Техническа помощ за подготовка на проект "Модернизация на железопътната линия София-Перник-Радомир-Гюешево-граница с Република Северна Македония" |
24.02.2015
|
15 400 686.81
|
12 842 932.36
|
2 557 754.45
|
11 890 332.37
|
107 |
В изпълнение (от дата на стартиране) |
Техническа помощ за подготовка на проект"Модернизация на железопътна линия София - граница с Република Сърбия" |
01.03.2015
|
2 284 676.22
|
1 776 207.22
|
508 469.00
|
1 776 207.22
|
54 |
Приключен (към датата на приключване) |
Техническа помощ за укрепване капацитета на НКЖИ, като бенефициент по ОП ТТИ 2014-2020 год. чрез продължаване на добрите практики, установени през предходния период и включване на нови мерки за достигане на необходимия капацитет за подготовка, изпълнение, мониторинг и контрол на проекти, финансирани със средства на ЕСИФ |
01.06.2015
|
7 884 342.99
|
7 884 342.99
|
0.00
|
7 884 342.99
|
67 |
Приключен (към датата на приключване) |
Модернизация на железопътната линия София - Пловдив: жп участък Елин Пелин – Костенец |
01.01.2016
|
1 301 273 600.20
|
539 497 177.20
|
761 776 423.00
|
388 349 574.08
|
96 |
В изпълнение (от дата на стартиране) |
Рехабилитация на железопътната линия Пловдив – Бургас, Фаза 2 - Етап 1 |
01.02.2016
|
877 201 467.35
|
346 367 898.07
|
530 833 569.28
|
336 629 739.74
|
95 |
В изпълнение (от дата на стартиране) |
Реконструкция на гаров комплекс Карнобат |
01.02.2016
|
6 266 520.67
|
5 158 475.36
|
1 108 045.31
|
5 158 475.36
|
86 |
Приключен (към датата на приключване) |
Реконструкция на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора - Фаза 1 |
01.02.2016
|
25 321 076.94
|
12 279 248.85
|
13 041 828.09
|
12 202 625.32
|
95 |
В изпълнение (от дата на стартиране) |
Реконструкция на гарови комплекси Подуяне, Искър и Казичене |
01.05.2016
|
7 395 396.81
|
5 639 090.99
|
1 756 305.82
|
5 639 090.99
|
92 |
Приключен (към датата на приключване) |
Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив – Бургас – възстановяване, ремонт и модернизация на тягови подстанции Бургас, Карнобат и Ямбол |
18.07.2016
|
21 328 680.39
|
16 506 239.51
|
4 822 440.88
|
16 572 117.63
|
39 |
Приключен (към датата на приключване) |
„Модернизация на железопътния участък Септември – Пловдив: част от Транс – европейската железопътна мрежа – изграждане на четири броя пътни надлези “ |
19.08.2016
|
19 726 024.18
|
15 937 900.60
|
3 788 123.58
|
15 937 900.60
|
21 |
Приключен (към датата на приключване) |
Техническа помощ за обезпечаване на разходите по предоставяната от ЕИБ подкрепа на НКЖИ за подготовка и управление на проекти по Приоритетна ос 4 на ОПТТИ |
20.03.2017
|
873 460.66
|
872 160.66
|
1 300.00
|
872 160.66
|
24 |
Приключен (към датата на приключване) |
Техническа помощ за обезпечаване на разходите свързани с управлението, индексирането, съхранението и внедряването на електронен архив на документите по проектите, финансирани от Европейските фондове |
13.09.2017
|
0.00
|
0.00
|
0.00
|
0.00
|
24 |
Прекратен (към дата на прекратяване) |
Проектиране и внедряване на Система за управление на влаковата работа в ДП НКЖИ
|
30.01.2018
|
7 143 725.75
|
5 380 945.75
|
1 762 780.00
|
5 380 945.75
|
68 |
Приключен (към датата на приключване) |
Доставка на 2 броя фабрично нови високопроходими МПС за подпомагане на ДП НКЖИ при наблюдението и контрола на проектите, съфинансирани от ОПТТИ. |
05.06.2018
|
244 571.32
|
190 640.10
|
53 931.22
|
190 640.10
|
60 |
Приключен (към датата на приключване) |
Модернизация на железопътна линия София – Драгоман-сръбска граница: жп участък Волуяк – Драгоман - фаза 1 |
20.05.2019
|
304 333 486.81
|
166 208 229.41
|
138 125 257.40
|
95 117 770.86
|
55 |
В изпълнение (от дата на стартиране) |
Възстановяване, ремонт и модернизация на Тягови подстанции - Варна и Разград, и изграждане на Тягова подстанция Русе и въвеждане на система за телеуправление и телесигнализация – SCADA, фаза 1 |
21.05.2019
|
43 945 717.58
|
19 996 587.82
|
23 949 129.76
|
18 567 390.86
|
55 |
В изпълнение (от дата на стартиране) |
Техническа помощ за подготовка на допълнителни проекти по ПО1 на ОПТТИ 2014-2020 с бенефициент НКЖИ |
03.08.2020
|
112 800.00
|
94 000.00
|
18 800.00
|
94 000.00
|
31 |
Приключен (към датата на приключване) |
Подкрепа за административния капацитет на Дирекция СРИП в ДП НКЖИ във връзка с ангажиментите ѝ за програмиране, подготовка, изпълнение, мониторинг и контрол на железопътните проекти, съфинансирани от ОПТТИ 2014-2020 и за подготовка на ОПТС |
30.10.2020
|
2 706 036.25
|
2 705 792.38
|
243.87
|
2 705 792.38
|
31 |
Приключен (към датата на приключване) |
От изток към Запад - 2. Достъп до коридор ОИС от централното пристанище на Бургас: Рехабилитация на железопътните връзки към Трансевропейската транспорта мрежа |
06.01.2021
|
7 667 450.77
|
6 369 305.76
|
1 298 145.01
|
6 369 305.76
|
36 |
Приключен (към датата на приключване) |
Техническа помощ за подготовка на проект: „Развитие на железопътни възли Русе, Горна Оряховица и Варна" |
01.03.2021
|
0.00
|
0.00
|
0.00
|
0.00
|
30 |
Прекратен (към дата на прекратяване) |
C8.I4 „Интермодален терминал в Русе“ |
01.03.2022
|
51 949 433.00
|
51 949 433.00
|
0.00
|
0.00
|
48 |
В изпълнение (от дата на стартиране) |
C8.I3 „Цифровизация в железопътния транспорт и ERTMS“ |
01.04.2022
|
205 860 112.00
|
205 860 112.00
|
0.00
|
0.00
|
52 |
В изпълнение (от дата на стартиране) |
Подкрепа за Дирекция СРИП на НКЖИ при управлението и изпълнението на железопътните проекти, финансирани от ОПТТИ 2014-2020 |
01.01.2023
|
1 597 586.88
|
1 597 586.88
|
0.00
|
1 597 586.88
|
12 |
Приключен (към датата на приключване) |
Предпроектни проучвания за внедряване на ERTMS |
12.03.2024
|
6 240 084.51
|
6 240 084.51
|
0.00
|
0.00
|
24 |
В изпълнение (от дата на стартиране) |
Рехабилитация на железопътната линия Пловдив – Бургас, Фаза 2 - Етап II |
20.03.2024
|
731 321 716.80
|
306 929 553.87
|
424 392 162.93
|
30 692 955.39
|
24 |
В изпълнение (от дата на стартиране) |
"Реконструкция на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора", Фаза 2 |
23.05.2024
|
21 964 668.25
|
9 685 419.39
|
12 279 248.86
|
968 541.94
|
78 |
В изпълнение (от дата на стартиране) |