Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0222-C01
Наименование на проекта Нови работни места в Макс Брокер ООД
Бенефициент 201519780 МАКС БРОКЕР ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 05.08.2016
Дата на стартиране 05.08.2016
Дата на приключване 04.11.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Област
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
Макс Брокер ООД е дружество, регистрирано през 2011 г. и е застрахователен брокер. Понастоящем на трудов договор в дружеството работят 12 човека. 
Макс Брокер ООД извършва своята дейност в 12 обекта на територията на София, Пловдив, Смолян, Перущица, Доспат, Луковит, Пещера, с. Опан и с.Първенец.
Повече информация за фирмата може да се намери на адрес www.maxbroker.eu
С цел създаване на нови работни места, Макс Брокер ООД взе решение да участва в настоящата процедура, като планира да разкрие нови 4 работни места, за нуждите на офисите си в София и Пловдив.
Планираме за устроим на работа 2 нови служители в София и 2 нови служители в Пловдив.
Финансовите данни на дружеството за последния тригодишен период са стабилни, фирмата е на печалба и притежава активи, сред които и два служебни автомобила.
Дейността на застрахователния брокер е строго регулирана. Изискват се наистина специфични знания и умения за упражняване на професия като експерт по застраховането. В тази връзка за нас програма „Ново работно място“ е изключително полезна, тъй като освен за заетост, тя се грижи и за повишаване на квалификацията на служителите. 
Проектното предложение на Макс Брокер ООД включва:
- Създаване на 4 броя нови работни места с акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда - безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г.
- Макс Брокер ООД ще запази новосъздадените работни места на минимум 50% от новосъздадените служители за минимум още 12 месеца.
- Осигуряване на обучение по професионална квалификация на новозначените 4 броя служители
- Осигуряване на обучение по ключова компетентност – дигитална компетентност на новозначените 4 броя служители
- Оборудване на новосъздадените работни места и създаване на необходимите условия за работа на служителите
- Организация и управление на проекта
- Дейности по информиране и публичност
Дейности
  • Дейност: Дейност 1 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца в Макс Брокер ООД: Дайност 1 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца в Макс Брокер ООД - е насочена към изпълнение на цел 1 Създаване на нови работни места в Макс брокер ООД с акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда - безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г. вкл. и цел 2 Създаване на устойчиви работни места в Макс Брокер ООД от проектното предложение на дружеството. Макс Брокер ООД ще осигури заетост за период до 12 месеца на лица от допустимата целева група. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от Макс Брокер ООД, ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Макс Брокер ООД ще запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта. Разходите за възнаграждения за всяко лице, включено в заетост, са в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца. Дейност 1.1 – Идентифициране на безработни лица от целевата група - Безработни лица на възраст над 54 г. – 1 брой; - Безработни младежи до 29 г. вкл. – 1 брой. - Безработни участници на възраст от 30 до 54 г. включително – 2 броя Старт на Дейност 1.1 от първия месец след сключване на договор. Приключване на Дейност 1.1 – най-късно до края на втория месец от сключване на договор с Управляващият орган. Дейност 1.2 – Сключване на трудови договори – 4 бр. с идентифицираните безработни лица от целевата група. Ще бъдат сключени 4 броя 8 часови трудови договори. Старт на Дейност 1.2 от втория месец след сключване на договор. Приключване на Дейност 1.2 – най-късно до края на третия месец от сключване на договор с Управляващият орган. , Договорена стойност: 52 429.02 , Отчетена стойност: 51 797.71
  • Дейност: Дейност 2 - Предоставяне на професионално обучение за придобиване на част от професия по трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица: Дейност 2 - Предоставяне на професионално обучение за придобиване на част от професия по трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица - е насочена към изпълнение на цел 3 Осигуряване на подходящи обучения за новоназначените служители в Макс Брокер ООД, осигуряване на обучение по професионална квалификация на новозначените 4 броя служители в Макс Брокер ООД, както и към цел 2 - Създаване на устойчиви работни места в Макс Брокер ООД. Професионално обучение ще бъде извършено само на новонаетите 4 броя лица. Лицата, които ще бъдат наети от Макс Брокер ООД, ще бъдат назначени като Експерти по застраховане. Тази длъжност обосновава необходимост от професионално обучение по специалността 3430102-Застрахователно и осигурително дело, Професионално направление и код: 343 Финанси, банково и застрахователно дело, Наименование на професията и код: 343010 Финансист, която е единствено трета квалификационна степен, съобразно Държавните образователни изисквания. В тази връзка лицата ще бъдат обучени на част от професия, а именно 3430102-Застрахователно и осигурително дело Работното място изисква посочената в проектното предложение професионална квалификация. Дейността на застрахователния брокер е строго регулирана от Кодекса за застраховането и друга поднормативна уредба и е под надзора на Комисия за финансов надзор. Нормативно са заложени изисквания както към управителя на застрахователния брокер, така и към неговите служителите: Кодекс за застраховането: Чл. 157. (4) Служителите на застрахователния брокер, непосредствено заети с извършването на застрахователно или презастрахователно посредничество, трябва да имат поне средно образование и да отговарят на изискванията на ал. 1, т. 3 - 6. …….. Алинея (6) Застрахователният брокер е длъжен да осигури обучение на служителите по ал. 4. Ще бъдат извършени следните обучения: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността Професионално направление и код: 343 - Финанси, банково и застрахователно дело Наименование на професията и код: 343010 – Финансист Наименование на специалността и код 3430102 - Застрахователно и осигурително дело 2. Хорариум на обучението – 620 учебни часа; 2.1. Теория – 300 часа; 2.2. Практика – 320 часа; 3. Брой на обучаваните лица – 4 броя; 4. Документ, доказващ завършеното обучение – Свидетелство за професионална квалификация. Под-дейности: Дейност 2.1 – Провеждане процедура за избор на изпълнител на Център за професионално обучение, лицензиран в НАПОО, който има лиценз за преподаване по специалността 3430102-Застрахователно и осигурително дело Дейност 2.2 – Съгласуване с избрания изпълнител на хорариума на обучението, теорията и практиката, броя на обучаваните лица, датата на стартиране на обучението(ята), начина на провеждане на обучението(ята) и др., свързани с подготовката по провеждане на обучението(ята). Дейност 2.3 – Провеждане на професионално обучение(я) по специалността 3430102-Застрахователно и осигурително дело за 4-те броя новоназначени служители в Макс Брокер ООД., Договорена стойност: 4 500.00 , Отчетена стойност: 4 400.00
  • Дейност: Дейност 3 - Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: Дейност 3 е насочена към изпълнение на цел 3 - Осигуряване на подходящи обучения за новоназначените служители в Макс Брокер ООД - Осигуряване на обучение по ключова компетентност – дигитална компетентност на новозначените 4 броя служители в Макс Брокер ООД и към цел 2 - Създаване на устойчиви работни места в Макс Брокер ООД. Обучението по ключови компетентности ще се извърши само за новонаетите лица, тъй като работното място изисква посочената в проектното предложение ключова компетентност. В тази връзка експертите по застраховане имат необходимост от обученията по ключови компетентности, във връзка с необходимостта от следните техни умения: Дигиталната компетентност е задължителна ключова компетентност за всеки един служител на застрахователен брокер. Предвидените в проектното предложение обучения ще окажат пряк и косвен ефект върху целевата група, който ще се изразява най-вече в: • Създаване на навици за учене през целия живот, което ще помогне за развиване и усъвършенстване в професионално отношение; • Получаване на възможност за личностно израстване; • Получаване на знания, които ще са от полза не само в настоящата работа, но и в бъдещата трудова кариера на всеки служител; • Гарантирана трудова заетост от минимум 1 година след приключване на проекта за всеки участник в обученията; Към днешна дата повечето застрахователни продукти се издават единствено он-лайн, чрез ИНСИС и УЕБ системите на застрахователите. От 2012 година всички застраховки Гражданска отговорност, задължително се издават само от он-лайн порталите. Отчетите към застрахователите се генерират от специализирана платформа, която ползва и Макс Брокер ООД. Комуникацията между страните – Брокер – Застраховател – Комисия за финансов надзор, също е само чрез он-лайн системите на страните. Без дигитална компетентост не би могъл да работи нито един служител при работодател застрахователен брокер. В тази връзка целта на обучението ще бъде придобиване на познания по: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” за 4 новоназначени служителя. - Групата за обученията ще състои от 4 човека. - Обучението за ключови компетентности, ще завърши със съответен документ, удостоверяващ придобитите знания и умения. - Максимално допустимата стойност на безвъзмездната финансова помощ за един обучаем за обучение за придобиване на ключови компетентности няма да надхвърля за обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” и с продължителност не по-малка от 45 учебни часа – 250 лв.; Провеждане на обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: 1. Хорариум на обучението – 45 учебни часа; 1.1. Теория – 20 учебни часа; 1.2. Практика – 25 учебни часа; 2. Брой на обучаваните лица – 4 броя; 3. Документ, доказващ завършеното обучение – Удостоверение за придобита ключова компетентност Под-дейности: Дейност 3.1 – Провеждане процедура за избор на изпълнител, който ще притежава необходимата професионална компетентност и квалификация за извършване на възложената им дейност. Дейност 3.2 – Съгласуване с избрания изпълнител на хорариума на обучението, теорията и практиката, броя на обучаваните лица, датата на стартиране на обучението(ята), начина на провеждане на обучението(ята) и др., свързани с подготовката по провеждане на обучението(ята). Дейност 3.3 – Провеждане на обученията по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” , Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 1 000.00
  • Дейност: Дейност 4 - Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места в Макс брокер ООД: Дейност 4 - Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места в Макс брокер ООД е насочена към изпълнение на цел 1. Създаване на нови работни места в Макс брокер ООД и оборудване на новосъздадените работни места и създаване на необходимите условия за работа на служителите, а също така и към цел 2. Създаване на устойчиви работни места в Макс Брокер ООД. Оборудването, което Макс Брокер ООД планира да закупи е свързано с необходимостта на новозначените служители, да имат на разположение това оборудване, във връзка с изпълнение на служебните им задължения като експерт застрахователи. Всеки служител в Макс Брокер ООД има на свое разположение компютърна конфигурация (лаптоп или настолен компютър с монитор), бюро, стол, контейнер. Във всеки офис има шкаф, принтер, факс, връзка с интернет. Всичко това е абсолютно задължително, за да може да бъде извършвана дейността от експертите по застраховане, като дейността, която те изпълняват включва сключване на договори (застрахователни полици), чрез он-лайн системите на застрахователите, разпечатването им, за да бъдат предоставени на клиентите, поддържане на архиви на хартия, подготовка на отчети и други. За всеки служител има закупен софтуерен лиценз за работа със специализирана брокерска оперативна система. Такива работни места Макс Брокер ООД трябва да осигури и за новоназначените служители по този проект, като оборудването, което предвижда да закупи е: Лаптопи с операционна система – 4 броя (2 за офиса в София и 2 за офиса в Пловдив) Мултифункционални устройства – 2 броя (1 за офиса в София и 1 за офиса в Пловдив) Бюра – 4 броя (2 за офиса в София и 2 за офиса в Пловдив) Столове – 4 броя (2 за офиса в София и 2 за офиса в Пловдив) Офис шкафове – 2 броя (1 за офиса в София и 1 за офиса в Пловдив) Офис контейнери към бюрата – 4 броя (2 за офиса в София и 2 за офиса в Пловдив) ДНА – Office пакет – 4 броя (2 за офиса в София и 2 за офиса в Пловдив) ДНА – Лицензи за работа със специализирана брокерска оперативна система + абонамент за 12 месеца поддръжка (2 за офиса в София и 2 за офиса в Пловдив) Под-дейности: Дейност 4.1 – Избор на изпълнител по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. за доставка на необходимото оборудване. Дейност 4.2 – Оборудване на работните места: Лаптопи с операционна система – 4 броя (2 за офиса в София и 2 за офиса в Пловдив) Планиран бюджет – 4400 лв. – 4 броя по 1100 лв. Мултифункционални устройства – 2 броя (1 за офиса в София и 1 за офиса в Пловдив) Планиран бюджет – 900 лв. – 2 броя по 450 лв. Бюра – 4 броя (1 за офиса в София и 1 за офиса в Пловдив) Планиран бюджет – 600 лв. – 4 броя по 150 лв. Столове – 4 броя (2 за офиса в София и 2 за офиса в Пловдив) Планиран бюджет – 400 лв. – 4 броя по 100 лв. Офис шкафове – 2 броя (1 за офиса в София и 1 за офиса в Пловдив) Планиран бюджет – 600 лв. – 2 броя по 300 лв. Офис контейнери към бюрата – 4 броя (2 за офиса в София и 2 за офиса в Пловдив) Планиран бюджет – 800 лв. – 4 броя по 200 лв. ДНА – Office пакет – 4 броя (2 за офиса в София и 2 за офиса в Пловдив) Планиран бюджет – 1800 лв. – 4 броя по 450 лв. ДНА – Лицензи за работа със специализирана брокерска оперативна система + абонамент за 12 месеца поддръжка (2 за офиса в София и 2 за офиса в Пловдив) Планиран бюджет – 10000 лв. – 4 броя по 2500 лв., Договорена стойност: 18 074.34 , Отчетена стойност: 15 300.00
  • Дейност: Дейност 5 - Дейности за организация и управление на проекта: Дейност 5 - Дейности за организация и управление на проекта е насочена към изпълнение на цел 1. Създаване на нови работни места в Макс брокер ООД с акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда - безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г. вкл., на цел 2. Създаване на устойчиви работни места в Макс Брокер ООД и на цел 3. Осигуряване на подходящи обучения за новоназначените служители в Макс Брокер ООД. Цел на дейността - Постигане на целите на проекта и осигуряване на качествено, ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите, и ефикасно и целесъобразно разходване на средствата. Под-дейности: Дейност 5.1 - Стартиране на проекта и разпределение на отговорностите между неговите членове Дейност 5.2 - Разработване на детайлизиран план-график за реализиране на дейностите Дейност 5.3 - Установяване на система за вътрешен контрол на изпълнението Дейност 5.4 - Документално осигуряване и управление на проекта; изготвяне на технически доклади и др. необходими документи. Оформяне на досие на проекта Дейност 5.5 - Координационни, административни и счетоводни дейности Екипът ще изготвя и подава необходимите документи на Договарящия орган, съобразно неговите изисквания. Ще отговоря за вътрешно фирмената комуникация с целевата група, реализиране на обученията, оборудването на новите работни места. Опитът и експертизата на Ръководителя на проекта, който е участвал като Ръководител проект по реализиран проект, финансиран от ОП Конкурентоспособност, е предпоставка за ефективно управление на проекта. Екипа за организация и управление на проекта, като типове позиции и брой хора, които са ангажирани са: ръководител – 1 бр. координатор – 1 бр. счетоводител – 1 бр. Отговорности на екипа: Ръководител: - Отговаря за цялостното изпълнение на проекта и проектните дейности - Документално осигуряване и управление на проекта - Комуникация с Управляващият орган - Вътрешна организация и разпределяне на задачите за постигане на изпълнение на дейностите - Подготовка на междинни и окончателен технически и финансови отчети - Мониторинг върху изпълнение на проекта – както на дейностите, така и на сроковете Координатор: - Оказва техническо съдействие на ръководителя на проекта; - Подсигурява навременното изпълнение на планираните дейности; - Координира, подпомага и организира дейностите по провеждане на обучения на включените в проекта лица; - Изготвя графици и списъци на групите обучаеми. Следи за тяхното спазване; - Изготвя отчети за извършените дейности по проекта. - Изготвя технически доклади за изпълнение на проекта. - Отговаря за попълването на документацията на проекта; Счетоводител: - Отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност на проекта; - Текуща обработка на първичните счетоводни документи във връзка с изпълнение на бюджета на проекта; - Изготвя платежни документи и извършва банкови операции, свързани с дейностите по проекта; - Съставя необходимите справки и отчети; - Изготвя финансовите отчети към техническите доклади. Проектен бюджет на дейността: Възнаграждения и осигуровки на Ръководител проект – 400 часа х 10 лв. – 4000 лв. Възнаграждения и осигуровки на Координатор – 250 часа х 8 лв. – 2000 лв. Възнаграждения и осигуровки на Счетоводител – 150 часа х 6 лв. – 900 лв. , Договорена стойност: 6 900.00 , Отчетена стойност: 6 900.00
  • Дейност: Дейност 6 - Дейности по информиране и публичност – в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.: Дейност 6 - Дейности по информиране и публичност – в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. е насочена към изпълнение на цел1. Създаване на нови работни места в Макс брокер ООД с акцент върху интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда - безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г. вкл., на цел 2. Създаване на устойчиви работни места в Макс Брокер ООД и на цел 3. Осигуряване на подходящи обучения за новоназначените служители в Макс Брокер ООД. Цел на дейността - Повишена информираност на широката общественост за проекта, дейностите и резултатите от него. В рамките на тази дейност ще бъде изпълнено следното: При всички мерки за информация и комуникация, предприети от Макс Брокер ООД, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на операцията, чрез: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на операцията; - общото лого за следващия програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта, Макс Брокер ООД ще информира обществеността за получената от фондовете подкрепа, като планира следните дейности: Дейност 6.1 - Макс Брокер ООД ще включи на сайта си www.maxbroker.eu кратко описание на операцията, включително на нейните цели и резултатите от нея, и открои финансовата подкрепа от Европейския съюз; ще публикува на подходящо място на своята интернет – подробна информация за одобрения за финансиране проект. Дейност 6.2 – Поставяне на 2 плаката с информация за проекта (поне размер А3), в които ще се споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз, на видно за обществеността място, като например входа на офисите. Дейност 6.3 - Във всеки документ, свързан с изпълнението на операция, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал ще се посочва, че оперативната програма е била осъществена с подкрепата на фонда или фондовете. Дейност 6.4 - Макс Брокер ООД ще постави 2 постоянни табели (с размер 70 х 50 см.) на видимо за обществеността място – една в офиса в София и една в офиса в Пловдив. Табелите ще посочват вида, наименованието и основното предназначение на операцията. Те ще се изготвят в съответствие с техническите характеристики, приети от Европейската комисия. Дейност 6.5 – Публикуване на интернет банер с линк към Единния информационен портал www.eufunds.bg Дейност 6.6 – Поставяне на стикери (лепенки) на подходящо място на повърхността на всяко едно от оборудването. На стикерите ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменването „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за следващия програмен период 2014-2020 г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ Отчитане на мерките за информация и публичност При отчитане изпълнението на проекта, както и при проверки на място, Макс Брокер ООД ще предоставя на ОУ доказателствен материал за предприетите мерки за информация и комуникация. Това ще бъдат снимки, публикувани новини, линкове към уеб-сайтове, екземпляри от произведени и разпространени информационни материали (брошури, листовки, плакати и др.), присъствени списъци и друг подходящ доказателствен материал. , Договорена стойност: 720.00 , Отчетена стойност: 67.50

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Елеонора, Договорена стойност по проекта*: 4 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Дарина, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЕГ КОНСУЛТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 15 300.00 , Отчетена стойност**: 15 300.00
  • Изпълнител: Лилия, Договорена стойност по проекта*: 900.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 270.00 , Отчетена стойност**: 270.00
  • Изпълнител: ЦЕНТЪР ЗА ОБУЧЕНИЕ ИНТЕРСИСТЕМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 400.00 , Отчетена стойност**: 5 400.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 83 623.36 BGN
БФП 83 623.36 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 80 283.02 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на новите работни места в Макс брокер ООД, Прогнозна стойност: 19 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на новите работни места в Макс брокер ООД
    Изпълнител: ЕГ КОНСУЛТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 300.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изпълнение на дейности по информиране и публичност, в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., Прогнозна стойност: 720.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изпълнение на дейности по информиране и публичност, в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 270.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за предоставяне на професионално обучение за придобиване на част от професия по трета квалификационна степен по специалността 3430102 Застрахователно и осигурително дело, и предоставяне на обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за предоставяне на професионално обучение за придобиване на част от професия по трета квалификационна степен по специалността 3430102 Застрахователно и осигурително дело, и предоставяне на обучения по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN