Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-7.001-0026-C03
Наименование на проекта Лот 26 „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали"
Бенефициент 000695089 Агенция "Пътна инфраструктура"
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 12.07.2017
Дата на стартиране 12.07.2017
Дата на приключване 19.10.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали

Описание

Кратко описание на проекта
Основна цел на настоящото проектно предложение е рехабилитация на път III–507  Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с дължина  26.054 км. С подобряване и модернизация на технико-експлоатационните характеристики на пътната отсечката ще се постигане еднородност на пътната настилка, ще се осигурят условия на безопасност на движението и комфорт на пътуващите. Подобрените условия за преминаване по пътния участък ще окажат благоприятно въздействие върху целевите групи по настоящия проект и крайните бенефициенти – населението на област Кърджали. Осъществяването на дейностите предвидени по настоящия проект ще допринесе за подобряване на качеството на живот и работна среда, както и осигуряването на нови възможности за повишаване конкурентно способността в региона. Рехабилитираният пътен участък от път III–507 ще подобри достъпността до TEN-T мрежата на товари и пътници в рамките на региона, с което  ще бъде постигната и целта на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна помощ.  Основните дейности, които са заложени за успешната реализацията по проекта са: 
- Сформиране на екип за управление на проекта, който да управлява и координира всички дейности и участници в реализацията на инвестиционното предложение; 
- Избор на Изпълнител за извършване на строително монтажни работи, подписване на договор с него и извършване на рехабилитация на обекта; - Избор на Изпълнител на строителен надзор (Консултант) на проекта, подписване на договор с него и извършване на консултантски услуги;
 - Осъществяване на авторски надзор на обекта;
 - Осъществяване на одит на проекта от сертифициран одитор; 
- Избор на Изпълнител на информация и публичност на проекта, подписване на договор с него и изпълнение на информация и публичност на проекта; 
- Въвеждане на обекта в експлоатация; 
 -Верификация на разходите и отчитане на постигнатите резултати.
Дейности
  • Дейност: ЕКИП ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Сформиране на екип за управление на проекта, разпределение на функциите. След представяне на проектното предложение със Заповед ще бъде определен екип за управление на проекта. Екипът ще включва експерти от Агенция “Пътна инфраструктура”, от специализираните териториални звена на АПИ – Областно пътно управление Кърджали. Определянето на членовете на екипа ще бъде съобразено с изискванията на ПМС № 189 от 28 юли 2016 г. за определяне на националните правила за допустимост на разходите по програмите съфинансирани от Европейските структурни инвестиционни фондове за програмен период 2014 - 2020 г и Закона за управление на средствата от Европейските структурни инвестиционни фондове. При избора на членовете на екипа се прилагат утвърдени от УС на АПИ Правила за избор на членове и работа на екипите за управление на проекти на Агенция „Пътна инфраструктура”, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж” (2014-2020). Обхватът на задълженията и изискванията за всеки член от екипа за управление са определени в утвърдено техническо задание за всяка позиция в екипа., Договорена стойност: 281 000.00 , Отчетена стойност: 256 023.53
  • Дейност: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: 2.1. Провеждане на тръжна процедура и подписване на договор с избрания изпълнител - подготовка на тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на строителство, включително и изпълнение на мерките за информация и публичност на проекта; -провеждане на процедурата за избор на изпълнител на дейността; -определяне на изпълнител на дейността; -сключване на договор за изпълнение на дейността; Ще бъде изготвена тръжна документация в съответствие с изискванията на Закона за обществени поръчки /ЗОП/, съдържаща: критерии за подбор на участниците и критерии за възлагане на поръчката, посочени в методика за комплексна оценка. Ще бъде обявена обществена поръчка за избор на изпълнител на дейността. Обществената поръчка ще бъде възложена чрез провеждане на открита процедура по реда на ЗОП, като за целта ще бъде обявена процедура, включваща няколко обособени позиции, които обхващат проектни предложения за кандидатстване за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020. Възлагането на изпълнение на дейността ще се извърши след провеждането на процедурата, класирането на офертите в съответствие със заложената в тръжната документация методика за оценка на офертите и сключване на договор с избрания изпълнител. 2.2. Изпълнение на СМР Началото на строителството започва със съставянето на Протокол (Образец) 2а, с което изпълнителят е въведен на строителната площадка. Изпълнителят извършва геодезическо заснемане на теренната основа на базата, на който се прави съпоставка между проектните и екзекутивните данни и се уточняват евентуални различия в количествата на съответните видове работи за изпълнение на Строежа. Изпълнителят изготвя и предоставя актуализирана технологично-строителна програма, с включен в нея линеен график за изпълнение на СМР. С одобрението на технологично-строителната програма започва и същинското строителство на обекта. Изпълнителят извършва строително-монтажни дейности съгласно одобрения технически проект, спазвайки Техническите спецификации, изискванията по Договора и Законовите разпоредби. По време на строителството Изпълнителят следва да: - поема пълна отговорност за качественото и срочно изпълнение на дейностите по договора; - съставя пълно и правилно всички актове и протоколи; - осъществява лабораторен контрол с акредитирана строителна лаборатория при спазване на действащите нормативни документи; - взема необходимите мерки за опазване на пътищата ползвани от него по време на строителството и за сигурността на преминаващия пътен трафик; - следи за осигуряването на временната организация по време на строителството; - спазва изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - недопуска увреждане на трети лица и имоти; - следи за годността на Строежа за въвеждане в експлоатация; Изпълнителят съхранява на строежа Заповедна книга, в която се вписват всички предписания и заповеди, свързани с изпълнението на СМР, издадени от оправомощени за това лица и специализирани контролни органи съгласно Закона за устройство на територията. След изпълнението на Строежа до степен на Съществено завършване, Изпълнителят изготвя екзекутивна документация съгласно изискванията на Закона за устройство на територията и уведомява за готовността си да предаде Строежа. След извършване на успешни изпитвания на обекта се съставя Констативен акт (Образец) 15 за установяване годността за приемане на строежа. Изпълнителят представя Сертификат за приключилите СМР (Сертификат за съществено завършване). Индикативната стойност за строителството на Лот 26 „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" е 13 720 457 без ДДС., Договорена стойност: 13 720 457.00 , Отчетена стойност: 16 394 050.78
  • Дейност: АВТОРСКИ НАДЗОР: Авторският надзор по време на изпълнение на строително-монтажните работи на обекта ще се осъществява от проектанта на работния проект, съгласно сключен договор за проектиране на обекта, с който е възложено и упражняването на авторски надзор по време на строителството. Ще се упражнява авторски надзор в пълно съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията, на подзаконовите актове по прилагането му и с условията на договора за извършването на авторски надзор. Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при следните случаи: -Подписване на протоколи и актове съгласно ЗУТ и сключения договор; -Обсъждане и промяна на конструктивните решения; -Одобряване на конструктивни решения; -Изготвяне на ревизирани чертежи/проекти; -Изменение на проектни части по време на работа; -Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част на площадката за всички етапи на изпълнение на проекта; -Проектантът осигурява присъствие на своите специалисти по съответната част при аварийни или спешни ситуации след уведомяване от Възложителя или упълномощено от него лице; -Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазването на условията за безопасност съгласно проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; -Проектантът проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ строителен надзор спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд и ВОД (временна организация на движението); -Проектантът съгласува екзекутивни чертежи; -Проектантът уведомява своевременно Възложителя за промяна в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; -При необходимост изготвя ревизирани чертежи или изменения на проектите по време на работа;, Договорена стойност: 5 000.00 , Отчетена стойност: 6 000.00
  • Дейност: СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР: 4.1. Провеждане на тръжна процедура и подписване на договор с избрания изпълнител - подготовка на тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на дейността; - провеждане на процедурата за избор на изпълнител на дейността; - определяне на изпълнител на дейността; - сключване на договор за изпълнение на дейността; Изготвена е тръжна документация в съответствие с изискванията на Закона за обществени поръчки /ЗОП/, съдържаща: критерии за подбор на участниците и критерии за възлагане на поръчката, посочени в методика за комплексна оценка. Обявена е обществена поръчка за избор на изпълнител на дейността. Обществената поръчка ще бъде възложена чрез провеждане на открита процедура по реда на ЗОП, като за целта ще бъде обявена процедура, включваща няколко обособени позиции, които обхващат проектни предложения за кандидатстване за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020. Възлагането на изпълнение на дейността ще се извърши след провеждането на процедурата, класирането на офертите в съответствие със заложената в тръжната документация методика за оценка на офертите и сключване на договор с избрания изпълнител. 4.2. Изпълнение на строителен надзор Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на Закон за устройство на територията (ЗУТ) и ще включва: осигуряване законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи, необходими за оценка на строителните дейности във връзка с изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба на Министъра на РРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация и др. След приключване на СМР на обекта с подписан констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – образец 15 , от изпълнителя на строителния надзор ще бъде извършено геодезическо заснемане в съответствие със Закона за кадастъра и с цел предоставяне на данните от заснемането на Агенцията по кадастър за отразяване в регистрите. За окончателно извършване на услугите по етапа на изпълнение на строежа се определя датата на въвеждане на Строежа в експлоатация. Индикативната стойност за изпълнение на строителния надзор на Лот 26 „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" е 300 000 без ДДС., Договорена стойност: 300 000.00 , Отчетена стойност: 244 894.80
  • Дейност: ВЪВЕЖДАНЕ НА ОБЕКТА В ЕКСПЛОАТАЦИЯ: Целта на тази дейност е след приключването на СМР, „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" да се въведе в експлоатация. За тази цел е необходимо: • Заплащане на необходимите такси за въвеждане на строежите в експлоатация; • Изготвяне на необходимите актове и протоколи; • Организиране на Държавна приемателна комисия и подписване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа – образец 16. • Издаване на Разрешение за въвеждане на строежа в експлоатация, Договорена стойност: 20 000.00 , Отчетена стойност: 18 000.00
  • Дейност: МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ: Дейността се изразява в популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) в съответствие с правилата на ЕС за информация и комуникация предвидени в Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013г. за определяне на общо приложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд , Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014г. При изпълнението на проекти, съфинансирани от фондовете на ЕС е необходимо постигане на широка информираност на обществеността за целите и резултатите на проекта, както и подчертаване ролята на Общността за реализацията на проекта и обществените ползи от него. Постигане на прозрачност и публичност при реализиране на проекта. Част от дейностите по изпълнение мерките по информация и комуникация ще бъдат изпълнявани от изпълнителя на СМР. За изработването и доставката на рекламни материали, популяризиращи програмата ще бъде проведена тръжна процедура с предмет: Изработване и доставка на рекламни материали за проектите от четвърти етап на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., част от процедурата е изработването на рекламни материали за Лот 26., Договорена стойност: 14 700.00 , Отчетена стойност: 16 194.00
  • Дейност: ОДИТ НА ПРОЕКТА: Съгласно изискванията на Оперативна програма „Региони в растеж” в рамките на проекта ще бъде извършен независим финансов одит от лицензиран одитор. Целта на независимия финансовия одит на проекта е да извърши оценка на проекта съгласно определени критерии за съответствие, в т.ч. да извърши верификация на разходите по проекта и да изрази одиторско мнение по отношение на вярното и честно представяне на договорните условия във финансовия отчет. След направената от одитора проверка, същият ще изготви доклад, който ще бъде приложен към окончателния финансов отчет на проекта, изготвен от екипа за управление на проекта. За целите на проекта одита ще бъде извършен от лицензиран одитор (регистриран експерт-счетоводител или фирма за одит), избран след провеждане на открита процедура за избор на изпълнителас предмет „Избор на изпълнител за извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите за Лот 24, Лот 25, Лот 26 на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020"., Договорена стойност: 4 000.00 , Отчетена стойност: 1 137.60

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Татяна, Договорена стойност по проекта*: 18 300.00 , Отчетена стойност**: 9 563.61
  • Изпълнител: Живко, Договорена стойност по проекта*: 18 300.00 , Отчетена стойност**: 2 578.62
  • Изпълнител: Бисерка, Договорена стойност по проекта*: 28 400.00 , Отчетена стойност**: 34 552.05
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 14 000.00 , Отчетена стойност**: 17 549.08
  • Изпълнител: "Брейн сторм консулт-ОД" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 137.60 , Отчетена стойност**: 1 137.60
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 28 400.00 , Отчетена стойност**: 26 168.51
  • Изпълнител: "Виа - План" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 6 000.00
  • Изпълнител: Катя, Договорена стойност по проекта*: 14 600.00 , Отчетена стойност**: 9 068.63
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 28 400.00 , Отчетена стойност**: 29 793.48
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 13 550.00 , Отчетена стойност**: 3 424.90
  • Изпълнител: ДЗЗД "Сдружение Пътконсулт 2000 - ТРИ ЕС", Договорена стойност по проекта*: 212 952.00 , Отчетена стойност**: 244 894.80
  • Изпълнител: Албена, Договорена стойност по проекта*: 27 550.00 , Отчетена стойност**: 34 838.16
  • Изпълнител: Ася, Договорена стойност по проекта*: 27 550.00 , Отчетена стойност**: 20 574.94
  • Изпълнител: Даниела, Договорена стойност по проекта*: 18 250.00 , Отчетена стойност**: 26 341.95
  • Изпълнител: Ивайло, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 3 463.47
  • Изпълнител: Генчо, Договорена стойност по проекта*: 28 800.00 , Отчетена стойност**: 11 885.94
  • Изпълнител: ДЗЗД "111 МОСТ 2018", Договорена стойност по проекта*: 16 465 064.43 , Отчетена стойност**: 16 397 290.78
  • Изпълнител: "Ди Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 954.00 , Отчетена стойност**: 12 954.00
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 28 400.00 , Отчетена стойност**: 26 220.19
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: "Пътстройинженеринг" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "Пътконсулт 2000" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "ГБС - Инфраструктурно строителство" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: "ТРИ ЕС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Пътникопоток, Мерна единица: хиляди души, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 2 025.39
Индикатор 2 Засегнати площи в защитени зони и защитени територии, Мерна единица: дка, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Брой проекти, попадащи изцяло или частично в защитени зони и защитени територии, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Шосеен транспорт: Обща дължина на реконструирани или модернизирани пътища, Мерна единица: километри, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 26.05 , Достигната стойност: 26.05
Индикатор 5 Товаропоток, Мерна единица: хиляди тона, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 0.00 , Достигната стойност: 1 754.35

Финансова информация

Обща стойност на проекта 15 899 713.41 BGN
БФП 15 899 713.41 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 15 899 713.41 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 823 253.22 0.00 823 253.22 ДЗЗД "111 МОСТ 2018"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 10 647.60 0.00 10 647.60 ДЗЗД "Сдружение Пътконсулт 2000 - ТРИ ЕС"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 300.00 0.00 300.00 "Виа - План" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 56.88 0.00 56.88 "Брейн сторм консулт-ОД" ООД
Липса на добро финансово управление 399 712.97 0.00 399 712.97 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите за проекти: Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020"., Прогнозна стойност: 4 000.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите за проекти: Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020".
    Изпълнител: "Брейн сторм консулт-ОД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 137.60
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изработване и доставка на рекламни материали за проекти: Лот 24, Лот 25 и Лот 26 по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020“., Прогнозна стойност: 12 000.00
  • Обособена позиция 1: "Изработка и доставка на рекламни материали за 3 /три/ обекта: Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на ОПРР 2014-2020"
    Изпълнител: "Ди Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 954.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Генчо Стоицов Георгиев - ръководител на проект
    Изпълнител: Генчо
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 800.00
  • Обособена позиция 2: Петя Костова Димова - зам. ръководител на проект
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 400.00
  • Обособена позиция 3: Албена Михайлова Радева - технически експерт
    Изпълнител: Албена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 550.00
  • Обособена позиция 4: Ася Василева Чипева - технически експерт
    Изпълнител: Ася
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 550.00
  • Обособена позиция 5: Катя Николова Величкова - финансов експерт
    Изпълнител: Катя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 600.00
  • Обособена позиция 6: Димитър Иванов Петков - счетоводител
    Изпълнител: Димитър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 550.00
  • Обособена позиция 7: Бисерка Сашова Борисова - експерт мониторинг
    Изпълнител: Бисерка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 400.00
  • Обособена позиция 8: Елена Иванова Паисиева - координатор
    Изпълнител: Елена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 400.00
  • Обособена позиция 9: Ивайло Иванов Петков - КБЗ
    Изпълнител: Ивайло
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
  • Обособена позиция 10: Даниела Славчева Брязова - КБЗ и финансист
    Изпълнител: Даниела
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 250.00
  • Обособена позиция 11: Петя Любенова Парталова - юрист
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 400.00
  • Обособена позиция 12: Живко Иванов Боговски-КБЗ
    Изпълнител: Живко
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 300.00
  • Обособена позиция 13: Мария Панчева Иванова
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Определяне на изпълнител за строителството на обект: Лот 26 „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" , обособена позиция 3 от открита процедура с предмет:„Определяне на изпълнител за строителството на 3 обекта – Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на ОП „Региони в растеж“ 2014 – 2020., Прогнозна стойност: 13 723 157.00
  • Обособена позиция 1: Определяне на изпълнител за строителството на обект: Лот 26 „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" , обособена позиция 3 от открита процедура с предмет:„Определяне на изпълнител за строителството на 3 обекта – Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на ОП „Региони в растеж“ 2014 – 2020.
    Изпълнител: ДЗЗД "111 МОСТ 2018"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 465 064.43
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка със строителството на обект: Лот 26 „Път III-507 Кърджали-Мост-Манастир от км 0+055 до км 26+109, с обща дължина 26,054 км, област Кърджали" , обособена позиция 3 от открита процедура с предмет: „Определяне на изпълнител на консултантска услуга във връзка със строителството на 3 обекта - Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на ОП „Региони в растеж“ 2014 – 2020., Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Определяне на изпълнител за консултантска услуга във връзка със строителството на три обета - Лот 24, Лот 25 и Лот 26 на ОПРР 2014-2020 по обособени позиции
    Изпълнител: ДЗЗД "Сдружение Пътконсулт 2000 - ТРИ ЕС"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 212 952.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Разработване на проекти в пълна степен на проектна готовност, с които Агенция „Пътна инфраструктура” ще има възможност да кандидатства за финансиране по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020г. и осъществяване на авторски надзор по време на строителството по две обособени позиции, Прогнозна стойност: 224 500.00
  • Обособена позиция 1: Авторски надзор
    Изпълнител: "Виа - План" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN