Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.001-0083-C01
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд в община Венец
Бенефициент 000931397 Община Венец
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 31.07.2015
Дата на стартиране 01.09.2015
Дата на приключване 31.12.2015
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Шумен, Венец

Описание

Кратко описание на проекта
Осигуряване на топъл обяд в община Венец
Дейности
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти: За провеждане на процедура по ЗОП за избор на доставчик ще се изготви тръжна документация от юрисконсулта на Община Венец. Един от основните документи в тръжната документация ще бъде Техническото задание, което ще съдържа списък на хранителните продукти, стандартите (БДС, ТД и ТС на производител и/или еквивалентен) и изискванията на които трябва да отговарят (външен вид, опаковка, цвят, мирис, съдържание, състав и др.) и мярката за количество (брой, кг., литър, връзка и др.). Хранителните продукти в списъка ще се групират в следните 6 групи: 1.ХЛЯБ, ХЛЕБНИ И ТЕСТЕНИ ИЗДЕЛИЯ, БРАШНО И ДРУГИ. Различни видове хляб, включително хляб тип 500 и пълнозърнест, макаронени изделия, кори, брашна и др. 2.МЛЯКО,МЛЕЧНИ ПРОИЗВЕДЕНИЯ, ЯЙЦА И ДРУГИ. Прясно мляко, кисели млека с различна масленост, сирене, кашкавал, масло, майонеза, яйца, извара включително безмаслена диетична и др. 3. МЕСО, МЕСНИ ПРОИЗВЕДЕНИЯ, РИБА И ДРУГИ. Пилешко месо, месо – свинско, телешко, мляно месо, риба, пастет, салам шпеков и др. 4.ЗАХАР, ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ И ДРУГИ. Захар кристална, бисквити, вафли, халва, конфитюр, мармалад, нишесте, пчелен мед и др. 5. ОЛИО, ОЦЕТ, ВАРИВА, ПОДПРАВКИ И ДРУГИ. Слънчогледово олио, зрял фасул, леща, ориз, грухана пшеница, мюсли, овесени ядки, булгур, грис, билков чай, мая хлебна, сол, подправки, и др. 6. ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ / ПРЕСНИ И КОНСЕРВИРАНИ/ И ДРУГИ. Ябълки, грозде, круши, сини сливи, тиква, портокали, банани, лимони, мандарини, дини, кайсии, праскови, спанак, тиквички, маслини, компоти, плодови нектари, домати и краставици пресни, зеле, броколи, пипер, моркови, картофи, лук, чесън, домати и грах – стерилизирани, гювеч – стерилизиран, магданоз пресен, стафиди, доматено пюре и др. Доставчикът на хранителни продукти ще спазва изискванията на: - Закона за храните; - Наредбата за изискванията към храните със специално предназначение; - Наредба №16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци; - Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиена на храните; - Наредба № 23 от 19 юли 2005 г. за физиологичните норми за хранене на населението; - Наредба № 09 на МЗХ, за специфични изисквания към безопасността и качеството на храните предлагани в детските заведения и училища ,ДВ бр.73 /2011 г.; - Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения, издадена от министерството на здравеопазването; - Наредба № 1/09.01.2008 г. за изискванията за търговия с яйца за консумация; - Наредба № 32/23.03.2006 г. за окачествяване, съхранение и предлагане на пазара на месо и черен дроб от домашни птици; - и други наредби по прилагане на Закона за храните и всички други нормативни актове и разпоредби, гарантиращи качественото изпълнение на предмета на поръчката и качеството и годността за консумация на хранителните продукти, предмет на поръчката. Хранителните продукти трябва да отговарят на БДС и/или на еквивалентни стандарти и да са придружени с необходимите сертификати. Опаковките трябва да са здрави, с етикети на български език и да съдържат информация за вида на стоката, производителя, качеството, дата на производство и срока на годност, съгласно изискванията на Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните, като се спазва Закона за храните и Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните, както и на всички останали законови и подзаконови актове в тази област. , Договорена стойност: 17 388.00 , Отчетена стойност: 12 879.73
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Обществена трапезария 1. Обществената трапезария ще функционира по следния начин: Храната ще се приготвя в столовата база за ученическо хранене на Основно училище „Христо Смирненски” с адрес: с. Ясенково, Община Венец, Област Шумен, ул. „Надежда” № 26. Ученическият стол на ОУ „Хр. Смирненски” с. Ясенково отговаря на изискванията на чл. 12 от Закона за храните. Храната за целевата група по проекта ще се приготвя в стола на училището и ще се предоставя на потребителите, живеещи в 13- те населени места на Община Венец – с.Боян, с.Борци, с.Буйновица, с.Венец, с.Габрица, с.Денница, с.Дренци, с.Изгрев, с.Капитан Петко, с.Осеновец, с.Страхилица, с.Черноглавци, с.Ясенково. Всеки работен ден потребителите ще получават безплатен топъл обяд, включващ: супа, основно ястие и хляб. При наличие на икономии ще се предоставя и десерт. За целта Община Венец ще оборудва и регистрира по чл. 12 от Закона за храните специален автомобил – микробус, който ще транспортира храната по предварително уточнен график по часове, до пунктовете за раздаване на топлия обяд в населените места. Пунктовете за раздаване ще бъдат кметствата на съответните населени места. Потребителите от целевата група или техни лични асистенти/домашни помощници/попечители/настойници/роднини по график ще получават храната в пункта за раздаване. За лицата, които имат затруднения в придвижването и не могат да отидат до пунктовете за раздаване, ще се осигури транспортиране на храната до дома на потребителя. За тези лица ще се изготви списък, съвместно с дирекция „Социално подпомагане” подкрепен със съответните документи - ТЕЛК, НЕЛК, Социална анкета, Декларация от лицето. , Договорена стойност: 869.40 , Отчетена стойност: 643.99
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Венец ще ангажира двама служители, които ежемесечно ще извършват консултиране и насочване на потребителите към дирекция „Социално подпомагане“ – Венец за отпускане на социални помощи и предоставяне на социални услуги, в това число и такива, финансирани със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. Всеки месец определените служители ще обикалят домовете на потребителите по предварително изготвен график. Проведените посещения ще бъдат документирани чрез попълване на отчетен доклад за извършените посещения и проведените консултации. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 90.00 , Достигната стойност: 93.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 13 523.71 BGN
БФП 13 523.71 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 13 523.23 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN