Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.001-0005-C04
Наименование на проекта Eфективно функциониране на Областен информационен център - Русе.
Бенефициент 000530632 ОБЩИНА РУСЕ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 24.02.2016
Дата на стартиране 13.12.2015
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящето проектно предложение е насочено към осигуряване функционирането на областен информационен център в област Русе и има за цел да повиши информираността на гражданите относно възможностите за финансиране, които Европейският съюз предоставя през програмен период 2014 - 2020. Проектът се явява надграждащ на проект "Областен информационен център - Русе", изпълняван по ОП "Техническа помощ", финансиран от Европейския фонд за регионално развитие. Проектното предложение предвижда следните дейности:
1. Текуща издръжка на ОИЦ - Русе;
2. Извършване на текущ ремонт на ОИЦ - Русе;
3. Закупуване на моторно превозно средство, обзавеждане и оборудване на ОИЦ - Русе; 
4. Разработване и разпространение на информационни материали;
5. Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития;
6. Визуализация, информация и публичност по проекта;
С реализиране на дейностите по настоящия проект се цели висока информираност относно възможностите за финансиране, които се предоставят чрез европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ).Това от своя страна ще доведе до популяризиране на финансовата помощ на ЕС, начините за търсене на полезна информация, представяне на основни етапи за подготовка на проектни предложения, добри практики, често допускани грешки, повишаване информираността за намиране на подходяща работа релевантна на квалификация и образование. През новия програмен период 2014-2020 г.  Областен информационен център - Русе ще предоставя и информация на потенциалните бенефициенти, относно възможности за кандидатстване по Програмата за морско дело и рибарство и Програмата за развитие на селските райони 2014-2020 г.
Дейности
  • Дейност: Текуща издръжка на ОИЦ - Русе.: Дейността има за цел да продължи функционирането на Областен информационен център - Русе, като се осигурят подходящи условия за предоставяне на информация на гражданите и заинтересованите страни от областта относно възможностите са финансиране, които предоставят европейските структурни и инвестиционни фондове. Предвид изпълнението на проект "Областен информационен център" - Русе, финансиран от ОП "Техническа помощ" 2007-2013 г. и функционирането на информационен център "Европа Директно"- Русе, мястото се е утвърдило като точка за предоставяне на надеждна информация и е често посещавано от русенци, жители на общината и областта. Предоставяните услуги от Областния информационен център за периода 2012 - 2015 г. са изцяло насочени към удовлетворяване на информационните нужди на населението по отношение ролята на Европейския съюз и възможностите, които предоставят структурните и инвестиционни фондове. Изпълнението на дейността е насочена към постигане на специфичните цели на проекта, както и към неговата ефективна реализация при стриктно съблюдаване на заложеното в настоящия формуляр за кандидатстване. Дейността обхваща цялостната издръжка на центъра: осигуряване на възнаграждения на четиримата експерти, командировъчни и всички разходи за обезпечаване на работния процес, а именно: ел. енергия, вода, отопление, СОТ, телефон, интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги, почистване и др. Предвидени са разходи за материали, пряко свързани с работата на служителите - канцеларски материали. С цел подобряване и улесняване на работния процес е заложена гаранционна и извънгаранционна поддръжка на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане. Тези услуги са задължителни с цел удължаване срока на експлоатацията им.За подобряване на информационната инфраструктура в офиса ще се инсталира структурна кабелна мрежа за пренос на данни, глас и видеозапис. По този начин ще се подобри и улесни комуникацията между служителите. В рамките на дейността ще се извърши ежегодно застраховане на закупения лек автомобил. В процеса на реализиране на дейността ще се спазват принципите за законосъобразно и целесъобразно изразходване на средства., Договорена стойност: 248 707.93 , Отчетена стойност: 247 818.18
  • Дейност: Извършване на текущ ремонт на ОИЦ - Русе.: Дейност "Текущ ремонт на ОИЦ - Русе" предвижда извършването на текущ ремонт съгласно 5, чл.43 от ЗУТ. Стойността на строително-монтажните дейности ще е в рамките на допустимите прагове. Ремонтът е належащ, защото съществуват нарушения на вътрешната мазилка в близост до прозорците, което налага боядисване, измазване на стените. В рамките на първия проект е извършена само реконструкция на външно главно захранване, осветителна, силова и структурна система. Помещението освен нужда от боядисване на стените има и необходимост от подмяна в уплътненията на дограмите, защото помещението е с голяма кубатура и външната дограма е с износени уплътнители. По отношение на цените заложени в КСС: Посочените единични цени за отделните видове строително-монтажни работи (СМР) са образувани въз основа на анализни цени и включват: стойността на труда и механизацията с допълнителните разходи върху тях, цената на влаганите материали с доставно-складови разходи и печалба за изпълнителя.Обръщаме Ви внимание, че цените за материали, труд и механизация не са нормирани и същите са приети съгласно пазарната практика. В тази връзка следва да знаете, че единичните цени за отделните видове СМР подлежат на актуализация при всяка промяна на горепосочените компоненти. Количествено-стойността сметка е изготвена от експерти в дирекция "Устройство на територията и контрол по строителството" към Община Русе., Договорена стойност: 7 907.33 , Отчетена стойност: 7 907.33
  • Дейност: Закупуване на моторно превозно средство, обзавеждане и оборудване на ОИЦ - Русе.: Дейността предвижда закупуването на лек автомобил, обзавеждане и оборудване съобразно посочените в насоките за кандидатстване прагове. С цел улесняване достъпа до бенефициенти в област Русе, ще бъде закупено моторно превозно средство. Съгласно изискванията за кандидатстване по настоящата процедура такъв разход е допустим и целесъобразен за областни информационни центрове, които в рамките на предходния програмен периода не са закупили МПС. Стойността на автомобила ще бъде изцяло съобразена със заложените в насоките за кандидатстване прагове. Техническите му характеристики ще са в съответствие с изискванията за екологична, икономична и рационална експлоатация на МПС. За осигуряване на безопасно и ефективно функциониране на автомобила е предвидена поддръжка и ремонтни дейности при необходимост. Предвиденото обзавеждане и оборудване е съобразено с нуждите на служители на ОИЦ - Русе. Ще се закупят офис столове за всеки един служител предвид амортизирания характер на наличните. В хода на работа в ОИЦ - Русе ще се разработва обем от документация, която трябва да бъде съхранявана и архивиране в подходящо и лесно достъпно място. За целта ще бъде закупен и монтиран архивен секционен шкаф. За съхраняване на допълнителни материали е на лице необходимост от шкаф тип кухненски. Техническото оборудване, което ще се закупи в рамките на дейността, включва осигуряване на 4 компютърни конфигурации с операционна система и офис пакет. Високото качество на предоставените услуги в ОИЦ-Русе са приоритет и задължение на всеки експерт. С цел постигане на максимално въздействие върху потенциалните бенефициенти и общността е необходимо събитията да бъдат заснети с техника от по-висок клас - фотоапарат. Това ще съдейства за създаването на един завършен качествен продукт. В рамките на дейността на ОИЦ - Русе, финансирана от ОП "Техническа помощ" 2007 - 2013 г. е закупена мултимедия, която е част от начините за работа на служителите с бенефициентите. За улесняване експлоатацията на устройството е предвидено закупуване на дистанционно управление. С цел да избегнем дублиране на дейности от първия проект е предвидено закупуване на компютърни конфигурации с лицензирана операционна система. Обосновка за необходимостта от закупуване на настолни компютърни конфигурации:1. Във връзка с напредването на новите технологии се променят параметрите на процесорите, възниква необходимостта от нови процесори, защото сегашните са морално остарели и работят бавно. Основна част от работата на ОИЦ-Русе преминава в набиране на информация от интернет пространството.2. На два от компютрите се наложи основна смяна на хард дисковете, но въпреки това в момента е налице индикация (постоянно мигане на лампата на хард диска) за скорошна повреда. Освен това хард дисковете на сегашната техника дават постоянно грешки, което според компютърни специалисти е предпоставка за нова повреда. При ремонт на компютърната техника работата на центъра се затруднява, тъй като компютрите са основен инструмент за това. 3. Единият от компютрите е със счупена клавиатура. При закупуване на нови стационарни компютри, ще можем да разчитаме на нова техника за основната си работа в офиса, а за информационните срещи извън него ще използваме лаптопите. Необходим ни е фотоапарат с по-добри технически параметри, което да ни позволи по-ясни и добри снимки на наши събития, особено когато се налага да снимаме в тъмни помещения или пък по-голяма група хора или по-отдалечени обекти. Особено е важна резолюцията на снимките, когато подготвяме рекламни и информационни материали на ОИЦ, вкл. добри практики на проекти.Изпълнението на текущата дейност ще подобри значително работата на служителите на ОИЦ - Русе. Ще се осигури лесен достъп до общините бенефициенти в областта. Новото оборудване и обзавеждане ще повиши качеството на предоставените услуги в центъра, а именно популяризиране на европейските структурни и инвестиционни фондове., Договорена стойност: 45 978.60 , Отчетена стойност: 45 160.60
  • Дейност: Разработване и разпространение на информационни материали.: Дейността обхваща процеса на изработване и разпространение на рекламно-информационни материали (печатни и електронни материали). За популяризиране на европейските структурни и инвестиционни фондове и като цяло на ЕС ще бъдат осигурени следните материали: Стенен календар; Настолен календар; Бяла магнитна дъска със стойка; Клип борд с метален клик (без капак); книжка (брошура) за предоставяне на информация относно актуални схеми и възможности за кандидатстване; книжка (брошура) с индикативни годишни работни програми и флаери за 1/3 от събитията на ОИЦ - 15 вида. Информационните материали са свързани с основната дейност на Областен информационен център - Русе и ще бъдат разпространявани на публичните събития сред потенциалните бенефициенти и общността. Предвидените брошури ще бъдат изработвани периодично в три издания ( за всяка година ново издание с актуална информация) с цел да се покрива актуална текуща информация. Всяка година оперативните програми информират своите бенефициенти посредством Индикативните годишни програми. Чрез периодичния печат целевите групи ще се запознават с актуалните възможностите за съответния период на всяка схема и процедура. Чрез електронните медии ще бъде разпространяван банер на Областен информационен център - Русе. По този начин текущата информация за активни схеми и процедури ще достига до максимален брой хора. Всички рекламни и информационни материали ще бъдат изработени съобразно Наръчникът за брандинг и визия на Мрежата от 28 областни информационни центрове за популяризиране на Европейските структурни и инвестиционни фондове и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г., Договорена стойност: 14 568.00 , Отчетена стойност: 7 330.16
  • Дейност: Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития.: С изпълнение на дейността се цели постигане на общата и специф. цели на проектното предложение, което e в съответствие с процедура "Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове", по приоритетна ос № 4 "Техническа помощ за управлението на ЕСИФ", ОП "Добро управление" 2014 - 2020 г. Организирането и провеждането на публични инф. събития ще повиши информираността на гражданите относно възможностите, които се предоставят чрез европейските структурни и инвестиционни фондове. Настоящото пр. предложение ще надгради постигнатата познаваемост за европейските фондове и програми. ОИЦ - Русе ще работи целенасочено за повишаване на прозрачността при изпълнението и управл. на програмите. Предвидените в проекта инф. събития са в съответствие с изискванията на Процедурния наръчник за работа на мрежата от 28 областни информационни центрове. През 37 -те проектни месеци, ОИЦ - Русе ще работи съвместно с медии, потенциални бенефициенти и ще участва ежегодно в общите кампании на Мрежата. Събитията ще бъдат групирани, както следва: - работа с медии - предвидено е ежегодно провеждане на встъпителна и заключителна пресконференция и 4 инф. събития. Целта е местните медии да бъдат запознати с актуалните схеми за кандидатстване по текущи процедури, добри практики и проблеми свързани с усвояване на финансови средства от ЕСИФ. Ще бъдат организирани общо 6 събития за всяка година, или 18 за периода на проекта; - инф. събития с потенциални бенефициенти и широка общественост - в рамките на тази под-дейност ще се проведат инф. събития със заинтересованите лица, граждани и потенциални бенефициенти. Инициативите ще са съобразени със специфичните нужди на областта и целевите групи, така както и тематично подбрани спрямо индикативните годишни програми. Предвидено е провеждането на 36 събития годишно или 108 за целия период, като във всяка община на областта се организират минимум по 2 събития на година. Инф. събития са насочени към различни целеви групи и граждани и имат за цел да ги информират периодично относно актуални мерки за финансиране и предстоящи такива в рамките на съответната година. Заинтересованите лица ще бъдат запознати с добри практики - реализирани проекти от бенефициенти в областта. - обща инициатива - ще се проведe 1 публичнo събитиe от общ характер годишно или общо 3 за целия период. Общите инициативи представляват принос към инициативите на мрежата на ОИЦ в България. Предвидено е участие на минимум 200 души за всяка обща инициатива. - Дунавска триада – голямо тридневно събитие включващо двудневна конференция, изложба и детски празник посветени на популяризиране на проекти в подкрепа на Стратегията на ЕС за региона на река Дунав и финансирани от оперативните програми, ПРСР, ПМДР, Interreg V - A Румъния-България, Програма за транснационално сътрудничество Дунав, Механизъм за свързаност на Европа (CEF) . - „Коледа“ – голямо събитие включващо деца обект на социални услуги финансирани с европейски средства - мащабни събития - ще проведат две мащабни събитие ежегодно или 6 за целия период. Събитията ще са с различна тематика и насочени към различни целеви групи. Идеята е приобщаване на повече хора към процеса на разпознаваемост на европейските структурни и инвестиционни фондове. Концепцията на всяко от събитията ще бъде одобрена от ЦИКО. Предвидено е участието на минимум 200 души от област Русе за всяко събитие. За част от публично-информационните събития са предвидени кафе-паузи и/или кетъринг. Основната цел на организирането и провеждането на мероприятия е повишаване на информираността на заинтересованите лица за възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ, както и представяне на добри практики от успешно реализирани проекти. Целеви групи за конкретната дейност се явяват кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ и обществеността. С реализиране на дейността ще се повиши тяхната информираност относно Европейските структурни и инвестиционни фондове., Договорена стойност: 131 531.04 , Отчетена стойност: 130 165.82
  • Дейност: Визуализация, информация и публичност по проекта.: Дейностите за информация и публичност имат за цел да информират широката публика за целите и приоритетите на настоящия проект, както и финансовия принос на ОП "Добро управление". Те са изцяло съобразени с "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г." и ще се изпълняват през целия период на проекта. Чрез провеждането на публични събития се цели популяризирането на финансиращата програма и резултатите от изпълнението на заложените дейности и индикатори в проекта. Дейността обхваща следните етапи: - организиране и провеждане на встъпителна пресконференция; - провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител за изработка на печатно-информационни материали; - разпространение на информационни материали; - текущо информиране на обществеността; - организиране и провеждане на заключителна конференция за представяне на резултатите от проекта. С цел популяризиране на инициативите, събитията и напредъка по проекта ще бъде извършвано текущо информиране, чрез сайта на бенефициента посредством публикации в медиите. Предвижда се публикуване на прессъобщения с информация за източниците на помощта, целите, дейностите и очакваните резултати от изпълнението на проекта, а при неговото приключване ще бъдат обявени публично резултатите.Ще се изготвят информационни и рекламни материали. Във всички тях изрично ще се подчертава, че проектът се изпълнява с безвъзмездната финансова помощ на ОП "Добро управление" 2014 - 2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. За реализиране на дейността ще бъдат изработени следните печатно-информационни и рекламни материали, изцяло съобразени с изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.: - винил със стойка и хикс банер; - информационен транспарант; - сгъваема табела за земя тип пирамида; - плакати А2; - дипляни А4 с 2 бига 4+4 цвята; - химикали; - тетрадки със спирала; - USB флаш памет. Целеви групи за тази дейност се явяват обществеността и кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ., Договорена стойност: 2 846.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СИА КАР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 35 980.00 , Отчетена стойност**: 35 980.00
  • Изпълнител: ИВЕЛИНА, Договорена стойност по проекта*: 8 464.69 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АНА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТЕХ-НЕТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 384.53
  • Изпълнител: ГАБРИЕЛА, Договорена стойност по проекта*: 53 764.85 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД, Договорена стойност по проекта*: 273 874.96 , Отчетена стойност**: 2 620.80
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 129 505.21 , Отчетена стойност**: 1 947.12
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 171.62
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД, Договорена стойност по проекта*: 2 586.26 , Отчетена стойност**: 824.40
  • Изпълнител: НЕТУОРКС-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 40 609.68 , Отчетена стойност**: 1 179.00
  • Изпълнител: ДЖИ ТИ ЕР ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 814.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВИЛАР - ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 500.00 , Отчетена стойност**: 6 800.00
  • Изпълнител: ТЕХ-НЕТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 122.88 , Отчетена стойност**: 4 356.50
  • Изпълнител: МИНЧЕВ АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 026.00 , Отчетена стойност**: 1 212.02
  • Изпълнител: АВТОКОМФОРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 150.00 , Отчетена стойност**: 84.00
  • Изпълнител: СИЛВИЯ, Договорена стойност по проекта*: 42 992.94 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КАМЕЛИЯ, Договорена стойност по проекта*: 70 268.83 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЕЛИВЪРИ МЕНИДЖМЪНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 137 450.84 , Отчетена стойност**: 115 386.66
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 34.05
  • Изпълнител: ПЕТРОЛ АД, Договорена стойност по проекта*: 231 720.04 , Отчетена стойност**: 1 778.75
  • Изпълнител: МЕДИКОМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 907.33
  • Изпълнител: ДИАНА, Договорена стойност по проекта*: 49 992.94 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: НЕТУОРКС-БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 93.60
  • Изпълнител: МЕБЕЛ ПЕРФЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 924.00 , Отчетена стойност**: 1 924.00
  • Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, Договорена стойност по проекта*: 57 484.45 , Отчетена стойност**: 1 093.78
  • Изпълнител: ЕЛЕНКА, Договорена стойност по проекта*: 14 840.77 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 214.85 , Отчетена стойност**: 214.85
  • Изпълнител: Про Систем ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 414.40 , Отчетена стойност**: 17 414.40
  • Изпълнител: ДАРТЕК ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 656.00 , Отчетена стойност**: 4 656.00
  • Изпълнител: ДЕЛИВЪРИ МЕНИДЖМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 14 345.28
  • Изпълнител: МАРИЯ, Договорена стойност по проекта*: 8 776.10 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПАНДА КООПЕРАЦИЯ, Договорена стойност по проекта*: 107 357.72 , Отчетена стойност**: 1 982.60
  • Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 239.57
  • Изпълнител: ДИМИТЪР, Договорена стойност по проекта*: 20 540.51 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 761.86
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 7.92
Индикатор 2 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3 700.00 , Достигната стойност: 3 776.00
Индикатор 3 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 19.00 , Достигната стойност: 22.00
Индикатор 4 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 132.00 , Достигната стойност: 135.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 489 610.57 BGN
БФП 489 610.57 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 489 610.57 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 227.69 0.00 3 227.69 ДЕЛИВЪРИ МЕНИДЖМЪНТ ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Абонаментно комплексно почистване на автомобили, собственост на Община Русе, Прогнозна стойност: 8 000.00
  • Обособена позиция 1: Абонаментно комплексно почистване на автомобили, собственост на Община Русе
    Изпълнител: АВТОКОМФОРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 150.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобили нови и втора употреба за нуждите на Община Русе и нейните второстепенни разпоредители по обособени позиции - обособена позиция 3, високо проходим автомобил нов, Прогнозна стойност: 63 333.34
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобили нови и втора употреба за нуждите на Община Русе и нейните второстепенни разпоредители по обособени позиции - обособена позиция 3, високо проходим автомобил нов
    Изпълнител: СИА КАР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 35 980.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива за ведомствените /служебни/ автомобили на Община Русе, общински предприятия, здравни и социални дейности, както и второстепенни разпоредители., Прогнозна стойност: 883 764.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива за ведомствените /служебни/ автомобили на Община Русе, общински предприятия, здравни и социални дейности, както и второстепенни разпоредители.
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 129.36
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива за нуждите на Община Русе по обособени позиции, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива за нуждите на Община Русе по обособени позиции
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 259.53
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива за нуждите на Община Русе по обособени позиции, Прогнозна стойност: 228 331.15
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива за нуждите на Община Русе по обособени позиции
    Изпълнител: ПЕТРОЛ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 228 331.15
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по Обособена позиция 2.
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 214.85
  • Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по Обособена позиция 3.
    Изпълнител: ТЕХ-НЕТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 393.03
  • Обособена позиция 3: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по Обособена позиция 1.
    Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 293.75
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, Прогнозна стойност: 83 361.10
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 1
    Изпълнител: ПАНДА КООПЕРАЦИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 361.10
  • Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 2
    Изпълнител: ПАНДА КООПЕРАЦИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 996.62
  • Обособена позиция 3: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 3
    Изпълнител: АТС-БЪЛГАРИЯ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 273 874.96
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 1, Прогнозна стойност: 55 631.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 1
    Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 559.45
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 3, Прогнозна стойност: 55 631.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 3
    Изпълнител: ТЕХ-НЕТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 729.85
  • Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 2
    Изпълнител: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 55 631.25
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютри и периферна техника за Община Русе и за всички второстепенни разпоредители с бюджетни кредити, които нямат статут на юридически лица и не са възложители по ЗОП, Прогнозна стойност: 127 646.66
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютри и периферна техника за Община Русе и за всички второстепенни разпоредители с бюджетни кредити, които нямат статут на юридически лица и не са възложители по ЗОП
    Изпълнител: ДАРТЕК ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 656.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на лек автомобил за нуждите на ОИЦ-Русе, Прогнозна стойност: 36 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП , Прогнозна стойност: 66 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 962.60
  • Обособена позиция 2: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 79 200.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП - 2015 година, Прогнозна стойност: 210.00
  • Обособена позиция 1: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП - 2015 година
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 239.57
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП, Прогнозна стойност: 966.00
  • Обособена позиция 1: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 683.11
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица., Прогнозна стойност: 711.62
  • Обособена позиция 1: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица.
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 173.08
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП , Прогнозна стойност: 40 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 212.80
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП - 2015 година, Прогнозна стойност: 28.38
  • Обособена позиция 1: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП - 2015 година
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34.05
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП -2018, Прогнозна стойност: 48 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП -2018
    Изпълнител: МОБИЛТЕЛ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 48 000.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Извършване на текущ ремонт, Прогнозна стойност: 12 814.20
  • Обособена позиция 1: Извършване на текущ ремонт
    Изпълнител: ДЖИ ТИ ЕР ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 814.20
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на Община Русе и второстепенните й разпоредители с бюджетни средства, Прогнозна стойност: 52 500.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на Община Русе и второстепенните й разпоредители с бюджетни средства
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 824.40
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Изработване на информационни и рекламни материали., Прогнозна стойност: 16 005.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на информационни и рекламни материали.
    Изпълнител: Про Систем ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 414.40
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на брандирани рекламни материали за нуждите на Проект BG05SFOP001-4.001-0005, Прогнозна стойност: 16 995.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на брандирани рекламни материали за нуждите на Проект BG05SFOP001-4.001-0005
    Изпълнител: ДЕЛИВЪРИ МЕНИДЖМЪНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 995.08
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на мебели за нуждите на Община Русе и проекти на Община Русе, Прогнозна стойност: 2 300.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на мебели за нуждите на Община Русе и проекти на Община Русе
    Изпълнител: МЕБЕЛ ПЕРФЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 924.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Организиране и провеждане на "Коледа" - голямо събитие включващо деца обект на социални услуги финансирани с европейски средства, Прогнозна стойност: 8 183.00
  • Обособена позиция 1: Организиране и провеждане на "Коледа"
    Изпълнител: ДЕЛИВЪРИ МЕНИДЖМЪНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 183.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Организиране и провеждане на Дунавска триада - голямо тридневно събитие, включващо двудневна конференция, изложба и детски празник, Прогнозна стойност: 24 445.00
  • Обособена позиция 1: Организиране и провеждане на Дунавска триада
    Изпълнител: ДЕЛИВЪРИ МЕНИДЖМЪНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 445.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Организиране на мащабни и общи информационни събития, Прогнозна стойност: 51 000.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития по проект "Ефективно функциониране на Областен информационен център - Русе", Прогнозна стойност: 53 794.80
  • Обособена позиция 1: рганизиране, провеждане и участие в публични информационни събития по проект "Ефективно функциониране на Областен информационен център - Русе"
    Изпълнител: ДЕЛИВЪРИ МЕНИДЖМЪНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 64 553.76
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на кетъринг и кафе-паузи за нуждите на ОИЦ-Русе, Прогнозна стойност: 23 520.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване и доставка на готова храна/кетъринг по 2 обособени позиции
    Изпълнител: ДЕЛИВЪРИ МЕНИДЖМЪНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 274.00
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии, Прогнозна стойност: 1 060.80
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии
    Изпълнител: НЕТУОРКС-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 511.44
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии , Прогнозна стойност: 35 666.67
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии
    Изпълнител: НЕТУОРКС-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 620.64
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии - *нова, Прогнозна стойност: 42 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии
    Изпълнител: НЕТУОРКС-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 384.00
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии - 2015 година, Прогнозна стойност: 31 148.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии - 2015 година
    Изпълнител: НЕТУОРКС-БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 93.60
Процедура 33 Предмет на предвидената процедура: Поддръжка, текущ, основен ремонт и автотенекеджийски услуги /включително доставка и подмяна на резервни части, материали, консумативи и смазочни материали/ на автомобили, собственост на Община Русе и второстепенни разпоредители, които не са възложени по ЗОП, Прогнозна стойност: 166 666.00
  • Обособена позиция 1: Поддръжка, текущ, основен ремонт и автотенекеджийски услуги /включително доставка и подмяна на резервни части, материали, консумативи и смазочни материали/ на автомобили, собственост на Община Русе и второстепенни разпоредители, които не са възложени по ЗОП
    Изпълнител: МИНЧЕВ АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 026.00
Процедура 34 Предмет на предвидената процедура: Почистване на офиса на "Областен информационен център- Русе", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Почистване на офиса на "Областен информационен център- Русе"
    Изпълнител: ВИЛАР - ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 500.00
Процедура 35 Предмет на предвидената процедура: Сключване на застраховки за нуждите на Община Русе и бюджетните й звена, Прогнозна стойност: 46 500.00
  • Обособена позиция 1: Сключване на застраховки за нуждите на Община Русе и бюджетните й звена
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 761.86
Процедура 36 Предмет на предвидената процедура: служители екип на ОИЦ-Русе, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: служители екип на ОИЦ Русе
    Изпълнител: ДИМИТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 540.51
  • Обособена позиция 2: служители екип на ОИЦ Русе
    Изпълнител: ЕЛЕНКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 840.77
  • Обособена позиция 3: служители екип на ОИЦ Русе
    Изпълнител: МАРИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 776.10
  • Обособена позиция 4: служители екип на ОИЦ Русе
    Изпълнител: ИВЕЛИНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 464.69
Процедура 37 Предмет на предвидената процедура: служители ОИЦ-Русе - щатни, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: служители ОИЦ -Русе -щатни
    Изпълнител: КАМЕЛИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 70 268.83
  • Обособена позиция 2: служители ОИЦ -Русе -щатни
    Изпълнител: ДИАНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 992.94
  • Обособена позиция 3: служители ОИЦ -Русе -щатни
    Изпълнител: ГАБРИЕЛА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 53 764.85
  • Обособена позиция 4: служители ОИЦ -Русе -щатни
    Изпълнител: СИЛВИЯ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42 992.94
  • Обособена позиция 5: служители ОИЦ-щатни
    Изпълнител: АНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 38 Предмет на предвидената процедура: Текущи ремонти на обекти, собственост на Община Русе, Прогнозна стойност: 2 666 666.67
  • Обособена позиция 1: Текущи ремонти на обекти, собственост на Община Русе
    Изпълнител: МЕДИКОМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN