Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0024-C03
Наименование на проекта Нови социални услуги за деца и младежи в община Благоевград
Бенефициент 000024695 Община Благоевград
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 20.11.2020
Дата на стартиране 01.12.2020
Дата на приключване 18.01.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Благоевград

Описание

Кратко описание на проекта
Чрез проектното предложение се осигурява предоставянето на новите социални услуги на територията на община Благоевград, за които е изградено подходяща социална инфраструктура със средства по ОПРР 2014-2020 г. Новите социални услуги включват: Център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства (капацитет 30 места), Дневен център за подкрепа на деца и младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства (капацитет 30 места), Център за обществена подкрепа (капацитет 100 места), Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 години (капацитет 4 места) и Защитено жилище за лица с интелектуални затруднения (капацитет 8 места). Проектните дейности включват подбор и наемане на персонал за новите социални услуги, закупуване на специализирано транспортно средство за нуждите на децата и младежите с увреждане и предоставяне на новите социални услуги, в съответствие с методическите насоки на Агенция за социално подпомагане. Предвижда се общата продължителност на проекта да бъде 30 месеца, от които първите 6 месеца са предвидени за подготвителни дейности, в това число подбор на персонал и извеждане на децата и младежите, които ще бъдат настанени в новите резидентни услуги, а в останалите 24 месеца ще извършват дейности по  предоставяне новите пет социални услуги. Проектът цели реализиране на модели на качествена алтернативна грижа и подкрепа за деца и младежи, в това число  деца и младежи с увреждания и техните семейства. Подкрепата ще бъде ориентирана спрямо индивидуалните потребности на хората, към които е насочена и ще се предоставя от персонал със съответните умения. Организацията на работа в новите социални услуги ще отговаря на приетите критерии и стандарти.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонала, ангажиран в социалните услуги за деца и младежи, които ще бъдат разкрити по проекта: За предоставянето на предвидените в проектното предложение социални услуги ще бъде нает персонал, чиято численост и длъжности ще бъдат съобразени с Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, утвърдена от Министъра на труда и социалната политика. Длъжностите и числеността на наетите служители ще обезпечат предоставянето на включените в проекта пет нови социални услуги. Провеждането на подбор с определени правила и процедури ще даде възможност в него да се включат максимален брой кандидати. Минималните изисквания към кандидатите са гаранция за включването в проекта на мотивирани и професионално подготвени служители, които да предоставят качествени социални услуги., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейности по преместване и настаняване на децата и младежите в новоразкритите услуги, както и насочването им за ползване на дневните и консултативните форми на социални услуги: Дейността включва: подготовка и планиране на конкретни стъпки по извеждането на децата и младежите, които са настанени в институции в момента. За изпълнението на дейността Община Благоевград ще разчита най-вече на подкрепата на Асоциираните партньори, на възможности за взаимодействие с неправителствени организации, работещи в същата сфера, на партньорството с екипите на съществуващите социални услуги на територията на община Благоевград. Реализирането на дейността е важно за изпълнението на целия проект, тъй като тя включва целенасочени дейности за презентиране на новите услуги сред целевите групи и включването на потребителите на услугите в проекта по-най ефективния начин, съобразен изцяло с индивидуалните им нужди и желания. Дейностите по преместване и настаняване на децата и младежите в новите резидентни услуги е от ключово значение за тяхната адаптация, понижаване на травматичните преживявания от евентуална раздяла с важни за тях хора, по-лесно преодоляване на страховете от предстоящата промяна., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на обзавеждане и оборудване за новите социални услуги и специализирано транспортно средство за нуждите на Дневен център за деца и младежи с увреждания и Дневен център за деца и младежи с тежки множествени увреждания : Описание За функционирането на новоразкритите услуги ще бъде закупено и необходимо обзавеждане и оборудване, извън закупеното, съгласно функционалните характеристики и насоки за изграждане но социалната инфраструктура по процедура BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за деца", ОПРР 2014-2020 г. Дейността включва закупуване и доставка на: - две интерактивни дъски за Дневен център за деца и младежи с увреждания - 8 000 лв.; Стойността е планирана на база на предварително извършено проучване в интернет (сайтове на фирми, предлагащи подобни продукти). При закупуването се предвижда да се изискват следните минимални характеристики на продукта: интерактивен тъч-дисплей, 65 инча, с операционна система Android, 4k. Очаква се, че част от потребителите на Дневния център ще имат нужда от образователна подкрепа, спрямо индивидуалните им нужди и възможности. С цел ефективно включване на потребителите в образователен процес и с оглед различните възможности на родителите на децата и младежите, осигуряването на максимално ефективна и технически обезпечена форма на обучение ще гарантира качествена подкрепа за потребителите на услугата. - закупуване на 4 бр. компютри за Защитено жилище, с предвидена единична цена от 750 лв. с ДДС. Те са предназначени за ползване от настанените в ЗЖ лица. Целта е да се осигурят условия за поддържане на социални контакти, участие в дистанционни форми на обучения/занимания за придобиване на познания и умения, необходими за включване в подходящи форми на заетост - 3 000 лв.; - закупуване на специализирано транспортно средство категория D, с до 10+1+1 места, адаптирано за нуждите на хора с увр-я: монтирана хидравлична платформа заедно с оборудване за фиксиране на инвалидната количка към пода и три-точков обезопасителен колан на една инвалидна количка). Цена съгласно сключен договор след проведена процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на ЗОП – 69 926,34 лв., Договорена стойност: 80 926.34 , Отчетена стойност: 69 926.34
  • Дейност: Предоставяне на социалната услуга "Дневен център за деца и/или младежи с увреждания и техните семейства": Дневният център за деца и/или младежи с увреждания предоставя комплекс от услуги за стимулиране развитието на децата/младежите, осигуряване на цялостна грижа за тях през деня, задоволяване на техните образователни потребности, двигателна и логопедична рехабилитация, организация на свободното време и др. Услугите са предназначени за: деца и/или младежи, освидетелствани от ТЕЛК; деца и/или младежи с временни или трайни здравословни проблеми (лека и средна степен на умствена изостаналост, сензорни и двигателни нарушения, емоционално-поведенчески проблеми и нарушения в развитието и др.), които все още не са освидетелствани от ТЕЛК; Услугите ще се предоставят от мултидисциплинарен екип, включващ необходимите специалисти и численост, съобразена с Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, утвърдена от министъра на труда и социалната политика. Персоналът на центъра ще включва ръководител на екипа, който освен организационни задължения ще работи и пряко с потребителите, съобразно квалификацията си, социални работници, психолози, логопед, рехабилитатори/кинезитерапевти, медицинска сестра, педагог/специален педагог,,детегледачи, санитари, готвач/помощник-готовач/работник кухня и др. Дейностите в Центъра ще бъдат насочени към: задоволяването на ежедневните потребности на децата и младежите; подкрепа в процеса на обучение, групово или индивидуално; развитие на различни навици и умения за живот, като създаване на хигиенни навици и грижи за тялото, умения за самостоятелно хранене, хигиена на облеклото и личното пространство, за ориентиране и придвижване на улицата, умения за пазаруване т.н.; психологична диагностика, консултация и оценка на ресурсите на детето; на нуждите на родителите и семейството от подкрепа. В Дневният център потребителите ще могат да ползват: Двигателна рехабилитация - целта е да се предпази, намали и/или компенсира заболяването и намалената функция на двигателния апарат и функционално-свързаните органи и регулаторни системи, както и появяващите се в по-късен етап ограничения и/или затруднения.Използват се различни методи - масажи, упражнения и процедури; Сензорна терапия и кинезитерапия ; Логопедична терапия - диагностика, превенция, корекция, рехабилитация и консултативна дейност на езиково-говорни нарушения Трудотерапия; Програма „Почасови специализирани услуги” – включва услуги, предоставяни от психолог, логопед, рехабилитатор, педагог; Програма „Родители” - информиране- за спецификата на конкретното увреждане на тяхното дете, за услуги в общността в подкрепа на детето и семейството и др; Консултиране с оглед подобряване на грижите за детето, при необходимост насочване към консултации със специалисти извън ДЦДУ, които могат да са полезни за семейството и детето; Обучителни програми за родители- за повишаване на родителския капацитет, подобряване на грижите за детето с увреждания; специфика на конкретното увреждане и др.; Организиране и провеждане на групи за самопомощ. По желание потребителите ще могат да ползват безплатен превоз от дома си до Центъра и обратно. Ще бъде осигурено и хранене. , Договорена стойност: 396 720.00 , Отчетена стойност: 362 026.70
  • Дейност: Предоставяне на социалната услуга "Дневен център за деца и/или младежи с тежки множествени увреждания": Дневен център за деца и/или младежи с тежки множествени увреждания е форма на подкрепа за деца, младежи с над 90% вид и степен на увреждане или трайно намалена работоспособност, в невъзможност за самообслужване, в които лицата се подпомагат от професионалисти, с цел социално включване и превенция на настаняването им в специализирана институция. В Дневния център ще се предоставят услуги, които ще осигуряват комплексна подкрепа за потребителите чрез предоставяне на интегрирани социални услуги. Новият Дневен център разполага с материално-техническа база, в която са създадени условия за обслужване на ежедневните и рехабилитационни нужди на потребителите. В Центъра ще се предоставят следните услуги: лечебна физкултура; говорна терапия, целяща възстановяване или подобряване на засегнатите функции в езиково-говорното развити; психотерапия, целяща мобилизиране на индивидуалния психосоматичен потенциал и оказване на психологическа подкрепа на децата с увреждания и на техните семейства за преодоляване на психологическите проблеми и адаптиране към състоянието на хроничното заболяване и/или увреждане; педагогическа подкрепа, която има за цел компенсиране на потребностите на децата, когато са в училищна възраст, като им се оказва помощ за усвояване на основни училищни знания, съобразени с индивидуалните им потребности; социална рехабилитация - обучение в социални умения от ежедневието, подпомагане на адаптацията към нова среда; развиваща образователна и компенсаторна дейност - ограмотителни занимания на различни нива чрез различни методи; психомоторни занятия - стимулиране на общуването в индивидуални и групови занимания. Потребителите на Дневния център ще могат по желание да се възползват от осигурения превоз от дома си до Центъра и обратно. , Договорена стойност: 370 160.00 , Отчетена стойност: 353 047.23
  • Дейност: Предоставяне на социалната услуга "Център за обществена подкрепа": Център за обществена подкрепа е форма на социална услуга, в която се извършват дейности, свързани с превенция на изоставянето, превенция на насилието, отпадане от училище, деинституционализация и реинтеграция на деца, обучение в умения за самостоятелен живот и социална интеграция на деца от резидентна грижа. В новоразкрития Център ще се извършват: социално и психологическо консултиране на деца и семейства в риск; оценяване на родителски капацитет, посредничество в случаи на родителско отчуждение и конфликт при развод/раздяла, оценяване и обучение на бъдещи приемни родители и осиновители, консултиране и подкрепа на деца с поведенчески проблеми, реализиране на социални програми за деца и семейства в риск. В Центъра ще се прилага програмен подход на работа, като програмите ще се определят на база идентифицираните потребности от интервенция. Екипът на ЦОП, при нужда, ще провежда и мобилна социална работа за оказване на подкрепа на деца и семейства във високо рискови общности, които са в ситуация на социална изолация. В общият капацитет на ЦОП от 100 места се включват и 4 места за кризисно настаняване., Договорена стойност: 449 960.00 , Отчетена стойност: 428 949.84
  • Дейност: Предоставяне на социалната услуга "Защитено жилище за лица с интелектуални затруднения": Защитеното жилище е социална услуга от резидентен тип, която предоставя подкрепа и възможност за независим начин на живот на лица с умствена изостаналост. Чрез услугата ще се осигурят необходимите условия за подпомагане, взаимопомощ, защита и социална интеграция, реинтеграция и адаптиране за 8 лица с умствена изостаналост. Дейностите в Защитеното жилище ще бъдат насочени към: - създаване на условия и подкрепа за възстановяване/надграждане на социални умения и навици; - осигуряване на условия за пълноценен самостоятелен начин на живот в среда, близка до семейната; - осигуряване на възможности за лична изява и развитие на интересите на настанените лица; - осигуряване на подкрепа на настанените лица с умствена изостаналост за професионално ориентиране, избор на квалификация и намиране/запазване на трудова ангажираност. , Договорена стойност: 78 660.00 , Отчетена стойност: 4 734.40
  • Дейност: Предоставяне на социалната услуга "Наблюдавано жилище" : Наблюдаваното жилище е социална услуга в общността за оказване на подкрепа и консултиране на лица, навършили 18 години, които напускат специализирана институция за деца и им предстои да водят независим начин на живот, подкрепени от екип от професионалисти. Услугата е насочена към: младежи, навършили 18 години, които напускат специализирани институции; младежи до 25 години в риск от общността, които нямат семейства или не получават подкрепа от семейството си и които се нуждаят от помощ за постигане на социална интеграция и професионална реализация по пътя към самостоятелен живот. В Наблюдаваното жилище се предоставят следните услуги: място за живеене; информиране, професионално консултиране (социално, психологическо) и придружаване от екипа на услугата в периода на постигане на социална интеграция и професионална реализация на настанените младежи; подкрепа за разширяване на социалната мрежа на младежите, както и за подобряване или възстановяване на връзката със семейството и близките. В Наблюдаваното жилище ще работят минимум двама специалисти - социален работник и/или психолог. Те ще бъдат и персонални съветници на настанените в жилището младежи и ще работят индивидуално с тях по планиране и постигане на целите на престоя им в НЖ. Срокът на престой в Наблюдаваното жилище е до 1 година, като е възможно той да бъде удължен в зависимост от индивидуалните потребности на младежа. Когато младежите, настанени в НЖ, не работят, те получават подкрепа за срок от 3 месеца за разходи, необходими за покриване на потребностите им от храна, санитарно-хигиенни материали, дрехи и др. В този период младежите са задължени: да се регистрират в Дирекция "Бюро по труда", да търсят активно работа, да се запознаят с програми за квалификация и преквалификация и да не са отказали повече от едно предложение за включване в тях (ако в този момент не са учащи редовна форма на обучение-до завършване на средното им образование); да участват като доброволци в дейности на услугата, при необходимост да извършват/участват в извършването на дребни ремонтни дейности в жилището. , Договорена стойност: 19 640.00 , Отчетена стойност: 770.51

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МИ 05 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.70
  • Изпълнител: "Национален Алианс за социална отговорност" Сдружение, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 160.00
  • Изпълнител: "АРОМАТИК-1" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 567.20 , Отчетена стойност**: 1 478.79
  • Изпълнител: "ЕЛТРОН" ООД, Договорена стойност по проекта*: 152.00 , Отчетена стойност**: 43.84
  • Изпълнител: "КУНЕВИ КОМЕРС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 478.75
  • Изпълнител: СТАНДАРТ ОЙЛ ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 25.00
  • Изпълнител: "ЛОТОС 2002" ООД, Договорена стойност по проекта*: 207.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Топлотехника" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 52.50
  • Изпълнител: БУЛЛИФТ ИНСПЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 372.00
  • Изпълнител: "ЕСПАС АУТО" ООД, Договорена стойност по проекта*: 69 864.00 , Отчетена стойност**: 70 414.63
  • Изпълнител: РАКЛА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 473.21
  • Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 719.06 , Отчетена стойност**: 1 480.38
  • Изпълнител: ЕТ "ТЕМЕНУЖКА ТАСЕВА-С", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 493.04
  • Изпълнител: ЕТ "ПАВЛИН ИЛИЕВ - АВАЛА", Договорена стойност по проекта*: 345.60 , Отчетена стойност**: 979.20
  • Изпълнител: ЕТ "ИЛИЯ МИТРЕВ - ЛИЧКА", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 279.13
  • Изпълнител: "ТЕХНОГРУП 6" ООД, Договорена стойност по проекта*: 144.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "УЧМАГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 552.08
  • Изпълнител: "АЙ ОФИС" ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 312.78 , Отчетена стойност**: 1 212.77
  • Изпълнител: МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРИ БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 25.97
  • Изпълнител: ВИКТОРИЯ-69-МОНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: "АЛФА-ГРУП СЕКЮРИТИ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 320.00 , Отчетена стойност**: 2 020.00
  • Изпълнител: "ДИУЕЪР" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 357.17 , Отчетена стойност**: 469.40
  • Изпълнител: "АРЕСГАЗ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 48 357.94
  • Изпълнител: ДОВЕРИЕ-БРИКО АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 470.90
  • Изпълнител: "Стоицов 2021" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 6.50
  • Изпълнител: "РОЕЛ-98" ООД, Договорена стойност по проекта*: 890.10 , Отчетена стойност**: 2 083.10
  • Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД, Договорена стойност по проекта*: 5 600.00 , Отчетена стойност**: 5 575.83
  • Изпълнител: "КАТЯ ФАРМА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 428.24
  • Изпълнител: СПАК ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 17.10
  • Изпълнител: "СПОНД" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 731.20 , Отчетена стойност**: 5 074.56
  • Изпълнител: "ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 2 203.20
  • Изпълнител: "ВИВАКОМ БЪЛГАРИЯ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 10 999.25 , Отчетена стойност**: 10 999.25
  • Изпълнител: ЯСНИКОС - АНДРЕЙ ЯСНИКОВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 109.00
  • Изпълнител: "САЛАМАНДЪР - АСО" ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 208.00 , Отчетена стойност**: 1 207.74
  • Изпълнител: "ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 86.91 , Отчетена стойност**: 209.88
  • Изпълнител: "ОТТИСС ЛИФТ ГРУП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 648.00 , Отчетена стойност**: 7 056.00
  • Изпълнител: "ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 1 250.60 , Отчетена стойност**: 404.73
  • Изпълнител: "ЕН ДЖИ БЕЙКЪРИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 700.00 , Отчетена стойност**: 1 691.26
  • Изпълнител: ТЕХНОПОЛИС БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 17.90
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Хора с увреждания (специфичен индикатор), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 8.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Хора с увреждания, получаващи социални и здравни услуги в общността (специфичен индикатор), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 8.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 4.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 4 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 4.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 2.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 287 498.76 BGN
БФП 1 287 498.76 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 287 466.12 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на материали за нуждите на Община Благоевград по обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на строителни, ВиК и ОВиК материали“; Обособена позиция № 2: „Доставка на електроматериали“; , Прогнозна стойност: 220 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2: „Доставка на електроматериали“;
    Изпълнител: "ЕЛТРОН" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 152.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена порчъка с предмет: "Застраховане на недвижимо имущество и моторни превозни средства, собственост на Община Благоевград по обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Застраховане на недвижимо имущество - административни сгради", Обособена позиция № 2 "Застраховане на моторни превозни средства, както следва: Застраховка "Гражданска отговорност" за 49 бр. МПС, Застраховка "Пълно каско" за 27 бр. МПС; Застраховка "Злополука на лицата в МПС" за 22 бр. МПС", Прогнозна стойност: 38 560.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 "Застраховане на моторни превозни средства, както следва: Застраховка "Гражданска отговорност" за 49 бр. МПС, Застраховка "Пълно каско" за 27 бр. МПС; Застраховка "Злополука на лицата в МПС" за 22 бр. МПС
    Изпълнител: "ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 250.60
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Абонаментна поддръжка на асасьорни уредби в общински обекти по обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Асансьорни уредби в сградите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, Център за обществена подкрепа и нова двуетажна сграда към Детска градина № 8 "Вечерница"" Обособена позиция № 2: "Асансьорна уребда в сградата на социално жилище, находящо се в IV-ти микрорайон, гр. Благоевград", Прогнозна стойност: 9 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: "Асансьорни уредби в сградите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, Център за обществена подкрепа и нова двуетажна сграда към Детска градина № 8 "Вечерница""
    Изпълнител: "ОТТИСС ЛИФТ ГРУП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 024.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Абонаментна поддръжка на асасьорни уредби в общински обекти по обособени позиции: ОП1: "Асансьорни уредби в сградите на Детска градина № 2 "Света Богородица", ж.к. "Еленово", XI ОУ, ДГ № 3 "Детелини", ул. "Катина и Никола Хахдукови" № 64 и Дом за стари хора "Света Петка", ж.к. "Струмско"; ОП2: Асансьорни уредби в сградите на 2 броя социални жилища, асансьорна уредба и платформа за хора с увреждания на пл. "Георги Измирлиев" № 1 и в Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст с капацитет 8 места, находящо се на ул. "Иван Михайлов" № 53; ОП 3: "Асансьорни уредби в сградите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, Център за обществена подкрепа и нова двуетажна сграда към Детска градина № 8 "Вечерница"" ОП4: "Асансьорна уребда в сградата на социално жилище, находящо се в IV-ти микрорайон, гр. Благоевград", Прогнозна стойност: 31 440.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3: "Асансьорни уредби в сградите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, Център за обществена подкрепа и нова двуетажна сграда към Детска градина № 8 "Вечерница""
    Изпълнител: "ОТТИСС ЛИФТ ГРУП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 024.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на канцеларски материали и офис консумативи по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение № 1 от документацията за участие"; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съобразно чл. 12 от ЗОП и съгласно Приложение № 2 от документацията за участие"., Прогнозна стойност: 74 078.91
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение № 1 от документацията за участие"
    Изпълнител: "РОЕЛ-98" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 890.10
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съобразно чл. 12 от ЗОП и съгласно Приложение № 2 от документацията за участие".
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 328.66
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на канцеларски материали и офис консумативи по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение № 1 от документацията за участие"; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съобразно чл. 12 от ЗОП и съгласно Приложение № 2 от документацията за участие"., Прогнозна стойност: 103 040.88
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съобразно чл. 12 от ЗОП и съгласно Приложение № 2 от документацията за участие".
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на канцеларски материали и офис консумативи по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение № 1 от документацията за участие"; Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение № 2 от документацията за участие"., Прогнозна стойност: 82 740.18
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение № 1 от документацията за участие"
    Изпълнител: "АЙ ОФИС" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 512.78
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно Приложение № 2 от документацията за участие"
    Изпълнител: "АЙ ОФИС" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 800.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на нови товарни автомобили" Обособена позиция № 1: "Доставка на нов товарен автомобил за реализиране на дейности по проект: "Нови социални услуги за деца и младежи в Община Благоевград", Договор № BG05M9OP001-2.019-0024-C01, Процедура "Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и малдежите - ЕТАП 2 - предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства - Компонент 1, Приоритетна ос "Намляване на бедността и насърчаване на социалното включване", Оперативна проеграма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г, съфинансирана от Европейския социален фонд. Обособена позиция № 2: "Доставка на два нови товарни автомобила за нуждите на Бюджетно звено "Заведения за социални услуги"., Прогнозна стойност: 133 333.34
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: "Доставка на нов товарен автомобил за реализиране на дейности по проект: "Нови социални услуги за деца и младежи в Община Благоевград", Договор № BG05M9OP001-2.019-0024-C01, Процедура "Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и малдежите - ЕТАП 2 - предоставяне на интегрирани здравно-социални услугиза деца и семейства - Компонент 1, Приоритетна ос "Намляване на бедността и насърчаване на социалното включване", Оперативна проеграма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г, съфинансирана от Европейския социален фонд.
    Изпълнител: "ЕСПАС АУТО" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 864.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на перилни и почистващи препарати и сапуни"., Прогнозна стойност: 27 037.01
  • Обособена позиция 1: Доставка на перилни и почистващи препарати и сапуни
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 90.40
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на санитарни материали по обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Доставка на найлонови пликове, торби, чували, кофи и др., включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т.1. от ЗОП"; Обособена позиция № 2: Доставка на ароматизатори, бърсалки, гъби, лопати, ръкавици и др." , Прогнозна стойност: 63 630.73
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: "Доставка на найлонови пликове, торби, чували, кофи и др., включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т.1. от ЗОП";
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 100.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Доставка на ароматизатори, бърсалки, гъби, лопати, ръкавици и др."
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на санитарни материали по обособени позиции: Обособена позиция №1: "Доставка на найлонови пликове, торби, чували, кофи и др. включени в списъка по чл. 12, ал.1, т.1.от ЗОП; Обособена позиция №2: Доставка на ароматизатори, бърсалки, гъби, лопати, ръкавици и др., Прогнозна стойност: 59 340.38
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: "Доставка на найлонови пликове, торби, чували, кофи и др. включени в списъка по чл. 12, ал.1, т.1.от ЗОП
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 180.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Доставка на ароматизатори, бърсалки, гъби, лопати, ръкавици и др.
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на строителни, ВиК и ОВиК материали за нуждите на Община Благоевград"., Прогнозна стойност: 100 000.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на строителни, ВиК и ОВиК материали за нуждите на Община Благоевград".
    Изпълнител: "ЛОТОС 2002" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 207.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на хартиени материали за санитарна употреба за нуждите на Община Благоевград и второстепенните разпоредители"., Прогнозна стойност: 55 752.20
  • Обособена позиция 1: Доставка на хартиени материали за санитарна употреба
    Изпълнител: "АРОМАТИК-1" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 300.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Избор на изпълнител за доставка на оборудване - интерактивни дъски и преносими компютри във връзка с предоставянето на социални услуги по проект: "Нови социални услуги за деца и младежи в община Благоевград", Прогнозна стойност: 9 166.67
  • Обособена позиция 1: Доставка на оборудване - интерактивни дъски и преносими компютри във връзка с предоставянето на социални услуги по проект: "Нови социални услуги за деца и младежи в община Благоевград"
    Изпълнител: "ВИВАКОМ БЪЛГАРИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 999.25
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Избор на изпълнител за доставка на хляб и хлебни изделия по обособени позиции: Обособени позиции № 1: "Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на детските заведения на територията на община Благоевград"; Обособена позиция № 2: "Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на социалните заведения на община Благоевград"., Прогнозна стойност: 457 709.63
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 "Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на социалните заведения на община Благоевград".
    Изпълнител: "ЕН ДЖИ БЕЙКЪРИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Избор на изпълнител за осигуряване на охранителни дейности чрез сигнално-охранителни известителни ситеми (СОИС) в общински обекти и територии на Община Благоевград по обособени позиции: ОП 1: "Извършване на сигнално-охранителна дейност чрез СОИС на ДГ и филиали, общинска собственост" ОП 2: "Извършване на сигнално-охранителна дейност чрез СОИС на ДДЯ и филиали, Детска кухня, общинска собственост" ОП 3: "Извършване на сигнално-охранителна дейност чрез СОИС на социални заведения и ДСП, общинска собственост" ОП 4: "Извършване на сигнално-охранителна дейност чрез СОИС на други общински обекти", Прогнозна стойност: 102 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП 3: "Извършване на сигнално-охранителлна дейност чрез СОИС на социални заведения и ДСП, общинска собственост"
    Изпълнител: "САЛАМАНДЪР - АСО" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 208.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Осигуряване на охранителни дейности чрез извършване на сигнално-охранителна дейност чрез СОИС на обекти общинска собственост и територии на Община Благоевград; Обособена позиция № 1:"Извършване на сигнално-охранителна дейност чрез СОИС на обекти по приложение №1", Обособена позиция № 2:"Извършване на сигнално-охранителна дейност чрез СОИС на обекти по приложение №2"., Прогнозна стойност: 129 168.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1:"Извършване на сигнално-охранителна дейност чрез СОИС на обекти по приложение №1
    Изпълнител: "АЛФА-ГРУП СЕКЮРИТИ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 320.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Абонаментна поддръжка на асансьорни уредби в общински обекти с пет обособени позиции., Прогнозна стойност: 45 672.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 3„Асансьорни уредби в сградите на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, Център за обществена подкрепа и асансьорна уредба в нова двуетажна сграда към Детска градина №8 „Вечерница“;
    Изпълнител: "ОТТИСС ЛИФТ ГРУП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на хартиени материали за санитарна употреба за нуждите на Община Благоевград и второстепенни разпоредители“., Прогнозна стойност: 51 723.24
  • Обособена позиция 1: Доставка на хартиени материали за санитарна употреба за нуждите на Община Благоевград и второстепенни разпоредители.
    Изпълнител: ТОП ЕЛАНА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Извършване на комплексна услуга по техническо обслужване, ремонт, годишни технически прегледи, периодични технически прегледи, периодични технически прегледи и заверки на пътни листове на автобуси, заведени в баланса на Община Благоевград и второстепенните й звена по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Услуги по техническо обслужване, ремонт, периодични технически прегледи и заверки на пътни листове на автобуси; Обособена позиция № 2: Услуги по годишни технически прегледи на автобуси"., Прогнозна стойност: 125 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Услуги по техническо обслужване, ремонт, периодични технически прегледи и заверки на пътни листове на автобуси
    Изпълнител: "ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Услуги по годишни технически прегледи на автобуси".
    Изпълнител: "ТЕХНОГРУП 6" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 144.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Доставка на гориво за нуждите на Община Благоевград по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на автомобилни горива /Автомобилен бензин А95Н/А98 и Дизелово гориво/, за нуждите на Община Благоевград, чрез използване на карти за безналично плащане"; Обособена позиция № 2: Доставка на гориво за отопление /Дизел 10 ppm E5/ за Бюджетно звено "Заведения за социални услуги" - социална услуга дом за пълнолетни лица с деменция "Св. Мина", с. Падеш"., Прогнозна стойност: 990 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Доставка на автомобилни горива /Автомобилен бензин А95Н/А98 и Дизелово гориво/, за нуждите на Община Благоевград, чрез използване на карти за безналично плащане";
    Изпълнител: "БЕНТ ОЙЛ" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN