Идентификация

Номер от ИСУН BG16M1OP001-5.001-0020-C02
Наименование на проекта Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив на документите по проектите, финансирани от Европейските фондове
Бенефициент 130823243 НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ "ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА"
Източник на финансиране ЕФРР ==> Транспорт и транспортна инфраструктура
Дата на сключване на договора/заповедта 13.09.2017
Дата на стартиране 13.09.2017
Дата на приключване 30.05.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Прекратен (към дата на прекратяване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Нивото на административния капацитет и материално-техническата осигуреност са определящи фактори за качеството на проектите и обезпечаването на високи нива на усвояване на финансови ресурси от структурните инструменти на ЕС. Настоящият проект е насочен към подкрепа на Възложителя и цели подобряване на процесите по управление на дейностите, изпълнявани от НКЖИ и осигуряване на прозрачност на дейностите по подготовка, изпълнение и експлоатация на проектите за железопътна инфраструктура, изградени със средства от Европейските фондове. Организацията на основните процеси на работа с документите ще подпомогне високите изисквания за надеждното използване и управление на информацията. 
В тази връзка са обособени помещения, за които е необходимо да бъде доставено основно и допълнително оборудване.
Директното подпомагане на техническия капацитет на Възложителя може да се постигне чрез оптимизиране на регистрирането, индексирането и съхранението на архива и въвеждането му в електронен формат. Това може да бъде постигнато с изпълнението на следните дейности:
- Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за електронен архив и софтуер за управление на физически архив;
- Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на основно оборудване;
- Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на допълнително оборудване.
Дата на стартиране на изпълнението на проекта – 01.12.2016 г.
Дейности
  • Дейност: Подготовка на проектa: Дейността включва: Поддейност 1.1: Изготвяне на Анализ и Техническа спецификация за проект „Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив на документите по проектите, финансирани от Европейските фондове”. Изпълнението на поддейността включва: 1. Анализ за съвместимост на налични помещения (ЦУ на ДП НКЖИ и Централна гара София, административен адрес: бул. „Княгиня Мария Луиза“ №110 и бул. „Княгиня Мария Луиза“ №102), които могат да бъдат оборудвани за архивохранилища, отговарящи на „Наредба за реда за организирането, обработването, експертизата, съхраняването и използването на документите в учрежденските архиви на държавните и общинските институции“, приета с ПМС № 41/18.02.2009 г. 1.1 Заснемане размерите на съществуващи помещения на ДП НКЖИ и изготвяне на проекти за оборудването им с подходяща стелажна система, с цел максимално използване на съществуващия обем. 1.2 Анализ и експертно становище за товароносимост на конструкциите на помещенията. 1.3 Проектиране за доставка на допълнително оборудване, съгласно „Наредба за организиране, обработване, експертиза, съхраняване и използване на документите в учрежденските архиви на държавните и общинските институции“, приета с ПМС № 41/18.02.2009 г. 2. Изготвяне на предписания за избор, закупуване и внедряване на софтуер за индексация, съхранение и управление на физически архив 2.1 Създаване (проектиране) на цялостно системно решение и доставка на необходимия софтуер заедно с описание на алгоритъма по внедряването му с цел управление на физически архив със следните минимални възможности за стандартизация на подредбата на съществуващи документи: - архивни единици - местоположение - срок на съхранение на документите 3. Изготвяне на предписания за избор, закупуване и внедряване на софтуер за електронен архив. 4. Изготвяне на индикативен бюджет и Технически спецификации за оборудване на архивохранилищата и необходимия софтуер на база на извършения анализ. 4.1 Изчисляване на разходите за доставка и за поддръжка на софтуер. 4.2 Описание на цялостното решение - включително Технически спецификации на устройствата, софтуера и външните услуги. 4.3 Изчисляване на разходите за доставка и сервиз на оборудване на архивохранилищата. 5. Разработване на технология за работа в архивохранилището при предвиждане за оборудване на едно работно място. 6. Изготвяне на доклад с препоръки за избор на оптимално решение – на база извършеното обследване. Поддейност 1.2: Изготвяне, съгласуване и одобрение на формуляр за кандидатстване Изпълнението на поддейността включва: - Изготвяне на формуляр за кандидатстване от ДП НКЖИ; - Съгласуване на формуляр за кандитстване с ДАЕУ; - Одобрение на формуляр за кандидатстване от УО на ОПТТИ. Поддейност 1.3: Изготвяне на техническа спецификация и съгласуване с ДАЕУ Изпълнението на поддейността включва: - Изготвяне на техническа спецификация от ДП НКЖИ съгласно образец към Приложение 1 на Наредбата за разработване на техническо задание; - Съгласуване на техническа спецификация с ДАЕУ. Поддейност 1.4: Подготовка и провеждане на процедура за избор на външни изпълнители Изпълнението на поддейността включва: Подготовка на Тръжна документация и провеждане на процедура за обществена поръчка за Избор на изпълнител за "Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив на документите по проектите, финансирани от Европейските фондове" по следните обособени позиции: - Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на основно оборудване - Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на обзавеждане и допълнително оборудване - Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за електронен архив и софтуер за управление на физически архив - Публичност, Договорена стойност: 14 400.00 , Отчетена стойност: 17 280.00
  • Дейност: Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на основно оборудване, обзавеждане и допълнително оборудване : Изпълнението на дейността включва: 1. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на основно оборудване: - подвижни двустранни стелажни системи; - статични едностранни стелажни системи; - статични двустранни стелажни системи. 2. Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на обзавеждане и допълнително оборудване: - Колонен конвенционален климатизатор ; - Влагоуловител; - Станция за отчитане на температура и влажност с възможност за дистанционно отчитане ; - Предавател за метеорологична станция с дисплей; - Пожароизвестителна система; - Противопожарно оборудване; - Пожароустойчиви входни врати; - Сигнално охранителна система за сигурност; - Система за контрол на достъпа; - Система за видео наблюдение; - Система за почиставане на архивни единици; - Система за поверително унищожаване на документи; - Хардуерна система за електронен архив, включваща оборудване за Основен център в гр. София и Отдалечен резервен център в гр. Варна; - Техническо и офис оборудване на работно място, за работа на един архивист (работно бюро, контейнер, работен стол, стол посетителски, помощен шкаф, маса, настолен компютър, монитор, лазерен принтер, документен скенер, ръчен лазерен баркод скенер, копирна машина); - Друго оборудване предназначено за архивохранилище (количка, стълба и работна степенка)., Договорена стойност: 552 450.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за електронен архив и софтуер за управление на физически архив: Изпълнението на дейността включва: 1. Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за електронен архив, осигуряващ: - Възможност за управление на категории документи чрез мета-данни, определени за всеки един документ, което подпомага тяхното търсене; - Управление на предварително одобрени работни процеси за определени документи; - Автоматично управление на версии и достъп до стари версии на документи; - Силни и ефективни средства за търсене – по име, ключови думи и пълноценно търсене в съдържанието на документа; - Достъп до документите през локалната мрежа на организацията чрез браузър; - Възможност за асоцииране на документи по определен критерий. 2. Доставка, внедряване, обучение и поддръжка на софтуер за управление на физически архив, поддържащ логическа структура за описание на физическата инфраструктура и осигуряващ модерна технология за идентификация на архивните компоненти. , Договорена стойност: 108 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Публичност: Изпълнението на дейността включва доставка на материали., Договорена стойност: 5 000.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "Архив сервиз" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Доставено оборудване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 30.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Доставени рекламни материали, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 001.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Доставено обзавеждане, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 59.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Брой обучения на служителите в Управляващия орган и бенефициентите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 5 Доставени програмни продукти/софтуер/лицензи, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Изготвени анализи, доклади и становища, свързани с изпълнението на проекта, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 0.00 BGN
БФП 0.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 0.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за "Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив на документите по проектите, финансирани от Европейските фондове", Прогнозна стойност: 665 450.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Консултанска услуга за изготвяне на Анализ и Техническа спецификация за проект „Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив на документите по проектите, финансирани от Европейските фондове”, Прогнозна стойност: 15 000.00
  • Обособена позиция 1: Изготвяне на Анализ и Техническа спецификация за проект „Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив на документите по проектите, финансирани от Европейските фондове”
    Изпълнител: "Архив сервиз" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 400.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN