Идентификация

Номер от ИСУН BG16FFPR002-3.007-0010-C02
Наименование на проекта Техническа помощ за инвестиции в Зоологическа градина „Зоопарк „КАЙЛЪКА-ПЛЕВЕН““ , финансиран по Програма „Околна среда“ 2021-2027 г., процедура „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини“
Бенефициент 000413974 ОБЩИНА ПЛЕВЕН
Източник на финансиране ЕФРР ==> Програма "Околна среда" 2021-2027
Дата на сключване на договора/заповедта 20.03.2024
Дата на стартиране 20.03.2024
Дата на приключване 20.03.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение си поставя основната цел да бъдат предоставени на община Плевен, консултантски услуги свързани с изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина „Зоопарк „КАЙЛЪКА – ПЛЕВЕН““ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини“ по Приоритетна ос 3 „Биологично разнообразие“  на Програма „Околна среда“ 2021-2027 г. 
Пакетът документи предмет на консултантските услуги, включва:
1.	План за развитие на зоологическата градина, вкл. предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обект, доказване на нормативната му допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея;
2.	План за колекция, който да включва и план за размножаване; 
3.	План за консервационни дейности; 
4.	План график за изпълнение на дейностите за развитие на зоологическата градина при наличие на финансиране - в краткосрочен и дългосрочен план – с отговорници, срокове и индикативни бюджети по отношение на краткосрочните дейности (3 до 5 години); 
5.	Техническо задание за изготвяне на инвестиционен проект във  фаза „идеен проект“ за идентифицираните строителни дейности.
Дейности
  • Дейност: „Предоставяне на услуги за изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина „Зоопарк „КАЙЛЪКА-ПЛЕВЕН““ гр. Плевен по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини“ по Приоритетна ос 3 „Биологично разнообразие“ на Програма „Околна среда“ 2021-2027 г.“.: Настоящото проектно предложение си поставя основната цел да бъдат предоставени на община Плевен, консултантски услуги свързани с изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина „Зоопарк „КАЙЛЪКА – ПЛЕВЕН““ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини“ по Приоритетна ос 3 „Биологично разнообразие“ на Програма „Околна среда“ 2021-2027 г. Пакетът документи предмет на проектното предложение, респективно настоящата обществена поръчка, включват: 1. План за развитие на зоологическата градина, вкл. предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обект, доказване на нормативната му допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея; 2. План за колекция, който да включва и план за размножаване; 3. План за консервационни дейности; 4. План график за изпълнение на дейностите за развитие на зоологическата градина при наличие на финансиране - в краткосрочен и дългосрочен план – с отговорници, срокове и индикативни бюджети по отношение на краткосрочните дейности (3 до 5 години); 5. Техническо задание за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „идеен проект“ за идентифицираните строителни дейности., Договорена стойност: 162 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Организация и управление на проекта и Изпълнение на мерки за видимост, прозрачност и комуникация: Дейностите по организация и управление обхващат всички етапи от общия цикъл за управление на проекта и включват: Задача 1. Общо администриране и отчитане на проекта • Разработва и поддържа система за съхранение на документите по проекта съгласно чл. 82 от Регламент (ЕС) 2021/1060; • Осигурява законосъобразно изпълнение на мерки за видимост, прозрачност и комуникация; • Осъществява текущо финансово управление и контрол за изпълнение на проекта; • Следи и отчита паричните потоци; • Осъществява комуникации с УО на ОПОС по всички аспекти от изпълнението и отчитането на проекта, вкл. чрез ИСУН; • Осъществява контакт с други органи и институции, които имат отношение към административното изпълнение на проекта; • Осъществява периодични срещи с възложителя; • Координира дейностите на външните изпълнители на договори в рамките на проекта и оказва съдействие в случай на необходимост; • Прави периодично оценка на риска и уведомява своевременно възложителя за всяко обстоятелство, което би могло да доведе до забавено изпълнение или до натрупване на закъснения или до отклонения в качеството; • Подпомага възложителя при съгласуване и одобряване на промени в ДБФП; • При поискване от възложителя, оказва съдействие относно изготвяне на технически спецификации за невъзложени поръчки за изпълнение на дейности по проекта; • Съдейства на възложителя при осъществяване на проверки на място от Управляващия орган, Сертифициращия орган и други контролни и одитни органи и организира • изпълнението на предписанията, съдържащи се в докладите от проверките. • Изпълнява и други дейности, необходими за успешното изпълнение и отчитане на проекта. Задача 2. Наблюдение, контрол и координация на договорите с външни изпълнители • Екипът по организация и управление на проекта осъществява наблюдение, контрол и координация за цялостното физическо и финансово изпълнение на договорите с външни изпълнители за дейности по проекта, като извършва следните задачи: • Координира изпълнението на всички договори с външни изпълнители в рамките на проекта; • Наблюдава и контролира изпълнението на договорните ангажименти на външните изпълнители, вкл. относно законосъобразност, спазване на изискванията на техническите спецификации, срокове, качество; • Контролира спазването на времевите графици за изпълнение на всички дейности по проекта, вкл. анализ на времевите графици по отделните дейности и влиянието им върху общия график за изпълнение на проекта; • Осъществява преглед и проверка на всички междинни и окончателни отчети и доклади, които изпълнителите на договори представят на възложителя, и изготвя писмени становища за резултатите от проверките; • Получава и проверява всички разходооправдателни документи за извършените услуги/доставки от изпълнителите на договорите и изготвя писмени становища за резултатите от извършените проверки; • Придвижва документацията, свързана с предвидените плащания по договорите на изпълнителите, съгласно вътрешните правила и одитни пътеки на възложителя; • Изготвя становища по текущи въпроси и казуси във връзка с изпълнение на конкретни договори; • При необходимост извършва проверки на място на изпълнителните на договори за изпълнение на дейности по проекта и изготвя доклади от проверките Задачите по мерките за видимост, прозрачност и комуникация се изпълняват съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС) 2021/1060 всеки конкретен бенефициент следва: - да се публикува на уебсайта , и на сайтове в социални медии, кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - да се включи по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на проекта и предназначени за обществеността или за участниците; - поставяне на място, видимо за обществеността, на поне един плакат с минимален размер А3 или еквивалентен електронен дисплей с информация за операцията, подчертаваща подкрепата от фондовете. , Договорена стойност: 22 680.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МиА проджект груп ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 162 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Инвестиции за подкрепа на мерки извън Натура 2000, Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Инвестиции за подкрепа на мерки извън Натура 2000, Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 94 425.38 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Разработени документи, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 184 680.00 BGN
БФП 184 680.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 36 936.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 82.50 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 8 100.00 0.00 8 100.00 МиА проджект груп ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на услуги за изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина, Прогнозна стойност: 144 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на услуги за изготвяне на пакет документи за подготовка на инвестиционен проект за Зоологическа градина
    Изпълнител: МиА проджект груп ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 162 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN