Идентификация

Номер от ИСУН BG05M2OP001-4.001-0009-C07
Наименование на проекта Укрепване капацитета на УО на ОПНОИР и бенефициентите на програмата и обезпечаване функционирането на УО и Комитета за наблюдение (логистична подкрепа, поддръжка и др.)
Бенефициент 177224179 Изпълнителна Агенция "Програма за образование"
Източник на финансиране ЕСФ ==> Наука и образование за интелигентен растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 21.01.2019
Дата на стартиране 21.01.2019
Дата на приключване 26.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение има за цел да обезпечи дейностите по управление и изпълнение на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 (ОП НОИР) в следните основни насоки:
- укрепване и повишаване на административния капацитет и професионални компетенции на служителите на ИА ПО, отговорни за организацията, управлението и изпълнението на ОП НОИР;
- въвеждане на адекватни и ефективни системи при управлението и изпълнението на ОП НОИР, чрез използване на външна експертна помощ;
- укрепване и повишаване на административния капацитет на бенефициентите на ОП ОНОИР;
 - осигуряване на необходимата съвременна материално-техническа база и логистична подкрепа за ефективно изпълнение на функциите и задачите по управление и изпълнение на ОП НОИР от ИА ПО, както и повишаване на ефективността и ефикасността на процеса по управление на програмата.
- обезпечаване работата на Комитета за наблюдение (КН) на ОП НОИР, като се създадат подходящи условия за неговото функциониране, съгласно нормативните изисквания, както и логистика на дейностите, извършвани от подкомитетите и работните групи към него.
Дейности
  • Дейност: Обезпечаване на дейности по управление и изпълнение на ОП НОИР: В рамките на тази дейност са предвидени две основни под-дейности: 1. Външна експертна помощ, вкл. чрез сключване на граждански договори (където е приложимо) - преводачески, юридически, технически услуги и др., включително външни оценители за процедурите за подбор. Целта на конкретната поддейност е чрез оказване на консултантска и експертна помощ да се осигури навременното и качествено изпълнение на функциите на УО. Предвидени са разходи за осъществяване на специфични услуги, за осигуряване на външна експертна помощ, но не и ограничени до: - преводачески услуги: целта на предвидената дейност е извършване на писмени и устни преводи на и от всички езици на Европейския съюз и други езици в следните сфери: дейности, свързани с ефективното и ефикасно управление и изпълнение на ОП НОИР; дейности в областта на образованието, обучението и интеграцията, необходими на ИА ПО в качеството й на УО; нормативни документи – вътрешни и международни; всяка друга дейност, свързана с изпълнението на ОП НОИР. - юридически услуги: Целта на предвидената поддейност е ангажирането при необходимост на експерти на граждански договор, които да оказват текуща помощ при оформяне на документи и прилагане на действащата нормативна уредба; консултанти - юридически или физически лица по договор за външна услуга, които да оказват специализирана помощ при работа с нормативни документи на ЕС, тълкуване и прилагане на специфични правила /напр. правилата за държавните помощи, превенция на нередностите и др./, предоставят становища по конкретни случаи, тълкувания на казуси, оформяне на договори и други документи с юридическа сила. - външна експертна и консултантска помощ, свързана с прилагането на ЗОП, финансовия контрол и отчитане, борбата с измамите и прилагането на антикорупционни мерки и други услуги, свързани с ефективното управление на ОП НОИР; - външна експертна помощ за извършване на оценка на предложения по обявените процедури за подбор по ОП НОИР. 2. Командировки, свързани с проверка на място на бенефициентите, както и работни срещи, срещи на междуинституционално и международно ниво и др. - целта на тази поддейност е да се създадат условия и осигурят финансови средства за осъществяване на наблюдение, контрол, системно събиране на информация и отчетност по напредъка и изпълнението на проектите. Тази поддейност предполага извършване на планирани и извънредни командировки от служителите в агенцията. Своевременното и добро планиране на тази поддейност, както и финансовото й обезпечаване ще допринесе за обективна оценка по напредъка на реализираните дейности, както и оценка на съответствието между планирани и осъществени дейности, оценка на съответствието между реализирани дейности и постигнати цели, изпълнение на заложените проектни индикатори, гарантиране на спазването на правилата за публичност и прозрачност. В посочената поддейност са предвидени и средства за участие на експерти, специалисти и ръководни служители в тематични групи, работни срещи, срещи на междуинституционално и международно ниво и др. в страната и в чужбина. Горепосочените дейности по ОПНОИР са допустими и за програмен период 2021-2027 г. по Програма „Образование“ при стриктно проследяване за липса на двойно финансиране на разходи., Договорена стойност: 363 296.36 , Отчетена стойност: 356 024.13
  • Дейност: Укрепване и повишаване на административния капацитет на Управляващия орган и бенефициентите на ОП НОИР: В рамките на тази дейност са предвидени две основни под-дейности: 1.Дейности свързани с постоянното укрепване и повишаване на адм. капацитет и проф. умения и компетенции на служителите в ИАПО. Анализът на данните за осигуреното през 2018 г. обучение на персонала показва, че 71 служителя на ИАПО са преминали през различни форми на обучение, като то е съобразено със спецификата на служебната ангажираност и нивото на отговорности на съответните служители. В преобладаващата си част обученията са насочени към въпроси, които са в пряка връзка с конкретната работа, което води до директно прилагане на елементи от тях в практиката. Статистиката по дирекции сочи сравнително балансирано разпределение на обученията, като с най-голям процент покритие на служителите е ГДВ (89%), а най-малък - Д ФПСП(58%). Може да бъде направено заключението, че във всяка дирекция над половината от служителите са участвали в обучения в зависимост от спецификата на работата. Сравнително малка част от служителите на ОПНОИР(24 души) не са посетили структурирано обучение през миналата година. 1.1.Обучения на служителите в страната: Предвиждат се различни по вид и форма обучения, свързани с управлението и изпълнението на всеки един етап от проектния цикъл; обучения, свързани с усвояването и прилагането на специфичната терминология на ЕС и Структурните фондове; специализирани обучения по чужди езици; дистанционни обучения и/или; обучения на работното място, свързани с работа с утвърдените в национален мащаб системи за регистрация и управление на проекти, както и със системи за счетоводство, финансов контрол и разплащания; работа с деловодни системи, системи за архивиране и системи за обработка на бази данни и др. В рамките на прогнозния бюджет се предвиждат над 80 обучения, като на база идентифицираните нужди и потребности и планиране на обученията се очаква средно 80 служители на годишна база да участват в поне едно обучение в страната. 1.2.Обучения на служителите в чужбина от международни обучителни институции, обмяна на опит и добри практики в страни–членки на ЕС (тематични модули, свързани както със спецификата в работата на отделите в дирекцията, така и с конкретни актуални проблеми в работата по управление на ЕСФ и ЕФРР), участие в работни срещи, работни посещения, семинари, стажове, конференции с цел запознаване с добри практики в усвояването на средствата по ЕСФ и ЕФРР и др. В рамките на прогнозния бюджет се предвиждат общо 50 обучения, като в най-добрия случай, на база идентифицираните нужди и потребности и планиране на обученията, следва средно 40 служители на год. база да участват в поне едно обучение в чужбина. 1.3.Семинари, работни срещи, обмен на добри практики, работни групи, заседания и други с представители на експерти от други УО, с представители на национални и европейски контролни органи и одитиращи институции, с цел обмен на добри практики. 2.Дейности, свързани с укрепване и повишаване на адм. капацитет на бенефициентите: семинари, работни срещи, работни групи, заседания и други с представители на бенефициентите с цел обмен на добри практики и/или разрешаване на практически казуси, подобряване изпълнението на проектите, както и учебни визити в други страни с цел запознаване с техния опит в изпълнението на финансираните по ОПНОИР дейности и организиране и финансиране на участие в специфични обучения, свързани с изпълнението, отчитането и устойчивостта на проектите по ОПНОИР. В рамките на дейността се предвижда вкл. организиране на съвместни мероприятия с други институции /ЕК,ф.и.,ИАОСЕС и др./, включ. покана на гост–лектори от институции или организации на ЕС по предварително избрани и съгласувани теми. УО планира да привлече външна помощ за укрепване на своя админ. капацитет и този на бенефициентите чрез използване на различни инструменти и програми на ниво ЕС. Горепосочените дейности по ОПНОИР са допустими и за програмен период 2021-2027 г. по Програма „Образование“ при стриктно проследяване за липса на двойно финансиране на разходи., Договорена стойност: 1 896 270.39 , Отчетена стойност: 1 372 402.63
  • Дейност: Обезпечаване на дейностите на Комитета за наблюдение на ОП НОИР, подкомитети и работни групи към него: Задължението за провеждане на Комитети за наблюдение е нормативно регламентирано, като в съответствие с разпоредбите на чл.16, ал.1 от ПМС № 79/10 април 2014г., заседания на Комитета за наблюдение на програмата се свикват най-малко два пъти в годината. За ОП НОИР се планира провеждане на две заседания на КН годишно, с което се гарантира обезпечаване изпълнението на възложените му, съгласно чл. 11 от ПМС № 79/10 април 2014 г. функции. В съответствие с разпоредбите на ПМС №79/2014г., КН може да създава при необходимост постоянни и временни подкомитети по специфични и текущи въпроси. За изпълнение на горните задачи е предвидено провеждане на заседания на подкомитети най-малко 2 пъти годишно (за всеки подкомитет). Предвид функциите на подкомитета/и за разглеждане на документи преди внасянето им в КН (на заседание на КН или писмена процедура) и на насоки за кандидатстване и др. документи, които се разработват в следствие на одобрени документи от КН, ще бъдат определени конкретния вид и брой подкомитети. Въз основа на направените предварителните прогнози е обезпечено финансиране на общо 8 броя заседания на подкомитети годишно. Във връзка със специфичните задачи и нужди, с цел обезпечаване работата на КН и подкомитетите, е предвидено създаване на работни групи, които ще имат спомагателен характер по отношение на функциите на горните. Заседания на работни групи ще се провеждат в зависимост от функциите, които са им възложени за изпълнение и определените конкретни задачи. Във връзка с изпълнение на функциите по координация, административна и организационно-техническата работа, свързани с дейността на всеки Комитет за наблюдение на програма, чиито секретариат е дирекция „Програмиране, наблюдение и оценка“ на ИА ПО, е необходимо осигуряване на материали за работа на КН, подкомитетите и работните групи. Горепосочените дейности по ОПНОИР са допустими и за програмен период 2021-2027 г. по Програма „Образование“ при стриктно проследяване за липса на двойно финансиране на разходи., Договорена стойност: 209 566.46 , Отчетена стойност: 143 196.06
  • Дейност: Подобряване и текуща поддръжка на материално-техническата база на структурите за управление на ОП НОИР: Дейността включва следните основни под-дейности 4.1.Закупуване на нова техника и оборудване за нуждите на служителите на ИАПО.Освен това, ежедневната работа на служителите с видеодисплеи, налага осигуряване на висококачествени монитори, а при необходимост, предвид това, че документацията вече ще се разглежда основно в ИСУН, и набавяне на допълнителни монитори за работа на служителите в дирекцията, занимаващи се с верификация и осъществяване на последващ контрол. Горното обосновава необходимостта от разчет на средства за техническо обезпечаване работата на ИАПО,за което се предвижда: 4.1.1.Доставки на техника-компютри,монитори,лаптопи,таблети,мултифункционални устройства,принтери–конкретния брой на предвидената за доставка техника ще бъде финализиран при подготовка на документацията за обществена поръчка. 4.2.Доставка/наем,ремонт на движимо и недвижимо имущество, използвано от УО-на база на извършен анализ на заеманите от ИАПО помещения или ще се пристъпи към наемане на нови офиси, или към ремонтиране и освежаване на настоящите,включително при идентифицирана необходимост ще бъде доставено и офис обзавеждане с оглед осигуряване на необходимите условия за работа на служителите. 4.3.Доставка на автомобили и разходи за поддръжка-4 бр.–във връзка с дейностите по техническа и финансова верификация на изпълнението от бенефициентите по грантови схеми, регионалните служители на ИАПО извършват месечно 100 командировки в страната.Предвид честотата и необходимостта проверките да бъдат извършени от двама експерта, целесъобразно е да бъдат закупени леки автомобили, с които да се обезпечи качественото изпълнение на задълженията им.В тази връзка е предвидено закупуване на 4 автомобила за регионалните офиси. 4.4.Доставка на канцеларски материали, тонер и хартия и други офис консумативи, както и закупуване на помощни печатни и други материали-при осъществяване на функциите на ИАПО, в качеството ѝ на УО на ОПНОИР, е необходимо да се обезпечи работата на служителите на дирекцията с материали и консумативи като тонер, копирна хартия, канцеларски материали, помощни печатни и други материалии др. 4.5.Режийни разноски и разходи за наем на регионалните офиси, които се помещават в сгради държавна, общинска или частна с-т.Предвидени са средства за обезпечаване на разходите за наем,вода,ток и др.,необходими за изпълнение на функциите по управл. на ОПНОИР. 4.7. Закупуване на телефонни апарати за служители на ИАПО с ръководни и представителни функции–с оглед на представителните функции на част от служителите на дирекцията, са предвидени ср-ва за закупуване на телефонни апарати, както и режийни разходи за служебни карти на служителите. 4.8.Софтуерни продукти за управление на счетоводството, човешките ресурси и др. 4.9.Поддръжка на уеб сайт на ИАПО има разработен и функциониращ уеб сайт http://opnoir.bg/,като с настоящата бюджетна линия се предвижда финансиране на неговото надграждане и поддръжката му. Необходимостта от създаването и поддръжката на уеб сайт е във връзка с ангажиментите на УО за създаване и поддръжка на уебсайта на оперативната програма, който е достъпен през портала на единния уебсайт, съгласно Регламент1303/2013 на ЕП и на Съвета от17.12.2013г. 4.10.Пощенски и куриерски и услуги–при осъществяване на функциите на ИАПО, произтичащи от Устройствения правилник, както и тези в качеството и на УО на ОПНОИР, се извършват разходи за пощенски и куриерски услуги, за които е предвидено финансиране в рамките на тази поддейност. Горепосочените дейности по ОПНОИР са допустими и за програмен период 2021-2027 г. по Програма „Образование“ при стриктно проследяване за липса на двойно финансиране на разходи., Договорена стойност: 1 631 619.27 , Отчетена стойност: 1 246 265.68

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СиКон Груп Консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 274.00
  • Изпълнител: Офис-21 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 78.00
  • Изпълнител: ВЕРЕЯ ТУР АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 936.98
  • Изпълнител: Висше училище по застраховане и финанси, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 704.00
  • Изпълнител: Станика ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 444.00
  • Изпълнител: АЛСАС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 456.00
  • Изпълнител: СИБИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 085.89
  • Изпълнител: ИВЕНТИВО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 144.00
  • Изпълнител: ЕТ Васко Петко Давидов, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: СП ИМС Булпост, Договорена стойност по проекта*: 40 800.00 , Отчетена стойност**: 19 844.43
  • Изпълнител: ИИ ЗДРАВЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 720.00
  • Изпълнител: Професионална гимназия по замеделие "Христо Ботев" - гр. Ямбол, Договорена стойност по проекта*: 286.00 , Отчетена стойност**: 546.00
  • Изпълнител: Каниско Технолоджи ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 966.80 , Отчетена стойност**: 1 966.80
  • Изпълнител: Доби Консулт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 200.00
  • Изпълнител: ТЕХНОТЕСТ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 138.00
  • Изпълнител: Кооперация "Панда", Договорена стойност по проекта*: 23 652.00 , Отчетена стойност**: 23 652.00
  • Изпълнител: "Адасофт" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 530.00 , Отчетена стойност**: 1 860.48
  • Изпълнител: "ДОБИ ПРЕС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 568.80
  • Изпълнител: Консорциум България Ер и Посока, Договорена стойност по проекта*: 240 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Индустриал Комерс Ко ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 148 200.00 , Отчетена стойност**: 150 059.23
  • Изпълнител: Институт по публична администрация 2018, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 79 135.00
  • Изпълнител: СМАРТ ДИДЖИТЪЛ СОЛЮШЪНС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 161.56 , Отчетена стойност**: 23 161.56
  • Изпълнител: ЕмСофт ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 822.00 , Отчетена стойност**: 4 440.00
  • Изпълнител: Лексион Пъблишер, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 44 476.70
  • Изпълнител: ЕКОВИС ТРЕЙНИНГ ЕНД ИВЕНТС БГ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 829.00
  • Изпълнител: ЕТ ЕМ-Емил Митев, Договорена стойност по проекта*: 41 805.16 , Отчетена стойност**: 43 834.02
  • Изпълнител: ТЕМИДА ЦЕНАТА НА ИСТИНАТА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 576.00
  • Изпълнител: АЛФА КУОЛИТИ БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 440.00
  • Изпълнител: ИНСТИТУТ ЗА СЛЕДДИПЛОМНА КВАЛИФИКАЦИЯ ПРИ УНСС, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 324.00
  • Изпълнител: Смарт Бизнес Къмпани ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 906.00
  • Изпълнител: Българска телекомуникационна компания ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 216 407.16 , Отчетена стойност**: 99 143.24
  • Изпълнител: ЕВРОИНФО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 13 921.00
  • Изпълнител: Софклима БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 270.00
  • Изпълнител: ИИ АДМИН ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 490.00
  • Изпълнител: Марияна, Договорена стойност по проекта*: 10 710.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИИ Трейдинг ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 3 930.00
  • Изпълнител: "ИНТЕРИНТЕЛЕКТ ЕФ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 900.00
  • Изпълнител: Матееви ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 530.00
  • Изпълнител: Интеринтелект Скай ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 080.00
  • Изпълнител: Радослав, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 500.00
  • Изпълнител: Дейтапро ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 448.00
  • Изпълнител: Радимекс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11.01
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 182.40
  • Изпълнител: ИИ Директ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 290.00
  • Изпълнител: БС СЕРВИЗ 19 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 388.59
  • Изпълнител: Валентина, Договорена стойност по проекта*: 322.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Жак, Договорена стойност по проекта*: 400.00 , Отчетена стойност**: 414.40
  • Изпълнител: ОМВ БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 291.00
  • Изпълнител: Скай Травел ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 756 000.00 , Отчетена стойност**: 123 951.70
  • Изпълнител: СТОЛИЧНА ОБЩИНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 783.67
  • Изпълнител: Диджитек ООД, Договорена стойност по проекта*: 170 391.60 , Отчетена стойност**: 187 056.60
  • Изпълнител: СОФИЯ КОМПЮТЪРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 214.45
  • Изпълнител: Еуратек Ауто ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 106.90
  • Изпълнител: "АВТОПУНКТ Л - М" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 50.00
  • Изпълнител: "БЪЛГАРИЯ ЕР - ПОСОКА" ДЗЗД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Галина, Договорена стойност по проекта*: 490.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Екоенергия ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 192.00
  • Изпълнител: Апис семинари и тиймбилдинг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 138.00
  • Изпълнител: Офис Експрес Сървис АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 613.17
  • Изпълнител: ДЗИ Общо застраховане ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 24 358.99
  • Изпълнител: Ауто Елит Комерс ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 209.00
  • Изпълнител: "Академия БулМар" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 750.00
  • Изпълнител: ПРИМЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 710.72
  • Изпълнител: Европейски институт по публична администрация, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 801.23
  • Изпълнител: ЛЕГА ПРО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 69.00
  • Изпълнител: СОТ - сигнално охранителна техника ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 093.04 , Отчетена стойност**: 7 906.69
  • Изпълнител: БЛВД ООД (Сенс хотел София), Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 524.00
  • Изпълнител: ДЗЗД ТЕХ КОНСУЛТ, Договорена стойност по проекта*: 139 200.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Регионално управление на образованието - Бургас, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 600.98
  • Изпълнител: ЕТ "САШО АЛЕКСАНДРОВ-САТЕЛ", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 505.00
  • Изпълнител: Николина, Договорена стойност по проекта*: 10 710.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ла Фит Транс ООД, Договорена стойност по проекта*: 18 000.00 , Отчетена стойност**: 16 935.74
  • Изпълнител: Страхил, Договорена стойност по проекта*: 1 900.00 , Отчетена стойност**: 1 991.76
  • Изпълнител: ДИАНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 010.80
  • Изпълнител: Министерство на образованието и науката, Учебен център, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 850.00
  • Изпълнител: "ОБРАЗОВАТЕЛЕН БИЗНЕС ЦЕНТЪР ХЕРМЕС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 636.00
  • Изпълнител: "Компания за Международни Конгреси" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 614 000.00 , Отчетена стойност**: 458 182.56
  • Изпълнител: Прайм Дистрибюшън ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 281.72
  • Изпълнител: Арте.Док ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 007.94
  • Изпълнител: АСИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 401.24
  • Изпълнител: Доверие Брико АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 125.70
  • Изпълнител: Интеринтелект Сън ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 765.00
  • Изпълнител: "ВЕСС.КО" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 464.84
  • Изпълнител: ИИ ЕКСПЕРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 460.00
  • Изпълнител: "БИЗНЕС ЕДЮКЕЙШЪН КЛУБ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 546.00
  • Изпълнител: КУКУДА ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 53.31
  • Изпълнител: "Авангардни енергийни системи", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: АУТО КОНСУЛТ-2016 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 969.74
  • Изпълнител: ФЛАТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 388.52
  • Изпълнител: ЗООМ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 816.07
  • Изпълнител: "Престиж Бизнес 93" ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 093.91 , Отчетена стойност**: 7 954.80
  • Изпълнител: ЛЕКСИМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 336.00
  • Изпълнител: Лукойл България ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 31 354.08
  • Изпълнител: "ТЕЗА" ООД, Договорена стойност по проекта*: 50 400.00 , Отчетена стойност**: 6 196.80
  • Изпълнител: "ИНТЕРИНТЕЛЕКТ МИР" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 950.00
  • Изпълнител: Клима Техник ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 246.00 , Отчетена стойност**: 3 318.00
  • Изпълнител: София Хотел Балкан АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12 448.84
  • Изпълнител: ЕТ ОРЕНДА-МИРОСЛАВА ВЕЛКОВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 053.00
  • Изпълнител: ЦОПУО - Център за оценяване в предучилищното и училищното образование, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 275 713.54
  • Изпълнител: „АЙ КЕЪР“ ООД, Договорена стойност по проекта*: 52 766.28 , Отчетена стойност**: 50 178.67
  • Изпълнител: Булсистемс-БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 71 424.00 , Отчетена стойност**: 69 849.60
  • Изпълнител: Вимакс клима ООД, Договорена стойност по проекта*: 19 209.00 , Отчетена стойност**: 18 979.00
  • Изпълнител: Диуеър ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 41 376.00 , Отчетена стойност**: 33 264.00
  • Изпълнител: Копилинк Плевен ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 30.00
  • Изпълнител: Фючър Стандартс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 26 607.60 , Отчетена стойност**: 25 905.60
  • Изпълнител: Глобъл Систем Сълюшън ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 180.00
  • Изпълнител: "СММ 97" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 84.00
  • Изпълнител: Мастър Ивентс ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 388.80
  • Изпълнител: Експерт Ивентс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 266.00
  • Изпълнител: Център по европейско обучение ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 19 074.00
  • Изпълнител: Информационно обслужване АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 8 039.40
  • Изпълнител: Роел-98 ООД, Договорена стойност по проекта*: 24 005.81 , Отчетена стойност**: 17 974.63
  • Изпълнител: Енорма БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 486.84
  • Изпълнител: Областна администрация гр. Ловеч, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6 905.01
  • Изпълнител: Контракс АД, Договорена стойност по проекта*: 165 524.63 , Отчетена стойност**: 165 524.63
  • Изпълнител: Файертех Инженеринг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 160.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТБМ КОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 20 466.48
  • Изпълнител: Професионална гимназия по вътрешна архитектура и дървообработване "Христо Ботев", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 436.16
  • Изпълнител: ТЕКО АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 72.00
  • Изпълнител: Любка, Договорена стойност по проекта*: 4 590.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Валери, Договорена стойност по проекта*: 27 060.00 , Отчетена стойност**: 27 060.00
  • Изпълнител: Невена, Договорена стойност по проекта*: 7 067.22 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БОРИВАН ООД, Договорена стойност по проекта*: 33 003.12 , Отчетена стойност**: 32 098.90
  • Изпълнител: Ковелит ООД, Договорена стойност по проекта*: 22 600.61 , Отчетена стойност**: 20 914.56
  • Изпълнител: Плади компютърс ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: Скай Къмпъни ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 821.14
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Служители на УО, преминали обучение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 96.00 , Достигната стойност: 843.00
Индикатор 2 Обучени бенефициенти (организации, сключили договори за предоставяне на БФП), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 100.00 , Достигната стойност: 277.00
Индикатор 3 Дял на верифицираните от УО разходи, спрямо отчетените от бенефициентите, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 89.00 , Достигната стойност: 1 788.18

Финансова информация

Обща стойност на проекта 3 098 528.63 BGN
БФП 3 098 528.63 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 3 098 528.63 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Липса на добро финансово управление 9.40 0.00 9.40 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на компютърна, периферна и офис техника за ИА ОПНОИР по обособена позиция № 1 - "Доставка на компютърна, периферна и офис техника"., Прогнозна стойност: 141 000.00
  • Обособена позиция 1: обособена позиция № 1 - "Доставка на компютърна, периферна и офис техника".
    Изпълнител: Диджитек ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 164 026.80
  • Обособена позиция 2: обособена позиция № 2 "Доставка на мултифункционални устройства"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: обособена позиция № 3 "Доставка на мултимедийна и офис техника"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Осигуряване на устен и писмен превод от български език на английски език и от английски език на български език за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование ", Прогнозна стойност: 42 000.00
  • Обособена позиция 1: "Осигуряване на устен и писмен превод от български език на английски език и от английски език на български език за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование "
    Изпълнител: "ТЕЗА" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 400.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование" с 2 (две) обособени позиции: Oбособена позиция № 1 "Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование" Oбособена позиция № 2 "Периодична доставка на хартия за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование", Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: "Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование" с 2 (две) обособени позиции, по обособена позиция № 1 "Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование"
    Изпълнител: Роел-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 733.21
  • Обособена позиция 2: "Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование" с 2 (две) обособени позиции, по обособена позиция № 2 "Периодична доставка на хартия за нуждите на Изпълнителна агенция "Програма за образование"
    Изпълнител: "Престиж Бизнес 93" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 093.91
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Предоставяне на услуги, свързани с организиране на събития и мероприятия от Изпълнителна агенция "Програма за образование "., Прогнозна стойност: 511 667.00
  • Обособена позиция 1: "Предоставяне на услуги, свързани с организиране на събития и мероприятия от Изпълнителна агенция "Програма за образование "
    Изпълнител: "Компания за Международни Конгреси" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 614 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: “Oсигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на ИА ОПНОИР в страната и в чужбина”, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: “Oсигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на ИА ОПНОИР в страната и в чужбина”
    Изпълнител: Консорциум България Ер и Посока
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „ГОДИШНА АБОНАМЕНТНА ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА НА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ТИП „BRONZE“ ЗА „УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ“ HeRACleS ЗА НУЖДИТЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ“, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: „ГОДИШНА АБОНАМЕНТНА ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА НА ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ТИП „BRONZE“ ЗА „УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ“ HeRACleS ЗА НУЖДИТЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ПРОГРАМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕ“
    Изпълнител: Булсистемс-БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 892.80
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на техника за Изапълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, със 7 (седем) обособени позиции“, Прогнозна стойност: 202 965.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на мултифункционални и сканиращи устройства“
    Изпълнител: Контракс АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 518.55
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 6 „Доставка на фотоапарати“
    Изпълнител: Диджитек ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 364.80
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на техника за Изпълнителна агенция „Програма за образование“, с 5 (пет) обособени позиции“, Прогнозна стойност: 181 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на компютърна техника“
    Изпълнител: Контракс АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 103 006.08
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 - „Доставка на периферна техника“
    Изпълнител: СМАРТ ДИДЖИТЪЛ СОЛЮШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 182.28
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 5 – „Доставка на мобилни телефони“
    Изпълнител: СМАРТ ДИДЖИТЪЛ СОЛЮШЪНС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 979.28
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Доставка чрез закупуване на нови неупотребявани моторни превозни средства /МПС/ за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, с 2 (две) обособени позиции., Прогнозна стойност: 166 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 „Доставка на леки автомобили 4+1 места – 3 броя “
    Изпълнител: Индустриал Комерс Ко ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 90 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 „Доставка на лек автомобил 8+1 места или 7+1 места – 1 брой“ .
    Изпълнител: Индустриал Комерс Ко ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58 200.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма Наука и образование за интелигентен растеж“ с 2 (две) обособени позиции, Прогнозна стойност: 44 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: „Периодична доставка на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на ИА ОПНОИР“
    Изпълнител: Роел-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 020.40
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Периодична доставка на хартия за нуждите на ИА ОПНОИР“.
    Изпълнител: Роел-98 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 252.20
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Почистване и хигиенизиране на помещенията на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: „Почистване и хигиенизиране на помещенията на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“
    Изпълнител: БОРИВАН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 33 003.12
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Почистване и хигиенизиране на помещенията на Изпълнителна агенция „Програма за образование“ , Прогнозна стойност: 47 000.00
  • Обособена позиция 1: „Почистване и хигиенизиране на помещенията на Изпълнителна агенция „Програма за образование“
    Изпълнител: „АЙ КЕЪР“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 52 766.28
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE/5G с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Изпълнителна агенция „Програма за образование”, Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE/5G с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Изпълнителна агенция „Програма за образование”
    Изпълнител: Българска телекомуникационна компания ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120 000.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на преводачески услуги за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на преводачески услуги за нуждите на Изпълнителна агенция „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“
    Изпълнител: Ла Фит Транс ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 000.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Обновяване, надграждане и поддръжка на интернет страницата на ИА ОПНОИР., Прогнозна стойност: 12 500.00
  • Обособена позиция 1: Обновяване, надграждане и поддръжка на интернет страницата на ИА ОПНОИР.
    Изпълнител: Фючър Стандартс ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 271.60
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Министерството на образованието и науката“ (рамково споразумение ЦОП) , Прогнозна стойност: 1 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на Министерството на образованието и науката“ (рамково споразумение ЦОП)
    Изпълнител: "БЪЛГАРИЯ ЕР - ПОСОКА" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на далек. услуги чрез общ. далек. подвижна кл. мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE с нац. покритие от лиц. оп-р и извършване на спец. д-вки и у-ги, свързани с тази д-т, за нуждите на ИА ОПНОИР, Прогнозна стойност: 80 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на далек. услуги чрез общ. далек. подвижна кл. мрежа по стандарт GSM/UMTS/LTE с нац. покритие от лиц. оп-р и извършване на спец. д-вки и у-ги, свързани с тази д-т, за нуждите на ИА ОПНОИР
    Изпълнител: Българска телекомуникационна компания ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 96 000.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на техническа експертиза за УО на ОПНОИР 2014-2020 г. при наблюдението на изпълнението на договорите по Приоритетна ос 1 "Научни изследвания и технологично развитие" на ОПНОИР., Прогнозна стойност: 116 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на техническа експертиза
    Изпълнител: ДЗЗД ТЕХ КОНСУЛТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 139 200.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги, свързани с организиране на събития и меропроятия по ОП НОИР 2014-2020., Прогнозна стойност: 630 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги, свързани с организиране на събития и меропроятия по ОП НОИР 2014-2020.
    Изпълнител: Скай Травел ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 756 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN