Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.058-0006-C02
Наименование на проекта "Подобряване производствения процес в „Дендрит-Пластика" ООД чрез инвестиции в дълготрайни материали активи"
Бенефициент 114529961 "ДЕНДРИТ-ПЛАСТИКА" ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 20.01.2021
Дата на стартиране 20.01.2021
Дата на приключване 05.11.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Червен бряг, гр.Червен бряг

Описание

Кратко описание на проекта
„Дендрит-Пластика" ООД е фирма, специализирана в изработване на метални изделия, конструкции и жп детайли. Основният предмет на дейност е: производство на детайли, инструменти, конструкции, кули и стълбове от стомана, крепежни елементи за горното строене на железния път. Основни технологични процеси на фирмата са горещо обемно щамповане, листова щамповка, механична обработка, термична обработка на конструкционни инструментални стомани, плазмено и газо-плазмено рязане. Има собствена производствена база в гр. Червен бряг, с площ 7000 кв.м. Предприятието работи в режим на пълно натоварване на наличната техника.  Има репутация на надеждна фирма, която изгражда дългосрочни отношения със своите партньори и печели все повече и повече клиенти, благодарение на комбинацията от отлично качество и конкурентна цена. Придобиването на нови мощности е необходимо за повишаване на капацитета на предприятието и успешното му присъствие на националните и в бъдеще - на външни пазари. За преодоляването на ограниченията пред развитието на фирмата, в рамките на проекта е предвидено закупуването на модерна и високопроизводителна техника - Инверторни зазаваръчни апарати  МИГ/МАГ - 5 бр.; мотокар - 1 бр.; газокар - 1 бр.; CNC хидравлична абкантпреса  - 1 бр.; самоходна електрохидравлична платформа - 1 бр.; тривалова листоогъваща машина - 1 бр. и профилоогъваща машина - 1 бр.
В рамките на проекта са предвидени дейности по избор на доставчик (в съответствие с процедурата, описана в Ръководство за изпълнението на договори по ОПИК 2014 - 2020, ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016г.), доставка, монтаж и пускане в експлоатация на оборудването.По време на изпълнението ще бъдат спазени всички изисквания, свързани с визуализацията на проекта.
Дейности
  • Дейност: Подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство и чрез изграждането на възможности за възприемане и адаптиране на европейски и международни знания и технологии.: Закупуване на ДМА предвидени по проекта съгласно бюджета на проекта., Договорена стойност: 270 145.49 , Отчетена стойност: 268 360.00
  • Дейност: Визуализация (дейността ще бъде изпълнена чрез изработване и поставяне на 1 бр. информационна табела и 5 бр. стикери): Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие (EФРР) чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ (ОПИК) 2014-2020 в неговата успешна реализация. Осигуряването на предвидените в рамките на дейността средства за визуализация на проекта - 1 бр. информационна табела и 5 бр. стикери бъде осъществено чрез външно възлагане. На мястото на изпълнението на проекта - на входа на работните помещения на фирмата, ще бъде поставена, в съответствие с графичните стандарти, 1 бр. информационна табела, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на „Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма - ОПИК, логото на МИГ „КАРЛУКОВСКИ КАРСТ“, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва че се финансира от ОП „Иновации и конкурентоспособност“ чрез Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта и ще продължи общо 18 месеца. Основните стъпки за реализацията й са следните: 1. Утвърждаване на образци на документи, съдържащи средствата за визуализация. 2. Прилагане на правилата за информираност и публичност във всички официални документи, свързани с изпълнението на проекта. 3. Изработка на 1 бр. информационна табела (100.00 лв.) и 5 бр. стикери (5 бр. х 20.00 лв. = 100.00 лв.). Обща стойност - 200.00 лв. 4. Доставка на средствата за визуализация. 5. Монтиране на информационна табела и поставяне на стикерите. 6. Отразяване на правилата за визуализация на интернет сайта на фирмата., Договорена стойност: 200.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ИНФОФЛЕКС - ГАЛИН НАЙДЕНОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 336.60 , Отчетена стойност**: 187.00
  • Изпълнител: КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 49 680.00 , Отчетена стойност**: 55 200.00
  • Изпълнител: „АПЕКС-СЕРВИЗ“ ООД, Договорена стойност по проекта*: 44 541.00 , Отчетена стойност**: 49 490.00
  • Изпълнител: "ПОЛИМЕТА С“ ООД , Договорена стойност по проекта*: 117 360.00 , Отчетена стойност**: 130 400.00
  • Изпълнител: ХЕЛИ БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 29 943.00 , Отчетена стойност**: 33 270.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 268 547.00 BGN
БФП 241 692.30 BGN
Собствено финансиране 26 854.70 BGN
Общо реално изплатени суми 241 692.30 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на: CNC хидравлична абкантпреса 1 бр., тривалова листоогъваща машина 1 бр. и профилоогъваща машина 1 бр., Прогнозна стойност: 130 475.49
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на: CNC хидравлична абкантпреса 1 бр., тривалова листоогъваща машина 1 бр. и профилоогъваща машина 1 бр.
    Изпълнител: "ПОЛИМЕТА С“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 117 360.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на производствено оборудване: Инверторни заваръчни апарати МИГ/МАГ 5 бр. , мотокар 1 бр. ,газокар 1 бр. и самоходна електрохидравлична платформа 1 бр. , Прогнозна стойност: 139 670.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на производствено оборудване: Инверторни заваръчни апарати МИГ/МАГ 5 бр. , мотокар 1 бр. ,газокар 1 бр. и самоходна електрохидравлична платформа 1 бр.
    Изпълнител: „АПЕКС-СЕРВИЗ“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 541.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на мотокар 1 бр. и самоходна електрохидравлична платформа 1 бр.
    Изпълнител: „АПЕКС-СЕРВИЗ“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 541.00
  • Обособена позиция 3: Доставка на газокар 1 бр.
    Изпълнител: ХЕЛИ БЪЛГАРИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 943.00
  • Обособена позиция 4: Доставка на 5 бр. инверторни заваръчени апарати
    Изпълнител: КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 680.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изработване на материали за визуализация, Прогнозна стойност: 200.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на материали за визуализация
    Изпълнител: ИНФОФЛЕКС - ГАЛИН НАЙДЕНОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 168.30

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN