„ЕМА” ООД е създадена през 1990 г. в Плевен и от 1994 г. е с основен предмет на дейност е внос и дистрибуция на хартия и хартиени продукти. ЕМА ООД е изградила и поддържа ефективно сътрудничество с голям брой партньори, като традиционно влага значителни ресурси за усъвършенстване на продукцията си, така че да отговори на непрекъснато нарастващите потребности на своите клиенти. През последните години компанията се разраства бързо, непрекъснато подобрява качеството на изделията си и разширява пазарите си в страната и чужбина.
Основните проблеми, ограничения и предизвикателства пред развитието на компанията са свързани с необходимостта от постоянно поддържане на високо качество на услугите и ефективното управление на работните процеси.
За успешното им преодоляване представеният проект включва следните допустими дейности по настоящата процедура за подбор на проекти:
1. Разработване и въвеждане на допълнителни модули към специализиран софтуер за управление на процесите - ERP система.
Необходимост от дейностите по проекта са продиктувани изцяло от стремежа на ЕМА ООД да завоюва нови пазарни позиции, за постигане на устойчиво развитие и повишаване на конкурентоспособност.
Предприятието планира чрез тази дейност да бъдат постигнати следните резултати:
- Подобряване на планирането и цялостното управление на дейността на компанията; оптимизиране на всички работни процеси в предприятието;
- Своевременно откриване на възникнали проблеми и въвеждане на средства и методи за избягване на повторни грешки;
- Намаляване на разходите чрез елиминиране на неефективните бизнес процеси;
- Подобряване на системата за организиране на доставки
- Увеличение броя на новите клиенти на фирмата;
- Увеличение на приходите от продажби на предлаганите изделия като пряк резултат от привличането на нови клиенти.
- Запазване доверието на основните клиенти;
- Запазване и разширяване на пазарните позиции в национален и международен мащаб;
- Повишаване репутацията на фирмата.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на допълнителни модули към ERP система: Редица ограничения пред дружеството налагат необходимостта от: 1) подобряване на управлението и организацията на всички процеси, ресурси и информационни потоци в компанията; 2) оптимизиране на работните процеси и увеличаване на ефективността и производителността на труда чрез съкращаване на неефективни бизнес процеси, намаляване на времето и ресурсите за реализиране на необходимите процеси при правилното им структуриране, обвързване и информационна обезпеченост; 3) съкращаване/намаляване на разходите по осъществяване на дейността на компанията; 4) оптимално планиране на ресурсите на всички нива в компанията; 5) повишаване на качеството на предлаганите услуги и продукти, както и оптимизиране на съотношението качество/цена; 6) създаване на динамичен инструмент за управление на взаимоотношенията с клиентите, който да позволи правилно и надеждно идентифициране, таргетиране, привличане и задържане на нови клиенти; 7) въвеждане на инструмент, който да позволява информирани и навременни управленски решения и интегрирано управление на процесите и ресурсите.
Предвид това по настоящия проект се предвижда разработване и внедряване на допълнителни модули към действащата в момента ERP система:
- Модул „Доставки”- Наличие на списък на доставчици- валута на плащане, начин на плащане, условия на доставка; Определяне на доставчик на дадена стока; Следене на поръчките към доставчиците; поддържане на неограничен брой доставчици; Възможност за потвърждаване на зявките за доставка; Пресмятане на пълна себестойност на доставката; Генериране на пълна информация за доставките и задълженията; Автоматично разпределяне на разходите по артикули; Възможност за междинно въвеждане на уточняващи параметри; Следене на паричните потоци; планиране на предствоящи плащания и др.
- Модул „Управление на взаимотношения с клиенти”- формиране на база данни за съществуващи и потенциални клиенти; ще се дефинират целите за конкретен клиент; ще се предоставя допълнителна информация за търговските отношения с всеки клиент; ще се съхранява всякакъв вид информация за клиента, включително и финансови анализи; ще поддържа бизнес процесите чрез интегриране с други модули с цел създаване на профил на клиента; ще се създаде възможност за управление на проекти- търговски, маркетингови, водене на статистика, проследяване на успеваемост на проектите, както и причина за тяхната неуспеваемост; ще има възможност за добавяне на екип към проекта и неговото оценяване.
- Модул „Производство”-ще бъде въведена технология за производството на конкретно изделие, включваща всички нужни материали, количество за влагане, процент брак; въвеждане на поръчки; отчитане на реално произведеното с информация за реално израходваните материали; калкулация на себестойността и различни видове справки, обвързани с тези дейности.
- Модул „Управленски справки”- Чрез неговото използване ще могат да бъдат създавани оперативни справки за проследимост работата по клиенти за определен минал период; справки за паричните потоци по седмици и месеци, свързани със задължения към доставчици от чужбина и в страната; планиране и отчитане на база месец, тримесечие, година на продажбите във фирмата; възможност за бързи справки по клиенти по различни разрези; оперативни справки за доходност, ликвидността и дълга на фирмата; оперативни справки по оперативна ефективност на фирмата
- Модул „Управление на околната среда”- прилагане на фирмена политика за оптимизиране на отпадъците. Той ще дава възможност за въвеждане в програмния продукт на информация за вида на опаковката на всяка единица стока, която се заприхождава в складовете на фирмата; възможност за отчитане на бракуваните и рекламирани стоки и тяхното предаване за рециклиране; Отчитане на брака и предаването му за рециклиране от производствените звена при отделните производства; въвеждане в програмния продукт на отпечатване на всички данни, свързани с управление на околната среда – стоки с получени сертификати от чужбина, ползвани сертификати от фирмата.
80 000.00
80 000.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN