Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-1.005-0176-C02
Наименование на проекта Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване
Бенефициент 202256727 КОУД РЪНЪРС
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 18.07.2018
Дата на стартиране 18.07.2018
Дата на приключване 02.06.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
"Коуд Рънърс" ООД е компания, която се занимава с разработването на технологични решения в сферата на медицината. С изпълнението на настоящия проект дружеството ще разработи продуктова иновация: иновативно облачно-базирано решение, което ще осъществи връзка между болници, лекари и производители на медицинско оборудване с цел споделяне на обратна връзка за първите пациенти, върху които се прилага нов вид лечение или медицинско оборудване. Основната цел на проекта е да повиши иновативния капацитет и конкурентоспособността на "Коуд Рънърс" ООД чрез разработването на продуктова иновация: иновативно облачно-базирано решение, което ще осъществи връзка между болници, лекари и производители на медицинско оборудване с цел споделяне на обратна връзка за първите пациенти, върху които се прилага нов вид лечение или медицинско оборудване, позиционирана в тематична област "ИКТ и информатика" от Иновационна стратегия за интелигентна специализация. Проектът ще бъде реализиран чрез изпълнението на дейност по извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване, както и дейност по създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване. В резултат се очаква да се разработи жизненоспособна и икономически приложима еко-иновация.
Дейности
  • Дейност: Дейност от Елемент А: "Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване" - част 1: Дейността ще бъде изпълнена чрез извършване на следните изследвания, изпитвания и измервания на два етапа: Първоначално ще се наеме оборудване, необходимо за разработване, изпитване и тестване на цялата сиситема: - Компютри под наем 10 бр.- ще служат за разработване на иновацията от екипа и за създаването на симулирана мрежа за тестване и изпитване на иновацията в операционна среда. - Сървъри под наем 4 бр. ще служат отново за създаване на симулирана мрежа за тестване и изпитване на иновацията в операционна среда. Във връзка с изложеното смятам, че наемането на горепосочените активи на пазарни цени е напълно допустимо. Освен наемането на оборудване по дейността ще се наеме и квалифициран персонал от 2 компютърни инженери, 1 специалист по сигурност на данните, 5 софтуерни инженери, 1 софтуерен архитект и 2ма софтуерни инженери от Партньорска организация. Екипът е необходим за изпълнението на долупосочените етапи от разработването на иновацията като функциите му са подробно разписани в т.9 от настоящия проект. Етап 1: Разработване на технологията на иновацията. - Изследване и дефиниране на софтуерната архитектура, която трябва да е съобразена със съвременните подходи при разработка на облачно-базирани уеб системи: Архитектурата трябва да поддържа възможност за интеграция на външни системи и услуги като OpenTok за видео разговори и Elastic Search за обработка и съхранение на исторически данни. Основните дейности по разработка на архитектурата ще бъдат извършени съвместно от софтуерен архитекти и 2 софтуерни инженери. Те ще използват придобития знание от изпълнението на услуга "Консултации при разработка на софтуерна архитектура". - Имплементиране на основните протоколи за комуникация между отделните модули на системата: Ще бъдат извършени изследвания относно разработване и имплементиране на основните протоколи за комуникация между отделните модули на системата, както и спомагателните функции като проследяване на грешки. Дейността ще бъде извършена основно от софтуерния архитект. - Изследване и анализиране на две различни технологии – невронна мрежа или комбиниран анализ на базата на алгоритми на R и индексирани данни в Elastic Search с цел откриване на оптимален алгоритъм за аналитичните и предсказващи възможности на иновацията. Тази поддейност ще бъде извършена съвместно от двамата софтуерни инженери от партньорската организация и софтуерен инженер 5 от Кандидата; - Изследване на други основни функционалности, както следва: а.Видео конферентни разговори – Софтуерен инженер 3 б.Обучения и споделяне на знания – Софтуерен инженер 5 в.Събиране, съхранение и обработка на исторически данни – Софтуерен инженер 1 и Софтуерен инженер 2 от партньорска организация. г. Извличане на информация от изображения от медицинско оборудване – Софтуерен инженер 2 и Компютърен инженер д. Дефиниране и промени по структурата на базата данни – Софтуерен инженер 2. Работата по дейността ще бъде организирана на итерации с дължина от 1 месец, като постоянно ще се прави разбор относно идентифицирани проблеми или възможности за подобрение на процеса. Отговорни за анализиране и изследване на възникнали дефекти са всички членове на екипа в зависимост от засегнатата от проблема функционалност. Интегрирането на софтуерната версия ще бъде извършвано от Компютърен инженер и Софтуерен архитект, като всяка нова софтуерна версия ще бъде измервана съвместно от Специалист по сигурност на данните и от външен изпълнител., Договорена стойност: 593 104.00 , Отчетена стойност: 453 597.81
  • Дейност: Дейност от Елемент А: "Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване" - част 2: Етап 2: Изследване на технологията в лабораторна среда. - Системата ще бъде изпитана в лабораторна среда на завършена финална версия след събрана всички основни функционалности. Всяка една от тях ще бъде разиграна и анализирана индивидуално с цел валидиране на технологията. За целите на валидирането на технологията ще бъдат ангажирани членове на екипа, членове на партньорската организация и на външния изпълнител по осигуряване на качеството. - Извършване на анализ на данните от изпитванията, събиране на обратна връзка от всички участници и идентифициране на области за подобрение. Въз основа на това следващата итерация има за цел отстраняването на дефекти и подобряването на функционалности. Дейността ще бъде изпълнена и чрез две услуги: - Тестване на кода на системата - извършване на работа по ръчно тестване на уеб приложенето в съответствие с изискванията за функционалност. Регистриране на всички дефекти и непълни функционалности и последващата верификация при отстраняването им. Извършване на интеграционни и системни тестове, тестване за реграсии и финално потвърждаване на качеството на всяка софтуерна версия; Услугата е необходима, за да се отсранят всички дефекти на кода, така че той да работи ефективно и функционално. В резултат ще се осигори добра функционалност на иновацията. - Консултации при разработка на софтуерна архитектура - извършване на работа по консултация за софтуерна архитектура на облачно-базирана система. Архитектурата следва да бъде базирана на технологии за уеб разработка от Microsoft (.NET MVC, SQL Server), интеграция на Elastic Search, интеграция на JavaScript библиотеки (AngularJS и Highcharts), интеграция на услуга за видео разговори OpenTok; На база консултациите за софтуерната архитектура ще се даде информация как да се изгради приложението, как ще се интегрират външни компоненти и как ще функционира най-ефективно. Тя е приложима при интеграцията и създаване на функционалност за видео-конферентни разговори и интеграция на файлови формати от медицинско оборудване., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 50 849.45
  • Дейност: Дейност по Елемент А: "Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване": В рамките на настоящата дейност ще бъде създаден прототип на разработвания по проекта Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване в лабораторна среда, с цел валидиране на технологията за широко приложение. Създаденият прототип на продукта ще бъде приложен върху операционна среда. За период от 1 месец ще се използва система за анализиране на отделни случаи и ще бъдат записвани техните случаи веднага преди процедурата, веднага след процедурата и по време на престоя в лабораторната среда, като ще се изследват и анализират специално евентуално появили се отклонения. За демонстрационни цели на прототипа ще бъдат организирани сесии за отдалечена поддръжка на оборудване, за обучение на персонал, като по този начин ще се изследват тяхната функционалност. Отделните аналитичните функционалности на иновацията също ще бъдат демонстрирани с цел тяхното валидиране. С изпробваният прототип ще бъдат идентифицирани нови функционалности за разработка или промени, които да повишат удовлетвореността на потребителите от работата с платформата. Потенциалните проблеми, които може да се идентифицират по време на демонтрацията ще бъдат записани и анализирани. В последствие ще бъдат предприети действия за тяхното решаване с цел валидиране на технологията за широко приложение. Като част от настоящата дейност ще бъде нает квалифициран персонал за извършване на изследвания, изпитвания и измервания, необходими за разработването на иновацията - 9 експерта от страна на "Коуд Рънърс" ООД и 2 експерта от страна на ЮГОЗАПАДЕН УНИВЕРСИТЕТ "НЕОФИТ РИЛСКИ". Ще бъде наето следното оборудване за създаването и демонстрацията на прототип от разработваната иновация: - Компютри под наем 10 бр.; - Сървъри под наем 4 бр. Ще бъдат възложен на външен изпълнител следната услуга: - Тестване на кода на системата - извършване на работа по ръчно тестване на уеб приложенето в съответствие с изискванията за функционалност. Регистриране на всички дефекти и непълни функционалности и последващата верификация при отстраняването им. Извършване на интеграционни и системни тестове, тестване за реграсии и финално потвърждаване на качеството на всяка софтуерна версия., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 65 800.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: ЮГОЗАПАДЕН УНИВЕРСИТЕТ "НЕОФИТ РИЛСКИ", Договорена стойност по проекта*: 20 777.40 , Отчетена стойност: 48 111.60
Изпълнители
  • Изпълнител: "ИНФОЛЕВЪН" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 50 560.00 , Отчетена стойност**: 63 200.00
  • Изпълнител: ТЪЧПОЙНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 69 120.00 , Отчетена стойност**: 86 394.00
  • Изпълнител: "Софт Зен" ООД, Договорена стойност по проекта*: 40 800.00 , Отчетена стойност**: 50 849.45
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Научни изследвания, иновации: Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за иновации или за научноизследователски и развойни проекти, Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 65 202.70 , Достигната стойност: 64 807.32
Индикатор 2 Научни изследвания, иновации: Брой предприятия, които си сътрудничат с научноизследователски институции, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Финансирани проекти за еко-иновации, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 593 104.00 BGN
БФП 465 578.60 BGN
Собствено финансиране 127 525.40 BGN
Общо реално изплатени суми 448 981.09 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на услуги за консултации при разработка на софтуерна архитектура във връзка с изпълнение на ДБФП № BG16RFOP002-1.005-0176-C01 "Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване", Прогнозна стойност: 51 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за извършване на услуги за консултации при разработка на софтуерна архитектура
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за извършване на услуги за консултации при разработка на софтуерна архитектура
    Изпълнител: "Софт Зен" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 40 800.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на услуги за наем на оборудване във връзка с изпълнение на ДБФП № BG16RFOP002-1.005-0176-C01 "Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване" по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Услуги за наем на 10 броя компютри за 12 месеца"; Обособена позиция № 2: "Услуги за наем на 4 броя сървъри за 12 месеца", Прогнозна стойност: 86 400.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: "Услуги за наем на 10 броя компютри за 12 месеца"
    Изпълнител: ТЪЧПОЙНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42 400.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: "Услуги за наем на 4 броя сървъри за 12 месеца"
    Изпълнител: ТЪЧПОЙНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 720.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за извършване на услуги за тестване на кода на системата във връзка с изпълнение на ДБФП № BG16RFOP002-1.005-0176-C01 "Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване", Прогнозна стойност: 63 700.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за извършване на услуги за тестване на кода на системата
    Изпълнител: "ИНФОЛЕВЪН" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 560.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN