Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1531-C01
Наименование на проекта Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в „Еуро Сийтс” ЕООД
Бенефициент 202636433 ЕУРО СИЙТС ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 24.10.2016
Дата на стартиране 24.10.2016
Дата на приключване 24.12.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Фирма „Еуро Сийтс” ЕООД е специализирана в обзавеждането на театрални зали, киносалони, зали за спектакли и изграждане на съоръжения от дърво. Високото качество на услуги на фирмата (монтиране на фотьойли, облицовка на подове, тапициране на стени и строително-монтажни дейности) се постига чрез инвестиране не само в модерно оборудване за работа, но и в повишаване квалификацията на служителите. Причина за това е факта, че качеството на предлаганите услуги е обусловено главно от уменията и професионализма на преките им изпълнители.  С оглед разрастване на дейността на дружеството то се нуждае от наемане на допълнителна работна ръка. В тази връзка общата цел на проектното предложение е да се създадат нови работни места, а също и възможности за успешна професионална реализация и интеграция на пазара на труда за 18 безработни и неактивни лица, попадащи в приоритетните целеви групи на програмата във фирма „Еуро Сийтс” ЕООД. Целевата група се състои от: 10 продължително безработни и неактивни лица, 4 безработни младежи до 29 г. и 4 безработни лица на възраст над 54 г. За постигане на целите на проекта ще допринесат конкретните резултати от 5 дейности в неговите рамки:  1) Организация и управление на проекта. Резултатите от дейността най-общо ще са: осигурена организация и управление на проекта. 2) Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца с резултат: наемане на 18 безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца.  3) Предоставяне на професионално обучение за придобиване на професионална квалификация с резултат: предоставяне на професионално обучение и придобита професионална квалификация от 17 безработни и/или неактивни лица. 4) Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места с резултат: закупено и доставено оборудване, необходимо за разкритите нови работни места. 5) Осигуряване на информиране и публичност на проекта с резултат: осигурена информираност и публичност на проекта.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е осигуряване на доброто управление и изпълнение на проекта и гарантиране на законосъобразността, ефективността и ефикасността при осъществяването му. Дейността включва по-конкретно: - цялостно управление на дейностите по проекта; - наблюдение на процеса и степента на изпълнение на заложените индикатори, цели и резултати в проекта и вътрешна оценка на изпълнението му; - финансова и техническа отчетност на проекта. За изпълнение на така изложената цел на дейността в нейните рамки ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта от служители на фирмата, който ще се състои от Ръководител на проекта, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Избраният екип (описан подробно в точка 9. Екип от проектния формуляр) има опит в дейности, подобни на тези, включени в проектното предложение. Екипът ще носи отговорност за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и цели, а също и за отчитане на проекта. Екипът за организация и управление на проекта ще изработи детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност с включен график и отговорници за тяхното изпълнение. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, на които ще се следи за изпълнението на предварително разпределените задачи. Той също така ще е отговорен за организиране на изборът на изпълнители за осъществяване на обучението за придобиване на професионална квалификация, изработката на информационните материали и доставка на предвиденото по проекта оборудване. Екипът ще е ангажиран и при организиране на процеса по подборна лицата, които ще се назначат в рамките на проекта. Тази дейност е основополагаща за успешно изпълнение на останалите дейности и постигане на заложените цели на проекта. В нейните рамки ще се изготвят и технически и финансови отчети за отчитане на проекта. Тя ще се изпълнява през целия период на реализация на проекта и в тази връзка продължителността й е 14 месеца, като ще стартира пред първия проектен месец. Изпълнението на дейността ще премине през два етапа. Първо, сключване на граждански договори с членовете на екипа за организация и управление на проекта. Този етап ще се осъществи през първия проектен месец. Второ, осъществяване на организацията и управлението на проекта от членовете на екипа на проекта. Този етап ще се осъществи през целия период на проекта. Общата продължителност на дейността е 14 месеца., Договорена стойност: 13 440.00 , Отчетена стойност: 12 240.00
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на Дейността е да се осигури заетост за срок от дванадесет месеца на осемнадесет безработни/неактивни лица, които принадлежат към допустимата целева група по настоящата процедура. По-конкретно ще бъдат подбрани и назначени по трудово правоотношение 10 продължително безработни и неактивни лица, 4 безработни младежи до 29 г. вкл., 4 безработни лица на възраст над 54 г . Те ще бъдат назначени на следните длъжности: - Длъжност „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали” с код 8219 2008 – на нея ще бъдат наети 4 лица, които са част от специфичната категория „Продължително безработни и неактивни лица”; - Длъжност „Монтажник, изделия от дърво” с код 8219 2007 – на нея ще бъдат наети 3 лица, които са част от специфичната категория „Продължително безработни и неактивни лица”; - Длъжност „Работник подови настилки” с код 7122 2001 – на нея ще бъдат наети 5 лица, 3 от които са част от специфичната категория „Продължително безработни и неактивни лица”, а 2 са част от специфичната категория „Безработни лица на възраст над 54 г.” - Длъжност „Офис мениджър” с код 3341 3004 – на нея ще бъде наето едно лице, което е част от специфичната категория „Безработни младежи до 29 г. вкл.”; - Длъжност „Счетоводител” с код 2411 6004 – на нея ще бъде наето едно лице, което е част от специфичната категория „Безработни лица на възраст над 54 г.” - Длъжност „Асистент, офис” с код 3343 3011- на нея ще бъде наето едно лице, което е част от специфичната категория „Безработни младежи до 29 г. вкл.”; - Длъжност „Търговски представител” с код 3322 3003- на тази длъжност ще бъдат наети две лица, които са част от специфичната категория „Безработни младежи до 29 г. вкл.”; - Длъжност „Чистач/Хигиенист” с код 9112 0004 - на нея ще бъде наето едно лице, което е част от специфичната категория „Безработни лица на възраст над 54 г.”. Ръководството на фирмата планира чрез осъществяването на дейността не само да създаде 18 нови работни места, на които да наеме безработни/неактивни лица, но и да осигури устойчивостта им чрез запазване на поне 50 % от тях след приключване на дейностите по проекта за минимум 12 месеца в зависимост от пазарната конюнктура и развитието на фирмата. Именно създаването на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица е една от специфичните цели на проектното предложение. Дейността е насочена и към изпълнение на общата цел на проекта, тъй като чрез нея ще се създадат нови работни места, а също и възможности за успешна професионална реализация и интеграция на пазара на труда за безработни и неактивни лица, попадащи в приоритетните целеви групи на програмата. Изпълнението на дейността ще допринесе за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост посредством повишаване на икономическата активност и подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. Наемането на допълнителни хора в „Еуро Сийтс” ЕООД ще се отрази положително върху финансовата стабилност на фирмата и тя ще има възможност да реинвестира средства в развитие на своите човешки ресурси. За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок от 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от описаните конкретни целеви групи. Самата заетост в рамките на проекта ще бъде осигурена за срок от 12 месеца. С всяко лице ще се сключи трудов договор след одобрението му, като няма да се изчаква да бъдат избрани всичките 18 лица, за да се пристъпи към назначаване им по едно и също време. Етапите за осъществяване на дейността са следните. Първо, набиране на подходящи кандидати за планираните длъжности. Този етап ще отнеме един месец и ще стартира в първия проектен месец. Второ, подбор на лицата, които ще се наемат в рамките на проекта и назначаването им на трудов договор. Този етап ще отнеме един месец и ще стартира през втория проектен месец.Трето, осигуряване на заетост на 18 лица за срок от 12 месеца. Етапът ще отнеме 12 месеца., Договорена стойност: 136 836.48 , Отчетена стойност: 137 145.39
  • Дейност: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на професионална квалификация: Целта на дейността е да се предостави обучение за придобиване на професионална квалификация на 17 лица, които ще бъдат наети на трудово правоотношение в рамките на проекта. По-конкретно, обученията, които ще се осъществят, са следните: 1) Обучение по втора квалификационна степен по Професионално направление Строителство на 7 лица, които ще се назначат на длъжности „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали” (4 лица) и „Монтажник, изделия от дърво” (3 лица) с конкретни параметри: наименование и код на професията: Строител с код: 582030; код на специалността: 5820310 Строително дърводелство; хорариум на обучението: 660 учебни часа (теория: 330 учебни часа, практика: 330 учебни часа); брой на обучаваните лица: 7; документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. 2) Обучение по втора квалификационна степен по Професионално направление Строителство на 5 лица, които ще се назначат на длъжност „Работник подови настилки” с конкретни параметри: наименование и код на професията: Строител с код: 582030, код на специалността: 5820403 Сухо строителство; хорариум на обучението: 660 учебни часа (теория: 330 учебни часа, практика: 330 учебни часа); брой на обучаваните лица: 5; документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. 3) Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Секретарски и административни офис дейности на 2 лица, които ще се назначат на длъжности „Офис мениджър” и „Асистент, офис” с конкретни параметри: наименование и код на професията: Офис – мениджър с код 346010, код на специалността: 3460101 Бизнес- администрация; хорариум на обучението: 600 учебни часа (теория: 300 учебни часа, практика: 300 учебни часа); брой на обучаваните лица: 2; документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. 4) Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Счетоводство и данъчно облагане на 1 лице, което ще се назначат на длъжност„Счетоводител”с конкретни параметри: наименование и код на професията: Оперативен счетоводител с код 344030 , код на специалността: 3440301 Оперативно счетоводство; хорариум на обучението: 600 учебни часа (теория: 300 учебни часа, практика: 300 учебни часа), брой на обучаваните лица: 1, документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. 5) Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Търговия на едро и дребно на 2 лица, които ще се назначат на длъжност „Търговски представител” с конкретни параметри: наименование и код на професията: Търговски представител с код 341040, код на специалността: 3410401 Търговия на едро и дребно; хорариум на обучението: 600 учебни часа (теория: 300 учебни часа, практика: 300 учебни часа), брой на обучаваните лица: 2; документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. Чрез обучението на лицата ще се постигне повишаване на тяхната професионална квалификация, умения и производителност на труда, което е една от специфичните цели на проекта. Професионалното обучение и придобиването на квалификационна степен е инвестиция в човешки капитал, която акумулира знания и умения и е гаранция за трайното интегриране на лицата на трудовия пазар. В тази връзка изпълнението на дейността пряко ще допринесе и за постигане на общата цел на проекта, а именно към създаването на нови работни места и възможности за успешна професионална реализация и интеграция на пазара на труда за осемнадесет безработни и неактивни лица. Този извод произтича от факта, че обучението на лицата пряко ще рефлектира в увеличаване на компетенциите, уменията, производителността, което от своя страна ще осигури професионална реализация и интеграция на трудовия пазар на работниците. Дейността включва два последователни етапа. Първо, избор на ЦПО, който ще осъществи обученията. Второ, фактическо обучение на наетите лица., Договорена стойност: 20 025.00 , Отчетена стойност: 20 025.00
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Целта на дейността е да се закупи оборудване, необходимо за осигуряването на добри и подходящи условия на труд на създадените нови работни места във фирма „Еуро Сийтс” ЕООД, а именно: 1. Полировъчна машина – 1 бр. 2. Машина за премахване на мокет и подови настилки – 3 бр. 3. Голяма хидравлична машина за премахване на мокет- 1 бр. 4. Фреза за фуги – 2 бр. 5. Машина за запояване – 1 бр. 6. Портативна шокова бормашина – 5 бр., заедно с батерия 18 V – 5 бр. 7. Бормашина/винтоверт – 5 бр. 8. Перфоратор – 5 бр. 9. Двускоростен шоков винтоверт – 5 бр. 10. Каналокопателна фреза – 1 бр. 11. Мултифункционално устройство – 1 бр. 12. Лаптоп – 2 бр. 13. Настолен компютър – 1 бр. 14. Таблет - 2 бр. 15. Смартфон - 2 бр. Описаното оборудване е необходимо за пряката трудова дейност на новонаетите във фирмата лица. Полировъчната машина, машините за премахване на мокети и подови настилки, голямата хидравлична машина за премахване на мокет и фразата за фуги са необходими за изпълнение на ежедневните задължения на хората, наети на позиция Работник подови настилки. Чрез машината за запояване, портативните шокови бормашини, винтовертите, перфораторите, двускоростните шокови витоверти и каналокопателната фреза ще се осигурят подходящи условия за работа и ще се осигурят технически работните дейности на лицата, наети на длъжностите Монтажник, изделия от дърво, Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали и Работник подови настилки. Предвиденото за закупуване по проекта мултифункционално устройство е свързано с оборудването на работните места на офис мениджъра и асистента офис. За изпълнение на ежедневните си задължения посочените длъжности, а също и счетоводителя, ще се нуждаят и от компютри, които също ще се закупят в рамките на проекта. По-конкретно работните места на асистента, офис и счетоводителя ще се оборудват с лаптопи, докато за офис мениджъра е предвиден настолен компютър. За изпълнение на ежедневните задължения на търговските представители са необходими таблети и смартфони, които също са предвидени за закупуване в рамките на проекта. Чрез осъществяване на дейността ще се създадат подходящи и добри условия на труд чрез оборудване на новите работни места, което е именно една от специфичните цели на проекта. За да може всеки служител да осъществява добре дейността си, той се нуждае от модерни средства на труда. Това е решаващо за успешната интеграция във фирмата и удовлетвореността от работата. Дейността допринася и за постигане на общата цел на проекта, тъй като за същинското създаване на нови работни места, освен назначени служители, е необходимо и оборудването на тези работни места. Това е и гаранцията за успешна професионална реализация на новонаетите служители. Чрез дейността ще бъдат оборудвани работните места в синхрон с ежедневните работни дейности, както и с изискването за изпълнение на задачите на конкретните позиции. Разбира се, новонаетите служители ще ползват и наличното оборудване във фирмата, а също и допълнителното такова, което тя ще закупи извън бюджета по проекта, което също ще обезпечи нормалните и добри условия на труд. Дейността ще премине през два етапа. Първо, избор за изпълнител за доставка на предвиденото по проекта оборудване и сключване на договор с него. Второ, доставка на оборудването от избрания изпълнител. , Договорена стойност: 54 058.00 , Отчетена стойност: 54 058.00
  • Дейност: Информиране и публичност на проекта: Целта на тази дейност е да осигури публичност на проекта и да се допринесе за по-висока степен на информираност на обществеността относно проектните дейности и помощта, получена от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Тя по своята същност е дейност за информация и комуникация и е задължителна с оглед осигуряване на широка информираност за изпълнението на проекта и ролята на финансиращите органи. Дейността ще се извърши в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тя ще допринесе за преодоляване на липсата на ангажираност от страна на всички заинтересовани страни и обществото за своевременното информиране и активиране на гражданското участие и диалог. За реализацията на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване на информационни материали, а именно един информационен плакат, 200 броя информационни брошури и 33 броя информационни стикери. Информационният плакат ще се постави на видно за обществеността място. Информационните брошури ще бъдат разпространени сред широк кръг от хора. Информационните стикери ще бъдат залепени върху оборудването, което ще се закупи в рамките на проекта. Информационните материали (плакат, брошури и стикери) ще отговарят на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестяват основни данни за проекта, както и приноса на ЕСФ и ЕС за изпълнението му. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта и в тази връзка продължителността й е 14 месеца. Изпълнението й ще премине през няколко етапа. Първо, избор за изпълнител за изработка на информационните материали и сключване на договор с него. Второ, поставяне на информационния плакат. Трето, разпространение на информационните брошури. Трето, залепване на информационните стикери върху закупеното по проекта оборудване., Договорена стойност: 630.00 , Отчетена стойност: 630.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Павел, Договорена стойност по проекта*: 2 800.00 , Отчетена стойност**: 2 800.00
  • Изпълнител: БЛЪШ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 400.00 , Отчетена стойност**: 14 400.00
  • Изпълнител: ФОНДАЦИЯ "ЦЕНТЪР ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ ПРИ РАБОТА", Договорена стойност по проекта*: 2 250.00 , Отчетена стойност**: 2 250.00
  • Изпълнител: ВИ КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 5 500.00
  • Изпълнител: Интегра Про Консулт ООД, Договорена стойност по проекта*: 630.00 , Отчетена стойност**: 630.00
  • Изпълнител: Любомир, Договорена стойност по проекта*: 5 600.00 , Отчетена стойност**: 5 600.00
  • Изпълнител: Кристина, Договорена стойност по проекта*: 3 840.00 , Отчетена стойност**: 3 840.00
  • Изпълнител: РОЯЛ-2006 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 375.00 , Отчетена стойност**: 3 375.00
  • Изпълнител: ВИП СИНЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 19 419.00 , Отчетена стойност**: 19 419.00
  • Изпълнител: Арканиум Агарта ООД, Договорена стойност по проекта*: 29 139.00 , Отчетена стойност**: 29 139.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 18.00 , Достигната стойност: 26.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 17.00 , Достигната стойност: 15.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 9.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 224 989.48 BGN
БФП 224 989.48 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 194 261.07 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДМА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места” по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД”, Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДМА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места” по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД”
    Изпълнител: ВИ КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДМА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места” по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД” - Доставка на полировъчна машина, машина за премахване на мокет и подови настилки, голяма хидравлична машина за премахване на мокет, машина за запояване., Прогнозна стойност: 19 419.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДМА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места” по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД” - Доставка на полировъчна машина, машина за премахване на мокет и подови настилки, голяма хидравлична машина за премахване на мокет, машина за запояване.
    Изпълнител: ВИП СИНЕ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 419.00
  • Обособена позиция 2: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДМА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места” по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД” - Доставка на полировъчна машина, машина за премахване на мокет и подови настилки, голяма хидравлична машина за премахване на мокет, машина за запояване.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДМА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места” по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД” - Доставка на фреза за фуги, портативна шокова машина, бормашина/винтоверт, перфоратор, двускоростен шоков винтоверт, каналокопателна фреза. , Прогнозна стойност: 29 139.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДМА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места” по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД” - Доставка на фреза за фуги, портативна шокова машина, бормашина/винтоверт, перфоратор, двускоростен шоков винтоверт, каналокопателна фреза.
    Изпълнител: Арканиум Агарта ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 139.00
  • Обособена позиция 2: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДМА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места” по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД” - Доставка на фреза за фуги, портативна шокова машина, бормашина/винтоверт, перфоратор, двускоростен шоков винтоверт, каналокопателна фреза.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Координатор по проекта., Прогнозна стойност: 3 840.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Координатор по проекта.
    Изпълнител: Кристина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 840.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Счетоводител по проекта., Прогнозна стойност: 2 880.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Счетоводител по проекта.
    Изпълнител: Павел
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 800.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на материали за изпълнение на мерки за информираност и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД”, Прогнозна стойност: 630.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на материали за изпълнение на мерки за информираност и публичност по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД”
    Изпълнител: Интегра Про Консулт ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 630.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на професионална квалификация по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД” , Прогнозна стойност: 10 425.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: За обучение по втора квалификационна степен по Професионално направление Строителство, наименование и код на професията: Строител с код: 582030; код на специалността: 5820310 Строително дърводелство на две лица
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: За обучение по втора квалификационна степен по Професионално направление Строителство, наименование и код на професията: Строител с код: 582030, код на специалността: 5820403 Сухо строителство на две лица
    Изпълнител: РОЯЛ-2006 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 375.00
  • Обособена позиция 3: Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Секретарски и административни офис дейности, наименование и код на професията: Офис – мениджър с код 346010, код на специалността: 3460101 Бизнес-администрация на едно лице
    Изпълнител: ФОНДАЦИЯ "ЦЕНТЪР ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ ПРИ РАБОТА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 250.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Счетоводство и данъчно облагане наименование и код на професията: Оперативен счетоводител с код 344030 , код на специалността: 3440301 Оперативно счетоводство на едно лице
    Изпълнител: РОЯЛ-2006 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 375.00
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5: Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Търговия на едро и дребно, наименование и код на професията: Търговски представител с код 341040, код на специалността: 3410401 Търговия на едро и дребно на две лица
    Изпълнител: РОЯЛ-2006 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 375.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на професионална квалификация по проект BG05M9OP001-1.003-1531-С01 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места в "Еуро Сийтс" ЕООД” по обособени позиции, Прогнозна стойност: 20 025.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Обучение по втора квалификационна степен по Професионално направление Строителство, наименование и код на професията: Строител с код: 582030; код на специалността: 5820310 Строително дърводелство
    Изпълнител: БЛЪШ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 400.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: За обучение по втора квалификационна степен по Професионално направление Строителство, наименование и код на професията: Строител с код: 582030, код на специалността: 5820403 Сухо строителство
    Изпълнител: БЛЪШ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 400.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Секретарски и административни офис дейности, наименование и код на професията: Офис – мениджър с код 346010, код на специалността: 3460101 Бизнес-администрация
    Изпълнител: РОЯЛ-2006 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 375.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 4: Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Счетоводство и данъчно облагане наименование и код на професията: Оперативен счетоводител с код 344030 , код на специалността: 3440301 Оперативно счетоводство
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция 5: Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Търговия на едро и дребно, наименование и код на професията: Търговски представител с код 341040, код на специалността: 3410401 Търговия на едро и дребно
    Изпълнител: ФОНДАЦИЯ "ЦЕНТЪР ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ ПРИ РАБОТА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 250.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN