Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0022-C01
Наименование на проекта Увеличаване на конкурентните предимства на Цитро ООД чрез развитие на управленския капацитет и растеж
Бенефициент 115616586 ЦИТРО ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 21.11.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Марица, с.Царацово

Описание

Кратко описание на проекта
Общата цел на проекта е насочена към развитие на управленския капацитет и растеж на малките и средни предприятия в България, в това число и на Цитро ООД, чрез подкрепа за специализирани услуги и насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги.
Специфичните цели на проекта са: 
1) Въвеждане и сертифициране на интегрирана система за управление, покриваща изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005, в т.ч. чрез инвестиции в ново оборудване и специализиран софтуер; 
2) Въвеждане на информационна система за управление на ресурсите (ERP) в Цитро ООД чрез разработване и внедряване на  ИКТ базиран софтуер, и осигуряване на необходимия хардуер.
Целите на проекта ще бъдат реализирани чрез дейностите:
- Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез:1) въвеждане на интегрирана система за управление съгласно ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005; 2) сертифициране на интегрирана система за управление съгласно ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005; 3) инвестиции в ново оборудване и специализиран софтуер, допринасящи за въвеждане на интегрирана система за управление съгласно ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005.
- Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез:1) разработване и внедряване на ERP система; 2) закупуване на ново оборудване, необходимо за функциониране на ERP системата;
- Дейности за визуализация на проекта.
Очакваните резултати са: въведена и работеща интегрирана система за управление, съгласно ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005; получени сертификати по ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005; внедрена ERP система; подобряване качеството на продуктите; оптимизирани ресурси и бизнес процеси; навлизане на нови пазари; въведени организационни иновации във връзка с качество, околна среда, безопасност на храните, планиране и организация на дейността; повишени приходи от продажби.
Дейности
  • Дейност: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез въвеждане на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005. : Целта на дейността е развитие и укрепване на управленския капацитет на Цитро ООД чрез въвеждане на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005. Необходимостта от въвеждане на интегрирана система съгласно ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005 е свързана с изпълнение стратегията за развитие на фирмата, в т.ч. увеличаване на приходите от продажби, както и на експорта в средносрочен план. За да се развива и приспособява към динамично променящата се бизнес среда и да отговори на нуждите и очакванията на своите клиенти и партньори, Цитро ООД осъзнава необходимостта от повишаване на ефективността на управлението, оптимизиране на дейността, подобряване качеството на безалкохолните напитки. Едновременно с това ръководството на фирмата се стреми към запазване лоялността на своите клиенти и подобряване имиджа на организацията с цел привличане на нови корпоративни клиенти. По този начин компанията ще успее да запази търговските си взаимоотношения с настоящи клиенти и партньори, да разшири пазарния си дял и повиши приходите от продажби. За да се реализират фирмените планове, е необходимо дружеството да оптимизира работните процеси във фирмата с оглед насоченост към клиента и неговите нужди, като ги подобри от гледна точка на ефикасност и ефективност; елиминира неефективните от тях; въведе съвременни управленски практики и подходи. Освен това, в последните месеци в предприятието постъпват редица запитвания от потенциални чуждестранни клиенти, които обаче поставят изискване за наличие на международен стандарт за управление безопасността на храните, както и на сертификати по международно признати стандарти, свързани с опазването на околната среда и добри екологични практики.  Дейността е свързана с извършване на консултантки услуги по анализ, разработване на документация и въвеждане на интегрирана система за управление съгласно международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005.Основните етапи са: 1.Събиране на входяща информация и посещение на място от страна на консултантска организация- На първото посещение се извършва т.н. гап анализ с цел да се прегледа начина на управление на фирмата на всички нива спрямо изискванията на стандартите. Гап анализът се извършва чрез интервюиране на ръководството и представители на различните звена. 2. Помощ при разработване на документацията на системата (наръчник, процедури): ръководството на предприятието, с помощта на консултанта разработва документацията, въз основа на която ще действа интегрираната система за управление. 3. Преглед и одобряване на документацията от управителя и консултанта - преглежда се създаденият първоначален вариант на документацията. Консултантът и ръководството обсъждат документите и нуждата от промени, като ролята на консултанта е да одобри измененията спрямо изискванията на стандартите, а ръководството – спрямо ситуацията и възможностите на фирмата. 4. Внедряване на системата- консултантът или представителят на ръководството запознава персонала с разработената документация. 5. Вътрешен Одит- извършва се от обучен одитор от консултантската организация, който не е участвал в разработването на интегрираната система за управление. Неговата цел е да определи степента на ефективност на внедрената интегрираната система за управление. 6. Отстраняване на несъответствията, констатирани в резултат от Вътрешния одит. Коригиращите действия от несъответствията се определят от ръководството със съдействието на консултанта. Целта е да се предотврати повторна поява на несъответствието. 7. Преглед от ръководството - етапът се извършва от ръководството, което събира входящи данни, чрез които се определя степента на ефективност и евентуални проблеми в интегрираната система за управление. След прегледа на тези данни, ръководството прави заключения по различните показатели и взема решения. , Договорена стойност: 28 200.00 , Отчетена стойност: 16 500.00
  • Дейност: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез сертифициране на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005. : Целта на дейността е развитие и укрепване на управленския капацитет на Цитро ООД чрез сертифициране на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005. Дейността е логически свързана с дейността по въвеждане на интегрираната система, като води до придобиване на международни сертификати за управление на качеството ISO 9001:2015, за управление аспектите на околната среда ISO 14001:2015 и за управление безопасността на храните ISO 22000:2005. Необходимостта от придобиване на посочените международни сертификати е свързана, както с нуждата от повишаване доверието на клиентите, така и с разширяване на пазарното присъствие на фирмата в рамките на Европейския съюз. Сертификатът по ISO 9001:2015 ще подобри имиджа на Цитро ООД както и ще гарантира пред настоящи и бъдещи клиенти, че компанията осъществява контрол и повторяемост при качеството на произвежданите продукти. В допълнение, плановете на предприятието са насочени към излизане на повече чуждестранни пазари в ЕС, в които изискванията за наличието на европейски сертификат за безопасност на храните е задължително условие, за да се реализират фирмените напитки. Необходимостта от получаването на сертификат по ISO 22000:2005 е свързана с възможността за създаване на търговски взаимоотношения с големи международни търговски вериги и компании в страната и чужбина. Придобиването на сертификат по ISO 14001:2015 ще спомогне за подобряване на репутацията и имиджа на фирмата сред партньорите и клиентите й, ще повиши възможностите за участие и спечелване на повече конкурси, а от там и за разширяването на пазарния й дял. Като цяло проектът ще допринесе за повишаване ефективността и конкурентоспособността на фирмата на европейския пазар. По този начин фирмата ще демонстрира и своята корпоративна отговорност спрямо обществото и околната среда. Дейността включва услуги по сертификация на интегрирана система за управление, съгласно изискванията на международните стандарти за управление на качеството ISO 9001:2015, околната среда ISO 14001:2015 и безопасността на хранителните продукти ISO 22000:2005. Сертификацията включва следните етапи: 1. Определяне на обхват на одита и човекодни- Този етап се извършва от избраната сертифицираща организация, която определя броя дни, за които ще се извърши одита. 2. Определяне на екипа специалисти от сертифициращата организация - Екипът се избира от подходящо обучени и компетентни хора от организацията по критерии: опит, квалификация и образование. Той се състои от водещ на екипа, член на екипа, технически експерт, правен експерт. 3. Изготвяне на план за одита. 4. Документален преглед в предприятието - Този етап включва преглед на документите за съответствие с изискванията на стандартите, обиколка на работните пространства с цел определяне на съответствията с нормативните изисквания. 5. Същински одит - Включва проверка за съответствие между документацията и практиката в предприятието съгласно ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005 . 6. Изготвяне на доклад - Описват се искания за коригиращи действия, забележки и т.н. 7. Издаване на сертификат - Седмият етап преминава след положителна препоръка от одиторите и се състои в регистрация на сертификатите, и изготвяне на график на сертификацията, т.е. до кога са валидни сертификатите и кога ще се извършат надзорните одити. , Договорена стойност: 6 500.00 , Отчетена стойност: 5 900.00
  • Дейност: Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез инвестиции в ново оборудване и специализиран софтуер, допринасящи за въвеждане на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005. : Целта на дейността е развитие и укрепване на управленския капацитет на Цитро ООД чрез осигуряване на автоматична опаковъчна машина с термосвиваемо фолио, както и специализиран софтуер, допринасящи за въвеждане на система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2015, и система за управление на околната среда в съответствие с ISO 14001:2015, част от интегрираната система по международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001 и ISO 22000:2005. Дейността включва: 1. Покупка, доставка и въвеждане в експлоатация на нова автоматична опаковъчна машина с термосвиваемо фолио - 1 бр., допринаяща за постигане на съответствие със система за управление на качеството ISO 9001:2015 и околната среда ISO 14001:2015 , част от интегрирана система за управление. Използването на опаковъчни машини в производството е свързано с процеса по опаковане на продукцията и разпределянето й към клиентите, т.е. качеството на опаковката и външният вид на напитките зависи от ефективността на това оборудване. В момента в предприятието се използва опаковъчна машина, която обаче е морално остаряла, нагъва фолиото, смачква и обръща бутилките в палета, което се отразява негативно върху външния вид на готовата продукция и съответно върху качеството й, както и допринася за увеличаване на технологичния брак. Това налага повторяемост на операциите на машината, използване на многократно повече материали за опаковане - фолио, и въпреки това крайният резултат не е задоволителен. Освен това, съществуващата опъковъчна машина е енергоемка, което води до увеличаване производствените разходи на фирмата и с негативен ефект върху околната среда. Осигуряването на нова автоматична опаковъчна машина с термосвиваемо фолио ще позволи на предприятието да гарантира постоянното качество и добрият външен вид на продуктите. Това, от своя страна, ще доведе както до съкращаване на разходите за фирмата и на сроковете за изпълнение на поръчките, така и до удовлетворение на изискванията на настоящи и бъдещи партньори, и клиенти относно качеството на продуктите. По този начин Цитро ООД ще успее да запази търговските си взаимоотношения с досегашните си партньори, както и да привлече нови, което ще доведе и до разширяване на пазарното присъствие на фирмата в страната и на външните пазари, за които работи. За да се въведе ефективна система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2005 и околната среда в съответствие с ISO 14001:2015, която реално да действа в предприятието, е от изключителна важност за компанията да осигури посочената машина. 2. Покупка, доставка и внедряване на специализирано софтуерно приложение (система за управление на документи и процеси)- 1бр., допринасящо за въвеждане на система за управление, покриваща изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005. Софтуерът за управление на стандартите подпомага организациите при сертификацията на интегрираната система за управление. Приложението дава възможност за документиране, подобряване и управление на процесите, управление на ресурси, контрол на записи и документи, вътрешни одити, входни и изходни елементи от прегледа на ръководството, подобряване, коригиращи и превантивни действия в съответствие със стандартите, както и елиминиране на дейностите, които не добавят стойност. Основни възможности на софтуера са: Автоматизирано управление на документи по предварително създадена методология; Описване на всички бизнес процеси в даден проект; Взаимовръзки между отделните документи в различните процеси; Движение на документите; Управление на права и роли на потребителите; Създаване на образци на документи; Файлове - в различни проекти и по клиенти; Нотификации и напомняне за различни събития; Напомняне за нови и последващи действия; Пълно администриране на платформата; Откриване на процесите, изискващи голяма консумация на ресурси, с цел следене на аспектите за управление на околната среда и др. , Договорена стойност: 82 700.00 , Отчетена стойност: 90 422.00
  • Дейност: Дейности за насърчавяне използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на ERP система: Целта на дейността е насърчаване използването на ИКТ чрез разработване и внедряване на информационна система за управление на ресурсите (ERP). Необходимостта от въвеждане на ERP система е свързана с постигане на фирмените цели, насочени към повишаване на оборота и подобряване на финансовите показатели на вътрешния и външния пазар, които в голяма степен зависят от продуктивността на персонала, правилно планиране на производството и доставките, происледяемост и контрол на дейностите в склада, от подобряване на обслужването на клиенти, от следене на отчетостта в дружеството, както и от ефективното управление на човешки и материални ресурси. Това налага да бъде направена оптимизация на процесите в предприятието. В момента един от основните проблеми е липсата на изходящ контрол и проследяемост на партидите по номера и срок на годност. Фирмата разполага с програмен продукт, но той не предоставя възможност за описание на партидни номера, срок на годност, наличностите в реално време, и направени доставки. Много често сроковете са невъзможни за изпълнение без отлично планиране на производство, доставки, логистика и складова база. Информационните потоци в компанията са разнородни, като липсата на интегрирана система прави бавна обработката им. Събирането на информация от всички процеси едновременно се оказва трудоемък процес, което води до грешки. По този начин събраната информация е неточна, закъсняла и поради това непригодна за ползване и анализ от мениджърския екип. Закъсняват резултати за разходи и себестойност, и за тяхната аналитичност, паричните потоци на вход и изход, печалбата. Дейността е свързана с разработване и внедряване на ERP система. Софтуерното решение предлага интуитивен и изчистен интерфейс с възможност потребителите да създават и управляват всички бизнес процеси. Решението предвижда изграждането на интегрирана управленска информационна система с минимум 5 потребителски лицензи и следния обхват (модули): Управление на взаимоотношения с клиенти - Бизнес звена; Проекти; Ресурси; Географски зони; Бизнес процеси; Продажби и Маркетинг; Управление на връзките с клиенти; Управление на одобрения и др. Склад и управление - функционалности: Контрол на наличностите; Местонахождение на наличности (неограничено); Контейнери за съхранение - рафтове; Алтернатива – съответстващи артикули; Серийни номера - сервиз; Партиди; Цвят и размер; Групирани набори. Производство: функционалности: възможност за поръчки за производство; спецификации на продукти в производство; планиране; вложени материали и суровини; възможност за планиране на производството на база постъпилите поръчки от клиенти и на необходимите ресурси за изпълнение на произвоствените планове (материали, труд на работници, работа на машини), въвеждане на фактически вложените в производството ресурси (материали, труд на работници, работа на машини), автоматично калкулиране на себестойност на продукцията, което дава възможност за своевременно проследяване на печалбата и гъвкавост при ценообразуването и реализацията на продукцията, автоматично осчетоводяване на производството. Финанси и управление - Базов пакет; Основна счетоводна функционалност; Банка; Вземания; Задължения; Алокиране; Прогнози за паричен поток и необходими средства по валути; Консолидация; обезпечения, кредитна политика. Дейността включва следните етапи: 1.Проучване и установяване целите на клиента (управление на проекта; стратегически анализи и планиране; планиране на дейности по бизнес анализ (текущо състояние на работни процеси и бизнес модел; дефиниране на цели и структура на компанията). 2. Разработване на предварителна спецификация на проекта; 3. Разработване на функционална спецификация според нуждите на фирмата; 4. Създаване/Доставяне на съдържанието; 5. Интеграция на решението; 6. Обучение за работа със системата и документация; 7. Провеждане на тестове и фина настройка; 8. Настройка на платформата. 9. Предаване на системата в експлоатация., Договорена стойност: 68 700.00 , Отчетена стойност: 63 000.00
  • Дейност: Дейности за насърчавяне използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функциониране на ERP системата.: Целта на дейността е насърчавяне използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функциониране на ERP системата - осигуряване на компютърно оборудване. Дейността включва покупка, доставка и въвеждане в експлоатация на ново оборудване (компютърно оборудване и етикетен баркод принтер), необходимо и допринасящо за въвеждане на интегрирана информационна система за управление на ресурсите (ERP). Компютърното оборудване включва: сървър и софтуер към него – 1 брой и настолен компютър с монитор, и софтуер към него– 4 бр.; Етикетен баркод принтер - 2 бр. Сървърът, настолните компютри и етикетен баркод принтерът, предвидени за закупуване по проекта, ще обезпечат внедряването и функционирането на ERP системата и ще послужат за бъдещото устойчиво развитие на фирмата. Необходимостта от въвеждането им в експлоатация е породена от факта, че наличните към момента във фирмата компютри са с доста по-ниски параметри и не могат да обезпечат нормалното функциониране на софтуера. Сървърът ще се използва за съхранение на цялостната фирмена информация и ще гарантира стабилността на системата. Без посоченото компютърно оборудване не е възможно да се инсталира разработеното софтуерно решение и съответно да се въведе системата за управление на ресурсите в предприятието. Сървърът ще може да поеме работата на всички служители на Цитро ООД, работещи с ERP системата в предприятието в с. Царацово. Въвеждането на системата изисква наличие на актуално хардуерно оборудване и сътветния софтуер към него. Предвидените за закупуване настолни компютри ще служат за осъществяване на връзка със системата за управление на ресурсите. Софтуер към сървър- Операционна система за сървъра е необходима, като основа за инсталацията на базата данни и ERP системата. За централизиран достъп и работа са необходими и потребителски лицензии за достъп. Етикетният баркод принтер е свързан с работата на модул "Склад и управление", като генерира бар код и на базата на този код се осъществява връзката между информационната система и продуктите (предоставя се информация за палета, местоположението му в склада, дата на производство, адрес за експедиция). По този начин всички заинтересовани лица ще бъдат своевременно информирани относно съдържанието на съответните палети, адрес на доставка, срок на годност и пр., ще бъде осигурена проследяемост на доставките и спазване на сроковете към клиентите. Целта е изграждане на интегрирано информационно решение, позволяващо on-line работа на всички заинтересовани лица в компанията. Това гарантира по-висока степен на ефективност, точност на данните и управляемост на бизнес процесите., Договорена стойност: 9 718.00 , Отчетена стойност: 9 578.00
  • Дейност: Дейности за визуализация на проекта: С осъществяването на Дейността се цели да се допринесе за: повишаване на обществената осведоменост и на прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; информиране на широката общественост за ролята, която играе Европейският съюз, съвместно с България като държава-членка, при отпускането на безвъзмездната финансова помощ и за резултатите от нея; гарантиране на прозрачността в процеса на усвояване на европейските средства и изпълнението на финансирания проект; информиране за източника на европейско съфинансиране – Европейският фонд за регионално развитие. Реализирането на дейността е необходимо съгласно задължението, описано в настоящата процедура и съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 1003/2013, бенефициентите да информират обществеността за получената подкрепа. Етапите на изпълнение на дейността включват: 1. Избор на изпълнител на услуга във връзка с осигуряване на предвидените за закупуване информационни материали. 2. Доставка на информационни материали. 3. Извършване на мерките за информиране и публичност, които са ангажимент на бенефициента. Дейността ще бъде реализирана чрез изпълнението на следните мерки за информиране и публичност: - Публикуване на интернет страницата на Цитро ООД на кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, както и информация за финансовата подкрепа от Европейския съюз. - Поставяне на 1 бр. плакат с размер А3 с информация за проекта в мястото на изпълнението му, включваща и информация за финансовия принос на ЕФРР чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. - Поставяне на информационни стикери на закупеното по проекта оборудване: 8 бр. - Поставяне на 1 бр. постоянна информационна табела в офиса на Цитро ООД. - Указване приносът на Европейския съюз в документите, свързани с изпълнението на проекта - Информацията ще бъде включена във всички документи, свързани с изпълнението на проекта. Всички мерки за информиране и публичност ще бъдат изпълнени в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) №1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета, както и в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Изработката на информационните материали - плакат, стикери и табела ще бъдат възложени за изпълнение на външна организация. Публикацията на интернет страницата и упоменаването на приноса на ЕС към проекта в изпълзваните документи и материали ще бъде ангажимент на Цитро ООД. , Договорена стойност: 524.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: УНИКОМ - НВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 704.60 , Отчетена стойност**: 9 578.00
  • Изпълнител: ИНТЕГРИТИ КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 11 550.00 , Отчетена стойност**: 16 500.00
  • Изпълнител: АМП ООД, Договорена стойност по проекта*: 59 500.00 , Отчетена стойност**: 80 732.00
  • Изпълнител: СЕРТИФИКЕЙШЪН ИНТЕРНЕШЪНЪЛ БЪЛГАРИЯ /СИ АЙ БЪЛГАРИЯ/ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 130.00 , Отчетена стойност**: 5 900.00
  • Изпълнител: УПХ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 50 883.00 , Отчетена стойност**: 72 690.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30 116.42 , Достигната стойност: 28 438.49
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 196 342.00 BGN
БФП 137 439.40 BGN
Собствено финансиране 58 902.60 BGN
Общо реално изплатени суми 129 780.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и внедряване на специализирано софтуерно приложение, допринасящо за въвеждане на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2015; , Прогнозна стойност: 9 700.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и внедряване на специализирано софтуерно приложение, допринасящо за въвеждане на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2015.
    Изпълнител: УПХ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 783.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка и въвеждане в експлоатация на автоматична опаковъчна машина с термосвиваемо фолио- 1 бр, Прогнозна стойност: 85 300.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на автоматична опаковъчна машина с термосвиваемо фолио- 1 бр.
    Изпълнител: АМП ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 59 500.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка и въвеждане в експлоатация на автоматична опаковъчна машина с термосвиваемо фолио- 1 бр. - ПРЕКРАТЕНА, Прогнозна стойност: 85 300.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на автоматична опаковъчна машина с термосвиваемо фолио- 1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж и въвеждане в експлотация на ново оборудване, необходимо за функциониране на ERP системата: Компютърно оборудване: сървър и софтуер към него – 1 брой и настолен компютър с монитор и софтуер към него– 4 бр.; Етикетен баркод принтер- 2 бр. , Прогнозна стойност: 9 718.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлотация на ново оборудване, необходимо за функциониране на ERP системата: Компютърно оборудване: сървър и софтуер към него – 1 брой и настолен компютър с монитор и софтуер към него– 4 бр.; Етикетен баркод принтер- 2 бр.
    Изпълнител: УНИКОМ - НВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 704.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Процедура за разработване и внедряване на информационна система за управление на ресурсите (ERP) в Цитро ООД., Прогнозна стойност: 68 700.00
  • Обособена позиция 1: процедура за разработване и внедряване на информационна система за управление на ресурсите (ERP) в Цитро ООД.
    Изпълнител: УПХ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 100.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Решение за прекратяване на процедура за избор на изпълнител с публична покана с предмет: “Доставка и въвеждане в експлоатация на автоматична опаковъчна машина с термосвиваемо фолио”, Прогнозна стойност: 85 300.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Решение за прекратяване на процедура за разработване и внедряване на информационна система за управление на ресурсите (ERP) в Цитро ООД., Прогнозна стойност: 68 700.00
  • Обособена позиция 1: Решение за прекратяване на процедура за разработване и внедряване на информационна система за управление на ресурсите (ERP) в Цитро ООД.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Услуги по въвеждане и сертификация на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2015 в Цитро ООД със следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Консултантски услуги, свързани с въвеждане на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005 в Цитро ООД. Обособена позиция 2: Специализирани услуги, свързани със сертифициране на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005. , Прогнозна стойност: 34 700.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Консултантски услуги, свързани с въвеждане на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005 в Цитро ООД.
    Изпълнител: ИНТЕГРИТИ КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 550.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Специализирани услуги, свързани със сертифициране на интегрирана система за управление съгласно изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и ISO 22000:2005.
    Изпълнител: СЕРТИФИКЕЙШЪН ИНТЕРНЕШЪНЪЛ БЪЛГАРИЯ /СИ АЙ БЪЛГАРИЯ/ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 130.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN