Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2882-C02
Наименование на проекта Ново начало с "ХОСВИТАЛ" АД
Бенефициент 200074322 ХОСВИТАЛ АД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 16.02.2017
Дата на стартиране 01.03.2017
Дата на приключване 01.07.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
ХОСВИТАЛ АД е регистрирана в началото на 2008 година с предмет на дейност:Проекти и услуги в областта на опазване на околната среда, третиране и транспортиране на опасни и неопасни отпадъци и изграждане на екологични системи за оползотворяването им.
ХОСВИТАЛ АД събира, транспортира, обезврежда и предава за обезвреждане медицински отпадъци /от хуманна и ветеринарна медицина/- опасни и биологични. Дейностите на дружеството са в съответствие с Наредба за класификация на отпадъците и Закон за управление на отпадъците.  Отпадъците се класифицират, разделят и опаковат от генераторите им, а именно медицинските заведения. Квалифицирани служители извършват обстойна проверка на целостта на опаковките на отпадъка. Измерва се количеството на отпадъка и данните се отразяват. Медицинските заведения и дружеството са отговорни за достоверността на данните. Със специализиран транспорт, дружеството транспортира опасните отпадъци до инсинеретор, където става тяхното унищожаване.
ХОСВИТАЛ АД предлага доставка на контейнери за еднократна и многократна употреба, отговарящи на изискванията на ADR, сертифицирани за превоз на медицински отпадъци.
Дейностите по проекта предвиждат осигуряване на заетост на 30 безработни и неактивни лица, като поне 50 % от тях ще бъдат на възраст до 29 години като целева група по проекта. За успешното включване в трудова заетост на лицата ще бъде осигурено оборудване, необходимо за изпълнение на задълженията им. Очакваните резултати по проекта са: успешно включване в рамките на 12 месеца на 30 безработни и неактивни лица в трудовата заетост в организацията и закупуване на оборудване, необходимо за извършване на преките задължения на лицата. Ангажимент на ръководството на ХОСВИТАЛ АД е да запази работните места на мин. 50 % от целевата група по проекта в рамките на 1 година след приключването му. Конкретните дейности по проекта са: Организация и управление на проекта, наемане на безработни и неактивни лица, закупуване на оборудване, информация и публичност.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността включва сформиране на проектен екип, който се състои от Ръководител проект, Счетоводител, Координатор човешки ресурси, Координатор информация и публичност. Ще бъдат сключени договори с екипа на проекта. За да се гарантира равенството между половете и недискриминационният принцип при назначаване на квалифицирани кадри и определяне на задачите и отговорностите ще се спазват критериите за равнопоставеност. Изборът на членовете на екипа и възлагането на ангажиментите ще бъде без оглед на тяхната етническа принадлежност, религия, раса, възраст, пол, увреждания, възраст или сексуална ориентация. Ръководителят на проекта ще подготви система за вътрешен мониторинг и оценка на резултатите от проектните дейности и срокове за възлагане и изпълнение на всяка задача в съответствие със заложения план на действие, система за отчетност и контрол. Той отговаря за цялостното управление на проекта. Счетоводителят на проекта носи отговорност за финансовата отчетност на проекта, като следи, контролира и изготвя необходимата финансова документация и оперативно отговаря за разплащанията по проекта. Счетоводителят на проекта отговаря за ежемесечното изплащане на възнагражденията на заетите по проекта лица, като изготвя всички документи съгласно трудовото законодателство в България. Координаторът човешки ресурси отговаря за планиране и контрол при изпълнение на предвидените дейности по отношение на дейностите, свързани с новоназначените лица, тяхното обучение и осигуряване на необходимото оборудване за пряката им работа. Също така ще участва в планирането и организация на отчетната дейност по проекта, подготовка на изискваните доклади за изпълнението. Координаторът информация и публичност отговаря за провеждане на цялостната дейност свързана с популяризирането на проекта в съответствие с изискванията за визуализация на Договарящия орган. Ще осъществява контактите със средствата за масова комуникация и ще подготвя необходимата информация за етапното изпълнение на проектните дейности, като ще следи навреме да се популяризира извършената дейност. В първите два месеца ще бъде извършен и подбор на лицата, които ще бъдат включени в заетост. Подборът ще се извърши в съответствие с Ръководството на бенефициента по настоящата схема. Дейността включва и провеждането на процедури за избор на изпълнители за дейностите по проекта. Процедурите ще бъдат организирани в съответствие с изискванията на приложимото законодателство – ПМС 118/2014, ръководствата и указанията за допустимост на разходите по ОП „РЧР”. Екипът на проекта е отговорен за изготвянето и провеждането на процедурите за външно възлагане на дейностите по проекта. Дейността Организация и управление на проекта е свързана с цялостното администриране на проектните дейности в съответствие с правилата и процедурите на Договарящия орган за успешното приключване на проекта. Обявените процедури ще гарантират принципа на лоялна и честна конкуренция, като изпълнителите ще бъдат подбирани в зависимост от техните умения, ефективност, опит и надеждност за предоставяне на конкретните услуги. Организационната дейност е една от най-важните за проекта. Организирането на качествен план и методи за работа на екипа по проекта е критерий за постигането на добри резултати. Сформирането на екип, с ясно разпределени задачи е гаранция за качествено изпълнение на проекта и постигане на специфичните цели на настоящия проект. Дейността ще допринесе за установяване на ясни и конкретни правила и разпределяне на отговорностите на екипа, които са от изключителна важност за успешната реализация на проекта. По време на изпълнение на дейност Организация и управление на проекта ще се проведе избор на изпълнител за сключване на договор за обслужване от служба по трудова медицина за новоназначените лица за периода на изпълнение на проекта. Разходът е допустим по схемата и е в съответствие със законовите изисквания за здраве и безопасност при работа., Договорена стойност: 40 500.00 , Отчетена стойност: 39 000.00
  • Дейност: Наемане на безработни и неактивни лица : Дейността включва подбор и сключване на трудови договори с лицата от целевата група по проекта–безработни и неактивни лица. а период от 12 месеца ще бъдат наети 30 лица на следните длъжности: •Счетоводител, оперативен, код по НКПД: 33133001-1 лице •Водач, мотокар, код по НКПД: 83442004–1 лице •Mашинен оператор, код по НКПД: 81892022–1 лице •Общ работник, промишлеността, код по НКПД: 93290018–27 лица Планираните за назначаване длъжности са така подбрани, че новите служители на практика ще могат пълноценно да се включат във всички дейности на дружеството. Предвидено е оперативният счетоводител да поеме задължения във връзка с увеличените обеми на работа и съответно финансови потоци. Задълженията му ще включват: оформя документите, свързани с финансовата дейност;обработва счетоводните документи по съответните сметки, за които пряко отговаря;изчислява и осчетоводява вноските за ДОО, за здравно осигуряване, за фонд ПКБ и др.;съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения;подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди;съставя счетоводни справки и документи. Лицето, назначено на длъжността Водач, мотокар ще работи както с наличния мотокар във фирмата, така и с предвидения за закупуване в рамките на проекта газокар и палетна количка. Задълженията му ще включват: превозване и товарене на материали, бали и други на работната площадка с мотокар и газокар; извършване на товаро-разтоварни операции; транспортиране голямо-габаритни товари; повдигане и спускане на товари на определени места; познаване на правилата за безопасност при работа с товароподемни съоръжения. Лицето, назначено на длъжност Машинен оператор ще работи предимно на предвидената за закупуване Машина за пресоване и балиране на отпадъци във връзка с новите работни места, като основните му ангажименти ще включват техническото обслужване, настройка на машините и техническо обслужване на всички технологични съоръжения (тъй като ХОСВИТАЛ АД има и друга преса за балиране в базата си за вторични суровини). Предвидено е на самата Машина за пресоване и балиране на отпадъци различни работни операции да изпълняват и новоназначените общи работници – машината се обслужва от минимум 6 работника, като съоръжението може да работи с различни отпадъци. Заетите лица на длъжността общ работник могат да изпълняват трудовите си задължения както на всички работни площадки, така и в базата за балиране на вторични суровини на дружеството. Подборът на лицата ще бъде извършен от екипа по проекта със съдействието на Бюро по труда гр. Пловдив по време на изпълнението на дейността организация и управление на проекта през първите два проектни месеца. Предвижда се подборът да бъде поетапен поради разнообразието от длъжности и големия брой нови работни места, които ще се обособят в организацията. Поради тази причина дейността е предвидена като изпълнение за 14 месеца, а планираната заетост на лицата от целевата група е 12 месеца. Предвидено е до края на четвърти проектен месец ще приключат всички назначения, за да може да се спази изискването за 12 месечна заетост на лицата от целевата група. Дейността е насочена изцяло към изпълнението на основната цел на проекта, а именно осигуряване на устойчива заетост на уязвими групи от пазара на труда – безработни и неактивни лица. Ще се даде възможност на лицата да извършват трудова дейност съгласно правилата на трудовото и осигурителното законодателство в България, да придобият навици и умения посредством успешно включване в нова насока и развитие в кариерно отношение. Един от непреките ефекти, които ще се търсят с реализацията на настоящето проектопредложение е мотивиране на обществената и личната активност за търсене и намиране на алтернативни начини и пътища да се използват по-пълноценно и ефективно наличните ресурси и потенциалните възможности в процеса на търсене на решения за повишаване комфорта и благоденствието на целевите групи. , Договорена стойност: 254 637.84 , Отчетена стойност: 237 477.86
  • Дейност: Закупуване на работно облекло, ЛПС и оборудване във връзка с новите работни места: Дейността предвижда закупуване на оборудване за новоназначените лица, свързано с пряката им работа и позволяващо качествено изпълнение на служебните задължения, както и работно облекло и лични предпазни средства за длъжността общ работник. Оборудването е разпределено по длъжности както следва: • Настолен компютър и принтер, които са необходими за самостоятелната работа на новоназначения служител на длъжността Счетоводител, оперативен, код по НКПД:33133001; • Газокар и палетна количка, необходими за изпълняване на служебните задължения и пряката работа в базата за балиране на вторични суровини и отпадъци на новоназначения служител на длъжност Водач, мотокар, код по НКПД:83442004; • Машина за пресоване и балиране на отпадъци е идеално решение за ежедневно контролиране на отпадъците, като ги превръща в компактни бали, заемащи малко място и спестяващи средства от транспортирането им. Машината е сврзана както с преките трудови ангажименти на длъжността Mашинен оператор, код по НКПД: 81892022, така и с работата на новоназначените лица на длъжност Общ работник, промишлеността, код по НКПД:93290018. В съответствие с изискванията на длъжността Общ работник, промишлеността, код по НКПД: 93290018е и преките й трудови ангажименти е планирано закупуването на работно облекло и лични предпазни средства, необходими за създаването на 27 нови работни места в ХОСВИТАЛ АД. Предвидените за закупуване работно облекло и ЛПС са предназначени за всички новоназначени 27 общи работници и включват: 1.Работен гащеризон-27 броя, от проветрива материя за по-голям комфорт и ергономичност, със светлоотразителни знаци за видимост, с кройка за повече комфорт и по-лесно движение. 2.Яке-27 броя, предназначено за различни метеорологични условия, от комфортна материя, с извивки за повече удобство и свобода на движенията, с висока степен на износоустойчивост и дълготрайност, със светлоотразяващи знаци за видимост. 3.Обувки-27 чифта, със защита, предназначени за работа при всякакви метеорологични условия, със подсилени бомбета, защита при глезените и нехлъзгащи се подметки. 4.Защитни ръкавици-648 чифта, като е предвидено, че всеки от 27-те новоназначени общи работници за срок от 12 месеца ще износва минимум по два чифта ръкавици на месец. Планираното за закупуване оборудване е в съответствие с изискванията на работодателя за длъжностите и дейностите, които ще изпълняват новите служители и е изцяло съобразено с техния брой. Фирмата разполага с основни работни средства и машини за разкритите нови работни места. По проекта е предвидено за закупуване оборудване със специфични технически характеристики. Предназначението на закупеното оборудване, в съответствие с изискванията на схемата ще се запази от кандидата за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. Предвидените работно облекло, лични предпазни средства и оборудване осигуряват в цялост и пълнота работния процес на новоназначените лица чрез гама от рационални и надеждни продукти, отговарящи на необходимите стандарти за безопасност, с които всекидневната работа става по-безопасна и по-продуктивна. Функционалността на работното облекло и личните предпазни средства е предвидена да отговори на изискванията за продължителна работа при специфични условия. Не са за подценяване ергономичните характеристики на предвидените за закупуване работно облекло, лични предпазни средства и оборудване. Ергономичните аспекти при оценката на риска за здравето и безопасността на работещите са свързани с намаляване на динамичното и статично физическо натоварване и мускулно напрежение, което резултира в по-висока работоспособност, отдалечаване на настъпването на умора, преумора и свързани с труда заболявания или отклонения във физиологичните показатели. Това е свързано от една страна с по-висока производителност и качество на работата, от друга страна с намаляване на отсъствията поради заболявания с временна неработоспособност, намаляване на текучеството и в крайна сметка постигане на по-добри икономически резултати, Договорена стойност: 92 000.00 , Отчетена стойност: 91 400.00
  • Дейност: Информация и публичност : Дейностите за информиране и публичност се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена на интернет страницата на ХОСВИТАЛ АД, разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група по проекта още на етап подбор на лицата за назначаване. За оповестяване приноса на Европейския социален фонд и Агенция по заетостта ще бъде направена публикация в печатно издание, която в едно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъде възложена на външен изпълнител при спазване на правилата от ПМС 118/2014. На закупените активи по проекта, предназначени за работата на новоназначените лица ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията посочени Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни участващи в процеса на изпълнение на проекта е предвиден Координатор информация и публичност, който е член на екипа проекта и ще има възложени отговорности. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от координатора. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на Европейския социален фонд. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд и се изпълнява по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от предходен проект на ХОСВИТАЛ АД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Дейностите за информация и публичност представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОП „РЧР”. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъдат направени публикации на интернет страницата на ХОСВИТАЛ АД и в печатно издание, които представляват изпитан метод за повишаване на информираността на участниците, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикациите в интернет пространството представляват съвременен и популярен метод за разпространение на информация, чрез което ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОП „РЧР”., Договорена стойност: 3 500.00 , Отчетена стойност: 3 500.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 500.00
  • Изпълнител: ЗЕД БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 500.00
  • Изпълнител: ДЖУХОЛД ООД, Договорена стойност по проекта*: 81 260.00 , Отчетена стойност**: 81 260.00
  • Изпълнител: КОСТАДИНКА, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: Сити кар комерс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 640.00 , Отчетена стойност**: 8 640.00
  • Изпълнител: ДИМИТЪР, Договорена стойност по проекта*: 6 744.00 , Отчетена стойност**: 6 744.00
  • Изпълнител: СИМЕОН, Договорена стойност по проекта*: 7 440.00 , Отчетена стойност**: 7 440.00
  • Изпълнител: МАРИЯ, Договорена стойност по проекта*: 8 064.00 , Отчетена стойност**: 8 064.00
  • Изпълнител: ЙОРДАНКА, Договорена стойност по проекта*: 10 752.00 , Отчетена стойност**: 10 752.00
  • Изпълнител: ПРОМООР ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 500.00 , Отчетена стойност**: 3 500.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 40.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 15.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 390 637.84 BGN
БФП 390 637.84 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 357 423.49 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло, Прогнозна стойност: 8 640.00
  • Обособена позиция 1: „Закупуване на ЛПС и специално работно облекло: 1. Работен полугащеризон /летен/ - 27 бр. 2. Работно яке (лятно) – 27 бр. 3. Обувки-противохлъзгащи със защитно бомбе – 27 бр. 4. Защитни ръкавици – 648 бр.
    Изпълнител: Сити кар комерс ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 640.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване във връзка с новите работни места: Об. позиция 1 1. Настолен компютър – 1 бр. 2. Принтер – 1 бр. Об. позиция 2 1. Газокар – 1 бр. 2. Палетна количка – 1 бр. 3. Машина за пресоване и балиране на отпадъци – 1 бр. , Прогнозна стойност: 83 360.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на оборудване във връзка с новите работни места: Об. позиция 1 1. Настолен компютър – 1 бр. 2. Принтер – 1 бр.
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
  • Обособена позиция 2: Закупуване на оборудване във връзка с новите работни места: Об. позиция 2 1. Газокар – 1 бр. 2. Палетна количка – 1 бр. 3. Машина за пресоване и балиране на отпадъци – 1 бр.
    Изпълнител: ДЖУХОЛД ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 81 260.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за дейност информация и публичност, Прогнозна стойност: 3 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за дейност информация и публичност
    Изпълнител: ПРОМООР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 500.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на ръководител проект, Прогнозна стойност: 7 440.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проекта – избор на ръководител на проект
    Изпълнител: СИМЕОН
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 440.00
  • Обособена позиция 2: смяна на ръководител проект
    Изпълнител: КОСТАДИНКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Обслужване от служба по трудова медицина на новоназначени лицa, Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Обслужване от служба по трудова медицина на новоназначени лицa
    Изпълнител: ЗЕД БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор информация и публичност, Прогнозна стойност: 6 744.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор информация и публичност
    Изпълнител: ДИМИТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 744.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор човешки ресурси, Прогнозна стойност: 8 064.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор човешки ресурси
    Изпълнител: МАРИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 064.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление на проекта – избор на счетоводител, Прогнозна стойност: 10 752.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проекта – избор на счетоводител
    Изпълнител: ЙОРДАНКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 752.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN