Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.005-0003-C02
Наименование на проекта Ремонт на пет общински учебни заведения в град Русе, включително прилежащите им дворни пространства
Бенефициент 000530632 ОБЩИНА РУСЕ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 21.09.2017
Дата на стартиране 21.09.2017
Дата на приключване 01.04.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Русе, гр.Русе

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът включва интервенции на 5 сгради и дворните им пространства от образователната инфраструктура на град Русе.
Обектите, предмет на проектното предложение, се намират в зоните за въздействие на ИПГВР на град Русе, одобрен от УО на ОПРР. В Зона А са обекти: 
- Ремонт на МГ „Баба Тонка“, в т.ч. изграждане на спортни площадки и озеленяване в прилежащите дворни пространства;
- Ремонт на СОУ „Христо Ботев“, в т.ч. изграждане на спортни площадки и озеленяване в прилежащите дворни пространства, а в Зона Б:
- Основен ремонт на ЦДГ „Пинокио” 1 и прилежащото ѝ дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност;
- Основен ремонт на ЦДГ „Пинокио” 2 и прилежащото ѝ дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност;	
- Основен ремонт на ЦДГ „Русалка” 2 и прилежащото ѝ дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност.	
За всички обекти са предвидени цялостна реконструкция на съответните сгради и прилежащите дворни пространства. Осигурена е достъпна архитектурна среда, включително за хора с увреждания. Интервенциите са изцяло на сгради и имоти - общинска собственост. 
Основните дейности на проекта са свързани с изпълнение на СМР за цялостен ремонт на училищните сгради и дворните пространства, авторски и строителен надзор, съпътстващи дейности по информация и комуникация, одит и организация и управление на проекта.
Предвидените в проектното предложение дейности имат пълна проектна готовност и се основават на ТИП, съгласно ЗУТ, Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, придружени от подробни КСС, съгласувки с необходимите експлоатационни дружества и компетентни институции, ОСИП и влезли в сила разрешения за строеж. След изпълнение на всички СМР в рамките на проекта, обектите ще бъдат въведени в експлоатация.
Дейности
  • Дейност: Организация и изпълнение на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екипът за организация и управление на проекта. Ролята и отговорностите на всеки член от екипа за организация и управление ще бъде на база сключени граждански договори. Екипът на проекта ще се запознае и текущо ще прилага конкретните насоки и указания за управление на документооборота, архивиране, финансова и техническа отчетност, физически мониторинг, процедури за вътрешен и външен контрол и т.н., произтичащи от правилата на финансиращата програма, реда и процедурите, прилагани в общината и законовите норми. Дейността също така включва регулярни работни срещи на членовете на екипа за оперативно разпределяне на задачи по текущото изпълнение на проекта и вземане на мерки и решения, свързани с реализацията на проектните дейности. , Договорена стойност: 97 848.00 , Отчетена стойност: 92 833.41
  • Дейност: Провеждане на обществени поръчки и сключване на договори с изпълнители: За изпълнението на проекта е необходимо провеждането на следните обществените поръчки, съгласно ЗОП с цел възлагане изпълнението на дейностите по проекта: • за изпълнение на строително-монтажни работи; • за изпълнение на строителен надзор; • за изпълнение на авторски надзор; • за изпълнение на финансов одит; • за изпълнение на дейности по информация и комуникация. В рамките на тази дейност ще бъдат обявени и проведени всички процедури за избор на изпълнители, и сключени договори за изпълнение на дейностите по проекта. Изборът на изпълнители ще се извърши в съответствие с разпоредбите на ЗОП. След сключването на договор с изпълнител, всички документи от провеждането на процедурата по възлагане на обществената поръчка, в едно със сключения договор, ще бъде изпращана на УО на ОПРР за извършване на предварителен контрол преди верификация. Дейността приключва с подписването на последния по ред договор с изпълнител., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изпълнение на СМР: Обекти „Осн. рем. на ЦДГ „Пинокио” 1 и прил. й дв. простр. с внедр. на мерки за ЕЕ“ и „Осн. ремонт на ЦДГ „Пинокио” 2 и прил. й дв. простр. с внедр. на мерки за ЕЕ“: ЦДГ „Пинокио“ е ОДЗ. Детската градина разполага с 2 сгр. в кв. „Родина”. Сгр. на ЦДГ „Пинокио“ 1 е в лошо съст. В двора на ОДЗ са изгр. открити площадки за игра. Те са стари и физ. износени. Сгр. инсталации не са реконстр. или подменяни от пускане на сгр. в експл. и са в лошо съст. Не са прил. мерки за ЕЕ и осиг. на достъпна среда. Сгр. на ЦДГ „Пинокио” 2 е двует., монол. със сутерен, със застр. площ от 414 кв. м. Сгр. инсталации не са реконстр. или подменяни от пускане на сгр. в експл. и са в лошо съст. ИП предвиждат извършване на рем. на сгр. на ЦДГ „Пинокио“ 1 и 2, благоустр. на прил. дворни простр., изгр. на нови детски площадки с нови комб. уреди за игра, с подходяща настилка, подмяна на ограда и др., с цел създаване на безопасна, здравословна и привлекателна среда за учене и спорт. Също, въвеждане на мерки за достъпна среда, за осиг. равни условия на хората в неравн. полож. Обект „Осн. рем. на ЦДГ „Русалка” 2 и прил. й дв. простр. с внедр. на мерки за ЕЕ“: ЦДГ „Русалка” е ОДЗ. Детската градина предст. 2 сгради с монол. констр. със сутерен на 1 и 2 ет, обр. единен комплекс. Сгр., в т.ч. сгр. инсталации не са реконстр. или подменяни и са в лошо състояние. ИП предвиждат изв. на ремонт на сгр. на ЦДГ „Пинокио“ 1 и 2, благоустр. на прил. дворни простр., изгр. на нови детски площадки с нови комб. уреди за игра, с подх. настилка, подмяна на ограда и др., с цел създ. на безопасна, здравословна и привл. среда за учене и спорт. Също, въвеждане на мерки за достъпна среда, за осиг. равни усл. на хората в неравн. полож. Обект „Ремонт на МГ „Баба Тонка“, в т.ч. изгр. на спортни площадки и озеленяване в прил. дв. простр.“: Предмет на проекта е рем. на сгр. и дв. простр. на гимназията. Сгр. на МГ е НКЦ по смисъла на ЗКН. Сгр. предст. двует. монолитна сгр. със сутерен и неизп. подпокривно простр. ИП предвиждат извършване на цялостен рем. на сгр., благоустр. на прил. дв. простр. - изгр. на спортни площадки, изгр. на рампа за хора в неравн. полож. и др. Обект „Рем. на СОУ „Хр. Ботев“ в т.ч. изгр. на спортни площадки и озел. в прил. дв. простр.“: Сгр. на СОУ „Хр. Ботев“ е НКЦ по смисъла на ЗКН. Състои се от два ет. и част. сутерен. Не е осигурен достъп за лица в неравн. полож. ИП предвиждат извършване на цялостен рем. на сгр., благоустр. на прил. дв. простр. - изгр. на спортни площадки, осиг. на достъпна среда и др. Дейн. започва с подписването на първия по ред пр. за откриване на стр. площадка и за опр. на стр. линия и ниво и вкл. също:-подписване на пр. за откр. на стр. площадка и за опр. на стр. линия и ниво и за др. обекти на интервенция;-изпълн. на СМР за петте обекта, съгл. одобрените ИП и издадени РС; - отстраняване на конст. недостатъци при стр.; - съставянето на вс. необх. актове съгл. изискв. на действ. норм. уредба за контрол и приемане на СМР;-при несъщ. откл. от одобрените ИП в процеса на изп. им, своевременно отразяване на действ. изп. СМР в/у копие от проекта;-след факт. завършване на стр., изготвяне на ЕД, отразяваща несъщ. откл. от съгл. проекти. Дейн. приключва с подп. на последния по време конст. акт за устан. годността за приемане на стр. Стр. носи отговорност за:-изп. на стр. в съотв. с издадените стр. книжа и с изискв. на чл.169, ал.1 и 3, както и с прав. за изп. на СМР и на мерките за опазване на живота и здр. на хората на стр. площадка;-изп. на СМР с материали, изделия, продукти и др. в съотв. с осн. изисквания към стр., както и за спазване на техн. изискв. за влагането им;-съставяне на актовете и прот. по време на стр.;-съхр. на екз. док. и нейното изработване, както и за съхр. на др. техн. док. по изп. на стр.;-съхр. и предост. при поискване от останалите участници в стр. или от контр. орган на стр. книжа, зап. книга на стр. по чл. 170, ал. 3 и актовете и прот., съставени по време на стр. В стойността на СМР на обектите са вкл. непредвидени разходи., Договорена стойност: 10 066 670.55 , Отчетена стойност: 12 340 853.51
  • Дейност: Изпълнение на строителен надзор: Едновременно с изпълнението на СМР, ще се извършва строителен надзор от изпълнител, избран по реда на дейност № 2 – Изготвяне на документации за избор на изпълнители и провеждане на обществени поръчки. Дейността „строителен надзор” включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обектите в експлоатация. Строителният надзор ще осигури законосъобразно започване, изпълнение и приключване на строежите; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; коректно изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и съществуващите изисквания; контрол по спазване на условията за безопасност на труда; качество на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност. Изпълнението включва откриване на строителните площадки; заверки на заповедните книги; издаване на технически паспорти на обектите; изготвяне на констативни актове 15 по чл. 176 от ЗУТ (след завършването на строежите); изготвяне на окончателни доклади по чл. 177 ЗУТ; подготовка на пълен комплект документации за въвеждане на обектите в експлоатация. Лицето, упражняващо строителен надзор, носи отговорност за: - законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Лицето, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. Предписанията и заповедите на лицето, упражняващо строителен надзор, вписани в заповедната книга, са задължителни за строителя, възложителя и техническия ръководител на строежа. При нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до възложителя. Лицата, които упражняват строителен надзор, носят отговорност за щети, които са нанесли на възложителя и на другите участници в строителството, и солидарна отговорност със строителя за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти. Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството. Дейността се изпълнява до въвеждането на обектите в експлоатация., Договорена стойност: 67 000.00 , Отчетена стойност: 60 677.69
  • Дейност: Изпълнение на авторски надзор: Обхватът на дейността е осъществяването на авторски надзор на обектите на интервенция съгласно изискванията на чл.162 от ЗУТ с цел осигуряване на успешно изпълнение на проектите; подписване на актовете и протоколите съгласно изискванията на Наредба № 3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2/31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и съгласуване на екзекутивите – изготвени от строителя. Успешното реализиране на обектите се гарантира с издаване на Удостоверения за въвеждане в експлоатация. За целта е необходимо в целия период на строителството и до неговото завършване да се упражнява авторски надзор, изразяващ се не само в проследяване и контролиране на изпълнението на строително-монтажните работи, но и в съвместно подписване на строителната документация (протоколи, актове, заповедни книга, екзекутивна документация и т.н.), включително и при нужда промяна в проектите, което може да се осъществи само от проектантите на обектите. Осъществяването на авторски надзор от проектантите включва следните дейности: - контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проектите; - консултации на строителната площадка при изпълнението на обектите; - - участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обектите; - съдействие при избор на материали; - изработване на допълнителни чертежи на детайли; - извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; - участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. Дейността приключва с подписването, без забележки на последния по ред акт обр.15., Договорена стойност: 76 000.00 , Отчетена стойност: 91 200.00
  • Дейност: Дейности по информация и комуникация: Целта на дейността е да увеличи прозрачността и да повиши обществената информираност за помощта и безвъзмездното финансиране, получено от фондовете на ЕС. Тя включва: 1. В сайта на Община Русе ще бъде създадена обособена WEB страница на проекта, чрез която ще се популяризират инициативите, събитията и ще се проследява изпълнението на дейностите по проекта. Информацията ще включва описание на проекта, неговите цели и резултати, ще се изтъква финансовата подкрепа от Европейския съюз и др. 2. Организиране на две публични събития – пресконференции за представянето на проекта. 3. Изработване и поставяне на рекламни билбордове на териториите на обектите на интервенция при изпълнението на СМР – 5 бр. 4. Изработване и поставяне на постоянни обяснителни на териториите на обектите на интервенция след приключването на изпълнението на СМР – 5 бр. 5. Организиране на официални церемонии – първа копка при стартирането на СМР за всеки един от обектите – 5 бр. 6. Отпечатване на плакати – 20 бр. 7. Доставка на рол банер 80/200 8. Доставка на рекламни материали: -Фланелка-500бр. Слушалки за мобилен телефон в кутия/калъф-250бр. Външна преносима батерия-250бр. Тонколони-250бр. Конферентна чанта-250бр. Спортна чанта/сак-250бр. Калъф за костюм и дрехи-250бр. Чанта за пазар - нетъкан текстил, дълги дръжки, мин. р-ри 30/20/35-250бр. Стъклена чаша за топли напитки - цветна-250бр. Еко тефтер А5 /спирала, листи без редове/ с еко химикалка-250бр. Флаш памет - гривна, тип кретна карта-250бр. , Договорена стойност: 30 000.00 , Отчетена стойност: 28 389.00
  • Дейност: Одит на проекта: Дейността касае извършване на независим финансов одит на изразходваните средства по проекта от лицензиран експерт-счетоводител. Дейността цели изпълнението на всички необходими и взаимосвързани процедури в съответствие с Международните стандарти за одит, за да се изрази независимо становище за автентичността на всички аспекти на финансовите отчети, изготвени съгласно българското счетоводно законодателство по време на изпълнението на проекта. Одитът ще гарантира целесъобразното разходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ. Дейността стартира със сключване на договор с избрания изпълнител, като изпълнението й ще е в съответствие с изискванията на УО, с приложимите европейски и национални норми., Договорена стойност: 14 540.00 , Отчетена стойност: 5 760.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ВТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 957 892.80 , Отчетена стойност**: 8 136 636.23
  • Изпълнител: ВАМОС ООД, Договорена стойност по проекта*: 91 200.00 , Отчетена стойност**: 91 200.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 569.00 , Отчетена стойност**: 7 569.00
  • Изпълнител: Катя, Договорена стойност по проекта*: 18 576.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "Русе 2016", Договорена стойност по проекта*: 4 087 964.65 , Отчетена стойност**: 4 204 217.28
  • Изпълнител: Радослав, Договорена стойност по проекта*: 11 664.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 760.00 , Отчетена стойност**: 5 760.00
  • Изпълнител: Нели, Договорена стойност по проекта*: 20 328.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 16 680.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МАКЛЕР-96 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 880.00 , Отчетена стойност**: 21 978.50
  • Изпълнител: Сашо, Договорена стойност по проекта*: 16 848.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Веселка, Договорена стойност по проекта*: 13 752.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РУСЕНСКА СТРОИТЕЛНА БОРСА ООД, Договорена стойност по проекта*: 38 400.00 , Отчетена стойност**: 38 699.19
  • Изпълнител: ИНФО ТРЕЙНИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 20 820.00 , Отчетена стойност**: 20 820.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: МЕДИКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: АС-СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: РЕМОНТСТРОЙ 2010 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3 330.00 , Достигната стойност: 3 320.00
Индикатор 2 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 77.00
Индикатор 3 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 11 477 859.68 BGN
БФП 11 477 859.68 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 11 477 859.68 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 204 398.23 0.00 204 398.23 ДЗЗД "Русе 2016"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 397 894.64 0.00 397 894.64 ВТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 3 840.00 0.00 3 840.00 РУСЕНСКА СТРОИТЕЛНА БОРСА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 044.00 0.00 1 044.00 МАКЛЕР-96 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "Русе 2016"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ВТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
Липса на добро финансово управление 0.00 0.00 0.00 Финансова корекция на ниво проект
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 440.00 0.00 1 440.00 ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на екип, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект
    Изпълнител: Нели
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 328.00
  • Обособена позиция 2: Координатор проект
    Изпълнител: Сашо
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 848.00
  • Обособена позиция 3: Експерт обществени поръчки и нередности на проекта
    Изпълнител: Иван
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 680.00
  • Обособена позиция 4: Счетоводител на проекта
    Изпълнител: Веселка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 752.00
  • Обособена позиция 5: Строителен инженер на проекта
    Изпълнител: Катя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 576.00
  • Обособена позиция 6: Технически сътрудник на проекта
    Изпълнител: Радослав
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 664.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за Извършване на финансов одит по проект "Ремонт на пет общински учебни заведения в град Русе, включително прилежащите им дворни пространства", Прогнозна стойност: 14 540.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2
    Изпълнител: ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 760.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за Изпълнение на авторски надзор по ремонт на пет общински учебни заведения в град Русе, включително прилежащите им дворни пространства: 1. Основен ремонт на ЦДГ „Пинокио” 1 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност 2. Основен ремонт на ЦДГ „Пинокио” 2 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност 3. Основен ремонт на ЦДГ „Русалка” 2 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност 4. Ремонт на МГ „Баба Тонка“, в т.ч. изграждане на спортни площадки и озеленяване в прилежащите дворни пространства 5. Ремонт на СОУ „Христо Ботев“ в т.ч. изграждане на спортни площадки и озеленяване в прилежащите дворни пространства, Прогнозна стойност: 76 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №2: Упражняване на авторски надзор за проект "Ремонт на пет общински учебни заведения в гр. Русе, включително прилежащите им дворни пространства", инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура"
    Изпълнител: ВАМОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 91 200.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изпълнение на Дейности по информация и комуникация по проект" "Ремонт на пет общински учебни заведения в град Русе, включително прилежащите им дворни пространства", Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №3
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 569.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №4
    Изпълнител: ИНФО ТРЕЙНИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 820.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за Изпълнение на СМР на пет общински учебни заведения в град Русе, включително прилежащите им дворни пространства по обособени позиции: об.поз.1: 1. Основен ремонт на ЦДГ „Пинокио” 1 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност 2. Основен ремонт на ЦДГ „Пинокио” 2 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност 3. Основен ремонт на ЦДГ „Русалка” 2 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност об. поз.2: 1. Ремонт на МГ „Баба Тонка“, в т.ч. изграждане на спортни площадки и озеленяване в прилежащите дворни пространства 2. Ремонт на СОУ „Христо Ботев“ в т.ч. изграждане на спортни площадки и озеленяване в прилежащите дворни пространства, Прогнозна стойност: 10 209 670.55
  • Обособена позиция 1: Ремонт на пет общински учебни заведения в град Русе, включително прилежащите им дворни пространства: Обособена позиция 1
    Изпълнител: ДЗЗД "Русе 2016"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 087 964.65
  • Обособена позиция 2: Ремонт на пет общински учебни заведения в град Русе, включително прилежащите им дворни пространства: Обособена позиция 2
    Изпълнител: ВТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 957 892.80
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за Изпълнение на строителен надзор по ремонт на пет общински учебни заведения в град Русе, включително прилежащите им дворни пространства по обособени позиции: об.поз.1: 1. Основен ремонт на ЦДГ „Пинокио” 1 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност 2. Основен ремонт на ЦДГ „Пинокио” 2 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност 3. Основен ремонт на ЦДГ „Русалка” 2 и прилежащото й дворно пространство с внедряване на мерки за енергийна ефективност об. поз.2: 1. Ремонт на МГ „Баба Тонка“, в т.ч. изграждане на спортни площадки и озеленяване в прилежащите дворни пространства 2. Ремонт на СОУ „Христо Ботев“ в т.ч. изграждане на спортни площадки и озеленяване в прилежащите дворни пространства, Прогнозна стойност: 67 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1
    Изпълнител: МАКЛЕР-96 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 880.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2
    Изпълнител: РУСЕНСКА СТРОИТЕЛНА БОРСА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 400.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN