Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-4.001-0004-C17
Наименование на проекта Подкрепа на Агенция за социално подпомагане за управление и изпълнение на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020
Бенефициент 121015056 АГЕНЦИЯ ЗА СОЦИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 15.02.2018
Дата на стартиране 01.01.2018
Дата на приключване 30.06.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
В рамките на финансовия план ще се реализират дейности, свързани с осигуряване на материално-техническо и административно обезпечаване на качественото управление и изпълнение на Оперативната програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020.
Дейности
  • Дейност: Експертна подкрепа за реализиране на дейностите по управление и изпълнение на ОПХ. : Експертната подкрепа ще се осъществи в няколко направления – правна експертиза и експертиза в областта на Закона за обществените поръчки /ЗОП/, специфична експертиза, преводачески услуги, участие в оценителни комисии за подбор на заявления за предоставяне на БФП. Във връзка с това са заложени средства за възнаграждения на външни експерти и служители на АСП за реализиране дейностите по ОПХ както следва: - Правната експертиза и експертизата в областта на обществените поръчки е свързана с провеждане на процедури по реда на ЗОП във връзка с реализиране на операции тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ и тип 4 „Техническа помощ“. Необходимостта от ангажирането на експерти в посочените области произтича от: обема на тръжната документация, проверка на разработената документация и при нужда извършване на корекции след осъществен контрол от АОП; методическа помощ във връзка с поставени въпроси от потенциални участници в процедурите и сключване на договори с избрани изпълнители, процесуално представителство във връзка с постъпили обжалвания. - Специфичната експертиза е свързана с предмета на провеждане на процедури по реда на ЗОП по операции тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ и тип 4 „Техническа помощ“, както и с възникнала необходимост от експертна подкрепа в процеса на управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ. - Възнаграждение на оценители за участие в оценителни комисии за подбор на заявления за предоставяне на БФП. Във връзка с провеждането на процедури за предоставяне на БФП по операции тип 2 „Предоставяне на индивидуални пакети хранителни продукти“ и тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“ се ангажират експерти на АСП и/или външни за УО експерти за участие в комисии за оценка на заявления за финансиране като членове с право на глас. Възнагражденията на лицата се определят съобразно приложимото законодателство, извършените дейности и броя отработени часове. - Преводачески услуги са необходими във връзка с осигуряване процеса на комуникация с Европейската комисия, в т.ч. документация, която следва да се представя ежегодно, провеждане на годишните срещи за проследяване на напредъка и участие на служители на УО в мероприятия, свързани с управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ. - Във връзка с постигането на качествено управление и изпълнение на оперативната програма и при възникнала потребност ще бъдат ангажирани служители на АСП от централната и териториална администрация, непопадащи в обхвата на чл. 38, ал. 2 на ПМС № 37 от 23.02.2015 г. и неговите изменения. За изпълнение на конкретни задачи от тези служители е предвидено възнаграждение съгласно действащата нормативна уредба и в съответствие с разпоредбата на чл. 39 от ПМС № 37 от 23.02.2015 г. и неговите изменения. Експертна подкрепа във връзка с подготовка изпълнението на дейности по Програма за храни и основно материално пхозпомагане 2021-2027., Договорена стойност: 1 338 706.72 , Отчетена стойност: 1 338 797.72
  • Дейност: Изготвяне на анализи, проучвания, изследвания и оценки във връзка с управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ и постигнатите резултати: С оглед гарантиране качественото управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ дейността ще се реализира в две основни направления: - С цел последващо въвеждане на подобрени системи за работа и добри практики са планирани външно оценяване на оперативната програма и проучвания, в т.ч. съобразно изискванията на чл. 17, параграф 4 на Регламент (ЕС) 223/2014 на ЕП и на Съвета от 11.03.2014 г. Обективният анализ на управлението и изпълнението на програмата ще даде възможност за извършване на своевременни промени в нея с оглед постигане на заложените цели. - Предвид спецификата и целите на операция тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ следва да се гарантира качеството на храните. В тази връзка се предвиждат средства за удостоверяване качеството на доставените хранителни продукти чрез извършване на изследвания и анализи от акредитирани лаборатории. - Изготвяне на работни документи във връзка с изпълнение на дейности по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021-2027 г., Договорена стойност: 333 253.40 , Отчетена стойност: 400 753.40
  • Дейност: Информиране и популяризиране на приноса на ФЕПНЛ в България. Подобряване капацитета на партньорските организации.: Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 223/2014 на ЕК и на Съвета, държавите-членки следва да информират целевите групи и обществеността за дейностите, които се осъществяват с финансовата подкрепа на ФЕПНЛ. В съответствие с това се планира провеждането на информационни събития, обучения и разпространението на рекламни материали. Във връзка с реализиране на операции тип 2 „Предоставяне на индивидуални пакети хранителни продукти“ и тип 3 „Осигуряване на топъл обяд“ се предвижда провеждане на информационни срещи за запознаване на партньорските организации с планираните мерки за финансиране по ОПХ ФЕПНЛ. Ще бъдат организирани и проведени мероприятия за обучения и/или обмяна на опит на представители на партньорските организации, което ще допринесе за повишаване на техния административния капацитет, както по отношение на процеса по кандидатстване по операции за предоставяне на БФП, така и на качественото изпълнение на проектите за постигане на заложените цели и оптимално усвояване на финансовия ресурс. Популяризирането на приноса на ФЕПНЛ в България сред обществеността ще се извършва чрез разпространението на информационни и рекламни материали, в т.ч. дипляни, рекламни химикалки, плакати и др., разработени със средства по ОПХ ФЕПНЛ. Ще бъдат направени публикации в печатни медии и излъчвания в електронни медии. С цел ефективно изпълнение на дейността по популяризиране на мерките, финансирани по ОПХ ФЕПНЛ и за осигуряване на реален резултат от проведените обучения за партньорските организации са заложени средства за командироване на експерти от УО (пътни, дневни и квартирни) и партньорските организации, за наем на зали, техника и кетъринг за провеждане на срещите, както и за публикации в медии. Във връзка с обявената с РМС 325/14.05.2020г. извънредна епидемична обстановка в страната и в съответствие с Регламент (ЕС) 2020/559 на Европейския парламент и на Съвета от 23 април 2020 година за изменение на Регламент (ЕС) № 223/2014 по отношение на въвеждането на специални мерки за справяне с избухването на COVID-19“ са планирани дейности за подобряване на капацитета на партньорските организации за работа в условията на пандемия, за да се гарантира изпълнението на операциите в условията на криза и да се гарантира, че най-нуждаещите се лица ще продължат да получават подкрепа по програмата в безопасна среда. Въвеждането на мерки в отговор на избухването на COVID-19 свързани с предпазване от заразяване и гарантиране на безопасна помощ за най-уязвимите лица включват осигуряване на необходимите лични предпазни средства и дезинфектанти за ангажираните партньорски организации, адекватни на предписанията и препоръките на здравните органи. В предвид създалата се епидемична обстановка в страната в следствие на разпространението на COVID-19 са предприети превантивни мерки за минимизиране на риска от заразяване и разпространение на заболяването. За изпълнение на дейността са предвидени средства за закупуване на лични предпазни средства и дезинфектанти, с които ще бъде подкрепен капацитета на партньорската организация БЧК, при изпълнение на задълженията й. , Договорена стойност: 589 472.96 , Отчетена стойност: 597 087.56
  • Дейност: Организиране и участие в мероприятия, работни срещи и работни посещения във връзка с управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ, и годишни срещи по проследяване на напредъка в изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ с ЕК: В рамките на дейността се предвижда организиране и провеждане/участие на/в работни посещения, работни срещи в т.ч. и с Европейската комисия и представители на FEAD Network, обмяна на опит и участие на служителите на АСП в мероприятия, свързани с управление и изпълнение на програмата, както и в събития, имащи отношение към целите и основните проблеми, към които е насочено изпълнението на оперативната програма. Участието в посочените мероприятия ще повиши ефективността на изпълнението на ангажиментите на служителите, като те ще имат възможност да получат актуална и точна информация за етапа на изпълнение на оперативната програма, да се запознаят с възникнали въпроси, свързани с нейното управление и постигането на заложените цели, както и да се запознаят с добри практики и подходи при справяне с проблемите на бедността и социалното изключване. Това на свой ред ще допринесе за въвеждане на ефективни методи на работа в програмирането, изпълнението, мониторинга, контрола и оценката на оперативната програма, което е от ключово значение за доброто административно управление и ще въздейства положително върху развитието на включените в програмата дейности. Във връзка с изпълнение на тази дейност до края на 2020 г. във финансовия план са предвидени средства за командироване на лица от УО в страната и чужбина (пътни, дневни и квартирни, както и задължителни медицински застраховки за пътувания в чужбина), такси за участие в различни мероприятия и услуги, свързани с организиране на събития и мероприятие по ОПХ ФЕПНЛ. Съобразно заложените в Регламент 223/2014 изисквания се предвижда осъществяването на ежегодни срещи за преглед на напредъка в изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ. В резултат от тези срещи държавата следва да гарантира, че след направени коментари от ЕК ще предприеме съответни действия за отразяването им и повишаване на резултатите от финансовата помощ на Фонда. Срещите се провеждат с участието на всички заинтересовани страни, в т.ч. регионални, местни и други публични компетентни органи, както и неправителствени организации. Държавите членки са отговорни за организиране на срещите, във връзка с което е заложен финансов ресурс за техническото им обезпечаване.„Във връзка с обявената с РМС 325/14.05.2020г. извънредна епидемична обстановка в страната и в съответствие с Регламент (ЕС) 2020/559 на Европейския парламент и на Съвета от 23 април 2020 година за изменение на Регламент (ЕС) № 223/2014 по отношение на въвеждането на специални мерки за справяне с избухването на COVID-19“ са планирани дейности за подобряване на капацитета на партньорските организации за работа в условията на пандемия, за да се гарантира изпълнението на операциите в условията на криза и да се гарантира, че най-нуждаещите се лица ще продължат да получават подкрепа по програмата в безопасна среда. Въвеждането на мерки в отговор на избухването на COVID-19 свързани с предпазване от заразяване и гарантиране на безопасна помощ за най-уязвимите лица включват осигуряване на необходимите лични предпазни средства и дезинфектанти за ангажираните партньорски организации, адекватни на предписанията и препоръките на здравните органи.“ Подготовка за изпълнение на дейностите по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021-2027 г., Договорена стойност: 252 396.02 , Отчетена стойност: 268 879.22
  • Дейност: Обучение и квалификация на лицата, изпълняващи функции по управление, изпълнение и контрол на финансовата подкрепа от Европейския съюз: В рамките на дейността се предвижда участие на служителите в обучения в страната и в чужбина. Реализирането на тази дейност ще спомогне за придобиването на нови и развиването на съществуващите знания и умения. Ще се постигне развитие на потенциала на служителите в съответствие с изискванията на работата и приоритетите при разходване на средства от ЕС. Едновременно с това лицата ще получат подготовка, гарантираща по-добро справяне с промените и непредвидени обстоятелства в работния процес. Това е от ключово значение за качественото изпълнение на служебните задължения и на работата на административните звена. Във връзка с реализиране на дейността са заложени разходи за командировки в страната и чужбина (пътни, дневни, квартирни, задължителните медицински застраховки при пътувания в чужбина), както и такси за обучения, и услуги, свързани с организиране на събития и мероприятие по ОПХ., Договорена стойност: 273 633.57 , Отчетена стойност: 276 361.70
  • Дейност: Мониторинг и контрол на изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ: Мониторингът е непрекъснат процес на събиране и обработване на информация, с цел ефективно управление изпълнението на операциите по ОПХ ФЕПНЛ, в съответствие с договорите за предоставяне на БФП и при спазване на правилата на ЕС и националното законодателство. Основен инструмент за мониторинг са проверките „на място”. Чрез тях ще се проследява напредъка в реализирането на дейностите, ефекта и качеството им, съответствието с общата и конкретни цели на договора за БФП. Чрез посещенията на място ще бъде възможно своевременно да се идентифицират потенциални проблеми и да се предприемат съответните корективни действия. Две звена в дирекция МСПЕИ са ангажирани в осъществяване на мониторинг чрез проверки „на място“ - отдел „Мониторинг и оценка“, отговорен за наблюдението на изпълнението на договорите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по всички операции и отдел „Търгове“ в качеството си на възложител по реда на ЗОП. Непосредствените цели на проверките „на място“ по операциите по ОПХ ФЕПНЛ, извършвани от отдел „Мониторинг и оценка“, са свързани с гарантиране коректното техническо и финансово отчитане на финансираните проекти. Ще се удостоверява точността на представената информация, степента на изпълнение на дейностите и тяхното надлежно документиране, наличността на оригиналните документи, тяхното съхранение в съответствие с общностното и националното законодателство. С оглед спецификите на операция тип 1 „Закупуване на хранителни продукти“ мониторингът ще гарантира спазването на договорите за доставка на хранителните продукти като количествени и качествени параметри, в т.ч. произход, срок на годност, реално извършени доставки в срок и др. Проверките „на място“ ще гарантират съблюдаване на изискванията за информация и публичност, избягването разхищението на храни и предоставянето на съпътстващи мерки. Регулярното им извършване ще позволи своевременната идентификация на потенциални проблеми при изпълнение на проектите и в тази връзка – подпомагане на партньорските организации чрез предложения, препоръки и/или корективни мерки при необходимост. Ще се проследява изпълнението на задължителните предписания на Управляващия орган за отстраняване на констатирани пропуски или слабости при реализиране на дейностите. С оглед реализиране на дейността са заложени разходи за командировки в страната (пътни, дневни и квартирни) на служителите на УО, ангажирани в реализиране на дейността., Договорена стойност: 60 600.22 , Отчетена стойност: 60 644.33
  • Дейност: Материално-техническо и административно обезпечаване на дейностите по управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ: С оглед успешното реализиране на дейностите и постигане на целите по оперативната програма е необходимо служителите и звената, изпълняващи функции по програмата, да бъдат обезпечени както в материално-техническо, така и в административно отношение. За пълноценно и ефикасно изпълнение на функциите по ОПХ ФЕПНЛ е необходимо осигуряване и поддръжка на съвременно офис обзавеждане и оборудване, което ще отговори на нуждите на работния процес, в т.ч. комуникацията между служителите, изготвяне на документация, нейното съхранение и архивиране. В тази връзка ще се осигурят средства за оборудване и обзавеждане, в т.ч. офис-мебели, преносими компютри, компютърни конфигурации, факс, мултифункционални устройства и др. Ще бъде осигурен финансов ресурс за поддръжка на закупеното обзавеждане и оборудване с оглед гарантиране непрекъснатостта на работния процес, качественото изпълнение на задълженията и сигурността на съхраняваната информация. С цел ефективно и ефикасно осъществяване функциите по ОПХ ФЕПНЛ в рамките на дейността и осигуряване на оптимални условия за мобилност и оперативност при реализиране на ангажиментите по управление, мониторинг и контрол на оперативната програма, през 2016 г. бяха закупени 7 броя служебни автомобили. Заложени са средства, свързани с тяхната експлоатация и поддръжка, в т.ч. гориво, данъци, такси и застраховки, паркинг, автомивка и др. За реализиране на дейностите по управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ е осигурен финансов ресурс за абонаментни такси, закупуване на стандарти и пазарна информация, софтуерно обезпечаване и други, пряко произтичащи от изпълнението на програмата разходи. Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфектанти за служителите на управляващия орган на оперативната програма с цел осигуряване на тяхната лична безопасност и безопасността на получателите на подкрепа, и превенция на разпространението на корона вирус COVID-19 при изпълнение на дейностите по „Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане. Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфектанти за служителите на Управляващия орган на Оперативната програма, с цел осигуряване на тяхната лична безопасност и безопасността на получателите на подкрепа, и превенция на разпространението на корона вирус COVID-19 при изпълнение на дейностите по „Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане Процесът на раздаване на хранителни продукти е обект на мониторинг и контрол на място от страна на служителите и звената на УО, изпълняващи съответните функции по програмата. В условията на продължаващата извънредна епидемична обстановка в страната е необходимо да бъде осигурена и тяхната безопасност, поради което се налага закупуването на лични предпазни средства и дезинфектанти и за тях. Разходът е допустим, необходим е в контекста на безпрецедентната ситуация и е във връзка с изпълнение на настоящата дейност 7 - „Материално-техническо и административно обезпечаване на дейностите по управление и изпълнение на ОПХ ФЕПНЛ“. , Договорена стойност: 332 345.19 , Отчетена стойност: 330 872.06

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 20 650.00 , Отчетена стойност**: 35 915.78
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 13 796.50 , Отчетена стойност**: 23 793.06
  • Изпълнител: МЕДИХЕЛП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 568 984.80 , Отчетена стойност**: 175 567.20
  • Изпълнител: ДИДЖИТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 70 243.20 , Отчетена стойност**: 70 243.20
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД, Договорена стойност по проекта*: 19 510.24 , Отчетена стойност**: 13 025.04
  • Изпълнител: ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС АД, Договорена стойност по проекта*: 270 000.00 , Отчетена стойност**: 270 000.00
  • Изпълнител: ЦЕНТРАЛ ОК ООД, Договорена стойност по проекта*: 9 356.00 , Отчетена стойност**: 9 356.00
  • Изпълнител: „ЛИРЕКС ХАЙ ТЕХ“ АД, Договорена стойност по проекта*: 35 604.00 , Отчетена стойност**: 35 604.00
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "БАБЕЛ БЪЛГАРИЯ", Договорена стойност по проекта*: 33 120.00 , Отчетена стойност**: 33 120.00
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 5 820.00 , Отчетена стойност**: 5 820.00
  • Изпълнител: ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 24 000.00 , Отчетена стойност**: 7 848.25
  • Изпълнител: ОЗК-ЗАСТРАХОВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 14 900.31 , Отчетена стойност**: 10 332.75
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 32 279.04 , Отчетена стойност**: 46 570.46
  • Изпълнител: ДЕЛОЙТ БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 72 000.00 , Отчетена стойност**: 72 000.00
  • Изпълнител: Латона Дивелопмент ООД, Договорена стойност по проекта*: 121 238.40 , Отчетена стойност**: 468.00
  • Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 379 920.00 , Отчетена стойност**: 88 748.40
  • Изпълнител: ГЛОБАЛ МЕТРИКС ООД, Договорена стойност по проекта*: 34 956.00 , Отчетена стойност**: 3 495.60
  • Изпълнител: ДИУЕЪР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 405 859.64 , Отчетена стойност**: 1 901.57
  • Изпълнител: "ДИАНА" ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 901.31 , Отчетена стойност**: 5 901.31
  • Изпълнител: „СИЛАЙН ФИЛМС“ ООД, Договорена стойност по проекта*: 14 376.00 , Отчетена стойност**: 14 376.00
  • Изпълнител: МАГЕНИД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 222.25 , Отчетена стойност**: 4 222.25
  • Изпълнител: АСАП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 123.20 , Отчетена стойност**: 10 123.20
  • Изпълнител: Естат ООД, Договорена стойност по проекта*: 35 400.00 , Отчетена стойност**: 35 400.00
  • Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 103 250.00 , Отчетена стойност**: 54 006.41
  • Изпълнител: ЛАТОНА ДИВЕЛОПМЪНТ АД, Договорена стойност по проекта*: 201.60 , Отчетена стойност**: 201.60
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой лица, ангажирани с управлението на програмата, обхванати от дейностите по бюджетната линия., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 57.00 , Целева стойност: 57.00 , Достигната стойност: 77.00
Индикатор 2 Брой лица, представители на партньорски организации и/или бенефициенти, обхванати в мерки за повишаване на капацитета за управление на средства по програмата., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 490.00 , Достигната стойност: 4 700.00
Индикатор 3 Брой лица, ангажирани с изпълнението на програмата, обхванати от дейностите по бюджетната линия, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 205.00 , Достигната стойност: 1 122.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 3 179 508.08 BGN
БФП 3 179 508.08 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 3 179 508.08 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 86.17 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 23 953.80 0.00 23 953.80 РИН КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 67 500.00 0.00 67 500.00 ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС АД
Липса на добро финансово управление 900.00 0.00 900.00 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Абонаментно поддържане, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа помощ, както и обучение на служители в системата на Агенция за социално подпомагане, на счетоводен програмен продукт "Web-версия на счетоводна подсистема на Бизнес Процесор - Конто 66". , Прогнозна стойност: 337 763.52
  • Обособена позиция 1: Абонаментно поддържане, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа помощ, както и обучение на служители в системата на Агенция за социално подпомагане, на счетоводен програмен продукт "Web-версия на счетоводна подсистема на Бизнес Процесор - Конто 66"
    Изпълнител: ДИУЕЪР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 405 303.26
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Абонаментно поддържане, комплексна системно-техническа помощ, обучение и периодично актуализиране на счетоводен програмен продукт "Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес процесор - Конто 66", внедрен и използван от АСП и нейните териториални структури в страната /28 РДСП и 147 ДСП/, за срок от 24 месеца /2 години/., Прогнозна стойност: 199 257.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментно поддържане, комплексна системно-техническа помощ, обучение и периодично актуализиране на счетоводен програмен продукт "Web версия на счетоводна подсистема на Бизнес процесор - Конто 66", внедрен и използван от АСП и нейните териториални структури в страната /28 РДСП и 147 ДСП/, за срок от 24 месеца /2 години/.
    Изпълнител: ДИУЕЪР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 556.38
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Агенция за социално подпомагане по рамково споразумение №СПОР-23 от 13.11.2019 г. на Министерство на финансите., Прогнозна стойност: 408 464.17
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане за нуждите на Агенция за социално подпомагане по рамково споразумение №СПОР-23 от 13.11.2019 г. на Министерство на финансите.
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 901.78
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили по Обособена позиция № 1"Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане" по рамково споразумение №СПОР-48 от 30.12.2016 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили" на Министерство на финансите., Прогнозна стойност: 771 526.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили по Обособена позиция № 1"Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане" по рамково споразумение №СПОР-48 от 30.12.2016 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет "Доставка на автомобилно гориво чрез карти за безналично плащане, автокозметика и смазочни материали за автомобили" на Министерство на финансите.
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 894.72
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилно гориво, чрез карти за безналично плащане за нуждите на Агенция за социално подпомагане, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-5/22.03.2021 г., с предмет: "Доставка на автомобилно гориво, чрез карти за безналично плащане, смазочни материали за автомобили и автокозметика за органите на изпълнителната власт", обособена позиция №1 "Доставка на автомобилно гориво, чрез карти за безналично плащане" на ЦОП-МФ., Прогнозна стойност: 664 928.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилно гориво, чрез карти за безналично плащане за нуждите на Агенция за социално подпомагане.
    Изпълнител: ЛУКОЙЛ-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво за служебните МПС, собственост на АСП, използвани за нуждите на управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ., Прогнозна стойност: 11 491.20
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез закупуване на автомобилни гуми за служебните автомобили на Агенцията за социално подпомагане, дирекция "Международно сътрудничество, програми и европейска интеграция", необходими за управлението и изпълнението на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020., Прогнозна стойност: 8 744.00
  • Обособена позиция 1: Доставка чрез закупуване на автомобилни гуми за служебните автомобили на Агенцията за социално подпомагане, дирекция "Международно сътрудничество, програми и европейска интеграция", необходими за управлението и изпълнението на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020.
    Изпълнител: "ДИАНА" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 901.31
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез закупуване на компютърно оборудване с приложим лицензиран софтуер и принадлежности, необходими за управлението и изпълнението на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица 2014-2020 по 5 обособени позиции., Прогнозна стойност: 134 410.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка чрез закупуване на преносими компютри с приложими лицензиран софтуер, чанта, клавиатура, мишка”;
    Изпълнител: ДИДЖИТЕК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 70 243.20
  • Обособена позиция 2: „Доставка чрез закупуване на компютърни конфигурации с приложими лицензиран софтуер, клавиатура и мишка";
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 820.00
  • Обособена позиция 3: „Доставка чрез закупуване на монитори”;
    Изпълнител: АСАП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 123.20
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка чрез закупуване на компютърно оборудване с приложим лицензиран софтуер и принадлежности, необходими за управлението и изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ, Прогнозна стойност: 134 410.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Извършване на външно оценяване на качеството на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане по Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица., Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на външно оценяване на качеството на Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане по Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица.
    Изпълнител: ГЛОБАЛ АДВАЙЗЪРС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 270 000.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Извършване на външно оценяване на качеството на ОПХ ФЕПНЛ, Прогнозна стойност: 150 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Извършване на структурирано проучване на крайни потребители по ОПХ ФЕПНЛ., Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на структурирано проучване на крайни потребители по ОПХ ФЕПНЛ.
    Изпълнител: Естат ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 400.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП) в качеството й на Управляващ орган по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на най – нуждаещите се лица (ОПХ ФЕПНЛ), Прогнозна стойност: 316 600.00
  • Обособена позиция 1: Организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП) в качеството й на Управляващ орган по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на най – нуждаещите се лица (ОПХ ФЕПНЛ)
    Изпълнител: РИН КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 379 920.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Организиране на обучения, семинари и мероприятия в страната за нуждите на Агенция за социално подпомагане /АСП/ в качеството и на Управляващ орган по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на най-нуждаещите се лица /ОПХ ФЕПНЛ/., Прогнозна стойност: 316 600.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", Прогнозна стойност: 199 965.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ"
    Изпълнител: Латона Дивелопмент ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 272.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури за срок от 12 /дванадесет/ месеца или до внедряване на нов софтуер с идентичен или сходен предмет, което от двете обстоятелства настъпи първо., Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури за срок от 12 /дванадесет/ месеца или до внедряване на нов софтуер с идентичен или сходен предмет, което от двете обстоятелства настъпи първо.
    Изпълнител: Латона Дивелопмент ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 119 966.40
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на абонаментна поддържка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури., Прогнозна стойност: 109 296.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на абонаментна поддържка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури за срок от 12 /дванадесет/ месеца или до внедряване на нов софтуер с идентичен или сходен предмет в АСП и мигриране и зареждане на всички данни от софтуерен продукт "САНТА ТРЗ" към новия софтуерен продукт, което от двете събития настъпи първо.
    Изпълнител: ЛАТОНА ДИВЕЛОПМЪНТ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 201.60
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на външни експерти притежаващи професионална компетентност в областта на прилагане на Закона за обществените поръчки и Правилника за прилагане на ЗОП във връзка с планиране и реализиране на външни възлагания по ОПХ ФЕПНЛ., Прогнозна стойност: 22 693.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на външни експерти притежаващи професионална компетентност в областта на прилагане на ЗОП и ППЗОП във връзка с планиране и реализиране на външни възлагания по ОПХ ФЕПНЛ, Прогнозна стойност: 20 969.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на външни експерти, притежаващи професионална компетентност свързана с предмета на обществените поръчки по ОПХ ФЕПНЛ за разработване на документация, в това число технически спецификации и методики за оценка, предоставяне на разяснения по поставени от потенциални участници въпроси и участие в комисиите за провеждане на обществените поръчки., Прогнозна стойност: 29 580.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на външни експерти, притежаващи професионална компетентност свързана с предмета на обществените поръчки по ОПХ ФЕПНЛ за разработване на документация, предоставяне на разяснения по поставени от потенциални участници въпроси и участие в комисиите за провеждане на обществените поръчки., Прогнозна стойност: 23 434.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на външни оценители във връзка с реализиране на операции по ОПХ ФЕПНЛ, Прогнозна стойност: 5 760.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП), Прогнозна стойност: 94 500.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на Агенция за социално подпомагане (АСП)
    Изпълнител: ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 650.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на ОПХ ФЕПНЛ, Прогнозна стойност: 103 250.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на ОПХ ФЕПНЛ , Прогнозна стойност: 103 250.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в чужбина за нуждите на ОПХ ФЕПНЛ
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 103 250.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на устни и писмени преводи за нуждите на изпълнението на ОПХ ФЕПНЛ, Прогнозна стойност: 5 100.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на хамалски и транспортни услуги, свързани с архивиране на документацията по ОПХ ФЕПНЛ, Прогнозна стойност: 1 500.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на хамалски и транспортни услуги, свързани с архивиране на документацията по ОПХ ФЕПНЛ., Прогнозна стойност: 1 500.00
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на АСП в качеството и на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ - застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите и застраховка "Каско", Прогнозна стойност: 33 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на АСП в качеството и на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ - застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите и застраховка "Каско"
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 510.24
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на АСП в качеството й на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ – застраховка „Гражданска отговорност" на автомобилистите и застраховка „Каско“., Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на АСП в качеството й на Управляващ орган по ОПХ ФЕПНЛ – застраховка „Гражданска отговорност" на автомобилистите и застраховка „Каско“.
    Изпълнител: ОЗК-ЗАСТРАХОВАНЕ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 900.31
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Сключване на рамково споразумение с един изпълнител след провеждане на открита процедура по чл. 73, ал. 1 от ЗОП и включва осигуряване на цифрова мобилна телефонна връзка по стандарт GSM/UMTS/LTE, заедно с определен пакет от допълнителни гласови и други услуги, позволяващи реализацията на мобилни комуникации в мрежата на оператора, както и връзки към други мобилни и фиксирани мрежи на територията на Република България за минимум 3000 абоната - служители на МТСП и второстепенните разпоредители с бюджет към министъра на труда и социалната политика, организирани в една корпоративна група., Прогнозна стойност: 550 000.00
  • Обособена позиция 1: Сключване на рамково споразумение с един изпълнител след провеждане на открита процедура по чл. 73, ал. 1 от ЗОП и включва осигуряване на цифрова мобилна телефонна връзка по стандарт GSM/UMTS/LTE, заедно с определен пакет от допълнителни гласови и други услуги, позволяващи реализацията на мобилни комуникации в мрежата на оператора, както и връзки към други мобилни и фиксирани мрежи на територията на Република България за минимум 3000 абоната - служители на МТСП и второстепенните разпоредители с бюджет към министъра на труда и социалната политика, организирани в една корпоративна група.
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 639.04
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: Сключване на рамково споразумение с един изпълнител след провеждане на открита процедура по чл. 73, ал. 1, от ЗОП, за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Министерството на труда и социалната политика и второстепенните разпоредители с бюджет към министъра на труда и социалната политика., Прогнозна стойност: 750 000.00
  • Обособена позиция 1: Сключване на рамково споразумение с един изпълнител след провеждане на открита процедура по чл. 73, ал. 1, от ЗОП, за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 640.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN