Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-3.001-0783-C01
Наименование на проекта „Повишаване на енергийната ефективност на „Галера 07” ООД, чрез внедряване в производството на ново енергийно ефективно оборудване”
Бенефициент 148078320 ГАЛЕРА 07 ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 24.11.2017
Дата на стартиране 24.11.2017
Дата на приключване 17.06.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Белослав, с.Езерово

Описание

Кратко описание на проекта
„Галера 07“ ООД е дружество специализирано в  ремонт на плавателни съдове и металообработваща дейност, ремонт и поддръжка на хладилна и климатична техника. Дружеството извършва всички видове корпусно-заваръчни ремонти на плавателни съдове, изработва голямо разнообразие от детайли за плавателни съдове, тръбарски дейности, климатизация, вентилация. Компанията  разполага с машинен парк с основно оборудване включващо машина за плазмено рязане с ЦПУ, абкант, заваръчни апарати за МИГ МАГ заваряване, универсално оборудване/струг и фреза/ и старо с висока енергоемкост универсално оборудване за обработка на тръби  и профили.
Проектното предложение е свързано със създаване и развитие на конкурентните предимства на „Галера 07“ ООД,  основаващи  се  на  подобрена  енергийна ефективност, чрез закупуване и внедряване в производство на енергийно ефективно оборудване, внедряване на Система за мониторинг на енергопотреблението, внедряване и сертифициране на ISO 50001. 
В проектното предложение са заложени дейности свързани с изпълнението на препоръчаните мерки за енергийна ефективност в Енергийния одит и дейности свързани със заложените услуги за изпълнение:
-Дейност 1 „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 1 от ЕО“: Четиривалова хидравлична листоогъваща машина - 1бр.;
-Дейност 2 „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 2 от ЕО“: Лентоотрезна машина - 1бр.
-Дейност 3 „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 3 от ЕО“: Телехендлер - 1бр.;
-Дейност 4 „Внедряване на Система за мониторинг на енергопотреблението съгласно Мярка 4 от ЕО“;
-Дейност 5 „Консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001“;
-Дейност 6 „Извършване на ЕО по образец („обследване за енергийна ефективност”)“
-Дейност 7 „Публичност и визуализация“ 
Всички дейности заложени в проекта са в режим „de minimis”.
Дейности
  • Дейност: Дейност 1: „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 1 от Енергийния одит“(дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Четиривалова хидравлична листоогъваща машина - 1бр.): Дейността включва закупуване и пускане в експлоатация на Четиривалова хидравлична листоогъваща машина и е свързана с изпълнението на препоръчана Мярка 1 от енергиен одит подготвен за целите на процедура BG16RFOP002-3.001 „Енергийна ефективност за МСП“, реализирана в рамките на инвестиционен приоритет 3.1. на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020г. Закупуването на енергийно ефективната Четиривалова хидравлична листоогъваща машина ще доведе до разширяване на производствения капацитет на предприятието за дейностите свързани с огъването на листовия материал. Огъва се основно листова стомана. Машината е включена в енергоспестяваща Мярка 1 и е на база извършен анализ на съществуващото положение от Енергийния одитор. Съществуващо положение: Процеса на огъване е основен процес при ремонта на плавателни съдове и изработката на детайли за същия/тръби с различен диаметър/. Огъването се осъществява от налична стара тривалова огъваща машина с мощност 7,5 кW. При наличната машина максималната дебелина на огъване е до 5мм дебелина на листовия материал. При огъването се получава прав участък в рамките от 10 до 15мм, който трябва да бъде изрязан преди заварката на тръбата, което води до допълнителен разход на енергия и преразход на материал вследствие на ограничените технически възможности на машината. Производителността на машината е 12 броя за час/ отчита се времето за подаването заготовката и свалянето на детайла/. Енергоспестяващата мярка 1 е свързана със закупуване на четиривалова хидравлична листоогъваща машина, която е с по-висока производителност, което да доведе до повишаване капацитета на работа в цялата производствена база. Новата четиривалова хидравлична листоогъваща машина, е с мощност 5 кW и производителност е 30 броя за час/ отчита се времето за подаването заготовката и свалянето на детайла/. За сравнение на производителността на старата и препоръчаната нова машина се разглежда унифициран детайл- цилиндър с диаметър ф750мм, дебелина на листа б=5мм и размер на листа 1500 x 2340. В момента средногодишното производство на предприятието е 15120 броя унифицирани детайла. Машината за огъване на листов материал ще изработва по прогнозен план на предприятието 37800 детайла/год. Препоръчаната енергоспетяваща Мярка 1 ще доведе до ефективност и ефикасност в производствения процес в три направления: - Намаляване на енергийната интензивност на производството; - Подобряване на ресурсната ефективност на използваните материали за производство – снижаване на отпадъка и технологичния брак; - Намаляване времето за производство на единица продукция. Възможностите на новата машина са предпоставка за повишаване на ресурсната ефективност: - Намаляване на количеството метални отпадъци – машината е голяма точност и прецизност и позволява обработка без прибавки; - Намаляване на количеството технологичен брак. Стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнител на даставката съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ и Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г..; - Сключване на договор с избрания изпълнител на доставката; - Доставка на Четиривалова хидравлична листоогъваща машина - 1бр.; - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на актива. Подписване на подписване на приемно - предавателен протокол., Договорена стойност: 98 104.43 , Отчетена стойност: 97 000.00
  • Дейност: Дейност 2: „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 2 от Енергийния одит“ “(дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Лентоотрезна машина - 1бр.): Дейността включва закупуване и пускане в експлоатация на Лентоотрезна машина и е свързана с изпълнението на препоръчана Мярка 2 от енергиен одит подготвен за целите на процедура BG16RFOP002-3.001 „Енергийна ефективност за МСП“, реализирана в рамките на инвестиционен приоритет 3.1. на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020г. Енергоспестяващата мярка 2 е свързана със закупуване на лентоотрезна машина, която ще доведе до разширяване на производствения капацитет на предприятието за дейностите свързани с рязане на кръгли тръби, квадратни тръби, правоъгълни кухи профили, плътни квадратни и кръгли профили. Машината е включена в енергоспестяваща Мярка 2 и е на база извършен анализ на съществуващото положение от Енергийния одитор. Съществуващо положение: Процеса рязане на плътни и кухи тръби и профили е основен заготвителен процес при изработката на детайли за ремонта на плавателни съдове. Рязането се осъществява с налична стара механична ножовка с мощност 7 кW. Производителността на машината е 1 броя за час/ отчита се времето за позициониране на заготовката и свалянето на детайла/. Енергоспестяващата мярка 2 е свързана със закупуване на лентоотрезна машина, която е с по-висока производителност, което да доведе до повишаване капацитета на работа в цялата производствена база. Новата лентоотрезна машина, е с мощност 4 кW и скорост на рязане: 15 – 120 м/мин. Производителността е 5 броя за час/ отчита се времето за подаването заготовката и свалянето на детайла/. Забележка: За сравнение на производителността на старата и препоръчаната нова машина се разглежда унифициран детайл - плътен кръгъл профил ф350. В момента средногодишното производство на предприятието е 1260 броя унифицирани детайла. Новата лентоотрезна машина ще обработва по прогнозен план на предприятието 6300 детайла/год. Препоръчаната енергоспестяваща Мярка 2 ще доведе до ефективност и ефикасност в производствения процес в три направления: - Намаляване на енергийната интензивност на производството; - Подобряване на ресурсната ефективност на използваните материали за производство – снижаване на технологичния брак; - Намаляване времето за производство на единица продукция. Възможностите на новата машина са предпоставка за повишаване на ресурсната ефективност: - Намаляване на количеството технологичен брак. Стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнител на доставката съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ и Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г..; - Сключване на договор с избрания изпълнител на доставката; - Доставка на Лентоотрезна машина - 1бр.; - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на актива. Подписване на приемно - предавателен протокол., Договорена стойност: 55 291.31 , Отчетена стойност: 52 000.00
  • Дейност: Дейност 3: „Придобиване на ново производствено оборудване свързано с изпълнението на Мярка 3 от Енергийния одит“ (дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Телехендлер - 1бр.): Дейността включва закупуване и пускане в експлоатация на Телехендлер и е свързана с изпълнението на препоръчана Мярка 3 от енергиен одит подготвен за целите на процедура BG16RFOP002-3.001 „Енергийна ефективност за МСП“, реализирана в рамките на инвестиционен приоритет 3.1. на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020г. Енергоспестяващата мярка 3 е свързана със закупуване на Телехендлер, който ще доведе до разширяване на производствения капацитет на предприятието за всички дейностите свързани с ремонта на плавателни съдове и изработката на метални халета.Оборудването е включено в енергоспестяваща Мярка 3 и е на база извършен анализ на съществуващото положение от Енергийния одитор. Съществуващо положение: В момента компанията не разполага с подобно оборудване, тъй като новото оборудване съчетава мотокар, кран и вишка.При ремонта на плавателни съдове и изработката на метални халета към момента се наемат мотокар за разтоварване, кран за повдигане във височина на изработените възли и вишка за работа във височина. За сравнение приемаме телескопичен товарач с мощност на дизеловия двигател 110 к.с., товароподемност 2000 кг. и констатиран разход на гориво 10 литра на час. Предвид спецификата на материалите средната производителност е 2000 кг/час. Енергоспестяващата мярка 3 е свързана със закупуване на Телехендлер с палетни вилици и работна платформа. Тя ще доведе до разширяване на производствения капацитет на предприятието за дейностите свързани с пренасяне, товарене и разтоварване на изработени възли за ремонта на плавателни съдове и метални халета;кран - позициониране на изработените възли във височина и съответното разтоварване; вишка заваряване и монтаж на изработените възли на височина. Новата машина е с мощност на дизелов двигател 74,5 kW, товароподемност 4000 кг. и височина на повдигане 17,5 метра. Разглеждаме същия режим на работа и производителност 4000 кг/час. Препоръчаната енергоспестяваща Мярка 3 ще доведе до ефективност и ефикасност в производствения процес в две направления: - Намаляване на енергийната интензивност на производството; - Намаляване времето за производство на единица продукция. Стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнител на доставката съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ и Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г..; - Сключване на договор с избрания изпълнител на доставката; - Доставка на Телехендлер - 1бр.; - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на актива. Подписване на подписване на приемно - предавателен протокол., Договорена стойност: 281 639.52 , Отчетена стойност: 281 600.00
  • Дейност: Дейност 4: „Внедряване на Система за мониторинг на енергопотреблението съгласно Мярка 4 от Енергийния одит “: Дейността включва внедряване на автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението (СМЕ) в производствената система на „Галера 07" ООД и е свързана с изпълнението на препоръчана Мярка 4 от енергиен одит подготвен за целите на процедура BG16RFOP002-3.001 „Енергийна ефективност за МСП“, реализирана в рамките на инвестиционен приоритет 3.1. на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020г. Енергоспестяващата Мярка 4 е свързана с внедряване на Система за мониторинг на енергопотреблението (СМЕ), която позволява анализ и навременна корекция при възникнали проблеми и смущения в машини и оборудване и спомага за внедряването, поддържането и подобряването на система за управление на енергията съгласно европейски стандарт EN ISO 50001:2011. Мярка 4 внедряване на СМЕ ще доведе до подобряване енергийната ефективност. СМЕ е включено в енергоспестяваща Мярка 4 и е на база извършен анализ на съществуващото положение от Енергийния одитор. Съществуващо положение: Към настоящият момент в предприятието не са налични средства за измерване на енергийните и материалните потоци. Консумираната енергия е само електрическа. Събирането на информацията за потреблението на енергия става по ежемесечните фактури, които компанията получава от местното електроразпределително дружество. В технологичният процес се полага ръчен труд. В предприятието се използва оборудване, което не е снабдено с електронен контрол и често се налага то да остава в работен режим по време на ръчните операции, което увеличава енергийните разходи на компанията. Енергоспестяващата Мярка 4: Препоръчаната за целите на компанията СМЕ представлява Електронна система, която записва потреблението на различните видове енергоносители и ресурси за основни технологични процеси и системи в предприятието, като позволява осъществяването на контрол и вземането на управленски решения относно енергийното потребление, може да предава и да получава данни посредством форма на електронна комуникация. Предвижда се монтиране на прибори за измерване на консумираната електрическа енергия в главното разпределително табло на компанията, монтиране на хардуер който да събира информацията от измервателните прибори и инсталиране на софтуер за обработване на информацията. Информацията от измервателните устройства ще се събира и обработва автоматично. На база анализа на натрупаната информация за съответните периоди /ден, седмица, месец, година/ ще е възможно вземането на бързи и адекватни решения за оптимизиране на консумацията на електроенергия, както и на производствените процеси. Препоръчаната енергоспестяваща Мярка 4 ще доведе до ефективност и ефикасност в производствения процес в две направления: - Намаляване на енергийната интензивност на производството; - Намаляване времето за производство на единица продукция. Стъпки за изпълнение на дейността: - Избор на изпълнител на доставката съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ и Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г..; - Сключване на договор с избрания изпълнител на доставка на Система за мониторинг на енергопотреблението (СМЕ); - Доставка на Система за мониторинг на енергопотреблението (СМЕ) - 1бр.; - Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на актива. - Подписване на приемно - предавателен протокол., Договорена стойност: 4 260.00 , Отчетена стойност: 4 255.00
  • Дейност: Дейност 5: „Консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001“: Целта на дейността е въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт в „Галера 07“ ООД, съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001. Сертифицирането на стандарта е предпоставка за устойчиво развитие на фирмата в посока постигане на дългосрочна енергийна ефективност. Стандартът е предназначен да се прилага самостоятелно, заедно с други системи за управление или интегрирано с тях. Дейността включва: 1.Внедряване на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001: Основни етапи и дейности при внедряване на система за енергиен мениджмънт в „Галера 07“ ООД, вкл. съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001 са както следва: Етап I-Въвеждащо обучение на ключов персонал от Галера 07 ООД по изискванията на СЕУ съгласно стандарта ISO 50001:2011; Етап II–Разработване на Системата за енергийно управление (СЕУ) по изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включени са следните дейности: -Разработване на Наръчник на СЕУ с включени документирани изисквания от СЕУ по ISO 50001:2011; -Разработване Политика за енергийно управление; -Разработени процедури за енергийно планиране и енергиен преглед, както и процедури за оперативно управление и за наблюдение, измерване и анализ. -Разрабоени инструкции за оперативно управление на дейностите по машини, съоръжения и инсталации свързани със значимо потребление на енергия. Ще се разработят също така: -Форми за специфичните записи и данни, свързани с енергийното потребление и управление; -Базова линия / базови линии за потребление; -Списък на съоръжения, инсталации и оборудване консуматори на енергия; -Списък на ключов персонал и подизпълнители, които влияят на ползването и потреблението на енергия; -Критерии и оценки за приоритизация на благоприятни енерго-спестяващи мерки (ЕСМ) – проекти; -План за действие за постигане на общите и конкретните енергийни цели; -План за мониторинг и измерване. Етап III - Обучение на Представител/ите на ръководството и избрани специалисти от фирмата за вътрешни одитори на ИСУ Етап IV - Внедряване на СЕУ: -Изпълнението на изискванията на документите на СЕУ; -Разработването и изпълнението на благоприятни ЕСМ съгласно критериите и оценките за приоритизация; -Внедряване на план за действие за постигане на общите и конкретните енергийни цели; -Оценка на съответствието с приложимите законови и други изисквания свързани с енергийната ефективност и енергийно управление. -Планиране, провеждане и документиране на вътрешен одит на всички дейности, включени в обхвата на СЕУ. -Планиране, провеждане и документиране на Преглед на СЕУ от Ръководството. 2.Сертифициране на внедрената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарта както следва: Сертификационната оценка се извършва на два етапа съгласно международните правила за акредитирана сертификация. Одит на етап 1: Извършване на предварителен одит на документите на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO50001; Одит на етап 2: Провеждане на сертификационен одит на внедрената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001. Стъпки за изпълнение на дейността: -Избор на изпълнители съгласно чл. 50, ал. 1 от ЗУСЕСИФ и Постановление № 160 на МС от 01.07.2016 г..за доставка на услугите; -Сключване на договор с избраните изпълнители; -Изпълнение на услуга „Внедряване на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001“ -Изпълнение на услуга „Сертифициране на внедрената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001“ -Придобиване на Сертификат за „Система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001“ Условие за издаване на сертификат е положително заключение от прегледа на документацията и от проверката на място на системата за управление от одиторския екип. Обща стойност на разходите за дейността е в размер на 13600,00лв., Договорена стойност: 13 600.00 , Отчетена стойност: 13 400.00
  • Дейност: Дейност 6 „Извършване на енергиен одит по образец („обследване за енергийна ефективност”)“: Целта на дейността е извършване на енергиен одит по образец („обследване за енергийна ефективност”), изготвен за целите на процедурата за подбор на проекти (Приложение Б към Условията за кандидатстване) със съответните енергоспестяващи препоръки допринасящи за енергийната ефективност на „Галера 07“ ООД . Дейността е извършена предварително. Дейността включва: Изготвяне и подаване за разглеждане в АУЕР Доклад за енергиен одит съгласно Приложение Б „Образец на енергиен одит по Процедура BG16RFOP002-3.001 „Енергийна ефективност за малките и средни предприятия“, Приоритетна ос 3 „Енергийна и ресурсна ефективност“ на ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020г. на фирма „Галера 07” ООД. Обследването за енергийна ефективност се извършва на основата на информация за енергийното потребление за предходен тригодишен период (2013-2015 г.) и данни от измерванията, извършени в хода на обследването. Издаване от АУЕР на Становище за съответствие на енергийния одит (съгласно Приложение В) с вписано одобрение. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител на услугата „Извършване на енергиен одит по образец („обследване за енергийна ефективност”)“, чрез външно възлагане по реда за избор на изпълнител, уреден в чл. 2, ал. 7 от ПМС 160/01.07.2016 г. – набиране на ценови предложения. - Събиране на три ценови предложения от лица, вписани в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност; - Изготвяне на обосновка (съдържаща аргументи за направения избор на изпълнител на базата на получените 3 предложения); 2. Сключване на договор с избрания изпълнител на услугата; 3. Изпълнение на договора за услугата; 4. Подписване на приемно предавателен протокол. Приключване на дейността е получаване от АУЕР на Становище за съответствие на енергийния одит (съгласно Приложение В) с вписано одобрение, Договорена стойност: 19 000.00 , Отчетена стойност: 19 000.00
  • Дейност: Дейност 7: „Публичност и визуализация“: Целта на дейността е осигуряване в процеса на изпълнение на договора за безвъзмездна помощ на информация и публичност на проектните дейности. Дейността е в съответствие с изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността включва осигуряване на публичност и визуализация, чрез доставка на следните средства за визуализация: • Информационно табло 120/80 см – 1 бр.; • Постоянна разяснителна табела 120/80 – 1 бр.; • Стикери 30/20 см - по 3 бр.. Стъпки на изпълнение на дейността са както следва: - Избор на изпълнител за услуга по дейност Публичност и визуализация; - Доставка на следните средства за Публичност и визуализация: • Информационно табло 120/80 см – 1 бр.; • Постоянна разяснителна табела 120/80 – 1 бр.; • Стикери 30/20 см - по 3 бр.. Общата стойност на допустимите разходи за дейност „Публичност и визуализация“ е 665.00лв., Договорена стойност: 665.00 , Отчетена стойност: 219.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АН ЕНЕРДЖИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 17 100.00 , Отчетена стойност**: 19 000.00
  • Изпълнител: КЮ ЕС БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 110.00 , Отчетена стойност**: 7 900.00
  • Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ КЪНСТРАКШЪН АД, Договорена стойност по проекта*: 197 120.00 , Отчетена стойност**: 281 600.00
  • Изпълнител: ИМПРЕС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 219.00
  • Изпълнител: ГЛОБАЛ КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 950.00 , Отчетена стойност**: 5 500.00
  • Изпълнител: Индустриални Интегрирани Системи ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 978.50 , Отчетена стойност**: 4 255.00
  • Изпълнител: ПЛАЗМА СЕРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 104 300.00 , Отчетена стойност**: 149 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 96.50 , Достигната стойност: 96.50
Индикатор 3 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 50.51 , Целева стойност: 25.90 , Достигната стойност: 24.61
Индикатор 4 Реализирани енергийни спестявания в предприятията в резултат от изпълнените проекти, Мерна единица: MWh/y, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 237.83 , Достигната стойност: 237.83
Индикатор 5 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 6 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 7 Извършени обследвания за енергийна ефективност, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 8 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци при производството на единица продукция на годишна база, преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 1.12 , Целева стойност: 0.57 , Достигната стойност: 0.55

Финансова информация

Обща стойност на проекта 472 560.26 BGN
БФП 337 445.18 BGN
Собствено финансиране 135 115.08 BGN
Общо реално изплатени суми 333 755.60 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Внедряване на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001, Прогнозна стойност: 5 600.00
  • Обособена позиция 1: Внедряване на система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001
    Изпълнител: ГЛОБАЛ КОНСУЛТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 950.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на енергийно ефективно оборудване: Обособена позиция 1: Доставка на Четиривалова хидравлична листоогъваща машина - 1бр.; Обособена позиция 2: Доставка на Лентоотрезна машина - 1бр.; Обособена позиция 3: Доставка на Телехендлер - 1бр., Прогнозна стойност: 435 035.26
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Доставка на Четиривалова хидравлична листоогъваща машина - 1бр.
    Изпълнител: ПЛАЗМА СЕРВИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 67 900.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Доставка на Лентоотрезна машина - 1бр.
    Изпълнител: ПЛАЗМА СЕРВИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 36 400.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3: Доставка на Телехендлер - 1бр.
    Изпълнител: ЕВРОМАРКЕТ КЪНСТРАКШЪН АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 197 120.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на Система за енергиен мениджмънт, Прогнозна стойност: 4 260.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на Система за енергиен мениджмънт
    Изпълнител: Индустриални Интегрирани Системи ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 978.50
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на енергиен одит по образец („обследване за енергийна ефективност”), Прогнозна стойност: 19 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на енергиен одит по образец („обследване за енергийна ефективност”)
    Изпълнител: АН ЕНЕРДЖИ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 100.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Материали за публичност и визуализация, Прогнозна стойност: 665.00
  • Обособена позиция 1: Материали за публичност и визуализация
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Сертифициране на внедрената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001, Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: Сертифициране на внедрената система за енергиен мениджмънт съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001
    Изпълнител: КЮ ЕС БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 110.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN