Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-0738-C01
Наименование на проекта Подобряване качеството на работните места в "Т.Р.Д." ООД
Бенефициент 175456734 Т. Р. Д. ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 31.05.2017
Дата на стартиране 31.05.2017
Дата на приключване 31.08.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Фирмата е създадена първоначално като ЕТ ТРД-Антон Обретенов през 1999 г. в гр. Варна с основна дейност продажба на компютърна и периферна техника. С годините натрупахме опит и събрахме екип от електроспециалисти, с които работехме по всички кабелни системи по новите строителни обекти. През 2008 г. дейността на ЕТ ТРД-Антон Обретенов е прекратена и фирмата продължава своята дейност под "Т.Р.Д." ООД. Някои от по-големите обекти, в които "Т.Р.Д." ООД е изпълнила всички кабелни системи:
 - офис и складова база на Ай Ви Сейлингс, Варна - 2011 г.
 - офис сграда на Интерком груп ООД - 2012 г.
 - търговски център Сити, Варна, кв. Аспарухово
 - Стройтранс 2011 ООД - 5-звездния хотел Терма палас - 2014 г.
 - Логистична база на Бон Марин АД
 - Завод за преработка на отпадъци - Екоинвест АСЕТС АД
 - цялостна подмяна на всички кабелни системи в Спортна зала Варна, зала конгресна - 2015 г.
В момента основно се занимава основно с жилищно строителство във Варна и областта.
"Т.Р.Д." ООД продължава усилено своята работа и професионално развитие, зад което стоят екип от квалифициран персонал. Към момента на кандидатстване техния брой е 43 души. Ръководството на фирмата осъзнава, че човешкия ресурс е най-важния ресурс за едно предприятие. "Т.Р.Д." ООД постоянно полага усилия в посока подобряване условията на труд на своите служители, както и подобряване професионалния и здравния им статус. Изпълнението на проектното предложение ще допринесе за постигането на тази цел, като са необходими следните проектни дейности:
1. Организация и управление на проекта
2. Информиране и публичност по проекта
3. Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на служителите
4. Осигуряване на ЛПС, специално работно облекло и средства за колективна защита
5. Осигуряване на социални придобивки
6. Оптимизация на работните процеси и повишаване на производителността
7. Обучение на работниците и служителите относно специфичните рискове за здравето
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: По тази дейност ще се сформира екип, който ще организира всички дейности по проекта. Екипът по проекта се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Целта на тази дейност е коректното и своевременно организиране, управление и отчитане на проектните дейности. Описание на задълженията на екипа по проекта: - активно участва при избора на изпълнител по останалите проектни дейности - осъществява контрол по отношение изпълнението на проекта в съответствие с работния план и времевия график на планираните дейности - при необходимост извършва корекции, съобразени с изискванията по процедурата - съставя досие по проекта, което съдържа пълния набор от документация по проекта - контролира разходването на бюджета - изготвя месечни отчети за извършена работа на екипа по проекта - изготвя междинни и финален отчет. Етапи на изпълнение: - Сключване на договори с членовете на екипа по проекта - 1-ви месец от изпълнението на проекта; - Разпределяне на задълженията и синхронизиране на дейностите, които всеки от екипа ще извършва - 1-ви месец от изпълнението на проекта; - Изготвяне и поддържане на пълно досие по проекта - съхраняване на всякаква счетоводна информация, свързана с изпълнението на проектните дейности; - Организиране на ежемесечни срещи свързани с разпределение на задълженията по проекта. Тази дейност ще се изпълнява през целия период на ДБФП. Организацията и управлението са неизменна част от проекта и от тях зависи цялостната успешна реализация на заложените дейностите., Договорена стойност: 11 000.00 , Отчетена стойност: 10 987.01
  • Дейност: Информиране и публичност по проекта: Целта на дейността "Информиране и публичност по проекта" е оповестяване за дългосрочния и положителен резултат от реализирането на проекта. Дейностите по информиране и публичност ще бъдат осъществени в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за визуализация 2014-2020. Дейността включва: 1. Поставяне на информационна табела 2. Поставяне на информационни стикери на: закупените ЛПС, средства за колективна защита, на социалната придобивка, поставяне на щампи на специалното работно облекло 3. Прессъобщение На информационната табела ще бъдат посочени наименованието и основното предназначение на проекта. Табелата ще бъде изготвена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия и ще съдържа: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. Информационни стикери - на всеки един артикул, закупен по проекта ще бъде поставен стикер, на който ще бъде упоменато, че оборудването/обзавеждането е закупено със средства на ЕС по съответния проект. Стикерите ще бъдат поставени на подходящо място на повърхността на артикулите (и където поставянето им е възможно) и ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Същите реквизити ще съдържат и щампите на специалното работно облекло. Ще бъде направена публикация в национална медия, в която ще бъде посочено наименованието на проекта, името и кода на процедурата, оперативната програма, източника на финансиране, размера на проекта и на безвъзмездната финансова помощ, целите на проекта и основните дейности, които ще бъдат реализирани., Договорена стойност: 1 200.00 , Отчетена стойност: 1 200.00
  • Дейност: Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на служителите: Към момента на кандидатстване в предприятие Т.Р.Д ООД работят 41 души. В момента 7 от тях живеят извън рамките на населеното място, в което се намира базата на дружеството, а именно гр. Варна. Това обуславя нуждата от ежедневно пътуване на работниците от мястото, на което живеят до гр. Варна. От друга страна, спецификата на дейността на дружеството - изграждане на електрически инсталации, налага ежедневно пътуване на работещите от гр. Варна до обекта, на който работят, т.е. работното място на наетите в "Т.Р.Д." ООД служители е различно, според обекта, за който имат сключен договор за изграждане на електрическата инсталация. В момента 28 работника пътуват ежедневно от гр. Варна до работното им място (обекти) извън същото населено място. Фирмата от създаването си осигурява организиран транспорт на служителите си до и от работното им място. Понастоящем "Т.Р.Д." ООД използва 6 фирмени транспортни средства, за да осъществява транспорта на 28 наети в предприятието лица. Посредством подкрепата по настоящата процедура "Т.Р.Д." ООД кандидатства за осигуряване на организиран транспорт до и от работното място на заетите в дружеството лица за период от 12 месеца. Целта на дейността е повишаване мобилността на работната сила в предприятието. Транспортната схема включва следните маршрути: Маршрут 1:гр-Варна, ул. Уста Кольо Фичето 25 Б - гр. Добрич, ул. Даскал Попов 2, -гр.Добрич, ул. Кирил и Методий 31- Варна, ул. Уста Кольо Фичето 25 Б и обратно. Разстояние в 2-те посоки: 195,40 км. Транспортно средство: Опел Зафира 6+1, дизел. По маршрута се транспортират 2 лица. -1ч,43 мин в една посока; 3 ч 26 мин общо в двете посоки. Маршрут 2: Гр. Варна, ул. Уста Кольо Фичето 25 Б- гр. Провадия, ж.к. Север 14, вх. Б - - гр. Варна, ул. Уста Кольо Фичето 25 Б и обратно. Разстояние в 2-те посоки: 200 км. Транспортно средство: Опел Зафира 6+1, пропан бутан+бензин. По маршрута се транспортират 2лица.- 1 час 23 мин в една посока, 2ч 46 мин в двете посоки. Маршрут 3: гр. Варна, ул. Уста Кольо Фичето 25 Б - по ул. Девня - по бул. Приморски - по ул. Първа над к.к. Свети Константин и Елена - до с. Кранево, х-л Терма еко и обратно. Разстояние в 2-те посоки: 85 км. Транспортно средство: Опел Зафира 6+1, пропан бутан +бензин. По маршрута се транспортират 4 лица.-45 мин в едната посока, 2 часа Маршрут 4: гр. Варна, ул. Уста Кольо Фичето 25 Б, - с. Близнаци-гр. Варна,м-т Прибой- гр. Варна, ул. Уста Кольо Фичето 25Б и обратно. : Транспортно средство: Дачия Логан – дизел.Разстояние в двете посоки 144км – По маршрута се транспортират 2лица- 1ч, 30 мин в едната посока, 3 часа в двете посоки. Маршрут 5: гр. Варна, л. Уста Кольо Фичето 25 Б, с. Тръстиково – гр. Варна, ул. Уста Кольо Фичето 25 Б и обратно. Разстояние в двете посоки 150 км. Транспортно средство: Форд Торнео 6+1, дизел По маршрута се транспортира 1лице- 1 час в едната посока, 2 часа в двете посоки. Маршрут 6: гр. Варна, ул. Уста Кольо Фичето 25 Б - по ул. Девня - по бул. Приморски - по ул. Първа над к.к. Свети Константин и Елена - до к.к. Златни Пясъци, х-л Астория Бийч и обратно. Разстояние в 2-те посоки: 45 км. Транспортно средство: Дачия Докер дизел . По маршрута се транспортират 4 лица.-30 мин в едната посока, 1 час в двете посоки. , Договорена стойност: 48 192.48 , Отчетена стойност: 43 583.12
  • Дейност: Осигуряване на ЛПС, специално работно облекло и средства за колективна защита: Целта на дейността по осигуряване на лични предпазни средства, специално работно облекло и средства за колективна защита е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд. По дейността е предвидено закупуването на следните предпазни елементи: 1. Работно облекло за зимен и летен период Това е специално РО, което осигурява защита на тялото на работещия от неблагоприятен климат и го предпазва от измръзване/прегряване, тъй като често работещите осъществяват своята работа на открито или в незавършени/неклиматизирани помещения. Зимното предпазно РО ще бъде ватирано, а лятното - от лека, дишаща материя. 2. Защитни обувки - зимни и летни Предвидените за закупуване обувки ще осигурят защита на работещите по строителни обекти от механични опасности - обувките ще бъдат с метално бомбе. Друга защита, която ще осигурят: зимните ще предпазват долните крайници от измръзване, а летните ще бъдат леки и дишащи, защитаващи долните крайници на работещите от прегряване и изпотяване. 3. Дъждобрани/непромокаеми костюми Във връзка с осъществяването на своите професионални задължения по строителни обекти и често на открито, работниците имат нужда от непромокаеми костюми, които да предпазят тялото им от намокряне при неблагоприятен климат. 4. Химически костюми Химическите костюми се използват от работещите при необходимост, когато работят в агресивна среда, осигурявайки защита на тялото. 5. Диелектрични ръкавици Осигуряват защита от поражения от електрически ток - токов удар при работа в трафопост или при работа по електрически табла. 6. Диелектрични ботуши Осигуряват защита от поражения от електрически ток - токов удар при работа в трафопост или при работа по електрически табла. 7. Антифони за каска ЛПС, които осигуряват защита на слуха на работещия при високи норми на шум. 8. Защитна каска ЛПС, което предпазва главата на работещия от падащи предмети. Носенето й на строителен обект е задължително за работещите на него. 9. Раменно-бедрен колан (сбруя) и въжета към нея Предпазно средство при работа на височина. Осигурява защита от падане. 10. Защитни очила Предпазват очите на работещите на строителния обект при работа с режещи/къртещи инструменти. 11. Полумаска за дихателна защита със сменяеми филтри Осигурява защита на дихателните пътища от прах и при работа в химически агресивна среда. Филтрите предпазват от органични, неорганични и киселинни газове и пари. 12. Челници При работа в слабоосветени помещения в новостроящи се обекти в зимния период, когато денят е къс и естествената светлина след 14h е недостатъчна, работещите се нуждаят от челници, които да осигурят фокусирана светлина в обсега на работната повърхност. 13. Очила с антирефлексно покритие ЛПС, необходимо за служителите на позиции Управител, Мениджър администриране на системи, Системен администратор и Системен администратор-главен за защита на очите при работа с компютър/видеодисплей. 14. Офис столове Работещите в офиса служители на "Т.Р.Д." ООД имат принудителна седяща работна поза, която при продължително седене може да доведе до задържане на кръв във вените на долните крайници, застой на течности в пикочо-отделителната система, създаване предпоставки за инфекции в урогениталната система, усложнения при бременност. Работните столове трябва да са ергономични, осигуряващи удобна работна поза, с възможност за регулиране на седалката и облегалката. 15. Транспортна количка Транспортната количка ще намали ръчната работа с тежести съгласно Наредба 16/31.05.1999г. 16. Диелектрични килимчета Осигуряват колективна защита на работещите от поражения от електрически ток. 17. Бордови дъски и парапети за скеле За осъществяване на професионалните си задължения, електромонтьорите понякога работят на скеле. Задължителни негови предпазни елементи са бордовите дъски и парапети, които осигуряват защита на работещите на височина. "Т.Р.Д." ООД кандидатства за подмяна на предпазните елементи за своето скеле, тъй като те се износват и е нужно периодично да се закупуват нови., Договорена стойност: 40 289.00 , Отчетена стойност: 40 145.48
  • Дейност: Осигуряване на социални придобивки: Целта на дейността по осигуряване на социални придобивки за служителите на "Т.Р.Д." ООД е осигуряване на по-добри условия за краткотраен отдих и почивка на работното място. Дейността включва закупуването на мека мебел за обзавеждане на стая за краткотраен отдих и почивка на работното място. От нея ще се възползват всички работещи във фирмата лица. Социалните придобивки са изключително важни за служителите и осигуряването им от работодателя повишава атрактивността на работното място. Продължителността на дейността е 4 месеца, като започва в 1-ви проектен месец., Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 1 964.50
  • Дейност: Оптимизация на работните процеси и повишаване на производителността: Дейността по оптимизация на работните процеси и повишаване на производителността е насочена към компютърния отдел на предприятието и има за цел да въведе промени в организацията на работния процес, което ще доведе по-висока производителност и по-добра комуникация между работещите, както на едно ниво, така и между различните звена. Дейността включва разработване на тикет система от външна фирма. По своята същност тикет системата представлява софтуер. Тикет системата е предназначена да подобри комуникацията между служителите от компютърният ни отдел при решаване на ежедневни задачи. Функционалност: 1. Управителят или всеки от колектива може да постави задача/въпрос като отвори тикет, в който я описва. Софтуерът уведомява всички членове по имейл. Първият свободен или този, който се чувства най-компетентен приема задачата – в развитие на решението тя може да се прехвърля към други членове. Останалите служители получават уведомление, че задачата е поета от техен колега. Всички могат да виждат развитието и решението на проблема. Системата поддържа история и търсене в историята. След свършена работа по тази задача служителят отбелязва какво е направил до момента. Ако има нужда от помощ от колеги отправя въпрос с бележка към отворената задача. Ако е решил проблема, затваря задачата. Всички „тикети” се препращат и на пощата на управителя, който осъществява контрол. Така описаният софтуер би оптимизирал работният процес на служителите от компютърния отдел на "Т.Р.Д." ООД и би повишил производителността на техния труд. В момента, при работа без такъв софтуер понякога се получава припокриване на работните задължения, при решаване на конкретен казус/проблем - комуникацията е по-трудна и се случва например 2-ма души да работят по един и същи проблем като самостоятелно се опитват да се справят с проблема. По този начин работата е неефективна, времето и усилията на служителите не се използват максимално. Всички тези проблеми могат да бъдат решени чрез разработването и въвеждане на софтуер - тикет система. Във връзка с факта, че "Т.Р.Д." ООД осигурява работа на 6 служителя над 54-годишна възраст, по настоящото проектно предложение ще бъдат положени усилия в посока: - въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години) и - оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждане на гъвкави форми на заетост и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот Основната цел е удължаване на професионалния живот на наетите лица над 54 години, като по този начин ще се осъществява плавна промяна и приемственост между поколенията работници и служители като се запазят и развият, натрупаните от по-възрастните работници ценен опит и експертиза. Ръководството на фирмата поема ангажимент при изпълнението на проектното предложение да въведе в своята дейност менторството на млади работници и служители от по-възрастните. При постъпване на работа в дружеството обучението и менторството на новия служител ще бъде поето от по-възрастен служител. Това ще има своето положително въздействие както върху по-младия и неопитен служител, така и върху по-възрастния, който ще се чувства полезен и ще може да предаде натрупания опит и знания., Договорена стойност: 7 500.00 , Отчетена стойност: 7 490.00
  • Дейност: Обучение на работниците и служителите относно специфичните рискове за здравето: Целта на дейността по обучение на работниците и служителите относно специфичните рискове за здравето е подобряване професионалния и здравния статус на работещите в "Т.Р.Д." ООД. Обучението, което ще премине всеки един служител на длъжност Електромонтьор, изграждане/поддържане/ремонт на електропроводни линии и мрежи в компанията е свързано със специфичните рисковете за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното органичаване и предотвратяване. Заложеното обучение ще надгражда задължителния въвеждащ инструктаж за безопасност на труда, съгласно чл. 26 (2) 1 "а" и "б" от ЗЗБУТ. Обучението ще е свързано с допълване и поддържане на знанията на работещите по безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място. Обучението ще се извърши от външен изпълнител, като ще бъде съобразено с характера на изпълняваната работа на всяко едно заето лице в "Т.Р.Д." ООД, конкретните условия на работното място и съществуващия професионален риск. Обучението ще включва правила за безопасна работа на работещите от опасности и рискове, в зависимост от спецификата на дейностите за длъжност Електромонтьор, изграждане/поддържане/ремонт на електропроводни линии и мрежи в "Т.Р.Д." ООД: - БЕЗОПАСНОСТ ПРИ РАБОТА В ЕЛЕКТРИЧЕСКИ УРЕДБИ ДО И НАД 1000 V 1.ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЕЛЕКТРОБЕЗОПАСНОСТ В ЕЛЕКТРИЧЕСКИ УРЕДБИ. 2. РАБОТА С ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИНСТРУМЕНТИ И ПРАВИЛНОТО ИМ ТЕХНИЧЕСКО ОБСЛУЖВАНЕ. 3. БЕЗОПАСНОСТ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЕЛЕКТРОМОНТАЖНИ ДЕЙНОСТИ НА ВИСОЧИНА (РАБОТА НА СКЕЛЕ, ВИШКА, ПОДЕМНИК). 4. МОНТАЖ, СВЪРЗВАНЕ И ПОДДРЪЖКА НА ВРЕМЕННИ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ТАБЛА. 5. ПРОМЯНА ВЪВ ВЪЗПРИЯТИЯТА С ВЪЗРАСТТА , СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ОСВЕТЛЕНИЕТО НА РАБОТНИ МЕСТА ЗА РАБОТЕЩИ НАД 54-ГОДИШНА ВЪЗРАСТ. 6. ПРЕВЕНЦИЯ ОТ ИНЦИДЕНТИ С ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ТОК. 7.ПЪРВА ДОЛЕКАРСКА ПОМОЩ НА ПОСТРАДАЛ ПРИ ИНЦИДЕНТ С ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ТОК. - ПРЕВЕНЦИЯ НА МУСКУЛНО-СКЕЛЕТНИТЕ СМУЩЕНИЯ Подходящо обучение за всички работещи, с акцент върху лицата над 54-годишна възраст 1. РИСКОВИ ФАКТОРИ ЗА МУСКУЛНО-СКЕЛЕТНАТА СИСТЕМА. 2. ПРОМЕНИ В МУСКУЛНО-СКЕЛЕТНАТА СИСТЕМА С ВЪЗРАСТТА. 3. ПРЕВЕНЦИЯ НА МУСКУЛНО-СКЕЛЕТНИТЕ СМУЩЕНИЯ ПРИ РЪЧНИ МАНИПУЛАЦИИ. 4. ПРЕВЕНЦИЯ НА МУСКУЛНО-СКЕЛЕТНИТЕ СМУЩЕНИЯ ПРИ РЪЧНА РАБОТА С ТЕЖЕСТИ. 5. ПРЕВЕНЦИЯ НА МУСКУЛНО-СКЕЛЕТНИТЕ СМУЩЕНИЯ ПРИ ПРОДЪЛЖИТЕЛНА СЕДЯЩА ПОЗА. 6. КАКВО ДА НАПРАВИМ ЗА СЕБЕ СИ ЗА ПРЕДПАЗВАНЕ ОТ МУСКУЛНО-СКЕЛЕТНИТЕ СМУЩЕНИЯ И УДЪЛЖАВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНИЯТ ЖИВОТ - ПО-ДЪЛЪГ ПРОФЕСИОНАЛЕН ЖИВОТ Подходящо обучение за всички работещи, с акцент върху лицата над 54-годишна възраст 1. РИСКОВИ ФАКТОРИ ЗА ВЪЗРАСТНИТЕ РАБОТЕЩИ И ФАКТОРИ, ОКАЗВАЩИ ВЛИЯНИЕ ВЪРХУ ИНДИВИДУАЛНАТА РАБОТОСПОСОБНОСТ. 2. ПСИХО-СОЦИАЛНИ РИСКОВЕ ЗА ВЪЗРАСТНИТЕ РАБОТЕЩИ. 3. ЕРГОНОМИЧНИ РИСКОВЕ ЗА ВЪЗРАСТНИТЕ РАБОТЕЩИ. 4. ПРИСПОСОБЯВАНЕ НА РАБОТАТА КЪМ ВЪЗРАСТНИТЕ РАБОТЕЩИ. 5. ПРЕВЕНЦИЯ И АКТИВЕН ЖИВОТ С ДИАБЕТ, СЪРДЕЧНО-СЪДОВИ И ДРУГИ ХРОНИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ. 6. КАК ДА ПОДДЪРЖАМЕ СОЦИАЛНО, ФИЗИЧЕСКО И МЕНТАЛНО ЗДРАВЕ. Продължителността на обученията по всеки предвиден елемент е 6 учебни часа. Обученията по различните теми ще бъдат проведени поетапно, в удобно за работещите време. Обучението ще се проведе на основа действащите правила, норми и изисквания и утвърдени от работодателя правила и инструкции за безопасна работа. На всеки един служител, преминал обучението ще бъде издаден документ, удостоверяващ преминатото обучение., Договорена стойност: 4 500.00 , Отчетена стойност: 4 500.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕНТЕГРА ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 490.00 , Отчетена стойност**: 7 490.00
  • Изпълнител: ГОСПОДИНОВИ СТРОЙМАРКЕТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 290.00
  • Изпълнител: РЕАКОЛД ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 500.00 , Отчетена стойност**: 4 500.00
  • Изпълнител: БИТТЕЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 964.50
  • Изпълнител: ХИЛТИ - БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 081.79
  • Изпълнител: ДУПЛЕКС МЕДИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 529.00
  • Изпълнител: ПАЛТЕКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 33 244.69
  • Изпълнител: БЕТА ОЙЛ ТРЕЙДИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 25 966.08 , Отчетена стойност**: 24 960.02
  • Изпълнител: КОПИ И ДИЗАЙН ЦЕНТЪР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 200.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 43.00 , Достигната стойност: 47.00
Индикатор 3 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 114 681.48 BGN
БФП 114 681.48 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 109 847.44 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво за служебните автомобили , Прогнозна стойност: 25 966.08
  • Обособена позиция 1: Доставка на гориво за служебните автомобили
    Изпълнител: БЕТА ОЙЛ ТРЕЙДИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 966.08
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Разработване на тикет система, Прогнозна стойност: 7 500.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на тикет система
    Изпълнител: ЕНТЕГРА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 490.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN