Кратко описание на проекта |
ЕКОПРИНТ ГЛАС е дружество с ограничена отговорност със седалище в с. Осеново, обл. Варна. Фирмата има търговски офис в гр. Варна и производствени бази в с. Осеново и гр. Пловдив. Всички машини предвидени за закупуване по проекта ще бъдат доставени в производствената база в гр. Пловдив.
Основната дейност на фирмата е декорация на стъклен амбалаж. Декорацията се извършва в няколко направления - поставяне на покритие (лакиране с бои на водна основа) и матиране на стъклени опаковки, поставяне на ситопечат с UV бои или с високотемпературни бои върху необработени бутилки или върху предварително химически матирани и поставяне на тампон печат.
Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидените по проекта дейности, а именно: дейности за подобряване на производствените процеси, дейности за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващи продукти и услуги, дейности за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на фирмата и дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта. Като основни резултати от изпълнението на дейностите се очаква оптимизацията на производствения процес, поставяне на ситопечат върху изделия с квадратна форма и многостен и печат върху гърлото на бутилката, стартиране предлагането на нов вид декорация – метализирани изделия, внедряване на технология за намаляване използването на ресурси в производствения процес – намалено количество боя и брак, повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие и Автоматична ситопечатна машина.
|
Дейности |
-
Дейност: Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой
Чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие ще бъде възможна оптимизацията на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността - подобряване на производствените процеси.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец)
5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година.,
Договорена стойност: 490 000.00
,
Отчетена стойност: 490 000.00
-
Дейност: Дейности за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на фирмата (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой
Чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие ще бъде възможно предлагането на нов вид декорация – метализирани изделия, което ще допринесе за изпълнението на дейността - разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на фирмата.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец)
5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година.,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой
Чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие ще бъде възможно внедряване на технология за намаляване използването на ресурси в производствения процес, което ще допринесе за намаляване използването на боя, а от там и за изпълнението на дейността - внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец)
5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година.,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Дейности за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Автоматична ситопечатна машина - 1 брой
Чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина ще бъде възможно добавянето на нови характеристики и подобряването на съществуващите продукти на фирмата (поставяне на ситопечат върху изделия с квадратна форма и многостен и печат върху гърлото на бутилката), което ще допринесе за изпълнението на дейността.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец)
5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година.,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 317 000.00
-
Дейност: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Автоматична ситопечатна машина - 1 брой
Чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина ще бъде възможно внедряване на технология за намаляване използването на ресурси в производствения процес, което ще допринесе за намаляване брака, а от там и за изпълнението на дейността - внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец)
5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година.,
Договорена стойност: 0.00
,
Отчетена стойност: 0.00
|