за обособяване на фитнес зала
    Изпълнител: ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN