Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0333-C01
Наименование на проекта Подобряване на управленския капацитет и екологичната отговорност на Ай Си Ти Солюшънс ООД
Бенефициент 131409117 АЙ СИ ТИ СОЛЮШЪНС ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 07.10.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Плевен, гр.Плевен

Описание

Кратко описание на проекта
Ай Си Ти Солюшънс“ ООД e с код на икономическа дейност 62.01 - Компютърно програмиране. Компанията е специализирана в разработката на комплексни софтуерни решения и осигуряване на последващата им поддръжка и профилактика. Този сектор е изключително динамичен и бързо развиващ се, като се базира на постиженията на високите технологии. Това налага непрекъснато оптимизиране на процесите на управление и организация на основните дейности на предприятията развиващи дейност в тази сфера на икономиката. С цел подобряване на управленския  капацитет на дружеството в настоящото проектно предложение се предвижда доставката и внедряването на ИКТ базиран специализиран софтуер за управление на ресурсите и процесите, който ще позволи на компанията да използва система от интегрирани приложения за управление на бизнес процесите и автоматизиране на редица дейности, свързани с технологии, услуги, човешки ресурси и връзката с клиентите. Анализът на информацията, свързана с клиентите ще подпомогне мениджърския екип при вземането на управленски решения. Ай Си Ти Солюшънс ООД е компания, която развива дейността си в посока грижа за опазване на околната среда и свеждане до минимум на обема вредни лъчения, емисии СО2 и топлинни емисии. За да утвърди тази си посока на развитие дружеството предвижа и закупуването и внедряването в компанията на специализиран модул за управление на отпадъците от дейността си. С изпълнението на настоящия проект компанията ще въведе нов организационен модел, софтуер за управление на ресурсите и процесите/ERP/, който ще оптимизира работата на служителите, ще подобри вътрешната комуникация, ще повиши качеството и ефективността на предлаганите услуги, а това ще доведе до повишаване на конкурентоспособността на АЙ СИ ТИ СОЛЮШЪНС ООД и ще позволи разширяване на пазарните й позиции както на вътрешните, така и на външни пазари.
Дейности
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги - Придобиване и внедряване на ИКТ базирана софтуерна система за управление на русурсите и процеси в Ай Си Ти Солюшънс ООД - ERP: Към настоящия момент основното ограничение пред развитието на компанията се корени в липсата на единна управленска система (ERP), която да събира, разпределя и обобщава в едно информацията от извършваните услуги – събирането на информацията става чрез ръковидители проекти, поддръжка на софтуери, бизнес развитие, маркетинг, частично се обобщава в таблици, липсват записи за редица извършени операции, което не позволява проследимост и контрол. Липсата на ERP затруднява управлението на дейностите, води до дублирането им от различните служители, пречи на предлагането на гъвкави пакетни услуги за разработка на софтуер, поддръжка на клиенти и др. спрямо стари клиенти и на привличането на нови такива и като цяло е пречка пред разширяването на пазарния дял на фирмата. Всичко това води до застой в развитието на компанията и е причина внедряването на ERP да бъде определен като водещ приоритет в плана за развитие на фирмата. Дружеството е идентифицирало следните нужди, обуславящи своевременното внедряване на ERP: – нужда от обединяване на информацията породено от големия документооборот и липсата на единна автоматизирана система между обектите на фирмата /10 регионални офиса за поддръжка на хардуерни и софтуерни приложения/; – необходимост от бързо и надеждно изготвяне на справки за нуждите на ръководството и клиентите; – нужда от автоматично анализиране на постъпилия обем работа и крайния резултат – ръчното обработване на такъв вид данни, води до голям разход на време и усилия; – нужда от наличие на възможност за отдалечен контрол върху сервиза и поддръжката в регионалните офиси – включване на нови обекти за поддръжка, изключване на клиенти от договорите за поддръжка и прекъсване на услугата HELP DESK, инкасиране, отстраняване на аварии и технически проблеми - компанията осъществява софтуерно и хардуерно поддържане в над 1950 обекта в цяла България/; – нужда от по-гъвкава комуникация между служителите, реакция и срокове, с цел по-конкурентни условия. Изпълнението на дейността се състои в закупуване и внедряване на ERP, коeто ще интегрира и управлява цялата информация и всички дейности на дружеството, предоставяйки възможности за цялостно управление и контрол на процесите: сключване на договор с клиент за поддръжка, предлагане на гъвкави пакетни услуги/продукти, автоматично включване/изключване на обекти които се поддържат, анализ и контрол на текущото състояние на регионалните офиси в цялата страна, статистика на възникналите гаранционни и извънгаранционни услуги, споделяне на бази данни между отделните модули, управление и контрол на регионалните офиси и др. Системата обхваща всички елементи от дейността на поддръжка, разработка и мониторинг на специализирани софтуерни и хардуерни продукти. Изпълнението на настоящата дейност е необходимото условие, идентифицирано от мениджърския екип, за развитие на управленския капацитет и растеж на АЙ СИ ТИ СОЛЮШЪНС ООД , чрез въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление. Внедряването на ERP в дружеството по същество представлява организационна иновация, тъй като за първи път ще се въведе цялостна управленска система на производствените операции, чрез която ще се постигне: - пълна проследимост на процесите в дружеството; - проследимост на регионалните офиси: - проследимост на поддръжката на клиенти / софтуерна и хардуерна поддръжка/; - минимизиране на „човешките грешки”; - подобряване комуникацията с клиента/ единен HELP DESK/. - оценка на ресурса „време”; - прехвърляне на заявките м/у различните служители, регионални офиси при нужда; - обратна връзка, особено при евентуално неудовлетворение на клиента; - организиране на удобен и улеснен масив от информация, чрез който лесно да се представят данни – „история на клиента, гаранционна и извънгаранционна поддръжка, време за реакция при възниканал проблем”. Обобщено, въвеждането на ERP система ще позволи по-добро планиране на всички дейности, анализиране, подобрен контрол и оптимално използване на ресурсите в предприятието., Договорена стойност: 556 200.00 , Отчетена стойност: 555 000.00
  • Дейност: Дейност за визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации , Договорена стойност: 520.00 , Отчетена стойност: 297.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКА ФИНАНСОВА ГРУПА ООД, Договорена стойност по проекта*: 207.90 , Отчетена стойност**: 297.00
  • Изпълнител: ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД , Договорена стойност по проекта*: 388 500.00 , Отчетена стойност**: 555 000.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 85 393.92 , Достигната стойност: 85 176.96
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 297.00 BGN
БФП 207.90 BGN
Собствено финансиране 89.10 BGN
Общо реално изплатени суми 388 707.90 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Конфликт на интереси 100.00 388 500.00 166 500.00 555 000.00 ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Визуализация, Прогнозна стойност: 520.00
  • Обособена позиция 1: Дейност за визуализация на проекта
    Изпълнител: БЪЛГАРСКА ФИНАНСОВА ГРУПА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 207.90
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Придобиване и внедряване на ИКТ базирана софтуерна система за управление на ресурсите и процеси в Ай Си Ти Солюшънс ООД - ERP, Прогнозна стойност: 556 200.00
  • Обособена позиция 1: Придобиване и въвеждане в експлоатация на ИКТ базирана софтуерна система за управление на ресурсите и процесите в Ай Си Ти Солюшънс ООД - ERP
    Изпълнител: ТЕЛЕРАЙЗ ЛИМИТЕД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 388 500.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN