Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0509-C02
Наименование на проекта Нови работни места в СВЕМАР КОНСУЛТ ООД - гр. Варна
Бенефициент 148032652 СВЕМАР КОНСУЛТ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 11.08.2016
Дата на стартиране 11.08.2016
Дата на приключване 11.01.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
"СВЕМАР КОНСУЛТ" ООД  обединява дейността на мрежа от специалисти и експерти в областта на управленското и бизнес консултиране. Мисията на компанията е да осигурява експертна помощ и професионални консултантски услуги на своите клиенти - бизнес организации и обществени институции. Екипът от гъвкави експертни групи, работещи по различни модули и конкретна проблематика, включва консултанти с разнообразна квалификация и доказан опит и гарантира постигане на качество и удовлетвореност у своите клиенти. 
Настоящото проектно предложение с наименование "Нови работни места в СВЕМАР КОНСУЛТ ООД - гр. Варна" е насочено към създаване на устойчива заетост на 6 безработни и неактивни лица. Ще бъдат създадени 6 работни места за длъжност - експерт програми и проекти - 1 брой; - експерти (инспектори) - 5 броя с ангажимент за продължаване на трайната заетост на 50 % от тях и след реализиране на проектните дейности. След компетентна оценка на пазарния потенциал и привличането на чуждестранен партньор за  внедряването на новата за компанията дейност - бе взето решение за стартиране на направление - Сертификация на биопродукти. Развитието на новото направление изисква привличането на качествено нови и с нова квалификация експерти. 
Настоящото проектопредложение е в съответствие с целта на Процедурата, а именно да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица. Специфичните цели на проектопредложението са в съответствие с инвестиционните приоритети и специфични цели на Процедурата. С предвидените в настоящото проектно предложение дейности ръководството ще отговори на изискванията за акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Чрез реализирането на иновативна на пазара на консултантски услуги дейност, "СВЕМАР КОНСУЛТ" ООД ще си осигури финансова устойчивост и ще гарантира устойчивост на новите работни места.
Дейности
  • Дейност: Наемане на 6 броя безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да бъдат подбрани кандидати и сключени договори с 6 безработни и неактивни лица, на 50 % от които ще бъде предоставена възможност за трайна заетост за допълнителен период от минимум 12 месеца. Безработните и неактивни лица ще бъдат и от двете области на интервенция - целеви групи над 30 години и безработни младежи до 29 години. Тяхното разпределение ще бъде следното - 5 лица от код 102 и 1 лице от код 103. След реализирането на дейността ще бъдат създадени 5 нови работните места за Инспектори (експерти) и 1 работно място за Експерт проекти. Етапите на изпълнение на дейността ще бъдат следните: 1. Подбор на безработни и неактивни лица - ще бъдат подадени заявки в различни трудови борси за наемане на персонал - държавни и частни. Ще бъдат потърсени неактивни лица; 2. Сключване на договор с одобрените 6 лица. 3. Запознаване на новонаетите лица с естеството на работа и провеждане на инструктажи. 4. Сключване на договор за абонаментно обслужване със служба по трудова медицина., Договорена стойност: 54 835.68 , Отчетена стойност: 54 061.02
  • Дейност: Закупуване на оборудване и инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Ще бъде извършена доставка на 1 лекотоварен автомобил на планирана стойност 21 060,00 лева и 6 броя преносими компютри пряко необходими за извършване на дейността от новоназначените служители на единична стойност 1200,00 лева. С цел осигуряване на мобилност на екпертните групи от инспектори до клиентите - производители или търговци на биологична продукция, се предвижда да бъде закупен лекотоварен автомобил. Автомобилът ще разполага със 5 седящи места. С цел елиминиране на неблагоприятните климатични условия автомобилът ще бъде оборудван с климатик. Закупеното транспортно средство ще обслужва предимно новосъздаденото звено за Контрол и сертификация на биологична продукция, в което ще са ангажирани 5 инспектори с различна професионална квалификация. Доставеното оборудване и транспортно средство ще бъдат застраховани за всички рискове за времето на изпълнение на проекта на стойност 1662,00 лева. , Договорена стойност: 29 922.00 , Отчетена стойност: 28 818.43
  • Дейност: Дейности по организация и управление на проекта: Ще бъде създаден екип по проекта, който ще се състои от ръководител на проекта с богат опит в управлението на проекти, финансирани по европейски и други фондове, както и координатор - счетоводител, който също притежава опит във финансовото управление на безвъзмездна помощ. Заетостта на екипа ще бъде в рамките на реализацията на проекта, а именно 17 месеца. Работата на екипа ще бъде отчитана на база на отработените часове като ръководителя на проекта предвиждаме да бъде зает в рамките на 500 часа, а координаторът - счетоводител - 487 часа. Часовите ставки за изплащане на възнагражденията по отработените часове са съгласно публикуваната Методология за определяне на възнагражденията, т.е. за ръководител проект - 10 лева/час, за координатор - счетоводител - 8 лева/час. Предвиждаме сумата от 8896,00 лева за възнаграждения на екипа по проекта. За да бъде обезпечено управлението на проекта ще бъдат необходими и канцеларски материали и консумативи на обща стойност - 504,00 лева. Ще бъдат доставени следните материали и консумативи: - копирна хартия - 8 кашона х 30,00 лева - 240,00 лева; - папки с перфорация - 1 опаковка х 51,00 лева - 51,00 лева; - класьори - 20 броя х 3,00 лева - 60,00 лева; - тонер касета - 2 броя х 63,00 лева - 126,00 лева; - джобове - 2 опаковки х 6 лева - 12,00 лева; - химикали - 10 броя х 1,50 лева - 15,00 лева. , Договорена стойност: 9 400.00 , Отчетена стойност: 9 411.45
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност: С цел популяризиране на проекта сред обществеността ще бъдат реализирани следните услуги от външна фирма: - изработване на информационна табела - 1 брой на стойност 250,00 лева. Тя ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование. - изработване на 7 самозалепващи се стикери на стойност 350,00 лева, които ще бъдат поставени върху доставеното оборудване и автомобил. Те ще съдържат информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование; - публикуване на две информационни карета в местен вестник в началото и в края на проекта на стойност 400,00 лева., Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 1 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КИК КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 900.00 , Отчетена стойност**: 6 900.00
  • Изпълнител: ХЕЛТ ЕНД СЕЙФТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 120.00 , Отчетена стойност**: 120.00
  • Изпълнител: ДАНИЕЛА, Договорена стойност по проекта*: 3 896.00 , Отчетена стойност**: 2 053.59
  • Изпълнител: МУСАЛА ИНШУРЪНС БРОКЕР ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 173.52 , Отчетена стойност**: 858.43
  • Изпълнител: ЕУРАТЕК АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 21 060.00 , Отчетена стойност**: 21 060.00
  • Изпълнител: РИТОН-Р ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: СКАЙЛ-Х ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 504.00 , Отчетена стойност**: 504.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 95 157.68 BGN
БФП 95 157.68 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 92 777.22 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Дейности свързани с осигуряване на информираност и публичност, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Дейности свързани с осигуряване на информираност и публичност
    Изпълнител: РИТОН-Р ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали., Прогнозна стойност: 504.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали.
    Изпълнител: СКАЙЛ-Х ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 504.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване - 6 броя преносими компютри, Прогнозна стойност: 7 200.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на оборудване - 6 броя преносими компютри
    Изпълнител: КИК КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 900.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на оборудване - доставка на автомобил, Прогнозна стойност: 21 060.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на лекотоварен автомобил
    Изпълнител: ЕУРАТЕК АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 21 060.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Застраховане на оборудване, Прогнозна стойност: 1 662.00
  • Обособена позиция 1: застраховане на оборудване
    Изпълнител: МУСАЛА ИНШУРЪНС БРОКЕР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 173.52
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина в СВЕМАР КОНСУЛТ ООД, Прогнозна стойност: 120.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на комплексно обслужване от Служба по трудова медицина в СВЕМАР КОНСУЛТ ООД
    Изпълнител: ХЕЛТ ЕНД СЕЙФТИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 120.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Услуги по управление на проекта- наемане на координатор-счетоводител, Прогнозна стойност: 3 896.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по управление на проекта- наемане на координатор-счетоводител
    Изпълнител: ДАНИЕЛА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 896.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN