БУЛЛЕС е дружество създадено през 1997 г. и развива дейността си в производството на изделия от дървен материал за строителството. Продуктовата гама на фирмата включва разнообразни по размери дървени строителни елементи
Секторът се отличава с изразена конкурентна среда, което налага усилия за запазване и разширяване на пазарните позиции на компанията.За увеличаване обема на продавана продукция и разширяване на пазарния дял на дружеството е необходимо оптимизиране на разходите за създаване на крайния продукт, което налага да бъде подобрена ефективността на предприятието. Оптимизацията на работните процеси с цел качествено и навременно изпълнение на поръчките може да се постигне с подобряване на дейностите по вземане на управленски решения.
Оптимизацията на бизнес процесите във фирмата ще позволи навременни и адекватни стратегически действия за постигане на набелязаните цели и ще осигури устойчиво развитие и завоюване на нови пазарни позиции на целевите пазари.
В рамките на проекта, компанията предвижда да внедри ERP система с CRM модул , тясно свързана със спецификата на дейността му. Предлаганата за внедряване система представлява цялостно интегрирано решение, включващо управление на всички основни процеси, от които фирмата зависи за успешното си развитие и отговарящо напълно на съвременните ни нужди. За функциониране на системата ще бъде доставена Сървърна конфигурация-1 бр.
С наличието на специализирана система, която да подпомага успешното изпълнение на основните процеси за осъществяване на дейността на фирмата, ще стане възможно повишаването на ефективността на работните процеси. Към момента мениджмънтът на дружество не разполага с адекватни инструменти, които да позволяват бърз и цялостен контрол на бизнес процесите в предприятието.
Осъществяването на дейностите по проекта ще допринесе за цялостното развитие на фирмата и до подобряване на нейното управление и разширяване на пазарните й позиции на вътрешния и външните пазари.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на ERP система с CRM модул- 1 брой: Като част от дейността ще бъдат извършени услуги по разработване и внедряване на "ERP система с CRM модул , отговаряща на специфичните ни нужди Минималните функционални характеристики на ЕРП системата със СРМ модул са описани в две части поради недостатъчен брой символи.
Изисквания към системата : интеграция на модули и функционалности ,отдалечен достъп през уеб браузъри и мобилни устройства ,м), контрол върху правата на достъп на потребител , системен контрол.
Модул Склад
Заприходяване и изписване на материали
Индикатор за намаляло количество
Възможност за инветаризация на материали по места
Приемане на заявки за експедиция – подготовка на поръчката и извършване на групажна подготовка по места
Заприходяване на материали подпомагащи произвоството – резервни части за машини, консумативи машини и др.
Възможност за справка по доставчик
Обособяване на складове
Прехвърляне на стока от един склад в друг
Индикатор за намаляло количество –за всяка категория вид материал
Въвеждане на цена според съответния клиент
Възможност за инветаризация по продукти и складови места
Подмодул за контрол на изпълнението следящ складовите нареждания и сигнализиращ при закъснение на изпълнението
Приемане на заявки за експедиция
Сортиране на готови продукти: по вид готов продукт , по материал (бор, смърч,орех и др). , по качество
Виртуален склад за клиенти – достъпен е преди заявената стока да бъде изпратена
Индикация за минимална наличност на готова продукция.
Модул планиране на материални ресурси
Индикатор за наличност
Индикатор за презапасяване
Индикатор за запазен определен материал за производство
Капацитетно планиране – ще се извършва на база складова наличност от един тип материал комбинирано с конфигуратора за пресмятане за производство на количество на продукция от единица материал.
Насочване за набавяне на материал от доствчик
Справки на материалите по предназначение
Модул за поръчки
Създаване на профил за поръчки –по срок на изпълнение, използвани машини , количество материали и продукция
Приоритет на поръчка – даваните за приоритет поръчки ще могат да бъдат с опция за коригиране на цена.
Справка по клиент – по заявки, оборот, планирани поръчки, минали поръчки, местоположение, лице за контакт
Справка по дата на изпълнение
Модул производство
Проследяване на етапа на производство - производствен маршут
Планиране на времетото и стойността на производство - по продукт, по партида
Натовареност на машините
Натовареност на служители- по разботник и групи
Модул за планиране на производство на основните детайли на съответния продукт
Модул за планиране на времетото и стойността на производство на единица продукт
Планиране на поръчки за производство
Заетост на машините
Ангажираност и натовареност на работните групи
Справка по отговорници производство
Модул производствения график
Модул за следене на производствения график
Следене на етапите на производство на продукта
Калкулация на оставащо време до края на производство
Индикиране на отклонение от планирания график
Генериране на съобщени към отговорно лице при наличие на проблем при производството
Финансов модул:
Изготвяне на балансови форми ,бланки
Изготвяне на справки по разходи , приходи, паричен поток,
Нотификация за предстоящи плащания и просрочени задължения
Следене на финансовите взаимоотношения с неограничен брой клиенти
Автоматично начисляване на амортизации
Пресмятане на данъчните задължения
Превалутиране
Модул човешки ресурси
Изготвяне на справки по служители
Подмодул за въвеждане на заплати
График на почивки/отпуски
Справка на натовареност по направление
Справка за натовареността по служител
Справка за натовареност на служители по тип дейност
Бърза справка за моментното назначение на съответния служител
Профил на служителя
Подмодул за атестация
Планиране на обучения
539 000.00
529 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ДМА, необходимо за функционирането на ERP системата с CRM модул - Сървърна конфигурация 1 брой: В рамките на дейността компанията ще закупи необходимото оборудване за безпроблемното функциониране на разработената Интегрирана ERP система с CRM модул- Сървърна конфигурация 1 брой.
Буллес не разполага със сървърна конфигурация, която да подсигурява хардуерно нормална работа и функционалност на системата за управление.
Предвидената за внедряване сървърна конфигурация за съхранение на данни е необходима за обезпечаване на работоспособността и функционалността на внедряваната във предприятието софтуерна система.
Наличието на сървър е предпоставка за правилното и надеждно функциониране на ERP системата. Необходимо е той да бъде с достатъчно голям капацитет, за да се осигури безпроблемност на работата , мащабируемост и надежност. Сървърът ще съхранява целия информационен масив необходим за извършване на дейностите от предприятието.
4 750.00
4 750.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN