Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.018-0008-C04
Наименование на проекта Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 1
Бенефициент 000386751 ОБЩИНА ПЕРНИК
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 22.07.2021
Дата на стартиране 22.07.2021
Дата на приключване 22.07.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Перник, гр.Перник

Описание

Кратко описание на проекта
В Инвестиционната програма за изпълнение на ИПГВР на гр. Перник са включени проекти за прилагане на мерки за енeргийна ефективност (ЕЕ) върху многофамилни жилищни сгради (МЖС).Проектното предложение предвижда обновяване, саниране, ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на 6 МЖС на територията на град Перник, а именно: 
1.	гp. Перник, ж. к. Рено, ул. Струма, бл. 42, вх. А и Б
2.	гр. Перник, кв. Твърди ливади, бл. 42
3.	гр. Перник, ул. Петко Каравелов, бл. 25, вх. А и Б
4.	гр. Перник, ул. Отец Паисий, бл.61,вх. А и Б
5.	гр. Перник, ул. Струма, бл.28, вх. А,Б и В
6.	гр. Перник, ул. Петко Каравелов, бл. 15, вх. А и Б
Потребността, която ще бъде удовлетворена чрез изпълнението на проекта е: осигуряване на по-добри условия на живот за живущите в МЖС, подобрен топлинен комфорт, подобрен външен вид на сградите и осигуряване на по-високо качество на жизнената среда. 
Целеви групи са сдруженията на собствениците (СС) в МЖС в които членуват собствениците на самостоятелни обекти в МЖС и по-конкретно собствениците на самостоятелни обекти в 6-те МЖС, в т.ч. собственици на жилища и стопански обекти, както и лицата посещаващи жилищата и стопанските обекти.
Конкретната цел на проектното предложение (ПП) е повишаване на енергийната ефективност в жилищния сектор в гр. Перник.
Очакваните резултати от изпълнението на проекта са:-по-високо ниво на ЕЕ на МЖС и намаляване разходите за енергия;-подобряване на експлоатационните характеристики за удължаване на жизнения цикъл на сградите;осигуряване на адекватна с критериите за устойчиво развитие, достъпна жизнена среда.
Основните дейности, които ще се изпълнят по време на проекта са: Организация и управление на проекта; Организация и възлагане на обществени поръчки; Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР /;  Инженеринг (проектиране, извършване на СМР и АН);  Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта ; Публичност и визуализация  и Одит на проекта.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността предвижда сформиране на екип за управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Членовете на екипа за управление на проекта ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси, като уведомяват незабавно Управляващия орган относно обстоятелство, което предизвиква или може да предизвика подобен конфликт; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Перник; изготвят междинните и окончателният доклад /техническа и финансова част/ съгласно указаните образци; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Перник система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО), ЕУП предава официално с приемо-предавателен протокол цялата налична окомплектована документация по проекта (съгласно изискванията на Оперативната програма) на оправомощен служител на общината за архивиране и съхранение, с което ангажиментите на ЕУП приключват. Съхранението се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството като счетоводната система и документация са налични до изтичане на сроковете за съхранение на документацията, указани в чл.140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013. Екипът ще се състои от: -Ръководител проекта; - Счетоводител; - Координатор; - Експерт строителство; - Експерт "Обществени поръчки";, Договорена стойност: 37 960.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Организация и възлагане на обществени поръчки: Изпълнението на дейността ще гарантира прилагане на законовите разпоредби по отношение на възлагането на дейности на външни изпълнители и ще допринесе за изпълнение на общата и специфичните цели на проекта. Настоящата дейност е избрана с цел: - Подбор на предложения за Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/. - Подбор на предложения за извършване на външни услуги за целите на проекта; - Сключване на договори с избраните изпълнители за Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/ и външни услуги; - Осигуряване на ефективно изпълнение на предвидените дейности., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/: Проектното предложение включва обновяване, саниране, ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на 6 многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник, а именно: - гp. Перник, ул. Струма, бл. 42, вх. А и Б - гр. Перник, кв. Твърди ливади, бл. 42 - гр. Перник, ул. Петко Каравелов, бл. 25, вх. А и Б - гр. Перник, ул. Отец Паисий, бл.61,вх. А и Б - гр. Перник, ул. Струма, бл.28, вх. А,Б и В - гр. Перник, ул. Петко Каравелов, бл. 15, вх. А и Б Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП и приложимите нормативни уредби. В рамките на дейността, избраният Изпълнител: 1. Ще изготви работен инвестиционен проект за прилагане на мерки за (ЕЕ) на съответната (МЖС), съгласно задание за проектиране и техническа спецификация на Възложителя за всяка сграда, приложените към документацията за обществената поръчка сертификати и доклади от обследването за ЕЕ, технически паспорт и архитектурно заснемане на сградите, изискванията на Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, изискванията на ЗУТ, ЗЕЕ и НК по настоящата процедура. В проектите ще се включат: -изпълнение на всички енерго-спестяващи мерки (ЕСМ), които са предписани като задължителни за съответната сграда в обследването за ЕЕ и водят до най-малко клас на енергопотребление "С". В работния проект ще се включи част ЕЕ, която ще бъде оценена за съответствие с изискванията на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ. -изпълнение на мерки по конструктивното възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата (съгл. Техническия паспорт на сградата); -изпълнение на всички мерки, предписани като задължителни в техническото обследване, в случай че в доклада от обследването за енергийна ефективност е доказано постигане на икономия на първична енергия мин.60% за съответните сгради. -изпълнение на съпътстващи СМР, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването -изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа на лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, вкл. за хора с увреждания. 2. Съгласуване на инвестиционните проекти с експлоатационните дружества и др., съгласно чл.143, ал.1 от ЗУТ.Одобряването на работните проекти ще се извърши по реда на ЗУТ - разглеждане и одобряване от главния архитект на Общината, след което ще се издадат разрешения за строеж. 3. Изпълнение на СМР, съгласно одобрените инвестиционни проекти свързани само с прилагането на мерки за ен.ефективност, конструктивното възстановяване/усилване на сградите, предписано в техническия паспорт, извършване на СМР водещи до възстановяване на първоначалното състояние на сградите, преди интервенциите и прилагане на мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда, а не цялостно обновяване на сградите и околното пространство. 4.Осъществяване на авторски надзор по време на строителството. Ще се осъществи контрол върху точното изпълнение на извършваните СМР в пълно съответствие с одобрения инвестиционен проект. Предписанията на проектантите ще бъдат вписвани в заповедната книга за строежа и ще бъдат задължителни за всички участници в строителството. След приключване на строително-монтажните работи, проектантите ще заверят съответната екзекутивна документация. Общата сума е 2 487 765,02 лв., в т. ч. разходи за: инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор); разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация; за извършване на обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики, техническо обследване на сгради – предварително изпълнени; разходи свързани с набавянето на необходими разрешителни документи, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органи при одобряване на проектите., Договорена стойност: 2 386 965.02 , Отчетена стойност: 304 312.91
  • Дейност: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта: Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на ЗОП и приложимите нормативни уредби. Настоящата дейност е свързана с реализирането на Дейност 3 "Инженеринг - проектиране, извършване на строителни и монтажни работи и осъществяване на авторски надзор" и включва: - Оценяване на съответствието на изготвеният работен проект, съгласно чл. 142, ал. 6, т. 2 и ал. 11 от ЗУТ; - Осъществяване на строителен надзор съгласно чл. 168 от ЗУТ; - Контролиране качеството на доставените и влагани в строежите строителни материали и продукти; - Упражняване на контрол на количествата и качеството на изпълнените СМР; - Следене и документиране на всички обстоятелства, свързани със строежа. За изпълнение на задълженията си изпълнителят ще изготвя и предоставя на Възложителя междинни доклади за напредък; - Отчитане на дейността си чрез междинни и окончателен доклади и протокол за заплащане на услуга; Дейността има за цел: - Изготвен комплексен доклад за оценка за съответствието на инвестиционните проекти по чл. 142, ал. 6, т. 2, ал.10 и ал. 11 от ЗУТ. - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Контрол по спазването на условията за безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството. Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория /категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ/ е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Подробно и задълбочено проучване на проектната документация във всичките й части. - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба №3 от 31.07.2003 г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; - Координиране взаимоотношенията между участниците в инвестиционния процес - изпълнител на СМР, авторски надзор, местна администрация и държавните контролни органи, сдружение на собствениците. - Съвместно с изпълнителя на СМР, организира контролните замервания и тестовете на независимите и оправомощени институции; - Следене и контрол по изпълнението на договора за инженеринг в съответствие с графика за изпълнение на дейностите, линейния календарен график за изпълнение на СМР и при изоставане изисква от тях предприемане на мерки за спазване на крайния срок. - При необходимост изготвя оценка за съответствие за съществени изменения на инвестиционния проект по смисъла на чл. 154 от ЗУТ; - Изготвяне на окончателен доклад и технически паспорт на обекта., Договорена стойност: 19 650.00 , Отчетена стойност: 1 800.00
  • Дейност: Публичност и визуализация: Възлагането и изпълнението на тази дейност е свързано с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация на всеки проект, финансиран със средства от европейските фондове. Всички дейности за информация и комуникация по проекта са съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В рамките на дейността ще се изпълни следното: 1. Провеждане на две пресконференции (начална и заключителна с мин. 30 присъстващи на всяка). Пресконференциите ще се проведат в заседателната зала на Община Перник и ще бъдат отворени за журналисти, представители на сдруженията на собствениците и граждани. Разходът за пресконференции е 1300,00 лв. без ДДС (2 х 650,00 лв.). Организирането на пресконференциите ще се извърши, съгласно т. 3.5 от Единния наръчник на бенефициента и включва: подготовка и изпращане на хартиени покани до всички участници в събитието, осигуряване на кафе-пауза за минимум 30 човека, подсигуряване присъствието на местни и/или регионални медии за отразяване на събитието. На пресконференциите ще бъдат раздадени рекламни и информационни материали. 2. Организиране и провеждане на две официални церемонии: "Първа копка“ с присъствие на медии и широката общественост на Перник, ще се проведе на един от обектите при стартиране на СМР. „Откриване на обекта“ също е отворена за медии и широката общественост на Перник. Ще се проведе на един от обектите след приключване на СМР. Организирането на официалните церемонии ще се извърши, съгл. т. 3.6 от Единния наръчник на бенефициента. Разходи за двете церемонии са 1300,00 лв. без ДДС (2 х 650,00 лв.). 3. Публикуване на 3 съобщения в местни/регионални медии с информация за проекта, при стартирането и приключването му на стойност 510,00 лв. без ДДС (3 х 170 лв.) 4. Изработване, доставка и монтаж на 2 билборда с размер 4х3м (метална конструкция с винил), съобразен с примерната визия посочена в т.8.1. от Единния наръчник на бенефициента и определените в Регламент (ЕК) 1828/2006. Община Перник ще уведоми УО на ОПРР за дизайна и мястото на поставяне на билборда и табелите. Разходът е 4740,00 лв. без ДДС (2 х 2370,00лв.). 5. Изработка и монтаж на постоянни обяснителни табели, след приключването на проекта с размер 70х100 см., съобразно изискванията на т. 8.2. от Единен наръчник на бенефициентите и определените в Регламент (ЕК) 1828/2006. Разходът е 1080,00 лв. без ДДС (6 х180,00лв.). 6. Плакати формат А3; Цена – 140,00 лв. без ДДС; 7. Плакати формат А3-20бр.; информационни дипляни – 200бр. (А4 - тройно сгъната, 170 гр. двустранен хром гланц/мат), съобразно т.3.7 и т.8.5. от Единен наръчник на бенефициентите и определените в Регламент (ЕК) 1828/2006. Дипляните ще бъдат разпространявани при стартирането и приключването на проекта; промоционални материали: Рекламна чанта сгъваема текстилна – 150бр. и Чаши – материал – керамика/стъкло, вместимонст 300мл./-150бр., които са на стойност 1099,50лв. без ДДС съгласно сключен договор във връзка с чл.112 от ЗОП. 8. Изработване на банер с размер минимум 80х180 см. и стойка. Визия съгл. изискванията на т.3.9. от Единен наръчник на бенефициентите. Цена 200,00 лв. без ДДС и други промоционални материали: папки, химикалки, тефтери; и др. от допустимите материали съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. ще бъдат подробно описани по видове, параметри и количества в Техническо задание/ спецификация от ЕУП, което ще бъде неразделна част от документацията за избор на изпълнител, както и приложение към договора за изпълнение на дейностите по информация и комуникация по проекта стойност – 3630 лв. На интернет страницата на Община Перник ще бъдат публикувани съобщения и информация за финасиращият орган, основната цел на проекта, напредъка в изпълнението му и постигнатите резултати и индикатори. , Договорена стойност: 14 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Одит на проекта: В резултат от провеждане на приложимата процедура за възлагане на обществена поръчка, ще бъде избран регистриран експерт-счетоводител/фирма за одит, с който/която ще бъде сключен договор за извършване на независим финансов одит на проекта. Основни критерии за подбор и избор на одитор ще бъдат опитът при одитиране на проекти, изпълнявани с външно финансиране, наличието на квалифициран персонал, както и предлаганата цена за извършване на услугата.Дейността включва провеждането на задълбочен финансов одит на проекта по време на цялостното му изпълнение. Целта е да се провери и потвърди, че финансовото изпълнение на проекта е проведено в съответствие с одобрения бюджет на проекта и според изискванията на настоящата процедура за подбор на проекти, в съответствие с приложимите стандарти и законодателство да се извърши одитна проверка и да се предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС.Одитът трябва да формира констатации и препоръки, относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с международните одиторски стандарти и да включва проверка и констатации по следните въпроси:1. Спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека;2. Изборът за изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява Проектът, е проведен в съответсвие с изискванията на националното законодателство;3. Дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление;4. Всички декларирани разходи са реални, действително извършени и допустими, в съответствие с Насоките за кандидатстване;5. Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани, като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване;6. Първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни;7. Счетоводни системи и осчетоводявания са изрядни. Одитът трябва да провери дали Община Перник поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одитът следва да потвърди, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност;8. Декларациите за възстановяване на средства, подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от Управляващия орган.9. Напредъкът по Проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реално изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо);10. Проверка на докладваните нередности- Одиторът следва да се увери, че ако по проекта са установени нередности, то те са докладвани своевременно на всички необходими институции, след което е съставен съответния план за действие във връзка с избягване на подобни нередности в бъдеще и този план се изпълнява своевременно;11. Проверка (за наличието) на приходи от дейността;12. Неправомерно изплатени суми са възстановени по надлъжния ред - Одиторът следва да провери, дали неправомерно изплатените суми, (ако има такива) са възстановени по надлежния ред и дали са осчетоводени коректно.14. Проверка за двойно финансиране;15. Проверка за приложимия режим и начина на отчитане на минималните държавни помощи. Разходите за одит представляват 0,18% от общия размер на БФП, с което е изпълнено условието от Насоките за кандидатстване-до 1%. За остойностяване на разхода е използвана информация от вече проведени процедури по реда на ЗОП за подобна дейност, като информацията се съдържа във финансова обосновка, приложение кум ПП., Договорена стойност: 5 400.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕНЕРДЖИДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 018.61 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002" ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 480.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СТИНИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 883 200.00 , Отчетена стойност**: 40 200.00
  • Изпълнител: В М Л - КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 25 037.47 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КАЛФА СТРОЙ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 494 439.60 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: П И П ГРУП БИЛДИНГООД, Договорена стойност по проекта*: 407 880.00 , Отчетена стойност**: 117 000.00
  • Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 319.40 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЮНИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 512 520.00 , Отчетена стойност**: 146 880.00
  • Изпълнител: Висталис ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "ИВТ-ПРОКОНТРОЛ", Договорена стойност по проекта*: 23 580.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: СЛАВОВ ТАУЪР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 19 733.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 157.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 655.09 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 3 062 937.42 BGN
БФП 2 431 749.42 BGN
Собствено финансиране 631 188.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 108 726.69 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 14 040.00 0.00 14 040.00 КАЛФА СТРОЙ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 22 404.00 0.00 22 404.00 ЮНИС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 17 838.00 0.00 17 838.00 П И П ГРУП БИЛДИНГООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 12 232.68 1 550.70 13 783.38 КАЛФА СТРОЙ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: 00589-2023-0055 „Дейности по публичност и визуализация“ в изпълнение на проект BG16RFOP001-1.018-0008-C03 " Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 1", Прогнозна стойност: 14 000.00
  • Обособена позиция 1: „Дейности по публичност и визуализация“ в изпълнение на проект BG16RFOP001-1.018-0008-C03 " Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 1"
    Изпълнител: Висталис ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 400.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Изработка на информационни материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП , Прогнозна стойност: 1 100.00
  • Обособена позиция 1: Изработка на информационни материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП по Проект BG16RFOP001-1.018-0008-C01 "Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 1"
    Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 319.40
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Дейности за публичност и визуализация“ - прекратена, Прогнозна стойност: 6 900.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/ на шест многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на проект № BG16RFOP001-1.018-0008 „Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 1" по обособени позиции: Обособена позиция 1:Многофамилна жилищнасграда – ул.„Петко Каравелов“ бл. №15, вх. Аи Б, гр. Перник, община Перник. Обособена позиция 2:Многофамилна жилищнасграда – ул.„Петко Каравелов“ бл.№25, вх. Аи Б, гр. Перник, община Перник. , Прогнозна стойност: 737 267.55
  • Обособена позиция 1: „Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/ на шест многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на проект № BG16RFOP001-1.018-0008 „Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 1" по обособени позиции: Обособена позиция 2: Многофамилна жилищнасграда – ул.„Петко Каравелов“ бл.№25, вх. Аи Б, гр. Перник, община Перник.
    Изпълнител: СТИНИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 387 600.00
  • Обособена позиция 2: „Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/ на шест многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на проект № BG16RFOP001-1.018-0008 „Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на град Перник - Етап 1" по обособени позиции: Обособена позиция 1: Многофамилна жилищнасграда – ул.„Петко Каравелов“ бл.№15, вх. Аи Б, гр. Перник, община Перник.
    Изпълнител: СТИНИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 495 600.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Инженеринг /проектиране, авторски надзор и СМР/ на шест многофамилни жилищни сгради, в изпълнение на проект № BG16RFOP001-1.018-0008 , Прогнозна стойност: 1 821 895.95
  • Обособена позиция 1: Многофамилна жилищна сграда – ул. „Отец Паисий“ бл. №61, вх. А и Б, гр. Перник, община Перник.
    Изпълнител: КАЛФА СТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 280 800.00
  • Обособена позиция 2: Многофамилна жилищна сграда – ул. „Струма“ бл. №28, вх. А, Б и В, гр. Перник, община Перник
    Изпълнител: ЮНИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 512 520.00
  • Обособена позиция 3: Многофамилна жилищна сграда – ж.к. „Рено“, ул. „Струма“ бл. №42, вх. А и Б, гр. Перник, община Перник.
    Изпълнител: П И П ГРУП БИЛДИНГООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 407 880.00
  • Обособена позиция 4: Многофамилна жилищна сграда – жк. "Твърди ливади“ бл. №42, гр. Перник, община Перник.
    Изпълнител: КАЛФА СТРОЙ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 213 639.60
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „ОБСЛЕДВАНЕ ЗА УСТАНОВЯВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ, СВЪРЗАНИ С ИЗИСКВАНИЯТА ПО ЧЛ. 169, АЛ. 1, Т. 1-7 И АЛ. 3 ОТ ЗУТ И ИЗГОТВЯНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ ПАСПОРТ СЪГЛАСНО ЧЛ. 176А ОТ ЗУТ НА 13 МЖС НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ПЕРНИК по Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“ в четири ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ , Прогнозна стойност: 74 465.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 Изготвяне на техническо обследване на 3 бр. жилищни сгради с административни адреси, както следва: 1.Жилищна сграда с административен адрес: - rp. Перник, ж. к. Рено, ул. Струма, бл. 42, вх. А и Б и идентификатор 55871.505.556.2 по КККР;2.Жилищна сграда с административен адрес гр. Перник, кв. Твърди ливади, бл. 42 и идентификатор 55871.506.6.2.; 3.Жилищна сграда с административен адрес гр. Перник, ул. Петко Каравелов, бл. 25, вх. А и Б и идентификатор 55871.505.512.2.
    Изпълнител: ЕНЕРДЖИДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 911.16
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 4 Изготвяне на техническо обследване на 3 бр. жилищни сгради с административни адреси, както следва: 1.Жилищна сграда с административен адрес - гр. Перник, ул. Отец Паисий, бл.61,вх. А и Б и идентификатор 55871.505.853.3.; 2.Жилищна сграда с административен адрес -– гр. Перник, ул. Струма, бл.28, вх. А,Б и В и идентификатор 55871.505.584.4.; 3.Жилищна сграда с административен адрес гр. Перник, ул. Петко Каравелов, бл. 15, вх. А и Б и идентификатор 55871.505.512.1.
    Изпълнител: В М Л - КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 863.56
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 от ЗЕЕ на 7 МЖС на територията на Община Перник по ОПРР2014-2020, Прогнозна стойност: 13 947.57
  • Обособена позиция 1: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 от ЗЕЕ на 7 МЖС на територията на Община Перник по ОПРР2014-2020
    Изпълнител: В М Л - КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 173.91
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 от ЗЕЕ на 7 МЖС на територията на Община Перник по ОПРР2014-2020, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Обследване за енергийна ефективност и сертифициране по чл.48 от ЗЕЕ на 7 МЖС на територията на Община Перник по ОПРР2014-2020
    Изпълнител: ЕНЕРДЖИДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 107.45
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Одит на проекта, Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на одит
    Изпълнител: "ФИНАНС ОДИТ КОНСУЛТ 2002" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 480.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта, Прогнозна стойност: 28 628.16
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта
    Изпълнител: ДЗЗД "ИВТ-ПРОКОНТРОЛ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 780.00
  • Обособена позиция 2: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта
    Изпълнител: ДЗЗД "ИВТ-ПРОКОНТРОЛ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 460.00
  • Обособена позиция 3: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта
    Изпълнител: ДЗЗД "ИВТ-ПРОКОНТРОЛ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 260.00
  • Обособена позиция 4: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта
    Изпълнител: ДЗЗД "ИВТ-ПРОКОНТРОЛ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 260.00
  • Обособена позиция 5: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта
    Изпълнител: ДЗЗД "ИВТ-ПРОКОНТРОЛ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 540.00
  • Обособена позиция 6: Упражняване на строителен надзор и оценка на съответствието на проекта
    Изпълнител: ДЗЗД "ИВТ-ПРОКОНТРОЛ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 280.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN