Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFPR002-2.001-0051-C04
Наименование на проекта Грижа в дома в Община Мъглиж
Бенефициент 000817867 ОБЩИНА МЪГЛИЖ
Източник на финансиране ЕСФ+ ==> Развитие на човешките ресурси 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 30.11.2022
Дата на стартиране 01.12.2022
Дата на приключване 01.01.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Стара Загора (BG344), Мъглиж

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда предоставяне на подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора. Предоставянето на услугите ще бъде разширено и в контекста на ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19 и възникването на пандемични ситуации като цяло.
Дейности
  • Дейност: Грижа в дома: По изпълнението на тази дейност ще се предоставят следните допустими услуги: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите); 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти, при необходимост; 4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Услугите ще бъдат предоставяни от Звено "Социални дейности", Дирекция УРХДЕОС към общинска администрация Мъглиж. Основната цел на дейността е да бъдат предоставени качествени комбинирани социално-здравни услуги на потребителите, които да обхванат в максимална степен техните потребности. В рамките на 23 месеца в различни населени места от общината се предвижда предоставянето на услуги по грижа в дома, според дефинираните нужди на потребителите. За определяне на вида услуги, които ще получават лицата от целевата група, ще бъде извършена оценка на потребностите на всяко едно от тях. Резултатите от оценката ще бъдат изразени с конкретни точки и въведени в протокол по низходящ ред. Така ще бъдат определени участниците в проекта и евентуалните резерви, ако има подадени повече заявления за участие, отколкото е капацитетът на мулти-дисциплинарния екип по проекта. Проектът ще стартира с два подготвителни месеца, през които ще се извърши оценка на допустимостта и нуждите на потребителите и ще бъде назначен персонал за предоставяне на услугите. Същинското предоставяне на услугите ще започне от трети месец и ще продължи 23 проектни месеца. Общата продължителност на проекта е 25 месеца. Оценката ще бъде извършена от "Координатора на услугата", "Социален работник" и "Технически сътрудник". Това налага назначаването им в проекта да се извърши още в първи проектен месец. "Счетоводител" към екипа на услугата също ще бъде назначен от първи проектен месец, тъй като разходи по проектната дейност ще бъдат извършвани от самото начало. Основната работа с потребителите ще бъде извършвана от служители на длъжност "Домашен помощник", като е планирано техният брой да е поне 10, а при необходимост, може да бъдат назначени и допълнително домашни помощници. Другите ключови длъжности за предоставянето на интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа са "Здравен асистент", "Психолог", "Рехабилитатор" и "Консултант" за здравословен начин на живот, като ще бъде назначено по едно лице на всяка от тях. За нуждите от предоставяне на услуги по домовете, ще бъде назначен "Шофьор", който ще извършва транспорт на служители до домовете на потребителите на територията на Община Мъглиж, според установената необходимост. Някои от потребителите в селата имат нужда от закупуване на лекарства, което може да стане само в общинския център, а в някои от селата е затруднен достъпът до хранителни продукти, затова шофьорът ще има ангажименти и по доставката на лекарства и храни. С цел повишаване и поддържане на компетентностите на мултидисциплинарния екип, ще бъдат извършвани супервизии (индивидуални и/или групови) и проведени въвеждащи и надграждащи обучения, съобразно установените необходимости на персонала, предоставящ здравно-социални услуги. Услугата по осигуряване на супервизии и обучения ще бъде възложена на външен изпълнител. За изпълнението на дейността ще бъдат закупени необходимите материали, консумативи, работно облекло, гориво, лични предпазни средства и други допустими съобразно единната ставка разходи., Договорена стойност: 661 647.94 , Отчетена стойност: 345 653.12

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници в неравностойно положение с подобрени условия на живот в резултат на интервенция от ЕСФ+, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 64.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Участници в неравностойно положение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 64.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 661 647.94 BGN
БФП 661 647.94 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 391 420.27 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 82.17 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN