Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-1.003-0001-C01
Наименование на проекта "Образователна инфраструктура" - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив
Бенефициент 000471504 ОБЩИНА ПЛОВДИВ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 03.08.2018
Дата на стартиране 03.08.2018
Дата на приключване 23.12.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
(А) Необходимост от проекта
Проектът ще има значителен принос към подобряването на условията за предоставяне на грижи в ранна детска възраст, както и на образователни услуги в град Пловдив. Капацитетът на образователната инфраструктура в града ще бъде оптимизиран, включително чрез изграждането на нова детска градина. Цялостното обновяване на обектите ще доведе до по-качествена среда за образование и повече възможности за спорт на децата и учениците. Внедряването на мерки за енергийна ефективност ще отговори на потребността от намаляване разходите на енергия и ресурси – в съответствие с приоритетите за опазване на околната среда и добро финансово управление на публичните институции. Разположението на повечето обекти в територия с етническо разнообразие ще улесни достъпа до образование на деца от ромски произход и впоследствие ще подпомогне тяхната социална и икономическа интеграция.
(Б) Целеви групи
Целевите групи на проекта включват деца до тригодишна възраст; деца в предучилищна възраст; деца в училищна възраст; незавършили деца и ученици от ромски произход; деца и ученици с физически увреждания;  персонал на обновените обекти.
(В) Очаквани резултати
(1) Ремонтиран и реконструиран сграден фонд с внедрени мерки за енергийна ефективност, благоустроено дворно място на СОУ Любен Каравелов – сграда 1;
(2) Ремонтиран и реконструиран сграден фонд с внедрени мерки за енергийна ефективност, благоустроено дворно място на ЦДГ Снежанка;
(3) Ремонтиран и реконструиран сграден фонд с внедрени мерки за енергийна ефективност,  благоустроено дворно място на ДЯ Детски смях;
(4) Ремонтиран и реконструиран сграден фонд с внедрени мерки за енергийна ефективност, благоустроено дворно място на СОУ Любен Каравелов – сграда 2;
(5) Ремонтиран и реконструиран сграден фонд с внедрени мерки за енергийна ефективност, благоустроено дворно място на ЦДГ Перуника;
(6) Изградена нова детска градина на ул. Богомил.
Дейности
  • Дейност: Управление на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: Управлението на проекта осигурява организационните предпоставки за неговото успешно и своевременно изпълнение като съвкупност от отделни обекти и дейности. Управленският процес включва планиране, координация, мониторинг, контрол и отчитане на различни дейности, свързани със следните нива: (1) ниво контролни и одитиращи органи; (2) ниво Бенефициент; (3) ниво ръководства на съответните образователни институции; (3) ниво екип за управление; (4) ниво външни изпълнители; (5) ниво заинтересовани страни. Управлението на проекта включва отделни функции, планирани във времето и разпределени в рамките на предварително определен екип. Екипът за управление е моделиран в съответствие с установения организационен дизайн за работа по инфраструктурни проекти в община Пловдив. Моделът е доразвит чрез примери за управление на идентични проекти в ЕС. В резултат е формирана структура със следните позиции: (1) Ръководител; (2) Координатор; (3) Експерт Управление на проекти; (4) Финансист; (5) Юрист. На отделните позиции съответстват различни отговорности, свързани с обща роля в рамките на екипа, основни и съпътстващи функции. Съвместното изпълнение на посочените отговорности, осигурено чрез непрекъснато взаимодействие между отделните експерти, обособяват обхвата на дейност Управление на проекта. Общите направления в управлението са три: (1) подготвителни дейности, свързани с конкретното изпълнение на проекта, включително участие в провеждането на необходимите обществени поръчки; (2) координация, мониторинг и контрол на дейността на външните изпълнители, включително проследяване на времеви графици и отчитане на извършената работа; (3) дейности, свързани с изпълнението на договора за БФП, включително финансово и техническо отчитане. Всеки експерт от екипа ще има принос към трите направления в зависимост от своята квалификация и чрез комбинация от основни и съпътстващи функции. Конструираният модел за управление предвижда петте експерта да взаимодействат при изпълнението на дефинираните функции. Това означава разпределение на дадена функция между няколко отговорника, които допринасят за общия резултат със своята конкретна експертиза. Спецификата и сложността на функциите изискват съвместно действие между отделни експерти при разделение и недублиране на работата по дадена функция. Управлението на проекта обхваща следните основни функции: (1) изготвяне и проследяване на детайлен график за изпълнение на проекта и неговите обекти; (2) изготвяне, представяне и проследяване на график за провеждане на тръжните процедури, необходими за завършването на проекта; (3) управление на финансовите аспекти на проекта. Финансовите аспекти включват управлението на разнопосочните парични потоци по проекта, включително плащанията от Бенефициента към външните изпълнители и от УО към Бенефициента; (4) управление на нормативните аспекти на проекта. Към нормативните аспекти се присъединява гарантирането на съответствие между реализацията на проекта и задължителните изисквания на процедурата за БФП, съотносимото национално и европейско законодателство; (5) координация и контрол на външните изпълнители; (6) извършване на пълна документална проверка на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (7) извършване на проверка на място на изпълнителите. Изготвяне на доклад; (8) изготвяне на шестмесечни и годишни технически отчети; (9) изготвяне на междинни и окончателен технически и финансови отчети. (10) изготвяне на искане за авансово плащане; (11) изготвяне на искане за междинни и окончателно плащания; Към тях се присъединяват следните съпътстващи функции: (1) разкриване и докладване на нередности по проекта; (2) създаване и актуализиране на архив на проекта; (3) предоставяне на необходимата информация и документация при извършването на проверки и одит от контролни и одитиращи органи; (4) управление на рисковете; (5) разработване и прилагане на план за взаимодействие със заинтересованите страни; (6) осигуряване на контрол и качество в работата., Договорена стойност: 241 570.84 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Извършване на СМР по всички обекти на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: Изпълнение на дейности по обекти, както следва: - Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ДЯ „Детски Смях“, находяща се на ул. „Весела“ № 30, УПИ І – детска ясла, кв. 441 по плана на Първа градска част – север, гр. Пловдив; - Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на СОУ „Любен Каравелов“ сграда 1, находяща се на ул. „Лютиче“ № 2, УПИ І – училище, кв. 445 по плана на Първа градска част – север, гр. Пловдив; - Изграждане на нова детска градина, находяща се на ул. „Богомил“, УПИ ІV – 9 за обществено обслужващи дейности (кадастрален № 56784.529.136), кв. 10 по плана на Гладно поле, гр. Пловдив; - Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ЦДГ „Перуника“, находяща се на ул. „Марагидик“ № 97 А, кв. 501 по плана на Първа градска част – юг, гр. Пловдив; - Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на СОУ „Любен Каравелов“ сграда 2, находяща се на ул. „Марагидик“ № 37, УПИ І – училище, кв. 501 по плана на Първа градска част – юг, гр. Пловдив; - Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ЦДГ „Снежанка“, находяща се на ул. „Тополница“ № 3, УПИ ІХ – детска градина, кв. 429 по плана на Първа градска част – север, гр. Пловдив. Изпълнението на дейността ще включва СМР и по следните специалности: - Архитектура – смяна на дограми, подмяна на покривни конструкции, подмяна на улуци и водосточни тръби, ремонт на санитарни помещения - Конструктивна – изкопни работи, уплътняване на земни маси, полагане на бетон, доставка и монтаж на метални елементи и др. - Енергийна ефективност – поставяне на стенни и покривни изолации, монтиране на слънчеви колектори за топла вода - ВиК – подмяна на стара водопроводна и канализационна мрежа, доставка и монтаж на автоматизирани поливни системи - ОВК – подмяна на отоплителни инсталации, доставка и монтаж на климатични инсталации - Вертикална планировка и озеленяване – изграждане на рампи, залесяване и облагородяване на прилежащите дворни пространства, изграждане и ремонт на детски площадки и спортни игрища - Електро – подмяна на стари електро инсталации, доставка и монтиране на районно и площадково осветление, подмяна на стари осветителни инсталации, инсталиране на системи за видеонаблюдение и пожароизвестяване, Договорена стойност: 13 896 901.35 , Отчетена стойност: 15 949 611.88
  • Дейност: Изпълнение на авторски надзор на всички обекти на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ : По време на строителството, проектантите на обектите от проект „Образователна инфраструктура“ ще осъществяват авторски надзор и ще участват в подписването на необходимите актове и протоколи. В случай на разминаване между проектната документация и реално извършените дейности, проектантите ще изготвят екзекутивна документация. В случай, че няма разлики, копията от съответните чертежи ще бъдат обозначени като Екзекутивна документация. Примерният обхват на дейност авторски надзор включва следните елементи: (1) Осъществяване на контрол на строителната площадка във връзка с качеството на СМР и тяхното съответствие с оригиналния инвестиционен проект; (2) Провеждане на консултации на строителната площадка по време на СМР; (3) Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; (4) Оказване на съдействие при избор на материали за строителните работи; (5) Извършване на допустими от закона промени в инвестиционния проект, чрез отразяване в екзекутивните чертежи, при възникнала по време на строителството необходимост; (6) Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи., Договорена стойност: 43 560.00 , Отчетена стойност: 52 272.00
  • Дейност: Изпълнение на строителен надзор на всички обекти на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: По време на строителството независима компания, ще упражнява строителен надзор със следния обхват: - Извършва проверка и контрол на доставените и влагани в строежите строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл. 9, ал. 2, т. 5 от Закона за техническите изисквания към продуктите. - Организира законосъобразно започване на строежите - Осъществява контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството - Подписва всички актове и протоколи съставени по време на строителството, с което ще осъществява контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството - Издава предписания и заповеди относно изпълнението на строителството с оглед, предотвратяване увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството - Уведомява регионалната дирекция за национален строителен контрол, при установяване на нарушаване на техническите правила и нормативи в 3-дневен срок от установяване на нарушението - Изготвя окончателен доклад до възложителя след приключване на строително-монтажните работи - Актуализира техническите паспорти след приключване на строително-монтажните работи на всички съществуващи обекти на проект „Образователна Инфраструктура“ - Издаване на технически паспорт след приключване на строително-монтажните работи на новата детска градина на ул. Богомил. - Окомплектова цялата документация необходима на Община Пловдив за приемането на обектите на проект „Образователна Инфраструктура“ от ДНСК., Договорена стойност: 133 218.54 , Отчетена стойност: 61 272.60
  • Дейност: Изпълнение на доставки на оборудване, съоръжения и обзавеждане на всички обекти на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: Доставките на оборудване, съоръжения и обзавеждане по проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ са разпределени по обекти както следва: - Нова детска градина, находяща се на ул. „Богомил“ – обзавеждане за кухня, обзавеждане за детски групи, оборудване за почистване на плувен басейн; - ЦДГ „Перуника“ – подвижно оборудване, оборудване за кухня, пералня и разливни помещения; - СОУ „Любен Каравелов“ сграда 2 – мебели и оборудване за пожарна безопасност; - ЦДГ „Снежанка“ – технологично оборудване и обзавеждане; оборудване за пожарна безопасност; - СОУ „Любен Каравелов“ сграда 1 – за подобект А „Сграда 1 – Училище и прилежащ двор“ – мебели, съоръжения за спортни игрища; за подобект Б „Многофункционална сграда с басейн“ – оборудване за почистване на басейн, съблекални, многофункционална зала, треньорски кабинет, зала за репетиции; мултифункционално електронно табло и озвучителна уредба; машини за поддръжка на спортно съоръжение. - ДЯ "Детски смях" – оборудване за почистване на басейн, обзавеждане по част „Сградни ел. инсталации“, оборудване за кухненски блок, Договорена стойност: 741 733.38 , Отчетена стойност: 770 301.56
  • Дейност: Одит на изпълнението на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: Одитът представлява съвкупност от проверки и констатации описани по долу: Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съотвествие при избора на бенефициента на изпълнителите на отделните дейности по проекта спрямо изискванията на приложимите нормативни актове в тази сфера (Закона за обществените поръчки и други приложими актове). Ако за възлагането на дейности на изпълнители не е приложим ЗОП, одиторът трябва да направи констатация дали начинът на възлагане е такъв, че да гарантира пазарна стойност на доставката/услугата/строителството. Одиторът проверява и формира констатация за наличие на съответствие доколко разходите по проекта са допустими съгласно изискванията на приложимите регламенти на ЕС, ПМС №189/28.06.2016, детайлните правила за допустимост на разходите по ОПРР 2014 - 2020, както и съгласно други актове, определящи допустимостта на разходите. За допустимите разходи одиторът проверява дали те действително са платени и дали възложените дейности, за които бенефициентът е платил (услугата/доставката/строителството) са действително извършени.. Одиторът проверява и формира констатация дали всички документи, на база на които е отчетен съответният разход, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за този разход.Одиторът проверява дали включените в Искането за плащане разходи са регистрирани и отчетени в счетоводната система на бенефициента. Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът е документирал надлежно изпълнението на дейностите по проекта. Одиторът проверява и формира констатация дали документите са класирани, систематизирани и се съхраняват в съответствие с правилата на програмата. При изпълнението на междинни проверки по ангажимента за договорени процедури констатации се правят за дейностите и разходите, включени в съответното междинно искане за плащане, а при изпълнение на окончателна проверка по ангажимента за договорени процедури се прави констатация на документирането на дейностите по проекта като цяло. Одиторът проверява и формира констатация дали в проверяваното искане за плащане са включени разходи, които са относими към отчетния период на ИП, както и са допустими за включване в него в случаите, когато такива разходи са извършени извън този период. Одиторът проверява и формира констатация дали искането за плащане отговаря на актуалния към момента на подаването му формат и ако не – дали съдържа като минимум необходимата съгласно формата информация (напр. номер, вид, период, наименование и номер на съответния проект, наименование на бенефициента, банкова сметка, банков код, фонд на ЕС и др.), както и дали тази информация е коректна. Одиторът проверява и формира констатация дали сумите по исканията за плащане са в размер, допустим за междинно/окончателно плащане и отговарят на условията в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, както и дали съотношението между националното и европейското съфинансиране е спазено и съответните закръгления са коректно направени. Одиторът извършва аритметична проверка (преизчисление) за съответствие и равенство на разходите, включени в искането за плащане. Одиторът проверява и формира констатация дали бенефициентът поддържа специално обособена аналитичност в счетоводната си система за изпълнявания проект. При изпълнение на дейността одиторът ще съблюдава спазването на изискванията на действащото законодателство и в частност на: 1) Закона за независимия финансов одит; 2) Закон за финансовото управление и контрол в публичния сектор; 3) Закона за счетоводството; 4) Закона за обществените поръчки; 5) Международните одиторски стандарти 6) Регламент (ЕС) № 1303/2013 за отмяна на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета; 7) Делегиран регламент (ЕС) № 480/2014 за допълнение на Регламент (ЕС) № 1303/2013; 8) Други приложими национални и европейски нормативни документи., Договорена стойност: 7 000.00 , Отчетена стойност: 3 300.00
  • Дейност: Изпълнение на мерки за визуализация и публичност на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“: В съответствие с насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Региони в Растеж 2014 - 2020" и с оглед осигуряване на максимално популяризиране на целите на проекта и финансовия принос на ЕС, проектното предложение предвижда осъществяването на следните мерки: 1. Изработване на интернет банер Изработване на интернет банер за сайта на Община Пловдив с „хиперлинк“ към официалния сайт на ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г." и следва да визуализира логото на ОПРР . Банерът трябва да бъде позициониран на подходящо място на заглавната страница и да бъде активен през целия период на изпълнение на проекта. 2. Организиране и провеждане на официални церемонии - първи копки и откриване на обектите от проект „Образователна Инфраструктура“ Предвижда се провеждането на 6 официални събития при стартиране на проекта – „Първа копка“ на всеки един от обектите и 6 официални събития след завършване на строително-монтажните работи по обектите – „Рязане на лента“ на всеки един от обектите от проекта . 3. Провеждане на 2 публични събития (пресконференции). Организирането на публични събития, свързани с изпълнението на проект „Образователна Инфраструктура“ на гр. Пловдив, изрично ще оповестяват, че съответния проект е съфинансиран със средства на ЕС. - На първата пресконференция ще бъде обявено стартирането на проекта обновяване на „Образователната Инфраструктура“ на община Пловдив: ще бъдат представени целите и очакваните резултати от изпълнението на проекта, екипът за изпълнение на проекта, както и финансовия принос на ЕС и ОП „Региони в Растеж 2014 – 2020 г.“ За случая трябва да бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Встъпителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. - Втората пресконференция ще бъде организирана при приключване на проекта, за отчитане резултатите от проекта пред общността. За случая ще бъде изготвено и публикувано специално прессъобщение на сайта на община Пловдив. Заключителната пресконференция ще бъде отразена в местните медии, ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани страни. 4. Изработване, доставка и монтаж на 6 /шест/ броя временни билбордове. По време на изпълнението на строителните работи по проекта ще бъдат изработени, доставени и монтирани 6 броя временни билборда за постигане на максимална визуализация на извършваните дейности. 5. Изработка, доставка и монтаж на постоянни обяснителни табели – 6 /шест/ броя. Не по-късно от три месеца след приключване на строително - монтажните работи, 6 (шест) броя постоянни обяснителни табели ще бъдат монтирани на всеки един от обектите по проекта, след отстраняването на билбордовете, на видни места, достъпни за широката общественост и ще съдържат всички основни елементи, които са указани по-горе по отношение на билбордовете, но без датите за начало и край на проекта. 6. Изработка и доставка на промоционални материали Разпространението на промоционалните материали ще се извършва по време на предвидените по проекта събития, както и по време на други събития, организирани от Община Пловдив. 7. Изработка и доставка на транспарант Технически характеристики - размер 80 х 200 см, пълноцветен печат върху винил / едностранно/ с олекотена метална преносима сглобяема стойка и куфар за пренасяне. Транспарантът ще се поставя в залите, в които ще се провеждат пресконференциите по проекта. 8. Публикации/съобщения в местен печат или телевизия Община Пловдив ще осигури минимум 2 публикации, след провеждане на официалните мероприятия. Минималните изисквания за съдържание на публикациите/съобщенията в местен печат или телевизия следва да съдържат: емблемата на ЕС, изписването на фразата „Европейски съюз“, наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на бенефициента., Договорена стойност: 30 000.00 , Отчетена стойност: 23 169.60

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Радосвет, Договорена стойност по проекта*: 12 992.74 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: "БУЛКОМП" ООД, Договорена стойност по проекта*: 49 398.00 , Отчетена стойност**: 49 398.00
  • Изпълнител: АСТРАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 440.00 , Отчетена стойност**: 7 440.00
  • Изпълнител: КИМА КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 53 454.00 , Отчетена стойност**: 54 120.60
  • Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 280.00 , Отчетена стойност**: 14 280.00
  • Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 209 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ГРАНТ ТОРНТОН ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 300.00 , Отчетена стойност**: 3 300.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "НИКОПОЛИС БИЛД", Договорена стойност по проекта*: 2 566 469.78 , Отчетена стойност**: 2 607 102.58
  • Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 97 819.68 , Отчетена стойност**: 76 290.68
  • Изпълнител: ПАРСЕК ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АРТСТРОЙ ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 885 415.43 , Отчетена стойност**: 2 430 193.47
  • Изпълнител: КОБ ПРОЕКТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 600.00 , Отчетена стойност**: 9 600.00
  • Изпълнител: Диляна, Договорена стойност по проекта*: 19 578.10 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ФОРМДИЗАЙН", Договорена стойност по проекта*: 24 000.00 , Отчетена стойност**: 24 000.00
  • Изпълнител: НАД ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 163 051.52 , Отчетена стойност**: 135 367.54
  • Изпълнител: ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 152.00 , Отчетена стойност**: 7 152.00
  • Изпълнител: ЗАПРЯНОВИ - 03 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 643 307.91 , Отчетена стойност**: 1 706 698.57
  • Изпълнител: МАКИР - П ООД, Договорена стойност по проекта*: 11 232.00 , Отчетена стойност**: 11 232.00
  • Изпълнител: "ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА МАРИЦА" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 228.00 , Отчетена стойност**: 141.60
  • Изпълнител: ИСА 2000 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 928 247.78 , Отчетена стойност**: 2 927 221.50
  • Изпълнител: ПРОФИ ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 160 330.80 , Отчетена стойност**: 160 330.80
  • Изпълнител: КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 610.00 , Отчетена стойност**: 6 660.00
  • Изпълнител: САГРАДА ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 950 287.50 , Отчетена стойност**: 1 937 627.50
  • Изпълнител: "ТОП КОМЕРС ГРУП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 326 250.00 , Отчетена стойност**: 287 868.28
  • Изпълнител: ФОЙРИХ ПИАНОФОРТЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 926.98 , Отчетена стойност**: 22 440.00
  • Изпълнител: НСК СОФИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 423 814.30 , Отчетена стойност**: 2 417 938.90
  • Изпълнител: ПАРАЛЕКСЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 27 729.60 , Отчетена стойност**: 27 000.00
  • Изпълнител: МЕТАЛИК - ИВАН МИХАЙЛОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 4 391 376.02 , Отчетена стойност**: 1 922 829.36
  • Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 946.27 , Отчетена стойност**: 4 946.26
  • Изпълнител: ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 748.00 , Отчетена стойност**: 8 748.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: ГЕОКОМ-2000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 069 362.41
  • Член на обединение: ФОРМСИНТЕЗ ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00
  • Член на обединение: АРКОНТ ДИЗАЙН ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 000.00
  • Член на обединение: ПАРСЕК ГРУП ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 069 362.41

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Представители от маргинализираните групи, включително роми, ползващи модернизираната образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 85.00 , Достигната стойност: 97.00
Индикатор 2 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 220.00 , Достигната стойност: 1 490.00
Индикатор 3 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 15 478 443.17 BGN
БФП 13 771 011.33 BGN
Собствено финансиране 1 707 431.84 BGN
Общо реално изплатени суми 14 123 054.21 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 0.00 0.00 0.00 МЕТАЛИК - ИВАН МИХАЙЛОВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 0.00 0.00 0.00 НСК СОФИЯ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ИСА 2000 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ДЗЗД "НИКОПОЛИС БИЛД"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 ЗАПРЯНОВИ - 03 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 812.20 0.00 2 812.20 КИМА КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 533.20 0.00 2 533.20 КИМА КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 57.00 0.00 57.00 "ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА МАРИЦА" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 88 318.41 9 195.97 97 514.38 САГРАДА ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 56 376.00 24 785.78 81 161.78 ЗАПРЯНОВИ - 03 ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 596 643.84 124 710.02 721 353.86 АРТСТРОЙ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 715.20 0.00 715.20 ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 744.00 0.00 744.00 ОБЕДИНЕНИЕ "ФОРМДИЗАЙН"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 456.00 0.00 456.00 ОБЕДИНЕНИЕ "ФОРМДИЗАЙН"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 561.60 0.00 561.60 МАКИР - П ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 372.00 0.00 372.00 АСТРАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 960.00 0.00 960.00 КОБ ПРОЕКТ ЕООД
Липса на добро финансово управление 19.91 0.00 19.91 МЕТАЛИК - ИВАН МИХАЙЛОВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 824.00 0.00 1 824.00 ОБЕДИНЕНИЕ "ФОРМДИЗАЙН"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 2 246.40 0.00 2 246.40 МАКИР - П ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 488.00 0.00 1 488.00 АСТРАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 440.00 0.00 1 440.00 КОБ ПРОЕКТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 3 799.80 0.00 3 799.80 КИМА КОНСУЛТ ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 12 349.50 0.00 12 349.50 "БУЛКОМП" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 568 983.04 0.00 568 983.04 НСК СОФИЯ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на община Пловдив и общински съвет - Пловдив в местно печатно ежедневно средство за масово осведомяване", Прогнозна стойност: 91 666.67
  • Обособена позиция 1: "Публикуване на актове, съобщения, обяви и информационни материали на община Пловдив и общински съвет - Пловдив в местно печатно ежедневно средство за масово осведомяване"
    Изпълнител: "ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА МАРИЦА" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 228.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Доставки на обзавеждане за едно училище, три детски градини и ясла, в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ по три обособени позиции - ПРЕКРАТЕНА ПО ОП3, Прогнозна стойност: 469 169.91
  • Обособена позиция 1: ОП 1 „Доставка и монтаж на професионално кухненско оборудване и електроуреди“
    Изпълнител: "ТОП КОМЕРС ГРУП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 326 250.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 „Доставка и монтаж на компютърно оборудване“
    Изпълнител: "СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 946.27
  • Обособена позиция 3: ОП 3„Доставка и монтаж на сценично оборудване"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол и и изготвяне на проект за изменение на кадастралната карта за обект: Изграждане на нова детска градина, находяща се на ул. „Богомил“, УПИ ІV – 9 за обществено обслужващи дейности (кадастрален № 56784.529.136), кв. 10 по плана на Гладно поле, гр. Пловдив в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив, финансиран по ОП „Региони в растеж 2014-2020 г.“, Прогнозна стойност: 14 218.54
  • Обособена позиция 1: „Упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол и и изготвяне на проект за изменение на кадастралната карта за обект: Изграждане на нова детска градина, находяща се на ул. „Богомил“, УПИ ІV – 9 за обществено обслужващи дейности (кадастрален № 56784.529.136), кв. 10 по плана на Гладно поле, гр. Пловдив в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив, финансиран по ОП „Региони в растеж 2014-2020 г.“
    Изпълнител: ТЕРМОКОНТРОЛ СЪРВИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 152.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на сценично оборудване за Многофункционална спортна зала на СУ „Любен Каравелов“, гр.Пловдив, в рамките на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“, Прогнозна стойност: 50 800.00
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на сценично оборудване за Многофункционална спортна зала на СУ „Любен Каравелов“, гр.Пловдив, в рамките на проект „Образователна инфраструктура – изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“
    Изпълнител: "БУЛКОМП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 398.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на пиана и столове за пиано в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив” - АКТУАЛНА, Прогнозна стойност: 19 939.15
  • Обособена позиция 1: Доставка на пиана и столове за пиано в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив”
    Изпълнител: ФОЙРИХ ПИАНОФОРТЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 23 926.98
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставки на обзавеждане, за две сгради на едно училище и две детски градини, в рамките на проект "Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в гр. Пловдив "., Прогнозна стойност: 135 876.27
  • Обособена позиция 1: Доставка на обзавеждане, за две сгради на едно училище и две детски градини, в рамките на проект " Образователна инфраструктура- изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в гр.Пловдив."
    Изпълнител: НАД ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 163 051.52
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставки на оборудване и обзавеждане за нова детска градина по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив - ПРЕКРАТЕНА, Прогнозна стойност: 116 310.40
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставки на оборудване и обзавеждане за нова детска градина по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив" - ПРЕКРАТЕНА ПО ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2, Прогнозна стойност: 113 140.40
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Обзавеждане за детски групи
    Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 97 819.68
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Оборудване и обзавеждане за кухня
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставки на оборудване и обзавеждане за обновяване на обекти в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив" - по шест обособени позиции ЧАСТИЧНО ПРЕКРАТЕНА ПО ОП 1, 2, 3 И 6, Прогнозна стойност: 394 789.01
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Мебелировка и различни видове обзавеждане
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Професионално и неутрално перално оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3: Професионално и неутрално кухненско оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4: Платформа
    Изпълнител: ПАРАЛЕКСЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 729.60
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №5: Машина за почистване
    Изпълнител: КАММАРТОН БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 610.00
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция №6: Пиана и столове за пиано
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставки на оборудване и обзавеждане за обновяване на обекти в рамките на проект Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ , Прогнозна стойност: 623 510.09
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Мебелировка и различни видове обзавеждане
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Професионално и неутрално перално оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: Професионално и неутрално кухненско оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция № 4: Спортно оборудване и обзавеждане
    Изпълнител: ПРОФИ ТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 160 330.80
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция № 5: Компютърно и офис оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция № 6: Професионално озвучително оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция № 7: Платформа
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: Обособена позиция № 8: Машина за почистване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 9: Обособена позиция № 9: Сценично оборудване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 10: Обособена позиция № 10: Пиана и столове за пиано
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставки на пожарогасители, почистващи и подръчни инструменти и принадлежности за обновяване на обекти в рамките на проект Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ , Прогнозна стойност: 1 912.89
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изработване на работни проекти за обекти на образователната инфраструктура" по обособени позиции, финансирана по Оперативна програма "Регионално развитие" (ОПРР), проект "Пловдив 2014 - 2020 г. - интелигентен, устойчив, желан европейски град", схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период", договор № BG161PO001/5-02/2012/009, Прогнозна стойност: 390 700.00
  • Обособена позиция 1: Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Основен ремонт, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ЦДГ „Перуника”, ул.„Марагидик“ № 97 А, в кв. 501 по плана на Първа градска част - юг, гр.Пловдив; Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на СОУ „Любен Каравелов” - сграда 2, ул. „Марагидик” №37, УПИ I - училище, кв. 501 по плана на Първа градска част - юг, гр.Пловдив;
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ФОРМДИЗАЙН"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 880.00
  • Обособена позиция 2: Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ЦДГ „Снежанка”, ул.„Тополница“ № 3 в УПИ IX - детска градина, кв. 429 по плана на Първа градска част - север, гр.Пловдив;
    Изпълнител: ОБЕДИНЕНИЕ "ФОРМДИЗАЙН"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 120.00
  • Обособена позиция 3: Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ДЯ „Детски смях”, ул.„Весела” № 30 , УПИ I - детска ясла, кв. 441 по плана на Първа градска част - север, гр.Пловдив;
    Изпълнител: МАКИР - П ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 232.00
  • Обособена позиция 4: Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на СОУ „Любен Каравелов” - сграда 1, ул. „Лютиче” №2 , УПИ I - училище, кв. 445 по плана на Първа градска част - север, гр.Пловдив;
    Изпълнител: АСТРАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 440.00
  • Обособена позиция 5: Изработване на работен инвестиционен проект за ОБЕКТ: Изграждане на нова детска градина на ул.„Богомил“, УПИ ІV - 9 за обществено обслужващи дейности (кадастрален № 56784.529.136), кв.10 по плана на Гладно поле, гр.Пловдив.
    Изпълнител: КОБ ПРОЕКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 600.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Извършване на допълнително възникнали непредвидени видове и количества строително-монтажни работи на обект : "Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност в сграда, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ДГ "Перуника", находяща се на ул."Марагидик" № 97А, кв.501 по плана на Първа градска част- юг, гр. Пловдив"., Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на допълнително възникнали непредвидени видове и количества строително-монтажни работи на обект : "Основен ремонт и реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност в сграда, както и реконструкция и благоустрояване на прилежащото дворно място на ДГ "Перуника", находяща се на ул."Марагидик" № 97А, кв.501 по плана на Първа градска част- юг, гр. Пловдив".
    Изпълнител: ПАРСЕК ГРУП ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Изграждане на многофункционална зала с басейн, топла връзка, с прилежащата им инфраструктура и вертикална планировка-Втори етап на обект "Обновяване на СОУ "Любен Каравелов" сграда 1, находяща се на ул. "Лютиче" №2, гр. Пловдив"., Прогнозна стойност: 2 426 775.67
  • Обособена позиция 1: Изграждане на многофункционална зала с басейн, топла връзка, с прилежащата им инфраструктура и вертикална планировка-Втори етап на обект "Обновяване на СОУ "Любен Каравелов" сграда 1, находяща се на ул. "Лютиче" №2, гр. Пловдив".
    Изпълнител: АРТСТРОЙ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 885 415.43
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки за информация и комуникация по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“, Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Услуги, свързани с организиране на събития (ОП 1)
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 840.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2: Осигуряване и монтиране на временни билбордове и постоянни обяснителни табели (ОП 2)
    Изпълнител: ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 440.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3: Доставка на брандирани промоционални материали (ОП 3)
    Изпълнител: ЛАМБАДЖИЕВ СТАНДАРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 748.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на одит за проверка на разходите и дейностите във връзка с изпълнение на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“, Прогнозна стойност: 7 000.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на одит за проверка на разходите и дейностите във връзка с изпълнение на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“
    Изпълнител: ГРАНТ ТОРНТОН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 300.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строителство за изграждане на нова детска градина по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив” - АКТУАЛНА, Прогнозна стойност: 2 000 000.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на строителство за изграждане на нова детска градина по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив”
    Изпълнител: САГРАДА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 950 287.50
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строителство за изграждане на нова детска градина по проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив” - ПРЕКРАТЕНА, Прогнозна стойност: 1 753 864.85
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строителство за обновяване на детски градини и ясла в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив, Прогнозна стойност: 6 084 695.57
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Обновяване на ДЯ „Детски Смях“ – гр. Пловдив (ОП 1)
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Обновяване на ЦДГ „Перуника“ – гр. Пловдив (ОП 2)
    Изпълнител: ДЗЗД "НИКОПОЛИС БИЛД"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 566 469.78
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3: Обновяване на ЦДГ „Снежанка“ – гр. Пловдив (ОП 3)
    Изпълнител: ИСА 2000 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 928 247.78
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строителство за обновяване на ДЯ „Детски Смях“ – гр. Пловдив, в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив, Прогнозна стойност: 1 432 286.09
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на строителство за обновяване на ДЯ „Детски Смях“ – гр. Пловдив, в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив
    Изпълнител: ЗАПРЯНОВИ - 03 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 643 307.91
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строителство за обновяване на СОУ „Любен Каравелов“ в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив, Прогнозна стойност: 6 058 340.93
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на строителство за обновяване на СОУ „Любен Каравелов“ в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив" - Обособена позиция №1 - Обновяване на СОУ „Любен Каравелов“ сграда 1, находяща се на ул. „Лютиче“ № 2, гр. Пловдив
    Изпълнител: МЕТАЛИК - ИВАН МИХАЙЛОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 391 376.02
  • Обособена позиция 2: Изпълнение на строителство за обновяване на СОУ „Любен Каравелов“ в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив" - Обособена позиция №2 - Обновяване на СОУ „Любен Каравелов“ сграда 2, находяща се на ул. „Марагидик“ № 37, гр. Пловдив
    Изпълнител: НСК СОФИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 423 814.30
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет, Прогнозна стойност: 1 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Управление на проектни предложения на община Пловдив, финансирани със средства от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 - 2020, включени в Инвестиционната програма на общината, в рамките на предвидения гарантиран бюджет
    Изпълнител: БИМ КОНСУЛТИНГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 209 000.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“, Прогнозна стойност: 119 000.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: Обекти: ДЯ "Детски смях", ЦДГ "Перуника" и ЦДГ "Снежанка"
    Изпълнител: КИМА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 122.00
  • Обособена позиция 2: Упражняване на строителен надзор по време на строителството на обекти в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: Обекти: Сградите на СОУ "Любен Каравелов" - гр. Пловдив
    Изпълнител: КИМА КОНСУЛТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 332.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN