Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.101-0148-C02
Наименование на проекта Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания на територията на СО - район "Сердика".
Бенефициент 0006963270476 РАЙОН "СЕРДИКА"
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 01.07.2020
Дата на стартиране 16.03.2020
Дата на приключване 14.03.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична

Описание

Кратко описание на проекта
В рамките на проекта ще бъде извършена процедура по подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса. В рамките на дейността ще бъде нает персонал, които ще изпълнява следните функции - Диспечери, Доставчици, Водачи на превозни средства (шофьори).
Основната проектна дейност ще се изразява в доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора).
Ще бъде обособено помещение в сградата на районната адмнистрация, в което ще се помещава диспечерския център. За целите на диспечерския център ще бъде закупено техническо оборудване. Ще бъдат закупени лични предпазни средства (маски, ръкавици и др, ако е необходимо) и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите (доставчици и шофьори). Използването на предпазните средства ще бъде задължително,с оглед безопасността на служителите и потребителите.
Диспечерите ще приемат по телефона заявките на потребителите относно техните нужди за доставка на продукти, лекарста или извършване на административни и комунални услуги.  Постъпилата информация ще бъде обработвана и систематизирана. 
Приетите заявки ще бъдат изпълнени от доставчиците. Водачите на превозни средства (шофьори)  ще извършват превоз на доставчиците до домовете на потребителите за получаване на парична сума за пазаруване, след което ще превозят доставчика до най - близкия хранителен магазин, аптека, каса за заплащане на комунално-битови услуги, административна служба и др., за изпълнение на направената поръчка.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса. : Процедурите по подбор и наемане на персонала, които ще предоставя услугите е ключов за успешното изпълнение на проектните дейности. Поради тази причина е обособен в отделна проекта дейност. Лицата, които ще бъдат наети следва да отговарят на определени критерии, поради специфичните групи от обществото, с които ще работят. Обслужваните по проекта лица принадлежат към най-уязвимите и социално чувствителни групи на обществото - възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване; хора с увреждания и техните семейства; възрастни в риск. Поради тази причина, макар и да не изискват висока професиоална квалификация и опит за наетите служители, е необходимо да отговарят на определени личностни и морално-волеви характеристики, като любезност, състрадателност,коректност, комуникативност, социална чувствителност и др. Считаме, че наетия персонал трябва да носи сигурност и чувство за спокойствие у потребителите, които така или иначе изпитват сериозни финансови, а голяма част от тях вероятно и психологически затруднения, предизвикани от пандемията и наложената социална изолация. В рамките на дейността ще бъде нает персонал, които ще изпълнява следните функции: - Диспечери; - Доставчици; - Водачи на превозни средства (шофьори). При необходимост, може да бъдат наети лица и на други длъжности, пряко свързани с изпълнението на проектните дейности и постигане на очакваните резултати. Подробно описание на дейностите и функциите на персонала ще бъде подадено в дейност 2., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 65 393.01
  • Дейност: Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора).: Това е основната проектна дейност, която е насочена директно към потребителите и цели подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на услуги в домашна среда и изграждане на подходящ (материален и кадрови) капацитет за предоставянето им. В рамките на дейността ще бъдат мобилизирани проектни ресурси за превенция и осигуряване достъпа до услуги на уязвими лица, вкл. хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19, както и за лица в карантинен период. В рамките на дейността ще бъдат предоставяни услуги по домовете на възрастни хора над 65 г. с ограничения или невъзможност за самообслужване, както и на хора с увреждания и техните семейства, хора, които са поставени под карантина от здравните власти и за които има социална необходимост от почасови услуги, като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението от превенция разпространението на COVID-19. Предоставянето на услугите в домашна среда цели ограничаване на контактите между хората, като бъдат подкрепени лицата, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19. Това ще бъде осъществено чрез снабдяването на потребителите от целевите групи с хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. В рамките на единната ставка ще бъдат извършени следните разходи: - Ще бъде осигурено транспортното обслужване на доставчиците. Ще бъде извършен анализ в кои части на района ще е по-икономически ефективно да бъдат използвани шофьори, които да превозват доставчиците по време на служебните им задължения и в кои части би било по ефективно да се използва градски транспорт. В зависимост от начина на придвижване на доставиците, ще бъдат извършени разходи за наем на автомобили (ако е необходимо), разходи за гориво и обслужване на автомобилите или разходи за градски транспорт (закупуване на абонаментни карти за доставчиците). За шофьорите и доставчиците ще бъдат поръчани за изработка баджове и/или други отличителни материали, чрез които да се идентифицират пред потребителите. - Ще бъде обособено помещение в сградата на районната адмнистрация, в което ще се помещава диспечерския център. За целите на диспечерския център ще бъдат закупени два броя компютри. Необходимостта от закупуването на компютри се обуславя от липсата на свободни устройства в администрацията. Компютрите ще са важни за изпълнението на дейността на диспечерите, които ще трябва да изработват графици, на база приетите от тях поръчки и да разпределят изпълнението на задачите. За нуждите на диспечерския център ще бъдат закупени и два броя мобилни телефони, чрез които ще се поддържа комуникация между потребителите и диспечерите, както и между доставчиците и диспечерите. За нуждите на мобилните телефони ще бъдат открити и месечни абонаменти. При необходимост ще бъде закупено и друго оборудване за функционирането на диспечерския център. - Ще бъдат закупени лични предпазни средства (маски, ръкавици и др, ако е необходимо) и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите (доставчици и шофьори). Използването на предпазните средства ще бъде задължително, с оглед безопасността на служителите и потребителите. - Ще бъде назначен екип за организация и управление на проекта, които ще се състой от поне трима членове - ръководител, експерт човешки ресурси и счетоводител. При необходимост ще бъдат назначени и друг/и лица. - Ще бъдат изпълнени изискванията за информация и комуникация, съгласно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. При необходимост може да бъдат извършени и допълнителни разходи, свързани и необходими за изпълнението на проектните дейности., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Лица над 18 г., Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 117.00 , Достигната стойност: 120.00
Индикатор 2 Участници над 18г., вкл. с увреждания, получаващи грижа във връзка с пандемичната ситуация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 117.00 , Достигната стойност: 120.00
Индикатор 3 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Брой доставчици на услуги за социално включване, разширили обхвата на дейността си, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 91 550.22 BGN
БФП 91 550.22 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 91 547.33 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN