Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0009-C07
Наименование на проекта ЦЕНТЪР ЗА СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ И РАЗВИТИЕ - ПАЗАРДЖИК
Бенефициент 000351736 Община Пазарджик, с адрес на управление град Пазарджик, бул."България" №2
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 11.05.2016
Дата на стартиране 11.05.2016
Дата на приключване 08.01.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пазарджик, Пазарджик, гр.Пазарджик

Описание

Кратко описание на проекта
Услуги за ранно детско развитие
Проектът предлага пакет от интегрирани здравно-социални услуги и услуги за грижи за деца и родители от уязвими групи, както и за деца с увреждания и техните семейства. Основна особеност на услугите е, че те ще бъдат интегрирани  както по отношение на съвместната работа на различни специалисти с целевите групи, така и по отношение на самия характер на услугите - социални, здравни, услуги за предучилищна подготовка и т.н. Проектът обхваща само деца на възраст от 0 до 7 години и техните родители, както и бъдещи родители от рискови групи. Цели на проекта: създаване на условия за реализиране на устойчиви образователни политики, насочени към децата и учениците от рисковите групи, живеещи на територията на община Пазарджик; подобряване образователната среда за децата от уязвимите групи от 3 до 7 години в град Пазарджик; разкриване на комплексни социални услуги, насочени към децата и родителите от уязвимите и рискови групи, интегриращи форми на индивидуална, групова и мобилна подкрепа за ранно детско развитие, подобряване на психическото, емоционално, здравно и образователно развитие на децата от рисковите групи; предотвратяване на изоставянето и/или институционализацията на деца с увреждания и изграждане на специални умения за отглеждане на децата с увреждания; мониторинг на грижите за децата и осигуряване на подкрепа за формиране и подобряване на уменията за грижа за децата.
Дейности
  • Дейност: Сформиране на екип за управление на проекта.: Екипа за управление на проекта ще се състои от: ръководител, координатор, счетоводител., Договорена стойност: 111 800.33 , Отчетена стойност: 49 559.35
  • Дейност: Процедура по избор на специалисти, предоставящи услугите по проекта.: За осъществяване на услугите по проекта ще бъдат наети физически лица /социални работници, медиатори, психолог, педагог, медицински специалисти, рехабилитатори, специален педагог, юрист и др./ За цялостното функциониране и управление ще бъдат наети физически лица /управител, счетоводител/касиер/домакин, шофьор, хигиенист и др./, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Услуга "Ранна интервенция на уврежданията" с капацитет 30 деца + 50 родители. Целта на услугата е предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и техните семейства, вкл. рехабилитация и дейности по консултиране, обучение, мобилна работа с детето в неговия дом. : Целева група на услугата са деца на възраст от 0-6 години, които имат увреждане или са в риск от развитие на увреждане или имат друга специална нужда, която влияе на развитието им, както и техните семейства. Специалистите, които ще предоставят услугата са: педиатър, социален работник, логопед, рехабилитатор/кинезитерапевт, психолог, медицинска сестра, медиатор. На трудов договор при пълно работно време ще бъдат назначени следните специалисти: социален работник, логопед, рехабилитатор/кинезитерапевт, медицинска сестра, медиатор. Педиатъра и психолога ще бъдат назначени на граждански договор. Разходите за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите са дидактически и обучителни материали за 30 деца потребители. , Договорена стойност: 426 202.22 , Отчетена стойност: 393 782.05
  • Дейност: Услуга "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания" с капацитет 30 деца.: Подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Специалистите, които ще предоставят услугата са: специален педагог. На трудов договор при пълно работно време ще бъде назначен един специален педагог; Разходите за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите са дидактически и обучителни материали за 30 деца потребители., Договорена стойност: 46 129.60 , Отчетена стойност: 17 882.19
  • Дейност: Услуги: дейност 1: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения" дейност 2: "Семейно консултиране и подкрепа" дейност 3: "Индивидуална и групова работа с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина" с капацитет на трите дейности 300 семейства.: По дейност 1: Подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със семейни проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Дейността ще спомогне за увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения - общуване, изготвяне на семеен бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпросите като репродуктивното здраве, методите на контрацепция, болестите, предоставяни по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на децата. По дейност 2: Предоставяне на социални, юридически и други видове консултации за повишаване на познанията и информираността на семействата относно техните права и отговорности по отношение на грижите за детето; засилване на мотивацията и уменията на родителите за записване на техните деца в детска градина и/или училище, насърчаване на способностите на децата и подкрепа; индивидуална или групова работа за подобряване на родителските умения и за консултиране по въпросите за семейното планиране; организиране на дискусионни клубове, фокусирани върху въпроси, които са важни за родителите на малки деца; идентифициране на децата и семействата в риск чрез провеждане на дейности в рамките на общността; оказване на подкрепа /емоционална, практическа, материална и финансова/, за да се запази целостта на семейството и да се предотврати забавянето в развитието на детето; насочване към други услуги по проекта или други социални, образователни и здравни услуги и услуги за заетост; идентифициране и насочване на бременни жени в риск и майки към системата за здравеопазване; предоставяне на индивидуална подкрепа - консултации, придружаване, посредничество, материална подкрепа; консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда - консултацията ще бъде комплексна и ще включва мобилни дейности в по-затворените общности. По дейност 3: Предоставяне на възможност за срещи на родителите с персонала на детските градини и социални работници с цел преодоляване на недоверието на родителите относно това, че техните деца се чувстват добре в новата среда; включване на всички родители в интегриращи дейности; поддържане на мотивацията на родителите за подкрепа на интеграционния процес и за осигуряване на по-добро образование за техните деца. Специалистите, които ще предоставят услугата са: педиатър, гинеколог, акушерка, психолог, юрист, социални работници, медиатор. Разходите за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите са обучителни материали, детски храни, консумативи и др. за 300 семейства. На трудов договор при пълно работно време ще бъдат назначени: двама социални работници. На граждански договор ще бъдат назначени следните специалисти: педиатър - 1 ; гинеколог - 1; акушерка - 1; психолог - 1; юрист - 1; , Договорена стойност: 198 399.60 , Отчетена стойност: 77 064.57
  • Дейност: Услуги: Дейност 1: "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията"; Дейност 2: "Майчино и детско здраве" с капацитет 500 потребителя /средно 1400 прегледа/.: По дейност 1: Подобряване достъпа до здравеопазване и промоция на здравето чрез подкрепа за осигуряване ва здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията; редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата; превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст; По дейност 2: Активно издирване на целевите групи за обхващане с комплекс от здравни и социални услуги в зависимост от нуждите и потребностите на потребителите; промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите; подготовка за родителство и подкрепа за добро родителство; подпомагане отглеждането на детето в семейна среда; насърчаване на физическото, социалното, емоционално и познавателно развитие на децата в ранна възраст чрез подкрепа за изграждане на добри родителски практики и привързаност родител-дете; идентифициране на рискови фактори с негативно влияние върху здравето и развитието на детето и качеството на родителските грижи; ранна интервенция при рискове и проблеми в здравето и развитието на детето; медицински грижи /при необходимост/. Специалистите, които ще предоставят услугата са: педиатър, медицинска сестра, стоматолог. На трудов договор при пълно работно време ще бъде назначена една медицинска сестра. На граждански договор ще бъдат назначени: педиатър - 1; стоматолог - 1. Разходите за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите са обучителни материали, детски храни, консумативи и др. за 300 семейства. Услугите по дейност 1 и дейност 2 следва да бъдат основно насочени към повишаване на познанията и подобряване на уменията на родителите с оглед способностите и особеностите на бебетата и малките деца в етапа на ранното им развитие, както и с оглед необходимата подходяща семейна и общностна среда за отглеждане на дете. Допълнителната цел на тези дейности е консултирането на родителите относно мрежата от услуги за подкрепа /социални, здравни, за заетост и др./ и тяхната роля за развитието на детето, както и ролята на подкрепата на общността. Услугите по тези дейности имат и мобилен аспект - посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране. Изцяло дейностите са насочени към превенция и осигуряване на достъп до здравни грижи. Планираните здравни услуги не се дублират с финансираните здравни услуги по НЗОК., Договорена стойност: 126 866.00 , Отчетена стойност: 141 266.43
  • Дейност: Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" с капацитет 30 потребителя.: Целевата група са деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. Дейноста е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Цел на дейността: да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование; в летните училища образователните елементи се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Специалистите, които ще предоставят услугата са: педагог и медиатор/помощник възпитател, които ще бъдат назначени на граждански договор. Разходите за материали и консумативи, свързани с пряката работа с потребителите на услугите са обучителни материали, храна, консумативи и др. за 30 потребителя /за 20-22 дни/ - две групи по 15 деца за един месец или една група 15 деца за два месеца., Договорена стойност: 31 210.30 , Отчетена стойност: 22 378.29
  • Дейност: Управление и функциониране на услугите.: Екипа за организация и управление на проекта са: ръководител - 1; социален работник - 3; медиатор - 2; специален педагог - 1; психолог - 1; логопед - 2; рехабилитатор - 1; медицински сестри - 2; шофьор - 1 - на трудови договори за пълно работно време; касиер/домакин - 1/2; хигиенист - 1 на трудов договор за пълно работно време - на 8 часа; и специалисти на граждански договори - педиатър - 2; гинеколог - 1; акушерка - 1; юрист - 1; стоматолог - 1; педагог - 1; медиатор/пом.възпитател - 1., Договорена стойност: 297 408.00 , Отчетена стойност: 359 426.66

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Цонка, Договорена стойност по проекта*: 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РАДИО СОТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 11 537.20 , Отчетена стойност**: 7 686.00
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 580.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 23 800.00 , Отчетена стойност**: 21 181.87
  • Изпълнител: АКСУС ОФИС ЕКСПЕРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 305.63
  • Изпълнител: АНГЕЛ МОЛЛОВ - 2007 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 596.50 , Отчетена стойност**: 1 596.50
  • Изпълнител: ЕТ МЕДИА - АНГЕЛ ЯНАКИЕВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 45.88
  • Изпълнител: Зоя, Договорена стойност по проекта*: 280.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЛИДЕР СТАР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 578.77 , Отчетена стойност**: 6 534.67
  • Изпълнител: УЧИЛИЩНА МЕБЕЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 848.23
  • Изпълнител: ФЮЧЪР ЕНЕРДЖИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 093.65 , Отчетена стойност**: 5 183.22
  • Изпълнител: Славка, Договорена стойност по проекта*: 550.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МАРБИЛ - 8285 ООД, Договорена стойност по проекта*: 119.38 , Отчетена стойност**: 119.38
  • Изпълнител: АУТО 1 АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 169.42
  • Изпълнител: Ненка, Договорена стойност по проекта*: 220.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЗОРА-М.М.С. ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 64.90
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 6 194.22 , Отчетена стойност**: 7 057.62
  • Изпълнител: Цветелина, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 749.50
  • Изпълнител: Стоимен, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АУТО НАЙ-2018 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 254.00
  • Изпълнител: Здравка, Договорена стойност по проекта*: 31 360.00 , Отчетена стойност**: 12 088.47
  • Изпълнител: Атанаска, Договорена стойност по проекта*: 2 300.00 , Отчетена стойност**: 1 146.62
  • Изпълнител: АСКЛЕПИУС 2019 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 162.64
  • Изпълнител: Илиян, Договорена стойност по проекта*: 17 038.00 , Отчетена стойност**: 18 312.00
  • Изпълнител: Стефка, Договорена стойност по проекта*: 6 300.00 , Отчетена стойност**: 6 571.14
  • Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 718.38
  • Изпълнител: ИСКРА-М69 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 217.00
  • Изпълнител: Димитрия, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Александра, Договорена стойност по проекта*: 4 560.00 , Отчетена стойност**: 1 996.99
  • Изпълнител: Евгения, Договорена стойност по проекта*: 5 640.00 , Отчетена стойност**: 3 243.40
  • Изпълнител: БАРИЧ И СИЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 577.91
  • Изпълнител: Община Пазарджик, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 670.27
  • Изпълнител: АУТОНАЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 408.00
  • Изпълнител: Тахонай ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 516.00
  • Изпълнител: ФАРМАЦИЯ 37.7 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 64.70
  • Изпълнител: Здравка, Договорена стойност по проекта*: 550.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АВАНГАРД 034 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 418.45
  • Изпълнител: ЕВН БЪЛГАРИЯ ЕЛЕКТРОСНАБДЯВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 13 916.63
  • Изпълнител: АСИКО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 5 252.71
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 580.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Крум, Договорена стойност по проекта*: 11 160.00 , Отчетена стойност**: 912.00
  • Изпълнител: СИГНУМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 360.00
  • Изпълнител: Соня, Договорена стойност по проекта*: 4 830.00 , Отчетена стойност**: 2 953.46
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 278.00 , Отчетена стойност**: 4 278.00
  • Изпълнител: Дора, Договорена стойност по проекта*: 550.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Румяна, Договорена стойност по проекта*: 580.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Красимира, Договорена стойност по проекта*: 9 338.00 , Отчетена стойност**: 11 259.00
  • Изпълнител: МЕДИТРЕЙД - 21 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 63.00
  • Изпълнител: ТРАНСФОРМА ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 381.74
  • Изпълнител: Ирина, Договорена стойност по проекта*: 630.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Светлана, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 758.26 , Отчетена стойност**: 23 880.98
  • Изпълнител: Благовеста, Договорена стойност по проекта*: 12 110.00 , Отчетена стойност**: 12 475.08
  • Изпълнител: Дора, Договорена стойност по проекта*: 58 240.00 , Отчетена стойност**: 41 393.58
  • Изпълнител: Наско, Договорена стойност по проекта*: 480.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 9 325.95 , Отчетена стойност**: 8 014.54
  • Изпълнител: Васил, Договорена стойност по проекта*: 520.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Илияна, Договорена стойност по проекта*: 580.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Паула, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 6 740.96
  • Изпълнител: ПРИВИЛЕГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 247.53
  • Изпълнител: Мая, Договорена стойност по проекта*: 580.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Таня, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 828.39 , Отчетена стойност**: 1 182.29
  • Изпълнител: АГЕНЦИЯ "ПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 905.00
  • Изпълнител: Галина, Договорена стойност по проекта*: 520.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 989.17
  • Изпълнител: Десислава, Договорена стойност по проекта*: 1 680.00 , Отчетена стойност**: 800.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 590.00 , Достигната стойност: 1 268.00
Индикатор 2 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 034 726.67 BGN
БФП 1 034 726.67 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 034 726.19 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: “Изработване и доставка на печатни рекламни материали за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“, Прогнозна стойност: 1 975.00
  • Обособена позиция 1: “Изработване и доставка на печатни рекламни материали за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 972.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проекти” - 2 обособени позиции, Обособена позиция 2: “Изработване и доставка на промоционални материали; изработване и монтиране на две постоянни обяснителни табели за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“, Прогнозна стойност: 1 380.00
  • Обособена позиция 1: „Изпълнение на дейности за информация и комуникация по проекти” - 2 обособени позиции, Обособена позиция 2: “Изработване и доставка на промоционални материали; изработване и монтиране на две постоянни обяснителни табели за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 906.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Изработване и доставка на промоционални материали; организация, анонсиране и провеждане на информационни събития; публикации в медиите за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“, Прогнозна стойност: 2 500.00
  • Обособена позиция 1: „Изработване и доставка на промоционални материали; организация, анонсиране и провеждане на информационни събития; публикации в медиите за осигуряване на информация и публичност по проект „Център за социално включване и развитие - Пазарджик” - ВG05М9ОР001-2.004-0009-C01“
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 400.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилен бензин, дизелово гориво и пропан - бутан (авто газ) за нуждите на Община Пазарджик, Прогнозна стойност: 182 750.00
  • Обособена позиция 1: Доставка чрез закупуване на горива за зареждане на моторните превозни средства - собственост на Община Пазарджик
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 492.96
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилен бензин, дизелово гориво и пропан - бутан за нуждите на Община Пазарджик, Прогнозна стойност: 147 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка чрез закупуване на горива за зареждане на моторните превозни средства - собственост на Община Пазарджик
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 419.09
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилен бензин, дизелово гориво и пропан - бутан за нуждите на Община Пазарджик, Прогнозна стойност: 165 500.00
  • Обособена позиция 1: Доставка чрез закупуване на горива за зареждане на моторните превозни средства - собственост на Община Пазарджик
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 187.26
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на гориво за МПС - ва на община Пазарджик и течно гориво за отопление, Прогнозна стойност: 350 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на течни горива
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 956.28
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на готова храна, Прогнозна стойност: 516 144.37
  • Обособена позиция 1: Доставка на готова храна
    Изпълнител: ЛИДЕР СТАР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 918.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на готова храна, Прогнозна стойност: 772 079.88
  • Обособена позиция 1: Доставка на готова храна
    Изпълнител: ЛИДЕР СТАР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 949.96
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на готова храна, Прогнозна стойност: 1 815 878.11
  • Обособена позиция 1: Доставка на готова храна
    Изпълнител: ЛИДЕР СТАР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 796.81
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на община Пазарджик, Прогнозна стойност: 65 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 – „Канцеларски материали“
    Изпълнител: МАРБИЛ - 8285 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 119.38
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на община Пазарджик, Прогнозна стойност: 250 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на общинска администрация - Пазарджик
    Изпълнител: ПЕРУН - ККБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 243.78
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на нетна активна ел. енергия от изпълнител, координатор, на стандартна балансираща група, за ниско напрежение с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на община Пазарджик, Прогнозна стойност: 1 618 800.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на нетна активна ел. енергия
    Изпълнител: ФЮЧЪР ЕНЕРДЖИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 093.65
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на течно гориво, Прогнозна стойност: 180 000.00
  • Обособена позиция 1: доставка на течни горива
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 783.44
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на течно гориво, Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: доставка на течни горива
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 486.92
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Избор на педиатри - 2 /два/ броя по проект Център за социално включване и развитие - Пазарджик., Прогнозна стойност: 61 615.00
  • Обособена позиция 1: 1. "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултация на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа", "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията"
    Изпълнител: Здравка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 360.00
  • Обособена позиция 2: 2. "Ранна интервенция на уврежданията".
    Изпълнител: Дора
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 360.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на охрана със СОС и сили за реагиране, Прогнозна стойност: 240 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на охрана със СОС и сили за реагиране
    Изпълнител: РАДИО СОТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN