Номер от ИСУН | BG16RFOP002-5.002-0001-C05 |
Наименование на проекта | Подкрепа за ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, свързани с програмирането, управлението, наблюдението, оценката и контрола на ОПИК съгласно действащото законодателство и съществуващите добри практики" по приоритетна ос 5 «Техническа помощ» на Оперативна програма «Иновации и конкурентоспобност» 2014-2020 |
Бенефициент | 176789453 Министерство на икономиката, Главна дирекция "Европейски фондове за конкурентоспособност" |
Източник на финансиране | ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност |
Дата на сключване на договора/заповедта | 10.07.2015 |
Дата на стартиране | 01.01.2015 |
Дата на приключване | 29.05.2018 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Приключен (към датата на приключване) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
Планираните дейности са насочени към още по-фокусирана подкрепа на успешното и добро управление на интервенциите по оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020 за постигане на ефективно, ефикасно и правилно изпълнение на оперативната програма в съответствие с принципа за разумно финансово управление и съгласно разпоредбите на европейското и националното законодателство; ще допринесат за надграждане на капацитета в Управляващия орган. Изпълнението ще е обусловено както от добрата структура и организация на работата на Управляващия орган на ОПИК и неговите регионални звена, високата квалификация, мотивация и ангажираност на служителите, така и от правилното функциониране на Комитета за наблюдение на програмата. |
Дейности | Няма |
Партньори | Няма |
Изпълнители |
|
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение |
|
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Брой извършени проверки на място, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 600.00 , Достигната стойност: 4 147.00 |
Индикатор 2 | Анализи, проучвания и др. консултантска подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.00 , Достигната стойност: 28.00 |
Индикатор 3 | Проведени заседания на Комитета за наблюдение, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00 |
Индикатор 4 | Извършени вътрешни и външни оценки, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00 |
Индикатор 5 | Обучени служители на УО, вкл. регионални звена, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 80.00 , Достигната стойност: 800.00 |
Обща стойност на проекта | 4 432 983.06 BGN |
БФП | 4 432 983.06 BGN |
Собствено финансиране | 0.00 BGN |
Общо реално изплатени суми | 4 432 983.06 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 % |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014 – 2020 г.“, по обособени позиции: 1. „Доставка и монтаж на офис обзавеждане“; 2. „Доставка и монтаж на мебелировка за офиса“
,
Прогнозна стойност: 180 000.00
|
Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия за разпечатваща и копирна техника за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 (УО на ОПИК) по обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на канцеларски материали за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020
2. Обособена позиция № 2 "Периодична доставка на офис принадлежности за нуждите на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020,
Прогнозна стойност: 200 000.00
|
Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: „Подготовка, организация и провеждане на заседанията на Комитета за наблюдение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г., на Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“ 2007-2013” по две обособени позиции:
Обособена позиция 1 „Логистично и техническо осигуряване на заседанията на Комитета за наблюдение”;
Обособена позиция 2 „Осигуряване на писмен и устен превод от и на английски език за заседанията на Комитета за наблюдение”,
Прогнозна стойност: 240 000.00
|
Процедура 4 |
Предмет на предвидената процедура:
„Доставка на копирна, компютърна и периферна техника за нуждите на Министерството на икономиката”, по пет обособени позиции: 1. „Доставка на копирни машини“; 2. „Доставка на принтери“; 3. „Доставка на компютърна техника“; 4. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ и 5. „Закупуване и доставка на шредери“
,
Прогнозна стойност: 138 000.00
|
Процедура 5 |
Предмет на предвидената процедура: "Извършване на задълбочен преглед и проверка на съответствието на проекта на документация с приложимото общностно и национално законодателство, при отчитане на установената практика/методически указания на АОП, КЗК и съдебната практика“,
Прогнозна стойност: 20 000.00
|
Процедура 6 |
Предмет на предвидената процедура: "Последваща оценка на изпълнението, резултатите и въздействието на Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007 - 2013",
Прогнозна стойност: 500 000.00
|
Процедура 7 |
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на 20 (двадесет) броя моторни превозни средства за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ по 3 обособени позиции:
Позиция 1: „Доставка на 15 (петнадесет) броя фабрично нови леки автомобили тип „хечбек”
Позиция 2: „Доставка на 2 (два) броя фабрично нови пътнически автомобили тип „СУВ“
Позиция 3: „Доставка на 3 (три) броя фабрично нови леки автомобили тип „седан“,
Прогнозна стойност: 800 000.00
|
Процедура 8 |
Предмет на предвидената процедура: „Закупуване и доставка на офис техника за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност”, по обособени позиции:
1. „Закупуване и доставка на принтери А4 и мобилни принтери“;
2. „Закупуване и доставка на мултифункционални устройства А4“;
3. „Закупуване и доставка на документни скенери и мобилни скенери“;
4. „Закупуване и доставка на шредери“;
5. „Закупуване и доставка на преносими компютри (лаптопи)“ ,
Прогнозна стойност: 167 500.00
|
Процедура 9 |
Предмет на предвидената процедура: „Консултантска подкрепа и експертиза, свързана с текущи оценки по договори за безвъзмездна финансова помощ на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия" 2014-2020 г.",
Прогнозна стойност: 500 000.00
|
Процедура 10 |
Предмет на предвидената процедура: „Логистично и техническо обезпечаване на мероприятия/събития на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган“,
Прогнозна стойност: 700 000.00
|
Процедура 11 |
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж, хотелски резервации и настаняване при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия” 2014-2020 г.” по две обособени позиции: обособена позиция 1 „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж“; обособена позиция 2 „Осигуряване на хотелски резервации и настаняване в чужбина“ ,
Прогнозна стойност: 630 000.00
|
Процедура 12 |
Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката" по две обособени позиции: Позиция 1 "Осигуряване на куриерски услуги за нуждите на Министерство на икономиката", позиция 2 "Осигуряване на куриерски услуги във връзка с осъществяване дейността на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност“ ,
Прогнозна стойност: 60 000.00
|
Процедура 13 |
Предмет на предвидената процедура: „Периодична доставка на консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства“ в три обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за принтери, копирни машини и мултифункционални устройства за нуждите на Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г. (ОПИК) и Оперативна програма „Инициатива за малки и средни предприятия“ 2014-2020 г. (ОПИМСП)“,
2. Обособена позиция 2 „Периодична доставка и монтаж на други консумативи за принтери, копирни машини, скенери и мултифункционални устройства за нуждите на УО на ОПИК и ОПИМСП“ и
3. Обособена позиция 3 „Периодична доставка на тонер касети и касети с мастила за мултифункционални устройства за нуждите на Министерство на икономиката“
,
Прогнозна стойност: 190 000.00
|
Процедура 14 |
Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на експертна подкрепа на Управляващия орган при осъществяване на процесите на оценка и подбор на проектни предложения по процедури за предоставяне на безвъзмездна помощ по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 чрез осигуряване на външни оценители“,
Прогнозна стойност: 800 000.00
|
Процедура 15 |
Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на специализирани юридически услуги в областта на държавните помощи за нуждите на Главна дирекция „Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката - управляващ орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”,
Прогнозна стойност: 250 000.00
|
Процедура 16 |
Предмет на предвидената процедура: Укрепване на капацитета на служителите от Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014–2020 г. (УО на ОПИК) и на служители от обща администрация на Министерство на икономиката, подпомагащи работата на Управляващия орган, чрез организиране и провеждане на обучения, семинари и обмяна на опит.,
Прогнозна стойност: 800 000.00
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN