Номер от ИСУН | BG05M9OP001-1.003-1516-C01 |
Наименование на проекта | Електронната търговия - стъпка към прогреса |
Бенефициент | 131197187 ПЕПИНА-М ЕООД |
Източник на финансиране | ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси |
Дата на сключване на договора/заповедта | 27.09.2016 |
Дата на стартиране | 27.09.2016 |
Дата на приключване | 27.12.2017 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Приключен (към датата на приключване) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
Проектното предложение е насочено към една от най-уязвимите целеви групи на пазара на труда - безработни и неактивни младежи до 29 годишна възраст. Липсата на трудов опит сред младежите е основен проблем при изграждане на трудови навици и осигуряване на устойчива заетост. Бенефициентът "Пепина-М" ЕООД ще осигури нови работни места и повишаване на знанията и уменията за 14 младежи, като на лицата ще бъде осигурена устойчива заетост и обучения по професионална квалификация и ключова компетентност. За постигането на тези цели по проекта са предвидени за изпълнение 6 дейности, както следва: 1. Управление на проекта; 2. Обособяване на нови работни места; 3. Избор на представители на целевата група; 4. Осигуряване на заетост за безработните лица за 12 месеца; 5. Обучение на новоназначените служители; 6. Публичност и визуализация. Проектът ще се изпълни в рамките на 15 месеца, в които е предвидена 12 месечна заетост за 14 лица, като поне 7 от тях ще запазят заетостта си след приключване на проектните дейности. Новите работни места ще бъдат разкрити в гр. София, като това ще даде възможност на младежи от региона да се реализират професионално и да повишат квалификацията си. Благодарение на предвидените за закупуване оборудване, обзавеждане и софтуери, работодателят ще разкрие нови работни места, разполагащи с подходящи условия и база за професионална реализация на новоназначените безработни или неактивни младежи. Изпълнението и напредъкът по проекта ще бъдат отразени в публичното пространство чрез мерки, които са определени съгласно утвърдения „Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” - провеждане на 2 пресконференции (въвеждаща и заключителна), публикуване на 2 статии в медиите, поставянето на 3 информационни табели, както и разпространението на информационни брошури. |
Дейности |
|
Партньори | Няма |
Изпълнители |
|
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 14.00 , Достигната стойност: 14.00 |
Индикатор 2 | Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 7.00 , Достигната стойност: 7.00 |
Индикатор 3 | Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 14.00 , Достигната стойност: 17.00 |
Обща стойност на проекта | 220 463.84 BGN |
БФП | 220 463.84 BGN |
Собствено финансиране | 0.00 BGN |
Общо реално изплатени суми | 214 354.07 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 85.00 % |
Няма | |
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: Oбучение на наети по проекта лица,
Прогнозна стойност: 25 550.00
|
Процедура 2 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на доставка на канцеларски материали.,
Прогнозна стойност: 956.38
|
Процедура 3 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на доставка на офис обзавеждане.,
Прогнозна стойност: 7 000.00
|
Процедура 4 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на доставка на офис оборудване.,
Прогнозна стойност: 29 239.15
|
Процедура 5 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга по застраховане на оборудване и обзавеждане.,
Прогнозна стойност: 200.00
|
Процедура 6 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Координатор по проекта.,
Прогнозна стойност: 6 660.00
|
Процедура 7 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга по Организация, управление и контрол на дейностите по проекта в качеството на Счетоводител по проекта.,
Прогнозна стойност: 4 995.00
|
Процедура 8 |
Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга по осигуряване на публичност и визуализация.,
Прогнозна стойност: 2 204.63
|
Процедура 9 |
Предмет на предвидената процедура: Изработка на специализиран софтуер.,
Прогнозна стойност: 29 900.00
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN