Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0142-C02
Наименование на проекта Наемане и обучение на персонал за ресторант и закупуване на кухненско оборудване
Бенефициент 201519690 НЮ АЙЛЪНД ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 04.10.2016
Дата на стартиране 04.10.2016
Дата на приключване 04.03.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Цел на проектa е да създаде 18 работни места за период от 1 година, за безработни и неактивни лица с ниска степен на образование и квалификация, които ще получат допълнително обучение за придобиване на професионална квалификация. За целта се предвижда и закупуване на оборудване, което да обслужва новите работни места. В проекта са планирани следните дейности:
1. Организация и управление на проекта, подбор на персонал. 
- Формиране на ръководен екип
- Създаване на организация и правила за координация, контрол, вътрешна оценка и анализ 
- Координация с Управляващ орган
- Провеждане на кампания за подбор на персонала, провеждане на интервюта и подбор
2. Закупуване на кухненско оборудване за новите работни места
- Организиране процедура за избор на доставчик, информиране заинтересованите контрагенти и Управляващия орган
- Избор на доставчик според критерия за  икономически най-изгодна оферта
- Сключване на договор за закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на оборудване и изпълнението му
3. Назначаване и обучение на персонала
- Назначаване на служители 
- Провеждане на начални инструктажи 
- Организиране на процедура за избор на обучителен център за професионална квалификация
- Обучение
- Подсигуряване документалната отчетност на обучението
- Обучените получават удостоверения за придобита квалификация
4. Визуализация на проекта
- Публичност на проекта
- Подготовка и разпространение на информационни носители посочващи източниците на финансиране
Резултата, който очакваме да постигнем с изпълнението на така описаните дейности е да се подсигури заетост за 18 представители на целевите групи за 12 месеца в рамките на проекта и да се гарантира устойчивост на минимум 9 работни места.
За безработните и неактивни лица, целевата група на проекта, това са повече възможности за заетост, възможност за повишаване на професионалните умения и квалификации. Това ще им даде увереност в по-нататъшното им участие на пазара на труда и по-добър живот в настоящето.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление на проекта, подбор на персонал.: За целите на организиране, управление и осигуряване на необходимата отчетност на проекта се предвижда сформирането на екип от трима души - ръководител, координатор и счетоводител. Екипът по проекта ще бъде отговорен за ежедневната работа по проекта и осъществяването на комуникацията със служителите на УО, изпълнителите по проекта, представителите на целевите групи. Ръководителя на проекта ще носи пълната отговорност за коректното изпълнение на планираните дейности и постигане на поставените цели. Ежеседмично ще се провеждат координационни срещи на екипа, като веднъж в месеца ще се осъществява и пълен преглед на изпълнението и напредъка по графика на проекта. Създаване на добре функциониращи канали на информация във всички посоки на организационната структура, така че, анализа на процесите, контрола върху изпълнението и коригирането му, когато е необходимо да са максимално улеснени, както за екипа по управление на проекта, така и за Управляващия орган за програмата. Ръководителя на проекта следи за неговото изпълнение според договора и изискванията за безвъзмездна помощ. Координира и съгласува дейностите с Управляващия орган, за да се гарантира коректното изпълнение на проекта. Ръководителя на проекта организира кампания по подбор и наемане на персонал съгласно критериите на програма "Ново работно място 2015". Целева група са всички търсещи, ненаети или трайно безработни лица, които проявят интерес към новосъздадените работни места. Кампанията по подбор се провежда при пълна прозрачност без да се допуска каквато и да било форма на дискриминация и неравенство между половете. Критериите за оценка са дефинирани от програмата Ново работно място 2015 и всеки избор ще бъде направен в контекста на успешното провеждане на проекта и постигане на заложените в него цели., Договорена стойност: 19 518.43 , Отчетена стойност: 19 500.00
  • Дейност: Закупуване на кухненско оборудване за обезпечаване на новооткритите работни места: За целите на обезпечаване на новоразкритите работни места в рамките на проекта се предвижда закупуването на кухненско обороудване, както следва: 1. Неръждаем стелаж с 4 плътни рафта и регулируеми крачета. 2. Работна маса крайстенна с вградени 2 УБ с размери 400/400/250, неръждаема с Душ-батерия, смесителна с кран за стенен и плотов монтаж. 3. Работна маса крайстенна с вграден 1 УБ с размери 400/400/250, Професионална батерия, смесителна с дълго рамо. 4. Шкаф с две врати за работен плот и междинен рафт, неръждаем. 5. Работна маса с 2 УБ с размери 500/500/300 с депо за миялна машина, неръждаема, Душ-батерия смесителна с кран за стенен и плотов монтаж. 6. Хоризонтален хладилник с 3 врати. 7. Вертикален хладилник - 2 бр., вертикален фризер - 2бр. 8. Фритюрник с 2 вани и база за фритюрник с долен рафт. 9. Гладка скара, ел. С база за скара с долен рафт. 10. Четворка котлони, газ с база за котлони с долен рафт, лесно разглобяеми за почистване. 11. Пароконвектомат за 6 тави със сензорен екран и База с водачи за тави. 12. Машина за вакуумиране с дигитално контролно табло. 13. Уред за вакуумно готвене на ниска температура във водна среда с LED дисплей за работната температура. 14. Съдомиялна машина, неръждаема с 2 цикъла за измиване. Пряко оборудването ще се използва при изпълнението на ежедневните служебни задължения от страна на 7 души, наети на длъжност "готвач", но всъщото време и целият останал новонает персонал е в пряка зависимост от използването на новопридобитите активи. Изборът на доставчик/доставчици ще се осъществи, чрез организирането и провеждането на открита процедура по реда на ПМС №160 от 1 юли 2016 г. за определяне на правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от ЕСИФ., Договорена стойност: 52 800.00 , Отчетена стойност: 50 540.00
  • Дейност: Назначаване и обучение на персонала: Представителите на целевата група, подбрани в резултата на изпълнението на дейност 1 по проекта, ще бъдат назначени на следните длъжности: Готвач - 7 души Сервитьор - барман - 5 души Мияч кухня - 2 души Хигиенист - 2 души Снабдител - 2 души В рамките на проекта се предвижда пълна 12 месечна заетост за всеки един от новонаетите служители, в разкрит обект на дружеството - ресторант в гр. София.„Служителите на длъжности готвач и сервитьор - барман, се планира да бъдат включени в курс по професионална квалификация по част от професия, със следните параметри: 1.Наименование и код на професията, и код на специалността: професионално направление „Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг“, професия 811070 Готвач, специалност 8110701 Производство на кулинарни изделия и напитки -Хорариум на обучението - 300 учебни часа; Теория: 120 учебни часа; Практика: 180 учебни часа; - Брой на обучаваните лица - 7; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение – за обучение по част от професия, образец № 3-37 2. Наименование и код на професията, и код на специалността; професионално направление „Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг“, професия 811080 Сервитьор-барман, специалност 8110801 Обслужване на заведения в общественото хранене -Хорариум на обучението - 300 учебни часа; Теория: 120 учебни часа; Практика: 180 учебни часа; - Брой на обучаваните лица - 5; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение – за обучение по част от професия, образец № 3-37 Обчението с предвижда да бъде възложено на външна обучаваща организация, притежаваща валиден лиценз по съответните професии издаден от Националната агенция за професионаално образование и обучение. Провеждането на обучението следва да се случва в рамките на установеното работно време на служителите, по изготвен график. , Договорена стойност: 140 276.30 , Отчетена стойност: 134 283.66
  • Дейност: Визуализация на проекта: Съгласно указанията за информираност и публичност на прилаганите мерки по програма Ново работно място 2015, дейностите по тази точка целят да оповестят на обществеността Европейския социален фонд като източник на финансиране на конкретния проект. За целта се предвижда изготвянето и разпространението на следните материали: 1. Интернет страница на проекта, която ще съдържа пълно описание на поставените цели, очакваните резултати, дейностите и финансирането осигурено от програмата. На интернет страницата периодично ще се публикува информация за постигнатия напредък на изпълнението. 2. 1000 броя брошури с кратка информация за дейностите и целите на проекта, като брошурите се предвижда да бъдат изготвени в началото на проекта, така че да служат и като средство за информиране на целевите групи и привличането им за участие. Разпространението на брошурите ще се осъществи на места са голяма обществена посещаемост, вкл. и в Бюрата по труда. 3. Предвижда се изготвянето и поставянето на 2 обозначителни табели - една на офиса на проекта и една на обекта в който е поставено закупеното оборудване и са обособени новите работни места. 4.10 бр. стикери 5. Плакат 1 бр., който ще бъде изработен за сметка на Кандиддата. , Договорена стойност: 2 108.00 , Отчетена стойност: 2 100.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: КАВИПЛАС КОНСУЛТ КОМЕРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: 393 Уъркс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 100.00 , Отчетена стойност**: 2 100.00
  • Изпълнител: СДРУЖЕНИЕ "ПРАКСИ-ПРОФЕСИОНАЛНА РЕАЛИЗАЦИЯ, АДАПТИВНОСТ, КРЕАТИВНОС И СОЦИАЛНА ИНИЦИАТИВА", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 7 200.00
  • Изпълнител: Петкан, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00 , Отчетена стойност**: 10 000.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 6 500.00 , Отчетена стойност**: 6 500.00
  • Изпълнител: ГАСТРО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 50 540.00 , Отчетена стойност**: 50 540.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 9.00 , Достигната стойност: 10.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 12.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 18.00 , Достигната стойност: 28.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 214 702.73 BGN
БФП 214 702.73 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 199 932.99 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Публична покана с предмет: Доставка на кухненско оборудване за обезпечаване на новооткритите работни места, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 "Обзавеждане"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 "Оборудване"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 1 "Обзавеждане"
    Изпълнител: ГАСТРО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 540.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 2 "Оборудване"
    Изпълнител: ГАСТРО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 540.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на изпълнител на дейност "Визуализация на проекта", Прогнозна стойност: 2 108.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейност "Визуализация на проекта"
    Изпълнител: 393 Уъркс ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 100.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на изпълнител на дейност "Обучение на персонала", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейност "Обучение на персонала"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на изпълнител на дейност "Обучение на персонала", Прогнозна стойност: 7 200.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейност "Обучение на персонала"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на изпълнител на дейност „Организация и управление на проекта”, позиция „Координатор”, Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление на проекта”, позиция „Координатор”
    Изпълнител: Петкан
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на изпълнител на дейност „Организация и управление на проекта”, позиция „Счетоводител”, Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление на проекта”, позиция „Счетоводител”
    Изпълнител: КАВИПЛАС КОНСУЛТ КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN