Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.001-0009-C03
Наименование на проекта Функциониране на Областен информационен център - Перник
Бенефициент 000386751 ОБЩИНА ПЕРНИК
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 23.02.2016
Дата на стартиране 13.12.2015
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
През изминалия програмен период 2007 - 2013 Община - Перник, реализира проект „Изграждане и функциониране на ОИЦ – Перник. В резултат на работата на центъра бяха увеличени интереса и ангажираността на потенциалните бенефициенти към възможностите, които СКФ предоставяха. Бе повишен и броя на успешно реализирани проекти и усвоени средства по ОП в Област Перник. В периода 2007 - 2013 г. ОИЦ-Перник като част от  мрежата 28-те информационни центрове предоставяше информация за възможностите за финансиране по програмите, съфинансирани от СКФ на ЕС. 
В периода 2015 - 2023 г. мрежата ще предоставя информация и ще популяризира ЕСИФ. През изминалия програмен период беше идентифицирана и нуждата на потенциалните бенефициенти и граждани от областта от своевременна надеждна и коректна информация относно средствата, отпускани от ЕСИФ, за начина и контрола, по който тези средства се отпускат, използват и изразходват.  С настоящето проектно предложение Община Перник, би искала да надгради постигнатото по Проект „Изграждане и функциониране на ОИЦ – Перник”. 
По проекта се предвижда да бъдат изпълнени следните дейности: 1. Обезпечаване функционирането на ОИЦ - Перник; 2. Извършване на текущ ремонт на ОИЦ; 3. Осигуряване на обзавеждане и/или оборудване за нуждите на ОИЦ; 4. Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни); 5. Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития (информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи и др.) и работа с медии; 6. Дейности по осигуряване на публичност и визуализация по проекта; 7. Дейности, свързани с организация и управление на проекта, с изпълнението на които ще бъде постигнато и изпълнението на главната цел на процедурата, НКС, и на СП - да бъде надградена и познаваемостта и информираността за европейските фондове и програми и да бъде повишена прозрачността при изпълнение и управление на програмите финансирани от ЕСИФ.
Дейности
  • Дейност: Обезпечаване функционирането на ОИЦ - Перник: Към Дейност 1 - Обезпечаване функционирането на ОИЦ - Перник се има предвид: осигуряване на възнагражденията на 3 бр. служителите в ОИЦ; поддръжка на офиса - ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, абонамент за печатни издания, куриерски и пощенски услуги и др.; осигуряване на материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ; гаранционна и извънгаранционна поддръжка на закупеното/използваното по проекта оборудване и обзавеждане, поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ; , Договорена стойност: 212 466.00 , Отчетена стойност: 209 531.04
  • Дейност: Извършване на текущ ремонт на ОИЦ;: Извършването на текущ ремонт на помещението на ОИЦ е наложително с оглед четиригодишната му експлоатация по проект„Израждане и функциониране на областен информационен център гр. Перник”, финансиран от ОПТП 2007-2013 . Офисът на ОИЦ - Перник е предназначен за посещение на всички заинтересовани физически и юридически лица, поради което е съобразен със специалните потребности на хора в неравностойно положение. Разположен е на приземен етаж. Оборудван е с рампа за инвалиди. Входната и интериорните врати са съобразени със изисквания за инвалидни колички. В продължение на четири години функционирането на офиса, експертите на ОИЦ - Перник са извършвали ежедневните си задължения, посрещали са посетители и са организирали десетки информационни срещи. Всичко това е довело до нарушаване на латексовото покритие на стените и амортизация на плоскости на окачен таван. Това води до необходимост от осъществяване на текущ ремонт с цел освежаване на помещението, в което и занапред ще бъдат посрещани посетители. Предвид спецификата на работа офисът на ОИЦ е на разположение на граждани, неправителствени организации, представители на бизнеса и общински и държавни администрации. Доброто състояние - интериорно и екстериорно, е предпоставка за комфорт не само на служителите, но и на посетителите. Текущият ремонт няма да засегне конструктивни елементи на сградата и ще се ограничи до изкърпване и пребоядисване на стените и таваните на помещението. , Договорена стойност: 4 500.00 , Отчетена стойност: 4 500.00
  • Дейност: Осигуряване на обзавеждане и/или оборудване за нуждите на ОИЦ: През м. януари 2015 г. помещенията на ОИЦ - Перник са наводнени от неправилно стопанисване на помещение, частна собственост от горен етаж. В резултат, на което освен нарушение на целостта на помещенията има повреди на обзавеждането на офиса. Работните бюра, които се ползват от служителите на Центъра са наводнени, след което ПДЧ материала е деформиран. Работните столове и част от посетителските столове също са наводнени, поради което текстилната им част е повредена. Това налага подмяната им с новозакупени работни и посетителски столове. Два от три броя работни лаптопи, които ползват служителите на Центъра и които са предоставени за нуждите на офиса от ЦИКО, ситуиран в АМС, също са компроментирани. Бяха изпратени към фирмата за гаранционна поддръжка, която е изпратила от своя страна становище към ЦИКО. Към момента служителите на ОИЦ - Перник работят на мултитъч устройства за изпълняване на ежедневните си служебни задължения. Предвид недостига на техника и спецификата на работа на служителите от ОИЦ, изнесените офиси и информационни срещи извън офиса на центъра, е необходимо е закупуването на 2 бр. преносими компютри (лаптопи) и 1 бр. настолен компютър. За доказателство представяме: Писмо до ЦИКО относно повредена компютърна техника в следствие на настъпило наводнение в помещенията на ОИЦ Перник - 2 броя преносими компютри – марка Fujitsu LIFEBOOK E752, серийни номера DSC N003688 и DSC N003651 , собственост на Администрацията на Министерски съвет. Въпросната техника е в гаранционен срок; Копие на Сервизна поръчка №441от 21.2015 г.; Становище на фирмата за гаранционна поддръжка на закупената от МС техника. Третият лаптоп също е компрометиран, който създава сериозни проблеми на служителите на центъра, но не е изпращан за ремонт. На негово място е необходимо да се закупи 1 бр. настолен компютър. За нуждите на ОИЦ - Перник от ЦИКО е предоставено 1 бр. мултифункционално устройство. Належащо е закупуването на 1 бр. лазерен монохромен принтер с по-ниски консумативни разходи, който би обезпечил нормалното функциониране на дейността на офиса. Предвижда се да бъдат подсигурени средства за извънгаранционна поддръжка на закупената по проекта техника и оборудване., Договорена стойност: 5 706.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни): Дейността "Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни)" включва: (1) информационни материали: - 3 вид брошура, по една за трите години - общо 3000 бр. - 2 вида информационни листовки за трите години - общо 2000 бр. ; - 1 бр. информационна табела; - 1 бр. преносим банер; (2) Рекламни материали: - 2000 бр. хартиени папки; - 2000 бр. химикалки; - др. рекламни материали до изчерпване на предвидения финансов ресурс. (3) Брандиране на помещението на ОИЦ - Перник: - Брандиране на врати – около 13,00 кв.м. /5 бр. интериорни врати и 1 бр. входна врата на офиса на ОИЦ;, Договорена стойност: 14 800.00 , Отчетена стойност: 2 000.00
  • Дейност: Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития (информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи и др. п.) и работа с медии.: За периода на изпълнение на проекта (37 мецеса) се планува Областният информационен център - Перник да проведе следните събития: - 36 регулярни информационни срещи за информиране на потенциални бенефициенти от всички шест общински центъра или по-големи населени места в различните общини на Област Перник. Всяка година ОИЦ ще организира по 2 регулярни информационни срещи в шестте общини на областта (12 срещи годишно); - 18 срещи (6 срещи годишно), във всички шест общински центъра или по-големи населени места в различните общини на Област Перник, свързани с провеждането на Национални инциативи на мрежата; - 6 срещи за проактивна работа с представители на регионални печатни и електронни медии. Всички предвидени информационни срещи са свързани с ресурс за осигуряване на зала с мултимедия, екран, лектори, кетъринг и транспорт. На участниците в срещите се предвижда предоставяне на информационни материали (презентации, обект на конкретната информационна среща; информационни брошури и дипляни, издадени от управляващи органи на програми, финансирани от ЕСИФ и/или информационни брошури и дипляни с актуална информация за отворени процедури и/или изпълнение на оперативни програми, разработени по проекта и/или др.) и рекламни материали (папки; химикалки и др. разработени по проекта) На всички информационни събития извън областния град се предвижда командировdнето на двама служители на центъра, като един експерт от екипа на ОИЦ - Перник ще обезпечи функционирането на офиса за потенциални посетители. С цел повишаване на компетентността на служителите на ОИЦ - Перник е предвидено участие в информационни дни на управляващи органи на програми, финансирани от ЕСИФ, семинари и конференции, организирани от други областни информационни центрове и др., като всеки един от експертите ще може да вземе участие до 10 пъти годишно. За целта са предвидени командировъчни разходи за дневни, квартирни (при необходимост) и пътни в размер на максимум 90 бр. за времетраенето на проекта (37 мецеса)., Договорена стойност: 42 894.00 , Отчетена стойност: 36 975.00
  • Дейност: Публичност и визуализация на проекта.: За дейност публичност и визуализация се предвижда: Публикуване на 6 бр. прессъобщения в местен регионален ежедневник, от които 1 бр. за стартиране на проекта, 4 бр. за напредък на проекта и 1 бр. заключително прессъобщение. В началото на изпълнение на проекта се предвижда 1 бр. пресконференция, на която да се оповести на представителите на регионалните медии за стартирането на проектните дейности. В края на проекта е предвидена заключителна пресконференция, на която да се направи отчет пред представители на регионалните медиите за извършението дейности по проекта и постигнатите резултати. Целта е да се популяризира изпълнението и резултатите по проекта, финансиран по Оперативна програма „Добро управление“ и ще се изпълняват спазвайки Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. , Договорена стойност: 3 140.00 , Отчетена стойност: 3 140.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: РЕКЛАМА КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 800.00 , Отчетена стойност**: 12 800.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 234.42
  • Изпълнител: Василка, Договорена стойност по проекта*: 6 800.00 , Отчетена стойност**: 6 745.00
  • Изпълнител: Лайф енд сити ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 140.00 , Отчетена стойност**: 3 140.00
  • Изпълнител: Росица, Договорена стойност по проекта*: 12 842.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 11 100.00 , Отчетена стойност**: 4 124.06
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД, Договорена стойност по проекта*: 116.27 , Отчетена стойност**: 116.27
  • Изпълнител: Ваня, Договорена стойност по проекта*: 45 980.50 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИВАЙЛО ИЛИЕВ - БИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 050.00 , Отчетена стойност**: 3 195.00
  • Изпълнител: ДЖУЛИ ЕКСПРЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 2 000.00
  • Изпълнител: ПАКСИСТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 750.00 , Отчетена стойност**: 4 500.00
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 4 845.60 , Отчетена стойност**: 1 207.92
  • Изпълнител: ЕЛТРЕЙД - 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 720.00 , Отчетена стойност**: 2 720.00
  • Изпълнител: ЖИЛФОНД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 377.04
  • Изпълнител: ПЕРНИК ЛАН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 700.00 , Отчетена стойност**: 1 700.00
  • Изпълнител: ИНФО ТРЕЙНИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 25 560.00 , Отчетена стойност**: 25 560.00
  • Изпълнител: Ирена, Договорена стойност по проекта*: 58 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Божана, Договорена стойност по проекта*: 7 413.10 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Ирина, Договорена стойност по проекта*: 1 910.90 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БИЛИ-555 - СИБИН ХРИСТОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 1 650.00 , Отчетена стойност**: 1 650.00
  • Изпълнител: КРАКРА СОФТ-НАЧКО БОЖКОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 5 699.00 , Отчетена стойност**: 5 699.00
  • Изпълнител: "ПРЕМИУМ КОНСУЛТИНГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 15 570.00 , Отчетена стойност**: 11 365.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 9 324.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: РОНОС ООД, Договорена стойност по проекта*: 20 000.00 , Отчетена стойност**: 9 280.58
  • Изпълнител: Милен, Договорена стойност по проекта*: 45 980.50 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 740.00 , Достигната стойност: 875.00
Индикатор 2 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 3 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 4 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 42.00 , Достигната стойност: 42.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 260 242.26 BGN
БФП 260 242.26 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 260 242.26 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 086.30 0.00 1 086.30 ИНФО ТРЕЙНИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 242.21 0.00 242.21 КРАКРА СОФТ-НАЧКО БОЖКОВ ЕТ
Неизпълнение на мерките за информация и публичност 2.00 13.20 0.00 13.20 РЕКЛАМА КОНСУЛТ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Експерт „Комуникация, информация и логистика” , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Експерт „Комуникация, информация и логистика”
    Изпълнител: Ваня
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 980.50
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на Община Перник" по 3 обособени позиции. Обособена позиция 3 "Застраховка на оборудване", Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: "Застраховка на оборудване" По проект "Функциониране на Областен информационен център Перник"
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 116.27
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Абонаментно обслужване на инсталирана ИКТ /информационна компютърна техника/ и копирна техника , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментно обслужване на инсталирана ИКТ /информационна компютърна техника/ и копирна техника
    Изпълнител: ЕЛТРЕЙД - 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 720.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Брандиране на врати, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Брандиране на врати
    Изпълнител: ДЖУЛИ ЕКСПРЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Визуализация и публичност на проект , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Визуализация и публичност на проекта
    Изпълнител: Лайф енд сити ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 140.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Областен информационен център – Перник, Прогнозна стойност: 4 755.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Областен информационен център – Перник
    Изпълнител: КРАКРА СОФТ-НАЧКО БОЖКОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 699.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Експерт „Информационно обслужване и услуги” , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Експерт „Информационно обслужване и услуги”
    Изпълнител: Милен
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 980.50
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Извършване на текущи ремонтни дейности на Областен информационен център – Перник , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на текущи ремонтни дейности на Областен информационен център – Перник
    Изпълнител: ПАКСИСТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 750.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Извършване на транспортни услуги, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на транспортни услуги
    Изпълнител: ИВАЙЛО ИЛИЕВ - БИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 050.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Изработка на информационни печатни материали, брошури и рекламни материали., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Изработка на информационни печатни материали, брошури и рекламни материали.
    Изпълнител: РЕКЛАМА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 800.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Координатор на проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Координатор на проекта
    Изпълнител: Росица
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 842.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Организиране и провеждане на годишни национални инициативи на мрежата от 27 информационни центрове в област Перник , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Организиране и провеждане на годишни национални инициативи на мрежата от 27 информационни центрове в област Перник
    Изпълнител: "ПРЕМИУМ КОНСУЛТИНГ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 570.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Организиране и провеждане на публични информационни събития (информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи и др. п.) и работа с медии., Прогнозна стойност: 27 000.00
  • Обособена позиция 1: Провеждане на информационни събития -Позиция 1: Организиране и провеждане на публични информационни събития в шест общини на Област Перник.Позиция 2: Организиране и провеждане на публични информационни събития за проактивна работа с медиите
    Изпълнител: ИНФО ТРЕЙНИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 560.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на имуществото, съхранявано в обект - Областен информационен център – Перник
    Изпълнител: БИЛИ-555 - СИБИН ХРИСТОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 650.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи след предварителна заявка,, Прогнозна стойност: 16 666.67
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи след предварителна заявка, във връзка с реализирането на проект„Функциониране на Областен информационен център - Перник”, Договор № BG05SFOP001-4.001-0009-C01,съфинансиран от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма „Добро управление”,процедура BG05SFOP001-4.001 „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 Областни информационни центрове“
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 000.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Поддръжка на офиса на Областен информационен център Перник , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Поддръжка на офиса на Областен информационен център Перник
    Изпълнител: ЖИЛФОНД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на електронни услуги , чрез мобилна телефонна мрежа по стандарт GSM/UMTS и фиксирана телефонна мрежа, за нуждите на Община Перник, Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: "Предоставяне на електронни услуги , чрез мобилна телефонна мрежа по стандарт GSM/UMTS и фиксирана телефонна мрежа, за нуждите на Община Перник"
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 845.60
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на интернет базирани услуги, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на интернет базирани услуга за нуждите на Областен информационен център Перник
    Изпълнител: ПЕРНИК ЛАН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: продажба на електрическа енергия за стопанска и общинска дейност , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Продажба на електрическа енергия за стопанска и общинска дейност
    Изпълнител: ЧЕЗ ЕЛЕКТРО БЪЛГАРИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 100.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Ръководител на проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител на проекта
    Изпълнител: Иван
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 324.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Счетоводител на проекта, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Счетоводител на проекта
    Изпълнител: Ирина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 910.90
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Счетоводител на проекта след смяната, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Счетоводител на проекта след смяната
    Изпълнител: Божана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 413.10
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Телефонни услуги, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Телефонни услуги
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Управител на ОИЦ Перник, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Управител на ОИЦ Перник
    Изпълнител: Ирена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58 000.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Цялостно почистване със собствени санитарно-хигиенни материали на помещения на „ОИЦ – Перник”, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Цялостно почистване със собствени санитарно-хигиенни материали на помещения на „ОИЦ – Перник”
    Изпълнител: Василка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 800.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN