Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0214-C01
Наименование на проекта Растеж в "ХЛЕБОЗАВОД ТИМС" EOOД чрез информационно-комуникационни технологии
Бенефициент 126117830 ТИМС ФУУДС ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 05.04.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Хасково, Хасково, гр.Хасково

Описание

Кратко описание на проекта
Хлебозавод ТИМС е създаден през 1991 г. в гр. Хасково, с предмет на дейност производство на хляб и тестени изделия. Заводът е утвърден, като един от най-големите производители на територията на  Южна България.  
Главен двигател на непрекъснатия ни растеж са търсенето на възможности за увеличаване на обема на приходите от продажби и завоюване на нови пазари. Ограниченията пред фирмата, свързани основно със слабости  в модела   на управление на организацията и предизвикателствата на съвременните пазари налагат провеждане на иновационни за компанията дейности за подобряване на бизнес процесите във фирмата и използване на нови методи за ефективно управление на елементите на веригата на доставки, вземането на решения и взаимоотношенията с външни фирми.  За увеличаването на обема продавана продукция и разширяване на пазарния дял на дружеството е необходимо да бъде подобрена ефективността на организация. 
Настоящото проектно предложение има за основа цел осигуряване на устойчив растеж на ТИМС , посредством дейности за услуги по разработване и внедряване на ERP система с  CRM функционалности ,  отговаряща като предназначение и обхват на  специфичните ни нужди . Чрез разработването и внедряването на ИКТ базирания софтуер    ще се подобрят  процесите  на планиране и вземане на решения , процесите по организация и управление на ресурсите  и производствения процес, процесите на достигане до клиентите и целевите пазари. Ще се въведат нови за нас -  организационни иновации за развитие и укрепване на управленския капацитет и нови канали за взаимоотношенията с клиентите и налагане на широката ни гама от продукти на международните пазари. За функциониране на системата ще бъде доставен Сървър-1 бр.
Изпълнението на проектните дейности ще доведе до повишаване на производствения капацитет и увеличаване на приходите от реализация на продуктите ни на вътрешния и външни пазари  , с което ще се  осигури  устойчив растеж и конкурентоспособност на компанията.
Дейности
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги ,чрез разработване и внедряване на "ERP система с CRM фунциoналности" -1 бр. и чрез инвестиция в ново оборудване- Сървър - 1 брой, допринасящ за въвеждането на ИКТ базирания софтуер: Като част от дейността ще бъдат извършени услуги по разработване и внедряване на "ERP система с CRM функционалности", отговаряща на специфичната необходимост на ТИМС и доставка на Сървър за функциониране на системата- 1 бр. Разработването и внедряване на системата ще допринесе за постигане целите на проекта и на формулираните нужди на ТИМС с наличието на следните функционални характеристики и модули: Интеграция на модули и функционалности, отворен код за интеграция с външни системи , единна база данни -чрез клиент-сървър , отдалечен достъп през мобилни устройства и приложения , контрол върху правата на достъп на потребител и системен контрол чрез съхраняван на версии на документи , уникални номера на всеки документ , графична визуализация, визуализация ОПИК. Модули: ФИНАНСИ И СЧЕТОВОДСТВО Управление на множество каси и банкови сметки. МОЛ . Титуляри, оператори, наличности, движение, бланки Ежедневни и периодични финансови отчети, Приходи/ разходи разбити по категории, статии на калкулации Регистър финансови сделки, Вземания и Задължения Бюджети и отчитане на проекти, събития,задачи Лимити на разходи по направления Сметкоплан и автоматично осчетоводяване на издадени документи Допълване на работни калкулации , индивидуално контиране на документи Генериране на текущи и годишни баланси Автоматично ДДС дневници Амортизации ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ ТРЗ, Личен състав, Длъжностни характеристики Хронология на обяви за работни места; Връзка и информация за трудови борси ерсонално задаване на таргети и анализ изпълнение по звена и служители Бонуси с възможност за натрупване във времето , критериии Възможност за управление на достъп с карти МАТЕРИАЛИ/ПОКУПКИ Картон за всяка позиция от номенклатурата Управление на множество складове с МОЛ Хронология на движението по позиции, партидна проследимост Ревизии с мобилни терминали Автоматизирано предложение за заявка към доставчици, според роизводствената програма Информация за минимални и максимални количества и сигнализиране при достигането им Складово стопанство Склад резервни части с МОЛ; Номенклатура машини и съоръжения с характеристики, изисквания и др. Анализ разходи по групи- ремонти, техническо обслужване, външни услуги ЦЕНИ И ЦЕНООБРАЗУВАНЕ Себестойност продукция по статии на калкулацията Ценообразуване според зададени методики, със съчетаване с бонусни системи, информация нето цени Прогнозни резултати при цени и бонуси за определени клиенти; Възможност за индивидуални цени Документи за утвърждаване на цена и уведомления за промяна Репорт актуални цени и хронология промяна цени ПРОИЗВОДСТВО Планиране производствена програма на база заявки и налична стока- варианти Производствена програма по звена Заявки за материали по производствени звена Анализ на разход по норма и реален разход за период, продукт Управлнение на партиди на влагане на материали Управление на партиди готова продукция Анализ пряка и пълна себестойност Производствени листове- вложени материали, добита продукция Възможност за влагане на полуфабрикати изработени във фирмата Управление НАССР на всички нива Групиране на артикули Влагане на опаковка с възможност за отделна калкулация Връзка с печат етикети- според опаковка Отчитане работа за външни марки РАЗВОЙНИ ДЕЙНОСТИ, НОВИ ПРОДУКТИ , РЕЦЕПТУРНИК -Формално задание за нов продукт, управление рецепти -Хронология и история на контрагенти за доставка на нови материали -Отчитане и систематизиране на резултати от всички проби ПРОДАЖБИ Фактуриране, Стокови документи, Заявки , Експедитиционни документи Заявки- приемане заявка- телефон,факс,e- mail; Документи към продажбата- сертификати, специални указания др. Управление контактни лица-длъжности, координати, лични предпочитания Бърз отговор при запитване за доставка на база стокови наличности; Проследяване/ отчитане на документи до получаването им от клиента; Всяка продажба с информация за начин на плащане, информация за договор/уговорка; , Договорена стойност: 394 670.00 , Отчетена стойност: 394 670.00
  • Дейност: Визуализация: Изпълнението на дейността се изразява,чрез осигуряване на необходимата информираност и публичност относно оказаната подкрепа по ОПИК ТИМС ще приложи пълният набор от мерки за информиране и публичност, съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. -Компанията ще публикува на уеб сайта на фирмата кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати ,като откроява финансовия принос на ЕС. -Софтуерният продукт ще има визуализация, включваща информация за финансовия принос от ЕФРР чрез ОПИК, в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност. -Ще се постави на видно място информационна табела в съответствие с графичните изисквания и правилата за графична идентичност- 1 бр. на стойност 200 00 лв. -На доставения актив Сървърна конфигурация -1 бр. ще бъде поставен информационен стикер -На всички документи във връзка с изпълнението на дейността (тръжни документи, договори, отчети и др.) ще се посочва .че финансирането на проекта се осъществява с подкрепа на фондовете, Договорена стойност: 200.00 , Отчетена стойност: 200.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ОРИНДЖ ГРАФИКС - 2 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 140.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: СИС ТЕХНОЛОГИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 276 269.00 , Отчетена стойност**: 394 670.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60 568.15 , Достигната стойност: 60 569.08
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 394 870.00 BGN
БФП 276 409.00 BGN
Собствено финансиране 118 461.00 BGN
Общо реално изплатени суми 276 409.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на ново оборудване, допринасящо за въвеждане на ERP система - Сървър -1 брой., Прогнозна стойност: 23 670.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на ново оборудване, допринасящо за въвеждане на ERP система - Сървър -1 брой.
    Изпълнител: СИС ТЕХНОЛОГИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 569.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изработване на информационна табела -1 бр., Прогнозна стойност: 200.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за изработване на информационна табела -1 бр.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за разработване и внедряване за нуждите на ТИМС ЕООД на "ERP система с CRM функционалности", Прогнозна стойност: 371 000.00
  • Обособена позиция 1: Разработване и внедряване за нуждите на ТИМС ЕООД на "ERP система с CRM функционалности"
    Изпълнител: СИС ТЕХНОЛОГИЯ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 259 700.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN