Идентификация

Номер от ИСУН BGHOMEAFFAIRS-3.001-0001-C07
Наименование на проекта Подобряване ефективността на полицейската дейност в областта на домашното насилие и насилието, основано на пола
Бенефициент 129010641 Главна дирекция "Национална полиция" - Министерство на вътрешните работи
Източник на финансиране НФМ ==> Вътрешни работи
Дата на сключване на договора/заповедта 05.11.2019
Дата на стартиране 05.11.2019
Дата на приключване 30.04.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът адресира основно Програмна област 20 чрез комбиниране на мерки за повишаване капацитета на българската полиция при реакция на случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола (ДННОП), както и при разработване на ефективни политики за борба с този вид нарушения на правата на човека. Проектът също така е насочен към дейности за подобряване на положението на ромското население.
Основните дейности са разработване на Алгоритъм за оценка на риска при идентифициране на случаи на ДННОП, с приложени протоколи; обучение на полицейски служители от ГДНП и ОДМВР за извършване на оценка на риска по случаи на ДННОП; обучения за полицейски служители за защита на жертвите на ДННОП; обмен на информация с различни заинтересовани страни за събиране на най-добри практики и съответните данни, които да се използват в рамките на разработването на АИС; разработване на АИС "ДННОП" за събиране, въвеждане, обработване, систематизиране, съхраняване, използване и предоставяне на данните, свързани с ДННОП и доставка на хардуер за нея, с 3-годишен гаранционен период.
Създаването на АИС ще позволи на полицейските служители да реагират по-адекватно и бързо на всички получени сигнали за случаи на домашно насилие - ще се предостави възможност за оценка на риска, преди посещение на място на случая с домашно насилие; незабавно задържане на извършителя при законово основание; предварително получаване на информация за притежание на огнестрелно оръжие от извършителя.
Тези дейности ще спомогнат за повишаване осведомеността относно случаите на домашно насилие и насилие, основано на пола; по-коректно и акуратно докладване, статистически данни и обмен на информация, свързана със случаи на ДННОП.
Дейностите по проекта също ще допринесат за постигане на резултатите на Програмата чрез усъвършенстване на капацитета на ГДНП-МВР, СДВР и ОДМВР, както  и други заинтересовани институции и организации за работа по случаите на ДННОП и подобряване на положението на ромското население.
Дейности
  • Дейност: 1. Разработване на алгоритъм за оценка на риска при разпознаване на случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола, с приложени протоколи (въпросници) : Анализът на статистическите данни показва, че по-нататъшните усилия за превенция в областта на ДННОП, следва да бъдат насочени специално към групите с по-висок риск и множество уязвимости, сред които попадат и жени и момичета от ромските общности. В тази връзка, проектът ще бъде реализиран и в райони с население от ромски произход. Експерти и неправителствени организации (НПО), с опит по проблемите на ромските общности, ще бъдат включени и консултирани при разработване на инструментите за оценка на риска, с оглед съобразяване със специфичните бит, култура и традиции на ромите. Алгоритъмът, който ще се разработи, е методология за работа на служителите, която дава оценка на риска, т.е. до каква степен може да ескалира насилието, което поставя в риск живота и здравето на жертвата. В зависимост от степента на риска се предприемат конкретни мерки, за да се гарантира защита на жертвата от насилие. Степента на риска ще се определя чрез попълване на въпросници и така ще се определи дали рискът е нисък, среден или висок. , Договорена стойност: 2 000.00 , Отчетена стойност: 2 000.00
  • Дейност: 2.1. Обучение на полицейски служители - Обучение на обучители Тема: Прилагане оценка на риска при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола, включително за борба с ромските стереотипи: Обучение в страната на полицейски служители от ГДНП, Столична дирекция на вътрешните работи (СДВР) и областните дирекции на МВР (ОДМВР) за прилагане на оценка на риска при случаи на ДННОП, включително за борба с ромските стереотипи. Ще бъдат обучени общо 80 обучители в 2 тридневни обучения (семинара) или по 40 души във всеки семинар. В целевата група ще бъдат включени служителите, преминали обучение в рамките на проект на МП "Подобряване на националната правна рамка в съответствие със стандартите на Съвета на Европа и укрепване на капацитета на компетентните институции, занимаващи се със случаи на ДННОП" по НФМ 2009 - 2014 г., регионалните координатори по въпросите, свързани с домашно насилие, както и служители, работещи по линия „Престъпления против личността“. Целта е да бъде постигнато надграждане на професионалната им компетентност по темата. В обучението ще вземат участие 6 лектори. Предвидени са хонорари за 4 лектори х 2 дни х 2 семинара - двама чуждестранни и двама български лектори, външни за МВР. Останалите двама лектори ще бъдат от ГДНП - МВР и за тях не се предвиждат хонорари. Ще има осигурен преводач и за двете обучения, като е предвиден хонорар за превод от/на чужд език x 2 дни x 2 семинара. Предвижда се логистична услуга по ЗОП, която включва изхранване за 40 обучаеми, 4 лектори и 1 организатор х 3 дни х 2 семинара, кафе-паузи за 47 участници х 3 дни х 2 семинара - 2 кафе-паузи на ден. Предвижда се наем на зала и техническо оборудване за 3 дни х 2 семинара. По проекта е осигурен вътрешен транспорт за 40 експерти, 4 лектори и един организатор х 2 семинара. Вътрешният транспорт обхваща дестинацията от местоживеенето на участника до мястото на семинара и обратно. Предвидено е двата семинара да бъдат проведени в една седмица един след друг и международните лектори да присъстват на последните два дни от първия семинар и на първите два дни от втория. По този начин се пестят средства от самолетни билети и всеки лектор пристига за двата семинара с един самолетен билет. На международните експерти са осигурени средства за изхранване и настаняване в хотел за 2 дни x 2 семинара. На участниците в дейността ще бъдат раздадени обучителни материали, с цел публичност., Договорена стойност: 49 828.73 , Отчетена стойност: 38 795.54
  • Дейност: 2.2. Обучение на полицейски служители. Тема: Прилагане оценката на риска при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола, включително за борба с ромските стереотипи: Обучените обучители ще участват в обучение на полицейски служители от ГДНП, СДВР и ОДМВР за прилагане на оценка на риска при случаи на ДННОП, включително за борба с ромските стереотипи. От обучителите ще бъдат обучени не по-малко от 120 полицейски служители в 3 тридневни семинара или не по-малко от 40 души във всеки семинар. В обучението ще вземат участие 4 лектори. Предвиден е хонорар за един лектор, външен за МВР. Останалите трима лектори ще бъдат от ГДНП - МВР и за тях не са предвиден хонорари. Предвижда се логистична услуга по ЗОП, която включва изхранване за 40 обучаеми, 4 български лектори, 2 обучители и 1 организатор х 3 дни х 3 семинара, кафе-паузи за 47 участника х 3 дни х 3 семинара - 2 кафе-паузи на ден. Предвижда се наем на зала и техническо оборудване за 3 дни х 3 семинара. По проекта е осигурен вътрешен транспорт за 40 експерта, 4 български лектори, 2 обучители и един организатор х 3 семинара. Вътрешният транспорт обхваща дестинацията от местоживеенето на участника до мястото на семинара и обратно. На участниците в дейността ще бъдат раздадени обучителни материали, с цел публичност., Договорена стойност: 52 866.14 , Отчетена стойност: 39 221.09
  • Дейност: 3. Обучение на експерти за защита на жертви на домашно насилие и насилие, основано на пола: Ще бъдат обучени не по-малко от 200 експерти в 4 тридневни семинара или по 50 души във всяко обучение (семинар). В броя обучаеми са включени освен служители на МВР, също и служители на МП, Министерство на отбраната (МО), социални работници, и представители на неправителствения сектор. По време на обученията ще бъдат използвани разработените по проекта на МП, в рамките на НФМ 2009 - 2014 г., инструменти за обучение - Наръчник за обучение на обучители и Методически наръчник за работа на полицейските служители по случаи на ДННОП. По настоящия проект се предвижда изработване на дизайн, предпечат и печат на актуален Наръчник (2 000 бр.) с методически указания за дейността на полицейските органи по Закона за защита от домашното насилие (ЗЗДН). Посредством Наръчника ще бъдат осъвременени горепосочените инструменти за обучение, което ще спомогне за повишаване на професионалния капацитет на полицейските служители при работата с лица, преживели актове на ДННОП, с цел тяхната защита и насочването им към адекватни специфични услуги. Ще бъдат отпечатани брошури (3 000 бр.) относно Алгоритъм за оценка на риска при разпознаване на случаи на ДННОП и АИС ДННОП по проекта, Въпросник за оценка на риска (10 000 бр.) и Доклад-образец (10 000 бр.) при случаи на ДННОП, с цел информираност, укрепване и устойчивост на професионалната експертиза на полицейските органи, а оттук - прилагане в практиката. В обучението ще вземат участие 7 български лектори, за които не се предвиждат хонорари. Предвижда се логистична услуга по ЗОП, която включва изхранване за 50 обучаеми, 7 български лектори и 1 организатор х 3 дни х 4 семинара, кафе-паузи за 58 участника х 3 дни х 4 семинара - 2 кафе-паузи на ден. Предвижда се наем на зала и техническо оборудване за 3 дни х 4 семинара. По проекта е осигурен вътрешен транспорт за 50 експерта, 7 български лектори и един организатор за всички 4 семинара. Вътрешният транспорт обхваща дестинацията от местоживеенето на участника до мястото на семинара и обратно. На участниците в дейността ще бъдат раздадени обучителни материали с цел публичност. Настоящият проект е съобразен с постигнатите до момента резултати от изпълнението на предходен проект на МП на тема "Подобряване на националната правна рамка в съответствие със стандартите на Съвета на Европа и укрепване на капацитета на компетентните институции, занимаващи се със случаи на ДННОП", финансиран по НФМ 2009 - 2014 г. Така ще бъде постигната устойчивост и надграждане на резултатите от проекта, изпълнен през предходния програмен период на НФМ., Договорена стойност: 83 357.09 , Отчетена стойност: 57 614.10
  • Дейност: 4. Обмен на информация с НПО, GREVIO, CEDAW, FRA, СоЕ за събиране на най-добри практики и съответните данни : За изпълнение на дейността ще бъде сформирана експертна работна група от представители от ГДНП, НПО и Института по психология на МВР за събиране и анализ на най-добри практики и релевантни данни, които да бъдат взети предвид при разработване на АИС. Ще бъде изискана и информация от български НПО, работещи по превенция и защита на пострадали от домашно насилие. В допълнение, чрез Дирекция "Международно оперативно сътрудничество" - МВР ще бъде изискана информация от полицейските служби на страните-членки на Европейския съюз за добри практики и използвани от тях АИС. Получената документация от организациите ще бъде преведена на български език. , Договорена стойност: 7 500.00 , Отчетена стойност: 8 137.50
  • Дейност: 5. Разработване на автоматизирана информационна система „Домашно насилие и насилие, основано на пола“ и доставка на хардуер за нея: Дейността ще се реализира чрез разработване на АИС „Домашно насилие и насилие, основано на пола“ (Системата/АИС ДННОП) от Дирекция "Комуникационни и информационни системи" (ДКИС) - МВР и чрез доставка на хардуер за нея. АИС ще служи за събиране, въвеждане, обработване, систематизиране, съхраняване, използване и предоставяне на данни, свързани с ДННОП. При изготвяне на техническото задание за АИС ще се проведе консултация с НПО, работещи по проблемите на ромските общности, с цел уточняване на специфична информация и защита на лични данни. Системата предвижда попълване и съхраняване на информация от момента на подаване на сигнал на "Национална система 112" (ЕЕНСП 112); посещение на място от полицейски патрул за извършване на проверка за ДННОП; оценка на риска; последващи действия по документиране и разследване на извършеното насилие; оказаната подкрепа на пострадалото лице (психологическа, медицинска, социална и др.); връзки с НПО и други институции, имащи отношение към конкретния случай и т.н. Системата трябва да позволява сканирането на документи и приобщаването им в електронен вид към материалите по случая. Системата следва да позволява и идентифициране на пострадалите лица - по пол, възраст, принадлежност към уязвими групи, роднински връзки, местоживеене, социален статус и други предварително зададени критерии. Системата трябва да предоставя информация за: - Лица - български и чужди граждани, пострадали и извършители на домашно насилие; - Справочни и статистически данни за регистрираните случаи на домашно насилие; - Наложени мерки съгласно ЗЗДН; - Образувани и приключили производства по ЗЗДН и досъдебни производства по случаи на домашно насилие. Ще бъдат закупени индикативно 219 бр. компютърни конфигурации с включени лицензи за операционна система - за Оперативните дежурни части към Районните управления и Полицейските участъци (ОДЧ към РУ и ПУ), за Оперативните дежурни центрове (ОДЦ) в СДВР и ОДМВР, за ГДНП, както и за регионалните координатори по домашно насилие. Ще бъдат закупени също индикативно 219 бр. мултифункционални устройства, тъй като в Системата ще се въвеждат и съхраняват сканирани документи в PDF формат, свързани с всеки конкретен случай на домашно насилие, като напр. решения на Съда за налагане мерки за защита, декларации, медицински документи, протоколи за предупреждения и много други, които ще дават ясна представа за всеки един случай. Потребителите на Системата ще бъдат около 1000 души. Системата трябва да позволява работа едновременно на 200 потребители (включително и служителите от ОДЦ/ОДЧ на всяко едно РУ/ ПУ към СДВР/ОДМВР). Случаите на ДННОП ще се свързват и/или се обменят данни с действащи АИС в МВР, като: 1. АИС "Интегрирана регионална полицейска система" (АИС ИРПС), отразяваща всички регистрирани случаи на престъпления по НК; 2. АИС „Централен полицейски регистър“ (АИС ЦПР); 3. Национална информационна полицейска система (НИПС); 4. АИС за нуждите на патрулната дейност на Охранителна полиция (АИС ПДОП), ще отразява всички проверени сигнали за домашно насилие и проверка на адрес от Охранителна полиция; 5. АИС "Документооборот" (АИСД), отразява подадените жалби/сигнали в МВР; 6. АИС "Противодействие на детската престъпност" (АИС ПДП), отразяваща всички регистрирани случаи на домашно насилие над деца; 7. АИС "Единен административен регистър - контрол на общоопасните средства" (АИС ЕАР КОС), съхранява данни за притежание на огнестрелно оръжие, включително и от извършител на домашно насилие., Договорена стойност: 490 058.49 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: 6.1. Обучение и повишаване осведомеността на професионалисти във връзка с предоставяне и използване на данни от Автоматизираната информационна система, с оглед спазване на минималните изисквания на ЕС и на международни институции относно подаване на сигнали и осъществяване на надзор при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола - обучение на обучители: Това обучение ще даде на полицейските служители повече информация за реалната ситуация на извършените различни актове на насилие, за жертвите, извършителите, районите с концентрирано насилие и т.н., което ще доведе до проактивна работа от страна на полицията и организиране и провеждане на информационни кампании за противодействие на ДННОП. Обучението ще се фокусира и върху повишаване осведомеността за насилието срещу жени и деца, правата на човека и безопасността на жертвите, като акцентира върху жени и деца от ромските общности, като уязвима група. В обученията ще участват полицейски служители (ГДНП, СДВР, ОДМВР и други компетентни структури на МВР). Като лектори ще бъдат използвани служители на ДКИС - МВР, участвали в разработването на АИС по Дейност 5. Предвижда се и участие на международни експерти, които ще представят на обучаемите използваните от тях АИС, възможностите за справки, добри практики и срещани проблеми при въвеждането на АИС в съответната държава. Ще участват 4 български експерти като лектори (служители на МВР - двама от ДКИС и двама от ГДНП, работещи по линия „Домашно насилие“ и „Престъпления против личността“), както и двама международни експерти от страна на ЕС. Предвижда се 1 преводач за всеки от двата семинара. Осигурен е хонорар за 1 преводач от/на чужд език x 2 дни x 2 семинара. Предвидени са хонорари за 2 международни лектори x 2 дни x 2 семинара. На международните експерти са осигурени средства за изхранване и настаняване в хотел за 2 дни x 2 семинара. Ще се извърши логистична услуга по ЗОП, която включва изхранване за 45 обучаеми, 4 български лектори и 1 организатор х 3 дни х 2 семинара, кафе паузи за 52 участници х 3 дни х 2 семинара - 2 кафе-паузи на ден. Предвижда се наемане на учебна зала и техническо оборудване за 3 дни х 2 семинара. Проектът осигурява вътрешен транспорт за 45 експерти, 4 български лектори и един организатор х 2 семинара. Вътрешният транспорт обхваща дестинацията от местоживеенето на участника до мястото на семинара и обратно. Предвидено е двата семинара да бъдат проведени в една седмица един след друг и международните лектори да присъстват на последните два дни от първия семинар и на първите два дни от втория. По този начин се пестят средства от самолетни билети и всеки лектор пристига за двата семинара с един самолетен билет. На участниците в дейността ще бъдат раздадени обучителни материали с цел публичност., Договорена стойност: 51 154.89 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: 6.2. Обучение и повишаване на осведомеността на професионалисти във връзка с предоставяне и използване на данни от Автоматизираната информационна система, с оглед спазване на минималните изисквания на ЕС и на международни институции относно подаване на сигнали и осъществяване на надзор при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола: Това обучение ще даде на полицейските служители и представителите на други институции повече информация за реалната ситуация на извършените различни актове на насилие, за жертвите, извършителите, районите с концентрация на актовете на насилие и т.н., което ще позволи проактивна работа от страна на полицията, и организиране и провеждане на информационни кампании за противодействие на ДННОП. Обучението ще се фокусира и върху повишаване осведомеността за насилието срещу жени и деца, правата на човека и безопасността на жертвите, като акцентира върху жени и деца от ромските общности, като уязвима група. В обученията ще участват полицейски служители (ГДНП, СДВР, ОДМВР и други компетентни структури на МВР), социални и здравни работници, МП, прокурори, съдии, представители на ДАЗД и на НПО. Като лектори ще бъдат използвани обучени по Дейност 6.1 за обучители служители на МВР, служители на ДКИС - МВР, участвали в разработването на АИС по Дейност 5, както и експерти от МВР, работещи по линия „Домашно насилие“ и „Престъпления против личността“. За лекторите не се предвиждат хонорари. Предвижда се логистична услуга по ЗОП, която включва изхранване за 45 обучаеми, 4 български лектори, 2 обучители и 1 организатор х 3 дни х 12 семинара, кафе-паузи за 52 участника х 3 дни х 12 семинара - 2 кафе-паузи на ден. Предвижда се наем на зала и техническо оборудване за 3 дни х 12 семинара. По проекта е осигурен вътрешен транспорт за 45 експерти, 4 български лектори, 2 обучители и един организатор за всичките 12 семинара. Вътрешният транспорт обхваща дестинацията от местоживеенето на участника до мястото на семинара и обратно. На участниците в дейността ще бъдат раздадени обучителни материали с цел публичност., Договорена стойност: 226 067.62 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: 7. Информация и публичност : Целта на дейността е информирането на целевата група и широката общественост за реализирането на проекта и за финансовата подкрепа от страна на НФМ. Дейността кореспондира със заложените в част "Допълнителна информация" от настоящия проект, мерки за изпълнение на изискванията за информираност и публичност и приложения Комуникационен план. Дейността включва: - при провеждане на обучителни семинари и другите работни и експертни срещи се предвижда поставяне на банер на видно място с информация за проекта и подкрепата по програмата и НФМ; - доставка на обучителни материали (химикалки, папки, USB /флаш памети/, тефтери и раници за лаптоп, маркирани с логото на проекта и НФМ), свързани с провеждането на обученията; - доставка на комплекти за публичност, вкл. тефтер и химикалка, маркирани с логото на проекта и НФМ; - осигуряване на публичност за източника на безвъзмездната финансова помощ - НФМ, чрез разработването на интернет сайт на проекта на български и английски език; - логото на НФМ 2014 - 2021 г. ще бъде поставяно върху всички документи и закупеното IT оборудване; - на интернет и Фейсбук страницата на ГДНП ще се публикува информация относно реализирането на проекта, като се предвиждат и 3 публикации в ежедневник; Съгласно Анекс 3 към Регламента за изпълнение на НФМ 2014 - 2021, т. 2.3.2., буква c), Комуникационният план предвижда минимум 3 информационни кампании - официално откриване на проекта, междинна информационна среща и официално закриване на проекта. Тези информационни кампании ще бъдат проведени за запознаване на обществеността и медиите с целите, дейностите, резултатите и постигнатото, като етап от изпълнението на проекта. По време на срещите ще има поставен на видно място банер с името на проекта и източника на финансиране. По време на изпълнението на проекта бенефициерът - ГДНП-МВР, ще постави информационна табела, изработена в съответствие с изискванията на Ръководството за комуникация и дизайн, тъй като в проекта са включени дейности, чиито общ бюджет надхвърля 50 000 EUR, Договорена стойност: 105 700.88 , Отчетена стойност: 68 923.66
  • Дейност: 7.1. Проучване на общественото мнение сред населението от ромски произход, за определяне доверието в полицията (на два етапа - в начален етап на реализиране на дейностите и в края на проекта): В начален етап на реализиране на дейностите и в края на проекта ще бъдат проведени анкетни проучвания, с цел проучване на общественото мнение сред населението от ромски произход. Проведените анкети ще послужат за определяне доверието в полицията, като анализът на придобитите чрез тях данни ще бъде извършен от външни за МВР експерти съгласно Плана за външно възлагане. Обобщените резултати от двете анкетни проучвания ще послужат за измерване нивото на постигане на проектните цели., Договорена стойност: 17 820.00 , Отчетена стойност: 8 910.00
  • Дейност: 8. Управление на проекта: В екипа за управление на проекта са включени ръководител проект, 2 координатори, 1 финансист. Подпомагащите експерти не са част от екипа за управление. Дейността включва: - Осигуряване на мерки и конкретни задачи, фокусирани към доброто управление, изпълнение, контрол и отчетност по проекта; - Сформиране на екип, който осъществява цялостното изпълнение на проекта; - Създаване на условия и организация за изпълнението на дейностите; - Изготвяне на доклади - междинни, годишни, окончателен; - Осъществяване на контактите с външни за ГДНП - МВР организации във връзка с изпълнение на дейностите; - Осъществяване на кореспонденция с Програмния оператор (ПО) - ДМП-МВР; - Непрекъснат контрол, с цел постигане на резултатите от дейностите и спазване на приложимото национално законодателство при изпълнението на проекта; - Изготвяне на доклади от проведените дейности, междинните и окончателния финансови отчети; - Дейността ще стартира с детайлно разпределение на задачите и функциите на всеки член от екипа на проекта и определяне отговорността на всеки за конкретните дейности, като за целта ще бъде проведена среща на екипа в работен порядък. - Дейността по управление на проекта включва и участие в месечни срещи за отчитане напредъка по проекта, организирани от ПО (в случай, че има такива), както и организиране на месечни работни срещи на екипа по проекта. - Основните служители, включени в екипите на проекта, се подбират в зависимост от тяхната компетентност и професионални задължения, отнесени към предмета на проекта., Договорена стойност: 115 239.71 , Отчетена стойност: 79 880.34

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "ВАРНА НЮЗ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 772.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЛОРИ ЖАНИН МАНН, Договорена стойност по проекта*: 4 889.58 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Росица, Договорена стойност по проекта*: 3 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Надежда, Договорена стойност по проекта*: 1 900.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДОРОТА ГИЛ, Договорена стойност по проекта*: 4 889.58 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА "СВ. ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 966.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КОНТРАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 273 193.74 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "МАЙПРИНТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 686.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Фрагмент Ивентс" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 227 336.54 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БАРБАРА ТАРДОН РЕСИО, Договорена стойност по проекта*: 4 889.58 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СОВА 5 АД (търговска марка СОВА ХАРИС) , Договорена стойност по проекта*: 15 147.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "АРГУС ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 129.28 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "Евро-Алианс" ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 260.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИМИТРИОС АЛЕЙФЕРИС, Договорена стойност по проекта*: 4 889.58 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на полицейските служители, обучени за извършване на оценка на риска по случаи на домашно насилие (разделение по пол и ромско население), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 200.00 , Достигната стойност: 200.00
Индикатор 2 Брой на достигнати граждани от ромски произход (разделени по пол), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 70.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Брой на служители на МВР и МП, социални работници и представители на неправителствения сектор, обучени по въпроси свързани с домашно насилие, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 830.00 , Достигната стойност: 200.00
Индикатор 4 Брой подадени жалби за нарушения на правата на човека, извършени от полицейски служители в области с преобладаващо ромско население, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 10.00 , Целева стойност: 20.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Процент на гражданите от ромски произход, имащи доверие в полицията, Мерна единица: %, Базова стойност: 35.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 35.00
Индикатор 6 Постигнато ниво на съответствие с Истанбулската конвенция, Мерна единица: %, Базова стойност: 45.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 7 Развита и пусната в експлоатация автоматизирана информационна система „Домашно насилие“, Мерна единица: Да/Не, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 212 596.00 BGN
БФП 1 212 596.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 681 833.46 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: 1. Осигуряване на логистика и организационно-техническа подготовка за провеждане на събития по проекти, изпълнявани от ГДНП, финансирани по НФМ 2014-2021 г., с четири обособени позиции (Доставка на логистика - изхранване, наем зала, наем техника, кафе-паузи, обучителни материали, комплект материали за публичност, официална церемоня по закриване на проекта, междинна информационна среща), Прогнозна стойност: 267 454.75
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на логистика и организационно-техническа подготовка за провеждане на събития по проект „Подобряване ефективността на полицейската дейност в областта на домашното насилие и насилието, основано на пола“
    Изпълнител: "Фрагмент Ивентс" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 227 336.54
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: 10. Доставка на самолетни билети, Прогнозна стойност: 3 129.28
  • Обособена позиция 1: Доставка на самолетни билети.
    Изпълнител: "АРГУС ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 129.28
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: 11. Дизайн, предпечат и печат на информационни материали, материали за публичност и обучителни материали по проекта, Прогнозна стойност: 31 000.00
  • Обособена позиция 1: Дизайн, предпечат и печат на информационни материали, материали за публичност и обучителни материали по проекта
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА "СВ. ГЕОРГИ ПОБЕДОНОСЕЦ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 966.20
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: 2. Доставка на хардуер - компютърни конфигурации, с включени лицензи за операционна система и мултифункционални устройства, Прогнозна стойност: 490 058.49
  • Обособена позиция 1: Доставка на хардуер - компютърни конфигурации, с включени лицензи за операционна система и мултифункционални устройства
    Изпълнител: КОНТРАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 273 193.74
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: 3. Устен и писмен превод от и на чужд език, Прогнозна стойност: 13 260.00
  • Обособена позиция 1: Писмен превод от и на чужд език
    Изпълнител: "Евро-Алианс" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 500.00
  • Обособена позиция 2: Устен превод от и на чужд език
    Изпълнител: "Евро-Алианс" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 760.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: 4. Публикации в национален ежедневник. Реклама във Фейсбук страницата на ГДНП, Прогнозна стойност: 2 772.00
  • Обособена позиция 1: Публикации в национален ежедневник. Реклама във Фейсбук страницата на ГДНП
    Изпълнител: "ВАРНА НЮЗ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 772.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: 5. Подготовка на анкетни материали, провеждане на 2 етапа на анкетно проучване и анализ на резултатите от проведените анкети, Прогнозна стойност: 17 820.00
  • Обособена позиция 1: Подготовка на анкетни материали, провеждане на 2 етапа на анкетно проучване и анализ на резултатите от проведените анкети
    Изпълнител: СОВА 5 АД (търговска марка СОВА ХАРИС)
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 147.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: 6. Изработване на интернет сайт за публичност на проекта. Осигуряване на хостинг, домейн и поддръжка на сайта до приключване на проекта, Прогнозна стойност: 4 686.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на интернет страници за публичност по проекта. Предоставяне на хостинг, домейн и поддръжка на интернет страниците.
    Изпълнител: "МАЙПРИНТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 686.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: 7. Избор на експерти за разработване Алгоритъм за оценка на риска при разпознаване на случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване Алгоритъм за оценка на риска при разпознаване на случаи на домашно насилие и насилие, основано на полов признак.
    Изпълнител: Росица
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
  • Обособена позиция 2: Разработване Алгоритъм за оценка на риска при разпознаване на случаи на домашно насилие и насилие, основано на полов признак.
    Изпълнител: Надежда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: 8. Избор на лектори за обучение на тема "Прилагане оценка на риска при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола, включително за борба с ромските стереотипи", Прогнозна стойност: 12 929.16
  • Обособена позиция 1: Избор на лектори за обучение на тема "Прилагане оценка на риска при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола, включително за борба с ромските стереотипи"
    Изпълнител: ЛОРИ ЖАНИН МАНН
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 889.58
  • Обособена позиция 2: Избор на лектори за обучение на тема "Прилагане оценка на риска при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола, включително за борба с ромските стереотипи"
    Изпълнител: ДИМИТРИОС АЛЕЙФЕРИС
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 889.58
  • Обособена позиция 3: Избор на лектори за обучение на тема "Прилагане оценка на риска при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола, включително за борба с ромските стереотипи"
    Изпълнител: Надежда
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 900.00
  • Обособена позиция 4: Избор на лектори за обучение на тема "Прилагане оценка на риска при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола, включително за борба с ромските стереотипи"
    Изпълнител: Росица
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 250.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: 9. Избор на лектори за обучение на тема "Повишаване осведомеността на професионалисти във връзка с предоставяне и използване на данни от Автоматизираната информационна система, с оглед спазване на минималните изисквания на ЕС и на международни институции относно подаване на сигнали и осъществяване на надзор при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола", Прогнозна стойност: 9 779.16
  • Обособена позиция 1: Избор на лектори за обучение на тема "Повишаване осведомеността на професионалисти във връзка с предоставяне и използване на данни от Автоматизираната информационна система, с оглед спазване на минималните изисквания на ЕС и на международни институции относно подаване на сигнали и осъществяване на надзор при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола"
    Изпълнител: ДОРОТА ГИЛ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 889.58
  • Обособена позиция 2: Избор на лектори за обучение на тема "Повишаване осведомеността на професионалисти във връзка с предоставяне и използване на данни от Автоматизираната информационна система, с оглед спазване на минималните изисквания на ЕС и на международни институции относно подаване на сигнали и осъществяване на надзор при случаи на домашно насилие и насилие, основано на пола"
    Изпълнител: БАРБАРА ТАРДОН РЕСИО
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 889.58

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN